• Σχόλιο του χρήστη 'Καπίρης Μάρκος' | 16 Απριλίου 2016, 07:20

    Η καταλληλότητα οχήματος θα έπρεπε να χορηγείται για το όχημα και για τα προϊόντα που μπορεί να μεταφέρει. Επίσης θα έπρεπε να μπορεί να ισχύει και για την περίπτωση μεταβίβασης του οχήματος, ώστε να μην χρειάζεται ο επόμενος ιδιοκτήτης να βγάλει νέα καταλληλότητα εφόσον δεν αλλάξουν τα προϊόντα που μεταφέρει. Προφανώς το αν ένα όχημα κρίνεται κατάλληλο για μεταφορά τροφίμων - ποτών είναι άσχετο του αν ο επαγγελματίας είναι αγρότης, αν έχει άδεια λειτουργίας εστιατορίου ή αν έχει 5 άδειες ή αν θα το χρησιμοποιήσει για περισσότερες από μια επιχειρήσεις του. Επίσης, πολλές φορές οι επιχειρήσεις αγοράζουν αυτοκίνητο πριν ακόμα εκδοθεί η άδεια λειτουργίας του καταστήματος, για την μεταφορά εξοπλισμού πριν ακόμα λειτουργήσει το κατάστημα, ή μεταβιβάζονται οχήματα από έναν σε άλλον, και το Τμήμα Μεταφορών δεν μπορεί να δώσει την αδεια κυκλοφορίας αν δεν δώσουμε πρώτα εμεις καταλληλότητα. Ετσι, το οχημα μενει ακινητοποιημένο μέχρι να βγει η άδεια λειτουργίας ή πρέπει να μπει δευτερη φορά στη διαδικασία αντικατάστασης της άδειας κυκλοφορίας μετα την έκδοση της άδειας λειτουργίας ωστε να μπορούν να προστεθούν στην άδεια κυκλοφορίας και τα επιτρεπόμενα προς μεταφορά προϊόντα τροφίμων-ποτών. Ως εκ των παραπάνω, θεωρώ οτι δεν πρέπει να ζητάμε άδεια λειτουργίας καταστήματος, ούτε πιστοποιητικό υγείας, (ούτε βεβαίως αυτά να αναγράφονται πάνω στην καταλληλότητα), αλλά να δίνουμε την καταλληλότητα για το όχημα, χωρίς άλλα δικαιολογητικά παρά μόνο αυτά που αποδεικνύουν οτι το όχημα είναι στην ιδιοκτησία του αιτούντος. Μάρκος