Άρθρο 07-Πληρωμή του Ενιαίου Φόρου Ακινήτων

1. Ο φόρος καταβάλλεται εφάπαξ μέχρι την τελευταία εργάσιμη για τις δημόσιες υπηρεσίες ημέρα του επόμενου μήνα από την έκδοση της πράξης προσδιορισμού φόρου, ή σε δόσεις μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα του Δεκεμβρίου του ίδιου έτους.

2. Αν ο υπόχρεος καταβάλλει εφάπαξ το σύνολο του φόρου, μέσα στην προθεσμία καταβολής της πρώτης δόσης, παρέχεται έκπτωση ποσού ίσου με ποσοστό ενάμισι τοις εκατό (1,5%) του συνολικά οφειλομένου φόρου.

3. Ειδικότερα θέματα σχετικά με τον τρόπο καταβολής του φόρου καθορίζονται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 41 του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας.

  • 30 Οκτωβρίου 2013, 11:22 | Κώστας Μαυροειδής

    30-10-2013
    Ο φόρος αυτός είναι ακόμη ένα επιπρόσθετο καρφί στο φέρετρο της Ελληνικής οικονομίας. «Οι πλούσιοι» πρέπει να πληρώσουν για τους απασχολούμενους στο δημόσιο που ελάχιστοι από αυτούς κάτι παράγουν, κάποιοι άλλοι ελάχιστα παράγουν και πάρα πολλοί απολύτως τίποτα εκτός από αέρα κοπανιστό. Συμπληρώνω, ότι εδώ «πλούσιος» δεν είναι αυτός που παράγει νόμιμα εισόδημα, αλλά αυτός που του έτυχε (π.χ. κληρονόμησε) να κατέχει νόμιμα πλούτο, είτε παράγει, είτε δεν παράγει εισόδημα.

    Έτσι εάν έχεις κληρονομήσει ένα οικόπεδο ενός στρέμματος π.χ. στην Εκάλη, που εννοείται δεν παράγει εισόδημα, πρέπει να πληρώσεις ετήσιο φόρο €30000.-!!! Το από που θα τα βρεις δεν ερωτάται. Αλλά ακόμη και εάν τα έχεις να τα πληρώσεις, δεν ερωτάται ποιό είναι το κόστος ευκαιρίας των πόρων αυτών. Απλά απόλυτα βλακωδώς οι ηλίθιοι γραφειοκράτες που εμπνεύστηκαν αυτό το τερατούργημα, υποθέτουν ότι οι πόροι αυτοί, στα χέρια τους θα αποδώσουν περισσότερα για όλους μας απ΄ότι εάν παρέμειναν στα χέρια των νομίμων ιδιοκτητών του, οι οποίοι με τον αντισυνταγματικό αυτό νόμο εξαναγκάζονται να τα παραδώσουν.

    Επιβεβαιώνεται λοιπόν η ρήση του παραλόγου, ότι τα λεφτά των άλλων στα χέρια των γραφειοκρατών αποδίδουν περισσότερα απ’ ότι όταν βρίσκονται στα χέρια των νομίμων ιδιοκτητών τους. Δυστυχώς αυτό είναι το απαύγασμα της οικονομικής σκέψης του πολιτικού κατεστημένου, που έχει επί κεφαλής ένα καθηγητή πανεπιστημίου των οικονομικών, και των παρατρεχάμενων συνοδοιπορούντων γραφειοκρατών.

    Πέραν των οικονομικών όμως, εάν και αυτό δεν είναι δήμευση και δεν μεταβάλλει το δικαίωμα ιδιοκτησίας, που κάποιοι αφελείς ακόμη πιστεύουν ότι προστατεύεται από το Σύνταγμα, σε υποχρέωση, τότε όποιος το ισχυρίζεται αυτό πρέπει να πάει να κοιταχθεί εάν λειτουργεί εκείνο το μέρος του εγκεφάλου του που εκτελεί την λειτουργία της λογικής σκέψης.

