• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΑΤΙΣΤΑΚΗΣ' | 19 Σεπτεμβρίου 2011, 09:08

    Σε ότι αφορά το άρθρο 29: Πρώτον, οι ιατροί που υποβάλουν υποψηφιότητα και κρίνονται διοριστέοι, πως γνωρίζουν το αποτέλεσμα της κρίσης τους εφόσον δεν τους ανακοινώνεται γραπτώς και επισήμως με αριθμό πρωτοκόλλου και υπογραφή παραλαβής; Δεύτερον: Εφόσον κρίνονται διοριστέοι σε θέση ιατρού ΕΣΥ και ο διορισμός τους περιορίζεται από το 5 προς 1 ή το 10 προς 1, και θα γίνει σε βάθος πενταετίας, πρέπει να τιμωρούνται γι'αυτό. Δηλαδή, να μην έχουν δικαίωμα να αναζητήσουν άλλη θέση στο δημόσιο (και πάλι στην επαρχία για παράδειγμα) και να αρνηθούν τον πρώτο τους διορισμό χωρίς ποινή. Δυστυχώς μέχρι να κινηθεί ο κρατικός μηχανισμός και να πραγματοποιηθεί ο διορισμός του μελλοντικού κρατικού υπαλλήλου, αυτός και υποχρεώσεις έχει να μπει στον πάγο δε γίνεται. Και εξηγούμε γιατί και τα 2 σχόλια με αφορούν προσωπικά. Έχω υποτίθεται στην κατοχή μου θέση επιμ. Β ΕΣΥ από 7μήνου σε ιατρείο υπαίθρου, θέση που πήρα ως ειδικευμένος Γενικός Ιατρός συμμετέχοντας σε προκύρηξη του υπουργείου (7/2010) και μετά από κρίση. Αναφέρω το "υποτίθεται" γιατί την απόφαση του συμβουλίου την έχω μάθει προφορικά και όχι από τα μέλη του! Σύμφωνα με τον αρμόδιο υπάλληλο του υπουργείου υγείας η θέση αυτή δεν είναι διοριστέα για το 2011 (δε βρίσκεται ανάμεσα στις 661 θέσεις) και σύμφωνα με δηλώσεις υπουργού μας δεν είναι διοριστέα στο άμεσο και απώτερο μέλλον (κανένας νέος διορισμός ιατρού ΕΣΥ, στη θέση τους νοσηλευτές)! Στερούμε λοιπόν την δυνατότητα και έχω ποινή αν καταθέσω χαρτιά σε θέση ιατρού υπαίθρου ως Γενικός Ιατρός (θέση που είναι διοριστέα σε 5-6 μήνες) και εφόσον αυτές ΔΕΝ είναι αλλά γίνονται μετά θέσεις ΕΣΥ; Θα περιμένω αενάως τον υποτιθέμενο πρώτο διορισμό μου; Πραγματικά εκτός από σχόλιο για τη βελτίωση του σχεδιού που κατατίθεται θα με ενδιέφερε και η επίσημη άποψη του νομικού τμήματος του υπουργείου υγείας. Σας ευχαριστώ θερμά και προκαταβολικά!