Άρθρο 1 Πεδίο εφαρμογής του νόμου

1. Κακουργήματα τα οποία διαπράττουν υπουργοί ή υφυπουργοί κατά τη διάρκεια της θητείας τους επωφελούμενοι από την ιδιότητά τους ανακρίνονται και εκδικάζονται σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου αυτού, ακόμη και αν οι υπαίτιοι έχουν παύσει να φέρουν την ιδιότητα αυτή.
2. Με τις ίδιες διατάξεις ανακρίνονται και εκδικάζονται: α) κακουργήματα τα οποία διαπράττουν, κατά την άσκηση των καθηκόντων τους ή επωφελούμενοι από την ιδιότητά τους, γενικοί και ειδικοί γραμματείς Υπουργείων, διοικητές, υποδιοικητές ή πρόεδροι διοικητικών συμβουλίων ή διευθύνοντες ή εντεταλμένοι σύμβουλοι νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, δημοσίων επιχειρήσεων, δημοσίων οργανισμών και νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου τη διοίκηση των οποίων ορίζει άμεσα ή έμμεσα το κράτος, καθώς και αιρετά μονοπρόσωπα όργανα των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και β) κακουργήματα ιδιαίτερα μεγάλου κοινωνικού ενδιαφέροντος ή μείζονος δημοσίου συμφέροντος.
3. Ο χαρακτηρισμός της υπόθεσης ως ιδιαίτερα μεγάλου κοινωνικού ενδιαφέροντος ή μείζονος δημοσίου συμφέροντος γίνεται με πράξη από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, στον οποίο απευθύνεται ο αρμόδιος εισαγγελέας αμέσως μόλις λάβει τη μήνυση, την έγκληση ή την αναφορά.

  • 18 Ιουλίου 2011, 21:45 | Ηλιας Κ

    Συμφωνω με τον κ.ΜΙΧΑΛΗ ΤΣΕΡΤΣΙΔΗ

  • 18 Ιουλίου 2011, 20:42 | SPYROS V

    ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ ΕΑΝ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΣΕΙ. ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟ ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΑ. ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝΤΕΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  • 18 Ιουλίου 2011, 20:54 | ΞΕΝΟΦΩΝ ΓΕΡΟΓΙΑΝΝΗΣ

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΞΙΟΥΣ ΛΗΣΤΕΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΩΣ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΙ Η ΑΛΛΟ.

    ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ.

    ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ? ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΘΕΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΩΞΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ (10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΣΤΩ) ΟΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ? ( ΠΧ ΔΙΩΞΗ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΨΕΥΔΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗ EUROSTAT )

    ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ.

  • 18 Ιουλίου 2011, 20:53 | ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΑΛΙΤΑΣ

    Συγχαρητήρια για τη προσπάθεια διότι για πρώτη φορά φαίνεται ότι υπάρχει πραγματική και όχι απλά θεωρητική βούληση επίλυσης του προβλήματος.
    Καταρχήν εφόσον ισχύει στην Ελλάδα ότι όλοι οι πολίτες είναι ίσοι άρα θα πρέπει να εκδικάζονται άμεσα όλα τα παραπτώματα εφόσον εξακριβωθούν ασχέτως ποιον αφορούν από βουλευτές έως απλούς πολίτες.
    Η συγκεκριμενοποίηση των κακουργημάτων μόνο νομίζω πως είναι λάθος.
    Οποιοδήποτε αδίκημα εντοπιστεί θα πρέπει να δικάζεται ανάλογα όπως και σε κάθε πολίτη χωρίς καθυστερήσεις, χωρίς άσυλο, χωρίς εγκρίσεις και ψηφίσματα.
    Όσο καθυστερεί να εκδικαστεί μια υπόθεση τόσο πιο ύποπτη προς κάλυψη είναι λόγω χρονοτριβής.
    Έχουμε δει πολλές φορές αδικήματα να παραγράφονται. ΓΙΑΤΙ???

    Θα επισήμανα μάλιστα να υπάρχει και ειδικός νόμος που θα λέει ότι όταν κάποιον πολίτη τον εμπιστεύεται η κυβέρνηση και τον τοποθετεί σε μια θέση του δημοσίου δίνοντας του την ευκαιρία να ασκεί διοίκηση ή εξουσία απέναντι σε άλλους εργαζόμενους ή ακόμα και σε πολίτες και αυτός εκμεταλλευόμενος τη θέση αυτή διαπράττει οικονομικά ή άλλα αδικήματα τότε η ποινή που θα ορίζεται θα είναι η διπλάσια από ότι αν ήταν ένας απλός πολίτης ή εργαζόμενος του ιδιωτικού τομέα.
    Το ίδιο να ισχύει και για όλους τους εκλεγμένους Δημάρχους, Περιφερειάρχες και Βουλευτές διότι σε αυτή τη περίπτωση είναι ακόμα χειρότερα αφού τους εμπιστεύεται ο ίδιος ο λαός με τη ψήφο του.

    Η Ελλάδα πληθυσμιακά είναι σαν ένα χωριό της Κίνας… γιατί είναι όλα τόσο δύσκολα?
    Το δημόσιο είναι σαν μια γειτονιά του χωριού αυτού.
    Άμεσο έλεγχο περιουσιακών στοιχείων των ίδιων και των οικογενειών τους όλων όσων πέρασαν από το Δημόσιο σε οποιαδήποτε θέση διορισμένη ή εκλεγμένη τα τελευταία 20 χρόνια.
    Πλήρη οικονομικό έλεγχο όλων των Δημόσιων Υπηρεσιών τα τελευταία 10 χρόνια δίνοντας βαρύτητα στα τμήματα προμηθειών.
    Καταλογισμός ευθυνών και κατάσχεση περιουσιών σε τυχόν παρανομίες που θα βρεθούν!
    Διπλάσια ποινή σε όσους παρανόμησαν κατέχοντας θέση Δημοσίου.

    Τέλος οι προμήθειες στο Δημόσιο δεν πρέπει να είναι αδίκημα?
    Σε κάθε αγορά υλικών ή κατασκευή έργων στο δημόσιο ακούμε για προμήθειες.
    Ακούμε μάλιστα ότι με την αγορά των τάδε δόθηκε 1 δις προμήθεια.
    Για καθίστε!!! Που δόθηκε? Ποιος την πήρε? Γιατί την πήρε?
    Τα ακούμε εδώ και χρόνια λες και είναι όλα φυσιολογικά και νόμιμα.
    Τα χρήματα που δίνονται είναι του λαού και οι προμήθειες θα πρέπει να χρησιμοποιούνται προς όφελος του λαού και όχι για τις τσέπες Βουλευτών, Περιφερειαρχών, Δημάρχων, Γραμματέων, Διευθυντών, Προϊσταμένων κλπ κλπ κλπ.
    Έτσι λοιπόν αντί να πάρεις π.χ. 10 αυτοκίνητα για μια υπηρεσία και άλλα 2 δώρο για κάποιον υπεύθυνο που «έκλεισε» τη δουλειά θα πρέπει να το εκμεταλλευθείς υπέρ του δημοσίου και να πάρεις 12 αυτοκίνητα.
    Αυτό είναι το Νο1 όχι παράπτωμα αλλά καρκίνωμα.

  • 18 Ιουλίου 2011, 20:56 | Κατερίνα Α.

    Οι κρατικοί αξιωματούχοι, στους οποίους εμπιστευόμαστε την ψήφο αλλά κυρίως την πατρίδα μας, θα πρέπει να τιμωρούνται με εξαιρετικά αυστηρές ποινές. Η απονομή δικαιοσύνης θα πρέπει να είναι άμεση, χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες και χωρίς εξεταστικές επιτροπές.Η δήμευση περιουσιών και ο έλεγχος τραπεζικών λογαριασμών των ιδίων αλλά και συγγενών και συνεργατών απαραίτητες ενέργειες. Η ασυλία δεν θα πρέπει να ισχύει για κανέναν Έλληνα πολίτη.

  • 18 Ιουλίου 2011, 19:59 | Ιορδάνης Κεπεσίδης

    Έχω την άποψη ότι θα έπρεπε το πεδίο εφαρμογής του προτεινόμενου νόμου να επεκτείνεται και στους αιρετούς άρχοντες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης περιλαμβάνοντας σε κάθε περίπτωση τα ανώτερα κλιμάκιά της.(π.χ. Δημάρχους, Περιφεριάρχες)

  • 18 Ιουλίου 2011, 18:46 | Θοδωράκος

    Ξεκινάμε, Άρθρο 1 παράγραφος 1: «Κακουργήματα τα οποία διαπράττουν υπουργοί ή υφυπουργοί κατά τη διάρκεια της θητείας τους επωφελούμενοι από την ιδιότητά τους ανακρίνονται και εκδικάζονται σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου αυτού, ακόμη και αν οι υπαίτιοι έχουν παύσει να φέρουν την ιδιότητα αυτή.» Θεωρούμε δηλαδή σχεδόν δεδομένο πως διαπράττουν και θα διαπράττουν και στο μέλλον κακουργήματα τα δημόσια και πολιτικά πρόσωπα! Οπότε μιας και συμβαίνει ούτως ή άλλως ας βγάλουμε και ένα αντίστοιχο σχετικό νομοσχέδιο που θα καθορίζει πως και ποια θα είναι αυτά τα κακουργήματα αλλά και ποιες υποθέσεις, περιπτώσεις θα εκδικάζονται και με τα αντίστοιχα κριτήρια! Και αυτά μόνο για αρχή που να προχωρήσουμε και στα υπόλοιπα, όταν θα φτάσουμε στο τέλος ή θα έχουμε γεράσει πρόωρα ή θα τρελαθούμε!
    Μπράβο μας πάμε μπροστά παιδιά, συνεχίζουμε έτσι!

  • κ. Φλωρά
    εκτός από συγγενείς πρέπει να εξετάζονται και οι φίλοι.

  • 18 Ιουλίου 2011, 18:29 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΜΥΡΝΙΟΥΔΗΣ

    ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ = ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΩΣΤΕ ΣΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΙ .ΝΑ ΙΣΧΥΣΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Ο,ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΑ ΓΙΑΤΙ,ΟΙ ΠΕΡΙ ΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ»- ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
    ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ «ΚΑΝΟΝΑΣ» ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ !!!
    «ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ» -«ΕΛΕΓΧΟΣ ΛΟΓΑΡΙΣΜΩΝ» – ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ ΤΟΥΣ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ» …ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ.

  • 18 Ιουλίου 2011, 18:08 | ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

    Άρθρο 1.
    Με τον παρόντα νόμο επιβάλλεται όλα τα πρόσωπα που εκλέγονται σε όλες τις θέσεις της Ελληνικής κοινωνίας, να κρίνονται με τον τρόπο που κρίνονται όλοι οι Έλληνες χωρίς καμία εξαίρεση .
    Άρθρο 2.
    Για τους εκλεγμένους που καταδικάζονται για παραπτώματα, θα ισχύουν διπλασιαζόμενες οι ποινές που ισχύουν για όλους τους Έλληνες. Κέρδη που προσπορίστηκαν από την εγκληματική τους δραστηριότητα, θα επιστρέφονται με κάθε τρόπο στο Ελληνικό Δημόσιο όπου και αν έχουν δοθεί και θα δημεύεται η περιουσία τους.

    Άρθρο 3.
    Καταργείται η βουλευτική και κάθε άλλη ασυλία. Όλοι οι Έλληνες πολίτες, ανεξάρτητα από την ιδιότητα τους, είναι ίσοι απέναντι στο νόμο.

    Άρθρο 4.
    Ο νόμος αυτός, ισχύει αναδρομικά για όλους από ιδρύσεως Ελληνικού Κράτους και θα ενσωματωθεί στο Σύνταγμα της χώρας στην επόμενη αναθεωρητική Βουλή.