    Είναι καραμπινάτα αντισυνταγματικός ο νόμος αυτός και δεν χρειάζεται κανείς να είναι συνταγματολόγος για να το καταλάβει αυτό.

    Με δεδομένη την κατάσταση απόλυτης αβεβαιότητας στον φορολογικό τομέα και την επερχόμενη πλήρη κατάργηση της ατομικής ελευθερίας με το περίφημο περιουσιολόγιο, η ολοκληρωτική μεταβολή της Ελληνικής οικονομίας σε κολεκτιβιστική έχει συντελεσθεί. Δυστυχώς στην μεταβολή αυτή βοήθησε τα μάλα και η περίφημη Τρόϊκα, στην θετική παρέμβαση της οποίας μερικοί αφελείς από εμάς ελπίζαμε.

    Τα δικαιώματα ιδιοκτησίας έχουν ήδη ουσία καταργηθεί και σύντομα είναι σχεδόν βέβαιο, ότι οι δημοκρατικιά εκλεγμένοι δυνάστες μας, θα πλιατσικολογήσουν και το 10% των τραπεζικών καταθέσεων απ’ όλους μας, για την ‘σωτηρία της πατρίδος’ βέβαια, γράφε την δική τους βραχύβια πολιτική επιβίωση μέσω παραπλάνησης του εκλογικού σώματος, έτσι ώστε το τελευταίο να μην αντιληφθεί, ότι ο κύριος, εάν όχι ο μόνος υπόλογος για την σημερινή κατάντια μας, είναι αυτοί οι ίδιοι. Το πολιτικό σύστημα και ο εσμός κομμάτων που συνεχίζει και σήμερα να κατέχει την Βουλή.

    Όλα αυτά οδηγούν αφεύκτως τον λογικά σκεπτόμενο πολίτη στο συμπέρασμα, ότι η δημοκρατία έχει και τυπικά καταργηθεί, η ανάπτυξη είναι αδύνατη με καταργημένα τα δικαιώματα ιδιοκτησίας και συνεπώς η σταδιακή αποπληρωμή του χρέους αδύνατη. Άλλωστε μέχρι στιγμής, εκτός του haircut που έγινε, δεν έχουμε πληρώσει ούτε ένα ευρώ από όσα οφείλουμε.

    Συνεπώς αργά ή (το πιθανότερο σχετικά) γρήγορα θα εμφανισθούν ακραίες λύσεις, μάλλον κολεκτιβιστικής απολυταρχικής μορφής είτε αριστερής, είτε δεξιάς έκφανσης.

    Τέλος επειδή το χρέος θα μείνει απλήρωτο, θα μας επιβληθούν έξωθεν και εξευτελιστικές για όλους μας και για το έθνος μας υποχρεώσεις μέσω δέσμευσης περιουσιακών στοιχείων και άλλων πόρων της χώρας, που θα εκτείνονται και στο απώτερο μέλλον (δυστυχώς έχει γίνει το ίδιο και στο παρελθόν). Έτσι μόνο θα καταλάβουμε τι σημαίνει βερίκοκο το να υποθηκεύεις το μέλλον των παιδιών σου δια του δανεισμού. Θα γίνουμε για κάποιες γενιές ένα είδος σκλάβων ξένων συμφερόντων, σε σημαντικά μεγαλύτερη έκταση από ότι σήμερα.

    Αυτή είναι πάντοτε η κατάληξη της ηλίθιας και λογικά λανθασμένης σκέψης, ότι μπορεί να λύσει κανείς το οικονομικό πρόβλημα με την παραγωγική δραστηριότητα και τα λεφτά των άλλων, ή με αυτά που δημιουργήθηκαν εκ του μηδενός (αύξηση της προσφοράς χρήματος) και δεν είναι αποτέλεσμα αμοιβής για παραγωγική δραστηριότητα.

