Άρθρο 11 – Διαδικτυακό Στοίχημα

1. Επιτρέπεται, υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις της κείμενης νομοθεσίας, η διεξαγωγή εντός της ελληνικής επικράτειας εξ αποστάσεως στοιχηματισμού μέσω του διαδικτύου (internet) ή άλλων οπτικοακουστικών και ηλεκτρομαγνητικών μέσων (itv, mobile), κατόπιν έκδοσης ειδικής άδειας χρονικής διάρκειας 5 ετών. Για τη χορήγηση της ειδικής άδειας καταβάλλεται από τους ενδιαφερόμενους υπέρ του δημοσίου πριν την έναρξη της σχετικής δραστηριότητας εφάπαξ εισφορά εξ αποστάσεως στοιχηματισμού και περιοδικό τέλος επί των ετήσιων ακαθάριστων εισπράξεων τους.

2. Οι ιστοσελίδες πρέπει να έχουν υποχρεωτικά την κατάληξη .gr και οι κάτοχοι της άδειας να έχουν έδρα στην Ελλάδα.

3. Ρυθμίζονται άμεσα οι υπο-αγορές του διαδικτυακού στοιχήματος και πόκερ ενώ οι υπόλοιπες δύο (ιπποδρομίες και παιχνίδια τύπου καζίνο) ενδέχεται να αποτελέσουν αντικείμενο μελλοντικής διαβούλευσης.

4. Για την παραχώρηση των αδειών λειτουργίας διαδικτυακού στοιχήματος εξετάζονται οι παρακάτω εναλλακτικές επιλογές:

Α. Δημιουργία ανταγωνιστικής αγοράς με εκχώρηση απεριόριστου αριθμού αδειών με καθορισμένο κόστος. Στην επιλογή αυτή δεν απαιτείται δημοπρασία. Η Ε.Ε.Π. καθορίζει τις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις για τον φάκελο υποβολής υποψηφιότητας.
Β. Δημιουργία ανταγωνιστικής αγοράς με διεξαγωγή δημοπρασίας για εκχώρηση περιορισμένου αριθμού αδειών. Η Ε.Ε.Π. καθορίζει τις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις για τον φάκελο υποβολής υποψηφιότητας.
Γ. Λειτουργία της αγοράς με παραχώρηση στο σημερινό μονοπώλιο και των νέων αδειών για ορισμένο χρόνο με προκαθορισμένη την τιμή ανά άδεια και τα δικαιώματα εκμετάλλευσης με απ’ ευθείας ανάθεση στον ΟΠΑΠ.
5. Σε κάθε περίπτωση θα λειτουργήσει εκτενής μηχανισμός αποκλεισμού πρόσβασης και συναλλαγής με παράνομους δικτυακούς τόπους. Οι πάροχοι του διαδικτυακού στοιχήματος πρέπει να διαθέτουν ικανό εξοπλισμό και εκπαιδευμένο προσωπικό για την αποτροπή υποκλοπής στοιχείων και χρημάτων από τους παίκτες.

Ερώτηση:

  • Ποιά πιστεύετε ότι πρέπει να είναι η διαδικασία παραχώρησης αδειών λειτουργίας διαδικτυακού στοιχήματος μεταξύ των παραπάνω επιλογών Α, Β και Γ;
  • 1 Σεπτεμβρίου 2010, 10:21 | Β.Χ.

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΚΩΣΤΗ

    Επαγγελματιας παικτης λεει
    «ΚΑΜΜΙΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΕΜΕΝΑ.»
    Κανε μια ερευνα στο ιντερνετ και θα δεις πολλες καταγγελιες περι εξαπατησης παικτων.
    ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ KAMMIA ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 12 ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΟΥΤΕ ΣΕΝΤΣ.
    ΑΝ ΒΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΣΥ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΑΙΚΤΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ
    ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ BET365,WILLHILL,LADBROKES,PADDYPOWER,BETFAIR,VCBET,SPORTINGBET,BWIN,
    STANJAMES,UNIBET, ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ USERNAME ΚΑΝΟΝΙΚΑ.
    ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΑΝΤΟΥ.

