ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός

 

Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 12:42 | Γκαντιδης Κωνσταντίνος

    ΔΙΑΦΩΝΩ με την εν λόγω Πρόταση Νόμου, διότι προσβάλλει την φυσιολογία του ανθρώπου. Τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια δεν δύνανται εκ φύσεως να τεκνοποιήσουν με τις ιδιόρρυθμες ερωτικές τους συνευρέσεις που αντιστρατεύονται κάθε φυσικό νόμο. Ως εκ τούτου δεν μπορεί η συμβίωσή τους να αναγνωριστεί ως ΓΑΜΟΣ, αφού ο σκοπός του γάμου είναι η διαιώνιση του είδους. Επειδή όμως η ιδιόρρυθμη «ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ» είναι ο ΑΠΩΤΕΡΟΣ ΣΚΟΠΟΣ του ΝΟΜΟΥ, οφείλουμε να απορρίψουμε και τον δήθεν «ΓΑΜΟ»!!!!
    Πρέπει λοιπόν να απορριφθεί, διότι δεν θα είναι μακριά η στιγμή που κάθε είδους ανωμαλία και διαστροφή θα διεκδικεί αναγνώριση «φυσιολογικότητας», όπως είναι οι ΚΤΗΝΟΒΑΤΕΣ και λοιπές σεξουαλικές διαστροφές, αλλά και ό,τι άλλο ήθελε προκύψει στο μέλλον και που σήμερα καλώς απορρίπτεται ως αφύσικο ή επικίνδυνο!!
    Αντιτασσόμαστε με όλη τη δύναμή μας!!!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 12:14 | Νικόλαος

    Κάθετα όχι! Ο νόμος που πρόκειται να κατατεθεί ειναι ενάντια στην Αγία Γραφή και την διδασκαλία της Εκκλησίας μας, στη συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού και την φυσιολογία – βιολογία. Ασφαλώς ο καθένας έχει το δικαίωμα να είναι όπως επιθυμεί στην προσωπική του ζωή, αλλά αυτό που θέλουν να ψηφίσουν είναι εντελώς παράλογο. Δε χρειάζεται να είναι κανείς Χριστιανός Ορθόδοξος για να καταλάβει ότι η ένωση ανθρώπων του ιδίου φύλου δεν είναι φυσιολογική. Δεν τους αποκλείουμε και τους απομονώνουμε, αλλά όχι και να αναγνωρίζουμε και ονομάζουμε «γάμο» την ομολογουμένως παρά φύσιν σχέση τους. Ως προς την τεκοθεσια/ υιοθεσία, ακόμα πιο κάθετα όχι. Μιλάμε για δικαιώματα,αλλά για τα δικαιώματα των παιδιών αυτών ούτε λόγος.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 12:46 | Αθηνά

    ΟΧΙ στον γάμο! Επειδή το σύμφωνο συμβίωσης μπορεί να καλύψει τα όποια νομικά θέματα προκύπτουν κ όσο για τα περιουσιακά, υπάρχουν οι συμβολαιογράφοι.

    ΟΧΙ στην υιοθεσία/τεκνοθεσία!! Τα παιδιά ήδη αντιμετωπίζουν προβλήματα και σε κάποια σπίτια εταιρόφυλων, καθώς μετά την υιοθεσία τους δεν υπάρχει μηχανισμός που να μπορεί αποτελεσματικά να ελέγχει το πως περνάνε αυτά τα παιδια στα καινούρια σπίτια.Βασικό κριτήριο υιοθεσίας σήμερα είναι η οικονομική κατάσταση .. Λάθος!

    Εχουν εμφανιστεί κατα καιρούς άνθρωποι που θεωρούν οτι απο τη στιγμή που υιοθέτησαν ένα παιδί τους ανήκει και συνεπως μπορούν να συμπεριφερθούν κατα το δοκούν.. Να το πανε στα μπαρ ή και να συνουσιαστούν μαζί του με την προφαση οτι του αρέσει.. Πως το κράτος θα μπορεσει να το ελέγξει?

    Δεν μπορούμε να υιοθετούμε παιδιά για να γίνει μια σχέση πιο γερή και πιο δεμένη ή για να ικανοποιήσουμε τους εγωισμούς μας λες και είμαστε μικρά παιδάκια! Ενα παιδί είναι τεράστια ευθύνη, απαιτεί αυτοθυσία και η σχέση γονιού παιδιού περνάει απο σαράντα κύματα. Θέλει υπέρμετρη αγάπη κ αυταπάρνηση για να τα καταφέρει κανείς. Το εγώ μας και τα όποια δικαιώματά μας εξαφανίζονται..

    Επίσης όχι, γιατί τα παιδιά δεν μπορούν να επιλέξουν.. Κανείς δεν τα ρωτάει ποτέ! Γι’αυτό και θα πρέπει να διαφυλαχτούν τα ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ πάση θυσία

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 12:27 | Δήμητρα

    Δεν συμφωνώ.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 12:36 | Σπύρος

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο, το οποίο θεωρώ ότι καταλύει τον θεσμό της οικογένειας και μετατρέπει σε «πειραματόζωα» τα παιδιά, προκειμένου να ικανοποιηθεί η κάθε είδους σεξουαλική επιθυμία και ανηθικότητα.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 12:50 | Δήμητρα Κ.

