Διαφορές στις ήδη καταβληθείσες αποζημιώσεις μεταβάσεων εκτός έδρας (δαπάνες μετακίνησης), στους εργαζόμενους του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνικό Κτηματολόγιο» για το χρονικό διάστημα από 1.1.2010 έως και την 14η.5.2020, δεν αναζητούνται.
Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τίτλο: «Ψηφιακή ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και λοιπές διατάξεις»Άρθρο 33 Μη αναζήτηση καταβληθεισών αποζημιώσεων εργαζομένων «Ελληνικού Κτηματολογίου»
Άρθρο 33 Μη αναζήτηση καταβληθεισών αποζημιώσεων εργαζομένων «Ελληνικού Κτηματολογίου»
- 20 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ- ΕΝΙΑΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ Κ.Ο.Κ. ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ – ΔΙΚΤYΟ ΚΑΜΕΡΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ Κ.Ο.Κ. –ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΦΟΡΕΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΜΕΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΤΡΟΧΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 1 Σκοπός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 3 ΟρισμοίΆρθρο 3 Ορισμοί
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΕΝΙΑΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ Άρθρο 4 Δημιουργία Ενιαίου Ηλεκτρονικού Συστήματος καταγραφής και διαχείρισης παραβάσεων Κ.Ο.Κ. και προστίμων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 5 Χρήση του Ενιαίου Ηλεκτρονικού Συστήματος και των Υποσυστημάτων του
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΜΕΡΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ Κ.Ο.Κ. Άρθρο 6 Συστήματα Καταγραφής Παραβάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με κάμερες και συστήματα τεχνητής νοημοσύνης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 7 Εγκατάσταση και λειτουργία συστήματος οπτικών αισθητήρων ελέγχου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 8 Εγκατάσταση και λειτουργία συστήματος οπτικών αισθητήρων ελέγχου από τις Περιφέρειες και τους Δήμους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 9 Εγκατάσταση και λειτουργία συστήματος οπτικών αισθητήρων ελέγχου σε ισόπεδες διαβάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 Εγκατάσταση και λειτουργία καμερών από φορείς αστικών συγκοινωνιών
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΤΡΟΧΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ Άρθρο 11 Βεβαίωση τροχονομικών παραβάσεων μέσω του Ενιαίου Ηλεκτρονικού Συστήματος καταγραφής και διαχείρισης παραβάσεων Κ.Ο.Κ. και προστίμων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 Επίδοση Πράξης Βεβαίωσης Παράβασης μέσω του Ενιαίου Ηλεκτρονικού Συστήματος καταγραφής και διαχείρισης παραβάσεων Κ.Ο.Κ. και προστίμων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13 Ένσταση επί Πράξης Βεβαίωσης Παράβασης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 14 Καταγραφή Βαθμών Ποινής στο Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΟΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (ΟΔ.Υ.Σ.Ε.ΑΣ) Άρθρο 15 Αρμοδιότητες της Οδικής Υπηρεσίας Συστημάτων Εποπτείας και Ασφάλειας– Τροποποίηση παρ. 1, 5 και 6 άρθρου δεύτερου ν. 4388/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 Πόροι και διαχείριση δαπανώνΆρθρο 16 Πόροι και διαχείριση δαπανών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 17 Οργανωτική δομή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Στελέχωση της Οδικής Υπηρεσίας Συστημάτων Εποπτείας και ΑσφάλειαςΆρθρο 18 Στελέχωση της Οδικής Υπηρεσίας Συστημάτων Εποπτείας και Ασφάλειας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 Παρακολούθηση είσπραξης διοικητικών προστίμων από την Οδική Υπηρεσία Συστημάτων Εποπτείας και Ασφάλειας
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 20 Διαδικασία είσπραξης προστίμων από παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. – Τροποποίηση άρθρου 107 και παρ. 39 άρθρου 112 του Κ.Ο.Κ.
