Άρθρο 04 – Σειρά κατάταξης − Προσλήψεις

1. Οι υποψήφιοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατατάσσονται στους Κύριους και Επικουρικούς Πίνακες με βάση το σύνολο των μορίων σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 3 της παρούσης. Σε περίπτωση ισοβαθμίας η κατάταξη γίνεται βάσει του χρόνου κτήσης του πτυχίου.
2. Οι προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ανά κλάδο πραγματοποιούνται από τους Κύριους Πίνακες και σε περίπτωση εξάντλησης αυτών πραγματοποιούνται από τους αντίστοιχους Συμπληρωματικούς Πίνακες. Σε περίπτωση εξάντλησης και των Συμπληρωματικών Πινάκων πραγματοποιούνται προσλήψεις από τους αντίστοιχους πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης.
3. Οι κλάδοι ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατάσσονται στους ίδιους πίνακες με τους κλάδους ΠΕ60 και ΠΕ70 αντιστοίχως.
4. Υποψήφιοι των κλάδων/ειδικοτήτων για τους οποίους, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, απαιτείται Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια, προτάσσονται στους πίνακες κατάταξης, εφόσον είναι κάτοχοι αυτής.
5. Οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ, οι οποίοι πιστοποιημένα έχουν επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) ή στην Ελληνική Γραφή Braille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, κατά προτεραιότητα, σε σχολικές μονάδες κωφών ή τυφλών μαθητών ή/και για την εκπαίδευση μαθητών με προβλήματα όρασης ή για κωφούς και βαρήκοους μαθητές που φοιτούν σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Ειδικά για την εκπαίδευση μαθητών με προβλήματα όρασης και κώφωσης τοποθετούνται κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί με επάρκεια στην ΕΝΓ και στην ΕΓΒ.
Για την πιστοποίηση επάρκειας της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) ισχύουν οι βεβαιώσεις που χορηγούνται από την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος και από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, μονάδας Αγωγής Κωφών, του Πανεπιστημίου Πατρών. Για την πιστοποίηση γνώσης της Ελληνικής Γραφής Braille (ΕΓΒ) ισχύουν οι βεβαιώσεις πιστοποίησης επάρκειας της γραφής Braille που χορηγούνται: α) από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών, β) από το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με τις οποίες πιστοποιείται η επιτυχής παρακολούθηση του μαθήματος «Εργαστήριο γραφής και ανάγνωσης στον κώδικα Braille» και γ) από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με κατεύθυνση εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες, με τις οποίες πιστοποιείται η επιτυχής παρακολούθηση του μαθήματος «Εργαστήριο Εκμάθησης της Braille.

  • 30 Μαρτίου 2017, 22:29 | Ελένη Μ.

    Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Όπως και να’ χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 22:28 | Κυριακή Σ.

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μόνιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 22:27 | Σοφία

    Είναι θετικό ότι δημιουργείται ενιαίος πίνακας των ΠΕ71 και ΠΕ70 (ΠΕ 70.50) και επομένως ενιαία μοριοδότηση με βάση την προϋπηρεσία. Το μέτρο αυτό αίρει την αδικία που υπήρχε τόσα χρόνια μεταξύ των ατόμων που δούλευαν πάνω στο ίδιο αντικείμενο και κάτω από τις ίδιες συνθήκες, αλλά κατατάσσονταν και μοριοδοτούνταν με άλλα κριτήρια.
    Εξάλλου και μέχρι τώρα οι αναπληρωτές αυτών των κλάδων έμπαιναν στον ίδιο πίνακα (Ειδικής Αγωγής), αλλά η κατάταξή τους δεν ήταν αντίστοιχη με την προϋπηρεσία τους, πράγμα που ήταν κατάφωρα άδικο για κάποιους.

  • 30 Μαρτίου 2017, 22:27 | Μαρία Μ.

    Η μοριοδότηση και ο τερματισμός της λογικής της πρόταξης κινούνται στη σωστή κατεύθυνση. Ό,τι ισχύει για τους μόνιμους δασκάλους-νηπιαγωγούς με ειδικευση στην ΕΑΕ (70,5-60,5) να ισχύει και στους αναπληρωτές. Ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας για όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς εαε. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 22:27 | Φανή

    Θέλω να κάνω μια ερώτηση ! Σε όλες τις υπόλοιπες ειδικότητες προτιμούνται πρώτα οι μεταπτυχιακοί απο την κύρια ειδικότητα; Και ας δώσω και ένα παράδειγμα ! Αν τελειώσει κάποιος το Μαθηματικό και κάνει μεταπτυχιακό πάνω στην Φυσική θα έχει προτεραιότητα έναντι του Φυσικού ;; Εγώ που θα βρω την προϋπηρεσία που τελειώνω τώρα την σχολή ;;

  • 30 Μαρτίου 2017, 22:24 | Μαρία

    Στηρίζουμε δυναμικά τη νέα τροπολογία!!

    Η ειδική αγωγή έχει ως σημαία την ισότητα και επιτέλους υπάρχει ισότητα όχι μόνο για τα παιδιά μας αλλά και για τους εκπαιδευτικούς τους!
    Τόσα χρόνια είμαστε στο περιθώριο, προσπαθούσαν με κάθε τρόπο να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι υστερούμε όμως δεν υστερούμε σε τίποτα!
    Η αδικία πρέπει να σταματήσει, πρέπει να σταματήσει αυτή η παραπληροφόρηση και ο ψυχολογικός πόλεμος που δεχόμαστε τόσα χρόνια.
    Πρέπει να γίνει αντιληπτή η αναγκαιότητα μας για τη στελέχωση των Σχολικών Μονάδων.
    Είμαστε όλοι μαζί ενωμένοι και διεκδικούμε τα αυτονόητα!
    Είμαστε υπέρ της τροπολογίας που στηρίζει τα δικαιώματα μας.
    Είμαστε υπέρ της ισότητας!

  • 30 Μαρτίου 2017, 22:14 | Μαριάνθη

    ΜΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
    ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΘΩΣ ΘΙΓΕΙ ΚΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΠΕ61/71.
    ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΡΙΝΕΤΑΙ, ΕΠΙΣΗΣ, Η ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΙΝΑΚΑ (ΓΕΝΙΚΗΣ Ή ΕΙΔΙΚΗΣ) ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΚΕ. ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ. ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΚΛΕΙΔΑ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ!!!

  • 30 Μαρτίου 2017, 22:07 | Ασπασία Κ.

    Συγχαρητήρια για την απόφαση σας. Επιτέλους να επέλθει δικαιοσύνη στους εκπαιδευτικούς ΠΕ 70.50/60.50, που χρόνια τώρα υπηρετούμε με ζήλο και μεράκι και κυρίως όντας άρτια καταρτισμένοι την ΕΑ. Ζητούμε και διεκδικούμε ισότητα. Ότι ισχύει στους μόνιμους συναδέλφους 70.50/60.50 να ισχύσει κ για τους αναπληρωτές. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ.

  • 30 Μαρτίου 2017, 22:07 | Δημητρα

    Δεν θα θυσιάζονται ΒΑΣΙΚΕΣ σπουδές 4 χρόνων μπροστά στον βωμό του χρήματος.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ! ΛΥΠΑΜΑΙ!

    Ζητώ την κατάργηση της τροπολογίας και διάλογο με όλους τους κλάδους πάνω στο θέμα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:59 | Margarita

    Από πότε απαξιώνεται το βασικό πτυχίο; Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 70.50/60.50 έχουν όλοι τους βασικό πτυχίο στα παιδαγωγικά!!!!! Δηλαδή και οι μαθηματικοί/φυσικοί/φιλόλογοι ειδικής αγωγής σύμφωνα με τα λεγόμενα σας θα έπρεπε πρώτα να τελειώσουν το ΠΑΜΑΚ ή το Παιδαγωγικό ειδικής Βόλου. Επιχειρήματα για γέλια και για κλάματα ταυτόχρονα….

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:59 | Στέλλα Σ.

    Στηρίζω την υπουργική απόφαση διότι εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και έρχεται να αποκαταστήσει τις αδικίες των τελευταίων χρόνων, εξαιτίας μικροκομματικών συμφερόντων συγκεκριμένων κύκλων, εις βάρος των ΠΕ 70 και 60 με προσόντα στην ειδική αγωγή. Θέλω να τονίσω ότι για να γίνει κάποιος «ειδικός» παιδαγωγός πρέπει να είναι πρώτα παιδαγωγός, δηλαδή να έχει παιδαγωγικές σπουδές και μετά εξειδίκευση στην ειδική. Δεν νοείται να διορίζονται στα σχολεία άτομα χωρίς παιδαγωγική επάρκεια, χωρίς να τα αναλυτικά προγράμματα, διδακτικές στρατηγικές και να είναι σε θέση να εντάξουν μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε ένα χώρο που δεν ξέρουν πώς λειτουργεί, το σχολείο. Άλλωστε η εκπαίδευση είναι ενιαία και αδιαίρετη:γενική, ειδική, διαπολιτισμική και ο δάσκαλος είναι αυτός που έχει την κατάρτιση και τη δυναμική να κινείται σ’ όλους αυτούς τους χώρους, που στην ουσία είναι ένας, το σχολείο.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:59 | Θανάσης Πετρίδης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:56 | Χριστίνα Σ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:53 | Αθανάσιος Δημητρίου

    Συγχαρητήρια για την τροπολογία. Οι εκπαιδευτικοί 70.50/60.50 υπηρετούν χρόνια τώρα τον ευαίσθητο κλάδο της Ειδικής Αγωγής και το ευχαριστώ των εκάστοτε κυβερνήσεων ήταν να εκδιώκονται χρόνο με τον χρόνο από τους πίνακες αναπληρωτών πέφτοντας εκατοντάδες θέσεις από νέους αποφοίτους με μηδενική προϋπηρεσία!!! ΩΣ ΕΔΩ ΟΜΩΣ. ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ.
    • ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.
    • ΑΠΟΛΥΤΗ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 71/61 ΚΑΙ 70.50/60.50.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:51 | Μαργαριτα

    Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Όπως και να’ χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:50 | Θανος Πετκάκης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:49 | Κωνσταντίνα Π.

    Συγχαρητήρια στην κυβέρνηση που επιτέλους πάει να καταργήσει την αδικία που υφίστανται χρόνια τώρα οι εκπαιδευτικοί 70.50/60.50 ως προς την κατάταξη τους στον πίνακα αναπληρωτών. Να μάθουν πια όλοι πως δεν είμαστε ΟΥΤΕ ΕΜΕΙΣ ΑΟΡΑΤΟΙ. Δεν ζητάμε τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από αυτά που μας αξίζουν.
    ΙΣΟΤΗΤΑ. ΙΣΟΤΙΜΙΑ. ΙΣΟΝΟΜΙΑ.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:45 | Margarita

    1) Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Όπως και να’ χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:45 | Δημήτρης Σέκκερης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:45 | ΔΗΜΗΤΡΑ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:44 | Μιχάλης

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:41 | Χρήστος Π.

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μόνιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:40 | Ευθυμης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:39 | Κώστας Κ.

    Στηρίζω την πρόταση. Η μοριοδότηση και ο τερματισμός της λογικής της πρόταξης κινούνται στη σωστή κατεύθυνση. Ό,τι ισχύει για τους μόνιμους δασκάλους-νηπιαγωγούς με ειδίκευση στην ΕΑΕ (70,5-60,5) να ισχύει και στους αναπληρωτές. Ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας για όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:39 | Theo10