    Το παρόν νομοσχέδιο, αν και όχι αρκούντως συμπεριληπτικό, θα διορθώσει μια σειρά από νομικά εμπόδια και αδικίες που πολλά χρόνια υφίσταται η ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα στην Ελλάδα. Είναι θέμα ισονομίας, εξάλειψης διακρίσεων και προστασίας δικαιωμάτων, κομβικά θέματα για ένα κράτος Δικαίου που εξασφαλίζει για όλους τους πολίτες του ίση πρόσβαση στα δικαιώματα χωρίς διαχωρισμούς και διακρίσεις. Υπάρχει πλήθος πολιτών που επιθυμούν μια κοινωνία συμπερίληψης, χωρίς φαινόμενα ρατσισμού και ρητορικής μίσους αλλά αντιθέτως με πλήρη σεβασμό απέναντι στην οποιαδήποτε διαφορετικότητα. Το νομοθετικό πλαίσιο και η ανάλυση συνεπειών των νομοθετικών ρυθμίσεων οφείλουν να στηρίζονται σε τεκμηριωμένα επιστημονικά και νομικά στοιχεία, όπως συμβαίνει σε όλες τις χώρες με νομικό πολιτισμό, και όχι σε προκαταλήψεις.
    Σύμφωνα με τους όρους συμμετοχής στην διαβούλευση «Προτάσεις, σχόλια ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο, τα οποία διατυπώνονται σε γλώσσα και με τρόπο υβριστικό, χυδαίο ή περιέχουν ή υποκινούν μισαλλοδοξία και διακρίσεις που βασίζονται σε φύλο, ηλικία, σεξουαλικό προσανατολισμό, φυλετική ή εθνική καταγωγή ή θρησκευτικές πεποιθήσεις δεν θα δημοσιεύονται στο OpenGov.gr.» όρος που εχει κατάφορα παραβιαστεί και οφείλει το υπουργείο να μεριμνήσει για την τήρησή του.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 12:29 | Δημήτριος

    Το νομοσχέδιο όταν και αν καταστεί νόμος,θα λειτουργήσει ως ένας επιπλέον»εθνικός λυμεώνας» παράλληλα με αυτόν της υπογεννητικότητας και της κατάργησης των παραδοσιακών αξιών της ελληνικής οικογένειας. Βλέπετε ότι τελικά το «ανήκωμεν εις την Δύσιν» ήταν και η επιδίωξη της φυσικής εξόντωσής μας, αφού τρέχουμε να προλάβουμε την καταστροφική «προοδευτικότητα» της άθεης Δύσης.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 12:19 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΥΣΑΡΟΓΛΟΥ

    Δεν συμφωνώ με το Νομοσχέδιο διότι προσβάλλει τις πανανθρώπινες αξίες και είναι ενάντια στην φύση του ανθρώπου και στους νόμους του Θεού

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 12:01 | Μαρία

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο. Δεν μπορούμε να εξισώνουμε το φυσιολογικό με το αφύσικο. Σε λίγο θα διδάσκονται και στα σχολεία οι εναλλακτικές μορφές οικογένειας, κάτι που ασφαλώς θα δημιουργήσει σύγχυση στα νέα παιδιά.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 12:23 | Βασιλική

    Όχι ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ!!!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 12:37 | Αννα

    Οικογενεια ειναι ο πατερας
    Οικογενεια ειναι η μητερα
    Οικογενεια ειναι το παιδι
    Ας το σποδεχθουμε επιτελους…

    Ο γαμος ειναι
    ιερο μυστηριο της εκκλησιας μας και δεν χωρουν οι εννοιες: γονεας 1 και γονεας 2

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 12:08 | GID

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 12:48 | GID

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 12:54 | Ευαγγελία

    Διαφωνώ!!!
    Το σύμφωνο συμβίωσης λύνει τα οικονομικά και κληρονομικά τους θέματα.
    Όσο για τα παιδιά αν μπορούσαν θα έκαναν δικά τους ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ αλλά η φύση δεν τους το επιτρέπει.
    Δεν μπορεί να αλλάξει η δομή της οικογένειας μετά από αιώνες για να νομιμοποιησουμε κάτι που είναι παρά φύσιν.
    Αν αύριο μεθαύριο έρθει κάποια ομάδα ανθρώπων και θελήσει να παντρεύεται με τα κατοικίδια της και να υιοθετούν παιδιά θα το δεχτούμε και αυτό;;; Γιατί θα σου πουν μα δεν μπορούμε να μην έχουμε ίσα δικαιώματα με τους άλλους! Τι θα κάνουμε;;;
    Δεν έχω πρόβλημα μαζί τους είναι ελεύθεροι να ζευγαρώνουν με όποιον θέλουν , στην προσωπική τους ζωή μπορούν κάνουν ότι τους ευχαριστεί.
    Αλλά μην προκαλούν με αυτά που απαιτούν.
    Τους συναναστρεφόμαστε , τους δεχόμαστε, έχουν δικαιώματα όπως όλοι μας φυσιολογικά ΑΛΛΑ παιδιά δεν τους επιτρέπει η φύση να κάνουν και δεν θα πρέπει να το επιτρέψουμε και εμείς. Έχουμε δει πως παρεμβάσεις στην φύση που κατά καιρούς κάνουμε δεν έχουμε καλά αποτελέσματα…μην προκαλούμε λοιπόν άλλο γιατί σίγουρα δεν θα είναι για καλό.
    Μην ξεχνάμε τις αξίες μας,την ηθική μας, μην ξεχνάμε πως είμαστε Χριστιανικό Ορθόδοξο κράτος.
    Άλλωστε καμία θρησκεία δεν το επιτρέπει αυτό και είναι ίσως το μόνο κοινό τους σημείο, κάτι λέει αυτό απο μόνο του.
    Μην προσπαθείτε να μας αλλάξετε από αυτο που είμαστε για μια μερίδα ανθρώπων που έχουν μια παρά φύσιν ιδιαιτετότητα.
    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΖΕΥΓΑΡΙΩΝ

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 12:30 | Prof Vasileios Fouskas

    Είμαι εναντίον του νόμου διότι προάγει την ανισότητα μεταξύ κοινωνικών τάξεων και αποδυναμώνει τις αδύναμες κοινωνικές ομάδες. Δεν υπάρχει ουδεμία πρόβλεψη στο νόμο για προστασία των αδύναμων. Επίσης, δεν υπάρχει έγκυρη επιστημονική έρευνα για τις ψυχολογικές επιπτώσεις στα παιδιά, που είναι το επόμενο λογικό βήμα. Γενικά, τέτοιου είδους νόμοι, οι οποίοι εμφανίζονται στο Δυτικό κόσμο, αλλά όχι στις χώρες του παγκόσμιου Νότου, είναι σύμφυτοι με τη παρακμή του Δυτικού πολιτισμού, ο οποίος δεν έχει ν’ αντιτάξει τίποτα μπροστά στην πληθυσμιακή και οικονομική ανάπτυξη της Ασίας, της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 12:18 | ΜΑΡΙΑ

    Για γυναικες που εχουν υπογραψει συμφωνο συμβιωσης πριν γεννηθουν τα παιδια, πρεπει να μπορει να γινει εκουσια αναγνωριση τεκνου. Ειναι ηδη παιδια και των δυο εξάρχης αφου μαζι τα μεγαλωνουν

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 12:26 | Χρήστος

    Διαφωνώ διότι θεωρώ ότι καταργείται το δικαίωμα των παιδιών να μεγαλώσουν σε οικογένεια με πατέρα και μητέρα!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 12:10 | Maria

    Για γυναικες που εχουν υπογραψει συμφωνο συμβιωσης πριν γεννηθουν τα παιδια (ως αποδειξη οτι εχουν γεννηθει μεσα στα πλαισια οικογενειας οποτε ειχαν δυο γονεις απο την πρωτη στιγμη) πρεπει να μπορει να γινει εκουσια αναγνωριση τεκνου/τεκνων της μιας (με δικη τησ συναινεση) και απο την αλλη. Ειναι ηδη παιδια και των δυο εξ’αρχης αφου μαζι τα μεγαλωνουν. Εκουσια αναγνωριση χρειαζεται και οχι να γινεται υιοθεσια.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:55 | Γιάννης

    Απόστολος Πάυλος Προς Ρωμ. 1,27 … ὁμοίως δὲ καὶ οἱ ἄρσενες ἀφέντες τὴν φυσικὴν χρῆσιν τῆς θηλείας ἐξεκαύθησαν ἐν τῇ ὀρέξει αὐτῶν εἰς ἀλλήλους, ἄρσενες ἐν ἄρσεσι τὴν ἀσχημοσύνην κατεργαζόμενοι καὶ τὴν ἀντιμισθίαν ἣν ἔδει τῆς πλάνης αὐτῶν ἐν ἑαυτοῖς ἀπολαμβάνοντες.

    Η ομοφυλοφιλία ως ισότιμη νομικά προς την ετεροφυλία εμφανίζεται ως εναλλακτική πρόταση ζωής στα νέα κυρίως άτομα. Αυτό σημαίνει ότι επιπλέον δημιουργεί σύγχυση ανάμεσα στο τι είναι κάποιος/α, στο πώς νιώθει και στο τι μπορεί να γίνει. Εάν η ταυτότητα του ατόμου είναι επιλέξιμη, τότε μπορεί να δοκιμάσει, να πειραματισθεί, με πιθανότατα αθεράπευτες συνέπειες
    Το πρόβλημα γίνεται ιδιαζόντως μεγάλο όταν μέσω της εκπαίδευσης και της σχετικής νομοθέτησης επιβάλλεται στα παιδιά μια αγωγή σύμφωνα με την οποία παρουσιάζεται το αφύσικο και οπωσδήποτε μη επιστημονικά τεκμηριωμένο και εμπειρικά αποδεδειγμένο ως φυσικό και κυρίως ως προοδευτικό, σύγχρονο, απελευθερωτικό και φυσικά ως επιλέξιμο και επιθυμητό.
    Οταν αυτός ο τύπος ζωής και οικογένειας προβάλλεται ως κάτι σύγχρονο, εύκολα μπορεί να γίνει μόδα και αντί να βοηθήσει κάποιους λίγους που βρίσκονται σε αυτήν την κατάσταση, να πολλαπλασιάσει επικίνδυνα την παρέκκλιση από τη φυσική οδό και εκτροπή. Η λάθος εικόνα δημιουργεί ασθένεια, η οποία μεταδίδεται ταχύτατα, δεδομένου ότι τα άτομα αυτά έχουν την τάση να προβάλλουν τον τύπο της ζωής τους ως πρότυπο δήθεν απελευθέρωσης, να παρελαύνουν καμαρωτά και με υπερηφάνεια και έτσι να δημιουργούν εθισμό και εξοικείωση, μεταμορφώνοντας το φαινόμενο σε κατάσταση
    Η διαιώνιση της ανθρωπότητας έχει στηριχθεί στην ύπαρξη δυο φύλων και στην ένωσή τους. Αντίθετα, ένας τέτοιος νόμος προσβάλλει τη δημιουργία… Δεν αποτελεί κοινωνική πρόοδο αλλά σύγκρουση με τη φυσική τάξη.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:30 | ΕΛΕΝΗ ΛΕΟΝΤΑΡΗ

