Άρθρο 15

Τροποποίηση διατάξεων ν. 3920/2011 (Α΄33)

1. Στο άρθρο 1του ν. 3920/2011 (Α΄33) προστίθεται παράγραφος 9 ως εξής:

«9. Ο αριθμός των μελών των Διοικητικών Συμβουλίων του ΟΑΣΑ Α.Ε., της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. και της ΟΣΥ Α.Ε. δεν δύναται να υπερβαίνει τα επτά μέλη. Στο Δ.Σ. του Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. συμμετέχουν ως μέλη ο Πρόεδρος της ΟΣΥ Α.Ε. και ο Πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ Α.Ε.. Σε κάθε Διοικητικό Συμβούλιο συμμετέχει ένας εκπρόσωπος των εργαζομένων στη δημόσια επιχείρηση σύμφωνα με τα όσα ορίζει η παράγραφος 2 του άρθρου 3 του ν. 3429/2005 (Α314). Στα Διοικητικά Συμβούλια των ΣΤΑΣΥ Α.Ε. και ΟΣΥ Α.Ε. που εκλέγονται από τις Γενικές Συνελεύσεις των μετόχων των εταιριών τους, ο Διευθύνων Σύμβουλος και δύο (2) μέλη υποδεικνύονται από τους Υπουργούς Οικονομικών και Μεταφορών.»

2. Στο άρθρο 2 του ν. 3920/2011 (Α΄33) προστίθεται παράγραφος 5 ως εξής:

«5. Το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 2, της 10ης Φεβρουαρίου 1976 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, που κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 352/1976 εφαρμόζεται εφεξής επί των υπό της Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε., ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. και Ο.ΣΥ. Α.Ε. διεξαγομένων διαδικασιών.»

3.  Στο άρθρο 4 του ν. 3920/2011 (Α΄33) προστίθενται παράγραφοι 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 και 11  ως εξής :

«4.  Συνίσταται Μικτή Επιτροπή με την ονομασία “Επιχειρησιακή Συντονιστική Επιτροπή για την παρακολούθηση και τον συντονισμό της αναδιοργάνωσης και της αναδιάρθρωσης των Αστικών Συγκοινωνιών των Αθηνών (Όμιλος ΟΑΣΑ)”.

α. Στην Επιχειρησιακή Συντονιστική Επιτροπή συμμετέχουν:

1. Ως Πρόεδρος ο Πρόεδρος του ΟΑΣΑ Α.Ε.,

2. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ ΑΕ.

3. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΣΥ ΑΕ.

4. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ ΑΕ.

5. Ο Διευθυντής της Δ/νσης Επιβατικών Μεταφορών του Υπ. Μεταφορών

6. Ένας εκπρόσωπος του Υπουργείου Μεταφορών ή ο αναπληρωτής του

7. Ένας εκπρόσωπος του Υπουργείου Οικονομικών ή ο αναπληρωτής του.

8. Ένας του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης ή ο αναπληρωτής του

β. Τα μέλη της Επιτροπής δύναται να αναπληρώνονται.

γ. Ανάλογα με το θέμα στην Επιχειρησιακή Συντονιστική Επιτροπή μετέχουν εκπρόσωποι κατά περίπτωση εκ των Υπουργείων α)Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, β)  Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, γ) Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και δ) Εθνικής Άμυνας  .

5. Η Επιτροπή συγκαλείται από το Πρόεδρο, ο οποίος και καθορίζει τα θέματα προς συζήτηση. Ο Πρόεδρος δύναται να προσκαλεί στις συνεδριάσεις της Επιτροπής υπηρεσιακούς παράγοντες, εκπροσώπους του δημοσίου τομέα, εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, όπως και εκπροσώπους διεθνών οργανισμών και φορέων.

6. Η Επιτροπή είναι αρμόδια για :

α. Το συντονισμό των δράσεων που εντάσσονται στην αναδιάρθρωση, αναδιοργάνωση και ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών των Αθηνών με βάση το σχέδιο αναδιάρθρωσης, όπως αυτό περιγράφεται στο παράρτημα (Ι) του παρόντος.

β. Τη λεπτομερή ανάλυση του Έργου, ειδικές δράσεις, σχέδια εργασίας για τον καθορισμό / προσαρμογή συγκεκριμένων χρονοδιαγραμμάτων, οροσήμων και παραδοτέων καθώς και την παρακολούθηση και τον έλεγχο δράσεων, χρονοδιαγραμμάτων, οροσήμων, και παραδοτέων, όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο.

γ. Την υποβολή προτάσεων για την αναγκαία διαδικασία, οργανωτικές και νομοθετικές αλλαγές.

δ. Τη διασφάλιση της εναρμόνισης ή και της ενσωμάτωσης στη στρατηγική των πιθανών δράσεων άλλων φορέων με το ίδιο αντικείμενο. Για το σκοπό αυτό, η Επιτροπή παρακολουθεί και ενημερώνεται για τις δράσεις και τα έργα των φορέων του στενού και ευρύτερου δημοσίου τομέα, ιδίως σε επίπεδο σχεδιασμού, επισημαίνει τυχόν αποκλίσεις από τις κατευθύνσεις, προτείνει διαρθρωτικές παρεμβάσεις και ενημερώνει τους οικείους φορείς για τις συνέπειες των αποκλίσεων.

ε. Την παροχή ενημέρωσης ανά δίμηνο προς το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την εξέλιξη των δράσεων με την υποβολή έκθεσης, επισημαίνοντας τυχόν αποκλίσεις και προτείνοντας διαρθρωτικές παρεμβάσεις όπου θεωρεί ότι αυτό είναι απαραίτητο για την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη υλοποίηση του Έργου.

4. Στο άρθρο 6του ν. 3920/2011 (Α΄33) προστίθεται παράγραφος 4 ως εξής:

«4. Η εκτέλεση του μεταφορικού έργου από τον ΟΑΣΑ αναστέλλεται αυτοδικαίως για όσο χρονικό διάστημα, δεν καταβάλλει το αντισυμβαλλόμενο Υπουργείο, το σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης αντίτιμο ή τη διαφορά του κομίστρου από την πίστωση αυτή.»

5. Στο άρθρο 6 του ν. 3920/2011 (Α΄33) προστίθεται παράγραφος 10 ως εξής:

«10. Με αποφάσεις του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων: α. Καθορίζεται ο τρόπος πώλησης, η κατανομή των εισπράξεων και το ύψος του αποδιδόμενου ποσοστού επ’ αυτών, μεταξύ του ΟΑΣΑ και των παρόχων σιδηροδρομικού έργου, αν προηγηθεί αντίστοιχη συμφωνία μεταξύ τους. β. Εξειδικεύονται, τροποποιούνται ή αντικαθίστανται οι δείκτες έργου, κόστους και ποιότητας της περίπτωσης δ’ της παραγράφου 6 ή θεσπίζονται νέοι, καθορίζεται η βαρύτητα κάθε δείκτη και ρυθμίζεται οποιοδήποτε άλλο σχετικό θέμα.»

6. Στο τέλος της παραγράφου 1 του άρθρου 218 του Ποινικού Κώδικα προστίθεται εδάφιο ως εξής:

«Με την ίδια ποινή τιμωρείται όποιος κατ’ επάγγελμα καταρτίζει πλαστά ή νοθεύει γνήσια προϊόντα κομίστρου των δημοσίων συγκοινωνιών (ισχύοντα εισιτήρια ή κάρτες- κουπόνια απεριορίστων διαδρομών) με σκοπό να τα χρησιμοποιήσει ή τα προσφέρει στην αγορά ή να τα εισάγει σε κυκλοφορία.»

 

  • 12 Οκτωβρίου 2015, 06:52 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

    ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΔΟΥ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΩ ΤΟΝ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΓΝΟΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΕΜΑ.
    ΑΝ ΣΥΛΗΦΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟς ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΕ ΤΡΑΜ ΤΡΟΛΕΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΜΕΤΡΟ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΠΟΥ ΚΟΒΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ 60 ΦΟΡΕΣ ΠΑΝΩ. ΔΗΛΑΔΗ 72 ΕΥΡΩ.ΑΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΣΕ 10 ΜΕΡΕς ΕΧΕΙ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΟ ΗΜΙΣΥ.ΔΗΛΑΔΗ 36 ΕΥΡΩ.ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ.
    ΑΝ ΟΜΩς ΚΑΠΟΙΟς ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΒΕΒΑΙΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΕΚΤΟΞΕΥΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΔΗΛΑΔΗ 72Χ 10 =720 ΕΥΡΩ.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΔΥΝΑΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΙΟ ΗΠΙΑ ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ ΠΟΙΝΗ
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

  • 12 Οκτωβρίου 2015, 02:15 | ΚΟΥΛΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ.

  • 12 Οκτωβρίου 2015, 01:01 | Δονόγλου Π.

    Δεν διαφαίνεται από το ΥΠ. Μεταφορών καμία διάθεση περιορισμού των πολιτικών επιρροών στον οργανισμό μέσω των διοικήσεων. Ό,τι ρόλο και εάν επιλέξει η Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. για τον εαυτό της, ή ό,τι ρόλος και εάν της ανατεθεί από το νόμο ή την επιχειρηματική λογική, η επιρροή της θα εξαρτάται συνεχώς από την οικειοθελή και μόνο ευθυγράμμιση ή συμμόρφωση των διοικήσεων των φορέων.

  • 12 Οκτωβρίου 2015, 00:23 | Δονόγλου Π.

    Με την αντιπαραβολή της εισήγησης της Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. με τις προτεινόμενες τροποποιήσεις του σχεδίου νόμου, παρατηρούνται τα εξής:

    1ον Η Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. διεκδικεί ουσιαστικά, την επικύρωση της ενισχυμένης θέσης της στον Όμιλο, όπως αυτή συνάδει με τις αρμοδιότητές της, βάσει της νομοθεσίας. Στην αντίθετη κατεύθυνση οδηγεί η τροποποίηση του άρθρου 1 του ν. 3920/2011 (Α΄33), όπου με την εισαγωγή των προέδρων των φορέων (ΟΣΥ & ΣΤΑΣΥ), ως μελών του ΔΣ του ΟΑΣΑ, προωθείται ο έλεγχος και ο επηρεασμός των αποφάσεων της οργανωτικής αρχής από τους εκτελεστικούς φορείς! Ποια η σκοπιμότητα;

    2ον Η πρόταση της Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. περί της σύστασης μικτής Επιτροπής με ονομασία “Επιχειρησιακή Συντονιστική Επιτροπή για την παρακολούθηση και τον συντονισμό της αναδιοργάνωσης και της αναδιάρθρωσης των Αστικών Συγκοινωνιών των Αθηνών (Όμιλος ΟΑΣΑ)”, υιοθετείται παραποιημένη. Η «υλοποίηση» αφαιρείται ως αρμοδιότητα από την Επιτροπή, ενώ ταυτόχρονα αποτελείται από μεγάλο αριθμό εκπροσώπων διαφόρων Υπουργείων δίχως εμφανή αναγκαιότητα.

    Εντυπωσιακή τέλος, είναι η αφαίρεση κάθε λέξης που αναφέρεται στον ιδιωτικό τομέα. «Ιδιώτες εμπειρογνώμονες» και «φορείς του ιδιωτικού τομέα με διεθνή οικονομική δραστηριότητα» που αναφέρονται στην εισήγηση του φορέα, στο σχέδιο νόμου, «εξαφανίζονται» από τη δυνατότητα συμβουλευτικής συμβολής στην Επιτροπή. Εδώ δεν αναρωτιόμαστε για τη σκοπιμότητα.

