3. Προβολή της εικόνας της Ελλάδας στον κόσμο

3.1 Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι βασικότερες ανάγκες του Απόδημου Ελληνισμού και με ποιούς τρόπους μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτές η δημόσια ραδιοτηλεόραση;

3.2 Με ποιους τρόπους μπορεί η δημόσια ραδιοτηλεόραση να συμβάλλει στην ανάδειξη της Ελλάδας ως χώρας τουριστικού και επενδυτικού προορισμού, αλλά και στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας;

3.4 Πώς θα μπορούσε η δημόσια ραδιοτηλεόραση να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πολιτών άλλων χωρών που είτε ζουν και εργάζονται, είτε επισκέπτονται την Ελλάδα;

3.5 Με ποιους τρόπους θα μπορούσε η δημόσια ραδιοτηλεόραση να αναδείξει τη διεθνή εικόνα της χώρας μας και ειδικά τις θέσεις της για την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και σε ζητήματα εξωτερικής πολιτικής και διεθνών σχέσεων;

  • 18 Νοεμβρίου 2013, 16:52 | αγγελος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    εγώ θα ήθελα να υπάρχουν 3 κανάλια τα 2 να είναι Ελληνικα και το τριτο να προβάλεται στην Ελλαδα αλλα και στο εξωτερικο και μια συχνοτητα η οποια να χρησιμοποιηται για εκδηλωσεις αγωνες κλπ…. Επισης τα δικαιοματα που εχασε η ερτ να τα ξαναπαρει για οικονομικα εσοδα η εταιρια.Ελπιζω να ξεκινησει καλα νεριτ αλλα χωρις εξτρα εξοδα χαρατσια κλπ

    καλη αρχη !!!

  • 18 Νοεμβρίου 2013, 12:58 | Κώστας Τραικος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Καταρχην το ότι ρωτάτε και την γνώμη μας είναι θετικό, ειδικά εμας των αποδήμων,που ζούμε χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από την Ελλάδα και είχαμε συνηθίσει η ERT World να είναι ο μοναδικός ομφάλιος λώρος με την μαμά πατρίδα, πριν το διαδίκτυο.
    Ήταν το μόνο Ελληνικό κανάλι που έπαιξε συνεχώς στο σπιτι μας, στην γλώσσα μας και μας έδειχνε τα νέα από την Ελλάδα και εκπομπές όπως «Από την Αυστραλία με Αγάπη» που πρόβαλε τόσο καλά τις δράσεις και τις παραδόσεις της Ελληνικής Ομογένειας στους αντίποδες λειτουργώντας σαν αμφίδρομη γέφυρα επικοινωνίας.
    Θα θέλαμε αντίστοιχες εκπομπές, από την Αυστραλία, από την Αμερική, την Ευρώπη, την Αφρική και όπου υπάρχει Ελληνισμός. Όμως αυτές οι εκπομπές να προβάλλονται και στην Ελλάδα. Να βλέπετε και εκεί, τί κάνουμε εμείς οι Έλληνες του Εξωτερικού. Είναι εύκολο αν αποκτήσετε όπως η ΕΡΤ δίκτυο ανταποκριτών.
    Φέρνω την συγκεκριμένη εκπομπή ως παράδειγμα γιατί έκανε όλα όσα ζητάτε να πράξετε. Προωθούσε την Ελλάδα ως τόπο τουριστικών διακοπών, ενίσχυε τις εξαγωγές-εισαγωγές, παρουσίαζε προσωπικότητες Ελλήνων στην Αυστραλία, που έχουν ξεχωρίσει για την αξία – δράση τους και έδειχνε κάθε εβδομάδα πως διατηρούμε την ιστορία, τα έθιμα και τις παραδόσεις μας εδώ στους αντίποδες τόσες και τόσες δεκαετίες. Τώρα μαθαίνουμε με λύπη και αγανάκτηση πως ούτε ανταποκριτή δεν έχετε προβλέψει για την Αυστραλία. Μια χώρα με 1.000.000 περίπου Έλληνες ομογενείς. Αυτό είναι άδικο και θα σας παρακαλούσα να το αναθεωρήσετε. Πρεπει να μας δώσετε τουλάχιστον την ίδια σημασία και προβολή που μας έδειχνε η ΕΡΤ, αλλιώς μας έχετε χάσει.
    Επίσης θέλουμε δελτία ειδήσεων σε ώρες που να μπορούμε να τα παρακολουθήσουμε στην Αυστραλία, με την διαφορά ώρας. Όχι μόνο στα ελληνικά , αλλά και στα αγγλικά γιατί πολλά από τα παιδά μας 3ης και τέταρτης γενιάς δυστυχώς δεν καταλαβαίνουν όταν μιλάτε γρήγορα τα ελληνικά.
    Τέλος θα θέλαμε ειδικές εκπαιδευτικές εκπομπές, εκμάθησης απλών ελληνικών για τα παιδιά μας, παρουσίασης της ιστορίας της χώρας μας, ακόμα και ελληνικής μαγειρικής.
    Τέλος θα θέλαμε το πρόγραμμα αυτό να μεταδίδεται από ελεύθερο δορυφόρο και να μην χρειάζεται να πληρώνουμε μια περιουσία για να έχουμε το δικαίωμα στην πρόσβαση. Την εποχή που το διαδίκτυο είναι δωρεάν , δεν νοείται να πληρώνουμε συνδρομές για να βλέπουμε λίγη Ελλάδα. Ευχαριστώ πολύ. Κωστας Τραικος.

  • 18 Νοεμβρίου 2013, 06:01 | Κώστας Τραικος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Καταρχην το ότι ρωτάτε και την γνώμη μας είναι θετικό, ειδικά εμας των αποδήμων,που ζούμε χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από την Ελλάδα και είχαμε συνηθίσει η ERT World να είναι ο μοναδικός ομφάλιος λώρος με την μαμά πατρίδα, πριν το διαδίκτυο.
    Ήταν το μόνο Ελληνικό κανάλι που έπαιξε συνεχώς στο σπιτι μας, στην γλώσσα μας και μας έδειχνε τα νέα από την Ελλάδα και εκπομπές όπως «Από την Αυστραλία με Αγάπη» που πρόβαλε τόσο καλά τις δράσεις και τις παραδόσεις της Ελληνικής Ομογένειας στους αντίποδες λειτουργώντας σαν αμφίδρομη γέφυρα επικοινωνίας.
    Θα θέλαμε αντίστοιχες εκπομπές, από την Αυστραλία, από την Αμερική, την Ευρώπη, την Αφρική και όπου υπάρχει Ελληνισμός. Όμως αυτές οι εκπομπές να προβάλλονται και στην Ελλάδα. Να βλέπετε και εκεί, τί κάνουμε εμείς οι Έλληνες του Εξωτερικού. Είναι εύκολο αν αποκτήσεται όπως η ΕΡΤ δίκτυο ανταποκριτών.
    Φέρνω την συγκεκριμένη εκπομπή ως παράδειγμα γιατί έκανε όλα όσα ζητάτε να πράξετε. Προωθούσε την Ελλάδα ως τόπο τουριστικών διακοπών, ενίσχυε τις εξαγωγές-εισαγωγές, παρουσίαζε προσωπικότητες Ελλήνων στην Αυστραλία, που έχουν ξεχωρίσει για την αξία – δράση τους και έδειχνε κάθε εβδομάδα πως διατηρούμε την ιστορία, τα έθιμα και τις παραδόσεις μας εδώ στους αντίποδες τόσες και τόσες δεκαετίες. Τώρα μαθαίνοτμε με λύπη και αγανάκτηση πως ούτε ανταποκριτή δεν έχετε προβλέψει για την Αυστραλία. Μια χώρα με 1.000.000 περίπου Έλληνες ομογενείς. Αυτό είναι άδικο και θα σας παρακαλούσα να το αναθεωρήσετε. Πρεπει να μας δώσετε τουλάχιστον την ίδια σημασία και προβολή που μας έδειχνε η ΕΡΤ, αλλιώς μας έχετε χάσει.
    Επίσης θέλουμε δελτία ειδήσεων σε ώρες που να μπορούμε να τα παρακολουθήσουμε στην Αυστραλία, με την διαφορά ώρας. Όχι μόνο στα ελληνικά , αλλά και στα αγγλικά γιατί πολλά από τα παιδά μας 3ης και τέταρτης γενιάς δυστυχώς δεν καταλαβαίνουν όταν μιλάτε γρήγορα τα ελληνικά.
    Τέλος θα θέλαμε ειδικές εκπαιδευτικές εκπομπές, εκμάθησης απλών ελληνικών για τα παιδιά μας, παρουσίασης της ιστορίας της χώρας μας, ακόμα και ελληνικής μαγειρικής.
    Τέλος θα θέλαμε το πρόγραμμα αυτό να μεταδίδεται από ελεύθερο δορυφόρο και να μην χρειάζεται να πληρώνουμε μια περιουσία για να έχουμε το δικαίωμα στην πρόσβαση. Την εποχή που το διαδίκτυο είναι δωρεά , δεν νοείται να πληρώνουμε συνδρομές για να βλέπουμε λίγη Ελλάδα. Ευχαρισρτώ πολύ. Κωστας Τραικος.

  • 17 Νοεμβρίου 2013, 08:13 | ΦΑΝΗΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Στον απόδημο Ελληνισμό έκοψαν την Ελληνική αεροπορία (ΟΑ) που ήταν το μέσον και το όνειρο κάθε Έλληνα για επιστροφή η διακοπές στην Ελλάδα…τώρα τι θέλουν να πράξουν? την διακοπή τις εικόνας και φωνής τις Ελλάδας που τους οδηγούσε από το σαλόνι τους στην Australia στην Ελλάδα με ένα πάτημα κουμπιού? Σαν δεν ντρεπόμαστε λιγάκι!

  • 16 Νοεμβρίου 2013, 20:04 | ΦΡΟΣΩ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    3. Προβολή της εικόνας της Ελλάδας στον κόσμο

    Έχω τη γνώμη ότι για κάθε περίπτωση προβολής της Ελλάδας στον κόσμο βοηθούν τα καλά οργανωμένα και ποιοτικά ντοκιμαντέρ.
    Ντοκιμαντέρ μεταφρασμένα σε διάφορες γλώσσες, που θα προσεγγίζουν πολύπλευρα την περιφέρεια : πολιτιστικά , κοινωνικά, οικολογικά, τουριστικά, οικονομικά.

  • 16 Νοεμβρίου 2013, 14:18 | Σπυριδων Ζέρβας
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Ως Έλληνας του εξωτερικού προτείνω τα εξής.

    3.1 Εύκολη πρόσβαση μέσω δορυφόρου, διαδικτύου και smartphones (όλα τα λειτουργικά). Ελληνοκεντρικά ενημερωτικά και πολιτιστικά προγράμματα σε 24ωρη βάση, χωρίς περιορισμούς λόγω copyright. Ζωντανά δελτία ειδήσεων που να καλύπτουν τα ωράρια όλων των ηπείρων που υπάρχει ελληνισμός (π.χ. ΗΠΑ, Αυστραλία). Ένα παράδειγμα ενημερωτικού δημόσιου καναλιού χαμηλού κόστους (σύμφωνα με τους ίδιους) που εκπέμπει ζωντανά σε 24ωρη βάση είναι το RaiNews24. Η συμπερίληψη ομογενειακών νέων στα δελτία ειδήσεων ή/και με την μορφή εκπομπών θα ήταν μία εξαιρετική προσθήκη. Για τους απογόνους των ομογενών που δεν μιλούν τα Ελληνικά βλέπε 3.2

    3.2 Χρειάζεται μία γενναία και σοβαρή πρόταση για τη δημιουργία ελληνοκεντρικού αγγλόφωνου δορυφορικού/διαδικτυακού καναλιού, ποιότητας αντίστοιχης των BBC world, France24, RT κ.ά. Βασική προϋπόθεση είναι η ανάπτυξη ενός αμιγώς ελληνικού ύφους με ήχους, χρώματα, σχέδια και ονόματα εμπνευσμένα από τον ελληνικό πολιτισμό και όχι κακές αντιγραφές μοντέρνων τάσεων. Το ενημερωτικό κομμάτι θα πρέπει να είναι ανεξάρτητο και μετριοπαθές μεν, ελληνοκεντρικό δε. Το πολιτιστικό κομμάτι θα πρέπει να περιλαμβάνει προγράμματα (ντοκιμαντέρ, συνεντεύξεις, talk shows) με θέματα ιστορίας/αρχαιολογίας, φιλοσοφίας, τεχνών, υποστηριζόμενα από διεθνείς προσωπικότητες, φιλέλληνες και ακαδημαϊκούς. Μην ξεχνάμε ότι οι τουρίστες δεν ενδιαφέρονται μόνο για την θάλασσα και την φύση τα οποία θα μπορούσαν εύκολα να προβληθούν μέσω μικρών ντοκιμαντέρ, εμβόλιμων μεταξύ των, ζωντανών και μη, εκπομπών. Τέλος, ένα κομμάτι αφιερωμένο στην «Ελλάδα που αλλάζει» και που θα προβάλει ελληνικές και ξένες εταιρίες που δρουν στην Ελλάδα, σημαντικά πανεπιστημιακά προγράμματα, διεθνείς συνεργασίες κ.ά.

    3.4 Πιστεύω ότι το 3.2 θα κάλυπτε και τους πολίτες άλλων χωρών που ζουν ή σκέφτονται να έρθουν στην Ελλάδα. Σημαντική θα ήταν η προβολή και κάλυψη αθλητικών, πολιτιστικών και επιστημονικών διοργανώσεων που συμβαίνουν στην χώρα μας καθώς και η προβολή της καλής πλευράς της ελληνικής καθημερινότητας, των παραδοσιακών προϊόντων, της ελληνικής κουζίνας, ήθη & έθιμα κ.τ.λ.

    3.5 Προγράμματα ενημερωτικού χαρακτήρα που θα προβάλουν την δουλειά της Ελλάδας και των ευρωβουλευτών μας σε επίπεδο Ε.Ε. με συνεχείς και σταθερές ανταποκρίσεις από τις Βρυξέλλες. Ενημέρωση και ανάλυση από, Έλληνες και μη, ειδικούς των ευρωπαϊκών θεμάτων που αφορούν άμεσα την Ελλάδα. Επίσης, θα ήθελα να δω την ελληνική τηλεόραση να συνεργάζεται με κρατικές τηλεοράσεις άλλων ευρωπαϊκών χωρών προκειμένου να προωθήσει τις ελληνικές θέσεις και να ανταλλάξει «υλικό» για θέματα κοινού ενδιαφέροντος. Εμπλουτισμός του προγράμματος με εκπομπές γεωπολιτικού ενδιαφέροντος π.χ. «Ανιχνεύσεις» στην ΕΤ-3.

  • 16 Νοεμβρίου 2013, 09:58 | Δημήτρης Περδικάκης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Η δημόσια ραδιοτηλεόραση όπως και άν ονομάζεται,χρειάζεται ένα ξεκάθαρα αυτόνομο πρόγραμμα που θα εκπέμπει ελεύθερα από δορυφόρους και το διαδίκτυο αλλά και επίγεια!.Όχι την κακή κονσέρβα τύπου ΕΡΤ world αλλά να είναι το καλύτερο πρόγραμμα από πλευράς ποιότητας εικόνας και γραφικών.Ζωντανές εκπομπές με ειδήσεις από όλη την Ελλάδα σε διάφορες γλώσσες όσο είναι εφικτό.Άν ο τηλεθεατής βρεί κάτι και στην γλώσσα του(π.χ. Γερμανικά) θα κάτσει πιο εύκολα να το παρακολουθήσει,από ότι ένα γενικό αγγλόφωνο.Έστω 10 λεπτά την ημέρα.Θα πρότεινα να παραδειγματιστείτε από το Ισραηλινό Jewish News one, το οποίο είναι στημένο άψογα….Εμείς γιατί όχι;
    Είναι επίσης απαράδεκτο να εκπέμπουν δορυφορικά τα δημόσια προγράμματα ,τα οποία προσδοκούν και ανταποδοτικό τέλος, μέσα από συνδρομητικά πακέτα τύπου ΝΟΒΑ και ΟΤΕ απαιτώντας..επιπλέον συνδρομή για να τα δεί κάποιος δορυφορικά.Η εικόνα της χώρας θα αλλάξει επί το μεγαλύτερον άν μπορεί κάποιος με ελεύθερη λήψη DVBS και ΟΧΙ DVBS2 να παρακολουθήσει τα ελληνικά δημόσια κανάλια σε όλη την Ευρώπη τουλάχιστον! Είναι επίσης υποχρέωση της δημόσιας τηλεόρασης ο εναλλακτικός τρόπος λήψης σε όλη την ελληνική επικράτεια μέσω δορυφόρου χωρίς επιπλέον κόστος για τον θεατή και χρηματοδότη εν τέλει του εγχειρήματος <>
    Ας παραδειγματιστούμε από τους τούρκους και τους γερμανούς που εκπέμπουν όλα τα κρατικά αλλά και πληθώρα ιδιωτικών μέσα από δορυφόρους και είναι έυκολα προσιτά εδώ στην Ελλάδα.Το ακριβώς αντίθετο από αυτό που κάνουμε μέχρι τώρα εμείς! Γιατί;

  • 15 Νοεμβρίου 2013, 23:38 | Βασίλης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Πιστεύω πώς στο δορυφορικό κανάλι της ΝΕΡΙΤ πρέπει να υπάρχουν ντοκιμαντέρ τουριστικού ενδιαφέροντος, πολλά τουριστικά σποτάκια και βέβαια πολλά δελτία ειδήσεων την ημέρα, όπως του BBC, παγκοσμίου και εσωτερικού ενδιαφέροντος. Λέγοντας εσωτερικού ενδιαφέροντος εννοώ και τις καλές και τις κακές ειδήσεις γιατί της ΕΡΤ δεν τις έλεγες τέρας αντικειμενικότητας, άρα ελπίζω τόση φασαρία να μην πάει τζάμπα. Εξαιρετικά σημαντικό, όλα τα προηγούμενα να είναι στα αγγλικά με ελληνικούς υπότιτλους και σε κάποια δελτία και εκπομπές το αντίστροφο, πχ όπως στο DW.

    Καλή τύχη
    Βασίλης.

  • 15 Νοεμβρίου 2013, 20:16 | ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ
    ΕΝΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ

    ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΕΣ

    Στις 15 Αυγούστου 2013 το γαλλογερμανικό κανάλι πολιτισμού ARTE πρόβαλε ένα ολοήμερο αφιέρωμα στην Ελλάδα μέσα από ντοκιμαντέρ ελλήνων σκηνοθετών. Οι ταινίες αυτές ήταν συμπαραγωγή του ARTE με την ΕΡΤ και ανεξάρτητους έλληνες παραγωγούς και δημιουργούς. Είναι πολύ σημαντικό η ΝΕΡΙΤ να συνεχίσει και να διευρύνει τη συμμετοχή του σε προτάσεις με διεθνείς συμπαραγωγές για ευνόητους λόγους.

  • 15 Νοεμβρίου 2013, 14:07 | user1
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν τα εξής κανάλια:
    ΝΕΡΙΤ 1 : με έδρα την Αθήνα (μη δορυφορικό) που θα έχει πρόγραμμα όσο αναφορά την Αθήνα και διεθνής ειδήσεις.
    ΝΕΡΙΤ 2 : με έδρα την Θεσσαλονίκη (μη δορυφορικό) που θα έχει πρόγραμμα όσο αναφορά την Θεσσαλονίκη και διεθνής ειδήσεις.
    ΝΕΡΙΤ WORLD : αυτό το κανάλι πρέπει να είναι δορυφορικό και να απτελείται από διάφορα επιμέρους κανάλια που το κάθε κανάλι να κάνει πρόγραμμα για ένα 24ωρο με τοπικά νέα, αθλητικά και τουριστική προώθηση του τόπου του. Δηλαδή μπορέι να σπάσει σε περιφέρειες για παράδειγμα. Έτσι η κάθε περιοχή θα έχει απήχηση στο εξωτερικό για τους ομογενείς που κατάγονται από την περιοχή εκείνη και θα προβάλουν τα αξιοθέατά τους παράλληλα. Ακόμα ο κάτοικος της Αυστραλίας δεν θα χρειάζεται να ξυπνάει άγρια χαράματα για να βλέπει ειδήσεις για τον τόπο του αλλά, αν δείχνουν κάθε 6-ωρο, θα τις προλαβαίνει.
    ΝΕΡΙΤ αθλητικά : Κανάλι με μόνο αθλητικές εκδηλώσεις της Ελλάδας που να είναι και δορυφορικό. Για να παρακολούθουν και οι ομογενείς τα αθλητικά δρόμενα του τοπικού αθλητισμού τους.

  • 15 Νοεμβρίου 2013, 07:25 | Δημήτριος Βασιλείου
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    3. Προβολή της εικόνας της Ελλάδας στον κόσμο
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    3.1 Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι βασικότερες ανάγκες του Απόδημου Ελληνισμού και με ποιούς τρόπους μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτές η δημόσια ραδιοτηλεόραση;

    Να προβάλει η Δ.Τ. Εκπομπές παραδοσιακές με ήθη και έθιμα του ελληνικού έθνους.
    Καθώς και εκπομπές ελληνικής γλώσσας και εκπομπές με διάφορα μέρη της ελλάδος.

    3.2 Με ποιους τρόπους μπορεί η δημόσια ραδιοτηλεόραση να συμβάλλει στην ανάδειξη της Ελλάδας ως χώρας τουριστικού και επενδυτικού προορισμού, αλλά και στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας;

    Να προβάλει ενημερωτικές εκπομπές, με θέματα επιχειρησιακά και επαγγελματικά, δίνοντας ιδέες στους τηλεθεατές,καθώς και να γίνετε και προβολή των ιδεών των τηλεθεατών, όσων αφορά την οικονομία.

    3.4 Πώς θα μπορούσε η δημόσια ραδιοτηλεόραση να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πολιτών άλλων χωρών που είτε ζουν και εργάζονται, είτε επισκέπτονται την Ελλάδα;

    Να περιέχει το πρόγραμμά της εκπομπές και ειδήσεις για αλλοδαπούς, και πάντα με ελληνικούς υπότιτλους.

    3.5 Με ποιους τρόπους θα μπορούσε η δημόσια ραδιοτηλεόραση να αναδείξει τη διεθνή εικόνα της χώρας μας και ειδικά τις θέσεις της για την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και σε ζητήματα εξωτερικής πολιτικής και διεθνών σχέσεων;

    Με συνεργασία με τις άλλες κρατικές δημόσιες τηλεοράσεις, επάνω στα διάφορα θέματα που ενώνουν τους λαούς και την λύση κοινών προβλημάτων.

    Ευχαριστώ

  • 13 Νοεμβρίου 2013, 22:01 | nikos aleris
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    να προβάλλετε τη Θεία Λειτουργία και άλλες ορθόδοξες εκπομπές στο εξωτερικό

  • 13 Νοεμβρίου 2013, 17:48 | Athanasios Papantonopoulos
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    1. Καταγραφή συνόλου ομογενών σε όλες τις χώρες (1η,2η,3η,4η γενεά).
    2. Έρευνα για το τρόπο που λαμβάνουν TV πρόγραμμα.
    3. Κατηγοριοποίηση ανα γλώσσα που ομιλούν.
    4. Κατηγοριοποίηση ανα γενεά.
    5. Κατηγοριοποίηση ανα κουλτούρα.
    6. Κατηγοριοποίηση ανα θρήσκευμα.
    7. Παραγωγή προγραμμάτων κατάλληλα για μεταλώτιση.
    8. Ειδήσεις και στις γλώσσες που χρησιμοποιούν.
    9. Κυλιόμενο πρόγραμμα.
    10. Επιλογή υποτίπτλων.
    11. Δυνατότητα VOD με subscription.
    12. Δυνατότητα IPTV με subscription.
    13. Δυνατότητα Free to air via satellite.
    14. Smart device service.
    15. Παραγωγές με προσανατολισμό εξωστρέφειας.

  • 13 Νοεμβρίου 2013, 07:36 | Yiorgos
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    POSO KERO THA XRIASTOUN OI EIDIKOI EKI NA APOFASISOUN POSA KANALIA THA LITOURGISOUN KSERI KANEAS EKI NA MAS PI? EXOUME 5 MINES TORA POU XASAME TO ERT WORLD STO EKSOTERIKO, POTE NA ELPIZOUME ISOS KSANALITOURGISI KAPOIO KANALI GIA TOUS APODIMOUS? FYSIKA OLO TO EIKOSITETRAORO LIKE EVERY OTHER CHANNELS KAI OXI KATHE TRIS KAI LIGO APERGIES KAI NA MAS DEIXNOUN AGONES XORIS HXO. LIPAME POU TO GRAFO ALLA THA XRIASTI XRONIA H ELLADA TO MOVE ON.

  • 13 Νοεμβρίου 2013, 07:24 | Μπαρουχας Αριστειδης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    ΝΕΡΤ ή ΝΕΡΙΤ;
    Σχετικα με το λογοτυπο ΝΕΡΙΤ που θα εμφανιζεται στις οθονες των τηλεορασεων.
    Η ενσωματωση του γραμματος Ι (ΙΝΤΕΡΝΕΤ) στο λογοτυπο μιας εταιριας ,που το μονο αντικειμενο της ειναι οι ραδιοτηλεοπτικες μεταδοσεις και σε καμμια περιπτωση οι παροχες υπηρεσιων ΙΝΤΕΡΝΕΤ,ισως αποτελει μια παγκοσμια πρωτοτυπια και μια γκαφα ολκης.
    Ραδιοτηλεοπτικες μεταδοσεις και εκπομπες θα γινονται ή συστηνεται συγχρονως και εταιρια παροχου υπηρεσιων ΙΝΤΕΡΝΕΤ;
    Ο λογοτυοπος ΝΕΡΤ ,εκφραζει τον πραγματικο ρολο της νεας εταιριας ,ειναι ευηχος και οπτικα αισθητικοτερος ,σε σχεση βεβαια με το ασχετο ,ατυχεστατο,ξενερωτο ΝΕΡΙΤ.

  • 13 Νοεμβρίου 2013, 03:15 | Κωστας Ποτήρης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Το νέο λογότυπο δεν θα είναι αναγνωρίσιμο στο εξωτερικό. Η πρώτη εντύπωση του πεζού «ν» στο μπλε φόντο είναι ότι πρόκειται για λατινικό ”v”. Αυτό μπορεί να προληφθεί αλλάζοντας το πεζό ν σε κεφαλαίο Ν. Έτσι η σύγχυση για το λογότυπο θα είναι μικρότερη στο εξωτερικό.
    Φαντάζεστε να καθιερωθεί το ‘νεριτ’ σαν ‘verit’?

  • 13 Νοεμβρίου 2013, 02:53 | Αλέξανδρος Κολοβός
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    3.1 Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι βασικότερες ανάγκες του Απόδημου Ελληνισμού και με ποιούς τρόπους μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτές η δημόσια ραδιοτηλεόραση;

    Aπάντηση:
    α) Ελληνική γλώσσα
    Προτάσεις:
    α1) Κυκλικά επαναλαμβανόμενα και ανανεούμενα μαθήματα ελληνικών σε 2-3 επίπεδα για ομογενείς αλλά και ξένους που θέλουν να μάθουν Ελληνικά.
    α2) Υποτιτλισμός όλου του εκπεμπόμενου στο εξωτερικό προγράμματος σε ελληνικά και τουλάχιστον αγγλικά (με την τεχνολογία close captioning ή απευθείας, όπως εφαρμόζει το γαλλόφωνο ΤV5).
    α3) Τηλεπαιχνίδι τύπου «Ομιλείτε Ελληνικά» που να συνδιάζει ψυχαγωγία με εκμάθηση γλωσσικών ικανοτήτων.
    α4) Εκπομπές που να συνδέουν την αρχαία με τη νέα ελληνική γλώσσα (για παράδειγμα, μια συζήτηση πάνω σε κάποιο διαφορετικό κείμενο κάθε φορά, μια τηλεοπτική σειρά ή ντοκιμαντέρ στα αρχαία ελληνικά με υπότιτλους στα νεοελληνικά, μια παραλλαγή του «Ομιλείτε Ελληνικά» με αρχαία ελληνικά που να καταδεικνύει τη συνέχεια και ενότητα της γλώσσας μας).

    β) Ελληνικός πολιτισμός και παιδεία
    Πρόταση: Επιλεγμένα θέματα για την προβολή της ελληνικής ιστορίας, τέχνης και πολιτισμού και της συνέχειάς τους μέσα στο πέρασμα των αιώνων. Περιεχόμενο που να εστιάζει και στη συνεχιζόμενη σύγχρονη συμβολή της Ελλάδας σε αυτούς τους τομείς για να απαγκιστρωθεί ο απόδημος ελληνισμός από το τρίπτυχο «σουβλάκι-τσαρούχι-Ζορμπάς» που αποτέλεσε (εύλογα, λόγω παιδείας και συνθηκών της πλειοψηφίας αποδημούντων σε προηγούμενες εποχές) για δεκαετίες το πρότυπο του νεοελληνικού πολιτισμού στο εξωτερικό.

    3.2 Με ποιους τρόπους μπορεί η δημόσια ραδιοτηλεόραση να συμβάλλει στην ανάδειξη της Ελλάδας ως χώρας τουριστικού και επενδυτικού προορισμού, αλλά και στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας;

    Απάντηση: Όσο και να προσπαθήσει η δημόσια ραδιοτηλεόραση, αν δε γκρεμιστεί συθέμελα και ξαναχτιστεί σε υγειή βάση η υπάρχουσα άρχουσα νοοτροπία, τότε σε τι να συμβάλει;! Άστε το καλύτερα, και επικεντρώστε την προσπάθεια στη διαπαιδαγώγηση ελληνικού πνεύματος και την καλλιέργεια αρετής, μπας και η επόμενη γενιά τα καταφέρει καλύτερα. (Τι λέω τώρα, ε; Εσείς ρωτήσατε.)

    3.4 Πώς θα μπορούσε η δημόσια ραδιοτηλεόραση να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πολιτών άλλων χωρών που είτε ζουν και εργάζονται, είτε επισκέπτονται την Ελλάδα;

    Απάντηση: Δείτε το 3.1(α) στα προηγούμενα. Πέρα από αυτό, πιστεύω ότι ο κύριος όγκος αυτού του τομέα μπορεί να γίνει διαδικτυακά όπου και μπορείτε να παρέχετε κάθε είδους σχετική πληροφορία ή/και υπηρεσίες σε επιλεγμένες διαφορετικές γλώσσες. Το ραδιόφωνο επίσης μπορεί να έχει μια περιορισμένη εκπομπή σε διαφορετικές γλώσσες, όπως ήταν για παράδειγμα για χρόνια το πρωινό ημίωρο δελτίο ειδήσεων σε ξένες γλώσσες. Μέχρι εκεί.

    3.5 Με ποιους τρόπους θα μπορούσε η δημόσια ραδιοτηλεόραση να αναδείξει τη διεθνή εικόνα της χώρας μας και ειδικά τις θέσεις της για την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και σε ζητήματα εξωτερικής πολιτικής και διεθνών σχέσεων;

    Απάντηση: Αναφέρεστε σε ενημέρωση και προβολή. Αυτά λοιπόν πρέπει να γίνουν από ανθρώπους με σχετικές γνώσεις και ενδιαφέρον, που είναι ελεύθεροι να αναζητήσουν, να ερευνήσουν με κριτική σκέψη, και να είναι μέτοχοι της ελληνικής ταυτότητας. Αυτές οι πολύτιμες ιδιότητες δυστυχώς σπανίζουν στις δεκαετίες φερεφώνων που έχει γνωρίσει η χώρα μας. Σας παραπέμπω λοιπόν στο πνεύμα της απάντησης 3.2 για να συνδράμετε, τουλάχιστον, στην προετοιμασία τέτοιου μελλοντικού δυναμικού και στις συνθήκες όπου άξια μυαλά θα είναι ελεύθερα να δημιουργήσουν σε ορθές βάσεις.

    Πέρα από τον παράγοντα του ανθρώπινου δυναμικού, η ερώτησή σας προϋποθέτει ότι η χώρα μας έχει κάποιες θέσεις για τα θέματα αυτά. Οι συγκυρίες και οι πράξεις υποδεικνύουν μια διαφορετική κατάσταση από αυτή που μάλλον οραματίζεστε με την ερώτηση που θέσατε. Μέχρι να έρθει λοιπόν μια τέτοια δόκιμη κατάσταση, προσφορότερο ίσως να παραμερίσετε την ανάδειξη και το μάρκετινγκ, όπου και αντιπροτείνω:
    (α) δυναμική, ανεξάρτητη δημοσιογραφία για τη ρεαλιστική καταγραφή της διεθνούς εικόνας και σχέσεων της χώρας μας.
    (β) κριτική στάση απέναντι σε όλο το φάσμα του πολιτικού κόσμου για να αναδείξετε την αδυναμία ομοφωνίας στους καίριους αυτούς χώρους θεμάτων, και να δημιουργήσετε ρεύμα πίεσης για τη δημιουργία ενιαίας ελληνικής συνείδησης και στόχων.

  • 13 Νοεμβρίου 2013, 02:46 | Χαράλαμπος Χαραλάμπους
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Είμαι ένας Κύπριος Έλληνας και όπως εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι Έλληνες του εξωτερικού παρακολουθούσα την ΕΡΤ, μια όαση ενημέρωσης και πολιτισμού και σημείο αναφοράς για την ελληνική ταυτότητα των αποδήμων. Παρακολουθούσα και την στιγμή που διακόπηκε το σήμα και γέμισε η οθόνη με μαύρο… …μπορούσατε να προχωρήσετε σε εξυγίανση της ΕΡΤ αντί να απαξιώσετε ένα ολόκληρο έθνος Ελλήνων που βρισκόταν μπροστά από την τηλεόραση μακριά από την πατρίδα του, την Ελλάδα.

    Η ΕΡΤ μου έμαθε Ελληνικά, η ΕΡΤ μου έδειξε κινηματογράφο, η ΕΡΤ με γαλούχησε στον πολιτισμό, η ΕΡΤ μου έπαιξε μουσική…

    Τώρα η παράταιρη αισθητική του εκτρώματος που ονομάζεται ΕΔΤ ή ΝΕΡΙΤ μου μαθαίνει τι πάει να πει γύψος, πισωγύρισμα, δικτατορία, παρωχημένη ιδεολογία. Ντροπή σας!

  • 13 Νοεμβρίου 2013, 01:39 | Φώτης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Αναφορικά με το σημειο 3,4 υπήρχε μία εκπόμπή με τον τιτλο Παιχνίδια Χωρίς Σύνορα μεσω της EBU! Πρεπει η ΝΕΡΙΤ να πεισει την ΕΒU να την επαναφερει γιατι μπορει να γινει ξανα με μικρό κόστος!
    1ον) Μεσω των αγωνισματων καθε χωρα προβαλε την ιστορλια της και τις παραδόσεις της
    2ον) Μεσω 3λεπτων σποτ διαφημιζονταν ο Δημος που συμμετειχε σε ολες τις χωρες που συμμετειχαν
    3ον) Ερχονται οι χωρες της Ευρωπης κοντα ή μια στην αλλη
    4ον) Τα αποτελεσμα της τηλεθεαση ειναι μεγαλα αρα και τα εσοδα (ηδη η παρομοια εκπομπη -ιδιωτικων καναλιων – που συμμετεχει ο ΑΝΤ1 (Το μεγαλυτερο παιχνιδι του κοσμου) εκανε υψηλη τηλεθεαση
    5ον) Μπορει να γινει με χαμηλο κοστος και με την συμμετοχη αρκετων ευρωπαικων χωρων
    6ον) Θα μπορουσε να διεξαχθει στην Ελλαδα και να προβληθει περισσοτερο η χώρα μας
    Ευχαριστω

    Συμφωνώ και επικροτώ!
    Επισης θα ήθελα να προβάλονται συνεντεύξεις από άγνωστους πετυχημένους Έλληνες (σε όλους τους τομείς) ώστε να αρχίσουμε να καλλιεργούμε και πάλι την Ελληνική κουλτούρα που έχουμε υποθάλψει με ξένα πρότυπα και μουσικά είδωλα. Τελος θα επιθυμούσα να υπάρχει εκπομπή σχετικά με την ορθογραφία και την αρχαία Ελληνική Γραμματική. Είναι η πιο αρχαία γλώσσα στον κόσμο και η μυστικά αναπτυσσομένη, αφού σε αυτήν βασίζονται πολλά βασικά υπολογιστικά software.
    Νεαρός Αρχαιολάτρης – 29 χρονών

  • 12 Νοεμβρίου 2013, 23:13 | paul
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    oh dear, that doesnt represent a new modern channel. that looks like greek design from the 80s, especially that font, why oh why was this chosen i dont know, and YELLOW FOR THE BACKGROUND, LOOKS LIKE THE LOGO IS ON TEA STAINED PAPER. shame reallly. i feel like i died inside when i know the true ability of the design community in greece, which is way above what i see here……..

  • 9 Νοεμβρίου 2013, 22:58 | Θένη Αξιοτόπουλου
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Αν δεν κάνω λάθος η ΕΡΤ ήταν μέτοχος του euronews για 15 – 20 χρόνια. Κι όμως μόλις βγήκε στον αέρα η Ελληνική υπηρεσία, έκοψε το κανάλι. Εκτιμώ πως πρέπει να επανέλθει μόλις συγκροτηθεί η νέα δημόσια τηλεόραση. Ποιες είναι οι προθέσεις σας επι του θέματος;

    Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία

  • 9 Νοεμβρίου 2013, 22:10 | Μαριλένα Σαλαμάνου
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Γιατί ενώ βλέπαμε euronews, η ΕΡΤ έκοψε το κανάλι τον Δεκέμβριο;
    Η νέα δημόσια τηλεόραση, θα δώσει συχνότητα στο euronews;
    Όλη η Ευρώπη μπορεί και παρακολουθεί το κανάλι εκτός απο την Ελλάδα..
    Λάθος

    Σας ευχαριστώ

  • 9 Νοεμβρίου 2013, 21:27 | ΓΙΑΝΝΗΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Έχω να κάνω μερικές απλές προτάσεις σχετικά με τη Δημόσια Ραδιοτηλεόραση, τέτοιες που πιστεύω ότι ικανοποιούν σχεδόν όλους τους Έλληνες (Εσωτερικού, εξωτερικού, πολιτικούς κ.α…).
    Ακούστε πως πρέπει να έχει η Δημόσια Ραδιοτηλεόραση. Θα πρέπει να έχει:
    1) 3 κανάλια πανελλαδικά (2 από Αθήνα ΕΤ1, ΝΕΤ+ 1 από Θεσσαλονίκη, ΕΤ3) όπως πρώτα.
    2) Ένα κανάλι με πλούσιο πρόγραμμα για το εξωτερικό
    3) Ένα κανάλι με πιο πλούσιο πρόγραμμα (απ’ ότι πριν) Υψηλής ευκρίνειας
    4) 3 ραδιόφωνα (1ο, 2ο και 3ο πρόγραμμα)
    5) Μια σελίδα στο διαδύκτιο, στην οποία θα υπάρχουν υποσελίδες, μια για την τηλεόραση, μια για το ραδιόφωνο και μια για άρχειο, που υπήρχε και πριν.
    Τέλος, το ξέρουμε ότι θέλετε να δείξετε ότι θα γίνουν αλλαγές, αλλά θερμή παράκληση ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ. ΕΡΤ είναι από ιστορία μέχρι πολιτισμός για την Ελλάδα. (Επίσης αν δεν αλλάξει το όνομα, αυτό θα καθυσηχάσει λίγο τον κόσμο και θα μειωθούν οι εντάσεις)
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠ’ ΟΨΗ ΣΑΣ!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ!

  • 8 Νοεμβρίου 2013, 16:00 | Νίκος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    3.1 Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι βασικότερες ανάγκες του Απόδημου Ελληνισμού και με ποιούς τρόπους μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτές η δημόσια ραδιοτηλεόραση;
    Πιστεύω ότι ο Έλληνας του εξωτερικού πρέπει να βλέπει εκπομπές που θα δείχουν τα πανέμορφα, φυσικά τοπία της Ελλάδας. Επίσης θα πρέπει να υπάρχει ενημέρωση για ό,τι συμβαίνει στην Ελλάδα, αρνητικό και θετικό.

