- Το Τ.Α.Εθ.Α. στελεχώνεται με στρατιωτικό και πολιτικό προσωπικό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
- Στο Τ.Α.Εθ.Α. μεταφέρεται το σύνολο των θέσεων και του προσωπικού που υπηρετεί στα συγχωνευόμενα ταμεία. Το προσωπικό αυτό καθίσταται αυτοδικαίως προσωπικό του Τ.Α.Εθ.Α. με την ίδια σχέση απασχόλησης και η μισθοδοσία του βαρύνει τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Για τη μεταφορά των θέσεων και του προσωπικού αυτού εκδίδεται διαπιστωτική πράξη του Υπουργού Εθνικής Άμυνας.
- Στο Τ.Α.Εθ.Α. συστήνονται τέσσερις (4) θέσεις δικηγόρων, οι οποίοι απασχολούνται με έμμισθη εντολή και προσλαμβάνονται σύμφωνα με το άρθρο 43 του Κώδικα Δικηγόρων (ν. 4194/2013, Α΄ 208), περί πρόσληψης εμμίσθου δικηγόρου.
Αρχική Αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας Ενόπλων Δυνάμεων - Σύσταση Ταμείου Ακινήτων Εθνικής Άμυνας...Άρθρο 10 Προσωπικό του Τ.Α.Εθ.Α.
Άρθρο 10 Προσωπικό του Τ.Α.Εθ.Α.
- 7 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 24 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β’ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ – ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ Άρθρο 3 Σύσταση Ταμείου Ακινήτων Εθνικής Άμυνας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 4 Αποστολή του Τ.Α.Εθ.Α.
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 5 Αρμοδιότητες του Τ.Α.Εθ.Α.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 6 Περιουσία του Τ.Α.Εθ.Α.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 7 Πόροι του Τ.Α.Εθ.Α.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 8 Διοίκηση του Τ.Α.Εθ.Α.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 9 Διευθυντής του Τ.Α.Εθ.Α.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 10 Προσωπικό του Τ.Α.Εθ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα ΑκινήτωνΆρθρο 11 Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Ακινήτων
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΣΥΣΤΑΣΗ ΦΟΡΕΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Άρθρο 12 Σύσταση Φορέα Αξιοποίησης Ακινήτων Ενόπλων Δυνάμεων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 13 Σκοπός του Φ.Α.Α.Ε.Δ.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14 Αρμοδιότητες του Φ.Α.Α.Ε.Δ.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 15 Πόροι του Φ.Α.Α.Ε.Δ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 Οικονομική διαχείριση του Φ.Α.Α.Ε.Δ.
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 17 Διοίκηση του Φ.Α.Α.Ε.Δ.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 18 Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Φ.Α.Α.Ε.Δ.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσωπικό του Φ.Α.Α.Ε.Δ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 Ειδικότερες υποχρεώσεις του διοικητικού συμβουλίου και του προσωπικού του Φ.Α.Α.Ε.Δ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 Οργανισμός του Φ.Α.Α.Ε.Δ.Άρθρο 21 Οργανισμός του Φ.Α.Α.Ε.Δ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας του Φ.Α.Α.Ε.Δ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 Αξιοποίηση ακινήτων από τον Φ.Α.Α.Ε.Δ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 24 Ετήσια έκθεση
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 25 Στρατηγικό Σχέδιο Αξιοποίησης Ακινήτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26 Αξιοποίηση ακινήτων τρίτων φορέων
- 13 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Άρθρο 27 Σχέδιο δράσεων για τη διαχείριση των στεγαστικών αναγκών των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 28 Προγραμματικές συμβάσεις – Γενικός Κανονισμός Διαχείρισης Στρατιωτικών Οικημάτων
- 3 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ Τ.Α.ΕΘ.Α. ΚΑΙ Φ.Α.Α.Ε.Δ – ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ Άρθρο 29 Εσωτερικός έλεγχος και οικονομική επιθεώρηση του Τ.Α.Εθ.Α. και του Φ.Α.Α.Ε.Δ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Φορολογικές ρυθμίσειςΆρθρο 30 Φορολογικές ρυθμίσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 Ακίνητα σε παραμεθόριες περιοχές Άρθρο 31 Ακίνητα σε παραμεθόριες περιοχές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 Ματαίωση διαδικασίας αξιοποίησης Άρθρο 32 Ματαίωση διαδικασίας αξιοποίησης
- 454 Σχόλια ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 34 Μεταβατικές διατάξεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 35 Καταργούμενες διατάξεις
- 36 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ ΄ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 36 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
3 Ιουλίου 2025, 23:45
Ανοικτή σε Σχόλια έως
18 Ιουλίου 2025, 09:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σε
Στατιστικά
6 Σχόλια 668 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 26732 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξεις
- Διαβούλευση για το Σχέδιο του Εθνικού Στρατιωτικού Κανονισμού Αξιοπλοΐας (ΕΣΚΑ) 66 «Αδειοδότηση Προσωπικού Συντήρησης Αεροσκαφών» της Εθνικής Στρατιωτικής Αρχής Αξιοπλοΐας (ΕΣΑΑ)
- Διαβούλευση για το Σχέδιο του Εθνικού Στρατιωτικού Κανονισμού Αξιοπλοΐας (ΕΣΚΑ) 147 «Οργανισμοί Εκπαίδευσης Συντήρησης Αεροσκαφών» της Εθνικής Στρατιωτικής Αρχής Αξιοπλοΐας (ΕΣΑΑ)
- Διαβούλευση για το σχέδιο Εθνικού Στρατιωτικού Κανονισμού Αξιοπλοΐας 21 - ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
- Αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας Ενόπλων Δυνάμεων - Σύσταση Ταμείου Ακινήτων Εθνικής Άμυνας...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ρύθμιση υγειονομικών θεμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων και λοιπές διατάξεις»
- Ίδρυση Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας, εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων...
- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 47 ΝΗΟΛΟΓΙΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις θεμάτων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις Μέριμνας Προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας, Στρατιωτικής Δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις
- Δημόσιες συμβάσεις προμηθειών, υπηρεσιών και έργων στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας
- Ρυθμίσεις περί σταδιοδρομίας και εξέλιξης στελεχών και οικονομικής μέριμνας και λογιστικού των Ενόπλων Δυνάμεων
- Ρύθμιση θεμάτων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Μεταθέσεις οπλιτών
- Φάροι - Στρατολογία
ΑΡΘΡΟ 10
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Στρατιωτικών (ΠΟΣ), παραθέτει τις παρακάτω απόψεις:
Στο άρθρο 10 παρ. 3 ιδρύονται τέσσερις θέσεις δικηγόρων με έμμισθη εντολή, οι οποίες θεωρούνται υπερβολικός αριθμός, καθόσον το υπό σύσταση νομικό πρόσωπο ΤΑΕΘΑ θα εκπροσωπείται δικαστικά από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, επίσης θα δύναται να αναθέτει μελέτες σε εξειδικευμένους δικηγόρους και δικηγορικές εταιρείες, ενώ παράλληλα θα υπηρετούν σε αυτό και Αξιωματικοί του Νομικού Σώματος.
Συνεπώς, ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ η μείωση ή κατάργηση των θέσεων δικηγόρων με έμμισθη εντολή και παράλληλα, για την αποτελεσματικότερη διαχείριση των ακινήτων του ΤΑΕΘΑ, θα πρέπει να ενισχυθεί το τμήμα Τοπογραφίας και Κτηματογράφησης και το τμήμα Διαχείρισης Ακίνητης Περιουσίας με ανάλογο εξειδικευμένο προσωπικό.
Για το ΔΣ/ΠΟΣ
Βασίλειος Νικολόπουλος
Ταξίαρχος εα-Πρόεδρος
Το σχέδιο νόμου υποτίθεται ότι προασπίζεται τον εξορθολογισμό και το νοικοκύρεμα. Περιέργως, ενώ στη αρχική «διαρροή» προβλεπόταν η απασχόληση δύο δικηγόρων, αυτές αυξήθηκαν σε τέσσερις! Όλα αυτά, ενώ το ΤΑΕΘΑ θα εκπροσωπείται δικαστικά από το ΝΣΚ και ενώ, βεβαίως, υπάρχουν προσβάσεις στο σύνολο των υφιστάμενων υπηρεσιών των Γενικών Επιτελείων. Η κίνηση θυμίζει κάτι σε «λεφτά υπάρχουν» σε νέα εκδοχή.