    Το νομοσχέδιο έρχεται ΗΔΗ πολύ καθυστερημένα, να ρυθμίσει αυτονόητα ζητήματα εξίσωσης πολιτών που ως τώρα ζουν στην Ελλάδα περιθωριοποιημένα και χωρίς ίσα δικαιώματα, ή εγκαταλείπουν την χώρα ακριβώς λόγω αυτού. Η θεσμοθέτηση αυτή προφανώς δεν θα αυξήσει το ποσοστό των γκει ατόμων, γιατί τα γκει άτομα δεν περιμένουν τον νόμο για να γίνουν αυτό που είναι. Υπάρχουν δίπλα μας, συμβιώνουν μαζί μας σε αυτήν την κοινωνία, δεν μπορούμε να κάνουμε ότι δεν τα βλέπουμε. Όλοι εμείς που δεν ανήκουμε στην ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα οφείλουμε να τα αποδεχτούμε ως ίσα με εμας και να τα σεβόμαστε. Διαφωνώ με την στάση της εκκλησίας, όντας η ίδια Χριστιανή, γιατί το πρώτο και κυρίαρχο είναι η αγάπη, ο Χριστός ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΑΒΕ την διαφορετικότητα και παρόρτυνε όλους να αγαπούν τον διπλανό.

    Για τις υιοθεσίες των παιδιών ισχύει το ίδιο. Κανέναν δεν έβλαψε το να μεγαλώνει μέσα σε οικογένεια που του δίνουν αγάπη. Αντιθέτως, η κοινωνία είναι γεμάτη από ανθρώπους με μίσος και σύνδρομα επειδή στην παιδική τους ηλικία δεν έλαβαν στοργή και δεν ένιωσαν ασφάλεια. Συμφωνώ απολύτως στο να υιοθετούνται παιδιά από γονιούς ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ. Ο σεξουαλικός προσανατολισμός των γονέων ΔΕΝ αποτελεί δείκτη καταλληλότητας γονεικότητας, βάσει επιστημονικών δεδομένων. Δεν έχουμε κανέναν λόγο να μην εμπιστευόμαστε την επιστήμη, αλοίμονο αν επιλέγουμε να διαμορφώνουμε μια κοινωνία που την αγνοεί.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:53 | Ρώιμπας Κωνσταντίνος

    Διαφωνώ μέ τό νομοσχέδιο.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:06 | Maria t.

    Επιτελους θα γινουμε μια πιο πολιτισμενη και δικαιη χωρα

    εστω και με αυτο το νομοσχεδιο που απεχει πολυ απο την εξισωση δικαιωματων των ΛΟΑΤΚΙ+ ανθρωπων, κι ας πληρωνουν τους ιδιους φορους με ολους μας.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:23 | Ρώιμπα Βενετία

    Διαφωνώ μέ τό νομοσχέδιο.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:49 | Sotiris Vagg

    Τα παιδια αυτων των ανθρωπων θα αναγνωριζονται αυτοματα οταν γεννιουνται;

    Ή θα περνανε οι γονεις απο κοινωνικες υπηρεσιες και προνοια και σχολη γονεων και δικαστηρια για να υιοθετουν τα παιδια που ηδη μεγαλωνουν;

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:58 | Ειρήνη Χ

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Θα λείπει το πρότυπο του πατέρα και της μάνας και η συμπληρωματικότητα των φύλων από τις προσλαμβάνουσες παραστάσεις των παιδιών αυτών που θα υιοθετούνται από ομόφυλα ζευγάρια. Τα παιδιά προς υιοθεσία είναι ήδη ταλαιπωρημένα παιδιά που αισθάνονται «διαφορετικά», συχνά πληγωμένα και παρατημένα. Πιστεύω καλύτερο θα ήταν να μεγαλώσουν σε περιβάλλον ετερόφυλης οικογένειας. Πόση «διαφορετικότητα» να αντέξουν. Καλό θα ήταν να διευκολυνθούν οι διαδικασίες για την υιοθεσία από ετερόφυλα ζευγάρια. Υπάρχει επιπλέον ο κίνδυνος εκμετάλλευσης γυναικών με την κατά παραγγελία τεκνοποίηση σε χώρες που αυτο επιτρέπεται, που πέρα από την ηθική διάστασή της, ποιος καθορίζει το κόστος ενός ανθρώπου-τι θα ρωτούν αυτά τα παιδιά αύριο, πόσο σας κόστισα; Πόσο με αγοράσατε;- θα έχει και ψυχολογικές συνέπειες και στις παρένθετες μάνες. Ας αναλογιστούμε μια κύηση, είναι εκ φύσεως -ορμονικά- μια συναισθηματικά φορτισμένη κατάσταση δημιουργημένη να προδιαθέτει την μέλλουσα μάνα για την σύνδεσή της με το νεογνό. Πόση ψυχολογική επιβάρυνση θα είναι για αυτές τις γυναίκες αυτό για το οποίο ορμονικά προετοιμάζονταν εννέα περίπου μήνες να πρέπει απότομα να διακοπεί και να αποχωριστούν το παιδί που μεγάλωνε μέσα τους τόσο καιρό πουλώντας το; Επίσης θα δημιουργηθούν προβλήματα σίγουρα σε περιπτώσεις που οι παρένθετες μητέρες δεν θα θέλουν τελικά να δώσουν τα παιδιά επειδή δεν θα μπορούν να τα αποχωριστούν. Σίγουρα αυτά γίνονται αλλού και θα τα ζήσουμε και εμείς εδώ εαν νομοθετηθεί η τεκνοθεσία. Ένα άλλο ζήτημα που πολύ φοβάμαι ότι θα προκύψει είναι πως τα νέα παιδιά που βρίσκονται στην εφηβεία και προσπαθούν να βρουν την ταυτότητα τους, να σχηματίσουν την αυτοεικόνα τους σήμερα κυρίως μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα και κάθε είδους επιρροές θα έχουν άλλον ένα λόγο παραπάνω να δυσκολευτούν στην διαμόρφωση της προσωπικότητας τους και να προβληματιστούν σε μια κοινωνία που κανονικοποιεί την ομοφυλοφιλία μέσω νομοθετικών διατάξεων. Τα παιδιά χρειάζονται στήριξη και κατά την άποψή μου να μεγαλώνουν σε ένα περιβάλλον που θα τους δείχνει αγάπη, τους εμφυσεί αξίες και θα έχουν παρόντες σε όλα τα αναπτυξιακά στάδια δύο γονείς διαφορετικούς με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε φύλου για να συντελείται ομαλά η μάθηση και η κοινωνικοποίηση του παιδιού και του νέου ανθρώπου.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:15 | Kaiti

    Το νομοσχέδιο αφήνει απ’ έξω τα trans άτομα για ακόμη μια φορά.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:41 | Τσατσακουλη Καλλιοπη

    Διαφωνο με το νομοσχεδιο. Ποσο φυσικο ειναι το μη φυσιολογικο;αγαπαμε τους ανθρωπους μισουμε την αμαρτια. Θελετε να το κανετε φυσιολογικο δυστυχως δεν ειναι και το ξερετε.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:42 | Δημήτρης

    Αποδομειτε σιγά σιγά τα βασικά κύτταρα της κοινωνίας. Η οικογένεια είναιντο.βασικοτερο από αυτά. Επιστήμονες πολλοί έχουν μιλήσει αλλά τους αγνοείται επιδεικτικά.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:22 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    Η ισοτητα στον πολιτικο γαμο ειναι διασφαλισμενη με το συμφωνο συμβιωσης εδω και χρονια. Δεν καταλαβαινω τι αδικια προσπαθει να διορθωσει αυτο το νομοσχεδιο?

    Μηπως ο τιτλος θα επρεπε να ειναι … «ισοτητα στην οικογενεια»? Γιατι αυτος θα επρεπε να ειναι ο τιτλος για να ειμαστε ξεκαθαροι (και οχι «θολοι»), με το τι προσπαθει να περασει μεσα απο την ψηφιση του!!!

    Ο γαμος και η οικογενεια μεχρι πριν απο λιγα χρονια πηγαιναν χερι-χερι. Απο τη στιγμη που η εννοια του γαμου ειναι στη σφαιρα του «ατομικου προσδιορισμου » (πχ. γιατι να μην μπορω να παντρευτω τον ταδε αφου αγαπιωμαστε?), και θα πρεπει να επαναπροσδιορισθει σε νεα δεδομενα περα απο αναχρονιστικα καλουπια, τοτε θα πρεπει πρωτα να απεμπλακουν οι 2 εννοιες. Αυτες του γαμου και της οικογενειας!!!

    Δικαιωμα στο γαμο εχουν ολοι οπως τον εχουν στο μυαλο τους, δικαιωμα στην οικογενεια μονο αυτοι που ταιριαζει στη βιολογια τους!!! Αποτυπωση της βιολογικης πραγματικοτητας δηλαδη, στην πραγματικη μας ζωη (η ζωη στο metaverse μπορει να εχει αλλες επιλογες, κανενα προβλημα εκει!).

    Οτιδηποτε παμε να επιβαλουμε στους αλλους ανθρωπους επειδη ετσι το εχουμε στο κεφαλι μας (και ιδιαιτερα στα παιδια που θα υποστουν την υιοθεσια!!!), απο τη στιγμη που ειναι «παρα φυση!» (οπως οταν το παιδι εχει 2 γονεις του ιδιου φυλλου), δε θα πρεπει να εχει κανενα νομικο ερεισμα!

