Άρθρο 01: Τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα

1. Στον Ποινικό Κώδικα μετά το άρθρο 110 Α προστίθενται τα ακόλουθα άρθρα:
«Άρθρο 110Β Απόλυση καταδίκων υπό τον όρο του κατ’ οίκον περιορισμού με ηλεκτρονική επιτήρηση
1. Όσοι καταδικάσθηκαν σε ποινή στερητική της ελευθερίας, μπορούν, κατόπιν αιτήσεώς τους, να απολυθούν υπό τον όρο του κατ’ οίκον περιορισμού με ηλεκτρονική επιτήρηση, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 283Α ΚΠΔ, εφ όσον έχουν εκτίσει:
α) προκειμένου για πρόσκαιρη κάθειρξη, τα 2/5 της ποινής τους,
β) προκειμένου για ισόβια κάθειρξη, τουλάχιστον 16 έτη.
Στην περίπτωση που συντρέχουν σωρευτικά περισσότερες ποινές, ο κατάδικος θα πρέπει να έχει εκτίσει το άθροισμα των παραπάνω τμημάτων των ποινών του. Σε κάθε περίπτωση ο κατάδικος μπορεί να απολυθεί, εάν έχει εκτίσει είκοσι έτη και όταν το παραπάνω άθροισμα υπερβαίνει το όριο αυτό. Ως ποινή που εκτίθηκε θεωρείται αυτή που υπολογίστηκε ευεργετικά κατά τις ισχύουσες διατάξεις.
2. Στην περίπτωση της πρόσκαιρης κάθειρξης ο κατάδικος θα πρέπει να έχει παραμείνει στο σωφρονιστικό κατάστημα για χρονικό διάστημα ίσο με το ένα τέταρτο (1/4) της ποινής που του επιβλήθηκε, ενώ στην περίπτωση της ισόβιας κάθειρξης για χρονικό διάστημα ίσο με δεκατέσσερα (14) έτη. Το χρονικό διάστημα του ενός τετάρτου (1/4) ή, σε περίπτωση ισόβιας κάθειρξης των δεκατεσσάρων (14) ετών, προσαυξάνεται κατά το ένα τέταρτο των λοιπών ποινών, που τυχόν έχουν επιβληθεί, στην περίπτωση που αυτές συντρέχουν σωρευτικά. Σε κάθε περίπτωση, όμως, ο κατάδικος μπορεί να απολυθεί, εάν έχει παραμείνει στο σωφρονιστικό κατάστημα δεκαέξι (16) έτη. Για τη χορήγηση της απόλυσης του παρόντος άρθρου δεν απαιτείται να έχει καταστεί η καταδίκη αμετάκλητη. Οι διατάξεις του παρόντος άρθρου δεν εφαρμόζονται σε καταδίκους για το έγκλημα της εσχάτης προδοσίας (άρθρο 134).
3. Ο απολυθείς με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου δύναται να ευρίσκεται προκαθορισμένες ώρες της ημέρας εκτός του τόπου του κατ’ οίκον περιορισμού του αποκλειστικά για λόγους εργασίας, εκπαίδευσης ή επαγγελματικής κατάρτισης, συμμετοχής του σε εγκεκριμένο πρόγραμμα συντήρησης ή απεξάρτησης από ναρκωτικές ουσίες ή αλκοόλ ή και εκπλήρωσης των υποχρεώσεων που του έχουν επιβληθεί. Οι ώρες απουσίας του καταδίκου από τον τόπο του κατ’ οίκον περιορισμού του και το σύνολο των υποχρεώσεών του καθορίζονται είτε με το βούλευμα που διέταξε την απόλυσή του είτε, μετά τη χορηγηθείσα απόλυση, με διάταξη του Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών του τόπου έκτισης της ποινής ή υποβολής του καταδίκου σε κατ’ οίκον περιορισμό με ηλεκτρονική επιτήρηση. Με διάταξή του ο ίδιος Εισαγγελέας, είτε κατόπιν αίτησης του καταδίκου είτε αυτεπάγγελτα, αποφασίζει για την αλλαγή του τόπου του κατ’ οίκον περιορισμού, την τροποποίηση του προγράμματος των ωρών απουσίας του καταδίκου από αυτόν και την επιβολή ή τροποποίηση υποχρεώσεων του τελευταίου. Αντίστοιχα ισχύουν τα οριζόμενα στο άρθρο 106 παρ. 1 εδ, β, παρ.2 και 3.
