• Σχόλιο του χρήστη 'ΣπανΑρ' | 22 Δεκεμβρίου 2010, 12:37

    Εδώ βλέπω κάποιες απόψεις που δεν ευσταθούν καθόλου απο πλευράς σχολίων. Α) για τις δήθεν προμήθειες απ'ευθείας απο το εργοστάσιο, ας το κάνει το νοσοκομείο για να δεί οτι θα έρθει το κόστος πολύ μεγαλύτερο απο ότι αν το αγοράσει απο αντιπρόσωπο! - τα εργοστάσια ζητάνε ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΗ - θα πρέπει να πληρωθεί στο τελωνείο περίπου 50% της τιμής του τιμολογίου, συν τα έξοδα του εκτελωνιστή - σε περίπτωση λάθους..... το εργοστάσιο δεν φέρει καμμια ευθυνη, και θα πρέπει να γίνει πάλι παραγγελία - φυσικά δεν επιδέχονται "διαπραγματέυσεις κατόπιν εορτής για μειωση 20%...." τα οποία μπορεί να ζητηθούν απο αντιπρόσωπο - και απο service δεν υπάρχει απο τα εργοστάσια, είναι ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ, εχουν αναθέσει το service σε αντιπροσώπους - ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΝΙΤΟΡ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΑΠ'ΕΥΘΕΙΑΣ. ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΟΥΝ..... ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠ'ΕΥΘΕΙΑΣ ΕΩΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ, ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ, ΕΓΓΥΗΣΗ, ΠΟΣΑ ΕΤΗ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΓΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ, αυτά είναι στην αρμοδιότητα των αντιπροσώπων. Οι οίκοι του εξωτερικου ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ, δεν θα είναι εκεί σε 2 ώρες να λυσουν τα λειτουργικά και τεχνικά προβλήματα, και ΑΝ καταφέρει ποτέ κανείς να τους ζητήσει σερβις, θα χρειαστεί να επιβαρυνθεί το νοσοκομείο εκτός απο τα κόστη επισκευής και ετήσιας συντήρησης, και τα κόστη των μεταφορικών πηγαινε-ελα στο εξωτερικό, με κίνδυνο να στραπατσαριστεί το μηχανημα. Αυτά στα κάνουν οι αντιπρόσωποι με ελάχιστο κόστος. ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΜΟΝΙΤΟΡ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΕΩΣ, ΤΑ ΠΕΤΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΛΛΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ 7-10 ΧΡΟΝΙΑ. Ας μην λέμε λοιπον πράγματα αν δεν έχουμε επαφή με την αγορα. Ωραίες οι θεωρίες. Στην πράξη, το δημόσιο θα επιβαρυνθεί με τεράστια επιπλέον κόστη. Β) Για την διαφορά τιμών απο νοσοκομείο σε νοσοκομείο, οφείλεται: - η ποσότητα - τα τεχνικά χαρακτηριστικά, που άλλα ζητανε σε ένα νοσοκομείο και άλλα στο άλλο, γιατι άλλες είναι οι ανάγκες - αν το νοσοκομείο βρίσκεται στην ιδία πόλη ή σε ένα απομακρυσμένο νησί - αν θα παραδοθεί με πολλαπλές αποστολές ή με μία - απο το πότε κατασκευάστηκε (κάθε χρόνο οι εργοστασιακές τιμές είναι διαφορετικές) - απο τις διαφορές στα τελωνειακά απο χρόνο σε χρόνο που συνυπολογίζονται - απο το χρόνο παράδοσης και πληρωμής - ειδικά στα μηχανήματα, να φέρω ένα παράδειγμα: όταν λέμε ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, άλλη τιμή έχει απο μοντέλο σε μοντέλο, άλλη τιμή έχει και το ίδιο μοντέλο αν έχει περισσότερα κυβικά, αλλη τιμή έχει αν έχει δερματινα καθίσματα, και φυσικά, άλλη τιμή έχει το ίδιο ακριβώς μοντέλο απο μήνα σε μήνα Σας παρακαλώ, να λαμβάνουμε υπόψη τις μεθόδους τιμολόγησης, είναι πολύ σημαντικο. Να μιλάμε συγκεκριμένα. Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε την τιμή του γυάλινου ποτηριού με εκείνο της μιας χρήσεως και να ζητάμε να μας πουλήσουν το γυάλινο στην τιμή του χάρτινου. ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΑΠΕΤΥΧΕ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ, ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΔΟΘΗΚΕ ΑΥΤΗ Η ΤΙΜΗ, ΟΥΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΤΙΜΗ. Υπάρχει φυσικά ακόμα περιθώριο για βελτίωση.