• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΝ-ΝΟΣ ΠΑΡΑΣΧΟΣ' | 15 Απριλίου 2022, 15:45

    Σχετικά με την παρ. 4 του άρθρ. 51 σημειώνουμε: -Δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για άμεση εφαρμογή και πλάνο υλοποίησης των αόριστων χρονολογικά αναφορών της παρ. 4 (β και ε ειδικότερα). -Γιατί η απόφαση του ΔΣ ισχύει μέχρι τις 31/12/2022, Μετά τι γίνεται; Δεν υπάρχει συνέχεια; Τι άλλο αναμένεται; Τι γίνεται μετά τις 31/12/2022 με τη νέα διεύθυνση, Ποιο το νομοθετικό πλαίσιο λειτουργίας της; Η καταπολέμηση της απάτης και της διαφθοράς στις δαπάνες του ΕΟΠΥΥ δίνει περιθώρια καθυστερήσεων; -Τα κριτήρια για τη μεταφορά των υπαλλήλων της ΥΠΕΔΥΦΚΑ στην ΕΑΔ, δεν έπρεπε να είναι σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4622/19 όπως για τους λοιπούς ενταγμένους φορείς, καθώς η ΕΑΔ θα παραλάβει και θα συνεχίσει να παραλαμβάνει μεγάλο πλήθος υποθέσεων λόγω της κατάργησης της ΥΠΕΔΥΦΚΑ; Όλα τα αναφερόμενα θα έπρεπε να έχουν μελετηθεί και η επόμενη μέρα μετά την κατάργηση της ΥΠΕΔΥΦΚΑ να έχει ήδη σχεδιαστεί με κάθε λεπτομέρεια έτσι ώστε μεταξύ των άλλων αδυναμιών να μην υπάρχουν μεγάλα μακρόσυρτα μεταβατικά χρονικά στάδια όπου το μόνο που θα καταφέρουν είναι να ενθαρρύνουν την παραβατικότητα και αυθαιρεσία των παρόχων πέραν του ότι δημιουργούν και ένα κλίμα έντονης ρευστότητας και αβεβαιότητας στο προσωπικό . Για όλα τα παραπάνω και όχι μόνο επιβεβαιώνεται και πάλι ότι θα πρέπει να υπήρχε άλλη ρότα στο σχεδιασμό της υπηρεσίας δηλ. η υπηρεσία να συνεχίσει να λειτουργεί με τις ανάλογες βελτιώσεις και ενισχύσεις σε έμψυχο προσωπικό αλλά και υλικοτεχνική υποδομή και με χρονοστοχο-διαγράμματα και το όποιο επόμενο βήμα γίνει , να γίνει με πολλή προσοχή και μελέτη του πλαισίου λειτουργίας σε όλα τα επίπεδα και πρακτικές λεπτομέρειες της.