• Σχόλιο του χρήστη 'Ανδρέας' | 10 Μαΐου 2016, 20:30

    Είναι απαραίτητο να διευκρινήσετε στο άρθρο του νομοσχεδίου την διαφορά άμμεσης ή έμμεσης διαφήμισης και της πληροφόρησης. Σε ένα αντικείμενο όπως το ηλεκτρονικό τσιγάρο που εξελίσσεται συνεχώς είναι αναγκαίο για τους καταναλωτές ή εν δυνάμει καταναλωτές να πληροφορούνται για τις καιρούνιες έρευνες αλλά και τεχνολογίες που αφορούν το ηλεκτρονικό τσιγάρο χωρίς απαγορεύσεις στην μετάδοση της πληροφορίας από φόρουμ, ιστοσελίδες ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης.