2. Παροχή ποιοτικής ψυχαγωγίας και επιμόρφωσης μέσω της ανάδειξης του πολιτισμού και της δημιουργικότητας της Ελληνικής κοινωνίας

2.1 Τι σημαίνει για σας ποιοτική ψυχαγωγία και πως μπορεί η δημόσια ραδιοτηλεόραση να συμβάλλει σ’ αυτή;

2.2 Με ποιες πολιτικές μπορεί η δημόσια ραδιοτηλεόραση να προβάλλει και να αναδεικνύει τον Ελληνικό πολιτισμό;

2.3 Με ποιους τρόπους μπορεί η δημόσια ραδιοτηλεόραση να προβάλλει την πολιτιστική πολυμορφία της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας;

2.4 Με ποιους τρόπους θα πρέπει να προβληθούν από τη δημόσια ραδιοτηλεόραση οι νέες τάσεις στον πολιτισμό σε διεθνές επίπεδο;

2.5 Με ποια εργαλεία και πρακτικές μπορεί η δημόσια ραδιοτηλεόραση να καλλιεργήσει και να αναδείξει τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και τις δεξιότητες της κοινωνίας;

  • 7 Νοεμβρίου 2013, 21:54 | Νίκος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΥΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ HD ΠΟΥ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ: ΝΕΤ1 ΝΕΤ2 ΝΕΡΙΤ HD

  • 7 Νοεμβρίου 2013, 20:41 | Ματθαίος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΝΕΡΙΤ ΑΕ. ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:
    1) ΔΥΟ ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΛΗΡΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΟΠΟΥ ΤΟ ΕΝΑ ΘΑ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
    2) ΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙ ΥΨΗΛΗΣ ΕΥΚΡΙΝΕΙΑΣ.
    3) ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΝΑΛΙΑ (ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΑ ΓΡΑΦΙΚΑ ΤΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ).
    4) ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΠΕΛΘΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΗΣ ΕΡΤ ΑΕ.
    5) ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΠΩΣ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ EUROVISION ΕΧΕΙ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΥΨΗΛΗΣ ΕΥΚΡΙΝΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΕΡΤ ΑΕ. Η EUROVISION ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΡΑΔΙΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΟΣΜΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ.

  • 7 Νοεμβρίου 2013, 19:45 | Κωνσταντίνος Τάσος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Θα συμφωνήσω με τον @Thonas Miliopoulos και θα σας πρότεινα και εγώ να αντιγράψετε τις παραγωγές των ZDF/ARD….
    Και πιο πολύ θα ήθελα να δω το ψυχαγωγικό live show, Wetten Dass και την σειρά ντοκιμαντέρ Terra X.
    Άλλα γενικά, με την αντιγραφή των προγραμμάτων της Γερμανικής Κρατικής Τηλεόρασης μόνο κερδισμένοι θα βγείτε…

    Επίσης πρέπει να γίνει επιτέλους η κρατική τηλεόραση HD και λάβετε σοβαρά υπόψιν ότι έγραψε ο Σάββας…
    Θεματικά κανάλια και ιδιαίτερο desing…
    Αυτό είναι κάτι από τα βασικότερα που προσέχουν όλες οι κρατικές τηλεοράσεις σε όλα τα ευρωπαικά κράτη..

    Τέλος, καλό θα ήταν να ανεβάσετε τα HD κανάλια στον δορυφόρο Hotbird χωρίς κωδικοποίηση όπως ήταν το ΕΡΤ HD.

    Ευχαριστώ

  • 7 Νοεμβρίου 2013, 19:39 | Κωνσταντίνος Τάσος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Θα συμφωνήσω με τον @Thonas Miliopoulos και θα σας πρότεινα και εγώ να αντιγράψετε τις παραγωγές των ZDF/ARD….
    Και πιο πολύ θα ήθελα να δω το ψυχαγωγικό live show, Wetten Dass και την σειρά ντοκιμαντέρ Terra X.
    Άλλα γενικά, με την αντιγραφή των προγραμμάτων της Γερμανικής Κρατικής Τηλεόρασης μόνο κερδισμένοι θα βρείτε…

  • 7 Νοεμβρίου 2013, 18:05 | Χρυσούλα
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    -Οι ειδήσεις να είναι απλή αναφορά στα σημαντικά γεγονότα και όχι θέση.(το πολύ μισή ώρα)
    -Να υπάρχουν εκπομπές πολιτιστικές με θέματα από όλες τις τέχνες και ντοκυμοντέρ ιστορικά,περιβαλλοντικά,ταξιδιωτικά.

    -ταινίες ποιοτικές και σειρές που προάγουν το νου κι όχι που προωθούν τη βία και το ρατσισμό.
    -εκπομπές διαχείρισης άγχους και τρόπων καλής διατροφής για τους νέους κυρίως,καθώς και τεχνικές αντιμετώπισης προβλημάτων, κοινωνικών και ψυχολογικών που θα ενημερώνουν ανθρώπους που δεν έχουν την ευκαιρία να τις γνωρίσουν μέσω σπουδών.
    -Γενικά να προωθείται η ΠΟΙΟΤΗΤΑ και ΟΧΙ η ΠΟΣΟΤΗΤΑ.ΟΧΙ αλλα σκουπίδια στην ελληνική οικογένεια.Τα ιδιωτικά κανάλια έχουν αρκετά σκουπίδια.Χρειαζόμαστε τρόπους ζωής που στηρίζονται στην ευγένεια και στο ΔΙΑΛΟΓΟ,να προωθείται η αξιοκρατία και η δικαιοσύνη αλλά και η προσωπική ευθύνη. Όχι άλλο λάδι στη φωτιά.Θέλουμε να μας προβάλλονται τρόποι ζωής οικολογικοί και ειρηνικοί με όλη τη σημασία της λέξης.

  • 7 Νοεμβρίου 2013, 16:52 | Μιχάλης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Εάν πραγματικά θέλετε να λάβετε υπόψη την γνώμη του κόσμου, τότε κρατήστε την διαβούλευση ανοιχτή και διαφημίστε το καλώντας τον κόσμο να συμμετέχει.

    Βάλτε 2 ενότητες, μια ως multiple choice για τα βασικά, πχ πόσα κανάλια τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά και internet, πόσες ώρες για σειρές, ταινίες, ελληνικές-ξένες, εκπομπές και τι είδους, κλπ, και μια ενότητα με προτάσεις πιο εξειδικευμένες.

    Καλό θα ήταν, αυτές οι αξιολογήσεις να συνεχιστούν και μετά, πχ ως δημοσκοπήσεις μέσω internet, αλλά με κάποιο φιλτράρισμα, γιατί δεν θα έχουν αναλογική συμμετοχή όλες οι ηλικιακές και άλλες ομάδες.

  • 7 Νοεμβρίου 2013, 14:47 | Κωστας Τζημεας
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Εκτός από το να προβάλει τον ελληνικό πολιτισμό η δημοσια τηλεόραση ωφείλει να προβάλει και τον παγκόσμιο πολιτισμό στο κοινό. Να συμβάλει στο άνοιγμα στον κόσμο, στην όσμωση των ιδεών, να φέρνει τους έλληνες σε επαφή με το διεθνές γίγνεσθαι. Μια βελτιωμένη εκδοχή της εκπομπής «Κεραίες της Εποχής μας» που να παρουσιάζει κορυφαίους συγγραφείς απο όλο τον κόσμο και το έργο τους είναι επιβεβλημένη. Επίσης είναι απαραίτητες αντίστοιχες εκπομπές για τις τέχνες (μουσική, εικαστικά, θέατρο, κινηματογράφο) που να παρουσιάζουν κορυφαίους δημιουργους και τη δουλεία τους. Τέλος συνεντεύξεις/εκπομπές λόγου με στοχαστές, φιλοσόφους, διανοητές. Προς Θεού όμως με ένα προσκεκλημένο κάθε φορά για να αποφευχθεί το χάος των τηλεπαραθύρων των ιδιωτικων καναλιών.
    Καλή επιτυχία

  • 7 Νοεμβρίου 2013, 14:48 | Γεωργία Πέτα
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Είναι κοινή απαίτηση του ελληνικού λαού που άκουγε το Δεύτερο Πρόγραμμα να υπάρξει ξανά ένας τέτοιος σταθμός !

  • 7 Νοεμβρίου 2013, 12:06 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Θέλω να καταθέσω συγκεκριμένη πρόταση για την διαμόρφωση της Δημόσιας Τηλεόρασης σε πλήρη λειτουργία.

    Προτείνω την δημιουργία τεσσάρων (4) ελεύθερων δημόσιων τηλεοπτικών καναλιών πανελλήνιας εμβέλειας. Κάθε ένα από αυτά να έχει συγκεκριμένο τηλεοπτικό περιεχόμενο και να συλλέγει πληροφορίες από διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές της Ελλάδας.

    Παραθέτω ένα ενδεικτικό παράδειγμα:

    1) Ονομασία: ΔΤ1.
    Χρωματικός κωδικός: Μπλε-Θαλλασί.
    Έδρα: Αθήνα.
    Συλλογή πληροφοριών: Αττική, Στερέα Ελλάδα, Νότια Ηπειρωτική Ελλάδα.
    Περιεχόμενο: Ειδησεογραφικό/Ενημερωτικό (Ενημερωτικές εκμπομπές, αναλυτικά δελτία ειδήσεων (από την Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο), δελτία στην νοηματική γλώσσα, δελτία καιρού (για καθημερινή πρόγνωση, για ταξιδιώτες εσωτερικού και εξωτερικού, για αγρότες), δελτία χρηματιστηρίου, Προβολή τοπικών θεμάτων/δραστηριοτήτων/εκκλησιασμού από την Αθήνα και γενικότερα την Νότια Ελλάδα).

    2) Ονομασία: ΔΤ2.
    Χρωματικός κωδικός: Πράσινο Ανοικτό.
    Έδρα: Αθήνα.
    Συλλογή πληροφοριών: Ελληνική Επικράτεια.
    Περιεχόμενο: Παιδικό/Εκπαιδευτικό (Ψυχαγωγικές εκμπομπές, ντοκυμαντέρ(κοινωνικά, ιστορικά, επιστημονικά), εκπαιδευτική τηλεόραση, παιδικό πρόγραμμα, εκπομπές για νέους/εφήβους, εκπομπές τηλεπαιχνιδιών γνώσεων, εκπομπές τύπου «παιχνίδια χωρίς σύνορα»).

    3) Ονομασία: ΔΤ3.
    Χρωματικός κωδικός: Κίτρινο-Πορτοκαλί.
    Έδρα: Θεσσαλονίκη.
    Συλλογή πληροφοριών: Βόρεια Ελλάδα.
    Περιεχόμενο: Ψυχαγωγικό/Πολιτισμός (Προβολή κινηματογραφικών ταινιών/θεατρικών παραστάσεων/μουσικών συναυλιών, Μετάδοση τηλεοπτικών σειρών, Εκπομπές μουσικού περιεχομένου, Eurovision Song Contests, Εκμπομπές τύπου «Κυριακή στο χωριό», Προβολή τοπικών θεμάτων/δραστηριοτήτων/εκκλησιασμού από την Μακεδονία και γενικότερα την Βόρεια Ελλάδα).

    4) Ονομασία: ΔΤ4.
    Χρωματικός κωδικός: Μωβ-Φούξια.
    Έδρα: Ηράκλειο Κρήτης.
    Συλλογή πληροφοριών: Νησιωτική Ελλάδα.
    Περιεχόμενο: Αθλητικό/Πολιτισμός (Προβολή αθλητικών εκπομπών, Αγώνων κάθε μορφής (π.χ. ποδόσφαιρο, κολύμβηση, τέννις, χιονοδρομίες, μηχανοκίνητος αθλητισμός, ελληνικά και διεθνή πρωταθλήματα, Προβολή νησιωτικών πολιτιστικών προγραμμάτων, Προβολή τοπικών θεμάτων/δραστηριοτήτων/εκκλησιασμού από την Κρήτη, τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και γενικότερα όλη την Νησιωτική Ελλάδα).

    Κάτι τέτοιο θα ήθελα και εύχομαι να δω τους επόμενους μήνες στις συχνότητες της Δημόσιας Τηλεόρασης!

  • 7 Νοεμβρίου 2013, 00:12 | Λεωνίδας
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    2,1 Ποιοτική ψυχαγωγία σημαίνει ψυχαγωγία απαλλαγμένη απο το κερδοσκοπικό-εφήμερο χαρακτήρα προτάσσοντας ως σύμβολα την παιδεία, την τέχνη, τον πολιτισμό και τον αθλητισμό.Η δημόσια τηλεόραση μπορεί να συμβάλλει σε αυτό μέσω της προβολής προγραμμάτων και εκπομπών σωστά αξιολογημένων απο ανθρώπους της διανόησης καθώς και μέσω επιλογής με εργαλείο το διαδίκτυο.
    2,2 Η προβολή του ελληνικού πολιτισμού θα πρέπει να γίνει μέσω των φορέων αυτού που είναι οι άνθρωποι των επιστημών της τέχνης και του αθλητισμού. Να αναδειχτούν οι όσο το δυνατόν αξιόλογοι άνθρωποι της χώρας μας οι οποίοι μπορούν να αποτελέσουν και ένα θετικό πρότυπο για τις νέες γενιές.Επίσης θα πρέπει να γίνει μια ανάδειξη των σπουδαιότερων ανθρώπων της Νεότερης κυρίως Ελληνικής Ιστορίας που πρόσφεραν στον Ελληνικό Πολιτισμό.Αυτό μπορεί να γίνει με ντοκυμαντέρ ενημερωτικές εκπομπές αφιερώματα κτλ.
    2,3 Φορείς του πολιτισμού είναι συνήθως οι τέχνες. Άρα θα πρέπει να προβληθούν οι παραδοσιακές αλλά και οι σύγχρονες τάσεις της Ελληνικής κοινωνίας κατά τόπο και κατά χρόνο.
    2,5 Με την προβολή της καινοτομίας της πρωτοβουλίας σε όλους τους τομείς με εκπομπές επιχειρηματικού κυρίως ενδιαφέροντος αλλά και στο δημιουργικό κομμάτι των επιστημών και των τεχνών.

  • 6 Νοεμβρίου 2013, 19:45 | Χριστόπουλος Τρύφων
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    1. Kανάλια υψηλής ευκρίνειας (HD) με αντίστοιχες εκπομπές ταινίες, σειρές, ζωντανές μεταδώσεις.
    2. Περιορισμό στό ελάχιστο η και κατάργηση των διαφημίσεων (αν πληρώνουμε για την δημόσια τηλεόραση δεν την θέλουμε κερδοσκοπική).
    3. Δελτία ειδήσεων σύντομα σε χρονική διάρκεια και με ιεράρχηση του «βάρους κάθε είδησης» χωρίς καμία διακοπή για διαφημιστικά μυνήματα
    4. Αντικειμενικότητα και πολυφωνία με ενημερωτικές εκπομπές χωρίς καμία διακοπή για διαφημίσεις.

  • 6 Νοεμβρίου 2013, 19:10 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Πριν λίγες μέρες έγραψα σχολιάζοντας αρνητικά την ΝΕΡΙΤ.
    Γράφω πάλι για να συμπληρώσω κάποιες εξιδιεκυμένες απαντήσεις πάνω στα ερωτήματα που βλέπω στον ιστότοπο της διαβούλευσης.(όχι όλα)

    2.1 Τι σημαίνει για σας ποιοτική ψυχαγωγία και πως μπορεί η δημόσια ραδιοτηλεόραση να συμβάλλει σ’ αυτή;

    Σημαίνει να σου παρουσιάζουν:
    Μουσική που θεωρείται ότι εξημερώνει τα ήθη, που σε μαθαίνει την παράδοση του πολιτισμού σου και άλλων πολιτισμών και κυρίως που προέρχεται από ανθρώπους που μελέτησαν πολύ για να τη γράψουν . Είδα στην ΔΤ ένα μουσικό ντοκιμαντέρ με δύο αδέλφια ποντιακής καταγωγής μουσικούς κυρίως στο πιάνο και την ποντιακή λύρα που άξιζε.

    Θεατρικά έργα αρίστης ποιότητος είτε νέα είτε και διαχρονικά όπως στο θέατρο της Δευτέρας.

    Εκπομπές που παρουσιάζουν τη ζωή το έργο τον ιδιαίτερο πολιτισμό κάποιων Ελλήνων που μπορεί να εμπνεύσουν, κάποιων άλλων που είναι δημόσια πρόσωπα άγνωστα στους νέους ή γνωστά σε λίγους, κάποιο τοπικό έθιμο κλπ. (είδα μια εκπομπή που λεγόταν μάλλον «μήλο μου πράσινο» που πληρούσε την ποιότητα που χρειάζομαι. Θα ήθελα να επαναφέρετε τις πληροφορίες για τα προγράμματά σας όπως υπήρχαν παλαιά, με το πάτημα του info της τηλεόρασης.)

    Ειδήσεις που να μην μοιάζουν με πλύση εγκεφάλου όπως στα άλλα κανάλια. Είναι φρικτό να ακούς οποιοδήποτε κανάλι ράδιο ή TV και στις πέντε πρώτες λέξεις να ακούς τη φράση χρυσή αυγή και αυτό να επαναλαμβάνεται συνεχώς μέχρι να βρεθεί άλλο θέμα οπότε ακούς πάλι άλλη φράση. Οι ειδήσεις πρέπει να ενημερώνουν αλλά να αφήνουν τον θεατή/ακροατή να αποφασίσει τι είναι καλό και τι κακό από αυτά που έγιναν. Οι δε σχολιαστές αν θέλουν να λεν τη γνώμη τους θα πρέπει να έχουν ήθος και αξιοπιστία. Η ΔΤ έχει ήθος αλλά μπορεί να γίνει πολύ καλύτερη μη παρουσιάζοντας στις ειδήσεις γεγονότα που δεν αφορούν τους Έλληνες ή γενικώς που δείχνουν ότι απλά επαναλαμβάνουν ότι και όλα τα κανάλια. Για παράδειγμα όταν ακούω ότι κάποιος πυροβόλησε σε μεγάλο εμπορικό κέντρο των ΗΠΑ χωρίς θύματα απορώ γιατί πρέπει να το ακούσω στην Ελλάδα.Και επίσης γιατί πρέπει να ακούσω κάποιες κοπέλες να μου λένε ότι έτσι κρατούσε το όπλο, εκεί περπάτησε έτσι με κοίταξε κλπ. Δεν ήταν δα και σαν την «τυφλή» επίθεση στη ΒΟΣΤΟΝΗ! Το ότι πέθανε επίσης η χήρα του ΤΙΤΟ ποιον ενδειαφέρει; Θα είχε ενδιαφέρον αντίθετα αν πέθαινε κάποια χήρα Έλληνα πολιτικού, δημοσιογράφου, ευεργέτη και με την ευκαιρία λέγονταν πέντε λόγια για το έργο του.