    Καλό μας ταξίδι και όποιος είναι νέος και δεν φεύγει τάχιστα απ’ αυτήν την, από πολιτικής και οικονομικής άποψης απαράδεκτη χώρα του εξαναγκασμού και της ασυδοσίας των επαγγελματιών πολιτικών της, στο μέλλον θα πρέπει να κατηγορεί μόνο τον εαυτό του που δεν τόκανε εγκαίρως.

  • 29 Οκτωβρίου 2013, 18:23 | Δημήτρης Τσούτσας

    Να υπάρξει ασφαλιστική δικλίδα στον νόμο που να ορίζει το μέγιστο ποσοστό συνολικού φόρου (από όλες τις κατηγορίες φόρων) που είναι υποχρεωμένος να πληρώσει ο κάθε πολίτης με βάση το ύψος εισοδήματος του. Δηλαδή παράδειγμα, πολίτης με εισόδημα 20.000 ευρώ θα πληρώσει αθροιστικά φόρους (εισοδήματος, εισφορών, κεφαλαίου κλπ) μέχρι το 50% του εισοδήματός του ώστε να του επιτρέψει να επιβιώσει με τα υπόλοιπα. Για 30.000 ευρώ το ποσοστό να είναι 60% κλπ.
    Ίσως είναι ο μοναδικός τρόπος να μην βρεθούμε όλοι στην φυλακή.

  • 29 Οκτωβρίου 2013, 18:36 | Μάριος

    Εάν πραγματικά επιθυμείτε να έχετε αυξημένη εισπραξιμότητα σε έναν φόρο ο οποίος ούτως ή άλλως δημιουργεί πολλά προβλήματα και ενστάσεις στους φορολογούμενους, καταργήστε την κοροϊδία της έκπτωσης 1,5% για εξόφληση του φόρου στην ημερομηνία λήξης της πρώτης δόσης και γίνετε περισσότερο ρεαλιστές:

    Οπως χρεώνετε 1% προσαύξηση για κάθε μήνα για τον οποίον κάποια δόση ή μέρος αυτής δεν καταβληθεί εγκαίρως, δώστε ένα σημαντικό κίνητρο για την προ-πληρωμή μελλοντικής δόσης ή μέρους αυτής (βάζοντας παράλληλα ρήτρα μη ύπαρξης ληξιπρόθεσμου υπολοίπου ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΦΟΡΟ κατά την πληρωμή μεταγενέστερης οφειλής). Το κίνητρο αυτό, το οποίο θα είναι ποσοστό έκπτωσης για κάθε μήνα ενωρίτερης πληρωμής του ποσού (ολόκληρης δόσης ή μέρους αυτής) σε σχέση με τον μήνα οφειλής του, θα πρέπει να ισοδυναμεί με έκπτωση της τάξης του 11 – 12% για την πλήρη εξόφληση του φόρου εντός ΤΟΥ ΜΗΝΑ της έκδοσης της πράξης προσδιορισμού του φόρου.

    Ετσι θα υπάρχει κίνητρο τόσο για την ολική αποπληρωμή (μέσα στο πρώτο δίμηνο – τρίμηνο του έτους) όσο και για τμηματική, αλλά πλήρη προ του Δεκεμβρίου εξόφληση.

    Με τον τρόπο αυτό δημιουργείτε μία φιλοσοφία «όσο νωρίτερα τόσο λιγότερο» και βοηθήστε αυτούς που (με κόπο ή χωρίς) θα καταβάλουν το φόρο έως το Δεκέμβριο, να έχουν κάποιο σημαντικό όφελος εάν δώσουν στο κράτος έσοδα νωρίτερα από όταν θα τα ανέμενε.