    Όπως γράφουν πολλοί, η σημερινή τροπολογία τους δικαιώνει, καθώς προτάσσει στους πίνακες των αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής όσους έχουν μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή ή στην Σχολική Ψυχολογία ακολουθώντας αυτοί, που το βασικό τους πτυχίο ΕΙΝΑΙ στην Ειδική Αγωγή.
    Βλέποντάς το από την άποψη του κύρους ενός πτυχίου θα μπορούσε να συμφωνήσει κάνεις, καθώς πρακτικά, το μεταπτυχιακό είναι ανώτερο από το προπτυχιακό.
    Ωστόσο ελλοχεύει η εξής απορία. Πως γίνεται κάποιος με ένα μεταπτυχιακό να αποκτάει και εργασιακά δικαιώματα στον κλάδο του μεταπτυχιακού; Δηλαδή ένας Πολιτικός Μηχανικός αν κάνει μεταπτυχιακό στους Μηχανολόγους Μηχανικούς θα αποκτήσει και την ιδιότητα του Μηχανολόγου Μηχανικού;
    Η απάντηση είναι προφανώς ΌΧΙ, καθώς ο καθένας έχει αφιερώσει αρκετά χρόνια πάνω στο πτυχίο του, στην ειδικότητά του και δεν γίνεται με ένα μεταπτυχιακό να αποκτάς τόσες γνώσεις. Ωστόσο και πάλι θα υπάρξουν και αρκετοί που θα πούνε ότι δεν είναι σωστή η σύγκριση σου, καθώς στη περίπτωσή μας ο γενικός κλάδος είναι το Παιδαγωγικό και η Ειδική Αγωγή είναι μια εξειδίκευση σε αυτόν, άρα δεν είναι λάθος το όλο σκεπτικό.
    Παρόλα αυτά θα φέρω το εξής παράδειγμα: Σπουδάζεις 6 χρόνια Ιατρική και παίρνεις έπειτα ειδικότητα. Γιατί δεν μπορείς να πάρεις ειδικότητα Οδοντιάτρου; Προφανώς γιατί υπάρχει ξεχωριστή σχολή Οδοντιατρικής. Άρα καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι από την στιγμή που υπάρχει ξεχωριστή σχολή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης δεν θα έπρεπε να μπορεί κανείς με ένα μεταπτυχιακό να αποκτάει τα εργασιακά δικαιώματα των αποφοίτων της σχολής πολλώ μάλλον την ιδιότητα του Ειδικού Παιδαγωγού. Αν δεν τους αρέσει η Ειδική Αγωγή έτσι όπως είναι, να κλείσουν τις σχολές και όσοι θέλουν, να κάνουν μεταπτυχιακό, έτσι ώστε να μη γίνεται το μπάχαλο του οποίου θεατές είμαστε όλοι τις τελευταίες ημέρες.
    Κλείνοντας θέλω να θέσω τα εξής ερωτήματα:
    • Είναι όλα τα μεταπτυχιακά νόμιμα; Δεν θα έπρεπε να υπάρχει σοβαρός και αξιοκρατικός έλεγχος σε αυτά του εσωτερικού και ειδικότερα, εξετάσεις σε αυτά του εξωτερικού; Διότι πολλά ακούγονται για πληρωμένα μεταπτυχιακά εξωτερικού, βλέπε Ιταλία, Βουλγαρία, Κύπρο κτλ.
    • Γιατί οι δάσκαλοι της γενικής είναι και στους δυο πίνακες (ειδικής και γενικής); Ισχύει μήπως το, όπου μας κάτσει να βολευτούμε;
    Αναλογιστείτε και αξιολογείστε σκέψεις, λόγια και πράξεις.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:39 | Χρύσα

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!! Επιτέλους ΔΙΚΑΙΩΣΗ!!

    Επιτέλους η νομοθεσία που ισχύει για τους μονίμους συναδέλφους μας θα εφαρμόζεται πλέον και στο σύνολο των αναπληρωτών της ειδικής αγωγής χωρίς διακρίσεις. Οι πίνακες μας μετά από αυτή την Τροπολογία θα διαμορφώνονται με κριτήρια αντίστοιχα με εκείνα που ισχύουν στις μεταθέσεις των μονίμων!
    Όλοι οι εργαζόμενοι στην ειδική εκπαίδευση αντιμετωπίζονται ισότιμα από την παρούσα ηγεσία του ΥΠΕΘ και όχι ως προϊόντα με ημερομηνία λήξης όπως έπραξε η παρελθούσα ηγεσία το 2014 προς ικανοποίηση συντεχνιών!!!

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:38 | Νικόλαος Καζαμίας

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:38 | ΑΡΓΥΡΩ ΒΛΑΧΟΥΔΗ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:21 | Παπαβασιλείου Γιάννης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με o,τι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας.Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:16 | ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:06 | Νατάσα

    ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ!

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:03 | ΝΙΚΟΣ ΠΕΣΗΣ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:59 | Κ.Β.