    Η δημόσια τηλεόραση επιμένω ότι δεν μπορεί να έχει ένα τέτοιο όνομα «ΝΕΡΙΤ». Αφού είναι δημόσια ας τη βαφτίσουν οι πολίτες αν το εύηχο ΕΡΤ δεν μπορεί για νομικούς λόγους να επανέλθει. Εγώ ψιφίζω και πάλι το όνομα ΕΡΤ . Το ΔΤ που δεν είναι κακό δυστυχώς δεν έχει φωνήεν και δεν μπορεί να προφερθεί. Ρωτήστε και κανένα ποιητή πριν δώσετε όνομα…

    2.3 Με ποιους τρόπους μπορεί η δημόσια ραδιοτηλεόραση να προβάλλει την πολιτιστική πολυμορφία της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας;

    Η τηλεόραση αφού είναι και μέσο πολιτισμικής εκπαίδευσης του λαού είναι υποχρεωμένη να έχει εκπομπές που να προβάλουν σπουδαία πολιτισμικά γεγονότα, τοπικές συνήθειες κλπ με επιλογή τους από καθηγητές πανεπιστημίου, από αναγνωρισμένους καλλιτέχνες από λαογράφους εξιδικευμένους δημοσιογράφους όχι από νεοκοπους δημοσιογράφους.

    Γενικά:
    Η τηλεόραση καλό είναι να αντιμετωπιστεί σαν σχολείο.

    Δεν μπορεί να υπάρχουν δημοσιογράφοι που να μην έχουν τελειώσει πανεπιστήμιο και να μην μιλούν ορθά την Ελληνική . Οι νομικοί είναι μια πολύ καλή λύση αφού ξέρουν και τι επιτρέπεται ή τι απαγορεύεται να πουν ανάλογα με το θέμα.

    Πρέπει να υπάρχει επιστημονική επιτροπή που είναι υπεύθυνη για το πρόγραμμα (όχι απλά τηλεοπτικοί παραγωγοί ή οικονομολόγοι) και να εγκρίνει τις εκπομπές με κριτήριο τι προσφέρουν στους θεατές και αν έχουν αρνητικές επιπτώσεις. Η ίδια επιτροπή να επιλέγει και δημοσιογράφους με κριτίριο και το ήθος που είναι αναγνωρισμένο ότι πολύ έλειψε από τη σημερινή κοινωνία.

    Σχόλιο:
    1. Θέλω να αναφέρω ότι παλαιά η ΕΡΤ που ήταν σαφώς καλύτερη (από ότι φαίνεται μέχρι τώρα)παρουσίαζε τακτικά αφιερώματα στον Ευρωπαϊκό κινηματογράφο γνωρίζοντάς μας ταινίες Γαλλικές,Ιταλικές, Αγγλικές, Ρώσικες, Σέρβικες…κλπ που δεν θα τις βλέπαμε ποτέ στη ζωή μας αφού ήταν μη εμπορικές ή και παλαιές. Αυτή ήταν μια παρουσίαση κουλτούρας συμβατής με τον Ελληνικό πολιτισμό και άρα ευχάριστης . Παρατήρησα ότι τώρα παρουσιάζονται ίδιας ποιότητας ταινίες αλλά αμερικάνικες με συνέπεια να μην είναι το ίδιο ευχάριστες μιας και ο πολιτισμός που παρουσιάζεται δεν είναι συμβατός με τον Ελληνικό. Σαν αιτία για το σχόλιο αυτό αναφέρω τη ταινία της 5-11-13 αργά το βράδυ με θέμα μια επαρχιοτοπούλα που χάραξε στο μέτωπό της το όνομα ενός τραγουδοποιού (εδώ χρειάζομαι το info ή πρόγραμμα μέσω teletext)
    2. Προσοχή ιδιαίτερη παρακαλώ να δοθεί στα παιδικά προγράμματα. Ας εγκρίνεται από την παιδαγωγική ακαδημία το παιδικό πρόγραμμα.
    3. Αν πιάσετε την ποιότητα προγραμμάτων της ΕΡΤ θα έχετε πετύχει.

  • 6 Νοεμβρίου 2013, 18:22 | ΑΘΑΝ.ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ

    Η ακριβής τήρηση των χρόνων έναρξης και λήξης των προγραμμάτων και τηλεοπτικών εκπομπών αποτελεί ουσιώδες στοιχείο ενός σοβαρού Τηλεοπτικού Σταθμού και συμβάλλει στην αξιοπιστία του. Παράλληλα δείχνει σεβασμό στους τηλεθεατές και στο χρόνο τους. Ελπίζω ότι η ΝΕΡΙΤ θα ανταποκριθεί στη βασική αυτή αρχή…

  • 6 Νοεμβρίου 2013, 16:24 | Στέλιος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Να ειναι ενα καλο κρατικο καναλι!! καλήτερο απο την ΕΡΤ!
    θα μου αρεσε να έμοιαζε σαν αυτά τα κανάλια : BBC ,TRT ,RTVE και αλλα..
    να βάλετε θριλερ,παιδικα,ντοκιμαντερ,σήριαλ και πολλα αλλα..!
    Λοιπον Καλή Επιτυχία ΝΕΡΙΤ!

  • 6 Νοεμβρίου 2013, 16:33 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΛΕΤΙΟΥ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    εγω θελω μια νεριτ που να εχει την ποιοτητα του bbc και του cnn και την τεχνολογια εικονας 1080p full hd και μελλοντικη εικονα 4κ και ηχο Dolby Surround 5,1 να εχει ειδικα προγραματα για ατομα με ειδικες ικανοτητες καταληλα διαμορφωμενα αναλογα με την καθε παθησει και προγραμμα ανταξιο της ιστοριας της ελλαδας για προβολη στο εξωτερικο θελω η νεριτ να εχει επικεντρο τον ανθρωπο και οχι τους πολιτικους να εχει πολυφωνια και να ειναι ανθρωποκεντρικη αυτα προς το παρον στο μελλον βλεπουμε!

  • 6 Νοεμβρίου 2013, 15:58 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.ΑΣ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΙΟΥΝ ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ Η ΕΡΤ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΝΑΛΙ ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ,ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΤ ΜΑΚΡΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ.ΜΑΚΑΡΙ Η ΝΕΡΙΤ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΙ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΠΑΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΡΕΠΟΡΤΑΖ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΙ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΙΤΕ ΧΟΡΟΥ ΕΙΤΕ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.
    ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ,ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΛΥΨΗ ΚΑΘΕ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΠΩΣ EYROVISION,ΑΓΩΝΕΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Κ.Α.ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ.
    ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ,ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ.

  • 6 Νοεμβρίου 2013, 13:31 | Γιάννης Τζανετάκος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    1. Μετέχω στη δημόσια διαβούλευση, όσον αφορά τη ΝΕΡΙΤ. Ειδικότερα δε τις επιλογές της ως προς τις κατευθύνσεις του προγράμματός της προκειμένου να παρέχει ποιοτική ψυχαγωγία μέσω της ανάδειξης του πολιτισμού και της δημιουργικότητας της ελληνικής κοινωνίας.

    2. Λαμβάνω υπόψη μου τις εμπεδωμένες επιλογές του τηλεοπτικού κοινού. Επιλογές οι οποίες είναι αδύνατο- ή έστω εξαιρετικά δυσχερές- ν’ ανατραπούν. Ως εκ τούτου η συγκεκριμένη πρότασή μου είναι βραδείας- αν όχι και βραδύτατης- «καύσεως». Ενδεχομένως δεν αφορά τους «βαρείς» (heavy) θεατές, αλλά όσους βρίσκονται στις παρυφές τους. Κυρίως, όμως, νέους- όχι αποκλειστικώς σε ηλικία θεατές, αλλά εκείνους οι οποίοι δεν δελεάζονται από τα κρατούντα ήθη των τηλεοπτικών προγραμμάτων (πχ. Τουρκικά σίριαλ, ελληνικά αντίγραφα ξένων, εκπομπές του λεγόμενου λάιφ στάιλ κλπ). Αυτοί δυνατόν να είναι «ανοιχτοί» σε μια ενδιαφέρουσα θεματική. Θεματική η οποία να εκπηγάζει- ευθέως ή πλαγίως από τις συνθήκες που έχουν αρχίσει να επικροτούν στον τόπο μας τα τελευταία χρόνια. Και εξηγούμαι:

    3. Είναι γνωστό ότι η χώρα διέρχεται πολύπλευρη κρίση. Η κοινή γνώμη δείχνει ενίοτε ότι τελεί σε σύγχυση. Αξίες αναθεωρούνται. Η πυξίδα φαίνεται πως δεν λειτουργεί. Η αυτογνωσία δεν συγκαταλέγεται στα εθνικά προσόντα μας. Ταυτοχρόνως, η πλημμελής γνώση της Ιστορίας μας συμβάλλει σε ανερμάτιστες λαϊκές αντιδράσεις και αδιανόητες επιλογές.

    4. Το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας διαχειρίζεται κεντρικά την Ιστορία ως γνωστικό αντικείμενο. Όχι όμως κατ’ αποκλειστικότητα. Η ΕΡΤ διαχρονικά με σειρά εκπομπών της- κυρίως δε ντοκιμαντέρ- έχει ασχοληθεί με ιστορικά θέματα. Ίσως αποσπασματικά και χωρίς να τις εντάσσει με σαφήνεια στις κρίσιμες και χρήσιμες θεματικές επιλογές της.

    5. Νομίζω θα είναι πολλαπλώς ωφέλιμο να εξεταστεί εντός του πλαισίου των προγραμματικών κατευθύνσεων της ΝΕΡΙΤ ν’ αναχθεί θεματικά η Ιστορία στους κεντρικούς στόχους του προγράμματός της.

