- Ο Διαχειριστής της Υποδομής και οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις εγκαθιστούν, κατά τον λόγο της αρμοδιότητάς τους, συστήματα κλειστού κυκλώματος βιντεοεπιτήρησης κατ’ ελάχιστον:
α) σε σταθμαρχεία, περιλαμβανομένων των χώρων άσκησης καθηκόντων που σχετίζονται με τη ρύθμιση κυκλοφορίας,
β) στα Κέντρα Ελέγχου Κυκλοφορίας,
γ) στα Κέντρα Ελέγχου Σηράγγων,
δ) στους θαλάμους τοπικού χειρισμού και
ε) στους θαλάμους οδήγησης των αμαξοστοιχιών.
- Επιπλέον της παρ. 1, οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις εγκαθιστούν συστήματα οπτικής καταγραφής δεδομένων (κάμερες) στο πρόσθιο μέρος κάθε αμαξοστοιχίας, για την καταγραφή δεδομένων κατά την κίνηση της αμαξοστοιχίας σύμφωνα με τον Εκτελεστικό Κανονισμό (ΕΕ) 2019/773 της Επιτροπής της 16ης Μαΐου 2019 σχετικά με την τεχνική προδιαγραφή διαλειτουργικότητας για το υποσύστημα «διεξαγωγή και διαχείριση της κυκλοφορίας» του σιδηροδρομικού συστήματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και με την κατάργηση της απόφασης 2012/757/ΕΕ (L 139). Τα συστήματα του πρώτου εδαφίου διαλειτουργούν με το Ε.Κ.Ε. και μεταφέρουν σε αυτό τα καταγραφόμενα δεδομένα κίνησης των αμαξοστοιχιών με τρόπο που διασφαλίζει τη συνεχή εποπτεία του σιδηροδρομικού δικτύου.
- Τα δεδομένα που συλλέγονται από τα συστήματα του παρόντος άρθρου τηρούνται για τρία (3) τουλάχιστον έτη από τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις και τον Διαχειριστή της Υποδομής. Σε περίπτωση σιδηροδρομικού ατυχήματος, το σύνολο των σχετικών στοιχείων τηρείται για δέκα (10) έτη.
Μπράβο θα μπορούσε να έχουν τεχνητή νοημοσύνη και το power bi
Bravo well done bravo well done bravo