• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Νέζης' | 4 Δεκεμβρίου 2014, 00:28

    Η συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση είναι απο την φύση της αντισυνταγματικη. Διότι όχι μόνο δεν στηρίζεται στην αρχή της ισονομίας και της ισότητας μεταξύ των εργαζομένων αλλά αντιθέτως δημηιούργει εργαζομένους τριών και τεσσάρων ταχύτητων. Πιο συγκεκριμένα: Η επίμαχη νομοθετική ρύθμιση αναφέρει οτι "εφόσον δε δεν έχει ενταχθει εντάσσεται στις διατάξεις του Ν. 4024/2011 από 1/1/2014 και εποπτεύεται απο το Υπουργείο Υγείας". Τισυμβαίνειόμως με τα Κέντρα Πρόληψης που έχουν ενταχθει πριν της κατάθεσης του σχεδίου Νόμου? Απο πότε εντάσσονται? Υπενθυμίζω ότι η πρώτη απόφαση του ΔΣ του ΟΚΑΝΑ τον Αύγουστό του 2013, ήταν να ενταχθούν τα Κέντρα Πρόληψης από 1/9/2013, την οποία πολλά ΔΣ των Κέντρων Πρόληψης την ακολούθησαν. Μετά ακολουθησε και Δεύτερη απόφαση του ΔΣ του ΟΚΑΝΑ τον Φεβρουάριο του 2014 ή οποία υποχρέωνε τα Κέντρα Πρόληψης να ενταχθούν απο 1/1/2013. Ετσι πολλά Κέντρα Πρόληψης ακολούθησαν αυτή την απόφαση εχόντας ως αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι σε αυτά να έχουν μεγάλη οικονομική ζημία, ενω παράλληλα υπαρχουν και Κέντρα Πρόληψης που δεν έχουν ενταχθεί ακόμη στον Ν.4024/2011. Όλα αυτά εχουν ως αποτέλεσμα να υπάρχουν διαφορετικές οικονομικές απολάβες για τους εργαζόμενους στα Κέντρα Πρόληψης. Πρόταση μου λοιπόν έιναι να αποσυρθεί η ανωτέρω ρύθμιση και να αντικατασταθει με " εντάσσονται στις διαταξείς του Νόμου 4024/2011 από 1/1/2014 όλα τα Κέντρα Πρόληψης ανεξαρτήτως το πότε έχουν ενταχθεί σε αυτό" Όσον αφορά το δεύτερο κομμάτι της νομοθετικής ρύθμισης πρόταση μου είναι να αποσύρθει και να επανέλθει και πάλι, εφόσον έχει ρυθμιστεί το συνολικότερο πλάισιο λειτουργίας των Κέντρων Πρόληψης, διότι με την αναφορά αυτού δημιουργούνται και άλλα ζητήματα πέραν του μισθολογικού. Νέζης Ιωάννης. Στέλεχος Πρόληψης