    Άρθρο 5.
    Με το νόμο αυτό, όσοι υπηρετήσαμε από εκλεγμένες θέσεις τη χώρα, ζητάμε ταπεινά συγνώμη από όλους τους Έλληνες, για τα δεινά που πέρασαν εξ αιτίας των προνομίων που κατασκευάσαμε νομοθετικά για τους εαυτούς μας όλα αυτά τα χρόνια που θα έπρεπε να υπηρετούμε τη χώρα και το δημόσιο συμφέρον.

  • 18 Ιουλίου 2011, 17:16 | ΠΑΠΑΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

    Όλοι όσοι διαπράττουν Αδικήματα (από πταίσμα ως Κακούργημα ) και διαβιώνουν σ΄αυτή τη Χώρα , Διώκονται και Δικάζονται με τον ίδιο τρόπο . ΟΥΔΕΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ?
    Βέβαια χρειάζεται μια Ανεξάρτητη και Υπεύθυνη Αυτοδιοικούμενη ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ?

  • 18 Ιουλίου 2011, 17:43 | ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

    Ισονομία και ισοπολιτεία για όλους . θα πρέπει να συμπεριληφθούν και άλλα πρόσωπα και ομάδες . Δεν θα πρέπει να εξαιρεθούν οι δικαστικοί λειτουργοί.

  • 18 Ιουλίου 2011, 16:22 | ΛΑΜΨΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    Παρακαλώ πολύ δώστε λίγη σημασία στα λεγόμενά μου. Από λόγια χορτάσαμε. Το θέμα είναι να υπάρξει σε όλη την ευρύτητα απονομής της δικαιοσύνης ρητή δέσμευση χρονικών ορίων απονομής δικαιοσύνης με υποχρέωση καταβολής αποζημιώσεων στους αδικούμενους πολίτες. Σημαντική αναπροσαρμογή ορίων παραγραφής (περίπου διπλασιασμός των ισχυόντων). Να κοιτάνε την ουσία σχετικές ομάδες αρμοδίων και όχι να κρεμόμαστε από την καλή ή όχι κατάσταση μυαλού του «Χ» εισαγγελέα. ΝΑ υποχρεωθούν οι εισαγγελείς όταν διαπιστώνουν σημαντική αδικία που όμως δεν προβλέπεται από τον νόμο, να κάνουν σχετική πρόταση βελτιώσεων προς άρση της αδικίας. Εαν οι αρμόδιοι δεν κάνουν την βελτίωση εντός 2 ετών τότε να είναι υπόλογοι ενώπιον της δικαιοσύνης. Δυστυχώς στην Ελλάδα έκαναν π.χ. τον θεσμό¨»ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ» ο οποίος μόνο προτάσεις μπορεί να κάνει. Αυτοί που θα πετάξουν τις προτάσεις στο καλάθι των αχρήστων φυσικά λειτουργούν νομίμως και δεν έχουν συνέπειες!! Να απαγορευθεί να ψηφίζουν οι βουλευτές με «κομματική πειθαρχία». Είναι «ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ» επί της ουσίας αυτό που συμβαίνει. Να δοθεί επιτέλους με κάποιο τρόπο ταχύτητα σε όλο το φάσμα απονομής δικαιοσύνης. Θέλω π.χ. μα βγάλω σε πλειστηριασμό διαμέρισμα και ορίστηκε δικάσιμος για 4 χρόνια μετά!! «ΦΥΣΙΚΑ» αυτό είναι νόμιμο και κανένας δεν μου χρωστάει αποζημίωση!! Σας ευχαριστώ που με ανεχθήκατε.

  • 18 Ιουλίου 2011, 16:27 | ΔΕΣΠΟΙΝΑ Κ

    O Νομος πρεπει να τιμωρει τη διαφθορα σε όλα τα επιπεδα του Δημοσιου φορεα. Να εχει αναδρομικη ισχυ απο τη μεταπολιτευση και μετα. Ολοι ειτε ειναι εκλεγμενοι ,ειτε ειναι δικαστικοι λειτουργοι, ειτε ειναι συμβουλοι ορισμενοι απο κρατικους φορεις να ειναι ισοι μπροστα στο Νομο. Η δικαιοσυνη ωφειλει να μην ειναι τυφλη. Αυτοι που ηταν γαλαντομοι με το δημοσιο χρημα να πληρωσουν με τη προσωπικη περιουσια που δημιουργησαν οπου και αν βρισκεται. Δεν θα πρεπει να παραγραφονται αυτα τα αδικηματα η να μετατρεπονται σε πλημμεληματα με την παροδο του χρονου. Να υπαρχει διαφανεια σε ολες τις υπηρεσιες και σε ολες τις βαθμιδες. Δεν μπορει το Υ.Δικαιοσυνης να μην εχει μελετησει πως τιμωρουν τη διαφθορα τα αλλα Ευρωπαικα κρατη. Σε ποια κρατη ο νομος είναι είναι πιο αποτελεσματικος… να τον μιμηθουμε.

  • 18 Ιουλίου 2011, 16:25 | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΡΙΝΑΣ

    Το ζήτημα είναι τεράστιο.

    Θεωρώντας ως δεδομένο ότι γενέτειρα των περισσότερων εκ των σοβαρών προβλημάτων που ταλανίζουν τη χώρα μας αποτελεί ο τρόπος λειτουργίας της πλειοψηφίας των προσώπων του πολιτικού συστήματος και προκειμένου να διασφαλίζεται πλέον η κοινωνία και οι πολίτες από τους «πολιτικούς» και να προφυλάσεται το κύρος των Πολιτικών, είναι αναγκαίο να θεσμοθετηθεί ένα «φίλτρο» του πολιτικού συστήματος, ώστε να απομακρύνθουν οι «πολιτικοί» που ήδη βρίσκονται εντός του πολιτικού συστήματος και να αποθαρυνθούν νέοι «πολιτικοί» να εισέλθουν σε αυτό. Απώτερος στόχος είναι να διαμορφωθεί πολιτικό σύστημα από Πολιτικούς (δηλ. ανθρώπους, άξιους, με αξίες).

