• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα' | 6 Απριλίου 2015, 19:35

    Θεωρώ πως στη συγκεκριμένη περίπτωση δε θα πρέπει να αποκλεισθούν όλοι αυτοί που έχουν σπουδάσει και εξειδικευτεί στο κομμάτι της Λογοθεραπείας, απόφοιτοι και μη απόφοιτοι μιας αμιγώς σχολής Λογοθεραπείας. Έχω τελειώσει παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης στην Αθήνα, έχοντας δώσει μαθήματα τόσο ψυχολογίας, όσο και αγωγής λόγου και ομιλίας, διαταραχών του λόγου και νευροφυσιολογίας και τώρα φοιτώ στο μεταπτυχιακό τμήμα Ειδικής Αγωγής με κατεύθυνση τη Λογοθεραπεία και τη Συμβουλευτική. Το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό, πέραν της διετούς φοίτησης και των εξειδικευμένων μαθημάτων του που πραγματεύονται κυρίως την αγωγή λόγου και ομιλίας, πέραν των εξετάσεων και της συνέντευξης που απαιτεί για την εισαγωγή του σε αυτό, απαιτεί για την ολοκλήρωσή του πρακτική 700 ωρών, τόσο σε δημόσιους φορείς (νοσοκομεία και ιατροπαιδαγωγικά κέντρα) όσο και σε ιδιωτικούς (κέντρα Λογοθεραπείας και συμβουλευτικές υπηρεσίες). Το προαναφερθέν μεταπτυχιακό χρήζει, θεωρώ, όλους τους φοιτητές του, θεραπευτές του λόγου, πράγμα που γίνεται αυτονόητο μετά από τόσα μαθήματα εξειδικευμένα στον τομέα του και τόσες ώρες πρακτικής δίπλα σε ανθρώπους ειδικούς στη Λογοθεραπεία. Θέτω,λοιπόν,το ερώτημα, γιατί αυτά τα άτομα να αποκλείονται από έναν τέτοιο τίτλο από τη στιγμή που σπουδάζουν δύο χρόνια πάνω στην επιστήμη της Λογοθεραπείας και αποκτούν εμπειρία μέσα από πολλές ώρες πρακτικής.Οι επιστήμες της Ειδικής Αγωγής χρειάζονται ανθρώπους που να δρουν συλλογικά για έναν κοινό σκοπό.