• Σχόλιο του χρήστη 'Dimitris' | 13 Απριλίου 2022, 21:46

    Ο ελεγχος της εκκαθαρισης σε δημοσιους λειτουργους. Ο υπαλληλος θα ειναι αυτος που θα εχει την ευθυνη του ελεγχου και της εκκαθαρισης, με βαση το νομικο πλαισιο, θα λογοδοτει για τις πραξεις, ενεργεις και τυχον παραληψεις. Ομως παραλληλα θα πριμοδοτειται με κινητρο επι των ενεργειων και ελεγχων του. Με το τροπο αυτο, ο ελεγχος παραμενει κρατικος-δημοσιος, ο υπαλληλος λαμβανει κινητρο bonus για τα αποτελεσματα των εργασιων του. Εδω μπορει ο ιδιωτικος τομεας να συνεισφερει με τη τεχνογνωσια του, δηλαδη να δωσει τη συμβολη του ενισχυοντας το εργο του υπαλληλου (συμπραξη δημοσιου-ιδιωτικου τομεα με απωτερο σκοπο την διασφαλιση δημοσιων δαπανων). Ο ελεγχος των ολων των δαπανων των φαρμακειων και παροχων να γινεται real time στο 100% του αιτουμενου ποσου, χωρις να μενουν υπολοιπα και να εκκαθαριζονται δειγματοληπτικα με καποιο ποσοστο επι του δειγματος. Η προληψη ειναι καλυτερη της θεραπειας, επομενως και προληπτικος ελεγχος επι των δαπανων και οχι μονο κατασταλτικος. Να υπαρχει μεγαλυτερο περιθωριο επι των ενστασεων των παροχων. Εν κατακλειδη: Προληπτικος ελεγχος-απο δημοσιους λειτουργους-μεγαλυτερα περιθωρια σε ενστασεις-συμβολη του ιδιωτικου τομεα με τεχνογνωσια- ο ελεγχος κρατικος-bonus στους υπαλληλους-κινητρα ορθολογικης συμπεριφορας στους παροχους-διαφανεια επι των αποτελεσματων.