Άρθρο 21 Εξαιρέσεις από την αναστολή προσλήψεων λόγω εκλογών – Τροποποίηση άρθρου 28 ν. 2190/1994

 

1. Στην παρ. 5 του άρθρου 28 του ν. 2190/1994 (Α’ 28) μετά από τις λέξεις «Κέντρων Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων (Κ.Α.Π.Η.),» προστίθενται οι λέξεις «του έκτακτου προσωπικού ανταποδοτικού χαρακτήρα, με αντίτιμο και λοιπές αντικαταβολές,» και η παρ. 5 διαμορφώνεται ως εξής:
«5. Οι περιορισμοί των παραγράφων 1 και 2 δεν ισχύουν, ως προς τις προσλήψεις προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και τη σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου, καθώς και τις προπαρασκευαστικές αυτών ενέργειες, από τους Ο.Τ.Α. και τα νομικά πρόσωπα αυτών, προκειμένου για τις ειδικότητες των ναυαγοσωστών, των υδρονομέων άρδευσης, των χειριστών μηχανημάτων, των εργαζομένων στους τομείς της πυρασφάλειας, των παιδικών σταθμών, της καθαριότητας, των Κέντρων Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων (Κ.Α.Π.Η.), του έκτακτου προσωπικού ανταποδοτικού χαρακτήρα, με αντίτιμο και λοιπές αντικαταβολές, των αμειβομένων μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ, των εργαζομένων στις παιδικές κατασκηνώσεις και των απασχολούμενων στα προγράμματα δακοκτονίας, καθώς και ως προς τις προσλήψεις που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο των προγραμμάτων κοινωφελούς χαρακτήρα της υποπαραγράφου ΙΔ.1 της παρ. ΙΔ του άρθρου πρώτου του ν. 4152/2013 (Α` 107).»

