ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός

 

Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 06:18 | Συμφωνούλα Συμφωνοπούλου

    Σ
    Υ
    Μ
    Φ
    Ω
    Ν
    Ω
    !!!
    Σ
    Υ
    Μ
    Φ
    Ω
    Ν
    Ω
    !!!
    Σ
    Υ
    Μ
    Φ
    Ω
    Ν
    Ω
    !!!
    Σ
    Υ
    Μ
    Φ
    Ω
    Ν
    Ω
    !!!
    Σ
    Υ
    Μ
    Φ
    Ω
    Ν
    Ω
    !!!
    Σ
    Υ
    Μ
    Φ
    Ω
    Ν
    Ω
    !!!
    Σ
    Υ
    Μ
    Φ
    Ω
    Ν
    Ω
    !!!
    Σ
    Υ
    Μ
    Φ
    Ω
    Ν
    Ω
    !!!
    Σ
    Υ
    Μ
    Φ
    Ω
    Ν
    Ω
    !!!
    Σ
    Υ
    Μ
    Φ
    Ω
    Ν
    Ω
    !!!
    Σ
    Υ
    Μ
    Φ
    Ω
    Ν
    Ω
    !!!
    Σ
    Υ
    Μ
    Φ
    Ω
    Ν
    Ω
    !!!
    Σ
    Υ
    Μ
    Φ
    Ω
    Ν
    Ω
    !!!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 06:29 | Αντώνιος

    Συντασσόμενος με την του Χριστού και Κυρίου μας, Ορθόδοξη Εκκλησία μας, διαφωνώ σε όλα με το νομοσχέδιο. Απαράδεκτο κάθε ανωμαλία, πάρα φύσιν απόκλιση, ηθική παρέκκλιση και ότι άλλο πέραν του κατά φύσιν, να συζητιέται σε τέτοιο βαθμό και να επιδιώκεται να γίνεται νόμος του κράτους, ευθυγραμμισμένο με τις επιταγές και τις «μόδες» της κάθε εποχής. Ο Νόμος του Θεού είναι ένας και αιώνιος. Για όλους έχει ο Θεός δώσει δυνατότητα σωτηρίας, όχι όμως έτσι…

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 04:15 | Μαρις

    Διαφωνω πληρως..το παιδι ειτε ζει με τους γονεις που το γεννησαν, ειτε οχι, το αυτονοητο ειναι οτι θα εχει απο τη στιγμη που γεννηθηκε εναν πατερα αντρα και μια μητερα γυναικα.. Πραγματικα θελετε να κανετε το ασπρο μαυρο και το μαυρο ασπρο.. Μη παιζεται ομως με αυτα..θα τα βρειτε μπροστα σας μια μερα και θα ειναι αργα..καντε ο,τι καλυτερο μπορειτε για την Ελλαδα μας..αν βεβαια ξερετε τι ειναι καλο..Οι ξενες δυναμεις μας εχουν καταντησει να νιωθουμε μειονεκτικα σα χωρα, ενω ημαστε πραγματικα η χωρα που μεγαλωσε τον υπολοιπο κοσμο…

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 04:34 | ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ, ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 23 ΤΕΛΩΝΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΩΝΙΟ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ. Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΡΑ. ΟΣΟΥΣ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΦΤΙΑΞΕΤΕ, ΟΥΤΕ Ο Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΟΥΤΕ Ο Κ. ΣΚΕΡΤΣΟΣ ΟΥΤΕ Ο Κ. ΠΑΤΕΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΥΠΕΡΤΑΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΥΒΡΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΝΕΜΕΣΙΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ.ΣΑΣ ΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΟΝΕΙΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΥΣΑΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΤΟΣΟΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΗΡΩΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ…

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 04:40 | Θεοδωρα

    Διαφωνω με το γαμο ομοφυλοφιλων καθως και την τεκνοθεσια. Κριμα που αντι να λυσουμε ποσα προβληματα και θεματα ασχολουμαστε με κατι τοσο παραλογο..οικογενεια ειναι δυο ανθρωποι που ενωνονται και δημιουργουν απογονους..δυο γυναικες ή δυο αντρες πως ενωνονται και δημιουργουν ανθρωπους; βαλατε τη σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση στα σχολεια,ενω εσεις ειστε αμορφωτοι για το πως δημιουργειται ενας ανθρωπος…..πατε παλι σχολειο γιατι στα χρονια σας δεν ειχε μαθημα σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης..

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 03:33 | ΕΛΕΝΗ

    Διαφωνώ.
    Το Ελληνικό Σύνταγμα στηρίζει θερμά την οικογένεια που συμβάλλει στη «συντήρηση και προαγωγή του Έθνους» (αρ 21) και άρα την ετερόφυλη οικογένεια που φέρει τη δυνατότητα τεκνοποίησης.
    Κατά δεύτερον, μια μη ετερόφυλη συμβιωτική σχέση δεν μπορεί να έχει πρόσβαση σε υιοθεσία γιατί η αποϊατρικοποίηση των αρχικά διαστροφών και μετέπειτα παρεκκλίσεων επιλογής συμβιωτικού προσανατολισμού συνετέλεσε στο να μην υπάρχουν επαρκείς μελέτες την τελευταία 20ετία για την ικανότητα τέτοιων κοινωνικών σχηματισμών να υιοθετούν.
    Τρίτον στο παιδί οφείλουμε το δικαίωμα να έχει πλήρη αναφορά κατά την παιδική του ηλικία στο φυσικό αρχέτυπο μητέρα-πατέρας που μέσω αυτού διαιωνίζεται το είδος του ανθρώπου.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 03:09 | Χαρης

    Για γυναίκες που έχουν υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης πριν γεννηθούν τα παιδιά (ως απόδειξη ότι έχουν γεννηθεί μέσα στα πλαίσια της οικογένειας οπότε είχαν δυο γονείς από την πρώτη στιγμή) ΠΡΕΠΕΙ να μπορεί να γίνει εκούσια αναγνώριση τέκνου/τέκνων της μιας (και με δική της συναίνεση προφανώς) και από την άλλη. Είναι ήδη παιδιά και των δυο εξ’αρχής αφού μαζί τα μεγαλώνουν. Εκούσια αναγνώριση πρέπει να γίνει και όχι να χρειάζεται υιοθεσία.

    Είναι πολύ σημαντική η ίδρυση συγγένειας.

    Επίσης για γυναίκες που θα συνάψουν γάμο να μπορούν να προχωρούν μετά σε ιατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, και εφόσον συναινούν και οι δυο τους, το παιδί που θα γεννιέται να αναγνωρίζεται αυτομάτως ως δικό τους.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 03:55 | Ηλίας

    Για γυναίκες που έχουν υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης πριν γεννηθούν τα παιδιά (ως απόδειξη ότι έχουν γεννηθεί μέσα στα πλαίσια της οικογένειας οπότε είχαν δυο γονείς από την πρώτη στιγμή) ΠΡΕΠΕΙ να μπορεί να γίνει εκούσια αναγνώριση τέκνου/τέκνων της μιας (και με δική της συναίνεση προφανώς) και από την άλλη. Είναι ήδη παιδιά και των δυο εξ’αρχής αφού μαζί τα μεγαλώνουν. Εκούσια αναγνώριση πρέπει να γίνει και όχι να χρειάζεται υιοθεσία.

    Είναι πολύ σημαντική η ίδρυση συγγένειας.

    Επίσης για γυναίκες που θα συνάψουν γάμο να μπορούν να προχωρούν μετά σε ιατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, και εφόσον συναινούν και οι δυο τους, το παιδί που θα γεννιέται να αναγνωρίζεται αυτομάτως ως δικό τους.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 02:56 | Φωτεινη

    Για γυναίκες που έχουν υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης πριν γεννηθούν τα παιδιά (ως απόδειξη ότι έχουν γεννηθεί μέσα στα πλαίσια της οικογένειας οπότε είχαν δυο γονείς από την πρώτη στιγμή) ΠΡΕΠΕΙ να μπορεί να γίνει εκούσια αναγνώριση τέκνου/τέκνων της μιας (και με δική της συναίνεση προφανώς) και από την άλλη. Είναι ήδη παιδιά και των δυο εξ’αρχής αφού μαζί τα μεγαλώνουν. Εκούσια αναγνώριση πρέπει να γίνει και όχι να χρειάζεται υιοθεσία.

    Είναι πολύ σημαντική η ίδρυση συγγένειας.

    Επίσης για γυναίκες που θα συνάψουν γάμο να μπορούν να προχωρούν μετά σε ιατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, και εφόσον συναινούν και οι δυο τους, το παιδί που θα γεννιέται να αναγνωρίζεται αυτομάτως ως δικό τους.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 02:42 | Ευαγγελος Λέπουρας

    Τα δικαιώματα της εν λόγω μειονότητας κατοχυρωθηκαν με το σύμφωνο συμβίωσης, οποιοδήποτε άλλο νομοσχέδιο προσβάλει τα δικαιώματα και την νοημοσύνη του συνόλου της κοινωνίας μας.
    Σταματήστε επιτέλους οι πολιτικοί την επιτηδευμένη δήθεν προοδευτικότητα γιατί σας κάνει να είστε ομοφοβικοι απέναντι στην λογική και φυσιολογική ροή των πραγμάτων.
    Υ.Γ. Στὶς επόμενες εκλογές ζητήστε από την μειοψηφία την ψήφο σας, της πλειοψηφίας ξεχάστε την.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 02:04 | Δημήτρης

    Κάποιος έγραψε ότι προς το παρόν δεν έχουν δικαίωμα για παρένθετη μητέρα. Μην κοροϊδευόμαστε. Έτοιμο το έχουν και μέχρι να το περάσουν φαίνεται ότι πάλι θα υπάρχει κάποιο νομικό παραθυράκι. Επίσης, για τα επιχειρήματα περί ορφανών, με 149 παιδιά προς υιοθεσία και 2600 αιτήσεις υιοθεσίας δεν τίθεται θέμα ανεπάρκειας οικογενειών για τα παιδιά αυτά.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 02:35 | Βασίλειος Ε

    Διαφωνώ πλήρως! Τα παιδιά χρειάζονται μαμά και μπαμπά, όχι ώς τίτλους αλλά ως φύλα. Επιπλέον, μέχρι σήμερα η ανθρωπότητα στηρίχτηκε στην ύπαρξη ζεύγους ανδρός και γυναικός για την ευρυθμία της οικογένειας και για τη σωστή ισορροπία των παιδιών. Όλοι μας έχουμε γεννηθεί από έναν άνδρα και μια γυναίκα. Σε καμία περίπτωση από 2 άνδρες ή 2 γυναίκες. Διαφωνώ πλήρως.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 01:31 | Ανθούλα

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο. Καταλύει το θεσμό της οικογένειας,που προστατεύει το Σύνταγμα και υφίσταται μεταξύ άνδρα και γυναίκας.Είναι ενάντια στην πίστη που έχουμε ως ορθόδοξο κράτος,στην φυσική τάξη κ υπονομεύει την κοινωνία μας.Όσο για την υιοθεσία παιδιών,τους στερεί το ιερό δικαίωμα να μεγαλώνουν με μητέρα κ πατέρα…

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 01:03 | Ανθούλα

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο. Καταλύει το θεσμό της οικογένειας,που προστατεύει το Σύνταγμα και υφίσταται μεταξύ άνδρα και γυναίκας.Είναι ενάντια στην πίστη που έχουμε ως ορθόδοξο κράτος,στην φυσική τάξη κ υπονομεύει την κοινωνία μας.Όσο για την υιοθεσία παιδιών,τους στερεί το ιερό δικαίωμα να μεγαλώνουν με μητέρα κ πατέρα.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 01:14 | Άννα

    Διαφωνώ …πουθενά δεν λαμβάνετε υπ όψιν ή θέληση και ή γνώμη τού παιδιού

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 01:01 | Βίκυ

    Διαφωνω καθετα με το νομοσχεδιο.
    Ουτε γαμος υφισταται ουτε παιδιά μεταξυ ομοφυλοφιλών.Ειναι παραφυση..Στην εποχη μας επιβραβευεται το μη φυσιολογικο και θεωρειται οπισθοδρομικο το φυσιολογικό.
    Αρχικα ουτε ο γαμος πρεπει να επιτραπει ωστε να μιλαμε για ισοτητα και παιδια στο γαμο αυτο.
    Θυσιάζονται αθωα παιδια ενοψει «ισοτητας».
    Αυτα τα σκεφτηκε καποιος?
    Το νομοσχεδιο ειναι οπισθοδρομικό και φανερωνει τη βαθια κριση αξιων και σαπιλα της κοινωνιας μας..Κρίμα ντροπη και αισχος!!
    Μεγαλο το ελεος του Θεου που μας ανεχεται ακόμα και δε μας καταστρεφει οπως τα Σοδομα και Γομορα..Οι προσευχες αγιασμενων ανθρωπων σωζουν την Ελλαδα..για ποσο ακομα δε ξερω βεβαια..

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 01:34 | Stef

    Όχι,να μη τεθεί ούτε για ψήφισμα.
    Ας σκεφτεί κάποιος για μια φορά και τα δικαιώματα των παιδιών..
    Δε χρειάζεται οι Έλληνες να υιοθετούμε κάθε παρέκκλιση από το φυσιολογικό και κάθε ανωμαλία που υιοθετούν άλλοι λαοί με άλλες κουλτούρες και πιστεύω, με το πρόσχημα της ισότητας. Τα αυτονόητα παιδιά..τα αυτονόητα..

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 01:47 | Ιωάννης

    Δεν συμφωνώ με το παρόν νομοσχέδιο.
    Θεωρώ ότι υπάρχουν πιο σημαντικά θέματα να ασχοληθούμε σαν κοινωνία όπως η υπογεννητικότητα των Ελλήνων, η πραγματική οικονομία, ο παραγωγικός τομέας, η γεωργία, η κτηνοτροφία, η εθνική άμυνα και στρατηγική.
    Δεν Θεωρώ ότι ο δημιουργός- φύση μας διδάσκει την ανωμαλία, αλλά και οι συμπαντικοί νόμοι.
    Η ελληνική κοινωνία δεν προχωράει έτσι μπροστά, με το να δίνει στην διαστροφή περιθώρια νομικά.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 01:55 | Δέσποινα

    Διαβάζοντας αυτό το νομοσχέδιο και έχοντας μία υπερευαισθησία απέναντι στα παιδιά, λόγω επαγγέλματος, ένα ερώτημα έρχεται στο μυαλό μου, τελικά, όλοι έχουν δικαιώματα, γκέι,τρανς, λεσβίες κ.τ.λ., εκτός από τα παιδιά;
    Ποιος θα στερήσει το δικαίωμα ενός παιδιού να πει τη λέξη μητέρα;
    Ποιος θα στερήσει το δικαίωμα ενός παιδιού να μεγαλώσει σε μια φυσιολογική οικογένεια;
    Γιατί, ας μη γελιόμαστε, αυτή δεν είναι φυσιολογική οικογένεια, όσο και αν παλεύουν κάποιοι να μας πείσουν ότι είναι.
    ΚΑΤΩ ΤΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 01:39 | Στέφανος Ζγερας

    Είμαι αντίθετος με την θεσμοθέτηση του νομοσχεδίου γιατί πιστεύω ότι η υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια θα δημιουργήσει πολλά ψυχολογικά προβλήματα και θα αλλοιώσει τις παιδικές ψυχές που θα υιοθετηθούν από αυτά. Η απόκτηση παιδιού, για να πραγματοποιηθεί, όπως έχει οριστεί από την φύση, απαιτεί δύο ετεροφυλόφιλους, έτσι και η ανατροφή του παιδιού, προκειμένου να θεωρείται φυσιολογική (ως προς την ψυχοσύνθεση του), θα πρέπει να γίνεται από ετεροφυλόφιλους γονείς (έναν πατέρα και μία μητέρα). Κάθε τί που δεν είναι εναρμονισμένο με τους φυσικούς κανόνες, αργά ή γρήγορα δημιουργεί ή δημιουργείται σε αυτό κάποιο πρόβλημα, είτε κάποια επιπλοκή.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:01 | Αικατερίνη Κρασακη

