- Δύναται να επιβάλλονται τέλος επιβατών και τέλος ασφάλειας σε κάθε επιβάτη που αναχωρεί από τους ελληνικούς αερολιμένες στους οποίους φορέας λειτουργίας είναι η Υ.Π.Α..
- Συστήνονται ειδικοί λογαριασμοί στους οποίους πιστώνεται το σύνολο των εισπραττόμενων ποσών από τα τέλη επιβατών και τα τέλη ασφάλειας. Τα ποσά από τα τέλη επιβατών διατίθενται αποκλειστικά για τη χρηματοδότηση έργων και εξοπλισμού των αερολιμένων αρμοδιότητας Υ.Π.Α., καθώς και για την κάλυψη του κόστους λειτουργίας και επενδύσεων της Υ.Π.Α.. Τα ποσά από τα τέλη ασφάλειας διατίθενται αποκλειστικά για τη χρηματοδότηση της παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στους αερολιμένες αρμοδιότητας της Υ.Π.Α..
Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου (ν.π.δ.δ.) με την επωνυμία Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.) και άλλες διατάξειςΆρθρο 25 Επιβολή τέλους επιβατών και τέλους ασφάλειας στους αερολιμένες αρμοδιότητας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
Άρθρο 25 Επιβολή τέλους επιβατών και τέλους ασφάλειας στους αερολιμένες αρμοδιότητας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 2 ΑντικείμενοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 3 Ορισμοί
- 7 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β’ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ – ΣΥΣΤΑΣΗ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΥΣΤΑΣΗ Ν.Π.Δ.Δ. – ΣΚΟΠΟΣ – ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΕΔΡΑ – ΠΟΡΟΙ Άρθρο 4 Σύσταση ν.π.δ.δ. με την επωνυμία «Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας» – Έδρα
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 5 Αποστολή και αρμοδιότητες Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 6 Πόροι Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ – ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Άρθρο 7 Όργανα διοίκησης Υπηρεσίας Πολιτικής ΑεροπορίαςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ – ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Άρθρο 7 Όργανα διοίκησης Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 8 Συγκρότηση και θητεία Διοικητικού Συμβουλίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 9 Αρμοδιότητες Προέδρου Διοικητικού Συμβουλίου
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 10 Αρμοδιότητες Διοικητικού Συμβουλίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Λειτουργία Διοικητικού ΣυμβουλίουΆρθρο 11 Λειτουργία Διοικητικού Συμβουλίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Υποχρεώσεις Προέδρου και μελών Διοικητικού ΣυμβουλίουΆρθρο 12 Υποχρεώσεις Προέδρου και μελών Διοικητικού Συμβουλίου
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 13 Προϋποθέσεις και διαδικασία επιλογής και διορισμού Διοικητή και Υποδιοικητών
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 14 Αρμοδιότητες Διοικητή και Υποδιοικητών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 15 Κωλύματα διορισμού και ασυμβίβαστα μελών Διοικητικού Συμβουλίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 Παύση, παραίτηση και αναπλήρωση μελών Διοικητικού ΣυμβουλίουΆρθρο 16 Παύση, παραίτηση και αναπλήρωση μελών Διοικητικού Συμβουλίου
- 186 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΔΟΜΗ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ Άρθρο 17 Δομή – Οργανικές μονάδες Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 Αυτοτελές Γραφείο Νομικού Συμβουλίου του Κράτους στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας
- 58 ΣχόλιαΆρθρο 19 Στελέχωση Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 20 Παροχή εξειδικευμένης εκπαίδευσης εντός της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 21 Διαδικασία επιλογής προϊσταμένων
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 22 Αρμοδιότητες προϊσταμένων σε αερολιμένες
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 23 Υπηρεσία ειδικού σκοπού – Συνεχής λειτουργία Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