    Καλησπέρα σας,
    στην παράγραφο 1 αναφέρει ότι σε περίπτωση ισοψηφίας η κατάταξη θα γίνεται βάσει του χρόνου κτήσης του πτυχίου. Θεωρώ ότι αυτό είναι άδικο, καθώς υπάρχει και ο βαθμός πτυχίου που έχει βγει πλέον από τα κριτήρια μοριοδότησης. Θα μπορούσε τουλάχιστον να μετρά μόνο σε περιπτώσεις ισοψηφίας για να είναι η κατάταξη όσο πιο δίκαιη γίνεται.
    Βέβαια αν τελικά αποφασιστεί αυτή η άδικη κατάταξη (σε περίπτωση ισοψηφίας)τουλάχιστον πρέπει να αποσαφηνιστεί ότι η κατάταξη θα γίνεται όπως και στη γενική σε περίπτωση ισοψηφίας. Συγκεκριμένα σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο πρόσκλησης των αναπληρωτών στις σελίδες 25-26 ανέφερε: «Σε περίπτωση ισοβαθμίας λαμβάνεται υπόψη η ημεροχρονολογία κτήσης του πτυχίου ανά εξεταστική περίοδο (χειμερινού εξαμήνου ή εαρινού εξαμήνου ή Σεπτεμβρίου) και εφόσον ο χρόνος αυτός συμπίπτει για περισσότερους υποψηφίους, λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του πτυχίου. Σε περίπτωση σύμπτωσης σε όλα τα ανωτέρω κριτήρια, η κατάταξη γίνεται αυτόματα από το σύστημα με πρόταξη του εκπ/κου με προγενέστερη ημεροχρονολογία δημιουργίας ηλεκτρονικού φακέλου». Πιστεύω ότι αυτό το σημείο χρήζει προσοχής για να μην υπάρξουν προβλήματα κατά την κατάρτιση των πινάκων.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:57 | Πέγκυ

    Καλησπέρα σας,
    στην παράγραφο 1 αναφέρει ότι σε περίπτωση ισοψηφίας η κατάταξη θα γίνεται βάσει του χρόνου κτήσης του πτυχίου. Θεωρώ ότι αυτό είναι άδικο, καθώς υπάρχει και ο βαθμός πτυχίου που έχει βγει πλέον από τα κριτήρια μοριοδότησης. Θα μπορούσε τουλάχιστον να μετρά μόνο σε περιπτώσεις ισοψηφίας για να είναι η κατάταξη όσο πιο δίκαιη γίνεται.
    Βέβαια αν τελικά αποφασιστεί αυτή η άδικη κατάταξη (σε περίπτωση ισοψηφίας)τουλάχιστον πρέπει να αποσαφηνιστεί ότι η κατάταξη θα γίνεται όπως και στη γενική σε περίπτωση ισοψηφίας. Συγκεκριμένα σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο πρόσκλησης των αναπληρωτών στις σελίδες 25-26 ανέφερε: «Σε περίπτωση ισοβαθμίας λαμβάνεται υπόψη η ημεροχρονολογία κτήσης του πτυχίου ανά εξεταστική περίοδο (χειμερινού εξαμήνου ή εαρινού εξαμήνου ή Σεπτεμβρίου) και εφόσον ο χρόνος αυτός συμπίπτει για περισσότερους υποψηφίους, λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του πτυχίου. Σε περίπτωση σύμπτωσης σε όλα τα ανωτέρω κριτήρια, η κατάταξη γίνεται αυτόματα από το σύστημα με πρόταξη του εκπ/κου με προγενέστερη ημεροχρονολογία δημιουργίας ηλεκτρονικού φακέλου». Πιστεύω ότι αυτό το σημείο χρήζει προσοχής για να μην υπάρξουν προβλήματα κατά την κατάρτιση των πινάκων.

    Όντως πρέπει να ξεκαθαριστεί αυτό το σημείο.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:57 | Aννα

    Επιτέλους δικαίωση. Μπράβο στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ. Θέλω να θυμίσω απλά πως την ιδιότητα του ειδικού παιδαγωγού την αποκτούσες και την αποκτάς, πέρα από το βασικό πτυχίο από την ίδρυση των αντιστοιχων τμηματων, μέσω μεταπτυχιακής/διδακτορικής ειδίκευσης στην ΕΑΕ, συνθήκη που σου έδινε μάλιστα πρόταξη μέχρι την αιφνίδια υπουργική απόφαση του 2014 και συνεπώς, φοιτητές και απόφοιτοι των ΠΤΔΕ και των ΠΤΕΑ ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν επακριβώς το εργασιακό πλαίσιο που ίσχυε και να έπαιρναν αντίστοιχα τις αποφάσεις τους σε επίπεδο σπουδών. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται και τα δικά μας εργασιακά δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:52 | Παναγιώτα