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΤΕΛΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΥΣ Α΄ Άρθρο 21 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Τελικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 23 Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 24 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΤΗΝ ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΚΥΒΕΡΝΟΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ Άρθρο 25 Ζητήματα Κυβερνητικής Υπηρεσίας «Public Regulated Service» (PRS) και συμμετοχής στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Ασφαλών Δορυφορικών Κυβερνητικών Επικοινωνιών GOVSATCOM- Αρμόδιες Εθνικές Αρχές CPA (Competent PRS Authority) και CGA (Competent GOVSATCOM Authority) – Τροποποίηση άρθρου 84 ν. 4961/2022ΜΕΡΟΣ Β’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΤΗΝ ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΚΥΒΕΡΝΟΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ Άρθρο 25 Ζητήματα Κυβερνητικής Υπηρεσίας «Public Regulated Service» (PRS) και συμμετοχής στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Ασφαλών Δορυφορικών Κυβερνητικών Επικοινωνιών GOVSATCOM- Αρμόδιες Εθνικές Αρχές CPA (Competent PRS Authority) και CGA (Competent GOVSATCOM Authority) – Τροποποίηση άρθρου 84 ν. 4961/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 Παράταση της έναρξης ισχύος των ρυθμίσεων του ν. 4961/2022 για τις εφαρμογές τεχνολογίας διαδικτύου των πραγμάτων – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 116 ν. 4961/2022 – Παράταση κάλυψης κόστους μισθοδοσίας Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 21 ν. 5086/2024Άρθρο 26 Παράταση της έναρξης ισχύος των ρυθμίσεων του ν. 4961/2022 για τις εφαρμογές τεχνολογίας διαδικτύου των πραγμάτων – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 116 ν. 4961/2022 – Παράταση κάλυψης κόστους μισθοδοσίας Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 21 ν. 5086/2024
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Ρυθμίσεις διαστημικής πολιτικής – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 5 ν. 4070/2012 και παρ. 9 άρθρου 119 ν. 4727/2020Άρθρο 27 Ρυθμίσεις διαστημικής πολιτικής – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 5 ν. 4070/2012 και παρ. 9 άρθρου 119 ν. 4727/2020
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Εξαίρεση Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων από το πεδίο εφαρμογής του ν. 5160/2024 – Τροποποίηση άρθρου 3 ν. 5160/2024Άρθρο 28 Εξαίρεση Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων από το πεδίο εφαρμογής του ν. 5160/2024 – Τροποποίηση άρθρου 3 ν. 5160/2024
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 Διόρθωση παροραμάτων στον ν. 5160/2024 – Τροποποίηση άρθρων 24 και 26 ν. 5160/2024Άρθρο 29 Διόρθωση παροραμάτων στον ν. 5160/2024 – Τροποποίηση άρθρων 24 και 26 ν. 5160/2024
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 30 Υποβολή ψηφιακού αντιγράφου του δελτίου ταυτότητας σε φορείς του ιδιωτικού τομέα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 31 Μέτρα προστασίας για τις ηλεκτρομαγνητικές συχνότητες – Τροποποίηση παρ. 1 και 3 άρθρου 35 ν. 4635/2019
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 Διορθώσεις παροραμάτων ν. 4727/2020 – Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 214 ν. 4727/2020Άρθρο 32 Διορθώσεις παροραμάτων ν. 4727/2020 – Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 214 ν. 4727/2020
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33 Μη αναζήτηση καταβληθεισών αποζημιώσεων εργαζομένων «Ελληνικού Κτηματολογίου»
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 34 Χρήση συστημάτων επιτήρησης με τη λήψη ή καταγραφή ήχου ή εικόνας σε δημόσιους χώρους – Τροποποίηση άρθρου 14 ν. 3917/2011
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 Διόρθωση κτηματολογικής εγγραφής σε περιπτώσεις δασικών χαρτών – Τροποποίηση περ. β) παρ. 5 άρθρου 19 ν. 2664/1998
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 36 Μεταφορά δηλώσεων άρθρου 2 ν. 2308/1995 στους τελικούς κτηματολογικούς πίνακες – Προσθήκη περ. δ και ε στο άρθρο 11Α του ν. 2308/1995
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Β΄Άρθρο 37 Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Β΄
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Καταργούμενες διατάξεις Μέρους Β’Άρθρο 38 Καταργούμενες διατάξεις Μέρους Β’
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 39 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 39 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Οκτωβρίου 2025, 19:15
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Νοεμβρίου 2025, 09:00
Εργαλεία
ΕκτύπωσηΣτατιστικά
2 Σχόλια 167 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3478 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ίδρυση Ελληνικού Εργοστασίου Τεχνητής Νοημοσύνης – Συνεποπτεία της Η.Δ.Υ.Κ.Α. Μ.Α.Ε. από τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υγείας»
- Ολοκλήρωση της κτηματογράφησης, απλοποίηση διαδικασιών, χρήση τεχνητής νοημοσύνης και διατάξεις για τη λειτουργία του ν.π.δ.δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο», λοιπές διατάξεις του Υπουργ...
- Επιτάχυνση των διαδικασιών ολοκλήρωσης του Ελληνικού Κτηματολογίου...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τίτλο: «Ψηφιακή ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και λοιπές διατάξεις»
- Μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2022/868 (πράξη για τη διακυβέρνηση δεδομένων)- Ορισμός αρμόδιας αρχής για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2024/903...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2555 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, σχετικά με...