    6. Η επιλογή αυτή εντάσσεται απολύτως στους βασικούς σκοπούς, όπως αυτοί προσδιορίζονται στο Σύνταγμα και τους σχετικούς επακολουθήσαντες νόμους, οι οποίοι διέπουν διαχρονικά τη λειτουργία ενός δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα.

    7. Αυτή η πιθανή επιλογή καθιστά τη ΝΕΡΙΤ απολύτως διακριτή σε σχέση με τους εμπορικούς ανταγωνιστικούς διαύλους, οι οποίο με ελάχιστες εξαιρέσεις απαξιούν να εντάξουν στο πρόγραμμά τους εκπομπές ιστορικού περιεχομένου.

    8. Επίσης αυτή η επιλογή ικανοποιεί τις τηλεοπτικές ανάγκες ενός μικρού μεν κατά το μέγεθος τηλεοπτικού κοινού, το οποίο όμως είναι τηλεοπτικά εξαίρετο με ενδιαφέρον κοινωνικό εκτόπισμα- σε συνδυασμό με τα αναφερόμενα της ως άνω παραγράφου 2.

    9. Προκειμένου, όμως, να αποδώσει αυτή η προγραμματική επιλογή θα πρέπει η ΝΕΡΙΤ στο σύνολό της και με τη νέα ευέλικτη, ευπροσάρμοστη και σύγχρονη διάρθρωσή της να στηρίξει με συνέπεια και επιμονή προβάλλοντάς την δημιουργικά. Δηλαδή σε συντομία: Να μην επαναληφθεί το φαινόμενο της ΕΡΤ, η οποία θεωρούσε τις σχετικές εκπομπές ως «παραγεμίσματα» του προγράμματος. Να εξαντλήσει δε κάθε δυνατότητα με το μάρκετινγκ, την επικοινωνία και τη διαφήμιση να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού.

    10. Σ’ αυτήν την κατηγορία των εκπομπών ιστορικού περιεχομένου δυνατόν να περιλαμβάνονται όσες μεταδίδονταν από ΝΕΤ και ΕΤ- 1 υπό την προϋπόθεση ότι θ’ ανανεωθούν η ανάθεση παραγωγής τους, αλλά και όσες νέες προταθούν από ενδιαφερόμενους. Φυσικά όλες πρέπει να τηρούν ορισμένες ποιοτικές προδιαγραφές, την ύπαρξη των οποίων θα ελέγχουν διαρκώς οι αρμόδιες κι εξειδικευμένες Υπηρεσίες της εταιρείας. Απλώς οι αναθέσεις πρέπει να γίνονται εγκαίρως. Ο δε αριθμός των εκπομπών- επεισοδίων πρέπει να είναι τέτοιος ώστε να εξαντληθούν οι πιθανότητες να καταστεί η παρακολούθησή τους συνήθεια του τηλεοπτικού κοινού.

    11. Τελευταίο αλλά όχι έσχατο σε σημασία είναι το γεγονός ότι αυτής της κατηγορίας οι εκπομπές δεν επιτρέπεται εν ουδεμία περιπτώσει να δίνουν την εντύπωση- ή να είναι- στρατευμένες. Η σύγχρονη- τουλάχιστον- Ιστορία γράφεται και ξαναγράφεται. Άγνωστα στοιχεία έρχονται σε φως. Σφραγισμένα Αρχεία ανοίγουν. Νέοι ιστορικοί ερευνούν γεγονότα, πρόσωπα, καταστάσεις με τρόπο εξαντλητικό. Όλοι αυτοί δικαιωματικά θα πρέπει να θεωρηθούν ως συμμετέχοντες- προσκεκλημένοι στις εκπομπές. Ν’ ακούγονται όλες οι απόψεις. Να τίθενται στη βάσανο του ενεργού θεατή. Δεν νοούνται κατεστημένες «σχολές», στις οποίες όσοι αντιτίθενται να κατηγορούνται συλλήβδην.

    13. Η Ελλάδα από την μεταπολεμική περίοδο και μετά παρά τα πλήγματα (πχ. Εμφύλιος και παρεπόμενά του) που υπέστη, αν δεν θαυματούργησε, τουλάχιστον διαμόρφωσε τις συνθήκες ώστε να γίνει αποδεκτή στην ευρύτερη ευρωπαϊκή οικογένεια. Όλη αυτή η πορεία περίπου ογδόντα χρόνων απαξιώνεται «ελαφρά τη καρδία». Οι δε πρωταγωνιστές της λοιδορούνται και κατηγορούνται με το γνωστό απαξιωτικό τρόπο του «εξυπνάκια» νεοέλληνα. Μόνο η πολυπρισματική καταγραφή των ιστορικών γεγονότων και η αξιολόγηση των δημοσίων προσώπων θα σημάνει την έναρξη της αντίστροφης πορείας. Υπάρχει μια οφειλή ως σύγχρονων πολιτών που απέναντι στους προηγηθέντες. Ένα μέρος της δυνατόν να εξοφληθεί με τις εκπομπές για την Ιστορία των τελευταίων δεκαετιών.

  • 6 Νοεμβρίου 2013, 11:07 | dionyssis
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    tha mporouse kathe paraskeuvi na kanei ena galop gia to poia tainia tha provlithei anamesa se kapoies epiloges,tha mporouse na deixnei poiotikes tainies gallikes,souidikes kai kathe savatto vradia me tis kaliteres tainies thriller

  • 6 Νοεμβρίου 2013, 09:04 | Φώτης Κωνσταντόπουλος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Καλημέρα,
    εγώ θα ήθελα να επισημάνω το εξής: ξέρουμε πως πρέπει να στηθεί μια τηλεόραση και τι πρόγραμμα πρέπει να διαμορφώσει ένας δημόσιος φορέας. Εγώ αυτό που θα ήθελα να επισημάνω είναι να ΠΡΟΣΕΞΕΙ λίγο η ΝΕΙΡΤ τη σηματοποίηση και την παρουσίαση οποιουδήποτε artwork για το brand της θα κανει. Ας κοιτάξουμε και λίγο τα δυτικο-ευρωπαϊκά κρατικά κανάλια

    παράδειγμα: τεράστια λογότυπα στο πάνω αριστερά μέρος της οθόνης είναι πλέον κακογουστα. άλλο παράδειγμα είναι η τιτλοποίηση στο τέλος των εκπομπων όπου κάθε παραγωγή βάζει γρμματοσειρές και μεγεθη που θέλει. ασ κοιταξουμε λίγο το BBC το SVT το ZDF είναι κρίμα να μην κανουμε κάτι καλο εφόσον ξεκινάμε κάτι από την αρχή

  • 4 Νοεμβρίου 2013, 22:21 | Αντώνιος Παπαρσένης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Παρακαλώ ΑΠΕΡΙΣΠΑΣΤΟΙ από το άσκοπο «κυνήγι» της δήθεν τηλεθέασης, πιθανόν ανθρώπων με ΑΝΙΑΤΗ εγκεφαλική ΒΛΑΒΗ, κρατήστε ΨΗΛΑ τις εκπομπές που ΞΕΡΟΥΜΕ ότι γαληνεύουν & σκορπούν ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΧΡΩΜΑ…
    Ευχαριστώ.

  • 4 Νοεμβρίου 2013, 21:42 | lazaros
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Η ΝΕΡΙΤ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΟΥ BBC ΚΑΙ ΤΩΝ TRT, ARD, ZDF, ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ 13 ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ 13 ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΗΣ ΕΜΒΕΛΙΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΝΑΝΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ.Η ΝΕΡΙΤ ΨΗΦΙΑΚΗ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΑΝΕΛΑΔΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ 2 ΚΑΝΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ 2 ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΕ FULL HD ΚΑΙ ΤΑ 4, ΚΑΙ ΜΕΤΑ 1 ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ 1 ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ,1 ΚΑΝΑΛΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ,1 ΚΑΝΑΛΙ ΣΙΝΕΜΑ ΚΑΙ ΣΕΙΡΩΝ ,1 ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ,1 ΚΑΝΑΛΙ ΑΜΕΑ,1 ΚΑΝΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΗΣ ΕΡΤ. ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΑΝ ΤΟ ERT WOLD.

  • 4 Νοεμβρίου 2013, 20:38 | fofo tsoukala
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Αφού ηρθαν έτσι τα πράγματα ασχέτως αν συμφωνώ η διαφωνώ με τη κλείσιμο της ερτ, πόνεσα πολύ η ψυχή μου το ξέρει. οι άνθρωποι δούλευαν με αγάπη, αυτοί που είχαν ανάγκη τη δουλειά τους. Οι υπόλοιποι που απ΄ότι διάβασα που δεν πατούσαν ας κάνουν ότι θέλουν. Να βρεθεί μιά λύση και για το ραδιομέγαρο. Απορώ πώς πληρώνονται τα έξοδα λειτουργίας. Και οι άξιοι που είναι εκεί ακόμα μάλλον δεν έχουν ανάγκη από χρήματα. Σχολιάζουν καθημερινά τη ΔΤ τους εργαζόμενους. Η ανάγκη τους έκανε να πάνε στη δουλειά τους που αγαπάνε και την κάνουν πολύ καλά μάλιστα. Οι παραπάνω πρέπει να τα ρυθμίσουν όλα να δώσουν αποζημιώσεις σε αυτούς που είναι κοντά στη σύνταξη και κάθονται πάνω ακόμα, ας αφήσουν όλοι τα κόμματα γιατί μας κομμάτιασαν. Ψωμί ζητάνε οι εργαζόμενοι π ο λ λ έ ς ώρες. Τα κομματικά δεν ενδιαφέρουν τους οικογενειάρχες. Η πολιτεία ας ρυθμίσει τη ΝΕΡΙΤ όσο καλύτερα μπορεί με τους έμπειρους υπαλλήλους που έχει . Και η ΔΤ παρόλο τα προβλήματα λόγω του χώρου αρκετά καλά πάει. Προγράμματα για τους εφήβους να βάλετε εκπαιδευτικά , σε ότι αφορά τις συμπεριφορές των νέων τόν επαγγελματικό προσανατολισμό.