    Κύριε πρωθυπουργέ και αξιότιμοι κύριοι βουλευτές με όλο τον σεβασμό επιθυμώ να δηλώσω ευθαρσώς την διαφωνία μου αναφορικά με το προς ψήφισιν νομοσχέδιο.Η νομιμοποίηση μιας καθ’ολα νοσηρης καταστασεως-γιατι περι αυτού πρόκειται-δεν αποτελεί επ’ουδενι λόγω ένδειξη συμπαθειας προς την συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα και έκφραση του δημοκρατικού ιδεωδους,αλλά πράξη πλήρουςαπαξίωσης του γονεικου ρολου, που αντίκειται στους φυσικούς συμπαντικους νόμους.Η σύναψη γάμου μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου καθίσταται εντελώς αδύνατη, δεδομένου ότι δεν δύναται να πραγματοποιηθεί η αναπαραγωγικη διαδικασία και συνεπώς η δημιουργία της καινούργιας ζωής. Η φυσιολογική οικογένεια αποτελείται από τη μητέρα, τον πατέρα και τα παιδιά τους. Αυτό που τα ομοφυλοφιλικα ζευγάρια αποκαλούν οικογένεια είναι απλώς ένα ευτελές υποκατάστατο. Και εδώ τίθεται το εύλογο ερώτημα:πώς αποδιδεται απο την πολιτεία η τιμή και ο σεβασμός στους γονείς,οπως ορίζει η θεϊκή εντολη,όταν με το εν λόγω νομοσχέδιο τους απαξιώνει και τους εξευτελίζει στον εσχατο βαθμό, δηλώνοντας εμμέσως πλην σαφώς οτι μπορούν κάλλιστα να αντικατασταθουν με κάτι παρόμοιο; Κύριε πρωθυπουργέ, σας υπενθυμίζω ότι μεγαλώσατε στους κόλπους μιας πατριαρχικης οικογένειας, η οποία σας μεταλαμπαδευσε αρχές και αξίες. Μην τις θυσιαζετε στον βωμό της πολιτικής και του εξευρωπαισμου. Αποσύρετε το νομοσχέδιο-μιασμα. Αυτό το επονειδιστο νομοσχέδιο, που υποσκαπτει τα θεμέλια της ελληνικής οικογένειας και συντελεί στην πλήρη ισοπέδωση των αρχών και αξιών του έθνους μας,το οποίο, είμαι βεβαία, οτι οι εξαιρετοι γονείς σας δεν θα ενέκριναν. Δεν δώσαμε τα φώτα του πολιτισμού στους άλλους λαούς, για να οδηγηθουμε στον σκοταδισμο και την διάλυση υιοθετώντας τα διεφθαρμενα τους ήθη. Ξέρω,οτι η τοποθέτηση μου σίγουρα θα ενοχλήσει κάποιους δήθεν προοδευτικους.Τους απαντώ λοιπόν ,οτι η εξίσωση του πάρα φύσιν με το κατά φύσιν δεν είναι πρόοδος, είναι κατάντια. Οι ομοφυλόφιλοι δεν χρειάζονται νομοθετική κατοχύρωση αλλά εξειδικευμενη βοήθεια, για να αποδεχτούν το φύλο τους και να ζήσουν φυσιολογικά, και ασφαλώς μέχρι να γίνει αυτό, δεν μπορούν να είναι ισοτιμα μέλη του κοινωνικού συνόλου. Κύριε πρωθυπουργέ και σεβαστά μέλη του ελληνικού κοινοβουλίου σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων και αποδείξτε πως είστε άξιοι της εμπιστοσύνης του ελληνικού λαού,που σας τίμησε με την ψήφο του. Γιατί το σημαντικό δεν είναι να γίνουμε Ευρωπαίοι, αλλά να παραμείνουμε ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:47 | po

    Για γυναίκες που έχουν υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης πριν γεννηθούν τα παιδιά (ως απόδειξη ότι έχουν γεννηθεί μέσα στα πλαίσια της οικογένειας οπότε είχαν δυο γονείς από την πρώτη στιγμή) ΠΡΕΠΕΙ να μπορεί να γίνει εκούσια αναγνώριση τέκνου/τέκνων της μιας (και με δική της συναίνεση προφανώς) και από την άλλη. Είναι ήδη παιδιά και των δυο εξ’αρχής αφού μαζί τα μεγαλώνουν. Εκούσια αναγνώριση πρέπει να γίνει και όχι να χρειάζεται υιοθεσία.

    Είναι πολύ σημαντική η ίδρυση συγγένειας.

    Επίσης για γυναίκες που θα συνάψουν γάμο να μπορούν να προχωρούν μετά σε ιατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, και εφόσον συναινούν και οι δυο τους, το παιδί που θα γεννιέται να αναγνωρίζεται αυτομάτως ως δικό τους.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:38 | Παφύλη Αικατερίνη

    Διαφωνώ με την ψήφιση νομιμοποίησης του γάμου ομοφυλόφιλων.Δεν μπορεί να λειτουργήσει ολοκληρωμένη οικογένεια με ανθρώπους του ιδίου φύλλου.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:30 | Κώστας

    Μία ακόμη ψευδαίσθηση προόδου και παρακμής των σύγχρονων κοινωνιών. Άλλο η επιθυμία δύο ατόμων του ιδίου φύλου να είναι μαζί κι άλλο η νομιμοποίηση της σχέσης ως απόλυτα φυσικής. Άλλο επιθυμία, άλλο δικαίωμα. Δηλώνω αντίθετος στο παρόν νομοσχέδιο, καθώς αποτελεί ένα δόλιο κατασκεύασμα που έρχεται σε αντίθεση με τις αξίες και ανάγκες του σύγχρονου πολιτισμού και της ορθόδοξης χριστιανικής πίστης.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:05 | Χαράλαμπος

    Διαφωνώ!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:52 | Κατερίνα

    Δεν συμφωνώ.

    Δεν γίνεται να νομιμοποιούμε την επιθυμία κάποιον ανθρώπων σε βάρος ολοκλήρου του λαού ,σε βάρος της ηθικής, σε βάρος του μέλλοντος μας.

    Καθώς μετά θα ακολουθήσει το πραγματικά αποτρόπαιο η υιοθέτηση ή χρήση παρένθετης μητέρας για να τους δωθουν παιδιά.
    Η φύση όρισε πως γίνονται τα παιδιά και ο εκβιασμός μέσω της επιστήμης είναι βιασμός.

    Παιδιά για υιοθεσία κάτω των δύο ετών δεν υπάρχουν πολλά, φαίνονται όλα τα διαθέσιμα παιδιά στο gov.gr ,κατ’επέκταση αυτό σημαίνει ότι θα ζητάνε παιδιά κατά παραγγελία μέσω παρένθετης μητέρας. Η απόλυτη υποτίμηση της γυναίκας και της ζωής, κάνοντάς την γυναίκα μια μηχανή παραγωγής και τα παιδιά εμπόρευμα.
    Τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να έχουν μάνα και πατέρα, όπως είχαμε όλοι συμπεριλαμβανομένων και των ομοφυλόφιλων.