    Ευχαριστώ

  • 29 Οκτωβρίου 2013, 13:25 | ΓΡΗΓΟΡΙΑ ΖΑΓΚΛΗ

    κύριοι, το Σύνταγμα εν ολίγοις προβλέπει την προστασία της ιδιοκτησίας, την ισότητα μεταξύ όλων των πολιτών και την φορολόγηση εκάστου αναλόγως των δυνατοτήτων του.
    λαμβάνοντας υπόψη ότι ήδη φορολογούνται τα κέρδη – εισοδήματα από κάθε περιουσία – ιδιοκτησία και εν προκειμένω τα ενοίκια από τα ακίνητα, οι τόκοι από τις καταθέσεις και τα μερίσματα από τις μετοχές, γιατί λοιπόν επιβάλετε φόρο κατοχής μόνο στα ακίνητα που σημειωτέον δεν ρευστοποιούνται (εκτός αν δέχεστε πληρωμές σε πέτρες, τούβλα, κ.λ.π.) και δεν επιβάλλετε φόρο κατοχής επί των καταθέσεων και επί των μετοχών; αυτό δε συνιστά άνιση και άδικη μεταχείριση πολλώ δε μάλλον αφού ο φόρος κατοχής θα καταβάλλεται και επί απρόσοδων ακινήτων;
    γιατί αφού θεωρητικά έχει επενδυθεί μαύρο χρήμα στα ακίνητα δεν ζητάτε πόθεν έσχες από όλους που αγόρασαν ακίνητο από την εφαρμογή του αντικειμενικού προσδιορισμού και εντεύθεν και διασταύρωση των καταθέσεων αγοραστή – πωλητή και καταλογισμό συμπληρωματικού φόρου επί της εμπορικής τιμής αγοράς του ακινήτου ή αλλιώς δίωξη πωλητή και αγοραστή με τις διατάξεις περί μαύρου χρήματος; αν ο συντελεστής φόρου της διαφοράς του ποσού μεταξύ αντικειμενικής και εμπορικής αξίας είναι λογικός (π. χ. 10-20 %) πιστεύω ότι πολλοί θα προσέλθουν αυτοβούλως και θα καταβάλλουν το τίμημα, εφόσον δεν θα υπάρχει και η επιβάρυνση φόρων κατοχής.
    κύριοι, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, ο κατέχων οικόπεδο π. χ. 1.000 τ. μ. (1 στρέμμα)εντός σχεδίου με αντικειμενική αξία 500,00-600,00 € το τ.μ. πληρώνει ετήσιο φόρο κατοχής με 4,00 € το τ. μ., ήτοι :
    4,00 € Χ 1.000 τ.μ. = 4.000,00 € ετησίως (δηλαδή σε 5 έτη 20.000,00 €) για απρόσοδο οικόπεδο, εφόσον δεν έχει άλλες εκπλήξεις – προσαυξήσεις λόγω προσόψεων, κ.λ.π.. Συνειδητοποιείται ότι αυτό είναι παράλογο και ανέφικτο; ή είστε σε γυάλα; συνειδητοποιείται ότι πρόκειται περί κατάσχεσης των οικοπέδων;
    Όσον αφορά τα ακίνητα γιατί αναφέρεστε στην ενοποίηση – συγχώνευση των ΕΕΤΑ, πρώην ΕΕΤΗΔΕ με ΦΑΠ; Αν δεν απατώμαι ο ΕΕΤΗΔΕ και μετέπειτα ΕΕΤΑ έγινε ανεκτός από τους δικαστές με την προϋπόθεση της προσωρινότητας του φόρου λόγω εκτάκτων σοβαρών λόγων (κίνδυνος πτώχευσης της χώρας)δημοσίου συμφέροντος. Πως λοιπών μονιμοποιείται μια υπέρμετρη επιβάρυνση – φόρο το λεγόμενο ΕΕΤΗΔΕ,στη συνέχεια μετονομαζόμενο ΕΕΤΑ και τώρα ΕΝΦΑ και μας λέτε ότι συνολικά με το ΦΑΠ είναι και λιγότερο από ότι θα έπρεπε να πληρώνουμε;
    Στα κτίσματα γιατί δεν έχετε συντελεστή απομείωσης για τα διαμερίσματα ορόφων π. χ. 2ου, 3ου, κ.λ.π. στις πολυκατοικίες που δεν υπάρχει ασανσέρ; οι οποίες είναι πολλές προ του 1970, π. χ. προσφυγικές πολυκατοικίες, κ.λ.π.

  • Σε πολλές περιπτώσεις τα μισθώματα χρηματοδοτημένων ακινήτων είναι δεσμευμένα από τις τράπεζες που έχουν χρηματοδοτήσει την αγορά/κατασκευή τους, με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτριες εταιρείες να μην δύνανται να καλύψουν τις φορολογικές υποχρεώσεις τους, ενώ εξυπηρετούνται τα δάνεια.

    Πρόταση: Δεδομένου του ότι το δημόσιο είναι προνομιούχος πιστοωτής, για την ορθολογική εξυπηρέτηση των φορολογικών υποχρεώσεων αυτών των εταιρειών, εφόσον το μισθωτικό εισόδημα υπερβαίνει τον φόρο, θα πρέπει η καταβολή του ΕΝΦΑ να προηγείται από την εξυπηρέτηση του δανείου, και στην περίπτωση εκχωρημένων μισθωμάτων, η τράπεζα να υποχρεούται να εξοφλήσει τον ΕΝΦΑ με την πρώτη όχληση του κυρίου του Ακινήτου.

  • 29 Οκτωβρίου 2013, 12:19 | ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΚΛΗΣ

    κύριοι, το Σύνταγμα εν ολίγοις προβλέπει την προστασία της ιδιοκτησίας, την ισότητα μεταξύ όλων των πολιτών και την φορολόγηση εκάστου αναλόγως των δυνατοτήτων του.
    λαμβάνοντας υπόψη ότι ήδη φορολογούνται τα κέρδη – εισοδήματα από κάθε περιουσία – ιδιοκτησία και εν προκειμένω τα ενοίκια από τα ακίνητα, οι τόκοι από τις καταθέσεις και τα μερίσματα από τις μετοχές, γιατί λοιπόν επιβάλετε φόρο κατοχής μόνο στα ακίνητα που σημειωτέον δεν ρευστοποιούνται (εκτός αν δέχεστε πληρωμές σε πέτρες, τούβλα, κ.λ.π.) και δεν επιβάλλετε φόρο κατοχής επί των καταθέσεων και επί των μετοχών; αυτό δε συνιστά άνιση και άδικη μεταχείριση πολλώ δε μάλλον αφού ο φόρος κατοχής θα καταβάλλεται και επί απρόσοδων ακινήτων;
    γιατί αφού θεωρητικά έχει επενδυθεί μαύρο χρήμα στα ακίνητα δεν ζητάτε πόθεν έσχες από όλους που αγόρασαν ακίνητο από την εφαρμογή του αντικειμενικού προσδιορισμού και εντεύθεν και διασταύρωση των καταθέσεων αγοραστή – πωλητή και καταλογισμό συμπληρωματικού φόρου επί της εμπορικής τιμής αγοράς του ακινήτου ή αλλιώς δίωξη πωλητή και αγοραστή με τις διατάξεις περί μαύρου χρήματος; αν ο συντελεστής φόρου της διαφοράς του ποσού μεταξύ αντικειμενικής και εμπορικής αξίας είναι λογικός (π. χ. 10-20 %) πιστεύω ότι πολλοί θα προσέλθουν αυτοβούλως και θα καταβάλλουν το τίμημα, εφόσον δεν θα υπάρχει και η επιβάρυνση φόρων κατοχής.