ΑΡΘΡΟ 10
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Στρατιωτικών (ΠΟΣ), παραθέτει τις παρακάτω απόψεις:
Στο άρθρο 10 παρ. 3 ιδρύονται τέσσερις (4) θέσεις δικηγόρων με έμμισθη εντολή, οι οποίες θεωρούνται υπερβολικός αριθμός, καθόσον το υπό σύσταση νομικό πρόσωπο ΤΑΕΘΑ θα εκπροσωπείται δικαστικά από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, επίσης θα δύναται να αναθέτει μελέτες σε εξειδικευμένους δικηγόρους και δικηγορικές εταιρείες, ενώ παράλληλα θα υπηρετούν σε αυτό και Αξιωματικοί του Νομικού Σώματος.
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ η μείωση ή κατάργηση των θέσεων δικηγόρων με έμμισθη εντολή και παράλληλα, για την αποτελεσματικότερη διαχείριση των ακινήτων του ΤΑΕΘΑ, θα πρέπει να ενισχυθεί το τμήμα Τοπογραφίας και Κτηματογράφησης και το τμήμα Διαχείρισης Ακίνητης Περιουσίας με ανάλογο εξειδικευμένο προσωπικό.
Για το ΔΣ/ΠΟΣ
Βασίλειος Νικολόπουλος
Ταξίαρχος εα-Πρόεδρος
Άρθρο 10 Προσωπικό του Τ.Α.Εθ.Α.
Στο Τ.Α.Εθ.Α. συστήνονται τέσσερις (4) θέσεις δικηγόρων, οι οποίοι απασχολούνται με έμμισθη εντολή και προσλαμβάνονται σύμφωνα με το άρθρο 43 του Κώδικα Δικηγόρων (ν. 4194/2013, Α΄ 208), περί πρόσληψης εμμίσθου δικηγόρου.
ΣΧΟΛΙΑ
Δημιουργείται εύλογη απορία στο αριθμό των 4 δικηγόρων όπως και τα κριτήρια επιλογής χωρίς να προσδιορίζονται οι αρμοδιότητες ενώ οι αποδοχές αυτών καταβάλλονται από τα έσοδα του ΤΑΕΘΑ. Επισημαίνεται ότι σήμερα και τα τρία Ταμεία δεν είχαν καμία επί μέρους νομική υποστήριξη η οποία παρείχετο από τα Γ.Ε..
Απαιτείται πλήρη διαφάνεια στα κριτήρια επιλογής , τον χρόνο εμπλοκής και τις αρμοδιότητες ενός εκάστου οι οποίο πέραν των άλλων θα πρέπει να έχουν γνώσεις απ ότι φαίνεται στο real estate .
Οι παράγραφοι 1 και 2 του άρθρου 10 «1.Το Τ.Α.Εθ.Α. στελεχώνεται με στρατιωτικό και πολιτικό προσωπικό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
2.Στο Τ.Α.Εθ.Α. μεταφέρεται το σύνολο των θέσεων και του προσωπικού που υπηρετεί στα συγχωνευόμενα ταμεία. Το προσωπικό αυτό καθίσταται αυτοδικαίως προσωπικό του Τ.Α.Εθ.Α. με την ίδια σχέση απασχόλησης και η μισθοδοσία του βαρύνει τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Για τη μεταφορά των θέσεων και του προσωπικού αυτού εκδίδεται διαπιστωτική πράξη του Υπουργού Εθνικής Άμυνας.» δεν προάγουν σε καμία περίπτωση την εξοικονόμηση προσωπικού που θα αναμενόταν από μια συγχώνευση των 3 Ταμείων σε 1. Προτείνεται να καθαρίζεται αυστηρώς από τις υπόψη παραγράφους του υπόψη άρθρου η διατήρηση του προσωπικού των 3 Ταμείων στην υπηρεσία του νέου ταμείου για ένα έτος (μεταβατική περίοδος) και στη συνέχεια ένα ποσοστό του εν λόγω προσωπικού (τουλάχιστον 30%) να αποδεσμευθεί σε άλλες θέσεις από όπου θα συνεισφέρουν πιο άμεσα στην επιχειρησιακή ετοιμότητα των ΕΔ.
Κατάργηση του άρθρου 3. Δεν χρειάζονται δικηγόροι. Την υπηρεσία μπορούν να την παρέχουν ανώτεροι Αξκοί ΝΟΜ.