ΑΡΘΡΟ 7 Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης

1. Οι πάροχοι υπηρεσιών δικαιούνται να διεκπεραιώνουν τις ακόλουθες διαδικασίες και διατυπώσεις μέσω ενός Ενιαίου Κέντρου Εξυπηρέτησης:
α) το σύνολο των διαδικασιών και διατυπώσεων που είναι απαραίτητες για την πρόσβαση στις αντίστοιχες δραστηριότητες παροχής υπηρεσιών στην ελληνική επικράτεια και ιδίως όλες τις αναγκαίες δηλώσεις, κοινοποιήσεις ή αιτήσεις για χορήγηση άδειας από τις αρμόδιες αρχές, περιλαμβανομένων των αιτήσεων για την καταχώριση σε μητρώα και βάσεις δεδομένων ή την εγγραφή σε επαγγελματικούς φορείς και συλλόγους∙
β) τις αιτήσεις για χορήγηση άδειας για την άσκηση των εν λόγω δραστηριοτήτων παροχής υπηρεσιών.
2. Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), των οποίων η σύσταση προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 31 του ν. 3013/2002 (ΦΕΚ 102 Α΄), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, λειτουργούν στο σύνολό τους ή μέρος αυτών και ως Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ρυθμίζονται όλα τα θέματα οργάνωσης και λειτουργίας των ΚΕΠ ως Ενιαίων Κέντρων Εξυπηρέτησης για τους σκοπούς του παρόντος νόμου.

  • 25 Φεβρουαρίου 2010, 17:47 | maverick

    Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια.!!!

  • 25 Φεβρουαρίου 2010, 11:51 | ΜΑΡΙΑ Σ.

    Το γεγονός ότι τα ΚΕΠ υπολειτουργούν με τη γνωστή απουσία προϊσταμένων και αντικαταστών προϊσταμένων, με τη γνωστή «αργία» των παραπάνω κατηγοριών εργαζομένων οι οποίοι αρνούνται να διεκπεραιώσουν υποθέσεις ΚΕΠ και απλώς υπογράφουν έγγραφα, το γεγονός ότι σπάνια αντικαθίστανται υπάλληλοι που απουσιάζουν λόγω εγκυμοσύνης – ενώ την ίδια στιγμή συμβασιούχοι στους Δήμους ΚΑΘΟΝΤΑΙ – μάλλον δεν κάνει διαφορά στο ΥΠΕΣ και τη ΔΟΛ ΚΕΠ, οι οποίοι παρόλα τα παράπονα που έχουν δεχτεί για τα παραπάνω κάνουν τους ανήξερους…..
    Πως θα μπορέσουν να ενταχθούν όλα αυτά τα προτεινόμενα προς διαβούλευση χωρίς να ελεχθεί από τη ΔΟΛ ΚΕΠ πόσοι κωδικοί χρηστών δουλεύουν στο σύνολο των ΚΕΠ? Θα κάνει ποτέ έλεγχο το ΥΠΕΣ τι γίνεται με αυτούς που εικονικά εργάζονται στα ΚΕΠ?

  • 24 Φεβρουαρίου 2010, 21:09 | Στέφανος

    Από τη στιγμή που τα ΚΕΠ είναι Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης, τότε πιστεύω ότι δεν χρειαζόμαστε ΚΑΝΕΝΑ front office σε καμία δημόσια υπηρεσία που υπάγεται στο θεσμό των ΚΕΠ.
    Αυτό αυτόματα απελευθερώνει το προσωπικό που απασχολείται στα γκισέ, για να καλύψει τις όποιες ανάγκες υπάρχουν οπουδήποτε στο Δημόσιο.
    Να τους μετατάξετε εκεί που μπορεί να είναι και χρήσιμοι, πχ στις υπηρεσίες καθαριότητας.