ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός

 

Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 19:37 | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΣΕΡΕΠΑΣ

    ΟΧΙ !!! ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ!!!!

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 19:07 | ΜΑΡΙΑ

    Όταν η ΦΥΣΗ βιάζεται ,εκδικείται!!ΝΟΜΟΣ!!Τι δουλειά έχουν τα παιδιά στα ομόφυλα ζευγάρια:::ΤΑ ΔΙΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ????

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 19:27 | Αγγελική Ξένου

    Θα ήθελα να σχολιάσω την άποψη μου. Θεωρώ ότι Κανείς δεν μπορεί να σταματήσει δύο ανθρώπους άτομα να είναι ζευγάρι. Αυτή τη στιγμή το ιδιωτικό συμφωνητικό διαβίωσης καλύπτει της ανάγκες τον ομοφυλόφιλων. Είμαι εντελώς αρνητική για τον νόμο τον ομοφυλόφιλων ζευγαριών. Καταρρέει την ιερή λέξη ΓΑΜΟ και στην συνέχεια τα πάντα γύρω από την ΜΑΝΑ και ΠΑΤΕΡΑ. Το δικαίωμα τον παιδιών, εάν κάποιος από τους δύο έχει δικό του παιδί ένταξη να συνεχίσει να το μεγαλώνει με σύντροφό η όχι. Σε καμία περίπτωση δεν είναι σωστό δύο άνδρες να περνούν παιδιά να τα μεγαλώνουν. Το πιο απαράδεκτο τρόπο να αποκτήσει κανείς παιδί είναι με παρένθετη μάνα. Θα ήταν ορθό να ακουστεί η φωνή του λαού. Δηλώνω ΟΧΙ. Σαν Γυναίκα σαν Μάνα σαν Ελληνίδα έως Ορθόδοξη Χριστιανή. Μητρικά ένστικτα είναι γένους θηλυκού, όπως και στα ζώα έτσι και στον άνθρωπο.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 19:52 | Κασσιανή Δρακονταειδη

    Λυποῦμαι βαθύτατα, γιατί οἱ ταγοί τῆς ἑλληνικης ἐπικρατειας ἀντί νά προωθοῦν καί ἑδραιώνουν τίς διαχρονιές Ἑλληνοθρόδοξες ἀρχές καί ἀξίες τίς ἀπεμπολοῦν ὡς μή ὤφειλαν, χάριν ξενόφερτων ἀρχῶν κάι ἠθῶν τά ὁποία ἐπί πλέον ἀντίκεινται καί στό θεόσδοτο μυστήριο τοῦ γάμου. Ὤς ἐκ τοῦτου ἀρνοῦμε τό νομοσχέδιο

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 19:44 | Ε.Κ

    ΟΧΙ στο νομοσχέδιο. Σε λίγο θα νομιμοποιήσουν και τη παιδοφιλία και τη κάθε διαστροφή που έχει ο καθένας;

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 19:22 | Βικυ

    1ον ΔΕΝ πιστεύω οτι ο παρών νόμος αποσκοπεί στην διασφάλιση της αρχής της ισότητας, το θέμα με την ισοτητα εχει κουράσει πια , οποίος εχει νου ξερει οτι όλο αυτο ειναι πρόφαση ο Χριστός εξισώνει τον άνθρωπο στο ιερό δισκοπότηρο και στη Βασιλεια του Θεού δεν εχει σημασια το φύλο, το χρωμα, η ιδιότητα,η κοινωνική θέση, τιποτα, παρά μονο πόσο μετάνοια έχουμε και πόσο αγώνα κάναμε, πόσο πολυ πιστεύαμε και εμπιστευτήκαμε τον Θεό και πόσο τον αγαπήσαμε, αρα και τον ακούσαμε και τον κάναμε πράξη, αγαπήσαμε λοιπόν και τον συνάνθρωπο μας τόσο όσο αγάπησε ο Θεός τον άνθρωπο,κρατήσαμε το μίσος μονο για την αμαρτία, αυτήν την καταδικάζουμε , δεν την κάνουμε νόμο.
    2ο ΔΕΝ υπάρχει πολιτικός γάμος, ο γάμος ειναι ένας, αυτος μέσα στην εκκλησία ,όπου τον ευλογεί με τις όμορφες ευχές ο Θεός μέσου του ιερέως, ειναι μυστήριο
    Ας μην πέφτουμε σε καμία παγίδα βρε παιδια ειναι απλά τα πράγματα,ο σατανάς θέλει να καταστρέψει το αγαπημένο πλάσμα του Θεού -τον άνθρωπο- μιας και δεν μπορει να κανει τιποτα στον ίδιο τον Θεό, αλλα ούτε και σε μας μπορει, παρά μονο αν του το επιτρέψουμε,βρήκε λοιπόν ανθρώπους που προτιμούν τις απολαύσεις , τους τις έδωσε πλουσιοπάροχα και του πούλησαν την ψυχή τους προσπαθώντας να παρασύρουν και ολους εμας στην αμαρτία στις ηδονές και στις τόσο πρόσκαιρες απολαύσεις μέσω μάρκετινγκ, θυμηθείτε τις 3 παγιδεσ που τόλμησε ο διάολος να πειράξει τον Ιησού Χριστο, ηταν όλες για την απόλαυση που μονο ενασ ματαιόδοξος θα έπεφτε,μην γινόμαστε θύματα,έχουν σχέδιο εξόντωσης , ξεκινούν απο την πηγή της κοινωνίας , την οικογένεια, το σχολειο την συνείδηση , προσέξτε !
    3ον «τροποποίηση του αστικού κώδικα και άλλων διατάξεων»;;;;;!!!!! Τι άλλο θα δούμε ; Αν συνεχίσουμε να λέμε ναι σαυτους που ούτε την πατρίδα αγαπούν ούτε τον λαό ούτε τον Χριστο θα το πληρώσουμε τόσο ακριβά και εμείς και τα παιδια μας. Δεν ειναι καιρος για εγωισμούς πείσματα και επιπολαιότητες