4. Η απόλυση του παρόντος άρθρου μπορεί να ανακληθεί, όταν ο κατάδικος δεν συμμορφώνεται με τις υποχρεώσεις που του επιβλήθηκαν. Σε περίπτωση ανάκλησης ο χρόνος από την απόλυση έως τη νέα σύλληψη συνυπολογίζεται στην εκτιθείσα ποινή. Ο κατάδικος διατηρεί το δικαίωμα να απολυθεί υπό όρο κατ’ άρθρο 105.
5. Η απόλυση του παρόντος άρθρου αίρεται, όταν ο κατάδικος, κατά το χρονικό διάστημα που προβλέπεται στην παράγραφο 7 εδ. α΄, τελέσει πλημμέλημα από δόλο το οποίο τιμωρείται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον τριών μηνών ή τελέσει το αδίκημα του άρθρου 173 Α για τα οποία καταδικάστηκε αμετακλήτως. Στην περίπτωση αυτή εκτίεται από τον κατάδικο εντός του σωφρονιστικού καταστήματος το σύνολο της χρονικής διάρκειας της χορηγηθείσας απόλυσης του παρόντος άρθρου. Ο κατάδικος αποκτά το δικαίωμα να απολυθεί υπό όρο κατ’ άρθρο 105, αφού παραμείνει στο σωφρονιστικό κατάστημα ένα επιπλέον έτος σε σχέση με οριζόμενα στο άρθρο 105 παρ. 1 περ. β΄ και γ΄. Δεν εφαρμόζεται το προηγούμενο εδάφιο, εάν κατά το χρόνο που κατέστη η καταδίκη αμετάκλητη είχε ήδη χορηγηθεί στον κατάδικο η απόλυση υπό όρο κατ’ άρθρο 105, χωρίς να έχει ανακληθεί, με αποτέλεσμα η ποινή για την οποία χορηγήθηκε η απόλυση να θεωρείται ότι έχει ήδη εκτιθεί κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 109. Εάν, κατά το χρόνο που κατέστη η καταδίκη αμετάκλητη, είχε ήδη χορηγηθεί η απόλυση κατ’ άρθρο 105, χωρίς όμως να έχει παρέλθει τα χρονικό διάστημα που αναφέρεται στο άρθρο 109, τότε αίρεται αναδρομικώς η χορηγηθείσα απόλυση του άρθρου 105 κι ο κατάδικος αποκτά το δικαίωμα να απολυθεί υπό όρο κατ’ άρθρο 105, αφού παραμείνει στο σωφρονιστικό κατάστημα ένα επιπλέον έτος σε σχέση με τα οριζόμενα στο άρθρο 105 παρ. 1 περ. β΄ και γ΄.
6. Η απόλυση του παρόντος άρθρου αίρεται, όταν ο κατάδικος, κατά το χρονικό διάστημα που προβλέπεται στην παράγραφο 7 εδ. α΄, τελέσει κακούργημα για το οποίο καταδικάστηκε αμετακλήτως οποτεδήποτε. Στην περίπτωση αυτή ο χρόνος από την απόλυση έως τη νέα σύλληψη θεωρείται ότι δεν έχει εκτιθεί και ο κατάδικος στερείται πλήρως του δικαιώματος της υπό όρο απόλυσης κατ’ άρθρο 105. Τυχόν ήδη χορηγηθείσα απόλυση του άρθρου 105 αίρεται αναδρομικά.
7. Η με το παρόν άρθρο χορηγούμενη απόλυση εκτείνεται μέχρι του χρονικού σημείου της απόκτησης του δικαιώματος εκ μέρους του καταδίκου για απόλυση υπό όρο κατ’ άρθρο 105. Δεν δύναται να παραταθεί για κανέναν λόγο. Σε περίπτωση μη χορήγησης από το Δικαστικό Συμβούλιο της απόλυσης υπό όρο κατ’ άρθρο 105, ο κατάδικος επιστρέφει στο σωφρονιστικό κατάστημα.
8. Οι υποθέσεις οι οποίες αφορούν την τέλεση αδικημάτων των απολυθέντων υπό τον όρο του κατ’ οίκον περιορισμού με ηλεκτρονική επιτήρηση εκδικάζονται κατά απόλυτη προτεραιότητα.

