ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ (Εκτός ΑΣΕΠ): Ειδικότητα ΠΕ-ΤΕ-ΔΕ Καλλιτεχνικών Διευθυντών

Τίτλοι σπουδών και λοιπά απαιτούμενα (τυπικά & τυχόν πρόσθετα) προσόντα:

α.1. Πτυχίο ή Δίπλωμα Καλών Τεχνών Α.Ε.Ι. ή το οµώνυµο πτυχίο ή δίπλωµα Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστηµίου (ΕΑΠ) ΑΕΙ ή Προγραµµάτων Σπουδών Επιλογής (ΠΣΕ) ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμος τίτλος σχολών της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας ή
α.2. Πτυχίο Γραφιστικής ή Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών Τ.Ε.Ι. ή το οµώνυµο πτυχίο ή δίπλωµα Προγραµµάτων Σπουδών Επιλογής (ΠΣΕ) ΤΕΙ της ηµεδαπής ή ισότιµος τίτλος σχολών της ηµεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας ή
α.3. Δίπλωμα επαγγελματικής κατάρτισης (ΟΕΕΚ) γραφιστικής ή απολυτήριος τίτλος τεχνικού επαγγελματικού Λυκείου ειδικότητας γραφιστικής ή ισότιμο τίτλο σχολικής μονάδας της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, της ίδιας ειδικότητας και
β. Γνώση Χειρισµού Η/Υ στα αντικείµενα: α)επεξεργασίας κειµένων, β)υπο-λογιστικών φύλλων και γ)υπηρεσιών διαδικτύου και
γ. Εμπειρία δύο ετών σε ραδιοτηλεοπτικό φορέα στην ειδικότητα της θέσης

  • 29 Νοεμβρίου 2013, 12:09 | ALEJANDRA
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Θα ήθελα σας παρακαλώ κάποιος να μας απαντήσει στο εξής ερώτημα: Πότε O Καλλιτεχνικός Διευθυντής υπήρξε σαν ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ?
    Στον τελευταίο ΓΚΠ της ΕΡΤ δεν υπήρχε κάτι τέτοιο.
    Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι σε άλλες ειδικότητες ζητείται προυπηρεσία στο «αντικείμενο», ενώ εδώ στην «ειδικότητα» αναρωτιέμαι κατά πόσο λειτουργούν «φωτογραφικά» αυτά τα προσόντα
    Στην κατά τα αλλά σεβαστή ειδκότητα του Γραφίστα θα έπρεπε να προστεθεί η ειδικότητα του Φωτογράφου και κυρίως του Διακοσμητή (παλιά ονομασία του τμήματος του ΤΕΙ) και νυν Αρχιτέκτονικης εσωτερικών χώρων και σχεδιασμού. Οι τελευταίοι χουν άρτια εκπαίδευση τόσο στις δύο διαστάσεις της εικόνας όσο και στις τρεις διαστάσεις του χώρου.

  • 28 Νοεμβρίου 2013, 12:35 | ART
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ. ΔΗΛΑΔΗ, ΤΑ ΣΚΗΝΙΚΑ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΓΡΑΦΙΣΤΕΣ?? ΤΟΤΕ ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΙΣΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΥΛΟΥΡΓΟΥΣ??
    ΜΗΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΕΧΝΗΣ, ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΗΡΙΑΛ ΚΑΙ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΕΠΟΧΗΣ??
    ΤΑ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ.
    ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΡΑΙΤΗΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ Δ/ΝΤΗ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΝΑΘΕΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΓΡΑΦΙΣΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΣΚΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ ΣΤΑ ΣΗΡΙΑΛ ΕΠΟΧΗΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  • 23 Νοεμβρίου 2013, 17:20 | Μαρία Παυλίδου
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Πολύ εύστοχο το προηγούμενο σχόλιο!

