Άρθρο 04 – Σειρά κατάταξης − Προσλήψεις

1. Οι υποψήφιοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατατάσσονται στους Κύριους και Επικουρικούς Πίνακες με βάση το σύνολο των μορίων σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 3 της παρούσης. Σε περίπτωση ισοβαθμίας η κατάταξη γίνεται βάσει του χρόνου κτήσης του πτυχίου.
2. Οι προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ανά κλάδο πραγματοποιούνται από τους Κύριους Πίνακες και σε περίπτωση εξάντλησης αυτών πραγματοποιούνται από τους αντίστοιχους Συμπληρωματικούς Πίνακες. Σε περίπτωση εξάντλησης και των Συμπληρωματικών Πινάκων πραγματοποιούνται προσλήψεις από τους αντίστοιχους πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης.
3. Οι κλάδοι ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατάσσονται στους ίδιους πίνακες με τους κλάδους ΠΕ60 και ΠΕ70 αντιστοίχως.
4. Υποψήφιοι των κλάδων/ειδικοτήτων για τους οποίους, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, απαιτείται Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια, προτάσσονται στους πίνακες κατάταξης, εφόσον είναι κάτοχοι αυτής.
5. Οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ, οι οποίοι πιστοποιημένα έχουν επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) ή στην Ελληνική Γραφή Braille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, κατά προτεραιότητα, σε σχολικές μονάδες κωφών ή τυφλών μαθητών ή/και για την εκπαίδευση μαθητών με προβλήματα όρασης ή για κωφούς και βαρήκοους μαθητές που φοιτούν σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Ειδικά για την εκπαίδευση μαθητών με προβλήματα όρασης και κώφωσης τοποθετούνται κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί με επάρκεια στην ΕΝΓ και στην ΕΓΒ.
Για την πιστοποίηση επάρκειας της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) ισχύουν οι βεβαιώσεις που χορηγούνται από την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος και από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, μονάδας Αγωγής Κωφών, του Πανεπιστημίου Πατρών. Για την πιστοποίηση γνώσης της Ελληνικής Γραφής Braille (ΕΓΒ) ισχύουν οι βεβαιώσεις πιστοποίησης επάρκειας της γραφής Braille που χορηγούνται: α) από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών, β) από το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με τις οποίες πιστοποιείται η επιτυχής παρακολούθηση του μαθήματος «Εργαστήριο γραφής και ανάγνωσης στον κώδικα Braille» και γ) από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με κατεύθυνση εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες, με τις οποίες πιστοποιείται η επιτυχής παρακολούθηση του μαθήματος «Εργαστήριο Εκμάθησης της Braille.

  • 31 Μαρτίου 2017, 14:02 | Νίκη Καρρά

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 14:01 | Γιώτα

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!
    Η συκοφαντία, η λάσπη και το ψέμα δεν ταιριάζει σε εκπαιδευτικούς ΕΑΕ. Κρίμα στους ΠΕ71/61 και τη στάση που κρατάνε τα τελευταία χρόνια. Σεβασμό και ισότιμη αναγνώριση των αναπληρωτών ΠΕ70,5-60,5. Όπως και να’χει συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 13:57 | Gianna

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Αγαθόν ού το μη αδικείν, αλλά το μηδέν θέλειν

  • 31 Μαρτίου 2017, 13:45 | Παναγιώτης

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Επειδή η ΕΑΕ δεν θα έπρεπε να γίνεται χώρος δημιουργίας εντυπώσεων, θέλω να τονίσω πως είναι τουλάχιστον αστείο να εμπλέκει διαρκώς συγκεκριμένος σύλλογος αναπληρωτών ΕΑΕ, τον ζήλο και την αγάπη που μπορεί να επιδείξει κάποιος εκπαιδευτικός στη δουλειά του, που είναι πρωτιστως θεμα χαρακτηρα και ευσυνειδησίας , με τις επιλογές του σε επίπεδο σπουδών, που διαχρονικά και σε όλους τους κλάδους παίζει ρόλο εκτός των άλλων και η σχέση προσφοράς-ζήτησης (βλ. ξαφνική αύξηση βάσεων των ΠΤΕΑ τα τελευταία χρόνια και όχι μόνο των μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ). Επιτέλους δικαίωση και αναγνώριση της προσφοράς του συνόλου των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 13:44 | MARIA

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Επειδή η ΕΑΕ δεν θα έπρεπε να γίνεται χώρος δημιουργίας εντυπώσεων, θέλω να τονίσω πως είναι τουλάχιστον αστείο να εμπλέκει διαρκώς συγκεκριμένος σύλλογος αναπληρωτών ΕΑΕ, τον ζήλο και την αγάπη που μπορεί να επιδείξει κάποιος εκπαιδευτικός στη δουλειά του, που είναι πρωτιστως θεμα χαρακτηρα και ευσυνειδησίας , με τις επιλογές του σε επίπεδο σπουδών, που διαχρονικά και σε όλους τους κλάδους παίζει ρόλο εκτός των άλλων και η σχέση προσφοράς-ζήτησης (βλ. ξαφνική αύξηση βάσεων των ΠΤΕΑ τα τελευταία χρόνια και όχι μόνο των μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ). Επιτέλους δικαίωση και αναγνώριση της προσφοράς του συνόλου των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 13:43 | ΔΕΣΠΟΙΝΑ

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Επειδή η ΕΑΕ δεν θα έπρεπε να γίνεται χώρος δημιουργίας εντυπώσεων, θέλω να τονίσω πως είναι τουλάχιστον αστείο να εμπλέκει διαρκώς συγκεκριμένος σύλλογος αναπληρωτών ΕΑΕ, τον ζήλο και την αγάπη που μπορεί να επιδείξει κάποιος εκπαιδευτικός στη δουλειά του, που είναι πρωτιστως θεμα χαρακτηρα και ευσυνειδησίας , με τις επιλογές του σε επίπεδο σπουδών, που διαχρονικά και σε όλους τους κλάδους παίζει ρόλο εκτός των άλλων και η σχέση προσφοράς-ζήτησης (βλ. ξαφνική αύξηση βάσεων των ΠΤΕΑ τα τελευταία χρόνια και όχι μόνο των μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ). Επιτέλους δικαίωση και αναγνώριση της προσφοράς του συνόλου των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 13:43 | ΓΙΑΝΝΗΣ Κ

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
    Επειδή η ΕΑΕ δεν θα έπρεπε να γίνεται χώρος δημιουργίας εντυπώσεων, θέλω να τονίσω πως είναι τουλάχιστον αστείο να εμπλέκει διαρκώς συγκεκριμένος σύλλογος αναπληρωτών ΕΑΕ, τον ζήλο και την αγάπη που μπορεί να επιδείξει κάποιος εκπαιδευτικός στη δουλειά του, που είναι πρωτιστως θεμα χαρακτηρα και ευσυνειδησίας , με τις επιλογές του σε επίπεδο σπουδών, που διαχρονικά και σε όλους τους κλάδους παίζει ρόλο εκτός των άλλων και η σχέση προσφοράς-ζήτησης (βλ. ξαφνική αύξηση βάσεων των ΠΤΕΑ τα τελευταία χρόνια και όχι μόνο των μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ). Επιτέλους δικαίωση και αναγνώριση της προσφοράς του συνόλου των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 13:41 | MPAMPHS

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Επειδή η ΕΑΕ δεν θα έπρεπε να γίνεται χώρος δημιουργίας εντυπώσεων, θέλω να τονίσω πως είναι τουλάχιστον αστείο να εμπλέκει διαρκώς συγκεκριμένος σύλλογος αναπληρωτών ΕΑΕ, τον ζήλο και την αγάπη που μπορεί να επιδείξει κάποιος εκπαιδευτικός στη δουλειά του, που είναι πρωτιστως θεμα χαρακτηρα και ευσυνειδησίας , με τις επιλογές του σε επίπεδο σπουδών, που διαχρονικά και σε όλους τους κλάδους παίζει ρόλο εκτός των άλλων και η σχέση προσφοράς-ζήτησης (βλ. ξαφνική αύξηση βάσεων των ΠΤΕΑ τα τελευταία χρόνια και όχι μόνο των μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ). Επιτέλους δικαίωση και αναγνώριση της προσφοράς του συνόλου των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 13:40 | Σάββας

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Επειδή η ΕΑΕ δεν θα έπρεπε να γίνεται χώρος δημιουργίας εντυπώσεων, θέλω να τονίσω πως είναι τουλάχιστον αστείο να εμπλέκει διαρκώς συγκεκριμένος σύλλογος αναπληρωτών ΕΑΕ, τον ζήλο και την αγάπη που μπορεί να επιδείξει κάποιος εκπαιδευτικός στη δουλειά του, που είναι πρωτιστως θεμα χαρακτηρα και ευσυνειδησίας , με τις επιλογές του σε επίπεδο σπουδών, που διαχρονικά και σε όλους τους κλάδους παίζει ρόλο εκτός των άλλων και η σχέση προσφοράς-ζήτησης (βλ. ξαφνική αύξηση βάσεων των ΠΤΕΑ τα τελευταία χρόνια και όχι μόνο των μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ). Επιτέλους δικαίωση και αναγνώριση της προσφοράς του συνόλου των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 13:36 | Σάββας

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
    Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Όπως και να’ χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 13:35 | EYTYXIA

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Όπως και να’ χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 13:35 | ΓΕΩΡΓΙΑ

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Όπως και να’ χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 13:34 | Xara

    Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Όπως και να’ χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 12:42 | Ελένη

    Δεν διευκρινίζεται ο τρόπος με τον οποίο θα γίνονται προσλήψεις αναπληρωτών ΠΕ16 και ΤΕ16 Μουσικής Ειδικής Αγωγής. Μέχρι τώρα προσλαμβάνονται πρώτα οι μουσικοί ΠΕ16 και ακολουθεί ο πίνακας ΤΕ16 Αποφοίτων Ωδείων. Με την παρούσα τροπολογία και αφού θα δημιουργηθούν δύο πίνακες και για τους δύο κλάδους, δεν θα πρέπει να προηγηθεί μετά τον κύριο πίνακα των ΠΕ16, ο Κύριος πίνακας ΤΕ16 και να ακολουθήσει ο επικουρικός ΠΕ16 και στη συνέχεια ο επικουρικός ΤΕ16; Από τη στιγμή που το κύριο μέλημα είναι η πρόσληψη όσο το δυνατόν πιο εξειδικευμένου προσωπικού στην Ειδική Αγωγή, θα πρέπει να προηγούνται οι ΤΕ16 του κύριου πίνακα (κάτοχοι διδακτορικών, μεταπτυχιακών στην ειδική αγωγή) από τους ΠΕ16 του επικουρικού που κατέχουν μόνο το σεμινάριο ειδικής αγωγής. Ζητώ λοιπόν να διευκρινιστεί αυτή η ασάφεια και ανεξάρτητα από το αν κάποιος είναι απόφοιτος Πανεπιστημίου ή Ωδείου, να προηγείται αν έχει περισσότερα προσόντα στην ειδική αγωγή. Ευχαριστώ.

  • 31 Μαρτίου 2017, 12:30 | Χρυσάνθη Τ.

    Φοιτητές, τελειόφοιτοι και μελλοντικοί ειδικοί παιδαγωγοί κρίνονται “ανεπαρκείς” από μία τροπολογία να προσφέρουν στο χώρο της Ειδικής Αγωγής τις γνώσεις που κατακτούν μέσα από θεωρητική και πρακτική φοίτηση 4 ετών. Πολλοί από εμάς εκτός από την μελέτη επενδύουμε τον χρόνο μας ως εθελοντές σε συλλόγους, ενώσεις και σωματεία ΑΜΕΑ είτε ως εργαζόμενοι σε θερινές κατασκηνώσεις ΑΜΕΑ γιατί αγαπάμε τον χώρο αυτό. Έπειτα από αυτά η κυβέρνηση αποφασίζει να μας θεωρήσει ανάξιους να διδάξουμε και να προσφέρουμε στην Ειδική Αγωγή. Ασφαλώς, γίνονται αόρατα και τα επαγγελματικά μας δικαιώματα που υποτίθεται ότι παρέχει κάθε βασικό πτυχίο. Καταλαβαίνουμε όλοι πόσο αδίστακτα αφαιρούν από εμάς αυτό το δικαίωμα, αλλά και από τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία αφαιρούν το δικαίωμα εκπαίδευσης από ειδικά καταρτισμένο εκπαιδευτικό προσωπικό. Σαν να το «πήραν» πολύ αριστερά, τόσο πολύ που βρήκε σε τοίχο. Στον επόμενο τοίχο όμως θα βρουν εμάς τους “ανάξιους” φοιτητές, ειδικούς παιδαγωγούς, αναπληρωτές επί 15 χρόνια και η σύγκρουση θα είναι μετωπιαία. Αμφισβητούνται όσα για τους υπόλοιπους κλάδους είναι αυτονόητα, διεκδικούμε τα αυτονόητα για την παιδεία.

  • 31 Μαρτίου 2017, 12:27 | Άννα

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
    Πολλή σωστή η τοποθέτηση κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικών με επάρκεια στην ΕΝΓ και στην ΕΓΒ για την εκπαίδευση μαθητών με προβλήματα όρασης και κώφωσης, με στόχο την κατάλληλη και έγκαιρη εκπαίδευσή τους.

  • 31 Μαρτίου 2017, 12:27 | ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΥ ΥΒΟΝΗ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της Ειδικής Αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 12:16 | Ελένη

    Η υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας.Συχγρόνως δεν θίγει τους εκπαιδευτικούς που έχουν βασικό πτυχίο στην Ειδική αγωγή.

    Στηρίζω την πρόταση.Συγχαρητήρια.Επιτέλους ισονομία.

  • 31 Μαρτίου 2017, 12:06 | Αδαμαντία Παύλου

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της Ειδικής Αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 12:04 | Δαναη

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 31 Μαρτίου 2017, 11:58 | Ανθή

    Υπέρ της τροπολογίας η οποία δίνει χώρο σε καταρτισμένα και έμπειρα άτομα!

  • 31 Μαρτίου 2017, 11:54 | Δημήτρης

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 11:54 | Φρόσω

    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΠΕ 70.50 και 60.50 και πιστεύουμε στην ισοτιμία γιατί η Αγωγή είναι μία!

  • 31 Μαρτίου 2017, 10:56 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΛΑΝΤΖΗ

    ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ν. Ηλείας

    Ως προϊσταμένη του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ν. Ηλείας θέλω να επισημάνω πως η λογική της πρόταξης, είτε της μίας, είτε της άλλης πλευράς, μεταξύ των ομάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ, προκαλεί εδώ και πολλά χρόνια αναίτιες συγκρούσεις και οδηγεί σε ανθρωποφαγία. Υπάρχουν εξαιρετικοί συνάδελφοι αναπληρωτές Ειδικοί Παιδαγωγοί ΠΕ71/61, όσο και καταρτισμένοι αναπληρωτές Παιδαγωγοί με μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή ΠΕ70,50/60,50, που στήριξαν και στηρίζουν τις δομές Ειδικής Αγωγής με συνέπεια και ζήλο, σε επισφαλείς εργασιακές συνθήκες. Ορθώς μοριοδοτείται παραπάνω το βασικό πτυχίο Ειδικού Παιδαγωγού στην κατάταξη, αλλά σαφώς και δε θα πρέπει να υποβαθμιστεί και να παραγνωριστεί το έργο και η προσφορά των Παιδαγωγών με μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή, καθώς η ίδια η πολιτεία διαχρονικά τους έδινε και τους δίνει αυτή τη δυνατότητα κι επομένως θα πρέπει να τους εντάξει σε μια κοινή κατηγορία. Συνεπώς, η αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ, στον κύριο πίνακα κατάταξης που δημιουργείται, με τα κριτήρια μοριοδότησης που προτείνονται, είναι μία έντιμη και δίκαιη λύση. Τα μεγάλα προβλήματα στον χώρο της ΕΑΕ παραμένουν και είναι αλλού. Η αδιοριστία όλων των ειδικοτήτων που εμπλέκονται στην εκπαίδευση θα πρέπει να τελειώσει. Οι δομές ειδικής και γενικής αγωγής εδώ και τώρα θα πρέπει να στελεχωθούν με μόνιμο προσωπικό.

    Προϊσταμένη ΚΕΔΔΥ Ν. Ηλείας

    Βασιλική Καλαντζή

  • 31 Μαρτίου 2017, 10:50 | ΑΝΝΑ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ- ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ
    1. Με την αύξηση στη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας στο 0,25 ένα Διδακτορικό το οποίο χρειάζεται 4-5 χρόνια για να το λάβεις, μοριοδοτείται ισάξια με 24 μήνες προϋπηρεσίας.Η προϋπηρεσία θα πρέπει να μοριοδοτηθεί λιγότερο.
    2. Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όπου δεν υπάρχει βασικός τίτλος στην Ειδική Αγωγή θα έπρεπε να γίνεται κατάταξη αυστηρά με βάση τους τίτλους. Και μεταξύ αυτών με τους ίδιους τίτλους να γίνεται κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας,με μικρότερη όμως μοριοδότηση .
    3. Η μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων είναι ξεκάθαρη και άδικη πρόταξη. Μοριοδοτούνται οι τρίτεκνοι ή πολύτεκνοι περισσότερο από το να είχαν Διδακτορικό τίτλο και έτσι προτάσσονται.
    4. Όσο για τα μεταπτυχιακά του εξωτερικού, για τα οποία έχει αποφανθεί ο αρμόδιος οργανισμός ο ΔΟΑΤΑΠ, ότι είναι ισότιμα με τα αντίστοιχα που απονέμονται από τα Ελληνικά Πανεπιστήμια, ποιός μπορεί να αμφισβητήσει την αξία τους και την εγκυρότητά τους; Ακόμη, ποιος μας επικυρώνει ότι τα απονεμόμενα από τα Ελληνικά Πανεπιστήμια είναι ανωτέρας ποιότητας; Ουδείς, φυσικά και γι αυτό δεν διαχωρίζουμε τα μεταπτυχιακά σε «αμφιβόλου ποιότητας» και σε «εξαιρετικής ποιότητας».

  • 31 Μαρτίου 2017, 10:46 | ΝΙΚΟΛΕΤΑ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ- ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ
    1. Με την αύξηση στη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας στο 0,25 ένα Διδακτορικό το οποίο χρειάζεται 4-5 χρόνια για να το λάβεις, μοριοδοτείται ισάξια με 24 μήνες προϋπηρεσίας.Η προϋπηρεσία θα πρέπει να μοριοδοτηθεί λιγότερο.
    2. Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όπου δεν υπάρχει βασικός τίτλος στην Ειδική Αγωγή θα έπρεπε να γίνεται κατάταξη αυστηρά με βάση τους τίτλους. Και μεταξύ αυτών με τους ίδιους τίτλους να γίνεται κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας,με μικρότερη όμως μοριοδότηση .
    3. Η μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων είναι ξεκάθαρη και άδικη πρόταξη. Μοριοδοτούνται οι τρίτεκνοι ή πολύτεκνοι περισσότερο από το να είχαν Διδακτορικό τίτλο και έτσι προτάσσονται.
    4. Όσο για τα μεταπτυχιακά του εξωτερικού, για τα οποία έχει αποφανθεί ο αρμόδιος οργανισμός ο ΔΟΑΤΑΠ, ότι είναι ισότιμα με τα αντίστοιχα που απονέμονται από τα Ελληνικά Πανεπιστήμια, ποιός μπορεί να αμφισβητήσει την αξία τους και την εγκυρότητά τους; Ακόμη, ποιος μας επικυρώνει ότι τα απονεμόμενα από τα Ελληνικά Πανεπιστήμια είναι ανωτέρας ποιότητας; Ουδείς, φυσικά και γι αυτό δεν διαχωρίζουμε τα μεταπτυχιακά σε «αμφιβόλου ποιότητας» και σε «εξαιρετικής ποιότητας».

  • 31 Μαρτίου 2017, 10:26 | ΚΡΙΤΙΚΗ

    ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕ 71,61 ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΝΤΟΙΣΤΟΙΧΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΣΤΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ.. ΓΙΑΤΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟΣ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΤΕΡΙΟΤΗΤΑ ΟΙ ΠΕ 71,61 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ..ΚΡΙΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΕΝΑΝ ΘΕΟΛΟΓΟ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟ ΑΠΟΦΟΙΤΟ ΑΠΟ 4 ΕΤΗ ΣΧΟΛΗ.. ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΕΎΘΥΝΣΗ..

  • 31 Μαρτίου 2017, 10:21 | Anna

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ!!!!ΟΙ ΠΕ71 ΚΑΙ ΠΕ61 ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ!!!ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ!!!ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΙΑΚΟ Η ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΑΛΛΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ…ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ ,ΑΝΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΕΝΤΙΜΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΕ71 ΚΑΙ ΠΕ61!!!ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ ΟΙ ΠΕ71 ΚΑΙ ΠΕ61,ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΕΙ !!!!!ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ!!!!!!!!!!

  • 31 Μαρτίου 2017, 10:19 | Ευαγγελία

    Στήριξη της πρότασης
    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
    Επίσης, χαιρετίζουμε την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να κάνει αποδεκτή την πρόταση του ΠΣΑΕΠ για κατάργηση της μοριοδότησης του βαθμού πτυχίου και προσμέτρηση του χρόνου κτήσης πτυχίου σε περίπτωση ισοβαθμίας.