Άρθρο 110 Γ

Διαδικασία για τη χορήγηση και την ανάκληση της απόλυσης καταδίκων υπό τον όρο του κατ’ οίκον περιορισμού με ηλεκτρονική επιτήρηση
1. Για την χορήγηση της απόλυσης υπό τον όρο του κατ’ οίκον περιορισμού με ηλεκτρονική επιτήρηση αποφασίζει κατόπιν αιτήσεως του καταδίκου, το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών του τόπου έκτισης της ποινής. Ο κατάδικος δεν κλητεύεται ούτε εμφανίζεται ενώπιον του Συμβουλίου, δύναται δε να υποβάλει έγγραφο υπόμνημα. Εάν, όμως, το συμβούλιο κρίνει ότι τούτο είναι αναγκαίο, μπορεί να διατάξει την ενώπιόν του εμφάνιση του καταδίκου. Η απόλυση χορηγείται οπωσδήποτε, εκτός εάν κριθεί με ειδική αιτιολογία ότι η διαγωγή του καταδίκου, κατά την έκτιση της ποινής του, καθιστά απολύτως αναγκαία τη συνέχιση της κράτησής του για να αποτραπεί η τέλεση από αυτόν νέων αξιόποινων πράξεων Αν η διεύθυνση του καταστήματος κράτησης του καταδίκου κρίνει ότι συντρέχουν προϋποθέσεις για τη μη χορήγηση της απόλυσης του άρθρου 110Β υποβάλλει σχετική αναφορά με έκθεση της κοινωνικής υπηρεσίας του καταστήματος στον Εισαγγελέα των Πλημμελειοδικών, ο οποίος την εισάγει στο συμβούλιο. Στην έκθεση αυτή γίνεται ειδική μνεία στο οικογενειακό και ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον του καταδίκου με ιδιαίτερη αναφορά στις σχέσεις του με τα πρόσωπα με τα οποία ενδέχεται να συνοικήσει εάν του χορηγηθεί η απόλυση αυτή.
2. Αν η αίτηση για απόλυση υπό τον όρο του κατ’ οίκον περιορισμού με ηλεκτρονική επιτήρηση δεν γίνει δεκτή, νέα αίτηση μπορεί να υποβληθεί μετά δύο μήνες από την απόρριψη.
3. Για την ανάκληση ή άρση αποφασίζει το ίδιο δικαστικό συμβούλιο, ύστερα από αίτηση του Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών του τόπου έκτισης ποινής. Ο κατάδικος κλητεύεται υποχρεωτικά δέκα (10) τουλάχιστον ημέρες πριν από τη συνεδρίαση του Δικαστικού Συμβουλίου. Η απόλυση κατ’ άρθρον 110Β ανακαλείται οποτεδήποτε με διάταξη του Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών του τόπου έκτισης της ποινής κατόπιν αιτήσεως του καταδίκου.

2. Στον Ποινικό Κώδικα μετά το άρθρο 129 προστίθεται άρθρο 129 Α ως εξής:
«Άρθρο 129 Α
Απόλυση ανηλίκων υπό τον όρο του κατ’ οίκον περιορισμού
με ηλεκτρονική επιτήρηση