    3.2 Με ποιους τρόπους μπορεί η δημόσια ραδιοτηλεόραση να συμβάλλει στην ανάδειξη της Ελλάδας ως χώρας τουριστικού και επενδυτικού προορισμού, αλλά και στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας;
    Με εκπομπές τύπου «Μένουμε Ελλάδα» και με διάφορα βίντεο του ΕΟΤ, σαν αυτά που ανεβάζει στο YouTube. Δεν πρέπει, όμως οι εκπομπές αυτές να έχουν προπαγανδιστικό χαρακτήρα. Πρέπει να λένε την αλήθεια είτε μαε αρέσει, είτε όχι.

    3.4 Πώς θα μπορούσε η δημόσια ραδιοτηλεόραση να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πολιτών άλλων χωρών που είτε ζουν και εργάζονται, είτε επισκέπτονται την Ελλάδα;
    Με ντοκιμαντέρ που να προβαλλουν αυτούς τους ανθρώπους, όπως επίσης και με τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας (υπότιτλοι σε άλλες γλώσσες, ιστοσελίδα σε άλλες γλώσσες).

    3.5 Με ποιους τρόπους θα μπορούσε η δημόσια ραδιοτηλεόραση να αναδείξει τη διεθνή εικόνα της χώρας μας και ειδικά τις θέσεις της για την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και σε ζητήματα εξωτερικής πολιτικής και διεθνών σχέσεων;
    Με εκπομπές λόγου.

    Καλό θα ήταν να αλλάξετε το αρκτικόλεξο «ΝΕΡΙΤ» με μερικέε πολύ ωραίες προτάσεις που διατυπώθηκαν εδώ.

    Επειδή δεν βρήκα κάποιο θέμα για το ποια κανάλια πρέπει να υπάρχουν από τη ΝΕΡΙΤ σε τηλεόραση και ραδιόφωνο, θα αναφέρω παρκάτω μια απάντηση σε αυτό το «ερώτημα»
    Τηλεόραση από Αθήνα:
    1ο πρόγραμμα-ανάμεικτο πρόγραμμα με ενημέρωση, ταινίες, σειρές και ντοκιμαντέρ για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό και με πρόγραμμα για τον απόδημο Ελληνισμό
    2ο πρόγραμμα-σαν το euronews
    3ο και 4ο πρόγραμμα-αθλητικό περιεχόμενο. Καλό θα ήταν η δημόσια ραδιοτηλεόραση να πάρει και δικαιώματα από Champions League, Europa League, Eurobasket, Superleague και Κύπελλο Ελλάδος
    5ο πρόγραμμα-ντοκιμαντέρ και εκπαιδευτική τηλεόραση

    Ραδιόφωνο από Αθήνα:
    1ο πρόγραμμα-ελληνική ΜΟΝΟ μουσκιή και με μερικές εκπομπές ενημέρωσης και πολιτισμού
    2ο πρόγραμμα-ενημέρωση και αθλητικά
    3ο πρόγραμμα-πολιτιστικό πρόγραμμα
    4ο πρόγραμμα-κλασική μουσική
    5ο πρόγραμμα-Η Φωνή της Ελλάδος

    Τηλεόραση από Θεσσαλονίκη:
    1ο πρόγραμμα-ειδήσεις της Βόρειας Ελλάδας
    2ο πρόγραμμα-ντοκιμαντέρ για την προβολή της Βόρειας Ελλάδας

    Ραδιόφωνο από Θεσσαλόνίκη:
    1ο πρόγραμμα-ελληνική ΜΟΝΟ μουσκιή και με μερικές εκπομπές ενημέρωσης και πολιτισμού για την Βόρεια Ελλάδα
    5ο πρόγραμμα-πρώην «τρίτο πρόγραμμα βραχέα»

    Από ραδιόφωνο να λειτουργήσουν ΌΛΟΙ οι κατά τόπους ραδιοσταθμοί της ΕΡΑ με 24 ώρες την ημέρα αυτόνομο ενημερωτικό, πολιτιστικό και ψυχαγωγικό πρόγραμμα.

    Οι τηλεοπτικοί σταθμοί να εκπέμψουν όσο δυνατό περισσότεροι σε full HD και με ήχο 5.1 Surround.
    Οι ραδιοφωνικοί σταθμοί να εκπέμπουν όλοι μόνο FM και μόνο «Η Φωνή της Ελλάδος» και το «τρίτο πρόγραμμα βραχέα» στα βραχέα. Επίσης να δωθεί στους ραδιοσταθμούς και μια ψηφιακή συχνότητα που θα εκπέμπουν μόνο αυτοί.
    Τέλος, όλοι οι ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί να εκπέμπουν δορυφορικά μεσω Hotbird και Eutelsat 9A με κωδικοποίηση BISS οι τηλεοπτικοί και χωρίς κωιδικοποίηση οι ραδιοφωνικοί, αφού τα τηλεοπτικά προγράμματα έχουν άδειες προβολής μόνο εντός Ελλάδας που δεν τα αφήνουν να εκπέμψουν ελεύθερα.
    Οι ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί να υπάρχουν κανονικά και στις δύο συνδρομητικές πλατφόρμες.

  • 8 Νοεμβρίου 2013, 16:50 | xaris.Ts
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Στο Δορυφορικό πρόγραμμα της ΝΕΡΙΤ αποφύγετε την ΤΡΑΓΙΚΉ εικόνα της ΕΡΤ WORLD.
    Oχι αυτή η κονσέρβα με παλιές εκπομπές και τραγικό logo στην άκρη της οθόνης.. Θέλουμε να βλέπουμε ένα κανονικό normal κανάλι.. με τις διαφημίσεις τους και όλα γιατί στην ΕΡΤ WORLD τα έκοβαν όλα.

  • 8 Νοεμβρίου 2013, 08:01 | Θανάσης Παπαϊσίου
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Αν μου επιτρέπετε μια προσθήκη:
    Εναλλακτικές ονομασίες για ΝΕΡΙΤ:
    α) TRADE (Τηλεόραση – ΡΑδιόφωνο – Διαδίκτυο Ελλάδας)
    β) ARTELE (Αρτέλ – Αμφίδρομη Ραδιοφωνία – ΤΗΛεόραση Ελλάδας)
    γ) ΕΙRT (Ελληνικό Ίντερνετ Ραδιόφωνο και Τηλεόραση)
    δ) INTRATEL (ΙΝΤερνετ – ΡΑδιοφωνία – Τηλεόραση ΕΛλάδας)
    Ευχαριστώ.

  • 8 Νοεμβρίου 2013, 07:34 | Θανάσης Παπαϊσίου
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    3.1 Βασική ανάγκη του απόδημου ελληνισμού είναι η επικοινωνία με την μητέρα Ελλάδα και η αίσθηση ότι τους θυμάται και ενδιαφέρεται γι αυτούς. Ιδανικές για την περίπτωση είναι οι διαδραστικές εκπομπές που έχουν τα διεθνή ραδιοφωνικά προγράμματα, στις οποίες οι απόδημοι τηλεφωνούν και στέλνουν τους χαιρετισμούς τους στους συγγενείς και φίλους στην πατρίδα. Θα πρότεινα μια παραλλαγή των τηλεοπτικών εκπομπών Ταξιδεύοντας με τη Μάγια, Balkan Express, και Κυριακή στο Χωριό, στις οποίες οι Έλληνες δημοσιογράφοι θα πηγαίνουν στις χώρες που υπάρχουν Έλληνες απόδημοι και θα συνομιλούν μαζί τους. (προτεινόμενοι τίτλοι: Ταξιδεύοντας με τους Απόδημους, Greek Express, Κυριακή στον Κόσμο).

    3.2 Με εκπομπές τύπου Μένουμε Ελλάδα.

    3.4 Με εκπομπές τύπου Φυλές της Αθήνας της ΝΕΤ και Μητρόπολη του Κόσμου της ΕΤ3. Επίσης με δελτία ειδήσεων στις γλώσσες των ανθρώπων που ζουν στην Ελλάδα, προβολή ταινιών από τις χώρες τους, και υποτιτλισμό ελληνικών εκπομπών στις γλώσσες τους μέσω ψηφιακών υπηρεσιών ή τηλεκειμένου (teletext) ή διαδικτύου.

    3.5 Με σχετικές εκπομπές λόγου υποτιτλισμένες ή μεταγλωττισμένες στις επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Απαραίτητη για όλα τα παραπάνω θεωρώ την ύπαρξη σταθμών ανάλογων με την ERT World. Επίσης, αν μου επιτρέπετε, θα ήθελα να προτείνω κάποιο όνομα για τον νέο ραδιοτηλεοπτικό φορέα που να έχει οικείο άκουσμα για όλους τους θεατές σε Ελλάδα και κόσμο, όπως για παράδειγμα FORTE (ΦΟρέας Ραδιοφωνίας – Τηλεόρασης Ελλάδας).

  • 7 Νοεμβρίου 2013, 17:31 | Γιώργος Φερτάκης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Ενα ερώτημα θέλω να θέσω..

    Γιατί δεν μπορούμε να δούμε το euronews στα Ελληνικά;
    Γιατί η ΕΡΤ έκοψε το κανάλι; Υπάρχει πρόθεση να δοθεί συχνότητα και να εκπέμψει και πάλι στην Ελλάδα;

    Ευχαριστώ για την φιλοξενία

  • 7 Νοεμβρίου 2013, 17:47 | Μάρω Δήμα
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Εκτιμώ πως η νέα δημόσια τηλεόραση, πρέπει να ξαναδώσει συχνότητα στον τηλεοπτικό σταθμό euronews. Μέχρι τον Δεκέμβρη του 2012 βλέπαμε euronews, ενώ τώρα όχι. Αν και υπάρχει Ελληνική υπηρεσία..Πρόκειται για κανάλι με παγκόσμια εμβέλεια και είναι κρίμα στην Ελλάδα να το βλέπουν μόνο όσοι έχουν Nova.