  • 4 Νοεμβρίου 2013, 16:09 | Γιάννης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΕΡΤ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΟΥ ΕΔΕΙΧΝΕ EUROVISION.
    ΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΝΕΡΙΤ ΤΗΝ EUROVISION ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

  • 4 Νοεμβρίου 2013, 15:25 | Δημητρης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΝΕΡΙΤ ΣΕ HD ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!

  • 4 Νοεμβρίου 2013, 15:18 | Νίκος Πάσχος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Καλό θα ήταν να ανοίξετε την ΕΡΤ ως εταιρία και με ανθρώπους που τιμούν την δουλειά τους και όχι με ανθρώπους που πληρόνονται αλλα ποτέ δεν εμφανιζονται. Επίσης πρέπει η δημόσια τηλεοραση να επενδύσει στην ελληνική μυθοπλασια και να μην δίνει παραγωγές σε ιδιώτες μιας και το δημόσιο έχει τον απαραίτητο εξοπλισμό και εγκαταστάσεις. Επίσης τα τηλεοπτικά κανάλια πρέπει να είναι 3 και με τα παλιά ονόματα τους δηλαδή ΕΤ1 ΝΕΤ & ΕΤ3. ΕΤ1 (ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΑΜΕΑ) ΝΕΤ (ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ & ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ) ΕΤ3 (ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ & ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ) ΕΤ1HD NETHD ET3HD για να καλύπτουν σε υψηλή ευκρίνια όλους τους τομείς και υπηρεσίες.

  • 4 Νοεμβρίου 2013, 15:10 | Δημητρης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Βαλτε και τα καναλια eurosport!!!

  • 4 Νοεμβρίου 2013, 15:05 | Δημητρης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Προτεινω να δειχνεται ποδοσφαιρο ζωντανα και το σαββατοκυριακο οχι μονο το champions league ροκ-ποπ συναυλιες ξενων και ελληνων καλητεχνων,διεθνεις ειδησεις και ξενες ταινιες, ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ.!!!!

  • 4 Νοεμβρίου 2013, 13:48 | MisterP
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Είχατε έτοιμη βάση για να διαμορφώσετε και να εκσυγχρονίσετε(ΕΡΤ) ,και πήγατε και την κλείσατε δημιουργώντας μια αδιέξοδη κατάσταση που μόνο χρήμα θα κοστίσει στον ελληνικό λαό.
    Χτίζοντας από την αρχή λοιπόν σε σαθρά θεμέλια,με μαθηματική ακρίβεια το οικοδόμημα σας θα καταρρεύσει με τεράστιο κόστος για όλους εμάς.Βέβαια κάποιους δεν τους νοιάζει αυτό μια και ξέρουν ότι δεν πληρώνουν από τις τσέπες τους αλλά από τις τσέπες μας.
    Πως λοιπόν να έχει εμπιστοσύνη κανείς ότι οι άνθρωποι που χειρίζονται όλο αυτό θα καταφέρουν να κάνουν κάτι σωστό,αφού ότι έχουν κάνει μέχρι τώρα είναι λάθος…
    Υπάρχει μια λύση έστω κι αργά…ΑΝΟΙΞΤΕ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΕΡΤ!!!

  • 4 Νοεμβρίου 2013, 13:13 | ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΤΣΑΛΗΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Εύχομαι στην ΝΕΠΙΤ μια καλή αρχή ,και περιμένουμε όλοι μας μια ευχάριστη , ψυχαγωγική ελληνική ραδιοτηλεόραση.
    Προτείνω λοιπόν κάποιες ώρες αφιερωμένες στην τέχνη , ίσως και εκπαιδευτικού χαρακτήρα , περισσότερα ντοκιμαντέρ .
    Παιδικές διαδραστικές εκπομπές.

  • 1 Νοεμβρίου 2013, 20:38 | Δρόσος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Ο ρόλος της δημόσιας ράδιο τηλεόρασης είναι πολυ σημαντικός. Σκοπός της είναι η επιμορφωση και η ψυχαγωγία του ελληνικού λαού. Αυτή θα πρέπει να απευθύνεται σε ενα ευρύ ηλικιακο πλαίσιο. Αρχικά θα πρέπει να διατηρηθούν εκπομπές οπως «Η μηχανή του χρόνου» , «Στα άκρα», «Κυριακή στο χωριό» , «6η αίσθηση» «ΕΞαντας» «ΡΧΣ», και άλλες. Επιπλέον πρέπει να σωθεί πολλή προσοχή στο παιδικό προγραμμα με παιδικές εκπομπές (βλ. Π.χ. Ουράνιο τόξο) αλλά και επιμορφωτικής εκπομπές που θα απευθύνονται απο παιδιά προσχολικής ηλικίας μέχρι και και εφήβους τελειόφοιτους λυκειου, με αυρυτατο θεματολόγιο σε θεματα που αφορούν την ιστορια το πολιτισμό τη τέχνη την ελληνικη γλωσσα την επικαιρότητα κ.α.
    Επιπλέον ενα θέμα που πρέπει να αναδείξει η νέα ραδιοτηλεόραση είναι αυτό της ελληνικής γλώσσας και της ορθής χρήσης της ενα καλό παράδειγμα αποτελεί η παλιά εκπομπή «Ομιλειται ΕΛληνικά;»
    Το ΑΡΧΕΙΟ -ΜΟΥΣΕΙΟ της ΕΡΤ θα πρέπει να επαναλειτουργήσει άμεσα και μάλιστα αναβαθμισμένο αναφορικά με το τροπο που αλληλεπιδρα ο χρήστης με το περιεχόμενο.
    Προωθήσετε εκπομπές δημοκρατικού διαλόγου χωρίς αυτές να θυμίζουν λογομαχιες μεταξύ πολιτικών παραγοντων ενα άριστο παράδειγμα αποτελεί η εκπομπή της τωρινής ΕΡΤ «κοινωνία ΤΕΤ@ΕΡΤ»

  • 1 Νοεμβρίου 2013, 15:09 | Σάββας Σ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Η ΝΕΡΙΤ πρέπει να αποτελέσει πρωτοπόρο στην προβολή ποιοτικής τηλεόρασης και να καθορίζει την ποιότητα αυτή. Μπορεί να αποτελεί όνειρο θερινής νυκτός όμως στόχος της ΝΕΡΙΤ θα πρέπει να είναι να αντιγράφεται αυτή από τα ιδιωτικά κανάλια και όχι το αντίστροφο. Αναφέρομαι και σε διεθνές επίπεδο. Δεν μπορεί, όπως στην περίπτωση της ΕΡΤ, να έχουμε ένα αποτέλεσμα φτηνής αντιγραφής του BBC.

    Ο στόχος θα πρέπει να είναι μια καινούργια δημόσια ραδιοτηλεόραση που παράγει πολιτισμό για τον άνθρωπο δίχως προκατάληψη και με τρόπο ηθικά ουδέτερο.

    Απαιτεί συνεργασίες με άλλα κανάλια τα οποία είναι πρωτοπόρα στον τομέα αυτό. Αν υπάρχει ένα κανάλι το οποίο θα πρέπει να αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση τότε αυτό είναι το http://www.arte.tv. Συνεργασία με Canal+, HBO, BBC.

    Δεν θα αγγίξετε το νέο κόσμο αν επαναλάβετε τα ίδια λάθη του παρελθόντος με μια τηλεόραση κλειστή και ηθικά ψεύτικη και προσαρμοσμένη σε συντηρητικές προσμονές.

    Θα πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία ανάμεσα στην προβολή του ελληνικού πολιτισμού και σε όλα όσα συμβαίνουν παγκόσμια ας πολιτισμικό επίπεδο. Μουσικές εκπομπές με ελληνική μουσική ναι όμως όχι αυτές τις γελοιότητες που είχαμε με διασημότητες να πίνουν και να γλεντούν. Μια ωραία μικρή σκηνή με κοινό, ακροατές και μια ατμόσφαιρα unplugged.

    – ΝΕΡΙΤ Επικαιρότητα / Ειδήσεις

    – ΝΕΡΙΤ Θέμα / Μια μέρα τηνε εβδομάδα το πρόγραμμα ασχολείται με ένα θέμα. Από τις 21 μέχρι τη νύχτα παρουσιάζονται Ντοκιμαντέρ, Ταινίες και άλα σχετικά με το θέμα. Αυτά συνοδεύονται από μια εκπομπή με δυο τρεις καλεσμένους εμπειρογνώμονες.

    – ΝΕΡΙΤ Κονσέρτο / μικρές συναυλίες από Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες με μικρό κοινό. Να αποτελέσει εκπομπή που οι καλλιτέχνες να επιθυμούν να παρουσιάζουν την δουλειά τους καθώς θα είναι επιβεβαίωση ποιότητας.

    – ΝΕΡΙΤ Διάλογος / Εκπομπές υψηλής ποιότητας με καλεσμένους

    – ΝΕΡΙΤ Φιλοσοφία / μια εκπομπή των 30 λεπτών που θα αναλύει με κάποιον καλεσμένο

    – NERIT Κινηματογράφος / Ταινίες

    – NERIT Neo / Εκπομπές για τα μικρά παιδιά

    – NERIT Micro / Ταινίες μικρής διάρκειας

    – NERIT Γεύσεις / Κάθε εκπομπή βρίσκεται και σε ένα άλλο μέρος της Ελλάδας και μαγειρεύει τοπικά. Ταυτόχρονα παρουσιάζεται η καθημερινή ζωή.