    Καλησπέρα σας,
    στην παράγραφο 1 αναφέρει ότι σε περίπτωση ισοψηφίας η κατάταξη θα γίνεται βάσει του χρόνου κτήσης του πτυχίου. Θεωρώ ότι αυτό είναι άδικο, καθώς υπάρχει και ο βαθμός πτυχίου που έχει βγει πλέον από τα κριτήρια μοριοδότησης. Θα μπορούσε τουλάχιστον να μετρά μόνο σε περιπτώσεις ισοψηφίας για να είναι η κατάταξη όσο πιο δίκαιη γίνεται.
    Βέβαια αν τελικά αποφασιστεί αυτή η άδικη κατάταξη (σε περίπτωση ισοψηφίας)τουλάχιστον πρέπει να αποσαφηνιστεί ότι η κατάταξη θα γίνεται όπως και στη γενική σε περίπτωση ισοψηφίας. Συγκεκριμένα σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο πρόσκλησης των αναπληρωτών στις σελίδες 25-26 ανέφερε: «Σε περίπτωση ισοβαθμίας λαμβάνεται υπόψη η ημεροχρονολογία κτήσης του πτυχίου ανά εξεταστική περίοδο (χειμερινού εξαμήνου ή εαρινού εξαμήνου ή Σεπτεμβρίου) και εφόσον ο χρόνος αυτός συμπίπτει για περισσότερους υποψηφίους, λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του πτυχίου. Σε περίπτωση σύμπτωσης σε όλα τα ανωτέρω κριτήρια, η κατάταξη γίνεται αυτόματα από το σύστημα με πρόταξη του εκπ/κου με προγενέστερη ημεροχρονολογία δημιουργίας ηλεκτρονικού φακέλου». Πιστεύω ότι αυτό το σημείο χρήζει προσοχής για να μην υπάρξουν προβλήματα κατά την κατάρτιση των πινάκων.

    Στηρίζω την άποψη του συναδέλφου.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:51 | Βασίλης Κ.

    Καλησπέρα σας,
    στην παράγραφο 1 αναφέρει ότι σε περίπτωση ισοψηφίας η κατάταξη θα γίνεται βάσει του χρόνου κτήσης του πτυχίου. Θεωρώ ότι αυτό είναι άδικο, καθώς υπάρχει και ο βαθμός πτυχίου που έχει βγει πλέον από τα κριτήρια μοριοδότησης. Θα μπορούσε τουλάχιστον να μετρά μόνο σε περιπτώσεις ισοψηφίας για να είναι η κατάταξη όσο πιο δίκαιη γίνεται.
    Βέβαια αν τελικά αποφασιστεί αυτή η άδικη κατάταξη (σε περίπτωση ισοψηφίας)τουλάχιστον πρέπει να αποσαφηνιστεί ότι η κατάταξη θα γίνεται όπως και στη γενική σε περίπτωση ισοψηφίας. Συγκεκριμένα σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο πρόσκλησης των αναπληρωτών στις σελίδες 25-26 ανέφερε: «Σε περίπτωση ισοβαθμίας λαμβάνεται υπόψη η ημεροχρονολογία κτήσης του πτυχίου ανά εξεταστική περίοδο (χειμερινού εξαμήνου ή εαρινού εξαμήνου ή Σεπτεμβρίου) και εφόσον ο χρόνος αυτός συμπίπτει για περισσότερους υποψηφίους, λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του πτυχίου. Σε περίπτωση σύμπτωσης σε όλα τα ανωτέρω κριτήρια, η κατάταξη γίνεται αυτόματα από το σύστημα με πρόταξη του εκπ/κου με προγενέστερη ημεροχρονολογία δημιουργίας ηλεκτρονικού φακέλου». Πιστεύω ότι αυτό το σημείο χρήζει προσοχής για να υπάρξουν προβλήματα κατά την κατάρτιση των πινάκων.

    Στηρίζω την άποψη του συναδέλφου.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:46 | Ελενη

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:42 | Βασίλης Κ.

