Άρθρο 28 Ναυπηγεία

Η προθεσμία ολοκλήρωσης της τεχνικής ανασυγκρότησης των ναυπηγοεπισκευαστικών δραστηριοτήτων παρατείνεται έως την 31η.12.2021, προκειμένου να καταστούν συμβατές με τις διατάξεις του ν. 3982/2011 (Α’ 143) και τις κανονιστικές πράξεις που έχουν εκδοθεί δυνάμει αυτού.

  • 15 Ιουνίου 2020, 14:41 | ΑΛΙΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤ. ΜΗΧΑΝΟΤΡΑΤΩΝ

    ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΛΙΕΥΤΙΚΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΟΣ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΕ ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ

  • 15 Ιουνίου 2020, 14:46 | ΠΑΓΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟ ΣΤΟΛΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΚΑΦΗ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

  • 15 Ιουνίου 2020, 14:07 | ΑΛΙΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ

    ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΉΣ ΜΑΣ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΙΕΥΤΙΚΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΕΙ ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΟΛΛΑ ΣΚΑΦΗ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΕΙ ΑΛΛΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΎΝΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΣΕ ΑΥΤΑ
    ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΚΟΥΣΤΟ Ο ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟ ΣΤΟΛΟ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
    Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΞΑΦΝΙΚΗ ΕΙΣΡΟΗ ΥΔΑΤΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΛΕΘΡΙΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΕ ΚΟΝΤΙΝΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ.
    ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΣΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ

  • 15 Ιουνίου 2020, 12:06 | ΒΛΑΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    Προτείνεται στην συγκεκριμένη διάταξη να περιληφθούν και οι μονάδες βυρσοδεψείων, προκειμένου να τις δοθεί η δυνατότητα να ξεπεράσουν ασυμβατότητες στην αδειοδότηση τους που προέκυψαν μέσα στο περιβάλλον της μακροχρόνιας οικονομικής κρίσης και να στηριχθεί και να αναπτυχθεί στην δύσκολη αυτή συγκυρία, ο συγκεκριμένος ιστορικός κλάδος της μεταποίησης στην χώρα

  • 15 Ιουνίου 2020, 00:24 | ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΤΥΧΟΜΙΔΟΥ

    Μετά την επιτυχή προστασία της υγείας του ελληνικού λαού, οι σκέψεις και ο προβληματισμός στρέφεται πλέον στην προσαρμογή της επαγγελματικής και επιχειρηματικής μας δραστηριότητας στη νέα κανονικότητα και στην πρόσφορη ένταξη της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας στο νέο αναπτυξιακό πρότυπο της χώρας, σύμφωνα με τα σύγχρονα δεδομένα.
    Η μέριμνα της ελληνικής Πολιτείας για τη διασφάλιση της λειτουργίας των υφιστάμενων ναυπηγοεπισκευαστικών επιχειρήσεων στο χώρο που διαχρονικά βρίσκονται, με σκοπό την εξασφάλιση αδιάλειπτης διαθεσιμότητας και παροχής αξιόπιστων και ποιοτικών υπηρεσιών ναυπήγησης, κατασκευής, συντήρησης και επισκευής σε πλοία και σκάφη, κρίνεται αναγκαία.
    Ας μην ξεχνάμε ότι τα ναυπηγεία εξυπηρετούν πλοία και σκάφη της Ελληνικής Ακτοφυλακής και του Πολεμικού Ναυτικού, αλλά και την αναγκαία επίταξη αυτών για σκοπούς Εθνικής Άμυνας.
    Η παράταση αυτή είναι μόνο ένα μέρος της συνολικής προσπάθειας για την οριστική αδειοδότηση των ναυπηγείων και απαιτείται η συμβολή και άλλων Υπουργείων.

    Με εκτίμηση,
    Τυχομίδου Χριστίνα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός
    Τεχνικό Γραφείο
    COMBO ENGINEERING ASSOCIATES
    13ο χλμ ΕΟ Θεσ/νίκης – Μουδανιών
    Κ17 Ισόγειο Εμπορικού Κέντρου Eurotech
    ΤΘ 60364, ΤΚ 57001
    ΘΕΡΜΗ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

  • 12 Ιουνίου 2020, 18:56 | ΑΛΙΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΟΤΡΑΤΩΝ Ν. ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ

    Τα ναυπηγεία του νομού Θεσσαλονίκης αποτελούν μέρος της παράδοσης της περιοχής μας. Εκτός των αλιευτικών σκαφών της περιοχής μας ( μηχανότρατες, γρι γρι , παράκτια ) τα οποία έχουν κατασκευαστεί σχεδόν το σύνολο αυτών αλλά και τα περισσότερα αλιευτικά από όλη τη Χώρα τα οποία μέχρι πρότινος εξυπηρετούνταν στα εν λόγω ναυπηγεία. Είναι τα μοναδικά που υπάρχουν στην περιοχή μας. Τα ναυπηγεία της Θεσσαλονίκης επιβάλλεται να συνεχίσουν να λειτουργούν. Είναι τρομερό λάθος, να μην μπορούν να λειτουργήσουν διότι εκτός των άλλων τα ναυπηγεία είναι Εθνική Ανάγκη. Είναι σε θέση σε περιόδους έκτακτης ανάγκης να προσφέρουν και υπηρεσίες Εθνικές στο ναυτικό της χώρας μας και όχι μόνο. Επαγγελματικά τουριστικά σκάφη που δραστηριοποιούνται στο νόμο, σκάφη αναψυχής κ.λ.π. Στην περίπτωση που χρειαστεί άμεση ανάγκη ανέλκυσης τους σε κοντινή απόσταση θα πρέπει να υπάρχει ο κατάλληλος χώρος για να εξυπηρετηθούν.

    Ακόμη και σε μια έκτακτη ανάγκη π.χ. κάποια ξαφνικά εισροή ύδατος , θα μπορούσε να έχει πολύ άσχημη εξέλιξη, ακόμη και το βύθισμα του σκάφους , λόγω της μεγάλης απόστασης σε κάποιο άλλα ναυπηγείο.

    Είναι δυνατόν να σταματήσουν να λειτουργούν τα ναυπηγεία ; Είναι αδιανόητο και παράλογο. Το μεγαλύτερο αλιευτικό καταφύγιο των Βαλκανίων βρίσκεται στο νομό Θεσσαλονίκης και δεν θα έχουμε ναυπηγεία να εξυπηρετηθούμε;
    Τα ναυπηγεία της Θεσσαλονίκης επιβάλλεται να συνεχίσουν να λειτουργούν.
    Κάποια λειτουργούν στη συγκεκριμένη περιοχή πάνω από 35 χρόνια.
    Ο Συνεταιρισμός δηλώνει την αμέριστη συμπαράσταση στους ιδιοκτήτες των ναυπηγείων και ζητεί να παραμείνουν και να εξακολουθούν να δραστηριοποιούνται η εν λόγω επιχειρήσεις και επιπλέον να της παραχθούν οι όποιες διευκολύνσεις απαιτούνται , έως ότου βρεθεί οριστική λύση, ώστε οι πλοιοκτήτες και οι εργάτες που εργάζονται στην συντήρηση των σκαφών τους να έχουν τις ανέσεις της εποχής μας. Το συμφέρον της αλιευτικής παραγωγικής τάξης και του τοπικού πληθυσμού πιστεύουμε απαιτεί την συνέχιση της λειτουργίας των ναυπηγείων εκεί όπου τόσα χρόνια συντηρούσαμε τα σκάφη μας, όχι μόνο εμείς αλλά και οι πατεράδες μας .
    Σε αναμονή της απάντησής σας , ευχαριστούμε πολύ

  • 8 Ιουνίου 2020, 20:40 | ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΜΠΑΚΑΛΗΣ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙ ΕΝΑΣ ΚΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ , ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΝΥΑΠΗΓΕΙΩΝ, ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗΣ ΖΩΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΥΧΟΝ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΝΕΩΝ. ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΝΟΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ.

  • 6 Ιουνίου 2020, 23:27 | ΤΣΑΤΣΑΟΥΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

    Πολύ θετικό μέτρο, η λειτουργία των ναυπηγείων είναι αναγκαία για την περιοχή ,στην οποία ελλιμενίζονται πάνω από 100 αλιευτικά σκάφη μέσης αλιείας για τα οποία , η ανέλκυση στα ναυπηγεία είναι απαραίτητη στην ετήσια συντήρηση τους.
    Επιπλέον η λειτουργία των ναυπηγείων προσφέρει εργασία σε ενα μεγαλο αριθμό επιχειρήσεων και εργαζομένων γεγονός που συμβάλει στην οικονομία της περιοχής ειδικά αυτή την περίοδο.

  • 4 Ιουνίου 2020, 19:03 | ΣΑΜΑΝΤΖΟΓΛΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ Η ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