    Σας ευχαριστώ

  • 7 Νοεμβρίου 2013, 09:25 | Λεωνίδας
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    3,1 Βασικές ανάγκες είναι η ενημέρωση κατά κύριον λόγο στα Εθνικά Θέματα και η παραγωγή εκπομπών με σκοπό την κάλυψη της δραστηριότητας του απόδημου Ελληνισμού πάνω στην επιχειρηματικότητα την καθημερινότητά τους καθώς και την συμβολή τους στον Ελληνικό πολιτισμό.
    3,2 Αυτό μπορεί να γίνει με εκπομπές τουριστικού θεματολογίου και με εκπομπές στις οποίες θα προβάλλονται καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες του εξωτερικού με σκοπό την αφομοίωση και την προσαρμογή στην Ελληνική οικονομία.
    3,4 Με ανταποκρίσεις σε συγκεκριμένα μείζονα ανά την χώρα καταγωγή τους Θέματα με ανταποκριτές στις συγκεκριμένες χώρες κυρίως στις όμορες.
    3,5 Με την μετάδοση του προγράμματός της αρχικά στις χώρες της Ε.Ε και διαδικτυακά αλλά και σε συχνότητα ελεύθερα και χωρίς συνδρομή.

  • 7 Νοεμβρίου 2013, 00:32 | πετροσ χ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΦΟΡΕΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΠΡΩΙΝ ΕΡΤ. ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ

  • 7 Νοεμβρίου 2013, 00:50 | πετροσ χ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Η ΝΕΡΙΤ 2.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΜΑΝΤΙΚΗ Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Η ΠΡΩΙΝ ΕΤ3 ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ

  • 5 Νοεμβρίου 2013, 00:11 | Δημήτρης Διαμαντίδης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Καταρχήν απορώ διαβάζοντας τα υπόλοιπα σχόλια με το ότι δεν είναι γνωστό ότι η ERT World εξέπεμπε ελεύθερα στην Ευρώπη χωρίς να είναι υποχρεωμένος κανείς να γραφτεί συνδρομητής σε καμμία πλατφόρμα. Ακόμα και στην Αμερική και στην Αυστραλία η ERT World ήταν διαθέσιμη ελεύθερα σε C band. Ίσως λοιπόν αυτό θα έπρεπε να διαφημιστεί περισσότερο και από τα επίγεια κανάλια. Και αυτή τη στιγμή η ΔΤ είναι διαθέσιμη ελεύθερα δορυφορικά στις 3°. Ζώντας στην Αμερική, να πω ότι τα περισσότερα ξένα κανάλια είναι συνδρομητικά, οπότε δε με ξενίζει που και η ERT World (σε Ku band) ήταν σε συνδρομητική πλατφόρμα. Θα περίμενα όμως καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά: υψηλή ευκρίνεια, ταυτόχρονη δεύτερη γλώσσα ήχου, closed captioning κλπ. Η παλιά ERT World δεν είχε καν στερεοφωνικό ήχο. Για το περιεχόμενο προφανώς ενημέρωση και ψυχαγωγία είναι τα πιο σημαντικά. Συμπεριλαμβανόμενης της ζωντανής μετάδοσης αθλητικών (ποδόσφαιρο, μπάσκετ), όπως έκανε και η ERT World. Αν θέλουμε να προσεγγίσουμε και ομογένεια 2ης γενιάς και πάνω η ταυτόχρονη μεταγλώττιση είναι σημαντική, όπως και εκπομπές ελληνικής ιστορίας και παράδοσης ή ακόμα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας. Επίσης πολύ σημαντική είναι η διαφοροποίηση του προγράμματος ανάλογα με την τοπική ώρα. Για παράδειγμα στη δυτική ακτή των ΗΠΑ τις βραδυνές ώρες που θα ήταν κατάλληλο κάποιο πρόγραμμα ψυχαγωγίας μεταδίδονταν προγράμματα πρωινής ενημέρωσης από Ελλάδα που δεν ήταν δυνατό να έχουν θεαματικότητα. Όσο αφορά την απήχηση σε διεθνές κοινό, προφανώς θα πρέπει να είναι σε ξένη γλώσσα (αγγλικά) και με ελεύθερη πρόσβαση. Αν δεν είναι οικονομικά εφικτή η ύπαρξη 2ου καναλιού θα μπορούσε π.χ. τις εργάσιμες ημέρες και ώρες να υπάρχει πρόγραμμα για το συγκεκριμένο κοινό και με ελεύθερη πρόσβαση ακόμα και στις συνδρομητικές πλατφόρμες, όπως κάνει για παράδειγμα το ιαπωνικό NHK.

  • 4 Νοεμβρίου 2013, 23:10 | Αντώνιος Παπαρσένης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Παρακαλώ δώστε ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΡΟΣΟΧΗ στο τρίπτυχο, που ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ, αλλά μας ΚΡΑΤΑΕΙ ως εδώ & μας ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ παγκοσμίως…
    Πατρίδα – Θρησκεία – Οικογένεια!
    Ευχαριστώ.

  • 4 Νοεμβρίου 2013, 16:02 | kostas
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    to kanali na exei sosti eykreinia eikonas kai oxi na eine san ti palia ert world pou eixe tin xeiroteri eikona pagosmios kai anti na proagi tin elada sto exoteriko tin ypobathmize???????? kai na exei synaixos eidiseis kai reportaz

  • 4 Νοεμβρίου 2013, 16:03 | Γιώργος Σουρλάγκας
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Πιστευω οτι μια πραγματικά δημόσια τηλεόραση, πρέπει να έχει τουλάχιστον 2 κανάλια να εκπέμπουν δορυφορικά ΔΩΡΕΑΝ – ΕΛΕΥΘΕΡΑ! Οι δορυφόροι Hotbird & Astra είναι σε ιδανική θέση γα λήψη και στην Ελλάδα. Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να «πουλάτε» το πρόγραμμα που παράγεται από την ΔΤ σε ιδιωτική πλατφόρμα πανάκριβη και απλησίαστη για τους περισσόυτερους Έλληνες.
    Αυτό συμβαίνει στις περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες της ΕΕ και οι πολίτες απολαμβάνουν το δικαίωμα της ψύχραιμης ενημέρωσης ελεύθερα ΟΠΟΥ και αν κατοικούν..

    Βασική παράμετρος ενημέρωσης είνει και η συνεχής κάλυψη των προγραμμάτων μέσω WEBTV.

  • 1 Νοεμβρίου 2013, 21:42 | Katerina Papadopoulos
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Για τον Ελληνισμό του Εξωτερικού η προβολή προγράμματος που προάγει τον πολιτισμό και την γλώσσα μας είναι ζωτικής σημασίας. Μέχρι σήμερα και 4 μήνες μετά το κλείσιμο της ΕΡΤ και του Δορυφορικού της προγράμματος, οι 50,000 και πλέον συνδρομητές που υπήρχαν έμεινα δίχως καμία ενημέρωση με το μαύρο στις οθόνες τους. Η ΔΤ πρέπει να έχει λοιπόν συγκεκριμένο πρόγραμμα, δίγλωσσο τουλάχιστον, στοχευμένο στις ανάγκες των Ομογενών μας όχι πλέον μόνον της πρώτης γενιάς, αλλά της δεύτερης τρίτης και τέταρτης που υπάρχει. Η σύνθεση του προγράμματος πρέπει να ικανοποιεί τις ανάγκες τους, να προβάλλει τις δικές τους δράσεις, να αποτελεί το δικό τους βήμα για την δημοσίοποιήση τω απόψεών τους, των προβλημάτων , μια πραγματική γέφυρα επικοινωνίας με το Μητροπολιτικό Κέντρο. Παράλληλα να εμπεριέχει ειδικές εκπομπές για την ελληνική γλώσσα και τον ελληνικό πολιτισμό, σε συνεργασία και με τα Ομογενειακά Κέντρα. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσα από την δημιουργία τοπικού προγράμματος σε βασικά ομογενειακά Κέντρα. Στην επιτυχία του εγχειρήματος είναι σημαντική η στελέχωση με το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό και δεν μιλούμε για υπαλληλικής νοοτροπίας ανθρώπους με μηδενική γνώση ξένης γλώσσας και καμία εμπειρία διαβίωσης στο εξωτερικό ή τους πολυάσχολους ανταποκριτές που σπανίως εώς καθόλου ασχολήθηκαν με τα ζητηματα του Αποδήμου Ελληνισμού. Αλλά για ανθρώπους που αποδεδειγμένα γνωρίζουν την νοοτροπία, τις ανάγκες των Ομογενών μας και έχουν το ενδιαφέρον να γίνουν μέλη της ομάδας και να αποτελέσουν τους βασικούς συντελεστές δημιουργίας ενός προγράμματος που θα τιμά την πατρίδα μας και τον Ελληνισμό Απανταχού.
    Όλα τούτα για να γίνουν πρέπει πάνω από όλα να υπάρχει όραμα από την διοίηκηση του νέου φορέα. Όραμα για τον στόχο που πρέπει να επιτευχθεί, έμπνευση και δημιουργική διάθεση. Όλα αυτά έλειπαν από την παλιά ΕΡΤ και σοφό θα είναι να μην επαναλαμβάνουμε τα λάθη του παρελθόντος. Επίσης, εάν είναι να στηθεί ένα μετρίου «αναστήματος» πρόγραμμα έτσι για να υπάρχει και να λέμε συμπεριλάβαμε και τους Ομογενείς, καλύτερα να μην γίνει τίποτε. Η μετριότητα δεν είναι καλό στοιχείο για το ξεκίνημα.

    Για την Ελλάδα η ευκαιρία αξιοποίησης του δυναμικού που διαθέτει η Ομογένεια είναι ένα στοίχημα που στο παρελθόν αποτέλεσε το σλόγκαν όλων των πολιτικών κομμάτων, αλλά κανένα δεν είχε την βούληση να το κάνει πράξη. Τώρα είναι πλέον ανάγκη όχι πολυτέλεια.
    Η προβολή ενός αξιοπρεπούς προγράμματος για τον Απόδημο Ελληνισμό θα ενισχύσει την θέση της χώρας μας παγκοσμίως, θα προωθήσει την επιχειρηματική δραστηριότητα, και την εικόνα της ως ιδανικού τουριστικού προορισμού. Πάνω από όλα θα ξαναδώσει σε εμάς τους Ελληνες του εξωτερικού την χαμένη μας φωνή.