    Ακομα και ο ορισμος του γαμου στα πλαισια του αυτοπροσδιορισμου (2 ανθρωποι που αγαπιουνται με κοινη συναινεση), και αυτος ειναι προβληματικος χωρις αλλους περιορισμους, και θα δημιουργησει ακομα περισσοτερα προβληματα. Και δεν θα παω σε παραδειγματα στο γενικο εμψυχο βασιλειο (σιγουρα θα φτασουμε καποια στιγμη και εκει ως κοινωνια). Συγγενεις που «αγαπιουνται κοινη συναινεση» θα διεκδικησουν να συναψουν γαμο, αφου «αγαπιουνται» και θελουν να δωσουν υποσταση στην αγαπη τους!!! (τους δυνατους συνδυασμους τους αφηνω στη φαντασια του καθενος). Και γιατι στη συνεχεια να μην μπορουν να εχουν ολα τα δικαιωματα της οικογενειας? (υιοθεσια, κτλ).

    Εν ολιγοις, πριν απο το συγκεκριμενο νομοσχεδιο, θα πρεπει να επεμπλακουν νομικα οι δυο εννοιες: Αυτη του γαμου και αυτη της οικογενειας!!!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:43 | Σοφία

    Όχι δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο. Ως μητέρα μικρών παιδιών, θεωρώ ότι είναι αναγκαίο τα παιδιά να έχουν μητέρα και πατέρα. Οπότε δεν συμφωνώ και με την υιοθεσία ή την απόκτηση παιδιών μέσω παρένθετης μητέρας από την κοινότητα των Λοάτκι. Δεν μπορεί η μειοψηφία να καθορίζει τους νόμους του κράτους.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:52 | Δημήτριος Ουζουνιδης

    Δεν συμφωνώ με κανένα άρθρο κι είμαι απόλυτα αντιθετος. Η λογικη του νομοσχεδίου καταστρέφει το κύταρρο της ανθρώπινης κοινωνίας και μπλα μπλα μπλα……όχι, όχι δεν θα σταθώ σε φιλοσοφικές κορώνες και τα σχετικά. Η λύση είναι απλή. Ας αναλογισθούμε τον καθένα μας στη θέση του υιοθετημένου παιδιού. Να πηγαίνει στο σχολείο με τους γονείς του, να βγαίνει βόλτα, να πηγαίνει διακοπές μαζί τους, να βομβαρδιζεται απο χιλιάδες ερωτησεις από περίεργους και να γίνεται αποδέκτης ειρωνικών σχολείων σε μόνιμη βάση και σ ολη την παιδική του ηλικία, καθώς αυτό ακριβώς θα συμβεί, είναι προφανές. Ουσιαστικά αυτοί που κοπτονται για οποιαδήποτε συνθετικη λέξη με β συνθετικό την – φοβία είναι θασιωτες του έργου που αποφεύγουν να δουν. Ρωτήστε λοιπόν κύριοι του νομοσχεδίου τον εαυτό σας: «- θα θέλατε η μητέρα σας να ήταν άνδρας?» Ούτε να το σκεφτώ δεν μπορώ, όχι να το ψηφίσω. Απ’ την άλλη στην κρεβατοκάμαρα μπορούν να κάνουν ότι θέλουν, όχι όμως να προβάλλουν ως σημαία υπερηφάνειας την ψυχική τους αρρωστια. Είναι παρά φύση κατάσταση η ομοφυλοφιλία. Η φύση το διδάσκει από μόνη της. Δεν είναι υγιές ούτε ψυχικά αλλα ούτε και σωματικά. Συγκεκριμένα ανθρώπινα όργανα υπάρχουν για να εκτελούν συγκεκριμένες λειτουργίες. Δεν μπορώ να τρώω απ’ τ’ αυτιά, ούτε να βλέπω απ’ τη μύτη, ούτε ν ακούω απ’ τα μάτια. Αν προσπαθήσω τα παραπάνω και να τα επιβάλλω στους άλλους τότε επέρχεται η καταστροφή μου. Τέλος μην αυτσπαταστε. Το παιδί έχει τα μάτια ερμητικά κλειστά στα στα λόγια κι ορθανοιχτα στις πράξεις. Θα το κάνουν κι αυτό σαν τα μούτρα τους. Όταν μεγαλώσει θα έχει την ίδια σεξουαλική κατεύθυνση. Τι να πω,? Ντρέπομαι και που τα γράφω. Απιστευτο μου φαίνεται ότι συζητείται κάτι τέτοιο στην Ελληνική πραγματικότητα. Ο Θεός να μας λυπηθεί !
    .

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:18 | Marios

    Δυστυχώς θα γυρίζει μπούμερανγκ αν ψηφιστεί, βοηθήστε τους δύσμοιρους αυτούς ανθρώπους να βρουν τον εαυτό τους. Εξαθλιώνετε και γελοιοποιείτε πανανθρώπινους θεσμούς και αξίες διαχρονικές και αθάνατες. Στο τέλος το ψέμα θάβεται στη λήθη…

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:35 | Ιωάννης Γιαννιού

    Δεν γίνεται να νομιμοποιούμε την επιθυμία κάποιον ανθρώπων σε βάρος ολοκλήρου του λαού ,σε βάρος της ηθικής, σε βάρος του μέλλοντος μας.Καθώς μετά θα ακολουθήσει το πραγματικά αποτρόπαιο η υιοθέτηση ή χρήση παρένθετης μητέρας για να τους δωθουν παιδιά.
    Η φύση όρισε πως γίνονται τα παιδιά και ο εκβιασμός μέσω της επιστήμης είναι βιασμός.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:19 | Νικόλας

    Το πιο καταστροφικό, το πιο επαίσχυντο, το πιο εξευτελιστικό νομοσχέδιο! Ενδεχόμενη ψήφισή του θα αποτελέσει αρχή μεγάλων δεινών στην Ελλάδα! Όταν η ανωμαλία νομιμοποιείται είναι βέβαιο ότι θα ισχύσουν οι πνευματικοί νόμοι!
    Διαφωνώ κάθετα!
    Ζητώ η γνήσια παραδοσιακή οικογένεια!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:07 | Ιωάννα Τ.