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 19:58 | ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

    ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΦΩΝΙΑ

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 19:49 | ΑΙΚ. ΧΙΟΝΗ

    ΑΡΝΟΥΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 19:45 | Αναστασία

    Διαφωνώ. Είναι κόντρα στη φύση!
    Όπως βλέπουμε στο φυσικό περιβάλλον οι παρεμβάσεις του ανθρώπου σε αυτό και που αλλοιώνουν, τη φύση, προκαλούν καταστροφές.
    Αναρωτηθείτε μήπως το ίδιο θα γίνει και εδώ;!

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 19:15 | Δημήτρης Φ.

    Διαφωνώ:1. Σύμφωνα με την επιστήμη της Βιολογίας η ομοφυλοφιλία είναι νεκρό σχήμα διότι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά αυτού που ονομάζουμε ζωή είναι η αναπαραγωγή και αυτή εκ φύσεως δεν υπάρχει στην ομοφυλοφιλία.
    2. Σύμφωνα με την εξελικτική θεωρία του Δαρβίνου η ομοφυλοφιλία δεν υπάρχει καν διότι δεν χαρακτηρίζεται από την αρχή της φυσικής επιλογής δηλαδή είναι επιλογή αυτοκαταστροφική, αυτοαναιρετική, που επιλέγει τη μη ζωή δηλαδή αντίθετα από αυτό που ορίζει η βασική αρχή της φυσικής επιλογής γι αυτό διάσημοι άθεοι υλιστές την απορρίπτουν (εκτός εάν θεωρήσουμε ως φυσική επιλογή, την υφαρπαγή παιδιών από τα ετερόφυλα ζεύγη…!).
    3. Ο αποκεκαλυμμένος λόγος του Θεού στην Παλαιά Διαθήκη καταδικάζει πλείστες όσες αμαρτίες αλλά μόνο τη συγκεκριμένη καταδικάζει ως βδελυγμα δηλαδή σίχαμα. Πόσο
    μάλλον να αναθρέψουν παιδιά, να παιδαγωγήσουν οι υποπίπτοντες σε αυτήν.
    4. Θα δημιουργήσουν οικογένεια αυτοί που βρίζουν την οικογένεια στις παρελάσεις υπερηφανείας;;
    5.Και εγώ θέλω νόμπελ, παράσημα, βραβεία και ανδριάντες! Τί; Έχει σημασία που δεν μπόρεσα να κάνω κάτι για να μου αξίζουν αυτά; Θέλω, επιθυμώ, είμαστε ίσοι πολίτες, αισθάνομαι θύμα ρατσισμού για αυτό απαιτώ να μου τα απονείμετε!!!
    4. Θα κάνουν οικογένεια αυτ

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 19:22 | ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΜΠΙ

    ΟΧΙ στο νομοσχέδιο. Όπως προαναφέρθηκε υπάρχει πληθώρα δημοσιεύσεων που δείχνει ότι τα παιδιά που υιοθετούνται από ομόφυλα ζευγάρια παρουσιάζουν συχνά ψυχολογικά προβλήματα (‘ADHD, προβλήματα συμπεριφοράς, όπως επιθετική και αντικοινωνική συμπεριφορά και συναισθηματικές διαταραχές όπως νευρωτικές διαταραχές ή κατάθλιψη, κλπ). Επιπλέον δεν υπάρχει καμία έρευνα που να υποδεικνύει το αντίθετο. Η ευημερία και η σωστή ανάπτυξη ενός παιδιού που μεγαλώνει σε ένα οικογενειακό περιβάλλον με γονείς του ιδίου φύλου δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένη, εάν δεν υπάρχουν επαρκείς μελέτες σε βάθος χρόνου που να το αποδεικνύουν. Που είναι οι έρευνες σας πάνω σε αυτό??
    Τα πράγματα είναι πολύ απλά: πατέρας + μητέρα = οικογένεια. Όλα τα άλλα είναι σεξουαλικός προσανατολισμός και προσωπικές προτιμήσεις. Υπάρχει ήδη το σύμφωνο συμβίωσης, δεν χρειάζεται και ο πολιτικός γάμος. Σχετικά με τα προς υιοθεσία παιδιά, είναι ελάχιστα. Τα ανδρόγυνα που θέλουν να υιοθετήσουν είναι πάρα πολλά, βάση των αιτήσεων, και πρέπει επιτέλους να απλοποιηθούν οι διαδικασίες υιοθεσίας τους (από ανδρόγυνα) για να μην μεγαλώνουν σε ιδρύματα. Τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του, είναι δικαίωμα του και το υπερασπίζομαι μέχρι τελικής πτώσης, αλλά μέχρι εκεί! Η ελληνική κοινωνία και η ελληνική οικογένεια δεν μπορεί να δεχτεί τέτοιους νόμους.