  • 11 Οκτωβρίου 2015, 22:53 | ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΣΑ

    ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΟΥ ΟΑΣΑ (ΑΔΑ:6ΠΞ146ΨΧΕ3-9ΕΗ/9.9.2015) ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΤΟΝΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ/ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΑΣΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΆΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΜΜΜ .

    ΣΤΗΝ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ: » Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ…….ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ……..ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΕΣ, ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ …..» .

    (ΑΜΙΣΘΙ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΑ!!!!)

    ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ (Ι) ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΟΥ ΟΑΣΑ.

    ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΥΜΕ (Η Ο ΚΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ;) ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΟΥ ΟΑΣΑ!!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΘΑ ΤΟ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΝΑΜΕ!! ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΟΥΣ ΔΥΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ!!

  • 11 Οκτωβρίου 2015, 19:27 | Κωνσταντίνος Κ.

    Σκόπιμο θα ήταν, όταν αναρτάται σχέδιο νόμου που στην ουσία αποτελεί σειρά τροπολογιών κι οχι αυτοτελές νομοθέτημα, προς διαβούλευση και αφορά σε νομικό πρόσωπο που ελέγχει το Δημόσιο (ΔΕΚΟ) να αναρτώνται ως σχετικά έγγραφα οι αντίστοιχες εισηγήσεις του ίδιου του φορέα. Για λόγους που έχουν να κάνουν με τις αρχές τις αρμοδιότητας, της διαφάνειας και της χρηστής διοίκησης, η εισήγηση του ΔΣ του ΟΑΣΑ για την αναδιοργάνωσή του επιβάλλεται να συνεκτιμηθεί και να επισημανθεί τουλάχιστον στην αιτιολογική έκθεση του προτεινόμενου σχεδίου νόμου. Η παράλειψη, φανταζομαι, έγινε από παρόραμα, καθώς η εν λόγω εισήγηση έχει αναρτηθεί από καιρού στη Διαύγεια.Σας παραθέτω την εισήγηση, όπως αναρτήθηκε στη Διαύγεια: https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6%CE%A0%CE%9E146%CE%A8%CE%A7%CE%953-9%CE%95%CE%97

  • 11 Οκτωβρίου 2015, 16:34 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΕΡΙΚΗΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ

    Άρθρο 15 Παράγραφος 4 :
    Συνίσταται Μικτή Επιτροπή με την ονομασία “Επιχειρησιακή Συντονιστική Επιτροπή για την παρακολούθηση και τον συντονισμό της αναδιοργάνωσης και της αναδιάρθρωσης των Αστικών Συγκοινωνιών των Αθηνών (Όμιλος ΟΑΣΑ) καθώς και την ανάπτυξη και προώθηση ενιαίων διαλειτουργικών συνδυασμένων ενδοαστικών επιβατικών μεταφορών σε ολόκληρη την νομοθετικώς ορισμένη γεωγραφική αστική ζώνη ευθύνης παροχής συγκοινωνιακού έργου από τον ΟΑΣΑ (ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ , ΚΤΕΛ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ) ”.

    α. Στην Επιχειρησιακή Συντονιστική Επιτροπή συμμετέχουν:
    1. Ως Πρόεδρος ο Πρόεδρος του ΟΑΣΑ Α.Ε.,
    2. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ ΑΕ.
    3. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΣΥ ΑΕ.
    4. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ ΑΕ.
    5. Ο Διευθυντής της Δ/νσης Επιβατικών Μεταφορών του Υπ. Μεταφορών
    6. Ένας εκπρόσωπος του Υπουργείου Μεταφορών ή ο αναπληρωτής του
    7. Ένας εκπρόσωπος του Υπουργείου Οικονομικών ή ο αναπληρωτής του.
    8. Ένας του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης ή ο αναπληρωτής του
    9. Ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή ο διευθύνων κάποιας εξειδικευμένης διεύθυνσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με καθ΄ύλην αρμοδιότητα την παροχή του επιβατικού έργου στις προαστιακές γραμμές της Αθηνών (αστικό δίκτυο Αθηνών προαστιακού σιδηροδρόμου)