    Σεβόμαστε τους ανθρώπους όλους και τις επιλογές τους με το σύμφωνο συμβίωσης , το οποίο είναι αρκετό.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:42 | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:27 | Oλγα Σ. εκπαιδευτικός

    Τα παιδιά που μεγάλωσαν με ομοφυλα ζευγάρια τα ρώτησε κσνείς;Εχω διαβάσει συνεντεύξεις τους απογοητευτικές.
    Ενα μεγάλο ΟΧΙ στο νομοσχέδιο που ακόμα και αν ψηφιστεί, δεν είναι μόνο στο χέρι των ανθρώπων η εφαρμογή του!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:44 | Κωνσταντίνος

    Ως πότε στην Ελλάδα θα συζητάμε ακόμα για τα αυτονόητα; Έχουν μπει κάποιες ακραίες ομάδες εδώ μέσα που έχουν πάρει εντολή από συνομωσιολογικές ομάδες στο viber και προσπαθούν και καλά να εκφράσουν δήθεν την κοινωνία. Ψηφίζω νέα δημοκρατία εδώ και χρόνια και θα συνεχίζω να ψηφίζω, ακόμα πιο περήφανα.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:11 | Xara

    Διαφωνώ απολύτως με το νομοσχέδιο . Είναι ενάντια στα πιστεύω , στην θρησκεία και στην παράδοση αυτής της χώρας !

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:23 | Αγγελικη

    Κάθετα ΟΧΙ στην έναρξη της ολοσχερούς καταστροφής της κοινωνίας μας. Ας διατηρήσουμε τις αξίες μας σταθερές, μόνο αυτές μας έμειναν. Αυτό το νομοσχέδιο δε θα διαλύσει μόνο σε πνευματικό επιπεδο τους συνανθρώπους μας αλλά θα προκαλέσει την οργή του Θεού. Επιπλέον, σε κοινωνικό επιπεδο θα δημιουργηθούν πολλαπλά προβλήματα που είναι αδύνατον να τα παραθέσω λόγω χώρου εδώ. Ας σκεφτούμε μόνο ότι ένα παιδι που αποχωρίζεται τη μητέρα του εκτακτως και τοποθετείται σε θερμοκοιτίδα, βιώνει μια μόνιμη ανασφάλεια λόγω καθηλώσεων. Αυτό είναι μόνο το λιγότερο.. Σκεφτείτε τι θα συμβεί αν αυτό το «πείραμα» εφαρμοστεί! Επιπλέον πως μπορεί να γίνει δεκτός ένας γάμος υπό τη σκεπή του Θεού, όταν οι νόμοι του Θεού καταπατώνται!!! Έλεος..

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:21 | Κωνσταντίνος

    Ο πολιτισμός μας και η κοινωνία μας θέλουν μάνα και πατέρα. Ο νομοθέτης πρέπει να ακούει την κοινωνία. Σε κανένα παιδί δεν πρέπει να στερούμε την μητρική (γυναικεία) ή την πατρική (ανδρική) παρουσία κατά την ψυχική του ανάπτυξη. Επίσης, με το παρόν νομοσχέδιο αναγνωρίζεται κάτι που υπερβαίνει και αντίκειται στην ίδια την φύση, να αναγνωρίζεται γάμος σε ανθρώπους του ίδιου φύλου! Η Κυβέρνηση όμως δεν ακούει την κοινωνία που διαφωνεί, επιβάλλοντας κάτι με το ζόρι. ΑΡΑ ΤΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ;;;

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:17 | Αντώνης

    Διαφωνώ με τη θέσπιση γάμου για ομοφυλόφυλους. Τα τυπικά για τη μεταξύ τους συμβίωση καλύπτονται ήδη από το σύμφωνο συμβίωσης.
    Δίνοντας σε ομοφυλόφιλους το δικαίωμα να μεγαλώνουν παιδιά, στερούμε από τα παιδιά αυτά το δικαίωμα να μεγαλώσουν με τους φυσικούς γονείς τους, που είναι αναγκαστικά διαφορετικού φύλου.
    Ο γάμος πρέπει να στηρίζει τη δημιουργία φυσικών οικογενειών, και η πολιτεία πρέπει να αναπληρώνει όποιο κενό προκύψει από θάνατο ή ακαταλληλότητα με βάση το ορθό πρότυπο, δηλαδή τον άνδρα ή την γυναίκα. Σίγουρα δεν είναι κατάλληλη για τον ορισμό αυτών των προτύπων η κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ, επειδή καταφεύγει σε κυκλικό (ή αναδρομικό) ορισμό των σχετικών εννοιών.
    Επειδή ο γάμος πηγάζει από τις θρησκευτικές τελετές των λαών, και δεν είναι μια απλή συμφωνία μεταξύ ανθρώπων, έχει, δηλαδή, ιερό χαρακτήρα, προτείνω, αφού υπάρχει πλεόν το σύμφωνο συμβίωσης, να καταργηθεί ο πολιτικός γάμος και να διατηρηθεί η ισχύς των θρησκευτικών γάμων, όπως κάθε θρησκεία ορίζει.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:57 | Στεφανία

    Νόμοι ορίζουν ποιος μπορεί να έχει παιδί ή η φύση; Και γιατί κάποιος που δεν μπορεί να γίνει ΜΑΝΑ να έχει δικαιώματα στη μητρότητα;
    Τελικά μπορεί να χρειαστεί να πέσει ο κεραυνός για να σταματήσει κάπου αυτή παραφροσύνη.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:59 | Θεόδωρος

    Για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα των αφεντικών τους έχουν ισοπεδώσει κάθε ηθική αξία. Δεν νοιάζεται κανένας τους για το μέλλον της χώρας μας. Ούτε καν για τα ίδια τα παιδιά τους νοιάζονται. Δεν περιμένω τίποτα από τους πολιτικούς.