    Επιπλέον έχω να συμπληρώσω ότι, το συγκεκριμένο κείμενο , το οποίο ονομάζεται διαβούλευση, προσοντολόγιο ή οτιδήποτε άλλο είναι πραγματικά ελλιπές και τουλάχιστον απογοητευτικό. Μπήκα στον κόπο να σχολιάσω την παρούσα εγγραφή που αφορά την καλλιτεχνική διεύθυνση μιας και αυτό είναι το αντικείμενο μου και γνωρίζω καλύτερα από τα υπόλοιπα. Φαντάζομαι όμως ότι και οι υπόλοιπες εγγραφές στο ίδιο στύλ προχειρότητας θα κινούνται.
    Έκανα τον κόπο να κάνω μια μικρή έρευνα στο site του BBC (τυχαία επιλογή μεν, θεωρείται ποιοτικό κρατικό κανάλι δε με σημαντικές παραγωγές.) Φυσικά κ για να βγει ένα ολοκληρωμένο πόρισμα και να γίνει η <> όπως χαρακτηριστικά αναγράφεται στην πρώτη σελίδα, καλό θα ήταν ο άνθρωπος ή η ομάδα που το έχει αναλάβει αυτό να κάνει τον κόπο να ερευνήσει εις βάθος κ άλλα εξέχοντα διεθνή παραδείγματα από τα οποία θα αντλήσει έμπνευση για το πως μπορούμε να κινηθούμε και εμείς εδώ και όχι απλώς να τα αντιγράψουμε.
    Η περιγραφή μιας θέσης και κατ’ επέκταση το πόρισμα που προκύπτει για τα προσόντα του προσωπικού που θα την στελεχώσουν οφείλει να γίνεται ολοκληρωμένα , αν θέλουμε να είμαστε επαγγελματίες και σοβαροί άνθρωποι φυσικά.
    Πρώτα βλέπουμε ποιες είναι οι εργασίες του καλλιτεχνικού διευθυντή και ποιες βοηθητικές ειδικότητες χρειάζονται για την στελέχωση του τμήματος. Έπειτα βλέπουμε για να κάνει κάποιος αυτές τις εργασίες τι προσόντα χρειάζεται και στις συνέχεια τα καταγράφουμε με σαφήνεια και όχι αόριστα.
    Προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει με κάποιον τρόπο να υπάρξει ισορροπία μεταξύ των προσόντων, της προϋπηρεσίας και των σπουδών των υποψηφίων. Χωρίς περαιτέρω σχόλια δεν θεωρώ τυχαίο ότι ένα κανάλι όπως το bbc (με συγχωρείτε κ πάλι αλλά αυτό μελέτησα ως παράδειγμα, θα μπορούσε να ήταν κ κάποιο άλλο) προσλαμβάνει ακόμη και ώς βοηθούς του καλλιτεχνικού διευθυντή ανθρώπους με πτυχίο. Βέβαια το συγκεκριμένο κανάλι έχει και δικό του πρόγραμμα εκπαίδευσης για νέους ανθρώπους τους οποίους εκπαιδεύει σε ειδικότητες, τους πληρώνει κ στην συνέχεια τους απασχολεί στις συγκεκριμένες θέσεις.
    Το να ανέβει το επίπεδο απαιτεί σωστή εργασία από όλους και τα σωστά άτομα στις σωστές θέσεις, όχι το γράψιμο στην τύχη 2 σειρών που το ονομάζουμε διαβούλευση.

  • 21 Νοεμβρίου 2013, 18:14 | athamas
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Στην αρχή νόμιζα ότι είναι απλώς τα κριτήρια για πρόσληψη γραφίστα. Μετά είδα ότι οι γραφίστες είναι αλλού όπως κι αυτός που σκέφτηκε τα κριτήρια… Είναι απλά αλλού…

    Καλλιτεχνικός Δ/ντης όπως λέμε Art Director…
    Μόνο που Art Director στον πολιτισμένο κόσμο γίνονται κυρίως οι κάτοχοι πτυχίου ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ.
    Εδώ δεν προβλέπεται.
    Τα γραφιστικά απέχουν έτη φωτός από τα σκηνικά…