Άρθρο 09: Καταργούμενες & Τροποποιούμενες διατάξεις

1. Η περ. ζ της παρ. 1 του άρθρου 7α του κ.ν. 2190/1920 αντικαθίσταται ως εξής «Οι εγκεκριμένες από τη Γενική Συνέλευση ετήσιες οικονομικές καταστάσεις που συντάσσονται βάσει των διατάξεων του ν. 4308/2014 και του παρόντος νόμου και οι σχετικές εκθέσεις του Διοικητικού Συμβουλίου και των ελεγκτών της εταιρείας»
2. Η περ. η της παρ. 1 του άρθρου 7α του κ.ν. 2190/1920 αντικαθίσταται ως εξής «Η λογιστική κατάσταση του άρθρου 46.»
3. Οι παρ 1 έως 4 του άρθρου 8 του ν. 3190/1955 αντικαθίστανται ως εξής: «Η δημοσιότητα των Εταιρειών Περιορισμένης Ευθύνης πραγματοποιείται κατά τα οριζόμενα στα άρθρα 7α και 7β του κ.ν. 2190/1920». Οι παρ. 7 και 8 του ίδιου άρθρου καταργούνται.
4. Το άρθρο 232 του ν. 4072/2012 (Α` 86) αντικαθίσταται ως εξής:
«1. Με την επιφύλαξη ειδικών διατάξεων, όπου στον κ.ν 2190/1920 και στον ν. 3190/1955 προβλέπεται δημοσίευση σε λοιπά έντυπα ή μέσα με επιμέλεια της εταιρίας (εκτός από το διαδικτυακό τόπο του Γ.Ε.ΜΗ. κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 2 του ν. 4250/2014), η δημοσίευση αυτή καθίσταται απολύτως προαιρετική. Η ανάρτηση οποιασδήποτε δημοσίευσης στον ιστότοπο της εταιρίας είναι επίσης προαιρετική, εκτός αν ρητά προβλέπεται αλλιώς σε ειδική διάταξη. Προθεσμίες που συνδέονται και έχουν ως αφετηρία τη δημοσίευση σε έντυπα μέσα δεν ισχύουν πλέον για τις προαιρετικές δημοσιεύσεις σε αυτά, ισχύουν όμως για τη δημοσίευση στο διαδικτυακό τόπο του Γ.Ε.ΜΗ..
2. Η ισχύς της παρούσας διάταξης άρχεται την 31.12.2015.»
5. Στην παρ. 2 του άρθρου 6 του ν. 3419/2005 προστίθεται στοιχείο ια ως εξής «ια) κατ’ έτος το σύνολο ενεργητικού (περιουσιακών στοιχείων) της εταιρείας, το καθαρό ύψος του κύκλου εργασιών αυτής και ο μέσος όρος απασχολουμένων σε αυτή κατά τη διάρκεια του έτους.»

  • 29 Ιανουαρίου 2016, 19:08 | Νικοκαος Παναγιωτιδης

    Τελος θα παρακαλουσαμε να μας απαντησετε στις αιτιασεις δεδομενου οτι ολες οι πατατηρησεις ειναι προιον συλλογικο (λογιστες οικονομολογοι επιχειρηματιες και δικηγοροι) και οχι μονο του αποστολεα οι οποιοι εχουν γνωση των δεδομενων και σπαταλουν χιλιαδες ωρες εργασιας στο ΓΕΜΗ των Επιμελητηριων κυριως της Αθηνας και κατα κανονα δεν μπορουν να εξυπηρετηθουν.
    Επισης πιστευουμε καθως ειμαστε μια ομαδα νεων ανθρωπων οτο το σχεδιο ειναι καλο αλλα θα πρεπει το ΥΠουργειο να βρει αυτοματοποιημενους τροπους δημοσιευσης στο ΓΕΜΗ που ειτε θα παρακαμπτουν τα αναχρονιστικα Επιμελητηρια ειτε θα τους επιβαλουν να κανουν αμεσως την δουλεια τους χωρις χρονιες καθυστερησεις. Παρακαλουμε σε αυτο το τελευταιο να βρειτε λυσεις.

  • 27 Ιανουαρίου 2016, 00:54 | CEK

    Στο σχέδιο νόμου φαίνεται ότι υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις για τις μεγάλες δημοσίου ενδιαφέροντος εταιρείες. Ποια θα είναι η αρχή που θα τις ελέγχει? Θα είναι το ΓΕΜΗ του Επιμελητηρίου? Τότε μιλάμε για ανεφάρμοστη οδηγία. Αφού οι υπάλληλοι του ΓΕΜΗ δεν μπορούν να διαχωρίσουν έναν ισολογισμό ΔΛΠ από εναν ΕΓΛΠ και δεν εχουν ειδικες γνώσεις.