Άρθρο 19 Προσωπικό του Φ.Α.Α.Ε.Δ.

  1. Στον Φ.Α.Α.Ε.Δ. συστήνονται τριάντα (30) θέσεις στρατιωτικού προσωπικού και δεκαπέντε (15) θέσεις πολιτικού προσωπικού.
  2. Το κόστος μισθοδοσίας του προσωπικού που υπηρετεί στον Φ.Α.Α.Ε.Δ. βαρύνει τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
  3. Ο Φ.Α.Α.Ε.Δ. προσλαμβάνει προσωπικό σύμφωνα με τον ν. 4765/2021 (Α΄ 6), περί εκσυγχρονισμού του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυσης του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) και του άρθρου 51 του ν. 4622/2019 (Α’ 133), περί προγραμματισμού προσλήψεων.
  4. Κατά παρέκκλιση του ν. 4361/2016 (Α΄ 10), περί ρύθμισης θεμάτων μεταθέσεων οπλιτών, μέριμνας προσωπικού και άλλων διατάξεων, και των κανονιστικών πράξεων που εκδίδονται κατ’ εξουσιοδότηση αυτού σχετικά με τις μεταθέσεις και τις εν γένει υπηρεσιακές μεταβολές των οπλιτών θητείας, στον Φ.Α.Α.Ε.Δ. δύναται να υπηρετούν τη στρατεύσιμη στρατιωτική τους υποχρέωση οπλίτες με τυπικά προσόντα συναφή προς τον σκοπό και τις αρμοδιότητές του, οι οποίοι είναι απόφοιτοι τμημάτων πολυτεχνικών σχολών, νομικής, οικονομικού πεδίου και επιστήμης ηλεκτρονικών υπολογιστών.
  5. Τα θέματα διοικητικής μέριμνας του στρατιωτικού προσωπικού του Φ.Α.Α.Ε.Δ. ρυθμίζονται από τη Μονάδα Υποστήριξης του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
  6. Για τις αποδοχές και τις πρόσθετες αμοιβές του πολιτικού προσωπικού του Φ.Α.Α.Ε.Δ., εξαιρουμένου του Προέδρου και των μελών του διοικητικού συμβουλίου, εφαρμόζονται το Β΄ Κεφάλαιο του ν. 4354/2015 (Α΄ 176), περί μισθολογικών ρυθμίσεων των υπαλλήλων του Δημοσίου, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) πρώτου και δεύτερου βαθμού, των Νομικών Προσώπων Δημοσίου (Ν.Π.Δ.Δ.) και Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.), καθώς και των Δ.Ε.Κ.Ο., το Κεφάλαιο A΄ του ν. 3429/2005 (Α` 314), περί οργάνωσης, λειτουργίας, διοίκησης και κρατικής εποπτείας των δημόσιων επιχειρήσεων και οργανισμών και άλλες μισθολογικές διατάξεις.
  7. Από την έναρξη λειτουργίας του Φ.Α.Α.Ε.Δ., το στρατιωτικό προσωπικό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας που υπηρετεί στην ΥΠ.Α.Α.Π.Ε.Δ. μετατίθεται στον Φ.Α.Α.Ε.Δ..
  • 17 Ιουλίου 2025, 22:08 | ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ

    ΟΧΙ ΟΠΛΙΤΕΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΔΙΟΤΙ, αφενός πρέπει να αποφευχθεί η παρέκκλιση της σχετικής νομοθεσίας και αφετέρου : Δεν κατέχουν επαγγελματική εμπειρία θέματος ,σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες που επιτάσσει ο χειρισμός της αυτής ακίνητης περιουσίας στο πλαίσιο της Εθνικής Άμυνας.
    Υφίστανται περιορισμοί στη διαχείριση εγγράφων υψίστης κλάσεως, σύμφωνα με την αρχή ‘’ανάγκη της γνώσης’’ του Εθνικού Κανονισμού Ασφαλείας.
    Υπηρετούν για μικρό χρονικό διάστημα ,σύμφωνα με την υφιστάμενη πρακτική.

  • 16 Ιουλίου 2025, 21:20 | Ι.ΚΟΥΡΙΔΑΚΗΣ

    Άρθρο 19
    Προσωπικό του Φ.Α.Α.Ε.Δ.
    4. Κατά παρέκκλιση του ν. 4361/2016 (Α΄ 10), περί ρύθμισης θεμάτων μεταθέσεων οπλιτών, μέριμνας προσωπικού και άλλων διατάξεων, και των κανονιστικών πράξεων που εκδίδονται κατ’ εξουσιοδότηση αυτού σχετικά με τις μεταθέσεις και τις εν γένει υπηρεσιακές μεταβολές των οπλιτών θητείας, στον Φ.Α.Α.Ε.Δ. δύναται να υπηρετούν τη στρατεύσιμη στρατιωτική τους υποχρέωση οπλίτες με τυπικά προσόντα συναφή προς τον σκοπό και τις αρμοδιότητές του, οι οποίοι είναι απόφοιτοι τμημάτων πολυτεχνικών σχολών, νομικής, οικονομικού πεδίου και επιστήμης ηλεκτρονικών υπολογιστών.

    ΠΡΟΤΑΣΗ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ: ΟΧΙ ΟΠΛΙΤΕΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΔΙΟΤΙ, αφενός πρέπει να αποφευχθεί η παρέκκλιση της σχετικής νομοθεσίας και αφετέρου : α. Δεν κατέχουν επαγγελματική εμπειρία θέματος ,σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες που επιτάσσει ο χειρισμός της αυτής ακίνητης περιουσίας στο πλαίσιο της Εθνικής Άμυνας.
    β. Υφίστανται περιορισμοί στη διαχείριση εγγράφων υψίστης κλάσεως, σύμφωνα με την αρχή ‘’ανάγκη της γνώσης’’ του Εθνικού Κανονισμού Ασφαλείας.
    γ. Υπηρετούν για μικρό χρονικό διάστημα ,σύμφωνα με την υφιστάμενη πρακτική.

    ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ:ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4.

  • 16 Ιουλίου 2025, 09:38 | Ε.Α.Α.Α για το ΔΣ Απτχος (Ι) Π. Δημητριάδης Πρόεδρος

    Άρθρο 19 Προσωπικό του ΦΑΑΕΔ
    Στον Φ.Α.Α.Ε.Δ. συστήνονται τριάντα (30) θέσεις στρατιωτικού προσωπικού και δεκαπέντε (15) θέσεις πολιτικού προσωπικού.
    Από την έναρξη λειτουργίας του Φ.Α.Α.Ε.Δ., το στρατιωτικό προσωπικό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας που υπηρετεί στην ΥΠ.Α.Α.Π.Ε.Δ. μετατίθεται στον Φ.Α.Α.Ε.Δ.

    ΣΧΟΛΙΟ
    Ενώ υπάρχει μέριμνα για το προσωπικό της ΥΠΑΑΠΕΔ δεν υπάρχει αντίστοιχη μέριμνα και για το προσωπικού των ΤΕΘΑ , ΤΕΣ , ΤΑΑ. Θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα και για τη μετακίνηση του προσωπικού των τριών ταμείων.

  • 15 Ιουλίου 2025, 03:59 | Στέλιος

    Προτείνεται να αφαιρεθεί η παράγραφος 4 «,Κατά παρέκκλιση του ν. 4361/2016 (Α΄ 10), περί ρύθμισης θεμάτων μεταθέσεων οπλιτών, μέριμνας προσωπικού και άλλων διατάξεων, και των κανονιστικών πράξεων που εκδίδονται κατ’ εξουσιοδότηση αυτού σχετικά με τις μεταθέσεις και τις εν γένει υπηρεσιακές μεταβολές των οπλιτών θητείας, στον Φ.Α.Α.Ε.Δ. δύναται να υπηρετούν τη στρατεύσιμη στρατιωτική τους υποχρέωση οπλίτες με τυπικά προσόντα συναφή προς τον σκοπό και τις αρμοδιότητές του, οι οποίοι είναι απόφοιτοι τμημάτων πολυτεχνικών σχολών, νομικής, οικονομικού πεδίου και επιστήμης ηλεκτρονικών υπολογιστών.»
    Είναι άξιον απορίας πως το ίδιο το Υπουργείο Εθν. Άμυνας με τον υπόψη νόμο καθιστά ανενεργό για τον εν λόγω Φορέα, νόμο που το ίδιο το Υπουργείο προώθησε για ψήφιση από την Ελληνική Βουλή, προκειμένου να εξασφαλίσει την υπηρέτηση των οπλιτών θητείας σε Επιχειρησιακές Μονάδες.
    Όλοι οι οπλίτες θητείας πλέον θα πρέπει να καταστούν μαχητές και να γίνουν κοινωνοί της Στρατιωτικής αγωγής. Και τα δυο αυτά στοιχεία είναι απαραίτητα για την άμυνα της Πατρίδας μας και αποχτιούνται μόνο με την παραμονή κάθε οπλίτη θητείας σε Επιχειρησιακές Μονάδες καθ΄όλη τη διάρκεια της θητείας του.
    Η επαγγελματική κατάρτιση των οπλιτών θητείας σε θέσεις όπως αυτές του Φ.Α.Α.Ε.Δ. αν και είναι θεμιτή δεν μπορεί να αγνοεί τις επιχειρησιακές ανάγκες.

  • 11 Ιουλίου 2025, 23:14 | ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΑΣ

    Διαγραφή της παραγράφου 3. Δεν κατατίθεται οργανόγραμμα με τις θέσεις. Πόσες και περιγραφή προσόντων. Το προσωπικό του ΥΠΕΘΑ στρατιωτικό και πολιτικό επαρκεί για την λειτουργία του Φ.Α.Α.Ε.Δ. υπάρχουν άξια στέλεχη για αξιοποίηση από τον εν λόγω ΦΟΡΕΑ.

    Με εκτίμηση
    Κώστας Μίχας

  • 8 Ιουλίου 2025, 18:08 | Α.Σ

    Σύμφωνα με το εν λόγω άρθρου, προβλέπεται ότι θα επιβαρύνεται για ακόμη μία φορά ο Κρατικός Προϋπολογισμός, και ειδικότερα ο Π/Υ του ΥΠΕΘΑ αφού με την εφαρμογή του υπόψη νομοσχεδίου, προβλέπεται ότι το κόστος μισθοδοσίας του πολιτικού προσωπικού του Φ.Α.Α.Ε.Δ. θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.