Άρθρο 17: Λοιπές καταργούμενες και τροποποιούμενες διατάξεις

1. Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, καταργούνται:
(α) οι διατάξεις της υποπαραγράφου 3.2 του άρθρου 9 και της παραγράφου 2 του άρθρου 10 του π.δ. 79/2004,
(β) οι διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 17 του ν. 3982/2011 και παράγραφοι 5 έως 14 του ίδιου άρθρου αναριθμούνται σε παραγράφους 4 έως 13 αντίστοιχα
(γ) οι περιπτώσεις (β), (γ) και (δ) της παραγράφου 2 του άρθρου 19 του ίδιου νόμου,
(δ) οι διατάξεις των άρθρων 1 έως 21 του ν. 3333/2005 και τα άρθρα 22 έως 26 του ίδιου νόμου αναριθμούνται σε άρθρα 1 έως πέντε αντίστοιχα.
(ε) η παράγραφος 1 του άρθρου 14 του ν. 1959/1991 και η αρίθμηση της παραγράφου 2 του ίδιου άρθρου.
2. Στην παράγραφο 1 του άρθρου 19 του ν. 3982/2011 διαγράφονται οι λέξεις «και οι αποθήκες χαμηλής όχλησης».

  • Η καταργηση του Ν.3333/2005 ειναι λανθασμένη.
    Το σχεδιο Νόμου περιέχει αρκετες καινοτόμες διατάξεις, αλλά δεν ασχολειτια με την υλοποίηση. Ο Ν.3333/2005 ακι ο Ν.3010/2008 που τον τροποποίησε περιέχουν διατάξεις που αφορούν την ίδρυση,λειτουργία, απιατούμενες αδειοδοτήσεις κλπ. Το σχεδιο νόμου αναφερεται αοριστα σε ατ=υτές που θα δημιουργήσουν πολλά προσκόματα στην εφαρμογή. π.χ. δεν γιμνεται ναφορά στοο σχεδιο νόμου για περιβαλλοντική μελετη, για πολεοδομική/χωροταξινή μελετη κλπ που απαιτούνατι αό την ελληνική νομοθεσία.
    Επίσης Ο Ν.3333/2005 αναφερει τη διαδικασία που πρεπει να καολουθηθεί σε περίπτωση που υπάρχει κρατική ενίσχυση. ΕΣχετικά αναφερεω οτι ο Ν.3333/2005 εχει λάβει αδει από την ΕΕ για κρατική ενίσχυση.
    Θα προτεινα να υπάρξει ενας συνδυασμός των διιατάξεων του Ν.3333/2005 και του Ν.3010/2008 με το Σχεδιο Νόμου. Στη κατεεύθυνση αυτή προθυμοποιούμαι να συμβάλλω

  • 13 Μαρτίου 2014, 23:25 | Π.Ε.Ε.Δ.

    Με την κατάργηση του Ν.3333/2005, καταργείται το σκεπτικό πολλών αναπτυξιακών ευρωπαϊκών προγραμμάτων που βασίστηκαν σε αυτόν. Ενδεικτικά, ο Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας (ΟΛΗΓ) μελετά και επενδύει στη νομική βάση του Ν.3333/2005 και του Ν.3710/2008 και προχωρά σε ανάπτυξη εμπορευματικού κέντρου σε δύο μη εφαπτόμενες περιοχές. Έτσι, ωθούμε τον ΟΛΗΓ να μην ασχολείται με την εκμετάλλευση του χώρου ως Εμπορευματικό Κέντρο και τον μετατρέπουμε σε Real Estate για διαφορετική εκμετάλλευση του ίδιου χώρου.
    Το εδάφιο (ε) της παραγράφου 1, που παραπέμπει στη κατάργηση του αριθμητικού περιορισμού ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων οχημάτων, προτείνεται να παραληφθεί. Τα επιπλέον ρυμουλκά δόθηκαν ως δικαίωμα επί της αρχικής αδειοδότησης για τη διαχείριση εναλλακτικών φορτίων (πχ χύδην, υγρών τροφίμων, γενικού φόρτου, ασφαλτικών, κλειστών ψυγείων κλπ) για να προσαρμόζονται άμεσα στις ανάγκες μεταφοράς τρίτων. Πιθανή διατήρηση του εδαφίου θα δημιουργήσει σειρά από ρυμουλκούμενα που ενδεχομένως θα μισθώνονται σε ελκυστήρες ΙΧ, καλύπτοντας το νομικό κενό μίσθωσης ή θα λειτουργούν ως κινητές αποθήκες!

    Για την Πανελλήνια Ένωση Επιχειρήσεων Διαμεταφοράς (ΠΕΕΔ)
    Ο Πρόεδρος της ΠΕΕΔ
    Γιώργος Μπαμπαλής
    Ο Γενικός Γραμματέας της ΠΕΕΔ
    Παναγιώτης Βλαχογιώργης
    Το μέλος της Μόνιμης Επιτροπής Logistics
    Ιωάννης Σιαμάς