    Εκπομπές όπως „Η ζωή είναι αλλού“ ήταν εξαιρετικές.

    Κάθε γνώμη μπορεί να παρουσιαστεί. Δεν θέλουμε όμως η εκκλησία να καθορίζει το ήθος και το ύφος. Δεν θέλω να ανοίγω την τηλεόραση και να παρακολουθώ την θεία λειτουργία. Αν το επιθυμώ θα πάω στην εκκλησία. Δεν ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προσμονές των νέων. Η θρησκεία είναι προσωπική υπόθεση και δικαίωμα. Δεν μπορεί να παρουσιάζεται με τρόπο μεροληπτικό και αγνοώντας το γεγονός ότι η ποικιλομορφία στην παρουσίαση θέσεων και άξιων αφορά και στην θρησκεία.

    Δεν είναι δυνατόν σειρές και έργα να λογοκρίνονται. Να κόβονται σκηνές. Είναι απαράδεκτο. Οι νέοι Έλληνες έχουν περάσει στο επόμενο στάδιο. Έχουν ξεφορτωθεί τον φόβο, τον συντηρητισμό που εγκλωβίζει την σκέψη. Να γίνετε και εδώ πρωτοπόρος που αγαπά τον άνθρωπο και δεν καταπολεμά την αγάπη στον όνομα συντηρητικών και θρησκόληπτων ιδεών.

    Οι Έλληνες της Διασποράς επιθυμούν ισότητα. Δεν τους αρκεί Ούζο και Συρτάκι με την βεβαιότητα πως θα δακρύσουν ακούγοντας Νταλάρα η Αλεξίου. Έχει αλλάξει η ποιότητας τους και οι προσμονές τους. Επιθυμούν να έχουν πρόσβαση στην καθημερινή Ελλάδα δίχως νοσταλγικές τάσεις. Αγκαλιάστε τους με τον ίδιο τρόπο που αγκαλιάζεται τον ελληνικό λαό. Δεν θέλουν διαφορετική μεταχείριση.

    Επίσης ένας τομέας απίστευτα σημαντικός που αγνοήθηκε από την ΕΡΤ είναι το Corporate Design και ο γενικός σχεδιασμός όλων των γραφικών και animations. Φτηνές, βαρετές λύσεις περασμένων εποχών δίχως φαντασία. Φοβάμαι πως πάλι θα έχουμε ένα αποτέλεσμα, σχεδιασμένο από την BBC, καθώς ακούμε πως είναι πρότυπο. Αντιγραφή σχεδιαστικών αποτελεσμάτων και όχι παραγωγή πολισμού από άτομα με φαντασία.

    http://www.beetroot.gr
    http://www.designersunited.gr
    http://www.k2design.gr
    http://www.mousegraphics.gr
    http://www.wearebricabrac.com
    http://www.bobstudio.gr
    http://www.mnpdesign.gr

    Μερικά εξαιρετικά γραφεία design στην Ελλάδα που παράγουν βραβευμένο design σε παγκόσμιο επίπεδο. Το ελληνικό design διαγράφει τεράστιες επιτυχίες και παρουσιάζει εξαιρετικά αποτελέσματα. Εκμεταλλευθείτε αυτό, Μη μας παρουσιάσετε αντιγραφές και αποτελέσματα που μας υποτιμούν όπως συμβαίνει τώρα με την ΔΤ (απαράδεκτη ποιότητα στον τομέα design)

    Συνεργαστείτε με την

    http://www.nomint.gr
    http://www.artonemotion.com

    και δημιουργήστε καινοτόμα γραφικά.

    Φροντίστε η ΝΕΡΙΤ να αποκτήσει ένα Corporate Identity μοναδικό που θα πηγάζει από την σύγχρονη Ελλάδα των νέων εξαιρετικών σχεδιαστών.

    Φροντίστε η ΝΕΡΙΤ να είναι μια κοιτίδα ενέργειας και πολιτισμού με βλέμμα προς το μέλλον. Με τάση φυγής προς τα άστρα όπως έχει πει αυτός ο μοναδικός άνθρωπος.

    Συνεργαστείτε με Κ. ΒΗΤΑ, Δημήτρη Παπαϊωάννου για την δημιουργία της οπτικής και μουσικής ατμόσφαιρας. Αναζητήστε την συμβουλή αυτών που γνωρίζουν. Αναζητήστε νέα ταλέντα. Μην χαθείτε στην γραφειοκρατική αξιοκρατία πω αγνοεί το ταλέντο και την φαντασία.

    Βλέπω σήμερα το http://www.hprt.gr και το http://www.facebook.com/hprtgr που διαχειρίζεται από δυναμικό αξιοκρατικά διαλεγμένο. Δυστυχώς το αποτέλεσμα είναι καταθλιπτικό. Πως μπορεί ένας ικανός γραφίστας ή επιμελητής να αναρτήσει εικόνες παραμορφωμένες; Γραφικά μιας ψεύτικης και χαμηλής αισθητικής όπως το cover photo στο timeline του facebook;

    Σταματάω για να μη κουράσω άλλο. Δεν ασχολούμαι με αυτό που συνέβη με την ΕΡΤ. Ήταν λάθος. Ασχολούμαι με το μέλλον. Φοβάμαι πως το αποτέλεσμα θα μας απογοητεύσει. Ελπίζω και θα χαρώ από τα βάθη της καρδιάς μου αν δεν επαληθευθεί ο φόβος μου.

    Καλή σας επιτυχία

  • 1 Νοεμβρίου 2013, 12:55 | Inta77
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Καταρχήν μια «απαλή» κριτική για τις ερωτήσεις. Έτσι όπως είναι δομημένες ωθούν τους πολίτες σε ακατάσχετη θεωρητικολογία, μια έκθεση ιδεών που ελάχιστα θα προσφέρει στην διαβούλευση.

    Επιγραμματικά λοιπόν να πω ότι πρωτίστως η ΝΕΡΙΤ θα πρέπει να παρακολουθήσει τις εξελίξεις στην παγκόσμια σκηνή των media. Διεξάγεται ένας πόλεμος μεταξύ content(περιεχομένου) και context(πλαισίου στο οποίο θα προβληθεί το παραχθέν περιεχόμενο), στο οποίο η ΝΕΡΙΤ θα πρέπει να πρωταγωνιστήσει.

    Η τηλεόραση θα έχει αλλάξει δραματικά ως το 2020, όταν η η ΝΕΡΙΤ θα μπουσουλά ακόμη. Το NHK( ο public broadcaster της Ιαπωνίας) αναπτύσσει το 8K, το οποίο είναι η μετεξέλιξη του 4k, που θα δούμε εφέτος στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Σοτσι και το Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας, το οποίο είναι μετεξέλιξη του HD, το οποίο βλέπαμε και από την ΕΡΤ. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον συνεχούς τεχνολογικής εξέλιξης η ΝΕΡΙΤ δεν μπορεί να μείνει αμέτοχη.

    Η ψυχαγωγία της θα πρέπει να ακολουθεί τις τεχνολογικές εξελίξεις έτσι ώστε να καταστεί εξαγώγιμο προϊόν. Η Δανία τα κατάφερε με το DR και σειρές μυθοπλασίας σαν το Borgen. Για αυτό στόχος της ΝΕΡΙΤ θα πρέπει να είναι η δημιουργία σειρών με παγκόσμιο ενδιαφέρον.

    Όπως και στόχος θα πρέπει να είναι η παραγωγή για μια 3 screen experience. Παρά την οικονομική ύφεση οι Έλληνες επενδύουν τόσο και σε smart phones όσο και σε tablet και laptop. Στην Αμερική, την Βρετανία και όλες τις ανεπτυγμένες τηλεοπτικά γίνεται μιας ενδοεταιρική διαβούλευση για το συμπληρωματικό content που θα πρέπει να έχει στην διάθεση του ο θεατής όταν παρακολουθεί μια σειρά, έναν ποδοσφαιρικό αγώνα ή μια εκπομπή. Και σε αυτό θα πρέπει να επενδύσει η ΝΕΡΙΤ και να πρωτοστατήσει εν όψει μιας νέας εποχής που ανατέλλει.

  • 1 Νοεμβρίου 2013, 12:02 | Κλεονίκη Κηπουρού
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Να δουλέψει με τους άριστους, ταλαντούχους δημιουργούς που υπάρχουν σε όλους τους τομείς, από την ενημέρωση μέχρι την ψυχαγωγία στη χώρα μας. Να γίνει hub δημιουργίας, καινοτομίας, να αγκαλιάσει τα νέα μέσα, από παρουσία στα social media, μέχρι εφαρμογή των πιο up-to-date τεχνολογιών. Όχι στο βαρετό, στο προβλέψιμο και στη συντήρηση. Όχι στην Μπήλιω, όχι στα βαρετά ντοκυμαντέρ, ναι στον Αυγερόπουλο, ναι στην ακροαματικότητα, μην υποτιμάτε τους τηλεθεατές. Αν δώσετε καλό προϊόν, ακόμη και προβολή ταινίας του Κιούμπρικ την κατάλληλη ώρα με την κατάλληλη πχ εισαγωγή από έναν geek του κινηματογράφου (σαν τον τύπο που έκανε τη Σινεμανία στην ΕΤ3) μπορεί να χτυπάει 20άρια. Παράλληλα μπορεί να τρέχει ένα tweet feed όπου οι τηλεθεατές θα σχολιάζουν την ταινία. Ο,τιδήποτε έχει χρώμα, challenge, ακολουθεί κάποιες διεθνείς τάσεις και γίνεται από ανθρώπους με μεράκι και αισθητική, έχει ελπίδες να break ground. Μην ανταγωνιστείτε τα ιδιωτικά κανάλια. Με ένα ποιοτικό, αλλά όχι βαρετό ή προβλέψιμο ή γεμάτο ναφθαλίνη προϊόν θα φάνε τη σκόνη σας!
    Καλή επιτυχία!

  • 1 Νοεμβρίου 2013, 09:34 | Κατερίνα Κράνου
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Να επαναφέρετε τα μουσικά σύνολα και τον τρόπο λειτουργίας και προβολής της ΕΡΤ!!!!

  • 1 Νοεμβρίου 2013, 03:46 | Ανέστης Χαραλαμπίδης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Τηλεποτικές σειρές μυθοπλασίας με αποδέκτες 20-40αριδες. Να αναδειχτεί η πραγματική ζωή που κάνουν οι κάτοικοι της Ελλάδας (Έλληνες και μη). Ψυχαγωγώντας να ενημερώνουν την κοινωνία για τους καινούριους τρόπους ζωής της κοινωνίας μας, δηλαδή για τις πολλές σύγχρονες εικόνες που παρουσιάζει. Η ΕΡΤ είχε μείνει κάπου μεταξύ ελληνικής ταινίας του 60′ και παπανδρεϊσμού του 80′. Οι ηλικίες που ανέφερα εδώ και χρόνια ψάχνουν τις πληροφορίες και τα βιώματα που χρειάζονται σε ξένες/αμερικάνικες τηλεοπτικές σειρές. Ένα από τα δύο. Ή φοβόμαστε να κοιταχτούμε στον καθρέφτη ή είμαστε πολύ πολύ ατάλαντοι για να φτιάξουμε κάτι έστω μακρινά αντίστοιχο. Νομίζω αξίζει να προσπαθήσουμε το πρώτο. Η ανταπόκριση της κοινωνίας – κατά την εκτίμισή μου – θα είναι αναπάντεχα θερμή.

  • 31 Οκτωβρίου 2013, 22:08 | agelos kardamilas
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Η ΕΡΤ(ραδιοφωνο και TV) ειχε πολλες καλες εκπομπες,τις ξερουμε ολοι οσοι ενδιαφερομαστε γι’αυτην
    Συνεχιστε στο πνευμα τους και προσθεστε ο,τι αλλο καλο σας προτεινουν
    Η ΝΕΡΙΤ ,σεβομενη τις εισφορες των φορολογουμενων,ας δωσει τη ποιοτητα που δεν μπορουν να δωσουν τα ιδιωτικα χωρις να κυνηγα τις τηλεθεασεις τους-αυτος πρεπει να ειναι ο λογος υπαρξης της

  • 31 Οκτωβρίου 2013, 21:54 | Δημητρης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Ας ξαναγίνει το Τρίτο!!! Και εύχομαι να γίνει όπως το είχε κάνει ο Χατζιδάκις!!! Το χρειαζόμαστε…

  • 31 Οκτωβρίου 2013, 18:03 | GEORGEL
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Σε κάθε περίπτωση και σε κάθε προσπάθεια που θα γίνει στην χώρα μας λόγο της πενίας θα καταλήξει σε βόλεμα ημετέρων στο τέλος. Θα ήθελα να ξέρω πόσους εσείς θα έχετε διοριορισει στα επόμενα χρόνια της θητεία σας κύριε Προκοπακη. Θα χρησιμοποιήσετε όλα τα προσχήματα για να διορίσετε τους ανέργους και πιθανόν αργόσχολους συγγενείς σας. Όπως δηλαδή γινόταν και στην ΕΡΤ. Ολόκληρα χωριά από γνωστό μεγαλονησι και από άλλο νομό με πολλά ποτάμια. Όλοι συγγενείς κοντινοί-μακρινοί. Όλες οι φάτσες σχεδόν ίδιες. Δημοκρατικότατα όλοι οι διορισμοί από «αριστερούς» και «δεξιούς». Και θα απαντήσετε ότι εσείς ποτέ δεν θα κάνετε κάτι τέτοιο. Και θα σας πουν οι δικοί σας άνθρωποι «και τι θα γίνει με εμάς-τόσο άκαρδος είσαι».

  • 31 Οκτωβρίου 2013, 13:43 | ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΡΑΙΑΝΟΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    1.Η Δημόσια τηλεόραση θα μπορούσε να καθιερώσει κάθε βράδι μια βραδιά σε διαφορετική μορφή τέχνης. Πχ υπήρχε το θέατρο της Δευτέρας , κάθε Δευτέρας, θα μπορούσε την Τρίτη να υπάρχει μια βραδιά αφιερωμένη στον κινηματογράφο, την Τετάρτη μια βραδιά στην μουσική κλπ.
    2. Ενημερωτικές εκπομπές σε ζώνη ακροαματικότητας πριν από το βραδινό δελτίο ειδήσεων. Επίσης με χορηγίες σε εκδηλώσεις ελληνικού πολιτισμού κυρίως στο εξωτερικό , στα νησιά και στις ακριτικές περιοχές.

  • 31 Οκτωβρίου 2013, 10:51 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΥΚΟΥΛΗ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    1. ψΥΧΑΓΩΓΊΑ : εκπομπές με περιεχόμενο τον κινηματογραφο . Υπηρχε παλιοτερα εκπομπη όπου παρουσιάζονταν τα «προσεχως»,δηλ. ταινιες Α προβολής απο τον παγκόσμιο κινηματογραφο. Βρισκω εξαιρετική την ιδέα της καθιέρωσης βραδιάς κινηματογράφου με προβολή ταινίας απο τον παγκόσμιο κινηματογραφο σε ενότητες όμως Π.χ άλλη μερα να προβαλλονται τα κλασσικα αριστουργηματα και άλλη μερα οι «σχολες» κινηματογραφου (ευρωπαικός,αμερικανικος κλπ)

    ΜΟΥΣΙΚΗ: εκπομπές με παρουσίαση ξενων συγκροτηματων ,ροκ σκηνης,νεα γκρουπ, τι επικρατει στα τσαρτς διεθνως . Συντομος λόγος πολυ μουσική και έξυπνη παρουσίαση. Η ΔΤ οφείλει και πρέπει να καλύπτει τον ετήσιο μαθητικό διαγωνισμό schoolwave όπως και να παρακολουθει και να προβαλλει τα σχολικά ερασιτεχνικα συγκροτήματα των εφήβων.

    Καθιέρωση παρουσιασης Ελλήνων και ξενων Λογοτεχνων,συγγραφεων και ποιητών με εικόνες,βιωματικές εμπειριες και παρουσίαση του έργου με πρωτότυπο και ελκυστικό τρόπο για την νεολαια . Kατι σαν, την «μηχανη του χρόνου» την oποία θεωρω μία απο τις πιο εξαιρετικές εκπομπες στην Tv

  • 31 Οκτωβρίου 2013, 10:02 | Filippos
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Η απαντηση σε ολα τα ερωτηματα ειναι μια και απλη: εκπομπες που δεν υποτιμουν την νοημοσυνη του τηλεθεατη και που του ανοιγουν οριζοντες σε καινουριες εμπειριες.

    Αν ηταν λογικο να ειχαμε «play-it-safe attitude» στην ΕΡΤ, οπου ο μονος σκοπος ηταν να μη στεναχωρησουμε κανεναν τηλεθεατη για να μην εχουμε φασαριες απο υπουργους, απο τη στιγμη που περασαμε πλεον σε Δημοσια τηλεοραση ειναι επιτακτικη αναγκη να φυγουμε απο τα αρτηριοσκληρωτικα του παρελθοντος.

    Για το θεμα της θρησκειας: Δεν μπορει για παραδειγμα καθε Κυριακη πρωι, ημερα και ωρα που η ελληνικη οικογενεια ειναι στο σπιτι, τα κατηχητικα προγραμματα να καταλαμβανουν ενα 6ωρο. Ειτε εχουμε ανεξιθρησκια στην Ελλαδα ειτε οχι. Η ορθοδοξη εκκλησια αλλωστε εχει πλεον καναλι πανελλαδικης εμβελειας οποτε οι ακολουθοι της θα μπορουν να παρακολουθήσουν λειτουργιες και οτι αλλο εκει. Αν η ΝΕΡΙΤ συνεχισει να προβαλλει θρησκευτικες εκδηλωσεις μεγαλης σημασιας για καποια θρησκεια, θα πρεπει τα εξοδα για την καλυψή τους (Δεκαπενταυγουστος, Πασχα καθολικων, Ραμαζανι) να καταβαλλονται απο τις αντιστοιχες εκκλησιες και οχι απο την ιδια τη ΝΕΡΙΤ. Η Δημοσια Τηλεοραση θα πρεπει να ειναι agnostic ως προς τη θρησκεια και να φερεται με τον ιδιο τροπο σε καθε ανθρωπο και καθε αποψη ειτε εκφερεται απο θεϊστη ειτε απο αθεο.

    Για τα ντοκιμαντερ: Θα πρεπει επιτελους να μπει φρενο στα μακροσυρτα ντοκιμαντερ copy-paste που δειχνουν δεκαλεπτο μονοπλανο με εναν παπουλη να ανεβαινει το βουνο για να παει να αναψει ενα κερακι στο ξωκλησι. Το δυσαρεστο με τα ντοκιμαντερ της ΕΡΤ ηταν οτι ολα σχεδον ειχαν το ιδιο σκηνοθετικο υφος: αργα, βασανιστικα πλανα και σταθερα τοπια, σε βαθμο να ειναι πλεον σιγουρος ο θεατης οτι το μονο που αλλαζει απο εκπομπη σε εκπομπη ειναι οι τιτλοι αρχης και τελους και λιγο το σπικαζ. Οι παραγωγές δίνονταν στους ιδιους και τους ιδιους δημιουργους που παραηγαγαν τα ιδια και τα ιδια ντοκιμαντερ.

