Άρθρο 17 Διοίκηση του Φ.Α.Α.Ε.Δ.

  1. Ο Φ.Α.Α.Ε.Δ. διοικείται από πενταμελές διοικητικό συμβούλιο, που διορίζεται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Το διοικητικό συμβούλιο του Φ.Α.Α.Ε.Δ. αποτελείται από:

α) τον Πρόεδρο,

β) έναν (1) ανώτατο ή ανώτερο Αξιωματικό των Ενόπλων Δυνάμεων, ο οποίος προτείνεται από τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας, ως μέλος,

γ) τον Διευθυντή του Τ.Α.Εθ.Α., ως μέλος και

δ) δύο (2) μέλη, τα οποία επιλέγονται από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας και είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.

  1. Τα προσόντα διορισμού του Προέδρου και των μελών του διοικητικού συμβουλίου του Φ.Α.Α.Ε.Δ., πλην του Διευθυντή του Τ.Α.Εθ.Α., έχουν ως εξής:

α) πρέπει να κατέχουν πτυχίο ή δίπλωμα τμήματος ή σχολής πανεπιστημιακού τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης της ημεδαπής ή ακαδημαϊκά ισοδύναμο ή ισότιμο τίτλο αντίστοιχης ειδικότητας σχολών της αλλοδαπής και πενταετή τουλάχιστον εργασιακή εμπειρία στον δημόσιο τομέα, σύμφωνα με το άρθρο 11 του π.δ. 85/2022 (Α΄232) περί του καθορισμού των προσόντων διορισμού, ή στον ιδιωτικό τομέα με αρμοδιότητες συναφείς προς αυτές του Φ.Α.Α.Ε.Δ., όπως αυτές ορίζονται στο άρθρο 14, και

β) ένα (1) τουλάχιστον μέλος του διοικητικού συμβουλίου πρέπει να έχει γνώσεις στην ελεγκτική ή λογιστική ή σε άλλον τομέα των οικονομικών επιστημών.

  1. α) Δεν μπορούν να διορισθούν στη θέση του Προέδρου ή του μέλους του διοικητικού συμβουλίου του Φ.Α.Α.Ε.Δ. όσοι δεν μπορούν να διορισθούν δημόσιοι υπάλληλοι.

β) Ο Πρόεδρος και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Φ.Α.Α.Ε.Δ. απαγορεύεται να κατέχουν θέση προέδρου, αντιπροέδρου, διευθύνοντος συμβούλου ή μέλους διοικητικού συμβουλίου οποιασδήποτε μορφής εταιρείας του δημοσίου.

  1. Για την εφαρμογή των παρ. 1 έως 3 εφαρμόζονται τα άρθρα 3Α και 3Β του ν. 4706/2020 (Α΄ 136), περί ισόρροπης εκπροσώπησης των φύλων στο διοικητικό συμβούλιο και περί κριτηρίων και διαδικασίας επιλογής μελών του διοικητικού συμβουλίου για την ισόρροπη εκπροσώπηση των φύλων στο διοικητικό συμβούλιο.
  2. Ο Πρόεδρος και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Φ.Α.Α.Ε.Δ., εκτός του Διευθυντή του Τ.Α.Εθ.Α., ορίζονται για θητεία τριών (3) ετών, η οποία μπορεί να ανανεώνεται. Η παύση ή η μη ανανέωση της θητείας του Προέδρου και των μελών του διοικητικού συμβουλίου του Φ.Α.Α.Ε.Δ. δεν θεμελιώνει δικαίωμα οποιασδήποτε μορφής αποζημίωσης έναντι του δημοσίου ή του Φ.Α.Α.Ε.Δ..
  3. Ο Πρόεδρος ή το μέλος του διοικητικού συμβουλίου παύεται οποτεδήποτε με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας.
  4. Το διοικητικό συμβούλιο του Φ.Α.Α.Ε.Δ.:

α) διαμορφώνει τη στρατηγική και την πολιτική ανάπτυξης του Φ.Α.Α.Ε.Δ.,

β) ενεργεί κάθε πράξη που αφορά στην επιδίωξη του σκοπού του, στη διοίκησή του, στη διαχείριση των υποθέσεών του, στη λειτουργία των υπηρεσιών του και στην έγκριση του επιχειρησιακού του σχεδίου,

γ) εισηγείται στον Πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου το χρηματικό ύψος των δαπανών του Φ.Α.Α.Ε.Δ., και

δ) εγκρίνει τον προϋπολογισμό και τον απολογισμό του Φ.Α.Α.Ε.Δ..