2. Από τους περιορισμούς του άρθρου 28 του ν. 2190/1994, περί ρύθμισης προσλήψεων και υπηρεσιακών μεταβολών κατά τις προεκλογικές περιόδους, εξαιρούνται:
α) Η έκδοση πράξεων που αφορούν διορισμούς ή προσλήψεις μονίμου και ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικού σε φορείς της παρ. 1 του άρθρου 2 του ν. 4765/2021 (Α’ 6), εφόσον πριν την ημερομηνία προκήρυξης των βουλευτικών εκλογών έχουν δημοσιευθεί από το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) οι οριστικοί πίνακες διοριστέων/προσληπτέων στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
β) Η έκδοση πράξεων που αφορούν διορισμούς και προσλήψεις μονίμου και ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικού σε φορείς της παρ. 1 του άρθρου 2 του ν. 4765/2021 σε θέσεις που έχουν εγκριθεί προς κάλυψη σύμφωνα με τις παρ. 7 και 8 του άρθρου 25 του ν. 4765/2021 και έχουν εκδοθεί πριν από την ημερομηνία προκήρυξης των βουλευτικών εκλογών οι οριστικοί πίνακες διοριστέων/προσληπτέων από το Α.Σ.Ε.Π.
γ) Η έκδοση πράξεων που αφορούν στην πρόσληψη δώδεκα (12) χειριστών ελικοπτέρων, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για ένα (1) έτος, στο Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος, κατόπιν της υπό στοιχεία ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΓΚΡ./25/20318/2.3.2023 εγκριτικής απόφασης της Επιτροπής της Πράξης Υπουργικού Συμβουλίου 33/2006 (Α΄280).
δ) Η έκδοση πράξεων που αφορούν στην πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των ειδικοτήτων ΔΕ Προσωπικού Ελιγμών Κλειδούχων, ΔΕ Σταθμαρχών, ΔΕ Τεχνιτών Ηλεκτρονικών, ΔΕ Τεχνιτών Ηλεκτρολόγων και ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε. (Ο.Σ.Ε. Α.Ε.) της υπ’ αρ. 1/2022 προκήρυξης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΑΔΑ: Ψ0ΟΞ465ΧΘΞ – 81Ψ).
ε) Οι ενέργειες που απαιτούνται για την ολοκλήρωση του δεύτερου σταδίου του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της προκήρυξης 2Γ/2022 του Α.Σ.Ε.Π. (ΑΣΕΠ 75) σύμφωνα με το άρθρο 8 του ν. 4765/2021.
στ) Η έκδοση πράξεων που αφορούν στον διορισμό και την πρόσληψη για την πλήρωση των θέσεων που προκηρύχθηκαν με την υπό στοιχεία 13Κ/2021 προκήρυξη του Α.Σ.Ε.Π., των θέσεων που εγκρίθηκαν στον προγραμματισμό προσλήψεων έτους 2022 και πρόκειται να καλυφθούν από τους πίνακες επιλαχόντων της ως άνω προκήρυξης, σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 25 του ν. 4765/2021, των εκατόν πενήντα θέσεων (150) θέσεων σε δήμους, που συστήθηκαν με την περ. δ’ της παρ. 7 του άρθρου 83 του ν. 5021/2023 (Α΄31) για τη στελέχωση των Υπηρεσιών Δόμησης (ΥΔΟΜ) και πρόκειται να καλυφθούν από τους πίνακες επιλαχόντων της υπό στοιχεία 13Κ/2021 προκήρυξης του Α.Σ.Ε.Π., των θέσεων που προκηρύχθηκαν με την υπό στοιχεία 4Κ/2020 προκήρυξη του Α.Σ.Ε.Π. για την παροχή υπηρεσιών του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι», καθώς και των θέσεων που πρόκειται να καλυφθούν με τη διαδικασία της παρ. 2 του άρθρου 29 του ν. 5013/2023 (Α’ 12).
η) Η έκδοση πράξεων μετάταξης πρώην δημοτικών αστυνομικών σε δήμους σε θέσεις κλάδου προσωπικού δημοτικής αστυνομίας, με τη διαδικασία της μεταβατικής διάταξης της παρ. 4 του άρθρου 36 του ν. 5003/2022 (Α΄230).
θ) Αποσπάσεις και μετατάξεις υπαλλήλων που έχουν εγκριθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος από την Κεντρική Επιτροπή Κινητικότητας σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 7 ή τα άρθρα 11 και 11Α του ν. 4440/2016 (Α’ 224) καθώς και την παρ. 2 του άρθρου 34 του ν. 5027/2023 (Α’ 48).
ι) Τοποθετήσεις προϊσταμένων εφόσον μέχρι την προκήρυξη των εκλογών έχει ολοκληρωθεί και η διαδικασία της δομημένης συνέντευξης από τα αρμόδια Ειδικά Συμβούλια Επιλογής Προϊσταμένων και Συμβούλια Επιλογής Προϊσταμένων κατ΄ εφαρμογή των άρθρων 84 έως 86 του Κώδικα Κατάστασης Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3528/2007, Α΄26).

  • 3 Απριλίου 2023, 23:28 | Μαρια

    Να εξαιρεθούν από την αναστολή των προσλήψεων οι επιτυχόντες που ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες του ν.2643/98!η έκδοση της προκήρυξης τους προηγείται χρονικά από τις υπόλοιπες!

  • 3 Απριλίου 2023, 23:53 | Γιάννης

    Να προστεθεί στην εξαίρεση και η επικείμενη προκήρυξη της δημοτικής αστυνομίας μέσω ΑΣΕΠ, αλλά και της Δικαστικής Αστυνομίας μέσω υπουργείου δικαιοσύνης.
    Ειδικότερα για την δικαστική αστυνομία να τροποποιηθεί και το όριο ηλικίας τουλάχιστον στο 32ο έτος ή 35ο(όπως ισχύει και για την δημοτική αστυνομία) λόγω μεγάλης καθυστέρησης έκδοσης της προκήρυξης από πέρυσι το καλοκαίρι.
    Ιούλιο του 2022 ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την δικαστική αστυνομία με όριο 30 και η προκήρυξη 9 μήνες μετά δεν έχει δημοσιευθεί ακόμα.
    Αυξήστε το όριο ηλικίας.

  • 3 Απριλίου 2023, 22:31 | Α.Π.

    Να εξαιρεθεί από την διαδικασία και η 1Γ/2022 όπως εξαιρείται η 2Γ/2022. Ίση μεταχείριση των υποψηφίων και στους 2 γραπτούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.

  • 3 Απριλίου 2023, 22:57 | ΜΑΡΙΑ

    ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ ΔΕ ΤΗΣ 1Γ 2022 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ. ΠΕΤΥΧΑΝ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙς. ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ

  • 3 Απριλίου 2023, 22:37 | Δήμητρα

    ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ ΔΕ ΤΗΣ 1γ 2022 ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΌ

  • 3 Απριλίου 2023, 22:47 | ΜΑΡΙΑ

    ΟΙ ΕΠΙΛΑΧΌΝΤΕΣ ΔΕ ΤΗΣ 1Γ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ!