1. Ανήλικοι οι οποίοι καταδικάσθηκαν σε ποινή περιορισμού σε ειδικό κατάστημα κράτησης νέων, μπορούν, κατόπιν αιτήσεώς τους, να απολυθούν υπό τον όρο του κατ’ οίκον περιορισμού με ηλεκτρονική επιτήρηση, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 283Α ΚΠΔ, εφ όσον έχουν εκτίσει το 1/3 της ποινής τους. Η αίτηση θα πρέπει να συνοδεύεται με έκθεση της Κοινωνικής Υπηρεσίας του καταστήματος κράτησης και έκθεση της Υπηρεσίας Επιμελητών Ανηλίκων. Στις εκθέσεις αυτές γίνεται ειδική μνεία στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον του καταδίκου με ιδιαίτερη αναφορά στις σχέσεις του με τα πρόσωπα με τα οποία ενδέχεται να συνοικήσει εάν του χορηγηθεί η απόλυση αυτή. Ως ποινή που εκτίθηκε θεωρείται αυτή που υπολογίστηκε ευεργετικά κατά τις ισχύουσες διατάξεις.
2. Η απόλυση υπό τον όρο του κατ’ οίκον περιορισμού με ηλεκτρονική επιτήρηση δεν μπορεί να χορηγηθεί, αν ο ανήλικος δεν έχει παραμείνει σε ειδικό κατάστημα κράτησης νέων για χρονικό διάστημα ίσο με το ένα τέταρτο της ποινής του.
3. Η απόλυση του παρόντος άρθρου μπορεί να ανακληθεί, όταν ο ανήλικος κατάδικος δεν συμμορφώνεται με τις υποχρεώσεις που του επιβλήθηκαν. Σε περίπτωση ανάκλησης ο χρόνος από την απόλυση έως τη νέα σύλληψη θεωρείται ότι έχει εκτιθεί. Ο κατάδικος διατηρεί το δικαίωμα να απολυθεί υπό όρο κατ’ άρθρο 129.
4. Η απόλυση του παρόντος άρθρου αίρεται, όταν ο ανήλικος, κατά το χρονικό διάστημα που διαρκεί η απόλυση του παρόντος άρθρου, τελέσει από δόλου πράξη που αν την τελούσε ενήλικος θα ήταν πλημμέλημα για την οποία καταδικάστηκε οποτεδήποτε αμετακλήτως. Στην περίπτωση αυτή εκτίεται από τον ανήλικο κατάδικο εντός του ειδικού καταστήματος κράτησης νέων το σύνολο της χρονικής διάρκειας της χορηγηθείσας απόλυσης του παρόντος άρθρου. Ο ανήλικος διατηρεί το δικαίωμα να απολυθεί υπό όρο κατ’ άρθρο 129.
5. Η απόλυση του παρόντος άρθρου αίρεται όταν ο ανήλικος, κατά το χρονικό διάστημα που διαρκεί η απόλυση του παρόντος άρθρου, τελέσει πράξη, που αν την τελούσε ενήλικος θα ήταν κακούργημα, για την οποία καταδικάστηκε οποτεδήποτε αμετακλήτως. Στην περίπτωση αυτή ο ανήλικος εκτίει εντός του ειδικού καταστήματος κράτησης νέων το σύνολο της χρονικής διάρκειας της χορηγηθείσας απόλυσης του παρόντος άρθρου κι αποκτά το δικαίωμα να απολυθεί υπό όρο κατ’ άρθρο 129, αφού παραμείνει σ’ αυτό ένα επιπλέον έτος σε σχέση με τα οριζόμενα στο άρθρο 129 παρ. 1 και 4. Δεν εφαρμόζεται το προηγούμενο εδάφιο, εάν κατά το χρόνο που κατέστη η καταδίκη αμετάκλητη είχε ήδη χορηγηθεί η απόλυση υπό όρο κατ’ άρθρο 129 χωρίς να έχει ανακληθεί, με αποτέλεσμα να θεωρείται η ποινή για την οποία χορηγήθηκε η απόλυση ήδη εκτιθείσα κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 129 παρ. 7. Εάν κατά το χρόνο που κατέστη η καταδίκη αμετάκλητη, είχε ήδη χορηγηθεί η απόλυση υπό όρο κατ’ άρθρο 129, χωρίς όμως να έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα που αναφέρεται στο άρθρο 129 παρ. 7, τότε αίρεται αναδρομικώς η χορηγηθείσα απόλυση κατ’ άρθρο 129 κι ο κατάδικος αποκτά το δικαίωμα να απολυθεί υπό όρο κατ’ άρθρο 129, αφού παραμείνει στο ειδικό κατάστημα κράτησης νέων ένα επιπλέον έτος σε σχέση με τα οριζόμενα στο άρθρο 129 παρ. 1 και 4.
6. Αντίστοιχα ισχύουν οι διατάξεις των άρθρων 110 Β παρ. 3, 7, 8, 110 Γ παρ. 1 εδ. γ΄, παρ. 3 εδ. γ΄, 129 παρ. 2 εδ. α΄ και γ΄, παρ. 4 εδ α΄, παρ.5 εδ α΄, παρ. 8 και 10.»
3. Στον Ποινικό Κώδικα μετά το άρθρο 173 προστίθεται άρθρο 173 Α ως εξής:
«Άρθρο 173 Α
Παραβίαση περιορισμού κατ’ οίκον με ηλεκτρονική επιτήρηση