    Για τα σεναρια: Κατι που λειτουργουσε αποτρεπτικα για τους νεους δημιουργους καθως και οποιονδηποτε ανθρωπο ειχε ιδεες για νεες εκπομπες ηταν η απουσια τροπου να απευθυνθει κατευθειαν στην (τοτε) ΕΡΤ. Αντιθετα θα επρεπε να περασει αποκλειστικα και μονο μεσω καποιας εταιρειας παραγωγης. Το ασχημο με αυτη την πρακτικη ειναι οτι οι εταιρειες παραγωγης ασχολουνται με καποιο κονσεπτ μονο αν μπορει να τους αποφερει σημαντικο κερδος. Στον καιρο της ΕΡΤ τα κονσεπτ που τους απεφεραν κερδος ηταν τα ιδια και τα ιδια ανοστα ντοκιμαντερ, κλεινοντας ετσι τον φαυλο κυκλο του ξαναζεσταμενου φαγητου που χαρακτηριζε τις τοτε υπερκοστολογημενες εκπομπες.

    Για το προγραμμα: Τηλεπαιχνιδια γνωσεων, κωμωδιες, δραματα, ταινιες νεων σκηνοθετων ειναι μερικα απο τα ειδη εκπομπων που θα πρεπει να εχει η ΝΕΡΙΤ.

  • 31 Οκτωβρίου 2013, 08:00 | Θάνος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Όπως πολλοί σχολίασαν, η Δημόσια Τηλεόραση δεν πρέπει να αντιγράψει ξένα πρότυπα, αλλά να πάρει ιδέες από πετυχημένες πολιτικές και να τις προσαρμόσει στην Ελληνική πραγματικότητα. Δεν είναι τυχαίο ότι σε καμιά προηγμένη χώρα μιά θρησκεία δεν μομοπωλεί τη δημόσια τηλεόραση. Ελπίζω και στην Ελλάδα η θρησκεία να μην είναι κομμάτι της Δημόσιας Τηλεόρασης.

  • 31 Οκτωβρίου 2013, 03:01 | Thonas Miliopoulos
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Επειδή μεγάλωσα και μένω στην Γερμανία, έχω την χαρά να απολαμβάνω τα εξαιρετικά ποιοτικά προγράμματα των ARD και ZDF. Θα σας συνιστούσα απλά να τους αντιγράψετε. Τίποτε άλλο!

    Καλή επιτυχία στην ΝΕΡΙΤ

    ΜΗΛΙΟΘΩΜΑΣ

  • 31 Οκτωβρίου 2013, 01:44 | Γιώργος Αργυροηλιόπουλος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    2.1 Μόνο η δημόσια τηλεόραση μπορεί να προσφέρει ποιοτική ψυχαγωγία και αυτός είναι ο σκοπός της. Απαλαγμένη απο τον ανταγωνισμό αφού ο Έλληνας πολίτης πληρώνει (και πρέπει να πληρώνει)οφείλει να ενημερώνει αξιοπρεπώς και να ψυχαγωγεί με ποιοτικό πρόγραμμα που πρέπει όμως να είναι ένα βηματάκι πιό μπροστά απο το κοινό του.

    2.2 Με το να παράγει Ελληνικό πρόγραμμα υψηλών προδιαγραφών. Αυτή την στιγμή υπάρχει ενα τρομερό δυναμικό Ελλήνων δημιουργών που στο Εξωτερικό μεγαλουργούν. Σε μέρες μεγάλης κρίσης δεχόμαστε επαίνους και βραβεία απο όλον τον κόσμο. Προσφάτως παρα λίγο να πάρουμε και όσκαρ.
    Αλλα βέβαια εδώ, Σουλειμάν.

    2.3 Με μόνιμες σειρές ντοκυμαντέρ και αφιερώματα.

  • 31 Οκτωβρίου 2013, 00:37 | Λευτέρης Αθανασόπουλος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Νομίζω ότι η δημόσια τηλεόραση δεν πρέπει να έχει κριτήριο την τηλεθέαση, αλλά να αποτελεί όαση, δηλαδή μικρό κομμάτι στην απέραντη έρημο της βλακείας. Ως :
    α) Να παρουσιαζει πολιτιστικές εκπομπές για την παραδοσιακή μουσική και τους χορούς σε πολύ μεγαλύτερο βαθμο απ’οτι εκανε η ΕΡΤ.
    β) Να δώσει χώρο στην επίσημη Εκκλησία να εκφραστει, χωρίς φοβικά συνδρομα απέναντί της.
    γ) Να παρουσιάζει εκπομπές για την ελληνική γλώσσα και ιστορία.
    Ευχαριστώ.

  • 31 Οκτωβρίου 2013, 00:36 | Δημήτρης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Γεια σας,

    Ανυπομονούμε να επαναλειτουργήσει η Δημόσια Τηλεόραση και να ξαναδούμε τις εκπομπές της.

    Παρακαλούμε πολύ να συνεχίσει η μετάδοση της σειράς «Τόλμη και Γοητεία» την οποία μετέδιδε η ΕΤ3.

    Ευχαριστώ πολύ

  • 30 Οκτωβρίου 2013, 23:12 | Μ. Ζαχαράκης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Σχετικά με τον ραδιόφωνο θα πρέπει να δημιουργηθούν δυο προγράμμα. Το πρώτο πρόγραμμα με έμφαση στην ενημέρωση, στην καθημερινότητα και στην πολιτική, και το δεύτερο πρόγραμμα που θα περιλαμβάνει ψυχαγωγία και πολιτισμό. Η διαμόρφωση του Δευτέρου Προγράμματος θα πρέπει να ανταποκριθεί στα δεδομένα του παρελθόντος αφού δεν υπάρχουν ποιοτικά ραδιόφωνο. Έτσι επικεντρώνεται στην ελληνική μουσική, προβάλλοντας τις νέες τάσεις τους νέους δημιουργούς αλλά αναδεικνύοντας ταυτόχρονα και την ελληνική μουσική παράδοση (λαϊκή και δημοτική). Αναμεταδίδονται μουσικές συναυλίες και εκδηλώσεις και γίνεται προσπάθεια προβολής της θεατρικής δημιουργίας.

  • 30 Οκτωβρίου 2013, 23:42 | Βασίλη
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    2.1 Ποιοτική ψυχαγωγία σημαίνει σύγχρονα ντοκιμαντέρ κι όχι ντοκιμαντέρ παλιά και ξεπερασμένα μιας άλλης εποχής. Για παράδειγμα πολλά ντοκιμαντέρ με σύγχρονες επιστήμες όπως η νέες τεχνολογίες και οι εφαρμογές της ή οι μεγάλες ανθρώπινες κατασκευές τους τελευταίου αιώνα θα μπορούσαν να δώσουν ερεθίσματα στους νέους για να επιλέξουν την μελλοντική τους σταδιοδρομία πέρα από καθαρά εκπαιδευτική τους διάσταση. Ποιοτική ψυχαγωγία σημαίνει να χαίρομαι να βλέπω νέα πράγματα που δεν έχω ξανά δει. Όπως για παράδειγμα μια ωραία μουσική κλασσικό ή κάποιο άλλο κομμάτι με εικόνα και ήχο μαζί. Ποιοτική ψυχαγωγία σημαίνει μια ωραία συζήτηση έξω από την καθημερινότητα και την ειδησεογραφία με έναν άνθρωπο του πνεύματος που θα έδινε στο κοινό μια άλλη οπτική για όλα όσα συμβαίνουν.
    2.2 Με ποιες πολιτικές μπορεί η δημόσια ραδιοτηλεόραση να προβάλλει και να αναδεικνύει τον Ελληνικό πολιτισμό; Με οπτική αναπαράσταση όλων των αρχαιολογικών χώρων. Ποιος δεν θα ήθελε μια εικονική ξενάγηση σε ένα Αρχαίο χώρο που τόσους διαθέτουμε αλλά δεν έχουμε επισκεφτεί. Ποιος δεν θα ήθελε να δει μια εκπομπή με θέμα τον Ελληνικό πολιτισμό. Ποιος δεν θα ήθελε να δει μια εκπομπή με παραδοσιακή λαϊκή μουσική από κάθε τόπο της Ελλάδος.

  • 30 Οκτωβρίου 2013, 22:55 | Αντώνης Βασάκης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Νομίζω ότι η ψυχαγωγία για τον μέσο τηλεθεατή στην Ελλάδα, περιορίζεται σε κάποιες επιτυχημένες σειρές που εισάγονται από το εξωτερικό και σε κάποια τηλεπαιχνίδια.
    Πιστεύω ότι θα ήταν χρήσιμο να παρουσιαστεί και το έργο νέων Ελλήνων Καλλιτεχνών. Επίσης πιστεύω ότι υπάρχει έλλειψη σε ντοκυμαντέρ ιδιαίτερα εκείνων που να προάγουν την Ελλάδα.

  • 30 Οκτωβρίου 2013, 21:48 | Ρούλα
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Η Ε.Ρ.Τ. έχει τρομερές παραγωγές σε ελληνικές καθώς και παιδικές σειρές. Θα θέλαμε να τις παρακολουθήσουμε ξανά.
    Σας ευχαριστώ!!!