  • 3 Απριλίου 2023, 22:41 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Θα πρέπει η 1Γ/2022 να εξαιρεθεί από το πάγωμα των προσλήψεων καθόσον έχουν ήδη περάσει 6 μήνες από τις γραπτές εξετάσεις και θα πρέπει να προχωρήσουν οι διαδικασίες από τη στιγμή που πρόκειται για γραπτό διαγωνισμό και δεν υπάρχει οποιοδήποτε θέμα χαριστικών προσλήψεων.

  • 3 Απριλίου 2023, 22:31 | Χαρούλα

    Δίκαιο είναι να συμπεριληφθούν στις ρυθμίσεις του άρθρου και οι προσλήψεις για την 1Γ/2022 με τους αρχικους επιτυχόντες καθως και τους επιτυχοντες που προέκυψαν από το άρθρο 21 ν.5027/202. Η ΑΑΔΕ έχει μεγάλο πρόβλημα υποστελέχωσης! Δεν δικαιολογείται να παγώσουν οι διαδικασίες για την 1γ που αφορά την ΑΑΔΕ ενώ να επιτραπεί να συνεχίσουν για άλλες προκηρύξεις όπως η 2Γ η οποία άλλωστε είναι χρονικά μεταγενέστερη.

  • 3 Απριλίου 2023, 21:25 | Χριστίνα

    Θα πρέπει να συμπεριληφθεί και ο διαγωνισμός 1Γ/2022 και για τους αρχικούς επιτυχόντες και για τους επιτυχόντες με το ν.5027/2023.
    Ειναι απολύτως δικαιο καθώς πρόκειται του 2Γ/2022 και δεδομένης και της επιτακτική ανάγκης της ΑΑΔΕ για στελέχωση των υπηρεσιών της.

  • 3 Απριλίου 2023, 21:04 | Ιωάννα

    Θα πρέπει να εξαιρεθουν από την αναστολή όλες οι διαδικασίες που σχετίζονται με την ολοκλήρωση της 1Γ/2022(πρόσκληση υποβολής δικαιολογητικών, έκδοση προσωρινών & οριστικών αποτελεσμάτων) για την πλήρωση των θέσεων 1Γ/2022, για όλους τους επιτυχόντες. Πρέπει να υπάρξει σεβασμός στην ψυχολογία των επιτυχόντων, σεβασμός στο κόστος διεκπεραίωσης του διαγωνισμού και σεβασμός στην τροπολογία που ψηφίστηκε για την νέα βάση η οποία βασίστηκε στο γεγονός οτι είναι άμεση και επιτακτική η ανάγκη στελέχωσης της ΑΑΔΕ.
    Η 1Γ/2022 προηγείται χρονικά της 2Γ/2022 και αφορά συγκεκριμένες θέσεις στελέχωσης και αποφασισμένο ανθρώπινο δυναμικό που αναμένει την ανακοίνωση για να προσφέρει τις υπηρεσίες του.

  • 3 Απριλίου 2023, 21:50 | Μαρινα Μ.

    Θεωρώ επιτακτική και άμεση την ανάγκη συμπερίληψης της 1Γ/2022 στις εξαιρέσεις. Εδώ ψηφίστηκε η τροπολογία μείωσης της βάσης προκειμένου να προχωρήσουμε με άμεση στελέχωση της ΑΑΔΕ που υποφέρει από την έλλειψη προσωπικού. Το προσωπικό υπάρχει και περιμένει τον διορισμό του μέσω της 1Γ/2022. Νομικοί και οικονομολόγοι είναι έτοιμοι να στελεχώσουν επιτελους την ΑΑΔΕ. Να συμπεριληφθεί επομενως στις εξαιρέσεις η 1Γ.

