Α2. Πιστεύετε ότι υπάρχουν και άλλες ανάγκες τεχνολογικής υποστήριξης που θα ήταν χρήσιμο να ενσωματωθούν στις αρμοδιότητες του νέου τεχνολογικού φορέα;

Α2. Ερευνητικό, Ψηφιακό, Εκδοτικό Έργο (ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ)

Πιστεύετε ότι  υπάρχουν και άλλες  ανάγκες τεχνολογικής υποστήριξης που θα ήταν χρήσιμο να ενσωματωθούν στις αρμοδιότητες του νέου τεχνολογικού φορέα;

  • 18 Ιανουαρίου 2011, 12:07 | ΜΑΚΗΣ

    Η δυσκολίες στην ελληνική οικονομία περικοπές κλπ. έφεραν σε ακόμη πιο δύσκολη θέση τα ελληνικά νοικοκυριά με αποτέλεσμα η οικονομική κατάσταση και οι προϋπολογισμοί των οικογενειών να επιδεινώνονται καθημερινά .
    Επιπλέον αφαίμαξη των οικογενειακών προϋπολογισμών σε ότι αφόρα την ενίσχυση της διδασκαλίας των παιδιών εξωσχολικά,με φροντιστήρια , βοηθήματα ,ιδιαίτερα κλπ, επιβαρύνει ακόμη περισσότερο της οικογενειακές δαπάνες ενώ τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να καλύψουν τις ανάγκες τις οικογένειας και να τονώσουν την αγορά αυξάνοντας την κατανάλωση και τον τζίρο των καταστημάτων και της οικονομίας γενικότερα.
    Σήμερα νομίζω ότι υπάρχει η δυνατότητα με τη χρήση του διαδικτύου και της νέας τεχνολογίας να δοθεί η δυνατότητα τηλεκπαίδευσης και ενισχυτικής διδασκαλίας σε όλους τους μαθητές τόσο σε μαθήματα ξένων γλωσσών αλλά και σε όλα τα σχολικά μαθήματα.
    Διευκολύνονται οι μαθητές που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα ,παιδιά που ζουν στην επαρχία, σε περιοχές που δεν υπάρχει τακτική και πυκνή συγκοινωνία και οι μετακινήσεις των μαθητών στα αστικά κέντρα απαιτούν χάσιμο χρόνου . Με τη τηλεκπαίδευση θα μπορούν να παρακολουθούν και να ενισχύουν τις γνώσεις τους οι μαθητές ,και να αξιοποιούν τις δυνατότητες που προσφέρει η πληροφορική στην γνώση και στην εκπαίδευση .

  • 18 Ιανουαρίου 2011, 00:38 | Βασίλης Κουρμπέτης

    Ο νέος φορέας πρέπει να είναι απαλλαγμένος από την παθογένεια του συστήματος. Από την ίδρυσή του πρέπει να δεσμεύεται για την ανάπτυξη υλικού σχεδιασμένο γι α όλους, δηλαδή για όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς με ή χωρίς αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Να δεσμεύεται δηλαδή να αναπτύσσει κάθε εκπαιδευτικό υλικό και στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, και στην γραφή Braille, και απτικά, και ακουστικά και σε μεγεθυσμένους χαρακτήρες και σε κείμενο για όλους και γενικότερα σε όποια μορφή είναι αναγκαίο ώστε να είναι προσβάσιμο από άτομα με διακριτές αναπηρίες και εκπαιδευτικές ανάγκες.

  • Θα ήταν πολύ θετικό να δημιουργηθεί μια βάση δεδομένων με ψηφιακή μορφή από παραδόσεις μαθημάτων ανά πανεπιστήμιο και ανά τμήμα την οποία θα μπορεί ο καθένας να παρακολουθήσει για να μπορεί να καταρτιστεί αν επιθυμεί ασύγχρονα (όποτε έχει χρόνο και επιθυμεί) ενώ θα πρέπει να προωθηθεί και ένα μοντέλο τηλεκπαίδευσης, βάση του οποίου θα μπορούν εγκεκριμένοι επιστήμονες του εξωτερικού να δίνουν διαλέξεις σε ελληνικά πανεπιστήμια. Είναι κρίσιμο να χρησιμοποιήσουμε και την τεχνολογία αλλά και το έμψυχο ελληνικό δυναμικό για να αναβαθμίσουμε ουσιαστικά το σύστημα εκπαίδευσης.

  • 17 Ιανουαρίου 2011, 14:53 | Χριστίνα Αργυροπούλου

    Το ηλεκτρονικό βιβλίο δεν θα αντιγράφει το έντυπο βιβλίο, αλλά θα λειτουργεί ως πολλαπλό με προτεινόμενα project, με διαδραστικές δραστηριότητες, με DVD, με συνδέσεις σε ιστοσελίδες εκπαιδευτικών πηγών πληροφόρησης κ.ά.