- Λήψη μέτρων για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2022/2065 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Οκτωβρίου 2022
- Εθνική Αρχή Κυβερνοασφάλειας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- Οδηγός Προσβασιμότητας-Ιστότοποι και εφαρμογές για φορητές συσκευές οργανισμών Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης
- Πέμπτο Εθνικό Σχέδιο Δράσης OGP




Αντί του προτεινόμενου:
«Διαφορές στις ήδη καταβληθείσες αποζημιώσεις μεταβάσεων εκτός έδρας (δαπάνες μετακίνησης), στους εργαζόμενους του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνικό Κτηματολόγιο» για το χρονικό διάστημα από 1.1.2010 έως και την 14η.5.2020, δεν αναζητούνται.»
Σε:
«Διαφορές στις ήδη καταβληθείσες αποδοχές και αποζημιώσεις μεταβάσεων εκτός έδρας (δαπάνες μετακίνησης) στους εργαζόμενους του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνικό Κτηματολόγιο» για το χρονικό διάστημα από 1ης.1.2010 έως και την 14η.5.2020, δεν αναζητούνται κατά ποσοστό ενενήντα τοις εκατό (90%). Ο τρόπος υπολογισμού, οι προϋποθέσεις και οι λεπτομέρειες αναζήτησης και επιστροφής από τους εργαζόμενους και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του υπολειπόμενου δέκα τοις εκατό (10%) των διαφορών επί των καταβληθεισών αποδοχών και παροχών καθορίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Οικονομικών.»
Ειδικότερα:
Όμοια ρύθμιση είχε αντιμετωπίσει αρχικά, όμοιο ζήτημα του «Αττικό Μετρό», με την νομοθέτηση του άρθρου 43 του ν.4972/2022:
«Διαφορές στις ήδη καταβληθείσες αποδοχές και παροχές στους εργαζόμενους και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» για το χρονικό διάστημα από 1ης.1.2010 έως την έναρξη ισχύος του παρόντος, δεν αναζητούνται κατά ποσοστό ενενήντα τοις εκατό (90%). Ο τρόπος υπολογισμού, οι προϋποθέσεις και οι λεπτομέρειες αναζήτησης και επιστροφής από τους εργαζόμενους και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του υπολειπόμενου δέκα τοις εκατό (10%) των διαφορών επί των καταβληθεισών αποδοχών και παροχών καθορίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Υποδομών και Μεταφορών και Οικονομικών.»
Η Αιτιολογική Έκθεση του νόμου ανέφερε επιπλέον τα εξής:
«Με την προτεινόμενη ρύθμιση αντιμετωπίζεται το ζήτημα της επιστροφής αποδοχών και παροχών από τους εργαζόμενους στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.. Ως απόρροια της ένταξης της εταιρείας στον ν. 3429/2005 (Α’ 314) προβλέφθηκε η εφαρμογή μίας σειράς διατάξεων, που ψηφίσθηκαν από το έτος 2010 και μεταγενέστερα, οι οποίες αποσκοπούσαν στην περιστολή του μισθολογικού κόστους του δημόσιου τομέα. Οι διατάξεις αυτές επέβαλαν μισθολογικές ρυθμίσεις και περιστολή δαπανών κατά τα πρότυπα του στενού δημόσιου τομέα, τα οποία δεν ήταν απολύτως συμβατά με τις ιδιωτικού δικαίου συμβάσεις των εργαζομένων στην εταιρεία και τον τρόπο λειτουργίας της, εφόσον αυτή λειτουργούσε κατά τις αρχές της ιδιωτικής οικονομίας, κατά τον ιδρυτικό της νόμο.»
Με το άρθρο 33 του προτεινόμενου νομοσχεδίου, όπως αυτό έρχεται σήμερα προς νομοθέτηση δημιουργείται άνιση μεταχείριση ως προς την αντιμετώπιση του ίδιου ζητήματος από την πολιτεία και την Κυβέρνηση.
Καθώς, στο πλαίσιο ελέγχου του (ΓΛΚ) και από τον τρόπο εφαρμογής μίας σειράς διατάξεων, που ψηφίσθηκαν από το έτος 2010 και μεταγενέστερα, οι οποίες αποσκοπούσαν στην περιστολή του μισθολογικού κόστους του δημόσιου τομέα, προέκυψαν διαφορές στις αποδοχές υπαλλήλων του φορέα οι οποίες ανέρχονται στο ποσό των 64.081,23€ και διαφορές στον τρόπο υπολογισμού των αποζημιώσεων εκτός έδρας, οι οποίες ανέρχονται στο ποσό των 132.297,92€, οι αναφερόμενες διαφορές αφορούν το διάστημα 2010 – 2020.
