• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Πέτρου' | 11 Μαΐου 2016, 08:14

    Με τον παρόντα νόμο τίθενται για πρώτη φορά ουσιαστικές προδιαγραφές για ένα σχετικά νέο προϊόν, όπως αυτό των συσκευών ατμίσματος. Ο όρος «ηλεκτρονικό τσιγάρο» θεωρείται αδόκιμος, καθώς το προϊόν δεν είναι ούτε ηλεκτρονικό, ούτε τσιγάρο, σύμφωνα με τον ορισμό του άρθρου 2. Αποτελείτε από μια πηγή ηλεκτρικής ενέργειας (μπαταρία) και ένα δοχείο θέρμανσης και εξάτμισης του υγρού. Θα πρέπει να δοθεί ένας άλλος πιο ακριβής ορισμός σχετικά με το προϊόν, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν είναι τσιγάρο. Θα πρέπει να δοθεί χρονικό περιθώριο για την προσαρμογή της αγοράς στα νέα δεδομένα των προϊόντων και όχι μόνο για την κοινοποίηση για τυχόν σχετικά προϊόντα που προτίθενται να τεθούν προς κυκλοφορία. Σχετικά με το μέγεθος της συσκευασίας των περιεκτών επαναπλήρωσης η καθιερώνεται μέγιστο ορίου συσκευασίας σε αντίθεση με τα προϊόντα καπνού που καθορίζεται ελάχιστο. Αν και αυτό από μόνο του είναι οξύμωρο και δεν θα έπρεπε να θεσμοθετηθεί, η συνήθης διεθνής συσκευασία είναι αυτή των 30 – 100 ml, οπότε πρέπει και σε αυτό το σημείο να οριστεί μια μεταβατική περίοδος. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφερθεί και το γεγονός ότι ο περιορισμός του όγκου της συσκευασίας οδηγεί σε μεγαλύτερο αριθμό απορριμμάτων. οπού, η συσκευασία των προϊόντων καπνού (όριο ελάχιστης ποσότητας προϊόντος) είναι ανακυκλώσιμη σε αντίθεση με αυτή των υγρών αναπλήρωσης (μέγιστο όριο προϊόντος) που δεν είναι. Σχετικά με την παράγραφο 5, απαιτούνται διευκρινήσεις σχετικά με ποιο είδος επικοινωνίας μέσω διαδικτύου θεωρείται εμπορική επικοινωνία. Ευχαριστώ Παναγιώτης Πέτρου