- 10 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ Άρθρο 24 Οικονομική διαχείριση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 25 Επιβολή τέλους επιβατών και τέλους ασφάλειας στους αερολιμένες αρμοδιότητας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
- 89 ΣχόλιαΆρθρο 26 Διαχείριση των ποσών που αποδίδονται από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την Ασφάλεια της Αεροναυτιλίας (EUROCONTROL) – Αντικατάσταση άρθρου 65 και προσθήκη παρ. 7, 8 και 9 στο άρθρο 66 του ν. 4427/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 27 Κανονισμός Έργων, Προμηθειών, Μελετών και Υπηρεσιών της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ ΠΑΡΑΧΩΡΗΜΕΝΩΝ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΩΝ Άρθρο 28 Μετατάξεις υπαλλήλων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 29 Εσωτερική κινητικότητα υπαλλήλων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για εξυπηρέτηση υπηρεσιακών αναγκών
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 30 Κινητικότητα προσωπικού παραχωρημένων αερολιμένων
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ –ΤΕΛΙΚΕΣ – ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ – ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 31 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τελικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 33 Μεταβατικές διατάξεις
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 34 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Άρθρο 35 Παράταση λειτουργίας Ειδικών Υπηρεσιών Δημοσίων Έργων του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΜΕΡΟΣ Γ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Άρθρο 35 Παράταση λειτουργίας Ειδικών Υπηρεσιών Δημοσίων Έργων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- 6 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ΄ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 36 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
25 Σεπτεμβρίου 2025, 17:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
9 Οκτωβρίου 2025, 20:00
Εργαλεία
ΕκτύπωσηΣτατιστικά
8 Σχόλια 687 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 7834 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Αναβάθμιση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων, οργανωτική ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών...
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου (ν.π.δ.δ.) με την επωνυμία Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.) και άλλες διατάξεις
- ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
- Αναδιάρθρωση σιδηροδρομικού τομέα και ενίσχυση ρυθμιστικών φορέων μεταφορών
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις




Παρατηρείται ότι, ενώ στο άρθρο 32 «Τελικές Διατάξεις» παράγραφος 3 (β) αναφέρεται:
β) του λογαριασμού με αριθμό 23/200552 και τίτλο «Έσοδα από τέλος ΑΜΕΑ»,
στο Σχέδιο Νόμου ουδεμία άλλη αναφορά περιλαμβάνεται περί τέλους ΑμεΑ.
Κατόπιν τούτου προτείνεται η αναδιατύπωση του Άρθρου 25 ως ακολούθως:
Άρθρο 25 – Επιβολή τέλους επιβατών τέλους ασφάλειας και τέλους ΑμεΑ στους αερολιμένες αρμοδιότητας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
1. Δύναται να επιβάλλονται τέλος επιβατών, τέλος ασφάλειας και τέλος ΑμεΑ σε κάθε επιβάτη που αναχωρεί από τους ελληνικούς αερολιμένες στους οποίους φορέας λειτουργίας είναι η Υ.Π.Α..
2. Συστήνονται ειδικοί λογαριασμοί στους οποίους πιστώνεται το σύνολο των εισπραττόμενων ποσών από τα τέλη επιβατών, τα τέλη ασφάλειας και τα τέλη ΑμεΑ. Τα ποσά από τα τέλη επιβατών διατίθενται αποκλειστικά για τη χρηματοδότηση έργων και εξοπλισμού των αερολιμένων αρμοδιότητας Υ.Π.Α., καθώς και για την κάλυψη του κόστους λειτουργίας και επενδύσεων της Υ.Π.Α.. Τα ποσά από τα τέλη ασφάλειας διατίθενται αποκλειστικά για τη χρηματοδότηση της παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στους αερολιμένες αρμοδιότητας της Υ.Π.Α. Τα ποσά από τα τέλη ΑμεΑ διατίθενται αποκλειστικά για την κάλυψη του κόστους παροχής υπηρεσιών συνδρομής ΑμεΑ στους αερολιμένες αρμοδιότητας της Υ.Π.Α..