Σε ένα σύνολο ποσού 196.379,15€ με την παρούσα ρύθμιση δεν αναζητείται το 67% (132.297,92€) των διαφορών που προέκυψαν από τον μισθολογικό έλεγχο, με καταφανή άνιση μεταχείριση των υπαλλήλων του «Ελληνικού Κτηματολογίου», έναντι των υπαλλήλων του «Αττικό Μετρό».
Σε συνέχεια των ανωτέρω και προκειμένου για την ίση μεταχείριση εργαζομένων υπό τις ίδιες συνθήκες σύμφωνα και με τα προβλεπόμενα στο Σύνταγμα της Ελλάδος, παρακαλούμε όπως λάβετε υπόψη σας και βελτιώσετε το συγκεκριμένο άρθρο.
Θέματα που θα πρέπει να συμπεριληφθούν στον νέο νόμο.
Θέματα προϋπηρεσίας
1.Ρύθμιση προκειμένου να αναγνωρίζεται για κάθε νόμιμη συνέπεια η προϋπηρεσία που είχε διαμυθεί στους φορείς προέλευσης (Ε.Κ.ΧΑ. Α.Ε. άμισθα, έμμισθα) από το προσωπικό το οποίο εντάχθηκε στην Φορέα. Σημειώνεται ότι η προϋπηρεσία είχε αναγνωριστεί για την βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη αλλά όχι για κάθε νόμιμη συνέπεια (αποζημίωση απόλυσης-συνταξιοδότησης).
Ρύθμιση
Στο προσωπικό του Ν.Π.Δ.Δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο» αναγνωρίζεται χρόνος υπηρεσίας για κάθε νόμιμη συνέπεια, ακόμα και για την χορήγηση και τον υπολογισμό της αποζημίωσης λόγω συνταξιοδότησης ή οικειοθελούς αποχώρησης μισθωτού, ως εξής:
α) για το προσωπικό το οποίο εντάχθηκε βάσει του άρθρου 19 ν. 4512/2018, ο χρόνος υπηρεσίας του προσωπικού όπως έχει αναγνωριστεί από την ΕΚΧΑ Α.Ε.
β) για το προσωπικό που εντάχθηκε {ή θα ενταχθεί, εφόσον δεν έχει ενταχθεί} βάσει του άρθρου 20 ν. 4512/2018, ο χρόνος υπηρεσίας του προσωπικού σε κάθε υπηρεσία υποθηκοφυλακείου με σχέση εργασίας ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου αορίστου ή ορισμένου χρόνου.
Αιτιολογική Έκθεση
Με την προτεινόμενη διάταξη ρυθμίζεται το θέμα του υπολογισμού της τυχόν προϋπηρεσίας που είχε διανύσει ο υπάλληλος πριν την μεταφορά του στον Φορέα καθώς και της αποζημίωσης απόλυσης λόγω συνταξιοδότησης δεδομένου ότι σκοπός του νομοθέτη του ν. 4512/2018 ήταν το προσωπικό να μεταφερθεί με την ίδια σχέση εργασίας στο νέο εργοδότη με πλήρη διασφάλιση των εργασιακών του σχέσεων και ασφαλιστικών-συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων του, όπου στο στοιχείο της εργασιακής σχέσης περιλαμβάνεται και η προϋπηρεσία (Γνωμοδότηση της Ολομέλειας του ΕΣ με αριθμό 3/2015). Με αυτόν τον τρόπο αναγνωρίζεται ο προηγούμενος χρόνος εργασίας στους εργαζομένους τόσο της ΕΚΧΑ όσο και των προερχόμενων από τα υποθηκοφυλακεία, διορθώνοντας μια αδικία ετών, η οποία κρατούσε πίσω μισθολογικά τους υπαλλήλους.
Λοιπές διατάξεις:
1.Δαπάνες συμμετοχής των τέκνων του προσωπικού ηλικίας 4-16 ετών σε παιδικές κατασκηνώσεις
Ρύθμιση
Το άρθρο 27 του νόμου 4508/2017 έχει ανάλογη εφαρμογή και για το προσωπικό του ν.π.δ.δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο». Η ανάλογη εφαρμογή γίνεται από τον προϋπολογισμό του ν.π.δ.δ.
Αιτιολογική Έκθεση
Η ρύθμιση γίνεται για λόγους ισότιμης αντιμετώπισης των υπαλλήλων του Υπουργείου και των υπαλλήλων του νπδδ.