    οΧνδρεάκος Μόνιμος ΣύνδεσμοςΑπό τη στιγμή που τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια δεν μπορούν να αποκτήσουν παιδιά, δεν δικαιούνται να έχουν. Το ότι υπάρχουν γονείς ακατάλληλοι, δε σημαίνει ότι πρέπει να νομοθετήσουμε να έχουν παιδιά οι ΛΟΑΤΚΙ, όπως το ότι υπάρχουν αρτιμελείς άνθρωποι απαράδεκτοι δεν σημαίνει ότι πρέπει να επιδιώκουμε μια κοινωνία(!) ατόμων χωρίς χέρια ή πόδια. Είναι άλλο να κατανοούμε και να αγκαλιάζουμε τα πάθη, τις ιδιαιτερότητες και τις αδυναμίες του καθενός(!) κι άλλο να στρεβλώσουμε τη φύση και τις φυσιολογικές λειτουργίες(!). Δεν υπάρχουν καν επαρκείς μελέτες που να συνιστούν ότι είναι OK ένα παιδί να μεγαλώνει χωρίς το ένα πρότυπο γονέα και με το άλλο πρότυπο εις διπλούν. Τι είναι τα παιδιά, πειραματόζωα(!); Κατοικίδια(!); Τρόπαια; Χρειάζονται πατέρα και μητέρα(!). Δεν μπορεί το εγωιστικό καπρίτσιο των ΛΟΑΤΚΙ να είναι πάνω από τα δικαιώματα των παιδιών
    ΟΧΙ στο νομοσχέδιο. Όπως προαναφέρθηκε υπάρχει πληθώρα δημοσιεύσεων που δείχνει ότι τα παιδιά που υιοθετούνται από ομόφυλα ζευγάρια παρουσιάζουν συχνά ψυχολογικά προβλήματα (‘ADHD, προβλήματα συμπεριφοράς, όπως επιθετική και αντικοινωνική συμπεριφορά και συναισθηματικές διαταραχές όπως νευρωτικές διαταραχές ή κατάθλιψη, κλπ). Επιπλέον δεν υπάρχει καμία έρευνα που να υποδεικνύει το αντίθετο.
    1. Allen D.W. 2013. High school graduation rates among children of same sex-households. Review of Economics of the Household 11: 635–58. [Google Scholar]2. Allen D.W., Pakaluk C., Price J.. 2012. Nontraditional families and childhood progress through school: A comment on Rosenfeld. Demography 47: 755–75. [PubMed] [Google Scholar]3. American Psychological Association. 2005. Lesbian & gay parenting. http://www.apa.org/pi/lgbt/resources/parenting-full.pdf.4. Biblarz T.J., Stacey J.. 2010. How does the gender of parents matter? Journal of Marriage and Family 72: 3–22. [Google Scholar]5. Gartrell N., Bos H.. 2010. US national longitudinal lesbian family study: Psychological adjustment of 17-year-old adolescents. Pediatrics 126: 28–36. [PubMed] [Google Scholar]6. Goldberg A.E. 2007. (How) does it make a difference? Perspectives of adults with lesbian, gay, and bisexual parents. American Journal of Orthopsychiatry 77: 550–62. [PubMed] [Google Scholar]7. Golombok S., Blake L., Casey P., Roman G., Jadva V.. 2013. Children born through reproductive donation: A longitudinal study of psychological adjustment. Journal of Child Psychology and Psychiatry 54: 653–60. [PMC free article] [PubMed] [Google Scholar]8. Kobak R. 1999. The emotional dynamics of disruptions in attachment relationships: Implications for theory, research, and clinical intervention. In Cassidy J., Shaver P.R. (eds.), Handbook of Attachment (pp. 21–43). New York: The Guilford Press. [Google Scholar]9.Marks L. 2012. Same-sex parenting and children’s outcomes: A closer examination of the American Psychological Association’s brief on lesbian and gay parenting. Social Science Research 41: 735–51. [PubMed] [Google Scholar]10.Potter D. 2012. Same-sex parent families and children’s academic achievement. Journal of Marriage and Family 74: 556–71. [Google Scholar]Το σχέδιο νόμου προσκρούει στο άρθρο 21 του Συντάγματος μη σεβόμενο τα δικαιώματα των παιδιών που υιοθετούνται.
    2.
    3. Η προστασία της παιδικής ηλικίας, η οποία εμφανίζεται ως αδήριτη ανάγκη που θάλπεται από τις προτεινόμενες διατάξεις, δεν έχει τύχει επαρκούς τεκμηρίωσης. Το «καλό» του παιδιού που μεγαλώνει σε ένα οικογενειακό περιβάλλον με γονείς του ιδίου φύλου δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένο, εάν δεν υπάρχουν επαρκείς μελέτες σε βάθος χρόνου που να το αποδεικνύουν. Η αιτιολογική έκθεση σιωπά και στο σημείο αυτό. Έχει άραγε μελετηθεί ποια είναι η επίδραση στην σωματική και ψυχολογική ανάπτυξη του παιδιού και στην κοινωνική του ένταξη από την εκ των προτέρων δεδομένη απουσία πατρικού ή μητρικού προτύπου και η ανατροφή του από δύο πατέρες ή δύο μητέρες; Θα αναλάβετε αυτό το βάρος του κοινωνικού πειράματος να μεγαλώνουν παιδιά χωρίς την αλληλοσυμπληρούμενη συναισθηματική πληρότητα που παρέχουν η μητέρα και ο πατέρας; Έχετε τέλος, σκεφτεί ότι και τα παιδιά που θα επιλεγούν από τα ομο(φυλο)φιλα ζευγάρια για υιοθεσία έχουν και αυτά (αρνητικό) δικαίωμα στη «μη διαφορετικότητα», σε αντίθεση με ο,τι τους επιβάλλεται από τους αναδόχους τους;
    4. Παρακαλούμε πολύ τους κ. Βουλευτές να καταψηφίσουν τις διατάξεις αυτές, οι οποίες αποσκοπούν να επιβάλουν με ετσιθελικό και αυταρχικό τρόπο τον εξευτελισμό και την αλλοίωση του προαιώνιου θεσμού του γάμου.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 19:27 | Χρύσα

    Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο, είναι αντίθετο από αυτά που πιστεύουμε στην πίστη μας και σε αυτά που μας δίδαξαν οι γονείς μας, η οικογένειά μας, φυσικά.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 19:41 | Μαρδιτσα

    28/8/24, Μαρδιτσα 7:01
    Διαφωνώ σέ όλα με όσα θέλουν νά νομοθετήσουν, γιατι μου προσβάλλουν την ορθόδοξη πίστη μου στον τριαδικό Θεό (πού καί ή Βουλή εκεί ορκίστηκε) καί ότι ιερό καί φυσιολογικό μου έχει παραδοθεί δηλαδή:
    Α) δύο φύλα υπάρχουν, άνδρας καί γυναίκα
    Β) γάμος υπάρχει καί νοείται μόνο μεταξύ ανδρός καί γυναικός
    Γ) οικογένεια είναι άνδρας γυναίκα καί παιδιά.
    Οτιδήποτε άλλο που προωθείται αντιβαίνει στις ηθικές αξίες καί τά πιστεύω μου ως χριστιανή ορθόδοξη, καί δεν θα επικροτησω την αμαρτία!!!!

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:04 | Αχιλλέας Τ

    Σ
    Υ
    Μ
    Φ
    Ω
    Ν
    Ο
    Υ
    Μ
    Ε
    !

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:48 | Elena P

    ΝΑΙ στην ισότητα στον γάμο
    ΝΑΙ στην ισότητα στα δικαιώματα των τέκνων των ΛΟΑΤΚΙ
    ΝΑΙ στην πρόοδο αυτή
    ΝΑΙ στο να είμαστε Ευρώπη και όχι η Μέση Ανατολή

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:08 | ΑΘΗΝΑ ΖΑΜΠΟΥΡΗ

    θεωρώ ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο καταστρέφει την ελληνική οικογένεια, αποπροσανατολίζει τους νέους και εκθέτει τους πολιτικούς μασ.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:38 | Ευάγγελος

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:24 | Δήμητρα

    Αν και ελλιπές αυτό το νομοσχέδιο είναι ένα πρώτο βήμα προς την εξάλειψη των ανισοτήτων μεταξύ των μελών της κοινωνίας. Δεν νοείται να είναι οικογένειες αόρατες και χωρίς βασικά δικαιώματα επειδή σε κάποιους δεν αρέσει και τους χαλάει την αισθητική. Σε μια δημοκρατική χώρα χώρα θα έπρεπε όλοι να απολαμβάνουν ίσα δικαιώματα

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:30 | ΣΟΦΙΑ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:00 | Ελευθέριος

    Διαφωνώ απόλυτα. Η αισχροτητα σε συνδυασμό με τη χυδαιότητα καταλήγουν στη διαστροφή

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:55 | Ευλαμπια Μαυριδου

    Διαφωνώ κάθετα

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:10 | Ευλαμπια Μαυριδου

    Διαφωνώ

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:33 | Κατερίνα

    Όχι δεν συμφωνώ

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:59 | Μοσχακη Βικτωρια

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
    ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑΘΗΚΕ ΟΡΘΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
    ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΤΕ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:36 | Κωνσταντίνα

    Όχι δεν συμφωνώ

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:53 | Ευλαμπια Μαυριδου

    Διαφωνώ κάθετα διότι είναι σοδομισμός είναι ηθικώς διεστραμμένος και διεφθαρμένος νόμος είναι κυρίως βλάσφημος ενάντια στο θέλημα του Τριαδικού Θεού μας είναι δόλιος και υποχθονιος γιατί αποσκοπεί στην σαπιλα τής ανθρώπινης υπόστασης , προσβάλλει την αξία της δημιουργίας του ανθρώπου κατά εικόνα και καθ’ομοίωσιν , εξαθλιωνει την ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, συμβάλλει στην υπογεννετικοτητα και κατά κόρον είναι το πιο σιχαμερό νομοσχέδιο που ο Θεός θα το ξεβράσει

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:21 | Μοναχός Γεωργιος

    Γεν. 1,27 καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς.

    Γεν. 1,28 καὶ εὐλόγησεν αὐτοὺς ὁ Θεός, λέγων· αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε καὶ πληρώσατε τὴν γῆν καὶ κατακυριεύσατε αὐτῆς καὶ ἄρχετε τῶν ἰχθύων τῆς θαλάσσης καὶ τῶν πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ καὶ πάντων τῶν κτηνῶν καὶ πάσης τῆς γῆς καὶ πάντων τῶν ἑρπετῶν τῶν ἑρπόντων ἐπὶ τῆς γῆς.

    Γεν. 2,21 καὶ ἐπέβαλεν ὁ Θεὸς ἔκστασιν ἐπὶ τὸν Ἀδάμ, καὶ ὕπνωσε· καὶ ἔλαβε μίαν τῶν πλευρῶν αὐτοῦ καὶ ἀνεπλήρωσε σάρκα ἀντ᾿ αὐτῆς.

    Γεν. 2,22 καὶ ᾠκοδόμησεν ὁ Θεὸς τὴν πλευράν, ἣν ἔλαβεν ἀπὸ τοῦ Ἀδάμ, εἰς γυναῖκα καὶ ἤγαγεν αὐτὴν πρὸς τὸν Ἀδάμ.

    Γεν. 2,23 καὶ εἶπεν Ἀδάμ· τοῦτο νῦν ὀστοῦν ἐκ τῶν ὀστέων μου καὶ σὰρξ ἐκ τῆς σαρκός μου· αὕτη κληθήσεται γυνή, ὅτι ἐκ τοῦ ἀνδρὸς αὐτῆς ἐλήφθη αὕτη·

    Γεν. 2,24 ἕνεκεν τούτου καταλείψει ἄνθρωπος τὸν πατέρα αὐτοῦ καὶ τὴν μητέρα καὶ προσκολληθήσεται πρὸς τὴν γυναῖκα αὐτοῦ, καὶ ἔσονται οἱ δύο εἰς σάρκα μίαν.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:57 | Κυριακή Φ

    Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:03 | Γεώργιος

    Η Ελλάδα είναι Ορθοδοξο Χριστιανικό κράτος. Δεν αποδέχομαι καμία επιβολή και κανέναν ανήθικο (παράνομο)νόμο. Δεν δέχομαι οι λοάτκοι και παρελκόμενοι να υιοθετούν παιδάκια. Το παιδί πρέπει να έχει Πατερα και Μητερα. Τέλος!!!!!Όλα τα υπόλοιπα και η προπαγάνδα τους είναι της ανωμαλίας το κάγκελο.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:57 | Ελένη Κ.

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ επ’ ουδενί.
    Το εν λόγω νομοσχέδιο της κυβερνήσεως θα μπορούσε να χαρακτηριστεί όχι μόνο από υγιώς σκεπτόμενους πολίτες αλλά και από ειδήμονες του επιστημονικού χώρου (όπως ψυχιάτρους, ψυχολόγους, παιδοψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς κα.) επιεικώς εγκληματικό και απαράδεκτο.
    Ο γάμος των ομοφυλοφίλων και η συνεπαγόμενη υιοθεσία παιδιών, όχι μόνο δεν εξυμνεί και ενισχύει τον αρχαιότερο και συντηρητικότερο θεσμό της κοινωνίας μας, αλλά τον προσβάλλει ακράδαντα και τον αποδυναμώνει, καθώς αποτελεί χείριστο παράδειγμα για να νέα μέλη της κοινωνίας μας και συμβάλει στον πλήρη αποπροσανατολισμό τους από τον υγιή και πατροπαράδοτο τρόπο ζωής, σκέψης και κουλτούρας.
    Η φαινομενική «φυσικότητα» ενός θέματος όπως η σεξουαλική σχέση δύο ατόμων του ιδίου φύλου, δεν σημαίνει ότι καθίσταται και «φυσιολογική» και αυτόματα ότι δίνει το «πράσινο φως» στην κοινωνία μας να την αποδεχτεί και πόσο μάλλον να την «νομιμοποιήσει» και να παρέχει επάξια δικαιώματα.
    Οι δυσμενείς συνέπειες αυτού του νομοσχεδίου, εάν ψηφιστεί, προφανώς δεν θα είναι εμφανείς από τους πρώτους μήνες εφαρμογής του στην χώρα μας, αλλά αργά ή γρήγορα θα γίνουν εμφανείς με πάταγο και δυστυχώς μη αναστρέψιμη και καταστροφική επίδραση στην ψυχοσύνθεση των νέων ατόμων και την ισορροπία της κοινωνίας μας.
    Τα παιδιά στα ομόφυλα ζευγάρια δεν τα αδικεί ούτε ο νόμος, ούτε η κοινωνία, αλλά πρώτοι ΕΚΕΙΝΟΙ που τα ανέλαβαν! Τα παιδιά στα ομόφυλα ζευγάρια δεν θα έχουν ποτέ μητέρα και πατέρα. Η μορφή αυτή οικογένειας αποτελεί μία παρωδία οπού οι δήθεν ισχυρότεροι προσποιούνται τους γονείς και οι ασθενέστεροι τα παιδιά. Τι δίνει άραγε ο ομόφυλος γάμος στα παιδιά, πρότυπο πατρότητας, μητρότητας, συζυγίας, ταυτότητα φύλου, ρίζες και κληρονομιά, αυτοθυσία;; Περισσεύουν οι δηλώσεις των ομόφυλων που διατυμπανίζουν πώς αγαπούν και μεριμνούν για τα παιδιά τους, δεν αλληλοσυμπληρώνονται όμως από τις μαρτυρίες των ίδιων των παιδιών που να το επιβεβαιώνουν. Στην παραδοσιακή οικογένεια οι ίδιοι οι γονείς γίνονται αυτοθυσία για χάρη των παιδιών τους. Εν αντιθέσει στην ομόφυλη και δήθεν προοδευτική οικογένεια, θυσιάζονται τα δικαιώματα των παιδιών για τις σεξουαλικές ορμές και επιλογές των ενηλίκων.
    Ειδικότερα, η υιοθεσία παιδιών καθώς και οποιοσδήποτε τρόπος απόκτησης παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια ανοίγει την κερκόπρρτα της άτυπης έστω «νομιμοποίησης» της παιδεραστίας. Σε όλους μας είναι γνωστό ότι ένας άνθρωπος με πολλές φορές ασαφή σεξουαλικό προσανατολισμό, όπως είναι οι κοινότητα των ΛΟΑΤΚΙ, τον διακατέχει μία ασύδοτη ανάγκη πρωτίστως να ικανοποιήσει το σεξουαλικό του πάθος και κατ’ επέκτασιν σε πολύ δεύτερη μοίρα θα έθετε την σωστή ανατροφή ενός υιοθετημένου παιδιού. Υπό το πρίσμα των ανωτέρω, δεν υπάρχει εμπιστοσύνη ότι ένα τέτοιου τύπου ζευγάρι δεν θα μπει στην διαδικασία να εκμεταλλευτεί το ίδιο του το παιδί και σεξουαλικά. Αλλά και το προλεχθέν να μην συμβεί, υπό τον φόβο της ποινικής δίωξης, ποιος εγγυάται στην ψυχική ισορροπία ενός παιδιού που θα παλεύει μέσα του να διαχωρίσει κάθε φορά τον ρόλο της μητέρας και του πατέρα;
    Συνοψίζοντας, ο ομόφυλος γάμος (εντός πολλών εισαγωγικών) αλλοιώνει και προσβάλλει την ανθρώπινη φύση. Η πλάνη ορισμένων ανθρώπων δεν αποτελεί ανθρώπινο δικαίωμα. Βέβαια στην ιδιωτική ζωή του ο καθένας μπορεί να σκέφτεται και πράττει όπως νομίζει. Στον δημόσιο βίο όμως απαιτούμε να γίνονται σεβαστές οι αρχές και οι αξίες της ελληνορθόδοξης παράδοσης και όχι οι πεποιθήσεις της κάθε μίας αμφιβόλου προελεύσεως και υποστήριξης κοινότητας. Όσο συνωμοσιολογικό και εάν θέλουν «κάποιοι» να το χαρακτηρίζουν, η αλήθεια είναι μία. Όλη αυτή η προπαγάνδα περί τάχα μου ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ισότητας γίνεται για εμπορικούς και κερδοσκοπικούς λόγους από εταιρείες κολοσσούς. Ένας άνθρωπος με διχασμένη ταυτότητα φύλου (όπως σίγουρα θα είναι τα παιδιά των ομόφυλων ζευγαριών), δίχως εθνική, πολιτική θρησκευτική ταυτότητα είναι καταδικασμένος να είναι ες αεί έρμαιο των καταναλωτικών συνηθειών και της ακατάπαυστης ανάγκης ικανοποίησης των ηδονών που θα του επιβάλλει η δήθεν δημοκρατική και φιλελεύθερη δύση.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:15 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ

    Η αισχροτητα σε συνδυασμό με τη χυδαιότητα καταλήγουν στη διαστροφή

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:26 | ΑΘΗΝΑ ΖΑΜΠΟΥΡΗ

    Θεωρώ ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο καταστρέφει την ελληνική οικογένεια και τη νεολαία την οποία αποπροσανατολίζει

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:07 | Φωτεινή

    Όχι στο νομοσχέδιο!

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:03 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ

    Η αισχροτητα σε συνδυασμό με τη χυδαιότητα καταλήγουν στη διαστροφή.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:55 | Ευλαμπια Μαυριδου

    Διαφωνώ κάθετα, διότι είναι σοδομισμός, είναι ηθικώς διεστραμμένος καί διεφθαρμένος νόμος,είναι κυρίως βλάσφημος ενάντια στο θέλημα του Τριαδικού Θεού μας, είναι δόλιος και υποχθονιος αλλά και αντίχριστος νόμος, που αποσκοπεί στην σαπιλα τής ανθρώπινης υπόστασης, προσβάλλει την αξία της δημιουργίας του ανθρώπου «κατά εικόνα και καθ’ομοίωσιν «, εξαθλιωνει σε ύψιστο βαθμό την ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ,την ΚΟΙΝΩΝΙΑ , συμβάλλει στην υπογεννητικότητα και κατά κόρον είναι τό πιο σιχαμερό νομοσχέδιο που υπήρξε ποτέ και ο Θεός θά τό ξεβράσει!

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:47 | Γεωργιος

    Ξεκάθαρα εναντίον. Για τον γάμο, άμα σας είναι τόσο σημαντικό να σας…ευλογάει ο/η Δήμαρχος τι να πω ? Αλλά μάλλον καπρίτσιο είναι οπότε ξεφτίζει το αφήγημα περί δικαιώματος. Σε ότι αφορά παιδιά και ειδικά στην τεκνοθεσία από δύο άντρες είναι απαράδεκτο. Τα παιδιά κυρίες και κύριοι δεν είναι δικαίωμα. Έλεος.

    Εάν μας έρθει χαρτί επίσημο ή ανεπίσημο που θα αναγράφει γονέας Α και Γονεας Β δεν το υπογράφουμε και θα απαιτήσουμε να αλλάξει σε Μητέρα – Πατέρας. Εαν μας αρνηθούν μήνυση και ασφαλιστικά μέτρα.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:28 | Φωτεινή

    Όχι στο νομοσχέδιο. Διαφωνώ κάθετα με το παρόν νομοσχέδιο που αλλάζει την ισορροπία της φύσης και εργαλειοποιεί τη γυναίκα και συγχέει τους δύο ρόλους στα μάτια των παιδιών! Απαράδεκτη η στάση του πρωθυπουργού σε ένα τέτοιο τόσο λεπτό θέμα συνείδησης πίστης και παράδοσης.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:21 | Καρασούλης Κυριάκος

    Η νομιμοποίηση του γάμου 2 ομοφυλόφιλων ανθρώπων αποτελεί σαφή παραβίαση της φύσης. Αλλοίμονο εαν για κάθε διαστροφή ακολουθούσε νομιμοποίηση. Θεωρώ κατάντημα της ανθρώπινης κοινωνίας μια τέτοια εξέλιξη. Το δε χείριστο αποτελεί η υιοθεσία παιδιών από αρρώστους ανθρώπους. Τους αγαπάμε τους αποδεχόμαστε αλλά χρειάζονται βοήθεια από την Πο,ιτεία για να επανέλθουν. Αλλοίμονο αν αν επικροτήσουμε την υιοθεσία ενός παιδιού από 2 ανθρώπους άρρωστους. Θα δίνατε αυτό το παιδί σε 2 αρρωστους γονείς?

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:10 | Παναγιώτα Ταχμαζίδου

    Διαφωνώ κάθετα με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Είναι απαράδεκτο! είναι έκτρωμα ! ΄Ονειδος ! δεν το χωράει ο νους του ανθρώπου, δεν υπάρχει στοιχειώδης λογική, δεν λυπάστε τα παιδιά !

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:27 | Καρασούλης Κυριάκος

    Η νομιμοποίηση του γάμου 2 ομοφυλόφιλων ανθρώπων αποτελεί σαφή παραβίαση της φύσης. Αλλοίμονο εαν για κάθε διαστροφή ακολουθούσε νομιμοποίηση. Θεωρώ κατάντημα της ανθρώπινης κοινωνίας μια τέτοια εξέλιξη. Το δε χείριστο αποτελεί η υιοθεσία παιδιών από αρρώστους ανθρώπους. Τους αγαπάμε τους αποδεχόμαστε αλλά χρειάζονται βοήθεια από την Πο,ιτεία για να επανέλθουν. Αλλοίμονο αν αν επικροτήσουμε την υιοθεσία ενός παιδιού από 2 ανθρώπους άρρωστους. Θα δίνατε αυτό το παιδί σε 2 αρρωστους γονείς? νομιμοποίηση του γάμου 2 ομοφυλόφιλων ανθρώπων αποτελεί σαφή παραβίαση της φύσης. Αλλοίμονο εαν για κάθε διαστροφή ακολουθούσε νομιμοποίηση. Θεωρώ κατάντημα της ανθρώπινης κοινωνίας μια τέτοια εξέλιξη. Το δε χείριστο αποτελεί η υιοθεσία παιδιών από αρρώστους ανθρώπους. Τους αγαπάμε τους αποδεχόμαστε αλλά χρειάζονται βοήθεια από την Πο,ιτεία για να επανέλθουν. Αλλοίμονο αν αν επικροτήσουμε την υιοθεσία ενός παιδιού από 2 ανθρώπους άρρωστους. Θα δίνατε αυτό το παιδί σε 2 αρρωστους γονείς?

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:45 | ΣΤΑΜΑΤΙΑ

    Διαφωνώ. Το νομοσχέδιο αυτό προσβάλλει την ελληνική οικογένεια και δημιουργεί σοβαρές ριγματώσεις στα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας. Σε μια εποχή που οι αξίες και τα ιδανικά εκπίπτουν, η οικογένεια αποτελεί τον θεμέλιο λίθο στην στην ψυχική υγεία, την ευημερία, την εξελικτική πορεία και τη συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών. Η οικογένεια αποτελεί σημαντικό κοινωνικό θεσμό. Όταν μιλάμε για οικογένεια, στην ουσία αναφερόμαστε στον γάμο δύο ατόμων διαφορετικού φύλου που αποφάσισαν να ζήσουν μαζί και να κάνουν παιδιά. Η φύση ορίζει ποιοι μπορούν να κάνουν παιδιά και αυτό δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.
    Αν δεν συναισθάνεσθαι την ευθύνη των επικίνδυνων επιλογών σας, ας αντιληφθείτε τουλάχιστον την δυσαρέσκεια εκείνων που όλα αυτά τα χρόνια σας ψηφίζουν.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:10 | Κατερίνα Ιωαννίδου

    Διαφωνώ.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:28 | Ζάχου Λαμπρινή

    Σεβόμαστε την ιδιαιτερότητα. Αυτό που πάει να περάσει όμως δεν είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο και βάζει σε κίνδυνο τα θεμέλια της κοινωνίας. Σαφώς όχι αν και θα έπρεπε να ασχολούμαστε με άλλα θέματα…

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:59 | Antoniadou Chrystalla

    ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ «ΝΟΜΟΥ»!

    Ο ΓΑΜΟΣ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΗΤΕΡΑΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥ ΦΥΛΟΥ ΠΟΥ ΤΕΚΝΟΠΟΙΟΥΝ.
    ΚΑΘΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΙΟΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΩΝ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:49 | Κ Μ

    Ο νόμος του Θεού δεν επιτρέπει τέτοια τερατουργηματα. ΚΑΘΑΡΟ ΟΧΙ.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:58 | Efi

    Συμφωνω απολυτα με το νομοσχεδιο! ισα δικαιωματα, ανεξαρτητως σεξουαλικου προσαναολισμου!

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:48 | Κυριακή

    Διαφωνώ κάθετα! Τα παιδιά πρέπει να μεγαλώνουν με μητέρα και πατέρα. Επίσης ο γάμος είναι συνάπτεται μεταξύ άνδρα και γυναίκας, δεν υπάρχει άλλος γάμος ούτε άλλη οικογένεια. Τέλος.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:39 | Κωνσταντίνος Λένος

    Διαφωνώ κάθετα με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Προφανώς και ο κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να εκφράζεται και να ζει όπως θέλει εφόσον αυτό δεν είναι εις βάρος κάποιου συνανθρώπου του. Συνάνθρωποί μας βεβαίως είναι και τα παιδιά και θα ήταν τουλάχιστον εγκληματικό να τους στερήσουμε το δικαίωμα να μεγαλώσουνε με μάνα και πατέρα όπως μεγαλώσαμε όλοι μας.

    Θα έπρεπε να περνάμε νομοσχέδια που στηρίζουν την οικογένεια όπως την ξέρουμε όλοι μας και όχι την οικογένεια που κάποιοι λίγοι θέλουν να μας επιβάλουν. Οφείλουμε όλοι μας να αντισταθούμε σε αυτό το ορμητικό κύμα που προκαλούν τα «trends» των social media και τα δήθεν κινήματα. Οφείλουμε όλοι μας να αντισταθούμε στην ισοπέδωση των πάντων. Ας μας φωτίσει η Παναγία μας να δούμε την αλήθεια.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 17:08 | Π.Δ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.

    Καταρχάς είναι αντισυνταγματικό. Υπάρχει το σύμφωνο συμβίωσης.
    Γάμος γιατί ;;
    Γάμος είναι κάτι το ιερό. Γιατί δεν σέβεστε ούτε τον Θεό , ούτε τη φύση;;

    Και το χειρότερο : Πως διασφαλίζει το νομοσχέδιο αυτό (αντιγραφή από άλλα, άλλων χωρών) τα βασικά επίσης δικαιώματα των ανήλικων παιδιών, στα χέρια παρα-φύση «γονιών» ;; Ποιος διασφαλίζει ότι πολλοί ανώμαλοι θα «παντρευτούν»με το νομοσχέδιο αυτό, μόνο και μόνο για να έχουν ανήλικα παιδάκια και για άλλες ορέξεις τους ;;;

    Μόνο να δούμε τα άτομα που οργανώνουν τις παρελάσεις διάφορων (κάθε είδους) ανώμαλων, και να αναλογιστούμε, οι βουλευτές που εκλέξαμε δυστυχώς , τι θα ψηφίσουν !!! Να υιοθετούν ανήλικα παιδιά αυτοί ;; Όταν δεν μπορεί να υιοθετήσει ένα φυσιολογικό ζευγάρι ;;

    Τα ανήλικα παιδιά που δεν έχουν κρίση όταν είναι ανήλικα , αλήθεια όταν θα μεγαλώσουν και μπορούν να καταλάβουν τι έγινε , ποιος θα επουλώσει τις ψυχές τους ;;;
    Ποιος τα ρώτησε αν θέλουν να υιοθετηθούν από ανώμαλους;; …

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 17:14 | Θανάσης Κιούσης

    Διαφωνώ όχι μόνο στη συγκεκριμένη κίνηση του κράτους να νομοθετήσει κάτι που δεν συνάδει με την πίστη και την παράδοση του έθνους μας. Αλλά και με την αντιδημοκρατική αντιμετώπιση του ελληνικού λαού. Θα μπορούσαμε να θέσουμε την ετιμηγορία στο πλαίσιο ενός δημοψηφίσματος. Για κάτι τόσο διαφορετικό με το θεσφατο παρελθόν του λαού μας, θα έπρεπε να ερωτηθεί με δημοκρατικούς όρους. Δυστυχώς πέρα απο το θέμα του εν λόγω νομοσχεδίου και πίσω απο το προσκήνιο των γεγονότων, στο δια ταύτα φθίνει το ύψιστο αγαθό της προσφοράς μας στο δυστοπικό πλέον κόσμο μας, η δημοκρατία.