• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Ανδρέου' | 1 Οκτωβρίου 2019, 11:11

    Παράγραφος 1: Το Ε.Κ.ΕΠ.Υ. είχε καταφέρει να παρουσιάζει αποτελεσματικότητα όσον αφορά στην άμεση ανταπόκριση των υγειονομικών σχηματισμών και μπορούσε να συλλέξει στοιχεία που από άλλους φορείς χρειαζόταν πολλαπλάσιος χρόνος για να συλλεγούν. Η αναφερόμενη Διεύθυνση θα πρέπει να αποτελέσει συνέχεια του Ε.Κ.ΕΠ.Υ. Το όνομα που επελέγη είναι ιδιαίτερα μακροσκελές και δεν παραπέμπει στην πρότερη επιχειρησιακή ετοιμότητα που για κανέναν λόγο δεν πρέπει να χαθεί. Αντ’ αυτού προτείνεται η ονομασία «Διεύθυνση Επιχειρήσεων Υγείας» που παραπέμπει άμεσα ως συνέχεια του Εθνικού Κέντρου Επιχειρήσεων Υγείας Παράγραφος 3: Η μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης στον Πρόεδρο του Ε.Κ.Α.Β., δηλαδή ενός Ν.Π.Δ.Δ. εποπτευόμενου από το Υπουργείο Υγείας και μάλιστα επ’ αόριστον δεν θεωρείται δόκιμη ενέργεια. Ας εξευρεθούν αυτές οι αρμοδιότητες - αν υπάρχουν - και ας δοθούν εξαρχής στον Πρόεδρο του Ε.Κ.Α.Β. Παράγραφος 4.2Α: Επίσης και εδώ το όνομα του Τμήματος είναι υπερβολικά μακροσκελές. Αναρωτιέται κανείς αν θα το θυμάται ολόκληρο και ο ίδιος ο Προϊστάμενος αυτού. Προτείνεται η μετονομασία σε «Τμήμα Συντονισμού, Σχεδιασμού και Εκτάκτων Καταστάσεων» Παράγραφος 4.2Αδ: Σε όλες τις ασκήσεις συμμετείχαν πάντα εκπρόσωποι και του Ε.Κ.ΕΠ.Υ. και του Ε.Κ.Α.Β. Η αναφορά «μεμονωμένα ή από κοινού με το Ε.Κ.Α.Β.» είναι περιττή. Παράγραφος 4.3Αβ: Θα διευκόλυνε την λειτουργία του Υπουργείου Υγείας η ένταξη στην συγκεκριμένη Διεύθυνση και του Αυτοτελούς Τμήματος Διαπολιτισμικής Φροντίδας που και αυτό έχει αρμοδιότητες κυρίως όσον αφορά στην εμβολιαστική κάλυψη προσφύγων/μεταναστών. Παράγραφος 4.4: Για μία Διεύθυνση με αυτές τις αρμοδιότητες δεν αρκεί η επταήμερη απασχόληση αλλά επιβάλλεται η 24ωρη λειτουργία ή ετοιμότητα ειδικά όταν έχει να διαχειριστεί και να συντονίσει θέματα υγειονομικής κάλυψης προσφύγων/μεταναστών. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται η συνεχής εγρήγορση του προσωπικού που στελεχώνει την Διεύθυνση και η επιχειρησιακή ετοιμότητα σε θέματα του μεταναστευτικού ζητήματος που προκύπτουν εκτάκτως. Παράγραφος 4.5: Όταν στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ η διαλογή τις περισσότερες φορές γίνεται από το Νοσηλευτικό προσωπικό δεν γίνεται αντιληπτό γιατί αποκλείεται ο Νοσηλευτής/τρια από τις διαδικασίες συντονισμού του Κέντρου Επιχειρήσεων. Αποτελεί πάγιο αίτημα που απλά επαναφέρεται λόγω της κατάθεσης του συγκεκριμένου σχεδίου νόμου.