  • 3 Απριλίου 2023, 21:48 | Νικος Σταυροπουλος

    Να συμπεριληφθουν στις εξαιρέσεις και οι προσλήψεις -τοποθετησεις του ν.2643/98 που γίνονται μέσω ΔΥΠΑ έτους 2021 και αφορούν ειδικές κοινωνικές ομάδες (Αμεα,Πολυτεκνους,Τριτεκνους κλπ)

  • 3 Απριλίου 2023, 21:21 | Θοδωρής

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΌΠΩΣ ΕΞΕΤΑΣΕΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΕΙ ΚΑΙ Ο 1Γ/2022 ΤΗΣ ΑΑΔΕ(ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 5027/2023 ΑΡΘΡΟ 21). ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΘΕΊ ΠΩΣ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ ΜΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΆ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΏΤΗΣ ΣΕΙΡΆΣ ΕΠΙΤΥΧΌΝΤΩΝ. ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΈΧΕΙ ΑΚΌΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ 2Γ/2022, ΛΟΓΩ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΕΣ ΑΝΆΓΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΎ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΌΝΙΑ.

  • 3 Απριλίου 2023, 21:53 | Αντώνης Θ.

    Να εξαιρεθεί από την αναστολή των προσλήψεων λόγω εκλογών η 1Γ/2022, για όλους τους επιτυχόντες, συμπεριλαμβανομένων και αυτούς με την νέα βάση του ν.5027/2023 άρθρο 21, καθώς δεν είναι σωστό να καταστρατηγηθεί η προτεραιότητα των προκηρύξεων 1Γ/2022 με τη 2Γ/2023

  • 3 Απριλίου 2023, 20:04 | Ευθυμια Μ.

    Ζητώ να συζητηθεί στο άρθρο 21 η εξαίρεση της έκδοσης των οριστικών πινάκων για τη προκηρυξη της 31/8/2021 του ν.2643/1998 που αφορά πρόσωπα ειδικών κατηγοριών της περιφερειακής διεύθυνσης Δυπα αττικης και νήσων απο τους περιορισμούς της προεκλογικής περιόδου.

  • 3 Απριλίου 2023, 20:42 | Σοφια

    ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ Κ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 1Γ/2022 ΑΡΘΡΟ 21 Ν5027/2013 ΜΕ ΣΚΟΠΟ Η ΑΑΔΕ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΣΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ Κ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Η 2Γ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ.

  • 3 Απριλίου 2023, 20:13 | Ελενη

    Η 1Γ/2022 (+ νόμου 5027/23 άρθρο 21) προηγείται της 2Γ/2022, οπότε δεν είναι δίκαιο να καταστρατηγηθεί η προτεραιοτήτων των διορισμών

  • 3 Απριλίου 2023, 20:11 | Μαρία

    Παρακαλώ πολύ να εξαιρεθεί από την αναστολή προσλήψεων λόγω εκλογών η 1Γ/22 +(Ν.5027/23 Αρ.21) όπως το ίδιο συμβαίνει και με την 2Γ/22. Επίσης η 1Γ/22 προηγείται χρονικά της 2Γ/22 έτσι είναι δίκαιο να δοθεί προτεραιότητα στην 1Γ/22.

  • 3 Απριλίου 2023, 20:31 | Φώτης

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ 1Γ/2022. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΟΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΟΙ ΑΡΧΙΚΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΙ Β ΦΑΣΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘ 21 Ν 5027/2023 ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ. ΠΡΑΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΑΓΩΜΑΤΟΣ ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!! ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ;

  • 3 Απριλίου 2023, 20:45 | Αλέξανδρος

    Ζητούμε την εξαίρεση πρόσληψης ατόμων προστασίας του Νόμου 2643/98 να μην σταματήσει η διαδικασία εξαγωγή προσωπικού φεκ προσλήψεις, για Αμεα, πολυτεκνοι κ όλες οι κατηγορίες απο Δυπα της προκυρηξης του 2021 π βγηκαν τα μόνιμα αποτελέσματα κ οι πίνακες κατανομησης.

  • 3 Απριλίου 2023, 20:21 | Νικολέτα Μιχαηλιδου

    Ζητάω να συζητηθεί στο άρθρο 21 η εξαίρεση της έκδοσης των οριστικών αποτελεσμάτων για την προκυρηξη 31.8.2021 του νόμου 2643/1998 που αφορά πρόσωπα ειδικών κατηγοριών της περιφερειακή διεύθυνση δυπα Αττικής =από τους περιορισμούς προεκλογικής πετιοδου

  • 3 Απριλίου 2023, 20:15 | Χρυσανθη

    Παρακαλούμε όπως ληφθεί υπόψιν στην εξαίρεση και η 1Γ/2022 τόσο για τα οριστικά όσο και τα αποτελέσματα που προκύπτουν βάση αρ 215027/2023