1. Όποιος, κατά το χρόνο που τελεί υπό ηλεκτρονική επιτήρηση, με σκοπό να διαφύγει από την επιτήρηση των αρμοδίων αρχών: α) αφαιρεί, καταστρέφει, φθείρει ή με οποιοδήποτε τρόπο επεμβαίνει στη συσκευή ή στο σύστημα ηλεκτρονικής επιτήρησης, β) με οποιοδήποτε τρόπο αλλοιώνει τα συναφή με την επιτήρηση δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ενός έτους. Με την ίδια ποινή τιμωρείται όποιος, κατά το χρόνο που τελεί υπό ηλεκτρονική επιτήρηση, εκμεταλλευόμενος βλάβη ή μη ορθή λειτουργία της συσκευής ή του συστήματος ηλεκτρονικής επιτήρησης, διαφεύγει από την επιτήρηση των αρμοδίων αρχών.
Η ποινή των παραπάνω αδικημάτων εκτελείται ολόκληρη μετά την έκτιση της ποινής που επιβλήθηκε ή θα επιβληθεί για την πράξη για την οποία ο ηλεκτρονικά επιτηρούμενος ήταν κρατούμενος
2. Οποιοσδήποτε συμμετέχει στις παραπάνω πράξεις τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον δύο ετών. Αν ο συμμετέχων έχει την ιδιότητα του σωφρονιστικού ή αστυνομικού υπαλλήλου ή του υπαλλήλου αρμόδιας για την ηλεκτρονική επιτήρηση υπηρεσίας, επιβάλλεται κάθειρξη μέχρι δέκα ετών.»
4. Στο άρθρο 182 του Ποινικού Κώδικα προστίθεται παράγραφος 3 με το εξής περιεχόμενο:
«3. Με την ποινή της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου τιμωρείται όποιος, κατόπιν υποβολής του σε κατ’ οίκον περιορισμό με ηλεκτρονική επιτήρηση, παραβιάζει περιορισμούς που του έχουν επιβληθεί νόμιμα στην ελευθερία της διαμονής του και τις σχετικές υποχρεώσεις του.»

  • Καλημερα και απο μενα, ειμαι πρωην κρατουμενος και αυτο που θα ηθελα να πω ειναι πως οι προσπαθειες αυτες πρεπει να συνεχιστουν δηλαδη στις εναλακτικες μορφες κρατησης και εναλακτικες πρακτικες της προσωρινης κρατησης. Λυπαμε που δεν εχω χρονο για να αναπτυξω το σκεπτικω παραπανω διοτι πρεπει να παω να χορηγηθω στο ο.κα.να και μολις τωρα ειδα οτι ειναι σε διαβουλευση κατι τοσο σοβαρο μετρο και καινοτομο. Πρεπει ομως να προσεξουμε και μια παγιδα που μπορει σε λιγο καιρο να γινει καταιγιδα, και ενοω πως με την ενεργοποιηση του νομου που λεει πως οσοι οφειλουν πανω απο 5000 ευρω στην εφορια ανα πασα ωρα και στιγμη μπορει να βρεθουν στο δικαστηριο χιλιαδες μικροοφειλετες, Ακομη ειναι γνωστη σε ολους η αρχαια σοφια που λεει οτι η Δικαιοσυνη ειναι σαν τον ιστο της αραχνης και πιανει τα μικρα και αδυναμα εντομα αλλα τα αλλα που ειναι δυνατα σχιζουν τον ιστο και προσπερνουν αλωβητα και συνεχιζουν χαρη στη δυναμη που τους δοθηκε να πρατουν και να κανουν οτι κανανε χρονια. Προσοχη λοιπον γιατι καλα ειναι τα βραχιολακια και τα μικρο τσιπ αργοτερα αλλα αυτα τα μετρα να μην επιλεγονται με σκοπο να γινει η χωρα μια απεραντη φυλακη ( αν και δε μου αρεσει ο ορος )αλλα ουτε να επαληθευσει τον τζωρτζ οργουελ και το εργο του το περιφημο 1984. Με τιμη Βαλαχας Δημητρης του θεοδωρου