    Ως «φίλτρο» του πολιτικού συστήματος θα μπορούσε να λειτουργήσει ένας νόμος με τον οποίο : Θα στερείται το δικαίωμα του εκλέγεσθαι οποιοσδήποτε πολιτικός διαπιστώνεται ότι εμπλέκεται σε αδίκημα για το οποίο υφίστανται οι όροι εφαρμογής του συγκεκριμένου Νομοσχεδίου, οι οποίοι βεβαίως μπορούν να αυστηροποιηθούν περαιτέρω. Επιπροσθέτως, θα δεσμεύεται άμεσα το σύνολο των περιουσιακών στοιχείων του ιδίου και των συγγενικών του προσώπων, καθώς και οποιουδήποτε «συνεργάτη» του. Θα αίρεται η στέρηση του δικαιώματος του εκλέγεσθαι και θα αποδεσμεύονται τα αντίστοιχα περιουσιακά στοιχεία, ανάλογα με την τελεσίδικη απόφαση των δικαστηρίων.

    Η αρχική δήλωση «πόθεν έσχες», όλων των πολιτικών, κατά το χρόνο που για πρώτη φορά θέτουν υποψηφιότητα, για οποιοδήποτε αξίωμα, μαζί με την κατάθεση του ψηφοδελτίου στο Πρωτοδικείο, αποτελεί επίσης απαραίτητο στοιχείο σε συνδυασμό με το ανωτέρο «φίλτρο».

    Οι Πολιτικοί δεν έχουνε να φοβηθούνε τίποτα . . .

    Τα ανωτέρω, όπως και ο συγκεκριμένος νόμος, θα έχουνε αποτέλεσμα υπό την προϋπόθεση ότι τα πρόσωπα του δικαστικού συστήματος είναι Δικαστές και όχι «δικαστές» . . .

  • 18 Ιουλίου 2011, 16:03 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ.

    ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 1. Μέγιστη παράλειψη η ρητή αναφορά σε όσους απαιτείται αγωγή κακοδικίας.
    Το πρόβλημα στην απονομή δικαιοσύνης θα πρέπει να αναζητηθεί στους δικαστικούς λειτουργούς και στην δυνατότητα παράστασης των πανεπιστημιακών.

  • 18 Ιουλίου 2011, 15:33 | ΦΛΩΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Συμφωνώ με τον κ. Μουτάφη για τους συγγενείς του δημοσίου λειτουργού που θα ελεγθεί. Εστω και αν η Πολιτεία δεν εχει ακόμα έτοιμο τον μηχανισμό ας προβλεφθεί ότι θα γίνεται αυτόματα έλεγχος του πόθεν έσχες έως συγγενή δευτερου βαθμού. Η διάταξη αυτή θα συνετίσει με το καλημέρα πολλούς επίδοξους «εγκληματίες» αφού θα τους δυσκολέψει στην απόκρυψη των κλεμμένων. Σαν διάταξη θα είναι ουσιαστική αφού τα λαμόγια κρύβουν σε συγγενείς πρώτου και δεύτερου βαθμού τα «λάφυρα» της δράσης τους.

  • Επειδή αυτές τις μέρες αποκαλύπτεται στην Αγγλία το σκάνδαλο των υποκλοπών από τον δημοσιογραφικό κολοσσό του Rupert Murdoch, με επιπτώσεις σε πολιτικά πρόσωπα και ανώτερους κρατικούς αξιωματούχους (π.χ. αρχηγός Σκότλαντ Γιάρντ), και επειδή στη χώρα αυτή πηγαίνεις φυλακή ακόμη κι αν είσαι εν ενεργεία υπουργός ή και μέλος της βασιλικής οικογένειας, για παραπτώματα όπως οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ενώ μιλάς στο κινητό τηλέφωνο (π.χ. η πρώην υπαρχηγός του Εργατικού Κόμματος Χάριετ Χάρμαν) ή υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, θα πιστέψω ότι ξύπνησα αν δω να εφαρμόζεται κάτι ανάλογο στην Ελλάδα, έστω και μόνο για πιο σοβαρά αδικήματα. Το εύχομαι, και περιμένω.

  • 18 Ιουλίου 2011, 15:29 | Λάμπρος Κριτσόβας

    Σαν νομοσχέδιο σωστό αλλα πρέπει να διαμορφωθεί α)να περιληφθούν τα πλημμελήματα β)να ισχύει η αστική ευθύνη για πράξεις ή παραλήψεις και να δημεύεται η περιουσία (κινητή-ακίνητη)και ο παράνομος πλούτος να επιστρέφεταιστο κράτος.
    Λάμπρος Κριτσόβας

  • 18 Ιουλίου 2011, 15:19 | Δημήτρης

    Πρέπει να αφορά και όλους τους βουλευτές, άσχετα αν κατέχουν θέση κυβερνητικού αξιωματούχου, για αδικήματα του κοινού ποινικού κώδικα, εξαιρούμενων μόνο αυτών που σχετίζονται με την πολιτική τους δραστηριότητα.

  • 18 Ιουλίου 2011, 14:54 | ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΣΕΡΤΣΙΔΗΣ

    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΕΦ΄ΟΣΟΝ ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΟΥ ΥΠ. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΘΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΘΕΙ ΩΣΤΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΕΤΕΛΕΣΑΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΙΤΕ ΑΠΑΛΛΑΧΘΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΑΜΦΙΒΟΛΙΩΝ ΕΙΤΕ ΛΟΓΩ ΠΑΡΕΛΕΥΣΗΣ ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΣ, ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΕΓΧΘΟΥΝ ΕΚ ΝΕΟΥ, ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ.
    ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΙ ΑΣΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ. ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΙ ΑΣΥΛΙΑ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
    ΕΙΔΙΚΑ ΔΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΦΕΡΟΥΝ ΑΚΕΡΑΙΗ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΠΟΙΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΔΗΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΔΕΤΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ.
    ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟΥΝ ΩΣ ΟΝΕΙΡΟ ΘΕΡΙΝΗΣ ΝΥΚΤΟΣ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΒΑΘΕΙΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΛΗΨΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΥΣΜΟΙΡΗ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΗ ΧΩΡΑ.