  • 3 Απριλίου 2023, 19:55 | Ελένη

    Είναι επιτακτική ανάγκη από τους περιορισμούς του άρθρου 28 του ν. 2190/1994 να εξαιρεθεί κάθε διαδικασία (πρόσκληση υποβολής δικαιολογητικών, έκδοση προσωρινών & οριστικών αποτελεσμάτων) για την πλήρωση των θέσεων του 1Γ/2022 τόσο για τους αρχικούς επιτυχόντες όσο και για τις κενές θέσεις με την νέα βάση του ν.5027/2023 άρθρο 21, διότι είναι άμεση η ανάγκη στελέχωσης της ΑΑΔΕ.Η 1Γ/2022 άλλωστε προηγείται χρονικά της 2Γ/2022.

  • 3 Απριλίου 2023, 19:54 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΖΙΤΖΙΚΑ

    Το ποιο σωστό να συμπεριληφθούν κ οι επιτυχόντες στην ΑΑΔΕ άρθρο 21 του νόμου 5027.5

  • 3 Απριλίου 2023, 18:45 | Εφη

    Ζητώ να συζητηθεί στο αρθρο 21 η εξαίρεση έκδοσης των οριστικών πινάκων για τη προκήρυξη της 31/08/2021 του ν.2643/98 που αφορά πρόσωπα ειδικών κατηγοριών της περιφερειακής διευθυνσής Δυπα αττικής και νήσων απο τους περιορισμούς της προεκλογικής περιόδου.

  • 3 Απριλίου 2023, 18:59 | Μαρία

    Είναι απαραίτητο να συμπεριληφθεί και η 1Γ/2022 στις εξαιρέσεις, είναι άδικο να μην προχωρήσει καθόλου η διαδικασία στην προεκλογική περίοδο για τόσους υποψηφίους και να δίνετε προτεραιότητα στην 2Γ που είναι μεταγενέστερη.

  • 3 Απριλίου 2023, 18:24 | Maria P.

    Να συμπεριληφθεί και η 1Γ/2022, είναι ανήκουστο να μένει εκτός της ρύθμισης, προηγείται χρονικά της 2Γ.

  • 3 Απριλίου 2023, 18:09 | Μαρία

    Δίκαιο είναι να συμπεριληφθεί και η 1Γ/2022 στις εξαιρέσεις, διότι προηγείται της 2Γ χρονικά και υπάρχει μεγάλη ανάγκη στελέχωσης της ΑΑΔΕ.

  • 3 Απριλίου 2023, 18:49 | Ιωάννα

    Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Διοικητή της ΑΑΔΕ κ. Πιτσιλή στην Βουλή κατά την διάρκεια της συζήτησης του άρθρου 21 του ν.5027/2023, στις οποίες αναφέρει το σοβαρό πρόβλημα υποστελέχωσης της ΑΑΔΕ,το γεγονός ότι η ΑΑΔΕ αποτελεί τον πλέον νευραλγικό τομέα του ελεγκτικού & εισπρακτικού μηχανισμού της χώρας, το γεγονός ότι η διαδικασία προσλήψεων βάσει του γραπτού διαγωνισμού 1Γ/2022 επίκειται να καθυστερήσει αρκετά λόγω των επερχόμενων εκλογών του 2023 και το γεγονός οτι το ίδιο το κράτος προκειμένου να στελεχώσει άμεσα την ΑΑΔΕ ψήφισε το άρθρο 21 του ν. 5027/2023, είναι ΑΝΑΓΚΑΙΟ και ΧΡΗΖΕΙ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ όπως περιληφθεί στις εξαιρέσεις των περιορισμών του παρόντος νόμου και η προκήρυξη 1Γ/2022 ΣΥΝΟΛΙΚΑ, τόσο η έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων των αρχικώς επιτυχόντων που αναμένεται, όσο και η έναρξη και ολοκλήρωση των διαδικασιών πρόσληψης των επιτυχόντων που προκύπτουν με τη διάταξη του αρ. 21 του Ν.5027/2023! Άλλωστε η προκήρυξη της 1Γ/2022 προηγείται χρονικά της 2Γ/2022 και αφορά τη στελέχωση της ΑΑΔΕ!!