    ΛΕΣ «2)ΘΕΜΑ ΧΑΣΟΥΡΑΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ(ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΠΑΙΚΤΗ)»
    Οι μικρομεσαιοι παικτες στον οπαπ δεν μπορουν να καταστραφουν οπως στο ιντερνετ, στο ιντερνετ τα μονα σου δινουν την ψευδαισθηση του ευκολου κερδους και ανοιγεσαι επισης αν δεν βαζεις το χερι στην τσεπι και απλα πληρωνεις με πιστωτικη ανοιγεσαι επισης
    ΑΥΤΑ ΟΧΙ ΣΕ ΜΕΝΑ , ΑΥΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ.
    ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΑΥΤΟ.
    20 ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ.

    ο παικτης λεει
    «ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΟΠΑΠ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
    ΒΕΒΑΙΑ ΕΔΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΑΝ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ.
    ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.
    ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
    ΣΕ ΧΟΡΗΓΕΙΕΣ ΦΑΝΕΛΑΣ ΜΑΛΛΟΝ.
    ΕΚΤΟΣ ΑΦΤΟΥ ΣΤΟ 75% ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΕΙΧΗΡΗΣΕΙΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΑ ΚΑΒΟΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ.»
    Μπορει κατα εσενα να μην εχει προσφερει οσα νομιζεις οτι θα επρεπε , αλλα και παλι εχει μεγαλη προσφορα στην κοινωνια, η εταιριουλες που θελετε να φερουν τι θα προσφερουν? Επισης τα πρακτορεια ειναι ελληνικες επιχειρησεις και οποια δεν προσφερουν θεσεις εργασιας τουλαχιστον τα κερδη τους ανακυκλωνονται στην αγορα, των εταιρειων που θελετε να φερετε που θα πηγαινουν?
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ.
    ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΓΙΑ ΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΟΥΛΕΣ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ?
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΑΙΡΙΟΥΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΟΛΟΣΣΟΙ ΜΕ ΤΖΙΡΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΟΝΕΙΡΕΥΤΕΙ ΠΟΤΕ Ο ΟΠΑΠ.
    ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.
    ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ.

    Επισης ο παικτης λεει
    «ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
    ΧΩΡΙΣ ΦΡΑΓΕΣ ΑΓΩΝΩΝ ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΓΚΑΝΙΟΤΑ ΜΕ LIVE BETTING ΣΕ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΒΟΛΛΕΥ ΚΡΙΚΕΤ ΡΑΓΚΜΠΥ ΜΕ ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΗΜΕΙΑ ΚΟΡΝΕΡ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕΣΗΣ ΜΕ ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΑΙΚΤΗΣ»
    Οταν φορολογηθουν οι εταιρειες αυτες θελω να μου πεις τι θα προσφερουν
    ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΦΗΣΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΕΛΛΑΔΑ…..
    ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΩΣΤΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ.
    Η ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΥΡΩ ΣΤΟΥΣ 1300 ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ.
    ΑΝ ΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕΙ 500 ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ.
    ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΕΔΩ.
    ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΟΠΑΠ?
    ΣΤΗΝ ΒΡΑΣΗ ΚΟΛΛΑΕΙ ΤΟ ΣΙΔΕΡΟ.

  • 1 Σεπτεμβρίου 2010, 09:47 | MHNAS K.

    THN KALHMERA MOY SE OLOYS
    A KAI MONO A
    Α. Δημιουργία ανταγωνιστικής αγοράς με εκχώρηση απεριόριστου αριθμού αδειών με καθορισμένο κόστος. Στην επιλογή αυτή δεν απαιτείται δημοπρασία. Η Ε.Ε.Π. καθορίζει τις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις για τον φάκελο υποβολής υποψηφιότητας.

    THA ITHELA KAI EGO ME THN SEIRA MOY NA NA PO THN APOPSI MOU GIA AYTO TO FLEGON THEMA.
    ALA PROTA THA ITHELA NA APANTHSO STON KYRIO KOSTI.