  • 11 Μαρτίου 2013, 11:22 | Μηχανικός Τηλεπικοινωνιών

    Προτείνουμε να υπάρχει πρόβλεψη στο ΠΚ για την εγκατάσταση συστημάτων ηλεκτρονικής επιτήρησης και κατα την διάρκεια της ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ των καταδίκων εντός του σωφρονιστικού καταστήματος για την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο της θέσης τους, την αυτόματη καταμέτρηση τους, καθώς και τον προγραμματισμό του προαυλισμού τους. Επίσης αντιστοιχα σύστηματα να μπορούν να εγκαταστασθούν και στους κρατούμενους κατα τις ΜΕΤΑΓΩΓΕΣ τους.

    Τέτοια συστήματα λειτουργούν με επιτυχία διεθνώς.

  • H εν λόγω προσπάθεια θα μπορούσε να χαρακτηριστή σαν θετική υπό το πρίσμα του ελέγχου των ανθρώπων .
    Το ζητούμενο στην σημερινή κοινωνιά είναι κατά πόσον ο άνθρωπος μπορέι να λογιστή σαν αριθμητικός αριθμός και όχι σαν ανθρώπινη υπόσταση .

    Η ένοια του big brother ακόμα και εάν μιλάμε για «ανθρώπους» που καταδικάζονται απο την κοινωνία σε εγκλεισμό την φυλακή ακόμα και για απεχθείς πράξεις ορίζεται σαν αποριπτέα και προπομπός μελοντικών εξελίξεων και καθ ολοκληρία χρήση συστημάτων παρακολούθησης ανθρωπων .

    Η εφαρμογή ενος τέτοιου μέτρου μπορεί να αποτελέι σημείο αποσυμφόρησης των φυλακών , μπορέι να μειώνει τα λειτουργικά έξοδα εγκλεισμού υποδίκων ,δημιουργεί όμως έξοδα παρακολουθησης και ταυτόχρονα εκπαιδέυει την κοινωνία στην χρήση μηχανημάτων παρακολούθησης ζωής και υφαρπαγής σκέψης.

    Αυτό που σήμερα όλη η κοινωνία παγκοσμίως διεκδικέι είναι την ελευθερία της βούλησης και της σκέψης .Άρα το ζητούμενο δεν είναι η καταστολή μέσω ψυχολογικής πίεσης βραχιολιού αλλή η επένδυση σε εκπαιδευτικά συστήματα που θα αποτρέπουν την δημιουργία «κακοποιών».

    Η επένδυση των οικονομικών πόρων σε βραχιόλια ορίζεται σαν αποριπτέα καθ ολοκληρίαν και προτέινεται η επένδυση των πόρων και των χρονοωρών τεχνικής παρακολούθησης σε παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά ιδρύματα που θα προάγουν και θα παράγουν πολιτισμό .
    Ε΄να νέο σχολείο και ένα νέο παιδαγωικό ινστιτούτο είναι βαθύτερα και δημοκρατικότερα αποτελεσματικό απο την όποια μεθοδολογία εκπαίδευσης του ενεργού πολίτη σε ανθρώπινο όν με ψυχική ισοροπία και όχι κατασταλτική τρομοκρατία .

  • 4 Μαρτίου 2013, 12:49 | ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΚΑΛΗ Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ,ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΟΙΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΚΤΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΙΝΩΝ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΤΑΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΔΙΑΠΡΑΞΗΣ ΤΩΝ ΑΔΙΚΗΜΑΤΩΝ.
    ΕΠΙΣΗΣ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΟΙΝΗΣ ΣΕ ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΤΩΝ 5 ΕΤΩΝ (ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΑ 10).
    ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕΡΙΚΗΣ ΚΑΘΕΙΡΞΗΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΗΣ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΤΗΣ ΠΟΙΝΗΣ (ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ)
    ΝΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝ ΒΡΑΧΙΟΛΙΟΥ.
    ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΠΟ 120000 ΧΙΛ ΕΥΡΟ ΣΤΑ 150000 ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ(ΟΣΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ).
    ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΠΛΗΜΜΕΛΗΜΑ ΣΕ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ Η ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΙΚΑ,ΕΠΙΤΑΓΩΝ ΚΛΠ
    ΓΙΑ ΠΟΣΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 150000(ΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ)
    ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΤΕΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ POINT SYSTEM ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤ ΥΠΟΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ.

  • 4 Μαρτίου 2013, 12:32 | Παναγιώτης

    Το νομοσχέδιο σε γενικές γραμμές είναι θετικό, ωστόσο θα ανέμενα ότι σε κατ’οίκον περιορισμό θα θέτονταν άτομα με ελαφρύτερα και όχι βαρύτερα αδικήματα.
    Με άλλα λόγια θα πρότεινα οι καταδικασμένοι για πλημμεληματικές πράξεις, εφόσον αποδεδειγμένα υπάρχει αντικειμενική αδυναμία πληρωμής της ποινής τους, να μπορούν να υπαχθούν στο μέτρο του κατ’οίκον περιορισμού. Έτσι και αποσυμφόρηση των φυλακών θα είχαμε και άνθρωποι οι οποίοι είναι έγκληστοι για πλημμέλημα και δεν μπορούν να πληρώσουν την ποινή τους, θα μπορούσαν να βρίσκονται σπίτια τους.

  • 2 Μαρτίου 2013, 15:51 | ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣ

    ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΝΑΣ ΜΕ ΠΟΙΝΗ 10 ΕΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΚΤΙΟΝΤΑΣ 3/5 ΤΗΣ ΠΟΙΝΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΥΕΡΓΕΤΗΜΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΝΕ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΘΕΙ ΣΕ 3 ΕΤΗ.
    ΜΕ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ 2/5 ΚΑΙ 1/4 ΣΤΟ ΩΣ ΑΝΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΕ ΚΑΤ ΟΙΚΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ 2/5 ΕΦΟΣΟΝ ΚΛΕΙΣΕΙ 4 ΕΤΗ ΚΑΘΕΙΡΞΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΥΕΡΓΕΤΗΜΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΣΤΑ 2 ΕΤΗ.ΟΜΩΣ ΤΟ 1/4 ΤΟΝ ΔΕΣΜΕΥΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΤΑ 2,5 ΕΤΗ .ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Η ΚΑΤ ΟΙΚΟΝ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ.

    ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΝΤΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ ΤΩΝ 2/5 ΚΑΙ 1/4 ,ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΝΕΣ
    ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ 5-10 ΕΤΗ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ 1/5 ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΣΤΟ ΣΩΦΡΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ (ΜΕ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΕΥΕΡΓΕΤΗΜΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΩΝ)
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΝΕΣ ΑΠΟ 10 ΕΤΗ ΚΑΙ ΑΝΩ ΤΑ 2/5 ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΣΤΟ ΣΩΦΡΟΝΙΣΤΙΚΟ
    ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ (ΜΕ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΕΥΕΡΓΕΤΗΜΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΩΝ)
    ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΙ ΠΟΙΝΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΞΑΓΟΡΑΣΙΜΕΣ ΕΩΣ ΤΑ 10 ΕΤΗ ΜΕ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΕΚΤΙΣΗΣ ΤΟΥ 1/5 ΤΗΣ ΠΟΙΝΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 10 ΕΤΩΝ ΝΑ ΕΞΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ ΕΦΟΣΟΝ Ο ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ ΕΞΕΤΙΣΕ ΤΑ 2/5 ΤΗΣ ΠΟΙΝΗΣ ΤΟΥ(ΜΕ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΩΝ)

  • πολυ θετικο νομοσχεδιο που δινει ευκαιριες επανενταξης και απομακρυνσης απο το αντικοινωνικο περιβαλον του σωφρονιστικου καταστηματος .Θα επρεπε για τους συμπολιτες μας που εχουν καταδικαστει για κατοχη η πωληση μικρων ποσοτητων ουσιων ακομα και σε ισοβια καθειρξη να μπορουν ακομα και με το ενα πεμπτο της ποινης τους με οποιοδηποτε τροπο ,δηλαδη και με ημερες εργασιας να εκτιουν το υπολοιπο της ποινης τους στο σπιτι .Μεχρι να καταργηθει η αντισυνταγματικη νομοθεσια κατα των ναρκωτικων που βαφτιζει εγκληματιες ενηλικους πολιτες επειδη αγορασαν η πουλησαν ναρκωτικα θα μπουρουσε να μειωθει η δυστυχια που προκαλει η συληψη και καταδικη των συμπολιτων μας και των συγγενων τους .Ευχαριστω για το χρονο σας και καλη επιτυχια στο εργο σας

  • Η εισαγωγή αυτού του μέτρου, μας οδηγεί σταδιακά στην κοινωνία του Μεγάλου Αδερφού, του Αντιχρίστου.

    Οι αδερφοί μας οι φυλακισμένοι, είναι άνθρωποι που αμάρτησαν ενώπιον Θεού και ανθρώπων. Η ατελής ανθρώπινη δικαιοσύνη προσπαθεί να τους σωφρονίσει δια του εγκλεισμού του σώματός τους στις φυλακές.

    Το μαρκάρισμά τους όμως με ηλεκτρονικό βραχιόλι και η παρακολούθησή τους μέσα στην κοινωνία, προδρομικό μέσα του ηλεκτρονικού χαράγματος του Αντιχρίστου, είναι μέτρο Αντιχριστιανικό και ΠΑΡΑΝΟΜΟ, διότι στρέφεται κατά της ψυχής των κρατουμένων.

    Οι πολίτες της χώρας μας μέσω αυτού του μέτρου θα εθιστούν στο θέαμα ηλεκτρονικά παρακολουθούμενων συμπολιτών τους . Είναι ένα δόλιο μέτρο, το οποίο προσπαθεί να δώσει μια ψευδαίσθηση ασφάλειας στους πολίτες, μέσω της θέσπισης της ηλεκτρονικής παρακολούθησης. Η ωφέλεια που προκύπτει από την αποσυμφόρηση των φυλακών είναι μικρή σε σχέση με την πνευματική φθορά π[ου προκαλείται από την προώθηση ανελεύθερων μέτρων στην ελληνική κοινωνία.

    Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τα μέτρα που αφορούν την δήθεν πάταξη της φοροδιαφυγής μέσω της κάρτας αποδείξεων – κάρτας παρακολούθησης.

    Η πραγματικότητα είναι ότι δυστυχώς η Κυβέρνηση αυτή είναι φορέας ολοκληρωτικής και αντιχριστιανικής ιδεολογίας.

    Το νομοσχέδιο αυτό έρχεται σε αντίθεση με το θρησκευτικό συναίσθημα εκατομμυρίων χριστιανών και παραβιάζει την θρησκευτική ελευθερία των πολιτών, η οποία δεν τους στερείτε με βάση το Σύνταγμα των Ελλήνων, ακόμα και όταν είναι φυλακισμένοι.

    Το νομοσχέδιο αυτό είναι συνεπώς ΠΑΡΑΝΟΜΟ και ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ.

    Ως μέλος της Εκκλησίας του Χριστού, προτείνω τον αποκλεισμό από το Σώμα της Εκκλησίας ΌΛΩΝ όσων εισηγούνται και νομοθετούν τέτοια Αντιχριστιανικά και Σατανολατρικά μέτρα. Δεν μπορεί να μετέχουν στο Σώμα της Εκκλησίας λάτρεις του Σατανά.

    Οι πατέρες της Εκκλησίας μας πρέπει να επιβάλλον αυστηρά επιτίμια, τα οποία να φτάνουν μέχρι και τον αφορισμό, τόσο στους συντάκτες όσο και σε όσους ψηφίζουν τέτοιου είδους νομοσχέδια.

    Ακούγεται σκληρό αυτό που προτείνω, αλλά είναι απαραίτητο για την μετάνοια των κυβερνώντων και τη σωτηρία της ψυχής τους.

    Ευχαριστώ για την προσοχή σας και σας υπόσχομαι ότι από την ιστοσελίδα μου θα κάνω ότι μπορώ για να ενημερώσω για αυτό το μέγιστο ατόπημα τους συμπολίτες μας.