Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από τη δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αρχική Αδειοδότηση ιδιωτικών ραδιοφωνικών σταθμών επίγειας ψηφιακής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψηςΆρθρο 17 – Έναρξη ισχύος.
Άρθρο 17 – Έναρξη ισχύος.
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Έννοια και λειτουργία ιδιωτικών ραδιοφωνικών σταθμών επίγειας ψηφιακής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Πλαίσιο διαδικασίας αδειοδότησης
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Προϋποθέσεις συμμετοχής – Νομική μορφή υποψηφίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Εταιρικό κεφάλαιο υποψηφίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05 – Ιδιοκτησιακό καθεστώς υποψηφίων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Αρνητικές προϋποθέσεις – Ασυμβίβαστες ιδιότητες – Πόθεν έσχες υποψηφίων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Τεχνολογικός εξοπλισμός
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Περιεχόμενο μεταδιδόμενου προγράμματος
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Οικονομική βιωσιμότητα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Λοιποί όροι συμμετοχής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 – Όροι Προκήρυξης Ε.Σ.Ρ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 – Προεπιλογή αιτήσεων συμμετοχής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Διαδικασία δημοπρασίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Όροι χορηγούμενων αδειών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Λόγοι ανάκλησης αδειών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Μετάβαση στην επίγεια ψηφιακή ευρυεκπομπή
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Έναρξη ισχύος.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
4 Δεκεμβρίου 2017, 11:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
11 Δεκεμβρίου 2017, 09:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο διαβούλευσηςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σε
Στατιστικά
3 Σχόλια 69 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 1888 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-2025
- Διατάξεις που αφορούν στον «Κώδικα Ψηφιακής Διακυβέρνησης»
- Κώδικας Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών:Ενσωμάτωση στο ελληνικό δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΚΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Κατάταξη και σήμανση τηλεοπτικών προγραμμάτων
- Πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία, στις υπηρεσίες των παρόχων υπηρεσιών μέσων μαζικής ενημέρωσης και επικοινωνίας
- Aδειοδότηση και Έλεγχος Κατασκευών Κεραιών στην Ξηρά
- Παράρτημα του σ.ν. με τίτλο «Πρόσβαση των μόνιμων κατοίκων των περιοχών εκτός κάλυψης της ελληνικής Επικράτειας στους ελληνικούς τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας»
- Κατάρτιση εθνικού καταλόγου γεγονότων μείζονος σημασίας στα οποία το κοινό θα έχει δωρεάν τηλεοπτική πρόσβαση
- Τηλεοπτική κάλυψη στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας
ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 3 ΜΗΝΕΣ!!
Οι 7 ημερολογιακές ημέρες, θεωρούνται αρκετές για την δημόσια διαβούλευση;
Έχω τη γνώμη ότι απαιτούνται τουλάχιστον τρεις εβδομάδες για να γίνει η δημόσια διαβούλευση.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ
«Αδειοδότηση ιδιωτικών ραδιοφωνικών σταθμών
επίγειας ψηφιακής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης»
Προς: Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης
Θέμα: Σχόλια επί του Σχεδίου Νόμου «Αδειοδότηση ιδιωτικών ραδιοφωνικών σταθμών επίγειας ψηφιακής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης» ανηρτημένου για διαβούλευση
Κύριοι μελετώντας το Σχέδιο Νόμου για την «Αδειοδότηση ιδιωτικών ραδιοφωνικών σταθμών επίγειας ψηφιακής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης» έχω να κάνω τα εξής Σχόλια-Παρατηρησεις
1. Στο Άρθρο 1 του Σχεδίου Νόμου και στην παράγραφο 2 αναφέρεστε στον <>βάσει του οποίου καλύπτονται πληθυσμιακά οι περιοχές Απονομής.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Ο χάρτης συχνοτήτων που ισχύει αυτήν την στιγμή είναι μελετημένος και μάλιστα με πολλά λάθη, για Αναλογικές Ραδιοφωνικές εκπομπές και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ισχύει για Ψηφιακή ευρυεκπομπή και μάλιστα εφ’οσον θα υπάρχουν ταυτόχρονα Ραδιοφωνικοί σταθμοί Εθνικής Εμβέλειας και Ραδιοφωνικοί σταθμοί περιφερειακής εμβέλειας, οπότε Θα πρέπει να ληφθεί υπ’οψιν η μορφολογία εδάφους της Ελληνικής Επικράτειας και οπωσδήποτε οι επιμέρους ιδιαιτερότητες των μικρών πόλεων και συνοικισμών. Άρα λοιπόν θα πρέπει πρώτα να Μελετηθεί και Συνταχθεί ο χάρτης επίγειας ψηφιακής Ραδιοφωνικής ευρυεκπομπής και να τεθεί σε Διαβούλευση ο Χάρτης αυτός λαμβάνοντας υπ’οψιν τους παραπάνω περιορισμούς.
2. Στο Άρθρο 2 (Πλαίσιο διαδικασίας αδειοδότησης) και στην παράγραφο 2 αναφέρεστε στις διατάξεις των παρ. 9 και 10 του αρ. 13 του ν. 3592/2007 (Α` 61)όπως ισχύει.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Η παρ.9 του αρ. 13 του ν. 3592/2007 (Α` 61) λέει επί λέξη: »Ο πάροχος δικτύου ή/και ο πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών παρέχει υπηρεσίες πολυπλεξίας προς παρόχους περιεχομένου»Εύκολα λοιπόν ανακύπτει το ερώτημα για πιο πάροχο δικτύου Αναφέρεστε. Ποιος είναι αυτός ο πάροχος δικτύου που έχει πάρει άδεια για την πολυπλεξία και την δικτύωση ραδιοφωνικών σταθμών και μάλιστα Εθνικής Εμβέλειας.
Μήπως θα πρέπει να προηγηθεί η διαδικασία Ανακήρυξης Παρόχου Δικτύου και πολυπλεξίας για τους Ραδιοφωνικούς σταθμούς Περιεχομένου;
3. Στο άρθρο 7 (Τεχνολογικός εξοπλισμός) και στην παραγραφο 3 λέτε κατά λέξη ότι <>. Έχουμε την γνώμη ότι θα πρέπει πρώτα να ρυθμιστεί η εκκρεμότητα με τους Παρόχους Δικτύου ώστε να μην συμβεί αυτό που έχει συμβεί με την ψηφιακή Τηλεόραση όπου ακόμα μέχρι σήμερα υπάρχουν περιοχές της Ελληνικής Επικράτειας οι οποίες δεν καλύπτονται τηλεοπτικά ψηφιακά.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΚΑΝΔΑΛΑΚΗΣ
Ραδιοηλεκτρολόγος Α’
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΛΦΑΣ
Ηλεκτρονικός Μηχανικός