    Αυτό που κάνετε κύριοι είναι η ταφόπλακα του ανθρωπίνου γένους. Με τις υπογραφές σας οδηγείτε τον άνθρωπο σε υπαρξιακό αδιέξοδο. Αν τολμάτε, παρακινήστε τον λαό να ψηφίσει σε δημοψήφισμα για το ίδιο θέμα. Θα τρίβετε τα μάτια σας με τη γνώμη της πλειοψηφίας! Αλλά το σύστημα είναι γνωστό: Όχι = Ναι.

    Μόνο ο Θεός με ένα θαύμα μπορεί να μας σώσει από την κατάπτωσή μας πλέον. Τίποτε άλλο…

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:25 | ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ

    Δεν συμφωνώ. Με μικρές προσθήκες στον υπάρχοντα νόμο συμβίωσης καλύπτονται όλα τα εκκρεμή θέματα. Δεν υπάρχει λόγος νέου νόμου που δημιουργεί φοβερές σ4υνέπειες.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:26 | Γεωργιος

    Η ψήφιση ενός τέτοιου νομοσχεδίου αντιβαίνει πλήρως στην ηθική του Ευαγγελίου, της ιστορίας, της ελληνικής παράδοσης μας.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:43 | Γιάννης

    Από τη στιγμή που υπάρχει ήδη νομικό πλαίσιο με σύμφωνο συμβίωσης, τον γάμο τι τον χρειάζονται? Γιατί το παράλογο πλέον να παρουσιάζεται φυσικό,και το φυσικό παράλογο. Γιατί να σκανδαλίσεις αυτούς που δεν συμφωνούν με έναν γάμο που θα έχει υπόσταση και προβολή, τι παραπάνω θα δώσει σε αυτούς τους ανθρώπους ένας γάμος αφού τα δικαιώματα τους ήδη είναι ισότιμα. Η αναφορά στην ισοτιμία είναι απόλυτα άτοπη, όπως άτοπο είναι να αναφέρεις ισότητα στο να έχει παιδιά όποιος θέλει, παραφυσικά, μη φυσιολογικά. Η παράλογη, και το παραφυσικό ποτέ δε βγάζει σε καλό και προφανώς κάποια συμφέροντά καλύπτει αρκεί κάποιος να αναζητήσει ποιος υποκινεί και χρηματοδοτεί τα κινήματα των ΛΟΑΤΚΙ. Αφού αδερφέ μου είσαι διαφορετικός και σε αγαπάει η κοινωνία ή αδιαφορεί ο συνάνθρωπος σού για τη διαφορετικότητα σου όπως μπορεί να αδιαφορεί για έναν κουτσό, έναν τυφλό, έναν ρακένδυτο, έναν φτωχό γιατί εσύ να βγεις και να ζητάς, να βγεις και να κάνεις παρελάσεις, γιατί να προκαλείς την κοινωνία, και να φτάνεις σε σημείο να ζητάς το παραφυσικό να γίνει φυσικό δηλαδή να μεγαλώσεις παιδί το οποίο θα έχει 2 μπαμπάδες. Η φύση εκδικείται και αυτούς που υποκινούν τους καρατομει άλλος!!! Το κόμπλεξ της διαφορετικότητας τους, την παραφυσικότητα της ανατροφής ενός παιδιού και άλλα πολλά δε μπορούν να τα υποκινούν κυβερνήσεις ή άτομα που υποκινούν τις ίδιες τις κυβερνήσεις γιατί θα τα βρουμε μπροστά μας. Ήδη η κοινωνία μας πάει στραβά, και αντί να φροντίσουμε να φτιάξουμε τα στραβά, στραβωνουμε τα φυσικά. Έλληνες αντισταθείτε ιδεολογικά στο παραφυσικό που πάνε να μας περάσουν φυσιολογικό. Κοιτάτε πίσω γιατί χανόμαστε και το νου σας στα παιδιά μας. Το νου σας γιατί δεν μεγαλώνουν σωστά και μην περιμένετε από τα σχολεία τίποτα. Στη οικογένεια ξεκινάει και χαράζεται η πορεία ενός παιδιού

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:43 | Παρακοιλα

    Γάμος δεν μπορεί να υπάρξει με άτομα του ίδιου φύλου , το σύμφωνο συμβίωσης ορίζει διάφορα τυπικά και αναγνωρίζει τα δικαιώματα των ανθρώπων που προτιμούν το ίδιο φύλο, ωστόσο πάνω από όλα πρέπει να ορίσουμε και να προστατεύσουμε τα παιδιά ,η ερώτηση που θα πρέπει να απαντηθεί είναι μια, θα προτιμούσαν τα παιδιά να είναι σε ένα σπίτι με μπαμπά και μαμά ή σε ένα σπίτι με δύο μπαμπάδες ή δύο μαμάδες. Το θέμα δεν θα πρεπε να είναι η ισότητα που ζητούν οι μεγάλοι αλλά η ισότητα που θα έπρεπε να υπάρχει στα παιδιά

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:25 | Πελαγια

    Δεν ξέρω κατά πόσον θα λάβετε υπόψην το σχόλιο μου εκεί στην κυβέρνηση,όμως για μένα είναι θέμα ομολογίας! Τα παραφυσιν αμαρτωλά πάθη,θελετε να τα μετατρέψετε σε κατι φυσιολογικο.. Γνωρίζετε τί απέγιναν οι πόλεις όπου κάποτε κυριαρχούσε αυτό το βδελυρο παθος;ΚΆΗΚΑΝ!
    αν η ανωμαλία γίνει νόμος Ο Κύριος δεν θα το αφήσει έτσι. Θα τιμωρηθούν κυβερνώντες,κλήρος και λαός…. κι αν δεν σας συγκινεί αυτό,σκεφθείτε την ψυχολογία που θα έχει το υιοθετημένο παιδί δύο αντρών ή δύο γυναικών. Αδιανόητο και αφύσικο! Την αμαρτία μισούμε κυριοι.οχι τον αμαρτωλό. Καλή μετάνοια σε όλους μας .Διότι Ο Κύριος θέλει πάντας ανθρωπους σωθήναι.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:37 | Γκαντιδης Κωνσταντίνος του Θεοδώρου