  • 1 Νοεμβρίου 2013, 14:28 | Θανάσης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Καταρχήν θα πρέπει να υπάρχουν εκπομπές ενημέρωσης των απόδημων σχετικά με τις υποχρεώσεις τους στην Ελλάδα (φορολογία κτλ).Πρέπει να δοθεί μεγάλο βάρος στην πολιτιστική και ιστορική προβολή της χώρας με υπότιτλους η μετάφραση των γλωσσών από τις οποίες περιμένουμε τους περισσότερους τουρίστες.Πρέπει να πάψουμε να επενδύουμε μόνο στον ήλιο και την θάλασσα .Πρέπει να επενδύσουμε στην ιστορία μας που είναι πλούσια στις τοπικές παραδόσεις μας στην θρησκεία και στα προσκυνήματα στα ελληνικά φαγητά στην παραδοσιακή μουσική. Επίσης να υπάρχουν εκπομπές εκμάθησης ελληνικών .

  • 1 Νοεμβρίου 2013, 09:42 | Κατερίνα Κράνου
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Αφού αποκόψατε τον κόσμο από πρόσβαση στην ενημέρωση, τώρα κόπτεστε να την κάνετε προσιτή σε όλους; Ποιον κοροϊδεύετε; Μάλλον τον εαυτό σας! ΕΡΤ για όλους όπως προσπαθεί τώρα να προσεγγίσει τον κόσμο!

  • 31 Οκτωβρίου 2013, 13:01 | Κωνσταντίνος Οικονομόπουλος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Μην ξεχάσετε τους φοιτητές και τα παιδιά όταν διαμορφώσετε εκπαιδευτικά προγράμματα. Αυτοί είναι το μέλλον και σε αυτούς πρέπει να στοχεύσετε.

    Επίσης, δώστε ελεύθερη πρόσβαση μέσω διαδικτύου σε όλο τον κόσμο με υποστήριξη υποτίτλων για όλες τις γλώσσες.

  • 31 Οκτωβρίου 2013, 13:39 | Daphne T
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Συμφωνώ με τον κ. Γιαννούλα για το το οτι ίσως η βασικότερη ανάγκη των απόδημων Ελλήνων είναι η ενημέρωση αλλά διαφωνώ με το να γίνεται αυτό μόνο μέσω των ειδήσεων. Θεωρώ οτι η ενημέρωση και κατ´επέκταση η προβολή της εικόνας της Ελλάδας οφείλει να ξεφεύγει από τον καθιερωμένο τρόπο των ειδήσεων είτε πρόκειται για τον απόδημο Ελληνισμό ή για τους πολίτες άλλων χωρών. Έχοντας ολοκληρώσει μια σειρά απο πορτραίτα ντοκιμαντέρ καθημερινών ανθρώπων τα οποία προβλήθηκαν σε πολλές χώρες του κόσμου έλαβα διάφορα σχόλια με τα οποίο κατάλαβα την ανάγκη των απλών θεατών να ενημερωθούν μέσω μιας φόρμας που ξεφεύγει κατά πολύ απο το τυπικό ειδησεογραφικό ρεπορτάζ. Η ενημέρωση αλλά και η προβολή της Ελλάδας μπορεί να γίνεται και με ψυχαγωγικά προγράμματα χωρίς οι ειδήσεις να κυριαρχούν το όλο πρόγραμμα.

  • 31 Οκτωβρίου 2013, 11:27 | Νικόλαος Γιαννούλας
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    3. Προβολή της εικόνας της Ελλάδας στον κόσμο
    3.1 Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι βασικότερες ανάγκες του Απόδημου Ελληνισμού και με ποιούς τρόπους μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτές η δημόσια ραδιοτηλεόραση;

    Έχοντας ιδία πείρα διαμονής στο εξωτερικό, από την Κύπρο που ζω τα τελευταία 2 χρόνια καθώς και από το Ηνωμένο Βασίλειο παλιότερα, θέλω να διαβεβαιώσω ότι η βασικότερη ανάγκη των απόδημων Ελλήνων, είναι η ενημέρωση. Υπάρχει, πραγματικά τεράστια ανάγκη για άμεση και έγκυρη ενημέρωση για το τι συμβαίνει στην πατρίδα ανά πάσα στιγμή. Λαμβάνοντας υπόψη τις διαφορετικές ζώνες ώρας σε κάθε περιοχή του πλανήτη, είναι κατανοητό ότι σε πολλές περιοχές δεν είναι εφικτός ο συντονισμός της καθημερινότητας των απόδημων με τις ώρες μετάδοσης των ειδήσεων στην Ελλάδα. Για τον λόγο αυτό θα πρέπει η δημόσια ραδιοτηλεόραση να μεταδίδει διεθνές πρόγραμμα με κυλιόμενα δελτία ειδήσεων όλο το 24ωρο, τουλάχιστον κάθε 3 ώρες ή περισσότερο αν αυτό είναι εφικτό. Η ανάγκη για ψυχαγωγία με ελληνικό πρόγραμμα, είναι δευτερεύουσα, από την στιγμή που σε κάθε χώρα οι απόδημοι επιλέγουν τοπικά προγράμματα για τον σκοπό αυτό, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχουν και ορισμένα ψυχαγωγικά προγράμματα, ελληνικής παραγωγής.

    3.2 Με ποιους τρόπους μπορεί η δημόσια ραδιοτηλεόραση να συμβάλλει στην ανάδειξη της Ελλάδας ως χώρας τουριστικού και επενδυτικού προορισμού, αλλά και στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας;

    Στο σημείο αυτό θα πρέπει να καθορίσουμε το target group ενός καναλιού ή ενός προγράμματος. Δεν έχει νόημα, το κανάλι που θα δημιουργηθεί για την ενημέρωση των αποδήμων, να διαθέτει προγράμματα για την ανάδειξη της χώρας μας ως τουριστικού ή επενδυτικού προορισμού. Για τον σκοπό αυτό, ενδείκνυται η δημιουργία ξεχωριστού τηλεοπτικού καναλιού, το οποίο θα πρέπει να εκπέμπει στην αγγλική ή και σε άλλες γλώσσες αν αυτό είναι εφικτό. Προφανώς, δεν θα έχει κανένα νόημα η δημιουργία ενός καναλιού προώθησης της Ελλάδας αν εκπέμπει προγράμματα όπως δελτία ειδήσεων ή ελληνικά ψυχαγωγικά προγράμματα και μάλιστα στην ελληνική γλώσσα. Κανείς ξένος τουρίστας ή επενδυτής δεν πρόκειται να το παρακολουθήσει.

    3.4 Πώς θα μπορούσε η δημόσια ραδιοτηλεόραση να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πολιτών άλλων χωρών που είτε ζουν και εργάζονται, είτε επισκέπτονται την Ελλάδα;

    Άλλο ένα πρόβλημα στον καθορισμό του target group. Τα τελευταία χρόνια παρακολουθούσαμε στο διεθνές πρόγραμμα της ΕΡΤ (ΕΡΤ World), ξενόγλωσσα δελτία ειδήσεων, ενώ αυτά δεν μεταδίδονταν στα κανάλια που προορίζονταν για το εσωτερικό (ΝΕΤ, ΕΤ3, ΕΤ1). Οι απόδημοι δεν έχουν ανάγκη για ξενόγλωσσα δελτία ειδήσεων, αλλά για ελληνικά. Αντιθέτως στο εσωτερικό της χώρας ζουν και εργάζονται αλλοδαποί, οι οποίοι πραγματικά έχουν ανάγκη να παρακολουθήσουν την επικαιρότητα, αλλά δεν γνωρίζουν την γλώσσα μας.

    3.5 Με ποιους τρόπους θα μπορούσε η δημόσια ραδιοτηλεόραση να αναδείξει τη διεθνή εικόνα της χώρας μας και ειδικά τις θέσεις της για την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και σε ζητήματα εξωτερικής πολιτικής και διεθνών σχέσεων;

    Όπως προανέφερα στην παράγραφο 3.2, η δημιουργία ενός διεθνούς τηλεοπτικού σταθμού που θα απευθύνεται στον υπόλοιπο κόσμο και μάλιστα στην αγγλική γλώσσα ή και σε άλλες, θα μπορούσε να είναι η πλατφόρμα προώθησης της εικόνας της χώρας μας, είτε όσον αφορά το τουριστικό προϊόν, είτε ως προορισμός επενδύσεων, αλλά μέσα από τα προγράμματά του θα μπορούσαν προβάλλονται και γενικότερα ή ειδικότερα θέματα που αφορούν τις διεθνείς σχέσεις της Ελλάδας. Θα επαναφέρω το παράδειγμα της ERT World, στην οποία τα τελευταία χρόνια μεταδιδόταν η εκπομπή ERT World Europe και αφορούσε το Ευρωκοινοβούλιο και τις θέσεις της Ελλάδας σε αυτό. Ομολογώ ότι ήταν καταπληκτική εκπομπή και την παρακολουθούσα, αλλά θεωρώ ότι ήταν λάθος, το γεγονός ότι δεν μεταδιδόταν στα εγχώρια κανάλια (ΝΕΤ, ΕΤ3, ΕΤ1). Ήταν μία εκπομπή που θα έπρεπε να απευθύνεται στους Έλληνες, που διαμένουν στην Ελλάδα και όχι να είναι μία εκπομπή που παρακολουθούν όσοι εργάζονται ή εκπροσωπούν τη χώρα μας στις Βρυξέλλες. Πρέπει τώρα που η νέα δημόσια τηλεόραση είναι στη φάση σχεδιασμού, να σχεδιαστεί και να αποφασιστεί ο αριθμός των τηλεοπτικών σταθμών που θα έχει η δημόσια ραδιοτηλεόραση καθώς και ο ξεκάθαρος προσανατολισμός του καθενός απ’ αυτά. Δεν μπορεί ένας τηλεοπτικός σταθμός να έχει εντελώς ανομοιογενές κοινό. Πρέπει ο κάθε σταθμός για να είναι επιτυχημένος, να έχει την φυσιογνωμία του και το συγκεκριμένο κοινό στο οποίο απευθύνεται.