  • 3 Απριλίου 2023, 17:04 | Κώστας

    Καλησπέρα!
    Κρίνω επιβεβλημένο να ισχύσουν τα ίδια και για τις διαδικασίες της προκήρυξης 1Γ/2022 για την πλήρωση θέσεων της ΑΑΔΕ. Έχει περάσει πολύς καιρός και θα είναι ωφέλιμο τόσο για την ανεξάρτητη αρχή που έχει ανάγκη στελέχωσης όσο και για τους υποψήφιους που περνούν την ψυχοφθόρο διαδικασία της αναμονής.

  • 3 Απριλίου 2023, 17:39 | Α.Γ.

    Να συνεχιστούν κανονικά οι διαδικασίες για τους επιτυχόντες της προκήρυξης του ν.2643/98 του 2021, τουλάχιστον για τις περιφέρειες για τις οποίες έχει υπογραφεί από τον αρμόδιο υπουργό και έχει αναρτηθεί ο πίνακας τοποθετήσεων.

  • 3 Απριλίου 2023, 16:39 | Νικολέτα

    Εφόσον έχει ψηφιστεί το άρθρο 21 του ν. 5027 /2023 ως τροπολογία της προκήρυξης 1Γ/2022, για λόγους άμεσης στελέχωσης θέσεων και κάλυψης των αναγκών της ΑΑΔΕ θα πρέπει να περιληφθεί στις εξαιρέσεις όπως και η 2γ η οποια διεξηχθει μετα την ψηφιση της τροπολογιας για την 1γ και παρολ αυτα συμπεριλαμβανεται στις εξαιρέσεις.Θα πρεπει να ληφθει υποψη ο κοπος και η αγωνια υποψηφιων που αναμενουν τα αποτελεσματα. Για να προχωρησει η διαδικασια και να εχουμε αμεσα αποτελεσματα οπως συνεβη και στην 1γ/18 θα πρεπει η 1γ και η τροπολογια αυτης να περιληφθει στις εξαιρεσεις. Δεν μπορει να μεινει στον αερα ο κοπος ειδικευμενων υποψηφιων σε περιπτωση αλλαγης κυβερνησης

  • 3 Απριλίου 2023, 16:27 | GEORGE P

    ΚΑΙ Η 1Γ/2022 (Ν.5027/23 ΑΡΘΡΟ 21) ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΣΤΑΛΕΙ ΛΟΓΩ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΕΙ Η ΑΑΔΕ ΟΠΩΣ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ.

  • Η αναστολή προσλήψεων κατά την προεκλογική περίοδο δημιουργεί σοβαρό πρόβλημα στην εκτέλεση ανταγωνιστικών ερευνητικών και αναπτυξιακών προγραμμάτων. Εκ μέρους της Συνόδου Προέδρων Ερευνητικών Κέντρων & Τεχνολογικών Φορέων, προτείνεται η εξής προσθήκη:

    «Οι περιορισμοί των παραγράφων 1 και 2 δεν ισχύουν, ως προς τις προσλήψεις προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και τη σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου, καθώς και τις προπαρασκευαστικές αυτών ενέργειες, …, από τα ερευνητικά κέντρα και τους τεχνολογικούς φορείς του άρθρου 13Α του Ν. 4310/14 ως ισχύει, τα ΑΕΙ της χώρας και τα νομικά πρόσωπα αυτών, προκειμένου για τους αμειβόμενους μέσω των ερευνητικών, αναπτυξιακών ή άλλων έργων των φορέων αυτών»

    Γ. Παναγιώτου
    Συντονιστής Συνόδου Προέδρων ΕΚ & ΤΦ

  • 3 Απριλίου 2023, 15:15 | Ιάσονας

    Δηλαδή εάν υποτεθεί ότι θα υπάρξει και τρίτη προσφυγή στις κάλπες, οι επιτυχόντες της 1Γ/2022 μαζί με εκείνους που συμπεριλαμβάνονται στο άρθρο 21 του Ν. 5027 /2023 θα πρέπει να προσθέσουν στον χρόνο αναμονής άλλους 6 μήνες τουλάχιστον;

  • 3 Απριλίου 2023, 15:02 | Ζαχαρουλα

    3 Απριλίου 2023, 15:36| Να συμπεριληφθουν στις εξαιρέσεις και οι προσλήψεις -τοποθετησεις του ν.2643/98 που γίνονται μέσω ΔΥΠΑ έτους 2021 και αφορούν ειδικές κοινωνικές ομάδες (Αμεα,Πολυτεκνους,Τριτεκνους κλπ)

