Απαραίτητη προϋπόθεση για τη χωροθέτηση του ΕΠΜΜΜ αποτελεί:
α. Η χωροθετική εξάρτηση της μεμονωμένης μεγάλης μονάδας από πρώτες ύλες ή/και μεταφορικές υποδομές.
β. Η τεκμηριωμένη αδυναμία εγκατάστασης της ΜΜΜ σε τυχόν υφιστάμενο ΕΠ εντός της ίδιας Περιφέρειας.
Αρχική Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)Άρθρο 02 – Χωροταξικές προϋποθέσεις ίδρυσης του ΕΠΜΜΜ
Άρθρο 02 – Χωροταξικές προϋποθέσεις ίδρυσης του ΕΠΜΜΜ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 01 – Ίδρυση και Λειτουργία Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ).
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Χωροταξικές προϋποθέσεις ίδρυσης του ΕΠΜΜΜ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Διαδικασία καθορισμού και οριοθέτησης ΕΠΜΜΜ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04 – Απαιτούμενα δικαιολογητικά για τον καθορισμό, την οριοθέτηση και την οργάνωση των ΕΠΜΜΜΆρθρο 04 – Απαιτούμενα δικαιολογητικά για τον καθορισμό, την οριοθέτηση και την οργάνωση των ΕΠΜΜΜ
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Εσωτερική οργάνωση των ΕΠΜΜΜ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Λειτουργία και διαχείριση
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
20 Ιουλίου 2018, 18:40
Ανοικτή σε Σχόλια έως
7 Σεπτεμβρίου 2018, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 17 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14302 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Προτείνεται να αφαιρεθεί η προϋπόθεση της «χωροθετικής εξάρτησης της μεμονωμένης μεγάλης μονάδας από πρώτες ύλες» της παρ (α) του άρθρου 2., διότι είναι ασαφής καθώς δε διευκρινίζεται: α) σε ποιες περιπτώσεις δραστηριοτήτων απαιτείται εξάρτηση από πρώτες ύλες και β) ποιο είναι το εύρος της απόστασης που υποδηλώνει χωροθετική εξάρτηση. Επιπλέον, αντίκειται στο άρθρο 6, παρ. 2, εδάφιο (α) της ΚΥΑ Φ/Α.15/3/2226/170/1-3-2012 (ΦΕΚ Β/583) και συγκεκριμένα στη διάταξη ότι η «απαγορευτική απόσταση από λατομεία και μεταλλεία» αποτελεί κριτήριο αποκλεισμού για τη χωροθέτηση του Επιχειρηματικού Πάρκου.
Η διάταξη (β) για την «τεκμηριωμένη αδυναμία εγκατάστασης της ΜΜΜ σε τυχόν υφιστάμενο ΕΠ εντός της ίδιας Περιφέρειας» προτείνεται να τροποποιηθεί ως εξής: «τεκμηριωμένη αδυναμία εγκατάστασης της ΜΜΜ σε τυχόν υφιστάμενο ΕΠ εντός της ίδιας Περιφερειακής Ενότητας».
Προτείνεται να καταργηθεί ο περιορισμός (β) του άρ.2.
Η κατάργηση του θεωρείται εύλογη δεδομένου ότι το ΕΠΜΜΜ απαιτεί έκταση τουλάχιστον 100 ή 150 στρ, δηλαδή μέγεθος ίσο ή μεγαλύτερο από αυτό που απαιτείται για την ίδρυση ενός ΕΠ βάσει του Ν.3982/2011.
Αλλά και στην περίπτωση ύπαρξης ενός ΕΠ μεγαλύτερου μεγέθους είναι σχεδόν απίθανο να υπάρχει τόσο μεγάλη έκταση εντός των ορίων του για την εγκατάσταση μιας μόνο μονάδας.
Εναλλακτικά, προτείνεται να τροποποιηθεί η σχετική διάταξη ως εξής:
«τεκμηριωμένη αδυναμίας εγκατάστασης της ΜΜΜ σε τυχόν υφιστάμενο ΕΠ εντός της ίδιας Περιφερειακής Ενότητας» ή «εντός του ίδιου Δήμου», καθώς οι Καλλικρατικοί Δήμοι καταλαμβάνουν πλέον μια μεγάλη σε μέγεθος έκταση.
Ωστόσο, η κατάργηση της σχετικής διάταξης θεωρείται κρίσιμη για τη βιωσιμότητα των ήδη εγκατεστημένων ΜΜΜ που θέλουν να συνεχίσουν την απρόσκοπτη λειτουργία εντός ενός ΕΠΜΜΜ στη θέση στην οποία βρίσκονται, ανεξάρτητα από την ύπαρξη οποιουδήποτε ΕΠ στην ευρύτερη περιοχή (Περιφέρεια, Περιφερειακή Ενότητα κτλ.)
Θα ήθελα να εκφράσω την επιφύλαξή μου , ως προς το μέγεθος του χώρου που προβλέπεται σε κάθε περίπτωση να χρησιμοποιηθεί ως ΕΠΜΜΜ. Δεν θα πρέπει να είναι αυτό εξαιρετικά μεγάλο;
Η Ελλάδα με την ηπειρωτική της μορφολογία προσφέρεται για τέτοιου είδους εγχειρήματα; Μήπως το Σ/Ν αποτελεί απλώς μίμηση ανάλογων Πάρκων του Εξωτερικού; Θα πρέπει ίσως να καθοριστεί το ελάχιστο εμβαδόν της έκτασης που θα φιλοξενήσει δυνητικά ένα τέτοιο πάρκο. Απλώς μια ταπεινή γνώμη…