    Νικόλαος Γιαννούλας
    Εικονολήπτης Επικαίρων Τηλεόρασης

  • 31 Οκτωβρίου 2013, 09:07 | φεντουρης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    και ΜΟΝΟ που η θεαση της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ Δ.ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ για οσους δεν την λαμβανουν ΕΠΕΙΓΕΙΑ ειναι ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΗ και μαληστα με καρτα προσβασης και ειδικο δεκτη δορυφορικο ειναι η αιτεια ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ σας διευθαρμενοι ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ μου σε υψηλη ευκρεινεια ελευθερης λυψης ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ βλεπω ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΓΑΛΛΙΚΗ Δ.ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ εσεις ζητατε μηνιαια συνδρομη μεσω ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΟΤΕ ΝΟΒΑ που προβαλουν καναλια ελευθερης λυψης σε ΑΛΛΕΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ π.χ ΕΥΡΩΝΙΟΥΖ με υποφερον υχο ΕΛΛΗΝΙΚΑ.Και τα ονομαζουν δικα τους. ΑΙΣΧΟΣ

  • 31 Οκτωβρίου 2013, 09:39 | Filippos
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    3.2 H ΝΕΡΙΤ θα μπορουσε να ξεκινησει εκστρατεια ενημερωσης και ευαισθητοποιησης των εν Ελλαδι καταστηματαρχων ωστε να εκλειψουν τα φαινομενα των διπλων τιμολογιων για Ελληνες & ξενους καθως και εκεινα της εκτεταμενης φοροδιαφυγης. Ας το βαλουν καλα στο μυαλο τους οτι ο τουρισμος μας δεν απευθυνεται σε κοροιδα που θα πληρωνουν παραπανω για ελλιπεις υπηρεσιες.

    3.4 Θα μπορουσαν να ενταχθουν μαθηματα ελληνικων σε καποιο ψηφιακο καναλι, καθως και εκπομπες που να ενημερωνουν τους Ελληνες για τον τροπο ζωης και τις πααδοσεις των μεταναστων που ζουν στη χωρα μας. Ετσι θα μειωθει η ανασφαλεια και ο φοβος προς το ξενο που οδηγησαν στην ανοδο του ρατσισμου στην χωρα.

    3.5 Θα μπορουσαν να παραχθουν ειδικες εκπομπες για ευρωπαϊκα θεματα που θα ενημερωνουν με απλο και κατανοητο τροπο πρωτα απο ολα τους εδω κατοικους. Καλυτερος πρεσβευτης της χωρας ειμαστε εμεις και η συμπεριφορα μας προς τους ευρωπαιους εταιρους.

  • 31 Οκτωβρίου 2013, 08:42 | Θάνος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Είναι μεγάλη ντροπή η επωνυμία της Δημόσιας Τηλεόρασης (όπως αναγράφεται και στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης) να είναι στα Ελληνοφράγκικα. Γιατί Internet και όχι διαδίκτυο/διαδικτυακή;
    Βασική και πρωταρχική αποστολή της Δημόσιας Τηλεόρασης θα πρέπει να είναι διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς, αρχής γενομένης από την Ελληνική γλώσσα. Οι δημοσιογράφοι της θα πρέπει να ξέρουν σωστά Ελληνικά και όταν μιλούν ή γράφουν Ελληνικά να χρησιμοποιούν μόνον Ελληνικές λέξεις.
    Ο Απόδημος Ελληνισμός χρειάζεται τη Δημόσια Τηλεόραση να είναι προσβάσιμη στο διαδίκτυο με ζωντανό πρόγραμμα ως επίσης και αποθηκευμένο.
    Για τη προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό η Δημόσια Τηλεόραση πρέπει να δημιουργήσει έντονη διαδικτυακή παρουσία με ιστοσελίδες μεταφρασμένες σε διάφορες γλώσσες.

  • 31 Οκτωβρίου 2013, 05:59 | Βασίλης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Χαίρετε,

    Να ξεκινήσουμε από τ’ όνομα:
    Ιντερνετκή;

    Εάν δεν μιλάμε Ελληνικά τι εικόνα θα δόσουμε στο κόσμο;

    Το ίδιο ισχύει και για τη γλώσσα των ειδήσεων και άλλων προγραμμάτων.

    Μήπως δώσαμε τα φώτα στους άλλους και μείναμε στο σκοτάδι;

    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ Ραδιοφωνία Τηλεόραση θα πρέπει να χαρακτηρίζεται από τη σωστή χρήση της νεοελληνικής γλωσσας. Τα προγράμματα θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για εκμάθηση και διδασκαλία της γλώσσας.

    Ευχαριστώ,
    Βασίλης

  • 30 Οκτωβρίου 2013, 23:52 | Γιώργος Σπερελάκης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    3.2: Για τουρισμο: Μεσω της προβολης ομορφων περιοχων και μερών της, στην πολη ή στην εξοχη, τροπων παρασκευής παραδοσιακων προιοντων (βροσιμων και μη), των εθιμων σε διαφορες περιοχες της χωρας, θρησκευτικων και μη.

    Για επενδυτικο προορισμο: Μεσω της προβολης επιτυχημενων μικρών ή μεγαλων επιχειρησεων ή και ιδιωτων, και των δυνατοτητων της χωρας σε διαφορους τομεις, καθως και επιτυχημενων ελληνικων επιχειρησεων στο εξωτερικο.

    Καθως αυτο το περιεχομενο θα απευθυνεται κυριως σε ξενους καλο θα ειναι να υπαρχει επιλογη υποτιτλων στις επικρατεστερες γλωσσες (αγγλικα, γαλλικα, γερμανικα)

    Επισης θα θεωρουσα καλή ιδεα, προκειμενου οι ξενοι θεατες να εχουν μεγαλητερη οικειοτητα, 1-2 απο τους παρουσιαστες των ντοκιμαντερ πολιτισμου να ειναι ξενοι που ηρθαν στην ελλάδα και την αγαπησαν, ετσι οι θεατες θα ταυτιζονται με τον παρουσιαστη

    3.4 Με την προβολη ελληνικου προγραμματος σε ξενη γλωσσα, που θα περιλαμβανει περιεχομενο που τους αφορα, πχ σημαντικοτερες ειδησεις, ντοκιμαντερ με πολιτιστικο και πολιτισμικο περιεχομενο – πχ σημαντικοτεροι ποιητες ζωγραφοι συγγραφεις ηθοποιοι μουσικοι) , μικρη εκπομπη εκμαθησης ελληνικων (οπως υπαρχει στο NHK world για τα ιαπωνικα – οπου σε μια εκπομπη 15 λεπτων ο τηλεθεατης ενημερωνεται για το πως προφερεται, γραφεται και χρησιμοποιειται 1 ή περισσοτερες εκφρασεις καθημερινης χρησης)

    Θεωρω απαραιτητο οι δημοσιογραφοι που θα εμφανιζονται να εχουν αριστη γνώση και προφορα της γλώσσας στην οποια θα ειναι το δελτιο (ειδικα οι παρουσιαστες) , ειδαλλως δημιουργειται η εντυπωση οτι γενικα ως λαος δεν τα παμε καλα με τις ξενες γλωσσες.

  • 30 Οκτωβρίου 2013, 22:48 | Κώστας
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Αναφορικά με το σημειο 3,4 υπήρχε μία εκπόμπή με τον τιτλο Παιχνίδια Χωρίς Σύνορα μεσω της EBU! Πρεπει η ΝΕΡΙΤ να πεισει την ΕΒU να την επαναφερει γιατι μπορει να γινει ξανα με μικρό κόστος!
    1ον) Μεσω των αγωνισματων καθε χωρα προβαλε την ιστορλια της και τις παραδόσεις της
    2ον) Μεσω 3λεπτων σποτ διαφημιζονταν ο Δημος που συμμετειχε σε ολες τις χωρες που συμμετειχαν
    3ον) Ερχονται οι χωρες της Ευρωπης κοντα ή μια στην αλλη
    4ον) Τα αποτελεσμα της τηλεθεαση ειναι μεγαλα αρα και τα εσοδα (ηδη η παρομοια εκπομπη -ιδιωτικων καναλιων – που συμμετεχει ο ΑΝΤ1 (Το μεγαλυτερο παιχνιδι του κοσμου) εκανε υψηλη τηλεθεαση
    5ον) Μπορει να γινει με χαμηλο κοστος και με την συμμετοχη αρκετων ευρωπαικων χωρων
    6ον) Θα μπορουσε να διεξαχθει στην Ελλαδα και να προβληθει περισσοτερο η χώρα μας
    Ευχαριστω

  • 30 Οκτωβρίου 2013, 22:28 | Μ. Ζαχαράκης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    O απόδημος ελληνισμός επιθυμεί να έχει επαφή με την πατρίδα. Αυτό σημαίνει ότι η δημόσια ραδιοτηλεόραση πρέπει να παρέχει στο δορυφορικό πρόγραμμα πλήρη ειδησεογραφική ενημέρωση. Το υπόλοιπο πρόγραμμα θα πρέπει να αναδειχτεί σταδιακά εφάμιλλο των διεθνών δορυφορικών προγραμμάτων. Έτσι να έχει εκπομπές πχ ντοκυμαντέρ γενικού ενδιαφέροντος αλλά και πολιτιστικό – μουσικό πρόγραμμα που θα προβάλλει τον ελληνικό πολιτισμό. Η εκπομπή «Μένουμε Ελλάδα» θα ήταν πολύ καλό να συνεχίσει να προβάλλεται παρέχοντας και ειδικά προγράμματα διακοπών σε όσους την παρακολουθούν στο εξωτερικό.

  • 30 Οκτωβρίου 2013, 21:16 | Αντώνης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Αν πράγματι σας ενδιαφέρει να δημιουργήσετε μια νέα τηλεόραση σε μια χώρας με τεράστια παρακαταθήκη γλωσσικού πολιτισμού και όχι μόνον, ξεκινήστε από την αναδιάρθρωση του αρκτικόλεξου «ΝΕΡΙΤ»!
    Για ποιο λόγο επιλέγετε να χρησιμοποιείτε μια ξένη λέξη (ίντερνετ) όταν υπάρχει αντίστοιχη ελληνική; Η προστασία της ελληνικής γλώσσας δεν είναι στις προτεραιότητες της νέας τηλεόρασης; Κι επιτέλους, εσάς τους εμπνευστές αυτού του αρκτικόλεξου δε σας ενοοχλεί αυτή η γλωσσική ομελέτα;
    Γιατί λόγου χάριν κάτι αντίστοιχο δε θα έκαναν σε καμιά περίπτωση οι Γάλλοι ή οι Γερμανοί; Μήπως αυτοί είναι σωβινιστές;

    Ένας δάσκαλος των 700 Ευρώ.