    Καλησπέρα σας,
    στην παράγραφο 1 αναφέρει ότι σε περίπτωση ισοψηφίας η κατάταξη θα γίνεται βάσει του χρόνου κτήσης του πτυχίου. Θεωρώ ότι αυτό είναι άδικο, καθώς υπάρχει και ο βαθμός πτυχίου που έχει βγει πλέον από τα κριτήρια μοριοδότησης. Θα μπορούσε τουλάχιστον να μετρά μόνο σε περιπτώσεις ισοψηφίας για να είναι η κατάταξη όσο πιο δίκαιη γίνεται.
    Βέβαια αν τελικά αποφασιστεί αυτή η άδικη κατάταξη (σε περίπτωση ισοψηφίας)τουλάχιστον πρέπει να αποσαφηνιστεί ότι η κατάταξη θα γίνεται όπως και στη γενική σε περίπτωση ισοψηφίας. Συγκεκριμένα σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο πρόσκλησης των αναπληρωτών στις σελίδες 25-26 ανέφερε: «Σε περίπτωση ισοβαθμίας λαμβάνεται υπόψη η ημεροχρονολογία κτήσης του πτυχίου ανά εξεταστική περίοδο (χειμερινού εξαμήνου ή εαρινού εξαμήνου ή Σεπτεμβρίου) και εφόσον ο χρόνος αυτός συμπίπτει για περισσότερους υποψηφίους, λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του πτυχίου. Σε περίπτωση σύμπτωσης σε όλα τα ανωτέρω κριτήρια, η κατάταξη γίνεται αυτόματα από το σύστημα με πρόταξη του εκπ/κου με προγενέστερη ημεροχρονολογία δημιουργίας ηλεκτρονικού φακέλου». Πιστεύω ότι αυτό το σημείο χρήζει προσοχής για να υπάρξουν προβλήματα κατά την κατάρτιση των πινάκων.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:39 | εύη

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ-ΕΚΤΡΩΜΑ

    Πρόταξη των δασκάλων ειδικής αγωγής ΠΕ71/ΠΕ61. Δεν μπορεί ένα μεταπτυχιακό(το οποίο είναι έρευνα) να αντικαταστήσει τις σχολές Ειδικής Αγωγής. ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΑΔΙΚΙΑ σε βάρος των ΠΕ71/ΠΕ61! Που ακούστηκε να ξεπερνά το βασικό πτυχίο, ένα μεταπτυχιακό! Αν είναι δυνατόν! Φυσικά και δεν στηρίζουμε την τροπολογία και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση ΑΠΟΣΥΡΣΗ της! Εφόσον οι ΠΕ71/61 δεν είναι ακυρώνονται ως δάσκαλοι ειδικής αγωγής, για ποιο λόγο οι απόφοιτοι ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ μεταπτυχιακών κάνουν την πρακτική τους στις τάξεις τους; ΚΛΕΙΣΤΕ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥ ΠΑΜΑΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΤΕΑ! ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ!

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:38 | Άκης

    ΣΤΉΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
    Αναγνώριση της προσφοράς των εκπ/κων ΕΑΕ και κατάταξη λαμβάνοντας υπόψη την προϋπηρεσία. Αρση της αδικίας των 3 τελευταίων ετών!!
    Πολλά μπράβο στον Υπουργό και στην Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής που αποκαθιστά μια τεράστια αδικία!!

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:30 | ΠΑΠΑΧΡΟΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:27 | Αντώνης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:22 | Μαρία Χ.

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:22 | Στεφανος ψ.

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:19 | Κωνσταντίνα

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    Επιτέλους δικαίωση για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 με πολύχρονη προϋπηρεσία-εμπειρία στο χώρο της ειδικής αγωγής. Εξασφαλίζονται ίσα εργασιακά δικαιώματα και δεν υποβιβάζεται ο ρόλος των εν λόγω εκπαιδευτικών στο χώρο της ειδικής εκπαίδευσης.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:17 | Δέσποινα Μηνούδη

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:13 | Ζήσης

    Θεωρώ κατάφορη αδικία την πρόταξη ατόμων με μεταπτυχιακό τίτλο και μηδενική προϋπηρεσία έναντι όσων έχουν υπηρετήσει σε σχολεία ανά την Ελλάδα! Υποτίμηση της πρακτικής εμπειρίας! Η μετάθεση ενός μόνιμου από σχολείο γενικής σε σχολείο ειδικής αγωγής, απαιτεί μεταπτυχιακό τίτλο ή 36 μήνες προϋπηρεσία σε δομές ειδικής αγωγής. Γιατί το πλαφόν των 36 μηνών (και όχι των 50) να μην ισχύει και στους αναπληρωτές. Σύγκριση με δύο μέτρα και δύο σταθμά! Επίσης υπερβολική είναι η μοριοδότηση των πολυτέκνων!

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:09 | Κωστας Τιραντζίδης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:08 | ΙΩΑΝΝΑ

    ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ!
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!
    ΑΝ Κ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΗΤΑΝ ΠΛΗΡΗΣ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΠΕ70.50 ΚΑΙ ΠΕ71.

    ΩΣΤΟΣΟ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ.