Άρθρο 21 Κρίσιμες ψηφιακές υποδομές

1. Μία ψηφιακή υποδομή, σύστημα ή υποσύστημα ή υπηρεσία φορέα της κεντρικής Κυβέρνησης χαρακτηρίζεται ως κρίσιμη εφόσον πληρούνται, κατ’ ελάχιστον, τα εξής κριτήρια:
α) ο φορέας παρέχει υπηρεσία ουσιώδη για τη διατήρηση κρίσιμων κοινωνικών ή και οικονομικών δραστηριοτήτων της χώρας και
β) σε περίπτωση συμβάντος κατά την έννοια της περ. 7 του άρθρου 3 του ν. 4577/2018 (Α’ 199), η παροχή της εν λόγω υπηρεσίας υφίσταται σοβαρή διατάραξη, κατά την έννοια του άρθρου 7 της υπ’ αρ. 1027/4.10.2019 απόφασης του Υπουργού Επικρατείας (Β’ 3739).
2. Από το πεδίο εφαρμογής του παρόντος εξαιρούνται οι υπηρεσίες της Ε.Υ.Π..

  • Μήπως η παράγραφος α) χρήζει έστω ενδεικτικής επεξήγησης για το ποιες υπηρεσίες υπάγονται στην εμβέλειά της ;

    Παραδείγματος χάριν, η εθνική εφαρμοστική νομοθεσία της υπο αναθεώρηση Οδηγίας Ασφάλειας Δικτύων (NIS Directive 1148/2016) και η ΥΑ 1027/8.10.2019 παρέχει σχετική καθοδήγηση.

  • 4 Ιουλίου 2022, 23:42 | Πανος

    Προτείνω το υπουργείο εργασίας να εξασφαλίσει ένα σύστημα αυτοελέγχου όπου να μπορεί να
    αυτόελέγχεται από μόνο του και να τηρεί τη νομοθεσία.
    Όπως να έχει τη δυνατότητα να εντοπίζει ποιος εργοδότης δεν έχει καταβάλει το δώρο Χριστουγέννων, το δώρο του Πάσχα, το επίδομα αδείας ,η τον βασικό κανονικό μισθό στον εργαζόμενο. Και να έχει τη δυνατότητα να επεμβαίνει ηλεκτρονικά υπερασπίζοντας τον εργαζόμενο και πλήττοντας τον εργοδότη. Να απαλλαχτεί ο εργαζόμενος από την καταγγελία κατά του εργοδότη του.