Πέραν του άρθρου 3 «ορισμοί» και στο άρθρο 25 «Επιβολή τέλους επιβατών και τέλους ασφάλειας στους αερολιμένες αρμοδιότητας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας», προτείνεται η προσθήκη του τέλους ΑμεΑ και διαμόρφωση του άρθρου, ως ακολούθως:
1. Δύναται να επιβάλλονται τέλος επιβατών, τέλος ασφάλειας και τέλος ΑμεΑ σε κάθε επιβάτη που αναχωρεί από τους ελληνικούς αερολιμένες στους οποίους φορέας λειτουργίας είναι η Υ.Π.Α.
2. Συστήνονται ειδικοί λογαριασμοί στους οποίους πιστώνεται το σύνολο των
εισπραττόμενων ποσών από τα τέλη επιβατών, τα τέλη ασφάλειας και τα τέλη ΑμεΑ. Τα ποσά από τα τέλη επιβατών διατίθενται αποκλειστικά για τη χρηματοδότηση έργων και εξοπλισμού των αερολιμένων αρμοδιότητας Υ.Π.Α., καθώς και για την κάλυψη του κόστους λειτουργίας και επενδύσεων της Υ.Π.Α.. Τα ποσά από τα τέλη ασφάλειας διατίθενται αποκλειστικά για τη χρηματοδότηση της παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στους αερολιμένες αρμοδιότητας της Υ.Π.Α. Τα ποσά από τα τέλη ΑμεΑ διατίθενται αποκλειστικά για την χρηματοδότηση της παροχής συνδρομής στα ΑμεΑ, στους αερολιμένες αρμοδιότητας της ΥΠΑ.
Τεκμηρίωση:
Το τέλος ΑμεΑ εισπράττεται μέσω των αεροπορικών εταιρειών , είναι διακριτό στα εισιτήρια των επιβατών και αποδίδεται στους Φορείς διαχείρισης των αερολιμένων.
Το τέλος ΑμεΑ είναι ήδη θεσμοθετημένο και υπαγορεύεται από τον ΕΚ 1107/2006 και ειδικότερα από το άρθρο 8 παρ. 3 αυτού, σύμφωνα με τον οποίο ο Φορέας διαχείρισης του αερολιμένα για την παροχής συνδρομής στα ΑμεΑ μπορεί να εισπράττει ειδική χρηματική επιβάρυνση από τους χρήστες του αερολιμένα.
Για το συγκεκριμένο τέλος θα πρέπει να διατηρείται ειδικός λογαριασμός, σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ. 5 του ανωτέρω αναφερόμενου ευρωπαϊκού κανονισμού, ήτοι «Ο φορέας διαχείρισης ενός αερολιμένα διαχωρίζει τους λογαριασμούς των δραστηριοτήτων που αφορούν την παροχή συνδρομής σε άτομα με αναπηρία και σε άτομα με μειωμένη κινητικότητα από τους λογαριασμούς των υπολοίπων δραστηριοτήτων του, σύμφωνα με την τρέχουσα εμπορική πρακτική»..
Για την θεσμοθέτηση του EK 1107/2006 λαμβάνεται επίσης υπόψη το DOC 30 ECAC POLICY STATEMENT IN THE FIELD OF CIVIL AVIATION FACILITATION, του European Civil Aviation Conference (ECAC« 5.11.3 και 4 )
Στο Άρθρο 25 παρ. 2, να τροποποιηθεί το δεύτερο εδάφιο ως εξής:
«Τα ποσά από τα τέλη επιβατών διατίθενται αποκλειστικά για τη χρηματοδότηση έργων και εξοπλισμού των αερολιμένων αρμοδιότητας Υ.Π.Α., για την κάλυψη αποζημιώσεων προσωπικού καθώς και για την κάλυψη του κόστους λειτουργίας και επενδύσεων της Υ.Π.Α..»
Η τροποποίηση προτείνεται καθώς:
Κρίνεται σκόπιμο να προβλέπεται η δυνατότητα κάλυψης ειδικών αποζημιώσεων προσωπικού ΥΠΑ από εναλλακτικές πηγές εσόδων, πέραν των τελών διαδρομής και τερματικής περιοχής προκειμένου να διασφαλίζεται η συμμόρφωση με το ισχύον ενωσιακό κανονιστικό πλαίσιο.
Δεν είναι σκόπιμο κύριε Υπουργέ να νομιμοποιείται η εισροή εσόδων από παντού προκειμένου να διασφαλίζουν οι υπάλληλοι της ΥΠΑ ειδικά επιδόματα ύψους 2000€ μηνιαίως και συνταξιοδοτικά ταμεία. Αυτά τα έσοδα να διατεθούν αποκλειστικά για την εύρυθμη λειτουργία των αεροδρομίων που παρακμάζουν και περνούν στην Frapport που κάνει επενδύσεις γιατί στην ΥΠΑ οι επενδύσεις είναι προσωπικού χαρακτήρα. Λες και ο εναέριος ελληνικός χώρος ανήκει στους υπαλλήλους της ΥΠΑ. Τραγικό, ήρθε η ώρα να διορθωθεί αυτή η άδικη κατάσταση.
Άρθρο 25 περί επιβολής τέλους επιβατών και τέλους ασφάλειας στους αερολιμένες ευθύνης ΥΠΑ
Στο Άρθρο 25 παρ. 2, να τροποποιηθεί το δεύτερο εδάφιο ως εξής:
«Τα ποσά από τα τέλη επιβατών διατίθενται αποκλειστικά για τη χρηματοδότηση έργων και εξοπλισμού των αερολιμένων αρμοδιότητας Υ.Π.Α., για την κάλυψη αποζημιώσεων προσωπικού καθώς και για την κάλυψη του κόστους λειτουργίας και επενδύσεων της Υ.Π.Α..»
Η τροποποίηση προτείνεται καθώς:
Κρίνεται σκόπιμο να προβλέπεται η δυνατότητα κάλυψης ειδικών αποζημιώσεων προσωπικού ΥΠΑ από εναλλακτικές πηγές εσόδων, πέραν των τελών διαδρομής και τερματικής περιοχής προκειμένου να διασφαλίζεται η συμμόρφωση με το ισχύον ενωσιακό κανονιστικό πλαίσιο.
Στο Άρθρο 25 παρ. 2, να τροποποιηθεί το δεύτερο εδάφιο ως εξής: «Τα ποσά από τα τέλη επιβατών διατίθενται αποκλειστικά για τη χρηματοδότηση έργων και εξοπλισμού των αερολιμένων αρμοδιότητας Υ.Π.Α., για την κάλυψη αποζημιώσεων προσωπικού καθώς και για την κάλυψη του κόστους λειτουργίας και επενδύσεων της Υ.Π.Α..» Η τροποποίηση προτείνεται καθώς: Κρίνεται σκόπιμο να ενισχυθούν τα έσοδα της ΥΠΑ, προκειμένου να καλυφθούν δαπάνες που δεν χρηματοδοτούνται από τα έσοδα αεροναυτιλιακών τελών, σε συμμόρφωση με το ισχύον ενωσιακό κανονιστικό πλαίσιο.
Για να γίνεται επίδομα; Όχι δεν χρειάζεται να εισπράτουν και άλλα λεφτά για τις αμοιβές τους. Ταλαιπωρούν τόσο κόσμο τόσες μέρες και δρουν εκβιαστικά . Και αντί το φαγοπότι να σταματήσει ανοίγονται και άλλοι λογαριασμοί ζ ας ανοίξουν όμως στις κεντρικές υπηρεσίες του Οικονοκβν και να διαχειρίζεται τα έσοδα .
Καλό ακούγεται