    10. Ο πρόεδρος της Περιφερειακής ένωσης Δήμων Αττικής (ΠΕΔΑ) ή κάποιος εκπρόσωπος της ΠΕΔΑ με ιδιαίτερη θεματική ενασχόληση την ανάπτυξη των δημοτικών συγκοινωνιακών μέσων.

    11. Ο πρόεδρος των Κτελ Νομού Αττικής.

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΕΝΟΣ ΕΔΑΦΙΟΥ
    Παράγραφος 6 εδάφιο δ:

    Τη διασφάλιση της εναρμόνισης ή και της ενσωμάτωσης στη στρατηγική των πιθανών δράσεων άλλων συγκοινωνιακών φορέων με το ίδιο αντικείμενο. Ιδιαίτερη μέριμνα λαμβάνεται για την ανάπτυξη ενιαίων διαλειτουργικών, συνδυασμένων επιβατικών μεταφορών μεταξύ όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς που δραστηριοποιούνται στην νομοθετικώς ορισμένη γεωγραφική επικράτεια ευθύνης παροχής συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ και αναλαμβάνονται δράσεις και πρωτοβουλίες για συνεργασία, συλλειτουργία και ενιαία τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΑ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τις κατά τόπους ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, τα ΚΤΕΛ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ και όποιου άλλο φορέα παρέχει συγκοινωνιακό έργο και επιβατικές μεταφορικές υπηρεσίες δημόσιας υπηρεσίας στα νομοθετικός ορισμένα γεωγραφικά όρια ευθύνης του ΟΑΣΑ, για την παροχή αστικού συγκοινωνιακού έργου. Για το σκοπό αυτό, η Επιτροπή παρακολουθεί και ενημερώνεται για τις δράσεις και τα έργα των συγκοινωνιακών φορέων του στενού και ευρύτερου δημοσίου τομέα, ιδίως σε επίπεδο σχεδιασμού, επισημαίνει τυχόν αποκλίσεις από τις κατευθύνσεις, προτείνει διαρθρωτικές παρεμβάσεις και ενημερώνει τους οικείους φορείς για τις συνέπειες των αποκλίσεων.

  • 11 Οκτωβρίου 2015, 15:59 | Εφέτης ποινικολόγος

    ´Εχει απόλυτο δίκιο η Maria K., αν δεν υπάρξει ποσο όπως στην κακουργηματική πλαστογραφία και τα 5 και τα 100.000 εισιτήρια θα δημιουργούν κακούργημα!!!
    Καραργηστε τελείως την διάταξη, υπάρχει προστασία.

  • 11 Οκτωβρίου 2015, 13:05 | Maria Κ.

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ για το άρ. 15 παρ. 6:
    6. Στο τέλος της παραγράφου 1 του άρθρου 218 του Ποινικού Κώδικα προστίθεται εδάφιο ως εξής:

    «Με την ίδια ποινή τιμωρείται όποιος κατ’ επάγγελμα καταρτίζει πλαστά ή νοθεύει γνήσια προϊόντα κομίστρου των δημοσίων συγκοινωνιών (ισχύοντα εισιτήρια ή κάρτες- κουπόνια απεριορίστων διαδρομών) με σκοπό να τα χρησιμοποιήσει ή τα προσφέρει στην αγορά ή να τα εισάγει σε κυκλοφορία.»