    A) Κάποιος λέει ότι θέλει η Ελλάδα να γίνει Μάλτα, να υπάρχει τζόγος παντού και ο λόγος?
    Άκουσον άκουσον να έχει να ασχολείται ο έλληνας ώστε να μην αντιδρά σε ότι του κάνουν…
    KAI EGO APLA ROTAO. EIDAME MIPOS PROKOPI TOSA XRONIA SAN ELLADA ME TA MONOPOLIA KAI TIS IPSILES FOROLOGIES?
    EXEIS PAEI KYRIE KOSTI POTE STHN MALTA?
    MHN PAS GIATI THA VALEIS TA KLAMATA ME THN DIKIA MAS KATANTIA.

    B)Σε απάντηση του κυρίου που λέει “Η αγορά πρέπει να απελευθερωθεί εντελώς (λύση Α), βάζοντας βέβαια συγκεκριμένους κανόνες. Οι εταιρείες που θα δημιουργηθούν θα πρέπει να έχουν έδρα στην Ελλάδα και να φορολογούνται εδώ. Να δείτε τότε έσοδα που θα υπάρξουν στο κράτος.”
    Τα ίδια τα χρήματα μπορεί να τα φέρει και ο οπαπ και μάλιστα περισσότερα και τεκμαιρόμενα, οπότε δεν είναι αυτός ο λόγος που αγωνιάς.
    Λες επίσης «Φυσικά όλη η νομοθεσία θα πρέπει να αφήνει περιθώρια ώστε οι εταιρείες να μπορούν να δίνουν ανταγωνιστικές τιμές στους πελάτες τους »
    Δηλαδή εννοείς να δώσουν άδειες στους 2 με 3 βαρόνους της Ελλάδας τσάμπα και να τους φορολογούν ελάχιστα ώστε να δίνουν καλές αποδόσεις? Καταλαβαίνω τώρα ποιους εξυπηρετείς.
    MPORO NA SE DIAVEVAIOSO KYRIE KOSTI OTI AYTA TA XRHMATA DEN MPOREI NA TA FEREI O OPAP.
    KAI DEN THA EXIGISO TOYS LOGOYS. OYTE THA ANAFERTHO KAI EGO STO XEPLYMA XRHMATOS MESO TON POYLHMENON DELTIWN.
    ALLA OYTE KAI STHN DINAMH MIAS ELEYTHERHS AGORAS.
    OPOIOS KATALAVAINEI KATALAVAINEI.

    Γ)ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ
    «Δε μπορεί να υπάρχει ένας μονό οργανισμός που να παρέχει στον πολίτη από ρεύμα (ΔΕΗ)έως και το στοίχημα(ΟΠΑΠ) γιατί έτσι δεν υπάρχει ανταγωνισμός,»
    Δεν είναι το ίδιο φίλε, τα τυχερά παιχνίδια είναι ένα ευαίσθητο κομμάτι που θέλει μεγάλη προσοχή, δεν είναι ούτε ρεύμα ούτε βενζίνη ούτε τυρί στο μπακάλικο, γιατί άλλωστε και τα δικαστήρια δικαιώνουν τα κρότοι περί μονοπωλίου.
    SIGOYRA EINAI EYAISTHITO KOMMATI GIA ESENA KYRIE KOSTI MOY TO STOIXHMA.
    ALLO TOSO EYAISTHITO EINAI KAI GIA MENA TO ALKOOL KAI TO TSIGARO.
    KAI POLY POIO EYAISTHITO THA ELEGA.
    EIDIKA TORA POY ME ANAGAZOYN NA KAPNIZO STO SPITI MOY KAI MPROSTA STO PAIDI MOY.
    MHPOS THA EPREPE KAI EKEI NA KLEISOYME PANTELOS THN AGORA KAI NA DOSOYME STON LAO MONO TSIGARO TO ELLHNIKON KAI OYISKI TO ELLHNIKON?
    MHPOS NA TO ANALAVEI O OPAP KAI AYTO?