  • 18 Ιουλίου 2011, 14:18 | NIKOS ΝΙKOUDIS

    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ.ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.

  • Η δικαιοσύνη πρέπει να είναι τυφλή.
    Το άρθρο 4 του συντάγματος γράφει ότι οι πολίτες είναι ίσοι σύμφωνα με το νόμο.

    Σύμφωνα με αυτό οι πρώην υπουργοί κλπ δεν έχουν κανενός είδους ασυλία.

    Επειδή το σύνταγμα υπερισχύει των οποιονδήποτε νόμων να κατηγορηθούν και να συρθούν στην δικαιοσύνη όλοι οι παραβάτες πρώην ή νυν υπουργοί και άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι.

  • 18 Ιουλίου 2011, 13:43 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ.Λ. ΠΑΠΑΓΓΕΛΟΥ

    Ορθότατη παρέμβαση. Αφορά όμως και την Αστική Ευθύνη των εν λόγω οργάνων, η οποία κατά τα άρ. 105-106 ΕισΝΑΚ επιβάλλεται και εις βάρος των αδικοπρακτισάντων οργάνων της Διοικήσεως; Διότι, εάν δεν συμπεριλαμβάνεται, θα έχομε το εξής οξύμωρον: Η αθώωσις (λόγω αμφιβολιών και ελλείψεως δόλου τελέσεως της εν λόγω πράξεως ή παραλείψεως) εκ του Ποινικού Δικαστηρίου θα άγει εις την αθώωσιν του (αδικοπρακτίσαντος βάσει βαρείας αμελείας ή ενδεχομένου δόλου) οργάνου της Διοικήσεως, το οποίον όμως, αντικειμενικώς ορρώμενον, έχει ήδη προξενήσει αναιτίως και απροκλήτως βλάβη εις τον Διοικούμενον και το Δημόσιον Συμφέρον. Ούτως προτείνεται η βελτίωσις του εν λόγω άρθρου διά της προσθήκης και των Αστικών (Πολιτικών) Αγωγών επί των εν λόγω πράξεων, των εν λόγω προσώπων.

  • 18 Ιουλίου 2011, 13:25 | ΚΩΣΤΑΣ ΠΙΤΤΑΡΑΣ

    ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΙΑΠΡΑΞΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΝΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ, ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΑΠΟΘΑΡΥΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΟΙΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑΣΙΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ.
    ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΙΑΠΡΑΞΗΣ ΕΙΔΕΧΘΩΝ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ ΟΠΩΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΗΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΚΟΠΙΜΗ Η ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΘΑΝΑΤΙΚΗΣ ΠΟΙΝΗΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΤΗ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
    ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΕΧΘΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΧΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 1974 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

  • 18 Ιουλίου 2011, 13:28 | Σοφία Οικονόμου

    Το προλαμβάνειν είναι καλύτερο και λιγότερο «επώδυνο» από το θεραπεύειν.
    Συνεπώς αυτό το νομοσχέδιο ίσως αποτελέσει μία από τις βάσεις για την αλλαγή της κοινωνίας μας, την αλλαγή της νοοτροπίας μας. Ξεκινώντας από αυτούς που θα έπρεπε να είναι παράδειγμα ήθους.
    Θεωρώ ότι είναι επιβελημένο να τημωρούνται όλες οι παραβατικές πράξεις των αξιοματούχων από τα απλά πλημμελήματα μέχρι και τα κακουργήματα.

  • 18 Ιουλίου 2011, 13:38 | ΦΩΤΑΚΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Οι κρατικοί αξιωματούχοι διαπράτουν κυρίως πλημμελήματα και σπανίως κακουργήματα και πρωτίστως μέσα από την καθημερινή ενασχόληση τους και την καθημερινή τους λειτουργία ως κρατικοί λειτουργοί. Μάλιστα η περισσότερο συνήθης περίπτωση διαφθοράς, είναι αυτή της ενεργητικής δωροδοκίας, που παρατηρείται σε όλες τις βαθμίδες της ιεραρχίας της Δημόσιας Διοίκησης και αφορά καθημερινές συναλλαγές του πολίτη από τον οποίο εκμαιεύεται το σχετικό προϊόν αυτής, που δεν υπερβαίνει στο 99% των περιπτώσεων τις λίγες χιλιάδες €. Για την προφύλαξη τους μάλιστα και την αποφυγή στοιχειοθέτησης κακουργηματικών πράξεων οι παρανομούντες ακολουθούν κατά κόρον την εν λόγω πρακτική. Άλλωστε το διακύβευμα δεν είναι αν θα τιμωρηθούν ένας ή δύο ανώτατοι λειτουργοί αλλά αν θα τιμωρηθούν οι πολλοί καθημερινοί παρανομούντες ώστε να υπηρετηθεί τόσο η γενική όσο και ειδική πρόληψη και βεβαίως αν διά μέσων αποδοτικών όπως η δήμευση της περιουσίας και η αποπομπή από το λειτούργημα τους,καταστεί δυνατή η επιστραφή του δημοσίου πλούτου (ο δικός μας πλούτος)στο κράτος για να το διαχειριστεί προς όφελος μας. Σκοπός θα πρέπει να είναι η αποκοπή του ομφαλίου λώρου και η εξάρθρωση της καθημερινής-πλημμεληματικής διαπλοκής η οποία κατ΄επέκατση και εξ΄αντικειμένου θα φέρει την διάλυση της κακουργηματικής διαπλοκής, η οποία έχει ιδιαίτερες δυσκολίες στην ανέρευση και την καταδίωξη της, καθότι τα συμφέροντα των ισχυρών παραμένουν ισχυρά και ακλόνητα.

  • 18 Ιουλίου 2011, 13:56 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ θΕΟΔΟΣΙΟΥ

    Σε κάθε περίπτωση θα πρέπεινα ορίζει το νομοσχέδιο την δυνατότητα να κληθούν να λογοδοτήσουν στην δικαιοσύνη όλοι οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι ανεξαρτήτου »παραγραφής» ή όχι των αδικιμάτων που έχουν διαπράξει έναντι του ελληνικού κράτους και του ελληνικού λαού.Διαφορετικά δεν θα υπάρξει κανένα αίσθημα κάθαρσης στην συνείδηση του κόσμου στην Ελλάδα.

