Άρθρο 6 Αρμοδιότητες Διοικητικού Συμβουλίου

1. Το Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.) έχει τη γενική αρμοδιότητα για κάθε θέμα που αφορά στον Οργανισμό Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους (Ο.Δ.ΔΗ.Χ.), εκτός εκείνων που ανατίθενται σε άλλο όργανο. Το Δ.Σ. έχει, ιδίως, τις ακόλουθες αρμοδιότητες:
α) Καταρτίζει και τροποποιεί το Πρόγραμμα Δανεισμού και Διαχείρισης Χρέους του Ελληνικού Δημοσίου κατά την περ. α’ της παρ. 1 του άρθρου 4,
β) καθορίζει, σε ετήσια βάση, τα ενοποιημένα όρια κινδύνου αντισυμβαλλομένου,
γ) αναλαμβάνει την εκτέλεση του Προγράμματος Δανεισμού και Διαχείρισης Χρέους του Ελληνικού Δημοσίου και τη διαχείριση των διαθεσίμων αυτού,
δ) καταρτίζει και υποβάλλει στον Υπουργό Οικονομικών και το Ελεγκτικό Συνέδριο την απολογιστική έκθεση κατά την περ. ιδ’ της παρ. 1 του άρθρου 4,
ε) ενημερώνει τον Υπουργό Οικονομικών για το έργο του Ο.Δ.ΔΗ.Χ. με γραπτή έκθεσή του, σε εξαμηνιαία βάση, ή όποτε του ζητηθεί κατά την περ. ιβ’ της παρ. 1 του άρθρου 4,
στ) υποβάλλει στον Υπουργό Οικονομικών προτάσεις για θέματα που ανάγονται στην εκπλήρωση των σκοπών του Ο.Δ.ΔΗ.Χ.,
ζ) εφόσον το κρίνει αναγκαίο και μετά από απόφαση του αρμοδίου οργάνου του Υπουργείου Οικονομικών, αναθέτει με σύμβαση έργου ή ανεξάρτητων υπηρεσιών, σύμφωνα με τον ν. 4412/2016 (Α’ 147), καθήκοντα χρηματοοικονομικών και νομικών συμβούλων σε ημεδαπά ή αλλοδαπά, φυσικά ή νομικά πρόσωπα. Στην απόφαση του αρμοδίου οργάνου του Υπουργείου Οικονομικών προσδιορίζονται το εξειδικευμένο έργο της ανάθεσης και η αμοιβή του συμβούλου,
η) κατανέμει τις θέσεις μεταξύ των οργανικών μονάδων του Ο.Δ.ΔΗ.Χ., κατά την παρ. 12 του άρθρου 19,
θ) επιλέγει, τοποθετεί και παύει τους προϊσταμένους των υπηρεσιών του Ο.Δ.ΔΗ.Χ. κατά το άρθρο 16,
ι) εγκρίνει τον ετήσιο προϋπολογισμό, τον ισολογισμό και τον απολογισμό λειτουργίας του Ο.Δ.ΔΗ.Χ..
2. Το Δ.Σ. μπορεί να εξουσιοδοτεί τον Γενικό Διευθυντή ή μέλος του να υπογράφουν κάθε μορφής πράξεις, έγγραφα, εντάλματα ή αποφάσεις που ανήκουν στην αρμοδιότητά του.