Άρθρο 6 Αρμοδιότητες Διοικητικού Συμβουλίου ΟΔΔΗΧ

Η παράγραφος 1 του άρθρου 3 του ν.2628/1998 αντικαθίσταται ως εξής :

«1. Το Δ.Σ. έχει τη γενική αρμοδιότητα για όλα τα θέματα που αφορούν τον Οργανισμό, εκτός από εκείνα που ανατίθενται σε άλλο όργανο, και ιδίως :

α) καταστρώνει και τροποποιεί το Πρόγραμμα Δανεισμού και Διαχείρισης Χρέους του Ελληνικού Δημοσίου κατά την παράγραφο 2 περ. α του άρθρου 1. Το Πρόγραμμα περιλαμβάνει και τις βασικές αρχές της δανειακής και διαχειριστικής στρατηγικής

β) καταρτίζει κατευθυντήριες γραμμές της ετήσιας διαχείρισης των διαθεσίμων του Ελληνικού Δημοσίου που εγκρίνονται από τον Υπουργό Οικονομικών

γ) καθορίζει σε ετήσια βάση τα ενοποιημένα όρια κινδύνου αντισυμβαλλομένου

δ) παρακολουθεί την εκτέλεση του Προγράμματος Δανεισμού και Διαχείρισης Χρέους του Ελληνικού Δημοσίου και τη διαχείριση των διαθεσίμων αυτού και εισηγείται στον Υπουργό Οικονομικών τα αναγκαία μέτρα και τις απαιτούμενες προσαρμογές για την πραγματοποίησή του

ε) καταρτίζει την απολογιστική έκθεση του άρθρου 64 του ν.2362/1995, όπως ισχύει και την υποβάλλει στον Υπουργό Οικονομικών το πρώτο τρίμηνο κάθε έτους

στ) καταρτίζει τον Κανονισμό Λειτουργίας, το Γενικό Κανονισμό Προσωπικού και τον Κανονισμό Προμηθειών του Οργανισμού , οι οποίοι εγκρίνονται από τον Υπουργό Οικονομικών

ζ) υποβάλλει στον Υπουργό Οικονομικών προτάσεις για θέματα που ανάγονται στην εκπλήρωση των σκοπών του Οργανισμού

η) αναθέτει με σύμβαση έργου ή ανεξαρτήτων υπηρεσιών, εφόσον το κρίνει αναγκαίο και μετά από απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, καθήκοντα χρηματοοικονομικών και νομικών συμβούλων σε ημεδαπά ή αλλοδαπά φυσικά ή νομικά πρόσωπα ύστερα από διαγωνισμό ή χωρίς διαγωνισμό. Στην απόφαση του Υπουργού Οικονομικών προσδιορίζεται το εξειδικευμένο έργο της ανάθεσης και η αμοιβή του συμβούλου

θ) ενημερώνει τον Υπουργό Οικονομικών για το έργο του Οργανισμού με γραπτή έκθεση σε τριμηνιαία βάση ή οποτεδήποτε άλλοτε ζητηθεί

ι) κατανέμει τις θέσεις του άρθρου 8 μεταξύ των Διευθύνσεων και Τμημάτων του Οργανισμού, τοποθετεί το προσωπικό του Οργανισμού στις Διευθύνσεις και τα Τμήματα αυτού, και εισηγείται στον Υπουργό Οικονομικών την τυχόν ανακατανομή αρμοδιοτήτων μεταξύ των Διευθύνσεων και Τμημάτων

ια) εγκρίνει τον ετήσιο προϋπολογισμό, ισολογισμό και απολογισμό λειτουργίας του Οργανισμού».

  • 29 Μαρτίου 2011, 22:40 | θεμιδα

    όλα αυτα θα μπορούσαν να ενταχθούν στο πλαίσιο της ΤτΕ και να ενταχθούν σε μία διευθυνση αυτής η οποία θα έχει στελέχη από ΥΠΟΙΟ και ΤΤΕ .

    Σε οτι αφορά την η) αρμοδιότητα, τη δυνατότητα αυ΄τη εχει και το δημόσιο. Προταση είναι να ελέγχονται από σε κάθε περίπτωση από το Ελεγκτικό Συνέδριο για λόγους διαφάνειας.

    η εγκριση απολογογισμού και προυπολογισμού ειναι αρμοδιοτητα αυτου που επιδοτεί στην προκειμένη περιπτωση του υπουργού οικονομικών .. επαναδιατύπωση οτι το ΔΣ με ευθυνη και εισηγηση προτεινει για εγκριση τα ανωτέρω.

    ποια η λογική να αναλαβει ενα ΝΠΙΔ τα διαθέσιμα του Ελληνικου Δημοσίου οταν υπα΄ρχει σχετική διευθυνση. Εφιστάται η προσοχή οτι προκειται για δημόσιο χρήμα του οποιου η διαχειριση για λόγους συνταγματίκότητας και διαφάνειας θα πρέπει να παραμείνει στο στενό δημοσιο τομέα. ειδάλως ο εκαστοτε γενικός διευθυντης θα μπορεί να κατηγορηθεί για οποιαδήποτε κίνηση (ανεξαρτητα αν ειναι συμφερουσα η μη ) για επιλεκτική συμπεριφορά .