    κύριοι, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, ο κατέχων οικόπεδο π. χ. 1.000 τ. μ. (1 στρέμμα)εντός σχεδίου με αντικειμενική αξία 500,00-600,00 € το τ.μ. πληρώνει ετήσιο φόρο κατοχής με 4,00 € το τ. μ., ήτοι :
    4,00 € Χ 1.000 τ.μ. = 4.000,00 € ετησίως (δηλαδή σε 5 έτη 20.000,00 €) για απρόσοδο οικόπεδο, εφόσον δεν έχει άλλες εκπλήξεις – προσαυξήσεις λόγω προσόψεων, κ.λ.π.. Συνειδητοποιείται ότι αυτό είναι παράλογο και ανέφικτο; ή είστε σε γυάλα; συνειδητοποιείται ότι πρόκειται περί κατάσχεσης των οικοπέδων;
    Όσον αφορά τα ακίνητα γιατί αναφέρεστε στην ενοποίηση – συγχώνευση των ΕΕΤΑ, πρώην ΕΕΤΗΔΕ με ΦΑΠ; Αν δεν απατώμαι ο ΕΕΤΗΔΕ και μετέπειτα ΕΕΤΑ έγινε ανεκτός από τους δικαστές με την προϋπόθεση της προσωρινότητας του φόρου λόγω εκτάκτων σοβαρών λόγων (κίνδυνος πτώχευσης της χώρας)δημοσίου συμφέροντος. Πως λοιπών μονιμοποιείται μια υπέρμετρη επιβάρυνση – φόρο το λεγόμενο ΕΕΤΗΔΕ,στη συνέχεια μετονομαζόμενο ΕΕΤΑ και τώρα ΕΝΦΑ και μας λέτε ότι συνολικά με το ΦΑΠ είναι και λιγότερο από ότι θα έπρεπε να πληρώνουμε;
    Στα κτίσματα γιατί δεν έχετε συντελεστή απομείωσης για τα διαμερίσματα ορόφων π. χ. 2ου, 3ου, κ.λ.π. στις πολυκατοικίες που δεν υπάρχει ασανσέρ; οι οποίες είναι πολλές προ του 1970, π. χ. προσφυγικές πολυκατοικίες, κ.λ.π.

  • 29 Οκτωβρίου 2013, 09:24 | Παντελής

    Όπως είναι τώρα, οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι, που έχουν φανερά εισοδήματα και πληρώνονται από το κράτος, πληρώνουν όλους τους φόρους. Αν δεν πληρώσουν, μπορεί το κράτος να τους βρει και να τους τα κρατήσει από το μισθό.
    Οι υπόλοιποι όλοι φοροδιαφεύγουν, δεν δηλώνουν τα πραγματικά τους εισοδήματα και δεν πληρώνουν ούτε το ΦΠΑ.
    Ο φόρος αυτός είναι από μόνος του άδικος. Την αδικία την επιτείνει η αδυναμία είσπραξής του από όλους τους υπόχρεους.
    Πρέπει να υπάρξει ρητή πρόβλεψη σε αυτόν τον νόμο για τρόπο είσπραξης και ποινές από μη είσπραξη. Διαφορετικά με αποφάσεις εκ των υστέρων φοβάμαι πως θα γίνει ότι έγινε και με το έκτακτο τέλος. Θα πληρώσουν τελικά μόνο οι μισθωτοί και συνταξιούχοι και γενικά οι αδύνατοι.

  • 28 Οκτωβρίου 2013, 04:00 | Θεοδώρα Χρηστίδη

    Προτείνω ο φόρος να καταβάλεται και να εισπράτεται από τους κατα τόπους φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης

  • 27 Οκτωβρίου 2013, 21:49 | ΚΑΡΑΠΕΤΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Η έκπτωση 1,5% σε όσους θα μπορούν να πληρώσουν εφάπαξ είναι πολύ μικρή, κοροϊδία. Τουλάχιστον να γίνει 10%

  • 26 Οκτωβρίου 2013, 12:41 | περικλής

    το 1.5% ειναι απαράδεκτο ποσοστό έκπτωσης. Αν μη τι άλλο θα έπρεπε να ειναι συγκρίσιμο με ένα ανταγωνιστικό επιτόκιο προθεσμιακής κατάθεσης ώστε να γίνει ελκυστική η πλήρης αποπληρωμή του φόρου έστω από αυτούς που έχουν τα χρήματα.