    ΔΙΑΦΩΝΩ ριζικά και κάθετα με την εν λόγω Πρόταση Νόμου, διότι προσβάλλει την φυσιολογία του ανθρώπου. Τα ομοφυλόφιλα ζεύγη δεν μπορούν εκ φύσεως να τεκνοποιήσουν με τις ιδιόρρυθμες ερωτικές τους συνευρέσεις και σαφώς αντιστρατεύονται κάθε νόμο της φύσης . Δεν είναι δυνατόν λοιπόν η συμβίωσή τους να αναγνωριστεί ως ΓΑΜΟΣ, καθώς ο σκοπός του γάμου είναι η διαιώνιση του είδους. Επειδή όμως ο ΑΠΩΤΕΡΟΣ ΣΚΟΠΟΣ του Νόμου είναι η ιδιόρρυθμη «ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ» , οφείλουμε να απορρίψουμε και τον δήθεν «ΓΑΜΟ»!!!!
    ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ λοιπόν να απορριφθεί, διότι δεν θα είναι μακριά η στιγμή που κάθε είδους ανωμαλία και διαστροφή θα διεκδικεί αναγνώριση «φυσιολογικότητας», όπως είναι οι ΚΤΗΝΟΒΑΤΕΣ και λοιπές σεξουαλικές διαστροφές, αλλά και ό,τι άλλο ήθελε προκύψει στο μέλλον και που σήμερα καλώς απορρίπτεται ως αφύσικο ή επικίνδυνο!!
    Αντιτασσόμαστε με όλη τη δύναμή μας!!!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:27 | Χρύσανθος

    Καλύτερα θα ήταν να βοηθηθούν με κάθε τρόπο οι φυσιολογικές(μάνα-πατέρας με ή χωρίς παιδιά) αλλά ίσως προβληματικές οικογένειες ώστε να μειωθούν τα διαζύγια, αρα να πληθύνει ο αριθμός των γεννήσεων και γενικά των ευτυχέστερων παιδιών…..
    Τώρα, το να πειραματίζεται η κυβέρνηση με κάθε είδους νομιμοποίηση παρανοϊκών γάμων και καταστροφικών υιοθεσιών από ομόφυλους στο όνομα της »αγάπης» και της ΄΄ισότητας΄΄ δεν το χωράει ο νους σχεδόν κανενός Έλληνα κι ας το παρουσιάζουν τα ΜΜΕ όπως θέλουν!

    Πλήρης άμβλυνση συνείδησης…Εθνικό πένθος

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:21 | Χάρης Δελλής

    Για γυναίκες που έχουν υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης πριν γεννηθούν τα παιδιά (ως απόδειξη ότι έχουν γεννηθεί μέσα στα πλαίσια της οικογένειας οπότε είχαν δυο γονείς από την πρώτη στιγμή) ΠΡΕΠΕΙ να μπορεί να γίνει εκούσια αναγνώριση τέκνου/τέκνων της μιας (και με δική της συναίνεση προφανώς) και από την άλλη. Είναι ήδη παιδιά και των δυο εξ’αρχής αφού μαζί τα μεγαλώνουν. Εκούσια αναγνώριση πρέπει να γίνει και όχι να χρειάζεται υιοθεσία.

    Είναι πολύ σημαντική η ίδρυση συγγένειας.

    Επίσης για γυναίκες που θα συνάψουν γάμο να μπορούν να προχωρούν μετά σε ιατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, και εφόσον συναινούν και οι δυο τους, το παιδί που θα γεννιέται να αναγνωρίζεται αυτομάτως ως δικό τους.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:09 | Διαμαντίδου Βικτωρία

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Να μην μπει καν σε διαδικασία ψηφοφορίας.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 23:07 | Κωνσταντίνος Χατζηδάκης

    Το σύνταγμα στο άρθρο 21 §1 ορίζει ρητά την έννοια της οικογένειας αν εσείς νομίζεται ότι η τροπολογία είναι ανώτερη του συνταγματικου δικαιώματος μας να υποστηρίζουμε το σύνταγμα κάνετε ένα δημοψήφισμα. Στην δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα! Νομίζω ότι είναι φωτογραφικό για μια ελίτ κοινωνικά τάξη ομοφυλόφιλων να αποκτήσουν από καπρίτσιο παιδί! Το παιδί το ρώτησαν όμως αν θέλει να μεγαλώσει σε περιβάλλων ομοφυλοφιλίας;Που είναι τα δικαιώματα των παιδιών; πολλοί στο χώρο των λοατκι στάθηκαν απέναντι σεην τεκνοθεσία αλλά ούτε κ αυτούς ακούτε! Κ τέλος αν χωρίσει ένα ομοφυλόφιλο ζευγάρι κ διεκδικούν την επιμέλεια κ οι δύο σε ποιον θα δωθει; εκεί δεν υπάρχει διάκριση; όλο αυτό είναι ένα αλακαρτ νομοσχέδιο κ θα το βρει μπροστά της η κυβέρνηση μιας κ αγνοεί επιδεικτικά τους πολίτες με αντίθετη άποψη! Ας θέσει σε εφαρμογή κ την ευκολότερη δυνατότητα στα ετεροφυλα ζευγάρια για υιοθεσία κ προς θεού όχι να επιλέγουν δεν είναι αντικείμενα προς επιλογή η πώληση οι αθώες αυτές ταλαιπωρήμενες ψυχές!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 23:55 | Τηλέμαχος

    Το νομοσχέδιο που αφορά τη θέσπιση του πολιτικού γάμου ομοφυλόφιλων χαρακτηρίζεται από προβλήματα τόσο νομικής φύσεως όσο και ψυχολογικής. Είναι αυτονόητο ότι η Νομική και η Ψυχολογία δεν είναι δυνατόν να μη συνδέονται και με την Ηθική.

