• Σχόλιο του χρήστη 'Χρηστος Ποντικης' | 20 Σεπτεμβρίου 2023, 16:41

    Η άποψή μου είναι , ότι ο πιο απλός τρόπος παρακολούθησης των ελλείψεων είναι η καταγραφή από την ΗΔΙΚΑ . Συγκεκριμένα για να περιγράψω , απλά με δικά μου λόγια τη διαδικασία , ο ασθενής πάει σε ένα φαρμακείο , με την συνταγή για να ρωτήσει αν είναι διαθέσιμο ένα φάρμακο . Ο φαρμακοποιός σκανάρει το barcode της συνταγής και εφόσον θεωρεί ότι υπάρχει έλλειψη , σε κάποιο από τα φάρμακα της συγκεκριμένης συνταγής , να έχει τη δυνατότητα να δηλώσει ποιο από τα φάρμακα είναι σε έλλειψη. Κατά τα λοιπά Επιστρέφει την συνταγή , στον ασθενή για να αναζητήσει το φάρμακο σε άλλο φαρμακείο. Το ιδιο να μπορεί να γίνει κ στο επόμενο φαρμακείο , που θα αναζητηθεί το φάρμακο . Η ΗΔΙΚΑ συγκεντρώνει ηλεκτρονικά και αποστέλλει στους αρμόδιους φορείς , ποια φάρμακα δηλώθηκαν από τα φαρμακεία ηλεκτρονικά ότι βρίσκονται σε έλλειψη , μέσω του συγκεκριμένου τρόπου. Οποιοσδήποτε άλλος τρόπος , που πρέπει να μπεις σε μία εφαρμογή να ψάξεις , Για να δηλώσεις μία έλλειψη είναι γραφειοκρατικός και ανεφάρμοστος πάντα κατά τη γνώμη μου. Ένας άλλος τρόπος θα ήταν να μπορεί ο ασθενής να δηλώσει την έλλειψη , μέσω της εφαρμογής my health(που ανεβαίνουν οι συνταγές του) , αλλά σίγουρα η απήχηση θα είναι πολύ περιορισμένη , αφού λίγοι , το χρησιμοποιούν και ακόμα λιγότεροι θα μπορούν τεχνικά να δηλώσουν την έλλειψη , ενώ πρώτος τρόπος μέσω των φαρμακείων , ούτε χρειάζεται πολύ Επεξεργασία και δεν εμπλέκει τους ασθενείς με ηλεκτρονικής υποβολής ελλείψεων Χρηστος Ποντικης