Άρθρο 15 Γραφείο Διοικητή της Αρχής

  1. Στην Αρχή συστήνεται Γραφείο Διοικητή, το οποίο επικουρεί τον Διοικητή της Αρχής στην άσκηση των καθηκόντων του, έχει την επιμέλεια της αλληλογραφίας του και της τήρησης των σχετικών αρχείων και στοιχείων, οργανώνει την επικοινωνία του με τις υπηρεσίες και τους πολίτες και διέπεται, σε ό,τι αφορά στην οργάνωση και τη λειτουργία του, από το Κεφάλαιο Ε’ του Μέρους Β’ του ν. 4622/2019 (Α’ 143), περί των ιδιαίτερων γραφείων και των συνεργατών των μελών της Κυβέρνησης, των Υφυπουργών και των Γενικών και Ειδικών Γραμματέων, με την επιφύλαξη όσων προβλέπονται στον παρόντα.
  2. Για την υποβοήθηση του Διοικητή της Αρχής συστήνονται τέσσερις (4) θέσεις συνεργατών και για την υποβοήθηση εκάστου Υποδιοικητή συστήνεται μία (1) θέση συνεργάτη. Οι θέσεις αυτές καλύπτονται, κατ’ ανάλογη εφαρμογή, των προβλεπόμενων στο Κεφάλαιο Ε’ του Μέρους Β’ του ν. 4622/2019. Μία εκ των τεσσάρων (4) θέσεων συνεργατών του πρώτου εδαφίου είναι θέση Διευθυντή. Ο Διευθυντής κατευθύνει και συντονίζει τις ενέργειες όλων όσοι υπηρετούν στο Γραφείο Διοικητή και φροντίζει για τα θέματα οικονομικής και διοικητικής μέριμνας που αφορούν στο προσωπικό του Γραφείου του Διοικητή σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες.