Άρθρο 01

Πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
1. Αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από Τμήματα Ένταξης σχολείων Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ), από τα προγράμματα Παράλληλης Στήριξης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται, με αίτηση τους, αναπληρωτές με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκαλίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής μετάθεσης δεν δικαιολογούν την πρόσληψη αναπληρωτή πλήρους ωραρίου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί.
2. Η πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών στις ΣΜΕΑΕ, στα Τμήματα Ένταξης, στα ΚΕΔΔΥ και στα προγράμματα Παράλληλης Στήριξης γίνεται από πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών ΕΑΕ, οι οποίοι συντάσσονται ανά κλάδο ή ειδικότητα σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στα επόμενα άρθρα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:54 | Αθανάσιος Δημητρίου

    Συγχαρητήρια για την τροπολογία. Οι εκπαιδευτικοί 70.50/60.50 υπηρετούν χρόνια τώρα τον ευαίσθητο κλάδο της Ειδικής Αγωγής και το ευχαριστώ των εκάστοτε κυβερνήσεων ήταν να εκδιώκονται χρόνο με τον χρόνο από τους πίνακες αναπληρωτών πέφτοντας εκατοντάδες θέσεις από νέους αποφοίτους με μηδενική προϋπηρεσία!!! ΩΣ ΕΔΩ ΟΜΩΣ. ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ.
    • ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.
    • ΑΠΟΛΥΤΗ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 71/61 ΚΑΙ 70.50/60.50.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:54 | Βασίλης Βασιλειάδης

    Στηρίζουμε την πρόταση διότι αίρει την αδικία που θέλει ένας πρόσφατος πτυχιούχος ειδικής αγωγής να προηγείται στον πίνακα κατάταξης από έναν κάτοχο μεταπτυχιακού τίτλου στην ειδική αγωγή, ο οποίος έχει προσληφθεί τουλάχιστον μία φορά σαν αναπληρωτής!

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:54 | Θανάσης Πετρίδης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:49 | Μαργαριτα

    Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Όπως και να’ χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:48 | Θανος Πετκάκης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:48 | Κωνσταντίνα Π.

    Συγχαρητήρια στην κυβέρνηση που επιτέλους πάει να καταργήσει την αδικία που υφίστανται χρόνια τώρα οι εκπαιδευτικοί 70.50/60.50 ως προς την κατάταξη τους στον πίνακα αναπληρωτών. Να μάθουν πια όλοι πως δεν είμαστε ΟΥΤΕ ΕΜΕΙΣ ΑΟΡΑΤΟΙ. Δεν ζητάμε τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από αυτά που μας αξίζουν.
    ΙΣΟΤΗΤΑ. ΙΣΟΤΙΜΙΑ. ΙΣΟΝΟΜΙΑ.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:47 | Μιχάλης

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:43 | Χρήστος Π.

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μόνιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:43 | Δημήτρης Σέκκερης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:43 | Margarita

    Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Όπως και να’ χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:40 | Κώστας

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:40 | ΔΗΜΗΤΡΑ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:39 | Χριστίνα Σ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:38 | Εβελυν

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:38 | Theo10

    Όπως γράφουν πολλοί, η συγκεκριμένη τροπολογία τους δικαιώνει, καθώς προτάσσει στους πίνακες των αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής όσους έχουν μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή ή στην Σχολική Ψυχολογία ακολουθώντας αυτοί, που το βασικό τους πτυχίο ΕΙΝΑΙ στην Ειδική Αγωγή.
    Βλέποντάς το από την άποψη του κύρους ενός πτυχίου θα μπορούσε να συμφωνήσει κάνεις, καθώς πρακτικά, το μεταπτυχιακό είναι ανώτερο από το προπτυχιακό.
    Ωστόσο ελλοχεύει η εξής απορία. Πως γίνεται κάποιος με ένα μεταπτυχιακό να αποκτάει και εργασιακά δικαιώματα στον κλάδο του μεταπτυχιακού; Δηλαδή ένας Πολιτικός Μηχανικός αν κάνει μεταπτυχιακό στους Μηχανολόγους Μηχανικούς θα αποκτήσει και την ιδιότητα του Μηχανολόγου Μηχανικού;
    Η απάντηση είναι προφανώς ΌΧΙ, καθώς ο καθένας έχει αφιερώσει αρκετά χρόνια πάνω στο πτυχίο του, στην ειδικότητά του και δεν γίνεται με ένα μεταπτυχιακό να αποκτάς τόσες γνώσεις. Ωστόσο και πάλι θα υπάρξουν και αρκετοί που θα πούνε ότι δεν είναι σωστή η σύγκριση σου, καθώς στη περίπτωσή μας ο γενικός κλάδος είναι το Παιδαγωγικό και η Ειδική Αγωγή είναι μια εξειδίκευση σε αυτόν, άρα δεν είναι λάθος το όλο σκεπτικό.
    Παρόλα αυτά θα φέρω το εξής παράδειγμα: Σπουδάζεις 6 χρόνια Ιατρική και παίρνεις έπειτα ειδικότητα. Γιατί δεν μπορείς να πάρεις ειδικότητα Οδοντιάτρου; Προφανώς γιατί υπάρχει ξεχωριστή σχολή Οδοντιατρικής. Άρα καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι από την στιγμή που υπάρχει ξεχωριστή σχολή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης δεν θα έπρεπε να μπορεί κανείς με ένα μεταπτυχιακό να αποκτάει τα εργασιακά δικαιώματα των αποφοίτων της σχολής πολλώ μάλλον την ιδιότητα του Ειδικού Παιδαγωγού. Αν δεν τους αρέσει η Ειδική Αγωγή έτσι όπως είναι, να κλείσουν τις σχολές και όσοι θέλουν, να κάνουν μεταπτυχιακό, έτσι ώστε να μη γίνεται το μπάχαλο του οποίου θεατές είμαστε όλοι τις τελευταίες ημέρες.
    Κλείνοντας θέλω να θέσω τα εξής ερωτήματα:
    • Είναι όλα τα μεταπτυχιακά νόμιμα; Δεν θα έπρεπε να υπάρχει σοβαρός και αξιοκρατικός έλεγχος σε αυτά του εσωτερικού και ειδικότερα, εξετάσεις σε αυτά του εξωτερικού; Διότι πολλά ακούγονται για πληρωμένα μεταπτυχιακά εξωτερικού, βλέπε Ιταλία, Βουλγαρία, Κύπρο κτλ.
    • Γιατί οι δάσκαλοι της γενικής είναι και στους δυο πίνακες (ειδικής και γενικής); Ισχύει μήπως το, όπου μας κάτσει να βολευτούμε;
    Αναλογιστείτε και αξιολογείστε σκέψεις, λόγια και πράξεις.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:37 | Κώστας Κ.

    Στηρίζω την πρόταση. Η μοριοδότηση και ο τερματισμός της λογικής της πρόταξης κινούνται στη σωστή κατεύθυνση. Ό,τι ισχύει για τους μόνιμους δασκάλους-νηπιαγωγούς με ειδίκευση στην ΕΑΕ (70,5-60,5) να ισχύει και στους αναπληρωτές. Ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας για όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:37 | Ευθυμης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:36 | ΑΡΓΥΡΩ ΒΛΑΧΟΥΔΗ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:34 | Λίνα

    Πάλι παίζετε με τις ζωές μας;Κάθε χρόνο αλλάζετε την μοριοδότηση και αναστατώνετε τις ζωές μας; Εκπαιδευτικούς με ψυχολογικά θέλετε; Κρατήστε ένα σταθερό σύστημα και σταματήστε τι συνεχείς αλλαγές που δεν έχουν νόημα. Κάντε διορισμούς και αφήστε τα παιχνίδια!

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:30 | Νικόλαος Καζαμίας

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μεσώ της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:23 | Ιωάννα Λιβιακη

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 30 Μαρτίου 2017, 21:15 | ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:58 | ΝΙΚΟΣ ΠΕΣΗΣ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:57 | βασιλική

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΤΙΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΗΡΗΘΕΙ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΤΛ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΙΝΑΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΩΣΤΕ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΑΤΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:56 | Aννα

    Επιτέλους δικαίωση. Μπράβο στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ. Θέλω να θυμίσω απλά πως την ιδιότητα του ειδικού παιδαγωγού την αποκτούσες και την αποκτάς, πέρα από το βασικό πτυχίο από την ίδρυση των αντιστοιχων τμηματων, μέσω μεταπτυχιακής/διδακτορικής ειδίκευσης στην ΕΑΕ, συνθήκη που σου έδινε μάλιστα πρόταξη μέχρι την αιφνίδια υπουργική απόφαση του 2014 και συνεπώς, φοιτητές και απόφοιτοι των ΠΤΔΕ και των ΠΤΕΑ ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν επακριβώς το εργασιακό πλαίσιο που ίσχυε και να έπαιρναν αντίστοιχα τις αποφάσεις τους σε επίπεδο σπουδών. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται και τα δικά μας εργασιακά δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:43 | Ελενη

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:41 | ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:35 | Άκης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!
    Mπραβο για την δίκαιη τροπολογία που καταθέσατε!
    Με τον προηγούμενο νόμο αδικούνταν κατάφωρα άνθρωποι με επιπλέον σπουδές και πολλά χρόνια προϋπηρεσίας.
    Ήταν ΑΔΙΚΟ μετά από τόσα χρόνια προσφοράς να μείνουν άνεργοι μετά από κόπους και σπουδές.
    Μπράβο στο υπουργείο για την δικαιοσύνη και την ισότητα!
    Καμία πρόταξη, ούτε μεταπτυχιακού ούτε πτυχίου, αλλά ίση μεταχείριση όλων.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:32 | Δέσποινα Σπυριδοπούλου

    Θεωρώ δίκαιη την υπουργική απόφαση γιατί δεν είναι δυνατόν ένας δάσκαλος να σπουδάσει τέσσερα έτη παιδαγωγικές επιστήμες στις οποίες εμπεριέχονται και μαθήματα ειδικής αγωγής , στη συνέχεια να εξειδικευτεί με διετείς μεταπτυχιακές σπουδές στην ειδική αγωγή (6 έτη σπουδών στα παιδαγωγικά) να εργαστεί αναπληρωτής και τον επόμενο χρόνο να μπει στην επετηρίδα πίσω από τον νέο πτυχιούχο ειδικής αγωγής ακυρώνοντάς τον το ίδιο το κράτος. Έπρεπε να επέλθει δικαιοσύνη.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:28 | Tomas

    Διαβάζω για την μοριοδότηση των μεταπτυχιακών και μου φαίνεται παράλογη γιατί χωρίς να γίνεται καμία περιγραφική αξιολόγηση, όλα τα μεταπτυχιακά μοριοδοτούνται με 4 μόρια, δηλαδή 2 χρόνων.
    Είναι μη αξιοκρατικό, γνωρίζοντας το είδος των μεταπτυχιακών εξωτερικού, πχ Κύπρου, Ιταλίας, Βουλγαρίας – που πριν από λίγο καιρό και το ίδιο το υπουργείο απασχόλησε – τα οποία είναι των 60 ECTS, εξ αποστάσεως και ενός έτους, που έρχεται σε αντίθεση με τον νόμο περί μεταπτυχιακών που έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά. Αυτά θα έπρεπε να είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς που ισχύουν στο ΕΑΠ, εξ αποστάσεως και 2 χρόνια. Τα 4 μόρια λοιπόν είναι πάρα πολλά για ένα μεταπτυχιακό το οποίο στην ουσία δεν υφίσταται, αφού είναι του ενός έτους και 60 μονάδων. Ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα πρέπει να δίνει πάνω από 90 ECTS για να θεωρείται μεταπτυχιακό. Άρα έχουμε προγράμματα με 60, 90 και 120 ECTS. Δεν πρέπει να παίρνουν και τα ανάλογα μόρια; Των 60 μονάδων θα έπρεπε να παίρνουν το πολύ 2 μόρια, των 90 ECTS 3 και των 120 ECTS 4 μόρια. Άν και σύμφωνα με το νόμο που ορίζει τα εξ αποστάσεως, τα προγράμματα των 60 μονάδων δεν θεωρούνται καν μεταπτυχιακά, άρα θα έπρεπε, να μην μοριοδοτούνται.
    Η ΑΣΠΑΙΤΕ δίνει 60 ECTS αλλά δεν είναι μεταπτυχιακό.
    Αν η μοριοδότηση γίνει σύμφωνα με την βαρύτητα του μεταπτυχιακού, άρα και την αξία του είναι πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:25 | Αντώνης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:21 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΣΤΑΥΡΙΔΗ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:20 | Στεφανος ψ.

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:19 | Κωνσταντίνα

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    Επιτέλους δικαίωση για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 με πολύχρονη προϋπηρεσία-εμπειρία στο χώρο της ειδικής αγωγής. Εξασφαλίζονται ίσα εργασιακά δικαιώματα και δεν υποβιβάζεται ο ρόλος των εν λόγω εκπαιδευτικών στο χώρο της ειδικής εκπαίδευ

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:15 | Δέσποινα Μηνούδη

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:10 | ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΒΟΥΝΩΝ

    EINAI YΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΤΟΣΑ ΜΟΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ Α.Μ.Ε.Α,ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ,ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΝΕΡΓΟΙ!!!
    ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΑΝΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!!
    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΜΟΝΟ 1 ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ Η ΤΟ ΜΑΣΤΕΡ Η ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:07 | Κωστας Τιραντζίδης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:07 | ΗΛΙΑΣΚΟΣ ΚΑΛΟΓΝΩΜΗΣ

    EXΟΝΤΑΣ 35 ΧΡΌΝΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ ΩΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΑΙ ΩΣ ΛΥΚΕΙΑΡΧΗΣ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗ ΕΚΠ/ΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΗ Β/ΘΜΙΑ ΟΤΙ Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ Μ/Π ‘Η ΔΡ., ΕΦΟΣΟΝ ΤΑ ΑΠΟΚΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΕΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ.
    ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΙ ΠΡΟΚΡΙΝΩ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΥΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΑΡΘ.4 ΤΟΥ Ν.3699/2008 ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΚΤΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΗΝΕΣ ΑΝΤΙ ΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ, ΔΗΛ. ΝΑ ΑΡΚΕΙ ΕΝΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ ΩΣΤΕ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΡΙΝΕΤΑΙ.

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:04 | ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΒΟΥΝΩΝ

    EINAI YΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΤΟΣΑ ΜΟΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ Α.Μ.Ε.Α,ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ,ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΝΕΡΓΟΙ!!!
    ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΑΝΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!!

  • 30 Μαρτίου 2017, 20:00 | Ειρηνη

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 19:59 | Θοδωρος

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 19:58 | ΠΑΠΑΧΡΟΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπον την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 19:53 | Panagiotis K.

    Καιρός ήταν.

    Αποκατάσταση της κατάφωρης αδικίας.

    Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ.
    Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 19:47 | ΛΙΑ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 30 Μαρτίου 2017, 19:46 | Αλέξανδρος Παπαδόπουλος

    Επιτέλους ΔΙΚΑΙΩΣΗ.

    Κανένας δεν θέλει να απαξιώσει την προσφορά των ΠΕ71/61 στον χώρο,

    όμως δυστυχώς ο σύλλογος τους και κάποια από τα μέλη του,

    αποδεικνύουν πως πέρα από εξειδίκευση στην ΕΑΕ με το βασικό πτυχίο που διαθέτουν, κατέχουν όπως φαίνεται διδακτορική εξειδίκευση στη δημιουργία εντυπώσεων με συκοφαντίες που επι χρόνια αναπαράγουν, στον ευαίσθητο χώρο της ΕΑΕ. Συγκεκριμένα, προσπαθούν επι χρόνια να περάσουν την εικόνα των αλεξιπτωτιστών στην ΕΑΕ σε ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ με ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ (ΠΤΔΕ/ΤΕΕΠΗ-master/phd ειδικής), παρουσιάζοντας τους ως άσχετους ή ημιμαθείς. Η συγκεκριμένη στάση είναι τουλάχιστον προκλητική αν όχι αντισυναδελφική. Επειδή όμως η νέα πολιτική ηγεσία και η διεύθυνση ΕΑΕ γνωρίζει επακριβώς τι ισχύει, θέλω να σας συγχαρώ για τον τερματισμό της αδικίας.. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 19:43 | Αντώνης Πετρίδης

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 30 Μαρτίου 2017, 19:41 | Ρία Μ.

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 19:39 | Κορίνα Κ.

    Επιτέλους, δικαιοσύνη στο χώρο της παιδείας. Ίση αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών και διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων. Αναγνώριση των κόπων και της μόρφωσης μας. Ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας για όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ΕΑΕ. Συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 30 Μαρτίου 2017, 19:37 | Μιχάλης Συμεωνίδης

    Στηρίζω την Απόφαση!

    Γονέας παιδιού με Σύνδρομο Ασπεργκερ.

  • 30 Μαρτίου 2017, 19:36 | Βανεσα

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.