    Πιο συγκεκριμένα, αναφορικά με τη νομική διάσταση, το εν λόγω νομοσχέδιο έρχεται σε σύγκρουση με την παράγραφο 1, του άρθρου 21 του Συντάγματος της Ελλάδας. Πιο συγκεκριμένα, στη συγκεκριμένη παράγραφο γίνεται λόγος για προάσπιση της οικογένειας «ως θεμέλιο συντήρησης και προαγωγής του Έθνους», του γάμου (παραδοσιακού, δηλαδή σύζευξη μεταξύ ανδρός και γυναικός), της παιδικής ηλικίας και της μητρότητας. Με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο η οικογένεια παραμορφώνεται, ο γάμος αλλοιώνεται, η μητρότητα προσβάλλεται (ιδιαίτερα στην περίπτωση που γονείς θεωρούνται δύο άνδρες) και διακυβεύεται η παιδική ηλικία (καθώς ένα παιδί είναι ευαίσθητο συναισθηματικά στο παιδικό ηλικιακό εύρος- βλ. παρακάτω για πρόσθετες σχετικές πληροφορίες).
    Επιπλέον, ρητά αναγράφεται στην παράγραφο 1, του άρθρου του Συντάγματος της Ελλάδας ότι «Eπικρατούσα θρησκεία στην Eλλάδα είναι η θρησκεία της Aνατολικής Oρθόδοξης Eκκλησίας του Xριστού». Η Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία και ο Λόγος του Χριστού δεν αποδέχεται την ομοφυλοφιλία ως κάτι το φυσιολογικό παρά μόνο δέχεται τη μετάνοια των ομοφυλόφιλων και τους ίδιους τους ομοφυλόφιλους που μετανοούν όπως και τον κάθε μοιχό, εγκληματία κ.ο.κ. που μετανοεί. Η οποιαδήποτε θέσπιση νομοσχεδίου που αφορά την προώθηση της ομοφυλοφιλίας και της νοοτροπίας αυτής έρχεται σε αντίθεση με τις διδασκαλίες της Ορθόδοξης Χριστιανικής Εκκλησίας και άρα με τον Λόγο του Χριστού και επομένως με το Σύνταγμα της Ελλάδας.

    Η ομοφυλοφιλία δε θεωρείται από όλους τους επιστήμονες φυσιολογική (https://www.jstor.org/stable/27902859), δεν έχει ακόμη διευκρινισθεί από το πλαίσιο των επιστημών ο λόγος και ο τρόπος προέλευσης, δηλαδή εάν είναι κληρονομικής προέλευσης και οφείλεται σε γονίδια ή κοινωνικής, εάν δηλαδή είναι κάτι το επίκτητο (Macionis, J. [2020]. Κοινωνιολογία. Λευκωσία: Broken Hill Publishers Ltd., σελ. 296 – 297). Θα ήταν λάθος, επίσης, να παραλειφθεί και η σχετική βιβλιογραφία που υποστηρίζει πως η σεξουαλικότητα των γονέων είναι δυνατόν να επηρεάσει τη σεξουαλικότητα των παιδιών, υπάρχει διαταραχή ταυτότητας φύλου και δεν μπορεί να αγνοηθεί και ότι αυτή επηρεάζεται από βιολογικούς και ψυχοκοινωνικούς παράγοντες (Κακούρος, Ε., Μανιαδάκη, Κ.[2001]. Ψυχολογία παιδιών και εφήβων. Αθήνα: Τυπωθήτω – Γιώργος Δαρδάνος. Ενδεικτικά βλ. «ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ – ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ», βλ. σελ. 242 για «Τα πιθανά αίτια της διαταραχής της ταυτότητας του φύλου» και γενικότερα βλ. «ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΦΥΛΟΥ»).

    Η ισότητα δεν έρχεται με την ισοπέδωση…

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 23:35 | Γεώργιος

    Κρίνω ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο αποτελεί μία ψευδαίσθηση προόδου, επί της ουσίας είναι όμως ένδειξη παρακμής των σύγχρονων κοινωνιών. Οφείλουμε να διαχωρίσουμε την επιθυμία δύο ατόμων του ιδίου φύλου να είναι μαζί, από τη μονιμοποίηση αυτής της αφύσικης σχέσης. Άλλο επιθυμία, άλλο δικαίωμα. Οι σύγχρονες επιθυμίες συχνά στρέφονται αυτοκαταστροφικά σε βάρος των ανθρώπων που τις εκφράζουν. Μία ώριμη πολιτεία ωστόσο οφείλει να ξεχωρίζει το φυσιολογικό από το παθολογικό, το συμφέρον από το καταστροφικό. Αν πρόκειται να νομιμοποιείται κάθε επιθυμία, κάθε αυτοπροσδιορισμός, τότε ποιός νομοθέτης θα αρνηθεί μελλοντικά σε μία ομάδα 3, 4 ή περισσότερων ατόμων να διεκδικήσουν τη νομιμοποίηση της επιθυμίας τους να συνάψουν όλοι μαζί γάμο? Και πώς θα αρνηθούμε σε έναν παιδεραστή ή έναν κτηνοβάτη να διεκδικήσει νομιμοποίηση των ορέξεών τους?
    Δηλώνω ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ στο παρόν νομοσχέδιο. Το θεωρώ δόλιο κατασκεύασμα που αντιστρατεύεται τις αξίες του σύγχρονου πολιτισμού.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 23:33 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΑΤΣΗ

    ΔΙΑΦΩΝΩ

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 23:23 | Στέφανος

    Διαφωνώ
    Η ψήφιση ενός τέτοιου νομοσχεδίου αντιβαίνει πλήρως στην ηθική του Ευαγγελίου, της ιστορίας, της ελληνικής παράδοσης μας.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 23:16 | ΜΑΡΙΑ

    ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ!!!ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ,ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΑ ΒΙΤΣΙΑ ΤΟΥΣ!ΤΑ ΠΑΡΑ ΦΥΣΗΝ ΒΙΤΣΙΑ ΤΟΥΣ!!!ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗ΅ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ!!