Άρθρο 34: Κοινοποίηση εγγράφων

34.1 Η Διοίκηση της Εταιρίας αναλαμβάνει κατά τη διάρκεια της σχέσης εργασίας να κοινοποιεί κάθε έγγραφο ή ανακοίνωση που αφορά προσωπικά στον εργαζόμενο στην προσωπική ηλεκτρονική διεύθυνση ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση που του έχει παραχωρηθεί από την Εταιρία, χωρίς να υποχρεούται να προβεί σε άλλη ιδιαίτερη ενέργεια, πλην των περιπτώσεων που απαιτούνται ιδιαίτερες διατυπώσεις εκ του νόμου.

34.2 Επιπλέον, η Εταιρία δύναται να κοινοποιεί τις αποφάσεις της είτε μέσω έγγραφων ανακοινώσεων είτε μέσω των διευθυντών των εκάστοτε τμημάτων, οι οποίοι είναι μόνοι αρμόδιοι να μεταφέρουν αυτούσιες τις εκάστοτε αποφάσεις της Εταιρίας στο προσωπικό.