  • 3 Απριλίου 2023, 15:50 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Από τους περιορισμούς του άρθρου 28 του ν. 2190/1994 να εξαιρεθεί κάθε διαδικασία (πρόσκληση υποβολής δικαιολογητικών / έκδοση προσωρινών & οριστικών) για την πλήρωση των κενών θέσεων του 1Γ/2022 τόσο για τους αρχικούς επιτυχόντες όσο και για αυτούς με την νέα βάση του ν.5027/2023 άρθρο 21, διότι είναι άμεση η ανάγκη στελέχωσης της ΑΑΔΕ και δεν υπάρχει πολυτέλεια σπατάλης χρόνου.Γι΄αυτό άλλωστε ψηφίστηκε η μείωση των βάσεων,για να μην μείνουν κενές θέσεις και να καλυφθούν άμεσα! Η 1Γ 2022 προηγείται χρονικά της 2Γ.Πρέπει να υπάρχει μια ιεραρχία!

  • 3 Απριλίου 2023, 15:17 | Ασπιώτη Παναγιωτα

    Ασπιώτη Παναγιωτα και giotaaspioti@gmail.com και ζηταω να συζητηθεί στο άρθρο 21 η εξαίρεση της έκδοσης των οριστικών πινάκων για τη προκηρυξη της 31/8/2021 του ν.2643/1998 που αφορά πρόσωπα ειδικών κατηγοριών της περιφερειακής διεύθυνσης Δυπα αττικης και νήσων απο τους περιορισμούς της προεκλογικής περιόδου

  • 3 Απριλίου 2023, 15:05 | ΚΩΣΤΑΣ

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΙ Η 1Γ/2022 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΘΩΣ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗΣ 2Γ.

  • 3 Απριλίου 2023, 15:01 | Ασπιώτη Παναγιωτα

    Ασπιώτη Παναγιωτα και giotaaspioti@gmail.com καιζηταω να συζητηθεί στο άρθρο 21 η εξαίρεση της έκδοσης των οριστικών πινάκων για τη προκηρυξη της 31/8/2021 του ν.2643/1998 που αφορά πρόσωπα ειδικών κατηγοριών της περιφερειακής διεύθυνσης Δυπα αττικης και νήσων απο τους περιορισμούς της προεκλογικής περιόδου

  • 3 Απριλίου 2023, 14:38 | ΚΜ

    Να εξαιρεθεί και ο 1Γ/2022 εκτός των διαδικασιών της 2Γ. Η ΑΑΔΕ είναι υποστελεχωμένη και πρέπει να ολοκληρωθεί η διαδικασία για τους πρώτους επιτυχόντες ώστε να καλέσουν τη δεύτερη σειρά επιτυχόντες με Μ.Ο. >50%.

  • 3 Απριλίου 2023, 14:27 | ΕΦΗ

    Προτείνω να συμπεριληφθεί και η 1Γ/2022 στις εξαιρέσεις.

  • 3 Απριλίου 2023, 14:16 | ΒΑΓΓΕΛΗΣ

    Προτείνω να συμπεριληφθεί και η 1Γ/2022 στις εξαιρέσεις καθότι έχουν εκδωθεί ήδη τα αποτελλεσματα του γραπτού διαγωνισμού από το 12/2022

  • 3 Απριλίου 2023, 14:10 | Μιχαλης

    Πρέπει να γίνει εξαίρεση και για την 1Γ/2022. Ψηφίστηκε ολόκληρη τροποποίηση με στόχο να προσληφθούν και αλλά άτομα επιπλέον των ήδη επιτυχόντων. Δεν γίνεται να αργήσουν οι διαδικασιες. Είναι τελείως άτοπο.
    Η ΑΑΔΕ χρειάζεται ΑΜΕΣΑ κόσμο αρα πρέπει οι διαδικασιες να τρέξουν ταχύτατα.

  • 3 Απριλίου 2023, 14:58 | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

    Καλημέρα

    Παρακαλούμε όπως εξαιρεθεί από την αναστολή προσλήψεων και ο διαγωνισμός 1Γ/2022 κατ αναλογία με το 2Γ/2022. Με δεδομένο πως είναι σε εξέλιξη η έκδοση οριστικών αποτελεσμάτων ενώ υπήρξε και πτώση της βάσης στο 50%, δημιουργήθηκε μια νέα σειρά επιτυχόντων που θα ήταν εύλογο να γνωρίζει αν έχει πιθανότητες διορισμού εντός σύντομου χρονικού διαστήματος. Επίσης ο γραπτος διαγωνισμός έχει διενεργηθεί το 10/2022 και τα αποτελεσματα βάσει των οποίων θα γίνουν οι διορισμοί έχουν εκδωθεί τον 12/2022 οπότε θεωρώ πως δεν μπορεί να υπάρξει οποιαδήποτε υπόνοια χειραγώγησης τους λόγω προεκλογικής περιόδου

    Σας ευχαριστώ

  • 3 Απριλίου 2023, 14:42 | panagiotis

    Κρίνεται απαραίτητο να συμπεριληφθεί στις εξαιρέσεις και η 1Γ 2022. Οι λόγοι είναι ότι :
    1) Η ΑΑΔΕ είναι υποστελεχωμένη και θέλει άμεση στελέχωση των υπηρεσιών.
    2) Η 1Γ προηγείται της 2Γ χρονικά.
    3) Η τροπολογία με την μείωση της βάσης είχε σκοπό την άμεση στελέχωση. Με την εξαίρεση από τις εξαιρέσεις, η στελέχωση θα γίνει στην καλύτερη στις αρχές του 2024. Όπως λέει και ο λαός δηλαδή «μια τρύπα στο νερό» η προηγούμενη ορθή τροπολογία για την μείωση της βάσης.
    Συνεπώς θα πρέπει να συμπεριληφθεί και η 1Γ 2022.

  • 3 Απριλίου 2023, 14:29 | Χαρά

    Δίκαιο είναι να συμπεριληφθούν στις ρυθμίσεις του άρθρου και οι προσλήψεις για την 1Γ/2022 με τους επιτυχόντες που προέκυψαν από το ν.5027/202

  • 3 Απριλίου 2023, 14:43 | Νίτσα

    ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ 1Γ/2022 ΜΕ ΣΚΟΠΟ Η ΑΑΔΕ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΣΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ.

  • 3 Απριλίου 2023, 14:22 | ΜΑΡΙΑ Τ.

    Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Διοικητή της ΑΑΔΕ κ. Πιτσιλή στην Βουλή κατά την διάρκεια της συζήτησης του άρθρου 21 του ν.5027/2023, στις οποίες αναφέρει το σοβαρό πρόβλημα υποστελέχωσης της ΑΑΔΕ,το γεγονός ότι η ΑΑΔΕ αποτελεί τον πλέον νευραλγικό τομέα του ελεγκτικού & εισπρακτικού μηχανισμού της χώρας, το γεγονός ότι η διαδικασία προσλήψεων βάσει του γραπτού διαγωνισμού 1Γ/2022 επίκειται να καθυστερήσει αρκετά λόγω των επερχόμενων εκλογών του 2023 και το γεγονός οτι το ίδιο το κράτος προκειμένου να στελεχώσει άμεσα την ΑΑΔΕ ψήφισε το άρθρο 21 του ν. 5027/2023, είναι ΑΝΑΓΚΑΙΟ και ΧΡΗΖΕΙ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ όπως περιληφθεί στις εξαιρέσεις των περιορισμών του παρόντος νόμου και η προκήρυξη 1Γ/2022 ΣΥΝΟΛΙΚΑ, τόσο η έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων των αρχικώς επιτυχόντων που αναμένεται, όσο και η έναρξη και ολοκλήρωση των διαδικασιών πρόσληψης των επιτυχόντων που προκύπτουν με τη διάταξη του αρ. 21 του Ν.5027/2023!

    Κανένας λόγος δεν δικαιολογεί να μη συμπεριληφθούν στις εξαιρέσεις αυτές του προς ψήφιση νομοσχεδίου οι ενέργειες της πλήρωσης των κενών προκηρυχθεισών θέσεων της 1Γ/2022 σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν.5027/2023, το αντίθετο δε ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΔΑΦΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ!!!

  • 3 Απριλίου 2023, 14:45 | Ελενη

    ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΕΙ ΚΑΙ Η 1Γ/2022 ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΧΡΟΝΙΚΑ ΤΗΣ 2Γ/2022