  • 25 Οκτωβρίου 2013, 08:03 | Γιώργος Κουλαουζίδης

    Ο φόρος γενικώς είναι απαράδεκτος, αλλά αυτό θα σχολιαστεί σε άλλο σημείο. Σχετικά με τη πληρωμή, αυτό το 1,5% είναι η απόλυτη κοροϊδία. Δηλαδή, αν θέλετε κίνητρο για εφάπαξ πληρωμή δηλαδή άμεσο χρήμα και καλύτερο προγραμματισμό των εισροών σας αυτό πρέπει να ανέβει τουλάχιστον στο 10%. Παράδειγμα οι κλήσεις του ΚΟΚ. Αν τις πληρώσεις εντός 10ημέρου έχεις έκπτωση 50%. Έτσι όλοι τρέχουν να τις εξοφλήσουν και κατά συνέπεια και το κράτος κερδίζει αλλά και ο παραβάτης, στο βαθμό που το πρόστιμο είναι μεγάλο. Αλλά 1,5% είναι η απόλυτη κοροϊδία. Δηλαδή αν έχω φόρο 1000 Ευρώ και το πληρώσω εφάπαξ θα έχω έκπτωση 15 ολόκληρα Ευρώ….και περιμένετε να λειτουργήσει ως κίνητρο. Μάλλον είστε τελείως εκτός πραγματικότητας.

  • 24 Οκτωβρίου 2013, 20:18 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    Οι δόσεις φόρου (ΕΝ.Φ.Α.) του 2014 για όσους πληρώνουν ΦΑΠ 2012,2013 πρέπει να ξεκινάει από τον Ιούνιο 2014. Και τον όνο τον αφήνουν να ξαποστάσει στην ανηφόρα.

  • 1,5% ἔκπτωσι ἐπί τοῦ συνολικοῦ φόρου γιά ὅποιον δέν ζητήσει τήν καταβολή σέ δόσεις!!

    Μεγάλη ἔκπτωσις πράγματι.

    Συγχαρητήρια στόν φωστῆρα πού τό σκέφτηκε!

  • 24 Οκτωβρίου 2013, 16:29 | ΜΠΙΜΠΙΖΑΣ – ΠΙΝΗΣ

    – Να καθοριστεί ποσοστό έκπτωσης 5% σε όσους κατορθώσουν να εξοφλήσουν εφάπαξ το φόρο, και όχι η προβλεπόμενη συμβολική έκπτωση 1,5%.

    – Οι δόσεις να είναι τουλάχιστο έξη (6) μηνιαίες, για να μπορεί κάποιος να ανταπεξέλθει του φόρου που καλείται να καταβάλει, δεδομένης της οικονομικής δυσπραγίας του μεγαλύτερου ποσοστού των Ελλήνων.

  • 24 Οκτωβρίου 2013, 13:07 | Ανδρέας

    Σε περίπτωση εφάπαξ εξόφλησης η έκπτωση πρέπει να είναι τουλάχιστον 10%. Για έναν φοροεισπρακτικό μηχανισμό που δεν μπορεί και δεν έχει να εισπράξει, πρέπει να δοθεί κίνητρο σε όποιον φορολογούμενο έχει, μπορεί και θέλει να δώσει, να κερδίσει έκπτωση. Αλλιώς, θα πάει σε δόσεις, σε διακανονισμό, σε καθυστερήσεις, σε κατασχέσεις, απασχολούνται οι λιγοστοί υπάλληλοι, χάνονται εργατοώρες κλπ. Άρα, η έκπτωση 10% θα αποφέρει περισσότερα και άμεσα έσοδα.

  • 24 Οκτωβρίου 2013, 12:26 | ΜΙΧ

    Η έκπτωση 1,50% για εφάπαξ καταβολή του φόρου είναι αστεία… Θα έπρεπε να είναι 6% για ποσά εώς 1000€ και 10% για ποσά από 1000€ και άνω.