  • 18 Ιουλίου 2011, 13:22 | Τιμολέων Λιζάρδος

    Στην παράγραφο 3. Ορθά ο χαρακτηρισμός της υπόθεσης γίνεται από την ανώτατη εισαγγελική αρχή που είναι ανεξάρτητη από την εκτελεστική. Όμως κατά την άποψη μου εφόσον πρόκειται για νόμο που επιβάλλει ποινικές κυρώσεις θα πρέπει ο ιδιος ο νόμος να ορίζει την έννοια του όρου (υπόθεση ιδιαίτερα μεγάλου κοινωνικού ενδιαφέροντος ή μείζονος δημοσίου συμφέροντος), ώστε να αποτρέπονται τυχόν περιπτώσεις αυθαιρεσιών στον χαρακτηρισμό τους.

  • 18 Ιουλίου 2011, 12:57 | EΛΕΝΗ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ. Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΗΜΕΛΛΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ –ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ- ΝΑ ΕΞΑΝΤΛΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΜΕΣΑ –ΓΙΑ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Η ΜΗ- ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΙΝΗ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΕΝΑΙ ΔΗΜΕΥΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ Η ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΞΙΩΜΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΗ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ (ΕΙΤΕ ΑΝΩΤΑΤΟ ΕΙΤΕ ΑΝΩΤΕΡΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ) ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕΝΟ Η ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ. Η ΔΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΩΣ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ.

  • 18 Ιουλίου 2011, 12:52 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΕΙΒΑΔΑΡΟΣ

    Χωρίς να είμαι νομικός καταλαβαίνω οτι ο περιορισμός της ισχύος του νόμου μονο σε κακουργηματικές πράξεις, είναι πράξη παραπλανητική που θα μετατρέψει τον νόμο στην ουσία σε ένα ακόμη εργαλείο της διακαιοσύνης χωρίς ουσιαστικό νόημα. Πληθώρα αξιωματούχων του δημοσίου απο τη μεταπολίτευση και μετά απεδείχθη οτι παρέβησαν τα καθήκοντα τους, πράγμα που άπο την ισχύουσα νομοθεσία θεωρείται πλημμέλημα.Θα περιμένουμε να δούμε και κακούργημα λοιπόν(πχ προδοσία εις βάρος του Εθνους) μέχρι κάποιος νόμος να δικάσει κάποιον απο όλους εκείνους που έφταιξαν όλα αυτά τα χρόνια ?
    Πολλά μπράβο σε όσους συνέβαλαν στην ανάρτηση αυτού του νομοσχεδίου και ιδίως στον αρμόδιο υπουργό αλλά με επέκταση και σε περαιτέρω των κακουργημάτων αδικήματα και εγλήματα όπως τα πλημελλήματα,διαφορετικά θα το θεωρήσω μετα λύπης μου ως πράξη παραπλάνησης του Ελληνικού Λαού, και όχι ισχυρή θέληση πάταξης των κακώς κειμένων σε αυτό τον έρημο τόπο.
    Σας ευχαριστώ

  • 18 Ιουλίου 2011, 12:50 | ΧΑΤΣΙΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ ΣΑΣ ΝΑ ΣΥΜΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ Η ΥΠΟ ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΨΑΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ

  • 18 Ιουλίου 2011, 12:02 | Νικόλαος Μουτάφης

    Πιστεύω ότι ο Νόμος, για να αντιμετωπίσει δραστικά και όχι παθητικά τα φαινόμενα διαφθοράς, θα πρέπει να προβλέπει ευμενή μεταχείριση ή ακόμα και αμνηστία και άλλα κίνητρα για αυτόν που κάνει την καταγγελία. Με αυτόν τον τρόπο θα διαταραχθεί η εμπιστοσύνη ανάμεσα στους συναλλασσόμενους στη διαφθορά και θα περιοριστούν εν τη γενέσει τους οι σχέσεις.
    Προφανώς θα πρέπει να περιλαμβάνονται όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι ή λειτουργοί.
    Θα πρέπει να οριστεί ξεχωριστός, ελεγκτικός φορέας των «πόθεν έσχες» των δημοσίων λειτουργών που σε συνδυασμό με φορολογικά στοιχεία, τραπεζικούς λογαριασμούς και οικονομικά στοιχεία συγγενών θα ελέγχει πραγματικά το «πόθεν» και όχι μόνο το «έσχες».

  • 18 Ιουλίου 2011, 12:24 | ΜΗΝΑΣ ΑΛΕΞΟΓΛΟΥ

    ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΠΡΑΞΕΩΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΥΝ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΙΝΕΣ ΣΑΦΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ .

  • 18 Ιουλίου 2011, 12:02 | Θάνος Τζήμερος

    με ένα παρόμοιο ποσό; Οι υπογραφές γιατρών και διοικητικών υπαλλήλων που ενέκριναν συντάξεις σε αναπήσρους μαϊμούδες; Και επί τέλους: περιμένετε από την διαβούλευση να σας υποδείξει το αυτονόητο;

  • 18 Ιουλίου 2011, 12:44 | ΒΑΓΓΕΛΗΣ Κ.

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ Η ΠΑΡ 1 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 1 ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 5 ΤΟΥ Ν3961/2011 ΦΕΚ 97Α/29-4-2011, ΟΠΟΥ ΗΔΗ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΑΣΥΛΕΙΑ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΔΕΟΝΤΟΣ ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Ή ΜΗ.

  • 18 Ιουλίου 2011, 12:15 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΕΡΙΤΤΟ.ΑΡΚΟΥΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΣΕ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ.ΟΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΚΙΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΥΣ ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΒΕΙΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΔΙΑΜΕΝΟΝΤΕΣ ΣΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ .Η ΠΟΛΥΝΟΜΙΑ ΓΙΝΜΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΙΔΙΚΙΑ.

  • 18 Ιουλίου 2011, 12:36 | Αλεξανδρα Κολιοπούλου

    Χαιρετίζω την πρωτοβουλία και διακρινω πολιτικη βουληση για την εφαρμογη του μελλοντικου νομου, περιλαμβανομενων και των πλημμεληματων, καθοτι πληθος νομων ανα την επικρατεια παραμενουν μονον στα χαρτια με αποτελεσμα ο απλος πολιτης να αδικειται καταφωρα απο τις πραξεις η παραλειψεις καθε ειδους «αξιωματουχου»

  • 18 Ιουλίου 2011, 12:09 | Αποστολιδου Κυριακη

    Τοσα χρονια παρακολουθουμε την ατιμωρησια να κυριαρχει σε καθε φαση της καθημερινης μας ζωης με αποτελεσμα οι λιγοι τιμιοι να ειναι δακτυλοδεικτουμενοι ως κοροιδα και μιλω προσωπικα γιατι το εχω βιωσει.Μια παρανομια δεν παυει να ειναι τετοια εαν καταχραστεις 100 ευρω αλλα ειναι τετοια με 1000000 ευρω.Ειτε εισαι παρανομος ειτε οχι.
    Καποτε πρεπει να μπει τελος ……….Γνωριζουμε τοσες πολλες στο περιβαλλον μας!!!!!!!!!!!

  • 18 Ιουλίου 2011, 12:42 | Κώστας Αλεξανδρίδης

    Θα πρέπει η εφαρμογή της νομοθεσιας να λαμβάνει υπόψη την αρχή της αναλογικότητας στην σοβαρότητα της επίπτωσης. Με άλλα λόγια, οι ποινές που προτείνονται να είναι αναλογικές των πολιτών που θίγονται από αυτές. Παραπτώματα (είτε κακουργηματικού είτε πλημμελιματικού χαρακτήρα) να κρίνονται όχι μόνο με βάση της φύσης του αδικήματος, αλλά και με βάση του βαθμού με τον οποίο επιδρούν και επηρεάζουν την κοινωνία. Αδικήματα που τελέστηκαν και αφορούν ευρύτερες κοινωνικές ομάδες ή μέλη αυτών, θα πρέπει να τιμωρούνται στο πολλαπλάσιο αυτών που τελέστηκαν έναντι συγκεκριμένων ατόμων. Η αρχή αυτή της αναλογικότητας και της σοβαρότητας των επιπτώσεων πρέπει να βρίσκεται στην καρδιά του συγκεκριμένου νόμου. Εφόσον τα δυνητικά αδικήματα τελούνται από Δημόσιους Λειτουργούς στους οποίους ανατίθεται η λαική εντολή, τότε και οι δυνητικές επιπτώσεις της τιμωρίας θα πρέπει να πηγάζουν από τον χαρακτήρα της λαικής εντολής αυτής.

  • Η υπόθεση να πηγαίνει στη τακτική δικαιοσύνη και όχι στον Άρειο Πάγο.

    Ο χαρακτηρισμός των αδικημάτων σε πλημμελήματα και κακουργήματα είναι λάθος και άδικος.
    Αν κάποιος έχει διαπράξει 1000 σοβαρά πλημμελήματα θα «την βγάλει καθαρή» λόγω παραγραφής τους και κάποιος άλλος με 1 κακούργημα θα εκδικαστεί;

    Ακόμα πρέπει να συνδικάζεται και οποιοσδήποτε έχει συμφέρον από τις συναλλαγές αυτές.

    Θα πρέπει να περιλαμβάνονται ξεκάθαρα και όλοι δημόσιοι λειτουργοί (στις ανάλογες θέσεις) των Ανεξαρτήτων Αρχών, όπως Επιτροπή Ανταγωνισμού κλπ
    (Γ.Φλωράς)

  • 18 Ιουλίου 2011, 11:23 | ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

    Πιστευω,οτι οπως ο απλος πολιτης για καθε κακουργηματικη Πραξη του,δικαζεται απο τον δικαστη,ετσι πρεπει να γινετε και με τους πολιτικους,εκτος εαν υπαρχουν πλημμεληματα(βιασμος)που πρεπεινα δικαζονται και αυτα,χωρις να υπολογιζετε η βουλευτικη ασυλια-ατιμωρησια.
    Μετα τιμης
    Τσουκαλας Χ.

  • 17 Ιουλίου 2011, 19:15 | ΑΓΓΕΛΟΣ ΜΟΡΦΟΠΟΥΛΟΣ

    Δεδομένου ότι αναφερόμαστε σε ανώτερους και ανώτατους δημόσιους λειτουργούς, θεωρώ νομικά αλλά και ηθικά ορθότερο, η διάταξη να επεκταθεί και στα σχετικά πλημμελήματα, σε διαφορετική περίπτωση δεν υπάρχει απονομή δικαιοσύνης, δεν υπα΄ρχει ισόττηα απέναντι στο νόμο και δεν ικανοποιείται σίγουρα το περί δικαίου αίσθημα.Κανένα από τα πρόσωπα που κατέχουν τέτοια αξιώματα δεν έχει τιμωρηθεί ποτέ, ούτε καν ελέγχθηκε ποτέ, παρόλο που κατά καιρούς γράφονταν διάφορα στον τύπο. Το άρθρο αυτό μπορεί να αποτελέσει μια καλή αρχή.

  • ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ Ή ΘΑ ΤΙΜΩΡΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ Ή ΟΧΙ.
    Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟΝ ΣΕ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ, ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΥΤΩΝ, ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΠΟΡΙΣΤΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕΓΑΛΟ ΟΦΕΛΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ.
    ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΝ Η ΩΦΕΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΤΥΧΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΟΙ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΣ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ Ή ΜΙΚΡΗ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΕΑΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ.
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΑΔΙΚΗΜΑΤΟΣ «ΕΠΩΦΕΛΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ» ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Η ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ.
    ΟΧΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΑΔΙΚΗΜΑΤΟΣ.

  • 17 Ιουλίου 2011, 14:50 | Κ. ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

    Το παρόν νομοσχέδιο φαίνεται πρόχειρο και πιθανόν να δημιουργήσει προβλήματα κατά την εφαρμογή του (όχι μόνο ως αντισυνταγματικό, αλλά πχ δεν μπορεί η πολιτική ζωή να εξαρτάται από τις διαθέσεις ενός εισαγγελέα , έστω και αν αυτός είναι του Αρείου πάγου). Θα πρέπει μάλλον να υπάρξει ενιαίο πλαίσιο, που θα αφορά μόνο τους αιρετούς και ξεχωριστά τους διοριζόμενους λειτουργούς.
    Για τους αιρετούς και κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, θα πρέπει τα αδικήματα αρχικά να διαχωρίζονται σε Πολιτικά, και μη πολιτικά. Το όργανο (περισσότεροι του ενός και με θεσμικό πάλι πλαίσιο) που θα κρίνει το είδος των αδικημάτων θα πρέπει να καθοριστεί, πχ. Άνω βουλή ή άλλο (δεν μπορεί οι κρινόμενοι να είναι και κριτές). Παραθέτουμε ένα σχέδιο για προβληματισμό ( δεν είμαστε νομικοί) που π.χ. θα ήταν :
    Α. Πρωθυπουργός @ Πρόεδρος Δημοκρατίας
    1. Εχει 10 ετή ασυλία, για όλα τα πολιτικά αδικήματα κατά τη διάρκεια της θητείας του, με υποχρέωση όμως να παραβρίσκεται στις δικαστικές διαδικασίες όταν και εφόσον κλιθεί.
    2. Έχει αναστολή για δίκη ποινικών υποθέσεων , για όλη τη θητεία του και ένα έτος επιπλέον.
    3. Για το αδίκημα εσχάτης προδοσίας δύναται να κατηγορηθεί με συμφωνία των 90% των μελών της βουλής και της άνω βουλής, (σημ. : Τα αδικήματα εσχάτης προδοσίας γίνονται σε περίοδο πολέμου & πρέπει να καθοριστούν).
    4. Για ποινικά αδικήματα , όπως όλοι οι πολίτες , μετά την παραπάνω αναστολή.
    5. Δύο θητείες το πολύ (2χ4=8 χρόνια).
    Β. Βουλευτές
    1. Εχει 4ετή ασυλία, για όλα τα πολιτικά αδικήματα κατά τη διάρκεια της θητείας του, με υποχρέωση όμως να παραβρίσκεται στις δικαστικές διαδικασίες όταν και εφόσον κλιθεί.
    2. Για ποινικά αδικήματα , όπως όλοι οι πολίτες , μετά την παραπάνω αναστολή.
    5. Δύο θητείες το πολύ (2χ4=8 χρόνια).
    Γ. Διοριζόμενοι Λειτουργοί
    Για όλα τα αδικήματα , όπως όλοι οι πολίτες .

  • 16 Ιουλίου 2011, 16:32 | ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΑΣ

  • 15 Ιουλίου 2011, 12:33 | ΦΛΩΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Το παρόν νομοσχέδιο, εφόσον περιοριστεί στα κακουργήματα, θα είναι δώρο άδωρο αφού θα αφορά ελάχιστα παραπτώματα που ούτως ή άλλως δεν παραγράφονται άμεσα. Τα κακουργηματα επίσης συνεπάγονται την «άμεση τιμωρία» του δημόσιου αξιωματούχου αφού γίνονται ευρέως γνωστά και τον «τελειώνουν» πριν ακόμα βγει η οριστική απόφαση του Δικαστηρίου.
    Η βάση της διαφθοράς από κρατικούς αξιωματούχους είναι η παράβαση καθήκοντος, αδίκημα που είναι πλημμέλημα. Κλείνουν τα μάτια και λαμβάνουν αντίτιμο για αυτό (είτε χρηματικό είτε άλλο).
    Αν γνώριζαν οι αξιωματούχοι του δημοσίου ότι τους περιμένει άμεση τιμωρία και για τα πλημελλήματα τότε θα μειωνόντουσαν σημαντικά οι χιλιάδες παραβάσεις καθήκοντος (σε βαθμό πλημμελήματος) που αθροιζόμενες αποτελούν τον καρκίνο του Δημόσιου έργου

  • 15 Ιουλίου 2011, 00:35 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ

    Ως νομικός συμφωνώ απόλυτα με το παραπάνω σχόλιο. Αφενός θα πρέπει η εφαρμογή του νόμου να εκτείνεται ρητώς και σε κάθε εν γένει ανώτερο και ανώτατο δημόσιο λειτουργό, αφετέρου θα πρέπει να επεκταθεί και στα πλημμελήματα. Διαφορετικά θα δημιουργηθεί στην -ήδη εξαιρετικά δύσπιστη- ελληνική κοινωνία η υποψία ότι ο νόμος παρέχει τη δυνατότητα αθέμιτης απεμπλοκής των κατηγορουμένων, με το χαρακτηρισμό των πράξεων που θα έχουν τελέσει ως πλημμελημάτων.

  • 14 Ιουλίου 2011, 21:04 | ΦΛΩΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

    Θα πρέπει να περιλαμβάνονται ξεκάθαρα και όλοι δημοσιοι λειτουργοί (στις ανάλογες θέσεις) των Ανεξαρτητων Αρχων, όπως Επιτροπή Ανταγωνισμού κλπ

  • 14 Ιουλίου 2011, 21:41 | ΦΛΩΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

    Θεωρω ότι ο περιορισμός στα κακουργηματα και οχι και σε πλημμεληματα ειναι αρνητικό στοιχείο του σχεδίου νομου αφου υπαρχουν σοβαρα πλημμεληματα που διαπράτουν δημόσιοι λειτουργοί.
    Προτεινω να μην υπάρχει ο περιορισμός των κακουργημάτων αλλά να ισχύει ο νομος για κάθε είδους αδίκημα των φυσικών προσώπων που αφορά