  1. Δικαίωμα εισήγησης θεμάτων στο διοικητικό συμβούλιο του Φ.Α.Α.Ε.Δ. έχουν ο Πρόεδρος και ο Διευθυντής του Τ.Α.Εθ.Α., ως μέλος του. Κατά τα λοιπά, ως προς τη λειτουργία του διοικητικού συμβουλίου του Φ.Α.Α.Ε.Δ. εφαρμόζεται αναλόγως το δεύτερο κεφάλαιο του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999, Α΄45), περί συλλογικών οργάνων της διοίκησης.
  2. Ως προς την προστασία του απόρρητου χαρακτήρα των ζητημάτων που τίθενται ως θέματα ημερήσιας διάταξης, των πρακτικών και των αποφάσεων του διοικητικού συμβουλίου του Φ.Α.Α.Ε.Δ. και των διαβαθμισμένων πληροφοριών εφαρμόζεται ο Εθνικός Κανονισμός Ασφαλείας, που κυρώθηκε με την υπό στοιχεία Φ.120/01/510313/Σ.94/5.1.2018 (Β΄ 683) απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, όπως εκάστοτε ισχύει.
  3. Το στρατιωτικό και πολιτικό προσωπικό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και των εποπτευομένων φορέων του δεν δικαιούται οποιαδήποτε αμοιβή ή αποζημίωση για τη συμμετοχή του στο διοικητικό συμβούλιο του Φ.Α.Α.Ε.Δ..
  • 18 Ιουλίου 2025, 08:30 | ΕΝΩΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΞΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ

    Ο Φ.Α.Α.Ε.Δ διοικείται από πενταμελές διοικητικό συμβούλιο όπως παρακάτω:
    1) Τον Πρόεδρο,
    2) Έναν (1) ανώτατο ή ανώτερο Αξιωματικό των Ενόπλων Δυνάμεων, ο οποίος προτείνεται από τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας, ως μέλος,
    3) Τον Διευθυντή του Τ.Α.ΕΘ.Α., ως μέλος και
    4) Δύο (2) μέλη, τα οποία επιλέγονται από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας και είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.
    Ασαφής διαχωρισμός αρμοδιοτήτων
    Αν και υπάρχει διάκριση μεταξύ Τ.Α.Εθ.Α και Φ.Α.Α.Ε.Δ., η εφαρμογή των ορίων ευθύνης μεταξύ των φορέων , μπορεί να δημιουργήσει αλληλοεπικαλύψεις ή συγκρούσεις.
    Εμπλοκή ιδιωτικού τομέα μέσω ΝΠΙΔ
    Ο Φ.Α.Α.Ε.Δ είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, γεγονός που θα μπορούσε να εγείρει ανησυχίες για επαρκή κρατικό έλεγχο και διαφάνεια.
    Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο σκοπός του Φ.Α.Α.Ε.Δ. είναι η αξιοποίηση των μη επιχειρησιακά αναγκαίων ακινήτων του Τ.Α.ΕΘ.Α των λοιπών εποπτευομένων φορέων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και των ακινήτων ιδιοκτησίας τρίτων φορέων, για τη χρηματοδότηση σκοπών εθνικής άμυνας και για τη διαχείριση των στεγαστικών αναγκών των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων προτείνεται τα δυο μέλη να προέρχονται από τις ΕΔ με σχετική γνώση του αντικειμένου.

  • Το παρόν άρθρο εμπεριέχει προϋποθέσεις με τρόπο τέτοιο που δεν δύναται να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να αξιοποιηθούν «φωτογραφικά».
    Αναφορικά με την παρα.3β΄, προκύπτουν σοβαρά ερωτήματα: υποτίθεται ότι προβλέπεται κάποιας μορφής ασυμβίβαστο. Περιέργως αυτό επεκτείνεται μόνο ως προς το Δημόσιο. Η ΥΠΑΑΠΕΔ στο πρόσφατο παρελθόν είχε ως Διευθυντή ιδιοκτήτη κατασκευαστικής εταιρίας. Αυτό δεν ήταν ασυμβίβαστο;
    Στο ν.5110/2024 (ΕΛΚΑΚ) στο αρχικό σχέδιο νόμου προβλεπόταν ο αποκλεισμός (από το ΔΣ) όσων είχαν καταδικαστεί αμετάκλητα για μια σειρά από άδικες πράξεις, που κατονομάζονται. Η εν λόγω πρόνοια δεν υφίσταται στο τελικό κείμενο που ψηφίστηκε. Γιατί άραγε;
    Την ίδιαν στιγμή δεν είναι καν μυστικό ότι ο ΥΕΘΑ διατηρεί στο στρατιωτικό του γραφείο και μάλιστα άνευ καθηκόντων και ως στενό του συνεργάτη, αξιωματικό ο οποίος έχει καταδικαστεί αμετάκλητα για κλοπή κατά το παρελθόν. Σύμφωνα με τον Στρατιωτικό Ποινικό Κώδικα ο αξιωματικός έπρεπε να έχει εκπέσει και εκδιωχθεί από τις ΕΔ. Αντ’ αυτού, παραμένει «αναβαθμισμένος» διότι η απόφαση δεν εκτελέστηκε ποτέ και ο ΥΕΘΑ δεν κάνει τίποτα προς αυτή την κατεύθυνση παρά το γεγονός ότι έχει πλήρη γνώση της υπόθεσης.

    Πως θα υπερασπιστεί το «ασυμβίβαστο» ο ΥΕΘΑ όταν αποδειδειγμένα δεν το τηρεί ούτε το ίδιο του το υπουργικό γραφείο;

  • 17 Ιουλίου 2025, 22:05 | Μιχάλης Γουμαλάτσος

    Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο σκοπός του ΦΑΑΕΔ. είναι η αξιοποίηση των μη επιχειρησιακά αναγκαίων ακινήτων του Τ.Α.ΕΘ.Α των λοιπών εποπτευομένων φορέων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και των ακινήτων ιδιοκτησίας τρίτων φορέων, για τη χρηματοδότηση σκοπών Εθνικής Άμυνας και για τη διαχείριση των στεγαστικών αναγκών των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, προτείνεται τα δυο μέλη να προέρχονται από τις ΕΔ με σχετική γνώση του αντικειμένου.

  • 17 Ιουλίου 2025, 22:11 | ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ

    ΟΧΙ ΠΕΝΤΑΕΤΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΔΙΟΤΙ δεν επαρκεί για να διαχειριστούν την ακίνητη περιουσία των Ενόπλων Δυνάμεων, σύμφωνα με την υφιστάμενη πρακτική και με γνώμονα ότι δεν υφίσταται περιορισμός από το σχετικό π.δ.
    ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΚΑΘΟΡΙΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡ.2α ΔΙΟΤΙ δύνανται να χειριστούν και έγγραφα υψίστης διαβάθμισης, γεγονός που προϋποθέτει ότι δύνανται να εξουσιοδοτηθούν για το χειρισμό των εν λόγω εγγράφων, σύμφωνα με την αρχή ‘’ανάγκη της γνώσης’’ και τις επιταγές του Εθνικού Κανονισμού Ασφαλείας.

  • 17 Ιουλίου 2025, 14:26 | ΔΕΒΟΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Υπτγος ε.α Πρόεδρος ΕΑΑΣ

    Ο Φ.Α.Α.Ε.Δ διοικείται από πενταμελές διοικητικό συμβούλιο όπως παρακάτω:
    1) Τον Πρόεδρο,
    2) Έναν (1) ανώτατο ή ανώτερο Αξιωματικό των Ενόπλων Δυνάμεων, ο οποίος προτείνεται από τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας, ως μέλος,
    3) Τον Διευθυντή του Τ.Α.ΕΘ.Α., ως μέλος και
    4) Δύο (2) μέλη, τα οποία επιλέγονται από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας και είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.
    Ασαφής διαχωρισμός αρμοδιοτήτων
    Αν και υπάρχει διάκριση μεταξύ Τ.Α.Εθ.Α και Φ.Α.Α.Ε.Δ., η εφαρμογή των ορίων ευθύνης μεταξύ των φορέων , μπορεί να δημιουργήσει αλληλοεπικαλύψεις ή συγκρούσεις.
    Εμπλοκή ιδιωτικού τομέα μέσω ΝΠΙΔ
    Ο Φ.Α.Α.Ε.Δ είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, γεγονός που θα μπορούσε να εγείρει ανησυχίες για επαρκή κρατικό έλεγχο και διαφάνεια.
    Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο σκοπός του Φ.Α.Α.Ε.Δ. είναι η αξιοποίηση των μη επιχειρησιακά αναγκαίων ακινήτων του Τ.Α.ΕΘ.Α των λοιπών εποπτευομένων φορέων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και των ακινήτων ιδιοκτησίας τρίτων φορέων, για τη χρηματοδότηση σκοπών εθνικής άμυνας και για τη διαχείριση των στεγαστικών αναγκών των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων προτείνεται τα δυο μέλη να προέρχονται από τις ΕΔ με σχετική γνώση του αντικειμένου.

  • 16 Ιουλίου 2025, 21:41 | Ι.ΚΟΥΡΙΔΑΚΗΣ

    Άρθρο 17
    Διοίκηση του Φ.Α.Α.Ε.Δ.
    2. Τα προσόντα διορισμού του Προέδρου και των μελών του διοικητικού συμβουλίου του Φ.Α.Α.Ε.Δ., πλην του Διευθυντή του Τ.Α.Εθ.Α., έχουν ως εξής:
    α) πρέπει να κατέχουν πτυχίο ή δίπλωμα τμήματος ή σχολής πανεπιστημιακού τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης της ημεδαπής ή ακαδημαϊκά ισοδύναμο ή ισότιμο τίτλο αντίστοιχης ειδικότητας σχολών της αλλοδαπής και πενταετή τουλάχιστον εργασιακή εμπειρία στον δημόσιο τομέα, σύμφωνα με το άρθρο 11 του π.δ. 85/2022 (Α΄232) περί του καθορισμού των προσόντων διορισμού, ή στον ιδιωτικό τομέα με αρμοδιότητες συναφείς προς αυτές του Φ.Α.Α.Ε.Δ., όπως αυτές ορίζονται στο άρθρο 14, και …………………………………
    ο οποίος είναι εξουσιοδοτημένος για διαχείριση εγγράφων υψίστης κλάσεως, από τον Εθνικό Κανονισμό Ασφαλείας.

    ΠΡΟΤΑΣΗ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ: α.ΟΧΙ ΠΕΝΤΑΕΤΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΔΙΟΤΙ δεν επαρκεί για να διαχειριστούν την ακίνητη περιουσία των Ενόπλων Δυνάμεων, σύμφωνα με την υφιστάμενη πρακτική και με γνώμονα ότι δεν υφίσταται περιορισμός από το σχετικό π.δ.
    β.ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΚΑΘΟΡΙΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡ.2α ΔΙΟΤΙ δύνανται να χειριστούν και έγγραφα υψίστης διαβάθμισης, γεγονός που προϋποθέτει ότι δύνανται να εξουσιοδοτηθούν για το χειρισμό των εν λόγω εγγράφων, σύμφωνα με την αρχή ‘’ανάγκη της γνώσης’’ και τις επιταγές του Εθνικού Κανονισμού Ασφαλείας.

    ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ:
    2. Τα προσόντα διορισμού του Προέδρου και των μελών του διοικητικού συμβουλίου του Φ.Α.Α.Ε.Δ., πλην του Διευθυντή του Τ.Α.Εθ.Α., έχουν ως εξής:
    α) πρέπει να κατέχουν πτυχίο ή δίπλωμα τμήματος ή σχολής πανεπιστημιακού τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης της ημεδαπής ή ακαδημαϊκά ισοδύναμο ή ισότιμο τίτλο αντίστοιχης ειδικότητας σχολών της αλλοδαπής και δεκαετή τουλάχιστον εργασιακή εμπειρία στον δημόσιο τομέα, σύμφωνα με το άρθρο 11 του π.δ. 85/2022 (Α΄232) περί του καθορισμού των προσόντων διορισμού, ή στον ιδιωτικό τομέα με αρμοδιότητες συναφείς προς αυτές του Φ.Α.Α.Ε.Δ., όπως αυτές ορίζονται στο άρθρο 14, καθώς και να δύνανται να εξουσιοδοτηθούν για διαχείριση εγγράφων υψίστης κλάσεως, από τον Εθνικό Κανονισμό Ασφαλείας .

  • 16 Ιουλίου 2025, 09:49 | Ε.Α.Α.Α για το ΔΣ (Απτχος(Ι) Π. Δημητριάδης Πρόεδρος

    Άρθρο 17 Διοίκηση του Φ.Α.Α.Ε.Δ.
    Ο Φ.Α.Α.Ε.Δ. διοικείται από πενταμελές διοικητικό συμβούλιο, που διορίζεται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Το διοικητικό συμβούλιο του Φ.Α.Α.Ε.Δ. αποτελείται από:
    α) τον Πρόεδρο,
    β) έναν (1) ανώτατο ή ανώτερο Αξιωματικό των Ενόπλων Δυνάμεων, ο οποίος προτείνεται από τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας, ως μέλος,
    γ) τον Διευθυντή του Τ.Α.Εθ.Α., ως μέλος και
    δ) δύο (2) μέλη, τα οποία επιλέγονται από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας και είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.

    ΣΧΟΛΙΟ
    Από το πενταμελές Διοικητικό Συμβούλιο διαπιστώνεται ότι τρείς θα είναι πολίτες και 2 εκ του στρατεύματος, συνεπώς την πλειοψηφία στο ΔΣ θα έχουν οι πολίτες των οποίων παρά τα αναφερόμενα προσόντα δεν αναφέρεται ο τρόπος επιλογής και από ποιόν θα γίνει. Επειδή η όλη διαδικασία θυμίζει ΝΙΜΤΣ απαιτείται άμεσα η τροποποίηση της σύνθεσης του ΔΣ σε τρείς (3) στρατιωτικούς και δύο πολίτες ως δίκαιο αίτημα για τη διαχείριση των Ακινήτων υπό τον ΦΑΑΕΔ. Σε καμία περίπτωση δεν νοείται να κατέχουν την πλειοψηφία στο ΔΣ του Φορέα, άτομα που ουδεμία σχέση έχουν με το Στράτευμα

  • 15 Ιουλίου 2025, 02:10 | Στέλιος

    Παράγραφοι 1 και 2α και β
    «1. Ο Φ.Α.Α.Ε.Δ. διοικείται από πενταμελές διοικητικό συμβούλιο, που διορίζεται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Το διοικητικό συμβούλιο του Φ.Α.Α.Ε.Δ. αποτελείται από:
    α) τον Πρόεδρο,
    β) έναν (1) ανώτατο ή ανώτερο Αξιωματικό των Ενόπλων Δυνάμεων, ο οποίος προτείνεται από τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας, ως μέλος,
    γ) τον Διευθυντή του Τ.Α.Εθ.Α., ως μέλος και
    δ) δύο (2) μέλη, τα οποία επιλέγονται από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας και είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.
    Τα προσόντα διορισμού του Προέδρου και των μελών του διοικητικού συμβουλίου του Φ.Α.Α.Ε.Δ., πλην του Διευθυντή του Τ.Α.Εθ.Α., έχουν ως εξής:
    α) πρέπει να κατέχουν πτυχίο ή δίπλωμα τμήματος ή σχολής πανεπιστημιακού τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης της ημεδαπής ή ακαδημαϊκά ισοδύναμο ή ισότιμο τίτλο αντίστοιχης ειδικότητας σχολών της αλλοδαπής και πενταετή τουλάχιστον εργασιακή εμπειρία στον δημόσιο τομέα, σύμφωνα με το άρθρο 11 του π.δ. 85/2022 (Α΄232) περί του καθορισμού των προσόντων διορισμού, ή στον ιδιωτικό τομέα με αρμοδιότητες συναφείς προς αυτές του Φ.Α.Α.Ε.Δ., όπως αυτές ορίζονται στο άρθρο 14, και
    β) ένα (1) τουλάχιστον μέλος του διοικητικού συμβουλίου πρέπει να έχει γνώσεις στην ελεγκτική ή λογιστική ή σε άλλον τομέα των οικονομικών επιστημών.»
    Η πιθανή επιλογή του προέδρου και 2 μελών του ΔΣ εκτός ΕΔ θα δημιουργήσει ανισορροπίες στις αποφάσεις αυτού με ότι συνεπάγεται αυτό για την ορθή εκτέλεση του έργου του Φ.Α.Α.Ε.Δ., ενώ ενδέχεται να δημιουργήσει υπόνοιες ότι το ίδιο το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας θεωρεί το στρατιωτικό προσωπικό υποδεέστερο του πολιτικού προσωπικού που δραστηριοποιείται στον Δημόσιο ή Ιδιωτικό τομέα. Προς αποφυγή των παραπάνω αναφερομένων περιπτώσεων προτείνεται η θέση του προέδρου και των 2 μελών να συμπληρώνονται πρωτίστως από προσωπικό των ΕΔ και σε περίπτωση μη εύρεσης προσωπικού με τα αναφερόμενα προσόντα, να γίνετε προκήρυξη των θέσεων για πρόσληψη μέσω του ΑΣΕΠ, προς αποφυγή δημιουργίας υπονοιών περί επιλογών με πολιτική χροιά, οι οποίες θα είναι εις βάρος του Κύρους των ΕΔ.

  • 11 Ιουλίου 2025, 23:04 | ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΑΣ

    Αντικατάσταση του άρθρου δ) δύο (2) μέλη, τα οποία επιλέγονται από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας και είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης ΜΕ επιλογή εν ενέργεια δικαστών κατά προτίμηση Άρειου Πάγου οι οποίοι θα διορίζονται από τριμελλή επιτροπή ΥΠΟΥΡΓΩΝ όχι μονο από ΥΕΘΑ (πχ ΑΜΥΝΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ) οι οποιοί μπορούν να ανταποκριθούν καλύτερα από τον οποιοδήποτε θέλει να διορίσει ο Υπουργός Εθνικής Αμύνας για την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας των ΕΔ. Εξάλλου οι κύριοι δικαστές με το κύριο ΥΕΘΑ νοσηλεύνται και υγειονομικά υποστηρίζονται πλέον από τα στρατιωτικά νοσοκομεία και τους στρατιωτικούς υγειονομικούς από το 251 ΓΝΑ. Τι καλύτερο να τους ανατεθεί και με νόμιμη αμοιβή η προστασία της χρηστής Διοίκησης του Φ.Α.Α.Ε.Δ. (ΟΧΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΔ). Υπουργέ καινοτομήστε ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΔΕΧΘΟΥΝ.

    Με εκτίμηση Κώστας Μίχας

  • 8 Ιουλίου 2025, 18:24 | Α.Σ

    Ο Π/Υ του Φ.Α.Α.Ε.Δ. πρέπει να εγκρίνεται από τον ΥΕΘΑ στον οποίο υπάγεται και όχι μόνο από το 5μελές διοικητικό του συμβούλιο, του οποίου η άποψη επί του Π/Υ θα πρέπει να έχει γνωμοδοτικό χαρακτήρα.

  • 4 Ιουλίου 2025, 12:36 | Σπυρίδων

    Διαβάζω τα εξής :
    Το διοικητικό συμβούλιο του Φ.Α.Α.Ε.Δ. αποτελείται από:
    α) τον Πρόεδρο,
    β) έναν (1) ανώτατο ή ανώτερο Αξιωματικό των Ενόπλων Δυνάμεων, ο οποίος προτείνεται από τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας, ως μέλος,
    γ) τον Διευθυντή του Τ.Α.Εθ.Α., ως μέλος και
    δ) δύο (2) μέλη, τα οποία επιλέγονται από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας και είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.
    Λαμβάνοντας υπόψη τα κάτωθι :
    Σκοπός του Φ.Α.Α.Ε.Δ. είναι η αξιοποίηση των μη επιχειρησιακά αναγκαίων ακινήτων του Τ.Α.Εθ.Α., των λοιπών εποπτευομένων φορέων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και των ακινήτων ιδιοκτησίας τρίτων φορέων, για τη χρηματοδότηση σκοπών εθνικής άμυνας και για τη διαχείριση των στεγαστικών αναγκών των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων.
    Πως θα αποφασίζουν τρεις πολίτες για την ακίνητη περιουσία των ΕΔ?
    Απαράδεκτο. Γινόμαστε μάρτυρες της σταδιακής απομάκρυνσης του στρατεύματος από την ιδιοκτησία και τον έλεγχο των μέσων του via golden boys.

  • 4 Ιουλίου 2025, 09:11 | Vasilieios Psaromatis

    Μπράβο σωστά