    Αρχικά πολλά θα μπορούσε να πει κανείς για την μη αναγκαιόρτητα της ιδιαίτερης πρόβλεψης, καθώς η πράξη αυτή ήδη τιμωρείται με κάθειρξη έως 10 έτη, ενώ η διακεκριμένες περιπτώσεις του άρ 218 ΠΚ αναφέρονται σε ένσημα κλπ που δεν μπορούν να εξομοιωθούν με τα εισητήρια. Στα αμιγώς νομικά πάντως διακρίνω ότι η διάταξη για την ιδιαίτερη (διακεκριμένη) περίπτωση πλαστογραφίας εισητηρίων είναι προδήλως αντισυνταγματική, καθώς η προβλεπόμενη ποινή είναι δυσανάλογη. Ειδικότερα είναι σε πλήρη δυσαναλογία με το άρθρο 216 παρ. 3 ΠΚ, όπου για να αναχθεί η πλαστογραφία σε κακούργημα (με ποινή 5-10 έτη) απαιτείται είτε α)το συνολικό όφελος ή η συνολική ζημία υπερβαίνουν το ποσό των εβδομήντα τριών χιλιάδων (73.000)ευρώ είτε β) ο υπαίτιος να διαπράττει πλαστογραφίες κατ` επάγγελμα ή κατά συνήθεια και το συνολικό όφελος ή η συνολική ζημία υπερβαίνουν το ποσό των δέκα πέντε χιλιάδων (15.000)ευρώ. Συνεπώς για την αναγωγή της πλαστογραφίας εισητηρίων σε κακούργημα δεν αρκεί μόνο η κατ’ επάγγελμα τέλεση, αλλά απαιτείται τουλάχιστον η σύνδεσή της και με τα ποσά του άρ. 216 παρ. 3 ΠΚ.

  • 11 Οκτωβρίου 2015, 12:43 | Μανώλης Π.

    Στην Επιχειρησιακή Συντονιστική Επιτροπή θα πρέπει να συμμετέχουν -μόνιμα ή κατά περίπτωση- και εκπρόσωποι της Περιφέρειας Αττικής (ή των τομέων) και εκπρόσωποι του Δήμου Αθηναίων & της ΠΕΔΑ. Δηλαδή, τουλάχιστον τρία επιπλέον άτομα από τον αυτοδιοικητικό χώρο. Τα στελέχη των Υπουργείων δεν νομίζω ότι γνωρίζουν πολλά στοιχεία για το πραγματικό συγκοινωνιακό έργο…
    (Αλήθεια τι θα προσφέρει ένας εκπρόσωπος του Υπουργείου Άμυνας στην αναμόρφωση των ΑΣΤΙΚΩΝ συγκοινωνιών της Αττικής?)

  • 11 Οκτωβρίου 2015, 09:16 | Γιάννης Ρέντζος

    Προτείνονται ως δράσεις αύξησης του μεταφορικού έργου:
    Να ληφθεί μέριμνα για την εγκατάσταση στο εσωτερικό των λεωφορείων συσκευών ηλεκτρονικής αναγραφής των δρομολογίων των λεωφορείων και των στάσεων.
    Να ληφθεί μέριμνα για τον καθορισμό ζωνών κυκλοφορίας των λεωφορείων (λεωφορειοδρόμων.

  • 11 Οκτωβρίου 2015, 09:01 | Πανος Παντώτης

    Το παράρτημα (Ι) όπως αναφέρεται στην παρ. 6α δεν έχει αναρτηθεί ενώ αναφέρεται ως τμήμα του παρόντος και αφορά το σχέδιο αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών

  • 11 Οκτωβρίου 2015, 00:52 | Αλεξης Σιδερης

    Το Παραρτημα (Ι) οπως αναφερεται στην παρ. 6α δεν εχει αναρτηθει. Παρολο που αναφερεται ως τμημα του παροντος. Τι ζητατε να σχολιαστει? Η συσταση μιας επιτροπης?