    ΔΙΑΦΩΝΩ κάθετα με το νομοσχέδιο, καθώς βάλλει στον πυρήνα της ελληνικής κοινωνίας, απαξιώνει τον θεσμό του γάμου ευτελίζοντάς τον σε κοινωνική σύμβαση και νομικό συμβόλαιο που ρυθμίζει οικονομικές σχέσεις μεταξύ των δυο μελών, παραβιάζει το φυσικό δικαίωμα κάθε παιδιού να έχει μητέρα και πατέρα και ανοίγει τον ασκό του Αιόλου για απρόβλεπτες εξελίξεις. Ταυτόχρονα, υποδηλώνει την υποτέλεια των ταγών της χώρας μας σε ξένα κέντρα αποφάσεων.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:59 | Εμμανουήλ Μαυρικάκης

    Ο Θεός έχει φτιάξει την κτήση και τους νόμους που την διέπουν εν σοφία κι ο άνθρωπος ο πεπτωκος νομίζει ότι ξέρει καλύτερα από τον Θεό και πιστεύει ότι μπορεί να θεσπιζει νόμους που αντιβαινουν στους νόμους του πανσοφου Δημιουργού του.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:33 | Ελένη

    Το λιγότερο που μπορεί να εξασφαλίσει μια κοινωνία στα μέλη της είναι ίσα δικαιώματα σε όλους. Και πολύ άργησε!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:18 | Ανδρέας Ζόταυρος

    Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο . Δικαιώματα των λαοτακι είναι να αποφασίζουν πράγματα για τον εαυτό τους. δεν έχουν δικαίωμα να μεγαλώσουν παιδιά με την δική τους ανώμαλη νοοτροπία.τα παιδιά έχουν ανάγκη από μαμά και μπαμπά. Οι ψυχολόγοι συμφωνούν εν τέλει.Μην προσπαθείτε να περάσετε σαν νόμο την ανωμαλία. Αν θέλουν να ‘παντρευτουν’,υπάρχει και το σύμφωνο συμβίωσης.τα παιδιά δεν είναι κατοικίδια.Εχουν κι αυτά δικαιώματα.καταστρεφονται ψυχολογικά με τα ανήθικα,παραφυση και διατροφικά μυαλά τους .ο κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να πιστεύει ότι θέλει με κάνει στην ζωή του ότι θέλει αλλά… χωρίς να επηρεάζει τους υπόλοιπους ανθρώπους.Αν μας αρέσει εμάς κάτι ανώμαλο..δε σημαίνει ότι θα το κάνουμε και νόμο.ετσι δυχαζουμε το σκεπτικό των αυριανων παιδιών.Αφου είναι νόμιμο άρα και φυσιολογικό.Ειναι παράλογο να προσπαθούμε να παλέψουμε για κάτι που είναι λογικό και φυσικό.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:17 | Σπύρος

    Διαφωνώ κάθετα!!! Έτσι πουλάμε τις αξίες μας και πουλάμε την πίστη μας!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:21 | Δελατολλα Μαρια

    Θυμηθειτε οτι ειμαστε ολοι πανω στο ιδιο καραβι.
    Θα μας καψει μεγαλη φωτια με αυτο που πατε να κανετε. Τα βαζετε με τον ιδιο τον Θεο.
    Ο Θεος να μας ελεησει και να σας φωτισει.
    Σκεφτειτε τα παιδια!!!!!
    Τους αθωους του κοσμου τουτου…

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:56 | Σ.Π.

    α. Ἐδωσα 28 μήνες από την ζωή μου στην υπηρεσία της Πατρίδας μου, ενώ οι ομοφυλόφιλοι δεν δίνουν ΤΙΠΟΤΑ !!! Αυτό είναι ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ.
    Τα ίσα δικαιώματα απαιτούν και ίσες υποχρεώσεις.
    β. «Γάμος – Οικογένεια» είναι μονοσήμαντος ορισμός που αναφέρεται στην «συμβίωση ετερόφυλου ζεύγους με σκοπό την ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ».
    Εδώ, ο ορισμός αυτός δεν βρίσκει εφαρμογή, άρα η συμβίωση αυτή πρέπει να ορισθεί ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ και να καλυφθεί με αντίστοιχο πλέγμα νόμων.
    Για τους λόγους αυτούς ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:03 | ΚΩΣΤΑΣ Κ

    Διαφωνω. Δεν λυνει καποιο υπαρκτο προβλημα, το οποιο δεν μπορει να ικανοποιηθει με αλλο νομιμο τροπο.
    Επιπλεον, δεν δεχομαι πως υπαρχει ειλικρινης επιθυμια πατροτητας/μητροτητας σε ατομα τα οποια αποστρεφονται τη βιολογικη διαδικασια αναπαραγωγης.
    Ειναι σαν να ισχυριζεται ενα ανορεξικο ατομο πως θελει να γινει μαγειρας.
    Αν τον πιστευετε, καλως, δεν μας αφορα. Αν του δωσετε επαγγελματικη αδεια μαγειρα, κακως.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:48 | Μαρία Μπακάλμπαση

    Διαφωνώ, θα ήθελα δημοψήφισμα.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:15 | Ανδρέας Ζόταυρος

    Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο . Δικαιώματα των λαοτακι είναι να αποφασίζουν πράγματα για τον εαυτό τους. δεν έχουν δικαίωμα να μεγαλώσουν παιδιά με την δική τους ανώμαλη νοοτροπία.τα παιδιά έχουν ανάγκη από μαμά και μπαμπά. Οι ψυχολόγοι συμφωνούν εν τέλει.Μην προσπαθείτε να περάσετε σαν νόμο την ανωμαλία. Αν θέλουν να ‘παντρευτουν’,υπάρχει και το σύμφωνο συμβίωσης.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:42 | Γεωργιος

    Διαφωνώ κάθετα

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:07 | Κομισσα Γιαννιού

    Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο . Δικαιώματα των λαοτακι είναι να αποφασίζουν πράγματα για τον εαυτό τους. δεν έχουν δικαίωμα να μεγαλώσουν παιδιά με την δική τους ανώμαλη νοοτροπία.τα παιδιά έχουν ανάγκη από μαμά και μπαμπά. Οι ψυχολόγοι συμφωνούν εν τέλει.Μην προσπαθείτε να περάσετε σαν νόμο την ανωμαλία. Αν θέλουν να ‘παντρευτουν’,υπάρχει και το σύμφωνο συμβίωσης.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:12 | Ντεμη Βασιλειου

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:09 | Γεώργιος Πατρινός

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ! Κρίμα που η σύγκλιση προς το κέντρο έφερε το παρά φύση να γίνεται Νίκος του κράτους, έστω και σε διαβούλευση! Και σχόλιο απο ψηφοφόρο σας!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:53 | Κωνσταντίνος

    Θεωρώ πως μια διαβούλευση πρέπει να έχει μια βάση πάνω στην οποία θα διεξάγεται. Αν πούμε λοιπόν πως η βάση της διαβούλευσης είναι η φυσικότητα (είναι γνωστό πως μόνο δύο φύλα υπάρχουν και αυτά προσδιορίζονται από τα χρωμοσώματα… ) καθώς και η απ’ αιώνων παράδοση της οικογένειας, τότε αντιλαμβανόμαστε πως μιλάμε για την προσπάθεια θεσμοθέτησης μιας αφύσικης κατάστασης ως φυσικής, και αυτή η προσπάθεια από μόνη της προσκρούει στην λογική και δημιουργεί ερωτηματικά για το σκοπό του συγκεκριμένου νομοσχεδίου.
    Οποιαδήποτε άλλη προσέγγιση ανοίγει για την κοινωνία μας τους ασκούς του Αιόλου…δημιουργεί σύγχυση για το τί είναι τελικά φυσικό & ορθό αφού αυτά αντικαθίστανται (χωρίς μάλιστα επιστημονικά και κοινωνικά ερείσματα) από τον πολιτικό ορθολογισμό και τον δικαιωματισμό. Είναι γνωστό πως όταν γκρεμίζεις κάποιο θεμέλιο τότε περιμένεις αργά ή γρήγορα και την κατάρρευση του οικοδομήματος. Η κοινωνία μας (και μέσω των πολιτικών εκπροσώπων της) οφείλει να βοηθήσει και να σταθεί δίπλα στους ανθρώπους, όχι κρύβοντας αλλά λέγοντας την αλήθεια η οποία θα γεννήσει την ελπίδα της επιστροφής και όχι την βεβαιότητα της καταστροφής.
    Ευχαριστώ.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 11:47 | Γιώργος

    ΟΧΙ Κάθετο και από όποια άποψη και να το δει κάποιος, είτε πνευματικά είτε κοσμικά . Πλέον φτάνουμε στο σημείο να θέλουμε επιβεβαίωση ακόμα για θέματα απλής λογικής. Αγάπη υπάρχει όπου υπάρχει και ο Χριστός. Ο άνδρας και η γυναίκα όπως του έπλασε ο Θεός παίρνουν την ευλογία μέσω του Ιερού Μυστηρίου του γάμου να δημιουργήσουν οικογένεια και να γίνουν συνδημιουργοί μαζί του. Η διαφορετική σεξουαλική προτίμηση είναι και μια έμμεση απάρνηση του φυσιολογικού τρόπου αναπαραγωγής του ανθρώπινου γένους. Έχουμε μέσα σε αυτές τις ομάδες που πέραν τον δικαιωμάτων τους (λόγος για υποχρεώσεις απέναντι στο κοινωνικό σύνολο κανένας) υποστηρίζουν και τα δικαιώματα της γυναίκας , που όμως μέσω της παρένθετης κύησης την εργαλειοποιούν για τον σκοπό τους. Και μετά από αυτό τι έρχεται;;; Ισότητα και δικαιώματα για ποιους; Για τους κτηνοβάτες, τους παιδεραστές, τους βιαστές ;;;
    Μακάρι ο Θεός να φωτίσει τις ψυχές και όσων θα λάβουν την απόφαση, αλλά και τις ψυχές όλων των μπερδεμένων αδελφών μας.