  • 31 Μαρτίου 2017, 09:53 | Κουφού Αγγελική

    Επιτέλους!-Ισότητα-Συνυπογράφω και υποστηρίζω το δίκαιο των συναδέλφων

  • 31 Μαρτίου 2017, 09:35 | Ανθούλα

    Καλημέρα,
    Η τοποθέτησή μου περιλαμβάνει δύο σκέλη. Αρχικά, με βρίσκει σύμφωνη η λογική της μη μοριοδότησης του βαθμού πτυχίου του βασικού πτυχίου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι γεγονός ότι προερχόμαστε από διαφορετικά πανεπιστήμια και έχουμε τελειώσει διαφορικές σχολές. Στη βάση της ισονομίας και της ίσης μεταχείρισης θεωρείται σωστό και το επικροτώ. Επίσης, μια καίρια καινοτομία της τροπολογίας αφορά στο διαχωρισμό των πινάκων σε κύριο και επικουρικό. Είναι πολύ σωστό να προτάσσονται και να επιλέγονται τα άτομα που θα εργαστούν ως καθηγητές ΕΑΕ να κατέχουν επαρκή και πλήρη προσόντα. Σε περίπτωση που εξαντλείται ο κύριος πίνακας, τότε να ακολουθεί ο επικουρικός.
    Ωστόσο, υπάρχουν δύο ζητήματα που με βρίσκουν κάθετα αντίθετη. Πρώτον, θεωρώ ότι η μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων (τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ) είναι ιδιαζόντως υψηλή. Οι προσλήψεις των αναπληρωτών δεν είναι όπως οι άλλες προκηρύξεις του ΑΣΕΠ όπου για μια θέση προβλέπονται γενικές και ειδικές θέσεις. Οφείλουμε να σκεφτούμε ότι υπάρχουν περιπτώσεις που δε μπορούν καν να τεκνοποιήσουν. Με άλλα λόγια οι συγκεκριμένοι αναπληρωτές θα ακολουθούν το γαϊτανάκι της διαρκούς μετακίνησης ανά την Ελλάδα; Το κοινωνικό κράτος τιμωρεί όσους δε μπορούν να κάνουν παιδιά;
    Το δεύτερο ζήτημα που τίθεται είναι ότι δε μοριοδοτούνται τελικώς όλα τα προσόντα. Ένας εκπαιδευτικός παρακολούθησε και το σεμινάριο και ένα μεταπτυχιακό. Γιατί να ακυρώνεται η μοριοδότηση του σεμιναρίου στον κύριο πίνακα. Με αυτόν τον τρόπο ακυρώνεται η προσπάθεια, ο κόπος και ο χρόνος που διέθεσε για να δημιουργήσει το ατομικό του χαρτοφυλάκιο. Εφόσον οι πίνακες και τα κριτήρια είναι στη βάση και στη λογική του ΑΣΕΠ, να μοριοδοτούνται όλα τα προσόντα (σεμινάριο, μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή, μεταπτυχιακό στη σχολική ψυχολογία, διδακτορικό) με ανάλογη ποσόστωση. Δηλαδή, διδακτορικό (6 μόρια), μεταπτυχιακό (4 μόρια), 2ο μεταπτυχιακό (30%) και τέλος το σεμινάριο.

  • 31 Μαρτίου 2017, 09:20 | Μαντω

    Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 09:17 | Μαντω

    Μπράβο στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ. Θέλω να θυμίσω απλά πως απλά την ιδιότητα του ειδικού παιδαγωγού την αποκτούσες και την αποκτάς, πέρα από το βασικό πτυχίο από την ίδρυση των αντιστοιχων τμηματων, μέσω μεταπτυχιακής/διδακτορικής ειδίκευσης στην ΕΑΕ, συνθήκη που σου έδινε μάλιστα πρόταξη μεχρι την αιφνίδια υπουργική απόφαση του 2014 και συνεπώς, φοιτητές και απόφοιτοι των ΠΤΔΕ και των ΠΤΕΑ ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν επακριβώς το εργασιακό πλαίσιο που ίσχυε και να έπαιρναν αντίστοιχα τις αποφάσεις τους σε επίπεδο σπουδών. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 09:07 | ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

    Καιρός ήταν. Αποκατάταση της κατάφωρης αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 09:05 | ΕΙΡΗΝΗ

    Καιρός ήταν. Αποκατάταση της κατάφωρης αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 08:58 | Γιωργος Π Βελ

    Κοινοι πινακες ΠΕ70 ΠΕ71 μοριοδοτησης με βαση την προυπηρεσια.

  • 31 Μαρτίου 2017, 08:56 | ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 08:50 | ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 08:48 | ΑΝΕΣΤΗΣ

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 08:38 | ΕΛΕΝΗ

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 08:37 | ΝΙΚΟΣ

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 07:25 | Νικόλαος Μ.

    Πολύ θετική η τροπολογία του Υπουργείου που δίνει αυξημένη μοριοδότηση στους εκπαιδευτικούς με αναπηρία 67%. Θα πρέπει όμως, για να υπάρχει ίση μεταχείριση των ανάπηρων εκπαιδευτικών, να μοριοδοτείται η αναπηρία 67% ΣΕ ΙΣΧΥ και όχι μόνο η επ’ αόριστον αναπηρία.

  • 31 Μαρτίου 2017, 07:16 | Σούλα

    Πολύ δίκαιη η τροπολογία, διότι είναι κατάφορη αδικία οι κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων στην ειδική αγωγή να έπονται από τον τελευταίο απόφοιτο των τμημάτων ειδικής αγωγής. Οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί είναι άριστα καταρτισμένοι στη διδακτική των γνωστικών αντικειμένων. Με την εξιδείκευση τους στην ειδική αγωγή μπορούν να ανταποκριθούν στο μέγιστο βαθμό στις ανάγκες των παιδιών με ιδιαιτερότητες. Συμφωνώ σε όλα τα σημεία με την τροπολογία εκτός από το ε) και το δ) που αφορά τα κοινωνικά κριτήρια. Σας ευχαριστώ.

  • 31 Μαρτίου 2017, 02:40 | Σωτήρης

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ! ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητείται και η κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) στα σχολεία, των στελεχών εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και των ίδιων των πανεπιστημιακών δασκάλων ειδικής αγωγής. Συμφωνώ με τη λογική της μοριοδότησης που προτείνει το υπουργείο και την κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 02:18 | ΜΙΧΑΛΗΣ

    Θέλουμε να συγχαρούμε όλοι οι εκπαιδευτικοί, αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με πρόσθετες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή/Σχολική Ψυχολογία, την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τη διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, που με τη νέα τροπολογία, που αφορά την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ, θα εφαρμοστεί και θα επεκταθεί επιτέλους η νομοθεσία, στο σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής, χωρίς διακρίσεις, με κοινά κριτήρια, σε μόνιμους και αναπληρωτές. Θα αποκατασταθεί έτσι η δικαιοσύνη, τρία χρόνια μετά την κατάφωρη αδικία που δημιούργησε στον χώρο η προηγούμενη συγκυβέρνηση, αφού καθιερώνει πλέον με όρους αξιοκρατικούς, που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης, ένα πλαίσιο ισοτιμίας μεταξύ όλων των αναπληρωτών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας που προσφέρουν επί σειρά ετών της υπηρεσίες τους.

    Συνθήκη 1) Την ιδιότητα του Ειδικού Παιδαγωγού (πρωτοβάθμιας) παγκοσμίως την αποκτά κάποιος με το 4ετες βασικό πτυχίο Γενικής Αγωγής (δάσκαλοιΠΕ70 και νηπιαγωγοί ΠΕ60) και προχωρώντας στη συνέχεια σε πρόσθετες ανώτερες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές (ή μετεκπαίδευση παλαιότερα) στην Ειδική Αγωγή (δάσκαλοι ειδικής ΠΕ70.50 και νηπιαγωγοί ειδικής ΠΕ60,50), χώρος που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της Γενικής Αγωγής.

    Συνθήκη 2) Στην Ελλάδα καθιερώθηκε πριν 15 περίπου χρόνια και ένας δεύτερος, παράδοξος δρόμος απόκτησης της ιδιότητας του Ειδικού Παιδαγωγού, που διεθνώς δεν προκρίνεται, με τη δημιουργία 2 προπτυχιακών τμημάτων Ειδικής Αγωγής που προετοιμάζουν απευθείας ειδικούς Παιδαγωγούς (δασκάλους ειδικής ΠΕ71 και νηπιαγωγούς ειδικής ΠΕ61). Απορία θα προκαλεί ενδεχομένως σε άλλους χώρους, πώς είναι δυνατόν να γίνεται κάποιος απευθείας ποινικολόγος, χωρίς να σπουδάσει πρώτα Νομική, ή να γίνει κάποιος Παιδίατρος, χωρίς πρώτα να έχει το πτυχίο της Γενικής Ιατρικής

    ΤΙ ΙΣΧΥΕ
    Στην κατάταξη προσλήψεων μεταξύ των δύο αυτών κατηγοριών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας, μέχρι την εξαιρετικά μεροληπτική και άδικη υπουργική απόφαση του 2014, η νομοθεσία που ίσχυε και συνεπώς ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν, φοιτητές και απόφοιτοι των σχολών Παιδαγωγικών Τμημάτων (Γενικής και Ειδικής), ως προς τα εργασιακά δικαιώματα, προέβλεπε πρόταξη των μεταπτυχιακών/διδακτορικών Ειδικών Παιδαγωγών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) και ακολουθούσαν οι Ειδικοί Παιδαγωγοί της συνθήκης 2(ΠΕ71-61).

    ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ
    Με την Υπουργική Απόφαση του 2014, ανατράπηκε το εργασιακό πλαίσιο με το οποίο πορεύτηκαν όλοι επί χρόνια, και καθιερώθηκε η πρόταξη των εκπαιδευτικών της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61) έναντι των εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5).

    Η ΤΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
    Η Υ.Α. του 2014, που είναι σε ισχύ, πρακτικά, οδηγεί στον εκτοπισμό και τελικά τον αφανισμό όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) (τη στιγμή που οι αντίστοιχοι μόνιμοι ΠΕ70,50-60,50 κατέχουν θέσεις Ειδικής σε όλες τις δομές) από την Ειδική Αγωγή, όπως ενδεχομένως θα συνέβαινε και με τους εκπαιδευτικούς της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61), πριν από αυτήν.

    ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ KAI THN Y.A.
    Η τροπολογία που πέρασε από τη σημερινή πολιτική ηγεσία έβαλε επιτέλους το πλαίσιο για να δοθεί ένα τέλος στον όρο πρόταξη, που μόνο συγκρούσεις έχει φέρει όλα αυτά τα χρόνια μεταξύ των ομάδων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και συνδυάζεται με δίκαιη μοριοδότηση και αξιοκρατική κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας και κριτηρίων, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής της χώρας

    Για όλα τα παραπάνω συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 01:30 | Βασω

    Με ποια κριτηρια εξισωνονται τα μεταπτυχιακα και ποσο μαλλον τα μεταπτυχιακα της κακιας ωρας που δεν δεχονται καμια αξιολογηση με το βασικο πτυχιο που εχει ως αποκλειστικο αντικειμενο την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ;!! Δε μπορειτε στον βωμο της οικονομιας να θυσιαζετε λοιπον καθε λογικη οσον αφορα αυτον τον τοσο ευαισθητο και πολυπαθο κλαδο. Σε κανενα αλλο επαγγελμα δεν παρατηρειται το βασικο πτυχιο να παραγκωνιζεται με τετοια θρασυτητα. Ποιος θα αναλαβει τις ευθυνες για τους αποφοιτους των πανεπιστημιων θεσσαλιας και μακεδονιας που καταδικαζονται σε ανεργια ενω ξεκινησαν με ενα ονειρο να γινουν ειδικοι παιδαγωγοι και να δωσουν την ψυχη τους προς οφελος των ιδιαιτερων και ξεχωριστων παιδιων που χαρακτηριζονται απο ειδικες αναγκες και ιδιαιτερες μαθησιακες δυσκολιες; Δεν υπαρχει αλλος πιο καταλληλος απο τον ειδικο παιδαγωγο που κατεχει το εξειδικευμενο βασικο πτυχιο να αναλαβει αυτο το λειτουργημα! Φυσικα εχουν και τα μεταπτυχιακα/διδακτορικα βαρυτητα ομως δεν μπορει ο παιδαγωγος της γενικης εκπαιδευσης να βρισκεται στους πινακες και της γενικης και της ειδικης και σε οποια τυχει να παει βρε αδερφε. Γιατι εδω δεν πρυτανευει η αγαπη για την παιδεια των παιδιων αλλα το αισθημα της αυτοσυντηρησης και η φιλαργυρια. Θα επρεπε να ντρεπεστε και μονο στην ιδεα οτι βαζετε τα οικονομικα συμφεροντα πανω απο την ποιοτικη εκπαιδευση των ΑΜΕΑ!

  • 31 Μαρτίου 2017, 01:10 | Μαρία

    ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ!!! Υποβαθμίζονται σπουδές τεσσάρων χρόνων και προτάσσονται μεταπτυχιακα αμφιβόλου ποιότητας, πράγμα το οποίο έχει αποδεχτεί και η κυβέρνηση χωρίς να έχει προχωρήσει στον περαιτέρω έλεγχο. Εκπαιδευτικοι που επειδή υπάρχουν ελλείψεις στο χωρο της ειδικής αγωγής πηγαίνουν εκεί που υπάρχει «ψωμί», μία ελπίδα να δουλέψουν χωρίς να έχουν εκπαιδευτεί κατάλληλα και χωρίς να διαθέτουν τα κατάλληλα εφόδια, πολλές φορές και χωρίς την απαραίτητη αγάπη για το επάγγελμα. Ποιος ο λόγος τότε να υπάρχουν τα τμήματα ειδικής αγωγής αν στο μοναδικό πίνακα που σχετίζεται με την ειδικότητα υποβιβάζονται; Πρόταξη των πε71/61 και αναγνώριση των κόπων μας!

  • 31 Μαρτίου 2017, 00:49 | Κωνσταντίνα

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Διαβάζω για την μοριοδότηση των μεταπτυχιακών και μου φαίνεται παράλογη γιατί χωρίς να γίνεται καμία περιγραφική αξιολόγηση, όλα τα μεταπτυχιακά μοριοδοτούνται με 4 μόρια, δηλαδή 2 χρόνων.

    Είναι μη αξιοκρατικό, γνωρίζοντας το είδος των μεταπτυχιακών εξωτερικού, πχ Κύπρου, Ιταλίας, Βουλγαρίας – που πριν από λίγο καιρό και το ίδιο το υπουργείο απασχόλησε – τα οποία είναι των 60 ECTS, εξ αποστάσεως και ενός έτους, που έρχεται σε αντίθεση με τον νόμο περί μεταπτυχιακών που έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά.Αυτά θα έπρεπε να είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς που ισχύουν στο ΕΑΠ, εξ αποστάσεως και 2 χρόνια. Τα 4 μόρια λοιπόν είναι πάρα πολλά για ένα μεταπτυχιακό το οποίο στην ουσία δεν υφίσταται, αφού είναι του ενός έτους και 60 μονάδων.
    Ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα πρέπει να δίνει πάνω από 90 ECTS για να θεωρείται μεταπτυχιακό.

    Άρα έχουμε προγράμματα με 60, 90 και 120 ECTS. Δεν πρέπει να παίρνουν και τα ανάλογα μόρια; Των 60 μονάδων θα έπρεπε να παίρνουν το πολύ 2 μόρια, των 90 ECTS 3 και των 120 ECTS 4 μόρια. Άν και σύμφωνα με το νόμο που ορίζει τα εξ αποστάσεως, τα προγράμματα των 60 μονάδων δεν θεωρούνται καν μεταπτυχιακά, άρα θα έπρεπε, να μην μοριοδοτούνται.

    Η ΑΣΠΑΙΤΕ δίνει 60 ECTS αλλά δεν είναι μεταπτυχιακό.Αν η μοριοδότηση γίνει σύμφωνα με την βαρύτητα του μεταπτυχιακού, άρα και την αξία του είναι πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση. Να αυστηροποιηθεί το πλαίσιο αναγνωρισης των μεταπτυχιακων εξωτερικού , σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας του ΕΑΠ .

    Επίσης ο,τι ακριβως ισχυει με τους μονιμους 70,5/60,5 να ισχυει και στους αναπληρωτες. πληρη και ισοτιμα εργασιακα δικαιωματα σε βασικο πτυχιο και ειδικευση.

    Αναγνωριση προϋπηρεσίας και στους 2 πινακες και μη διαχωρισμός της , συνολικά για τους αναπληρωτές 70,5/60,5 , μέχρι να καθοριστεί ο νέος νόμος για μόνιμους διορισμούς στη Βουλή.

  • 31 Μαρτίου 2017, 00:46 | ΛΕΥΤΕΡΗΣ

    Θέλουμε να συγχαρούμε όλοι οι εκπαιδευτικοί, αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με πρόσθετες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή/Σχολική Ψυχολογία, την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τη διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, που με τη νέα τροπολογία, που αφορά την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ, θα εφαρμοστεί και θα επεκταθεί επιτέλους η νομοθεσία, στο σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής, χωρίς διακρίσεις, με κοινά κριτήρια, σε μόνιμους και αναπληρωτές. Θα αποκατασταθεί έτσι η δικαιοσύνη, τρία χρόνια μετά την κατάφωρη αδικία που δημιούργησε στον χώρο η προηγούμενη συγκυβέρνηση, αφού καθιερώνει πλέον με όρους αξιοκρατικούς, που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης, ένα πλαίσιο ισοτιμίας μεταξύ όλων των αναπληρωτών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας που προσφέρουν επί σειρά ετών της υπηρεσίες τους.

    Συνθήκη 1) Την ιδιότητα του Ειδικού Παιδαγωγού (πρωτοβάθμιας) παγκοσμίως την αποκτά κάποιος με το 4ετες βασικό πτυχίο Γενικής Αγωγής (δάσκαλοιΠΕ70 και νηπιαγωγοί ΠΕ60) και προχωρώντας στη συνέχεια σε πρόσθετες ανώτερες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές (ή μετεκπαίδευση παλαιότερα) στην Ειδική Αγωγή (δάσκαλοι ειδικής ΠΕ70.50 και νηπιαγωγοί ειδικής ΠΕ60,50), χώρος που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της Γενικής Αγωγής.

    Συνθήκη 2) Στην Ελλάδα καθιερώθηκε πριν 15 περίπου χρόνια και ένας δεύτερος, παράδοξος δρόμος απόκτησης της ιδιότητας του Ειδικού Παιδαγωγού, που διεθνώς δεν προκρίνεται, με τη δημιουργία 2 προπτυχιακών τμημάτων Ειδικής Αγωγής που προετοιμάζουν απευθείας ειδικούς Παιδαγωγούς (δασκάλους ειδικής ΠΕ71 και νηπιαγωγούς ειδικής ΠΕ61). Απορία θα προκαλεί ενδεχομένως σε άλλους χώρους, πώς είναι δυνατόν να γίνεται κάποιος απευθείας ποινικολόγος, χωρίς να σπουδάσει πρώτα Νομική, ή να γίνει κάποιος Παιδίατρος, χωρίς πρώτα να έχει το πτυχίο της Γενικής Ιατρικής

    ΤΙ ΙΣΧΥΕ
    Στην κατάταξη προσλήψεων μεταξύ των δύο αυτών κατηγοριών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας, μέχρι την εξαιρετικά μεροληπτική και άδικη υπουργική απόφαση του 2014, η νομοθεσία που ίσχυε και συνεπώς ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν, φοιτητές και απόφοιτοι των σχολών Παιδαγωγικών Τμημάτων (Γενικής και Ειδικής), ως προς τα εργασιακά δικαιώματα, προέβλεπε πρόταξη των μεταπτυχιακών/διδακτορικών Ειδικών Παιδαγωγών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) και ακολουθούσαν οι Ειδικοί Παιδαγωγοί της συνθήκης 2(ΠΕ71-61).

    ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ
    Με την Υπουργική Απόφαση του 2014, ανατράπηκε το εργασιακό πλαίσιο με το οποίο πορεύτηκαν όλοι επί χρόνια, και καθιερώθηκε η πρόταξη των εκπαιδευτικών της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61) έναντι των εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5).

    Η ΤΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
    Η Υ.Α. του 2014, που είναι σε ισχύ, πρακτικά, οδηγεί στον εκτοπισμό και τελικά τον αφανισμό όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) (τη στιγμή που οι αντίστοιχοι μόνιμοι ΠΕ70,50-60,50 κατέχουν θέσεις Ειδικής σε όλες τις δομές) από την Ειδική Αγωγή, όπως ενδεχομένως θα συνέβαινε και με τους εκπαιδευτικούς της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61), πριν από αυτήν.

    ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΥΑ
    Η τροπολογία που πέρασε από τη σημερινή πολιτική ηγεσία έβαλε επιτέλους το πλαίσιο για να δοθεί ένα τέλος στον όρο πρόταξη, που μόνο συγκρούσεις έχει φέρει όλα αυτά τα χρόνια μεταξύ των ομάδων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και συνδυάζεται με δίκαιη μοριοδότηση και αξιοκρατική κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας και κριτηρίων, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής της χώρας

    Για όλα τα παραπάνω συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 00:46 | Καλλι

    ΠΡΟΤΑΞΗ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ.
    Είναι φοβερό…Να συζητάμε τα αυτονόητα.
    ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ πρώτα, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ μετά