Άρθρο 27 Παράταση χρονικού διαστήματος καταβολής του ανταλλάγματος στους παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στο πλαίσιο του έργου «ΣΥΖΕΥΞΙΣ Ι» – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 36 ν. 4531/2018

 

Στην παρ. 2 του άρθρου 36 του ν. 4531/2018 (Α’ 62) επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: α) στο εισαγωγικό εδάφιο, η φράση «από τις 5.4.2022 έως και τις 5.4.2023» αντικαθίσταται από τη φράση «από τις 5.4.2023 έως και τις 5.4.2024», β) στην περ. ε) η ημερομηνία «5.4.2022» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «5.4.2023» και η παρ. 2 του άρθρου 36 διαμορφώνεται ως εξής:

«2. Το Ελληνικό Δημόσιο αναγνωρίζει τις δαπάνες για τις υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών και πληροφορικής στο πλαίσιο του έργου «ΣΥΖΕΥΞΙΣ I», οι οποίες παρέχονται σύμφωνα με τους όρους των από 30.5.2014 συμβάσεων, από τις 5.4.2023 έως και τις 5.4.2024, υπό τις εξής προϋποθέσεις:
α) Η «Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.» πιστοποιεί την παροχή στους οικείους φορείς των υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και πληροφορικής κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα, σύμφωνα με τους όρους των από 30.5.2014 συμβάσεων.
β) Ο ανάδοχος αποδέχεται τις από 30.5.2014 συμβάσεις για τις νησίδες 1, 2, 4, 5, 6 και δικτύου κορμού με έκπτωση ποσοστού τουλάχιστον δεκαπέντε τοις εκατό (15%) επί της αρχικής οικονομικής προσφοράς, που υπολογίζεται σύμφωνα με τις αιτιολογημένες προτάσεις της Διεύθυνσης Διαχείρισης Υπολογιστικών Υποδομών Κυβερνητικού Νέφους της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της «Κοινωνίας της Πληροφορίας Α.Ε.», καθώς και περαιτέρω έκπτωση ποσοστού πέντε τοις εκατό (5 %) επί της αρχικής οικονομικής προσφοράς, εφόσον παρέλθει χρόνος μικρότερος ή ίσος των έξι (6) μηνών έως την ημερομηνία εξόφλησης της αναλογούσας πληρωμής, σύμφωνα με το άρθρο 8 των οικείων συμβάσεων.
γ) Ο ανάδοχος αποδέχεται την από 30.5.2014 σύμβαση για τη νησίδα 3 με έκπτωση ποσοστού τουλάχιστον είκοσι τοις εκατό (20%) επί της αρχικής οικονομικής προσφοράς, που υπολογίζεται σύμφωνα με τις αιτιολογημένες προτάσεις της Διεύθυνσης Διαχείρισης Υπολογιστικών Υποδομών Κυβερνητικού Νέφους της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της Κοινωνίας της Πληροφορίας Α.Ε.
δ) Η αναγνώριση των απαιτήσεων των παρόχων για το ως άνω διάστημα πραγματοποιείται με τη διαδικασία των περ. β` και γ` της παρ. 1.
ε) Σε περίπτωση που εντός της ανωτέρω περιόδου, δηλαδή ενός (1) έτους από τις 5.4.2023, επιτευχθεί βάσει νέας σύμβασης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των αναδόχων πλήρης μετάπτωση και παροχή αντίστοιχων, με τις ανωτέρω, υπηρεσιών που εμπίπτουν στο έργο «ΣΥΖΕΥΞΙΣ II», τότε η εφαρμογή των προβλέψεων της παρούσας παύει.».

  • 19 Νοεμβρίου 2023, 21:00 | Νίκος

    Όσο αφορά τα αγνωστου ιδιοκτητη θα πρέπει το νομοσχέδιο να βοηθήσει για να λυθεί το πρόβλημα. Δηλαδή αν δεν είναι δημόσιο δασικό ή δημόσιο κτήμα ή οτιδήποτε άλλο πού έχει δικαίωματα το δημόσιο να μπορεί ο ιδιοκτήτης με τίτλο ή με ενορκες όπως γίνεται στις αρχικές εγγραφές να δηλώνει το ακίνητο του με την διαδικασία του προδηλου σφάλματος σήμερα. Στην Αθήνα για ένα χωράφι πού δεν δήλωσες και δεν έχεις τίτλο και σε στείλει το κτηματολόγιο στα δικαστήρια θα χρειαστείς τουλάχιστον 6 χρόνια για να έχεις το χωράφι σου στο κτηματολόγιο που δεν είναι δασικό δεν είναι δημόσιο το έχεις το κατέχεις το καλλιεργεις. Το κράτος δικαίου έχει υποχρέωση να διασφαλιση το δικαίωμα του πολίτη στην ιδιοκτησία. Η χρισικτησια πηγάζει από τούς νόμους του κράτους μας και μέχρι σήμερα οι νόμοι για το κτηματολόγιο την καταργούν. Αυτό είναι το κυριότερο πρόβλημα για να ολοκληρωθεί το κτηματολόγιο

  • 18 Νοεμβρίου 2023, 14:31 | Basiliy

    Pk