    D)
    ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΠΑΠ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΟΥ ΤΡΩΩ 200 ΔΙΝΩ 5.»
    Ο ΟΠΑΠ έχει δώσει πολλά χρήματα στον αθλητισμό, σε ιδρύματα κ.τ.λ. Έστω και αυτά που λες ότι δίνει τα λίγα, οι άλλοι δεν πρόκειται να δώσουν δεκάρα στην κοινωνία.
    κάποιος άλλος λέει
    «Τώρα που η Ε.Ε ( με τις τελευταίες αποφάσεις τις) δίνει το δικαίωμα καθαρά σε κάθε κράτος να αποφασίζει αν θα έχει μονοπώλιο η όχι εμείς κοιτάμε για μερικά πρόσκαιρα εκατομμύρια να ξε-πουλήσουμε τον τζόγο;»
    Δεν μπόρεσαν τόσα χρόνια με τα δικαστήρια κ.τ.λ. να κερδίσουν και τώρα πάνε με δούρειους ίππους απλός πολίτης μόνο αυτό να δει θα καταλάβει τι παίζεται στην πλάτη του, όλοι οι άλλοι εδω μέσα απλά έχουν συμφέροντα και εκτελούν εντολές από τα αφεντικά τους.
    EXEI DOSEI KAI EXEI FAEI TA 20PLASIA O OPAP.
    AKOY XORHGEIES SE OMADES KAI FANELES.
    ROTHSE KANEIS POTE TON ELLHNA POLITH?
    KAI ESY OMOS ENTOLES TON AFENTIKON SOY EKTELEI KYRIE KOSTI.
    TA THELO TOYS PROASPIZEIS.

    Ε)
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ
    «ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ Α.ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
    ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΛΙΚΟΙ ΑΦΟΥ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΟΤΙ ΕΞΟΘΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΣΤΟ ΤΖΟΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΦΟΣΟΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΛΕΝΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΙΑ, ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥΣ »
    Τα παιδιά ξέρουν πολύ καλύτερα τον υπολογιστή από τους γονείς τους, υπάρχουν πολλοί γνωστά προγράμματα που καταγράφουν τους κωδικούς του προσωπικού τους υπολογιστή σε κρυφά αρχεία, και είναι πολύ διαδεδομένα στους νέους.
    GIA PES MAS ENA NA TO MATHOYME KAI EMEIS.
    AKOY ANTIGRAFEI KODIKOYS APO STOIXHMATIKES ETAIREIES.
    MHPOS THELEI NA TO KANOYME KALYTERH ANALYSH?
    PROGRAMMATISTHS EIMAI AN THELEIS TO SYZHTAME.
    Έξαλλου υπάρχουν και άλλοι τρόποι εκτός από την πιστωτική του μπαμπά.
    NAI E? AFOY ZHTANE OLES OI ETAIREIES TAYTOTHTA.
    ALLA KAI ETSI NA EINAI
    GIA PES MAS KAI POS THA KANOYME EMEIS TA ANHLIKA ANALIPSI META?

    Z)
    κάποιος λέει
    «ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΣΤΟ 2010 ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ.
    ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΑΥΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ.»
    Φιλέ τα έχεις μπερδέψει στο μυαλό σου, με τα μονοπώλια. Τα τυχερά παιχνίδια είναι ένα πολύ ευαίσθητο κομμάτι για την κοινωνία και πρέπει να είναι κάτω από διαφορετικό πρίσμα.

    SIGOYRA EINAI EYAISTHITO KOMMATI GIA ESENA KYRIE KOSTI MOY TO STOIXHMA.
    ALLO TOSO EYAISTHITO EINAI KAI GIA MENA TO ALKOOL KAI TO TSIGARO.
    KAI POLY POIO EYAISTHITO THA ELEGA.
    EIDIKA TORA POY ME ANAGAZOYN NA KAPNIZO STO SPITI MOY KAI MPROSTA STO PAIDI MOY.
    MHPOS THA EPREPE KAI EKEI NA KLEISOYME PANTELOS THN AGORA KAI NA DOSOYME STON LAO MONO TSIGARO TO ELLHNIKON KAI OYISKI TO ELLHNIKON?
    MHPOS NA TO ANALAVEI O OPAP KAI AYTO?
    MHN XANALEME TA IDIA ETSI

  • 1 Σεπτεμβρίου 2010, 02:09 | Καρακιζιος Χρηστος

    Καταρχας να πω οτι διαφωνω να επιτραπει το διαδυκτιακο στοιχημα που δεν χρειαζεται να αναλυσω καθως οι αναλυσεις πολλων μεσα στην διαβουλευση που διαφωνουν με την νομιμοποιηση των στοιχηματικων ιντερνετικων εταιριων οπως επισης γνωμη μου ειναι να απαγορευτουν εντελως και οι παραβατες να τιμωρουνται παραδειγματικα.

    ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η Γ Λειτουργία της αγοράς με παραχώρηση στο σημερινό μονοπώλιο και των νέων αδειών για ορισμένο χρόνο με προκαθορισμένη την τιμή ανά άδεια και τα δικαιώματα εκμετάλλευσης με απ’ ευθείας ανάθεση στον ΟΠΑΠ.

  • 1 Σεπτεμβρίου 2010, 01:41 | socratis

    Όσο προχωρά η διαβούλευση, το ενδιαφέρον κορυφώνεται. Αρχίζει και ξεδιπλώνεται το πρόβλημα που το Νομοσχέδιο προσπαθεί να επιλύσει.
    Τις τελευταίες ημέρες μάθαμε ότι:

    1.Έχουμε 5-10 πασίγνωστες εταιρίες, τη Χβετ, Ψβετ κοκ.

    Άραγε από που πασίγνωστες;
    Μήπως κάποιοι γνωστοί δημοσιογράφοι φρόντισαν να τις προβάλουν ως τις καλύτερες (τώρα και στα Ελληνικά;). Λαλίστατοι στις εφημερίδες τους για τη φοροδιαφυγή αλλά για τους άλλους. Το χρήμα δεν έχει πατρίδα και αρχές, αυτό μας το μάθανε καλά τόσα χρόνια.

    2. Έχουμε επαγγελματίες παίκτες!!!

    Βλέπετε τι νομιμοποιείτε κύριε Υπουργέ και Πρωθυπουργέ;
    Βλέπετε τι σας ζητάνε οι «μάγκες»; Να γίνουν επαγγελματίες παίκτες!
    Άραγε αν είναι «επαγγελματίες», έχουν δηλώσει ποτέ τα εισοδήματα τους προς φορολόγηση;
    Έχει φορολογηθεί έστω και ένα ευρώ από τις συναλλαγές των εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ που έπαιξε ο «επαγγελματίας»;

    3. Να φορολογούνται οι ανώνυμες ξένες εταιρίες για 5% επί των καθαρών κερδών !!!

    Τη στιγμή που με το νέο φορολογικό επιβλήθηκε 40% στις ανώνυμες των πραγματικών καθαρών κερδών (βλ.Coca Cola), οι αντιπρόσωποι (παπαγαλάκια) των εταιριών ζητούν ΚΑΤ’ΕΞΑΙΡΕΣΗ 5% για το τζόγο!
    Νομίζουν ότι βρίσκονται στη Μάλτα ή στο Γιβραλτάρ…

    4. Μάθαμε ότι οι ανήλικοι δεν μπορούν να παίξουν στο ίντερνετ!

    Αλήθεια ρώτησαν ποτέ κανένα ανήλικο αν μπορεί;
    Είδε ποτέ κανείς τον περιπτερά να ελέγχει πριν πουλήσει την paysafe;
    Μήπως ξέρει τι είναι οι paysafe; Αρκετοί νομίζουν ότι είναι τηλεκάρτες…
    Τα ρεπορτάζ για δεκάδες εθισμένα παιδιά και οι δεκάδες καταγγελίες κλεμμένων καρτών σε άλλη χώρα συμβαίνουν;
    Το safeinternet λέει ψέματα;

    5. Μάθαμε ότι οι ιδιοκτήτες των ιντερνετ καφε και των καφε μπαρ θέλουν μερίδιο από το τζόγο και διεκδικούν άδειες άραγε από τι;

    Από που και ως που βρε παληκάρια ζητάτε εσείς τζόγο; Τι σχέση έχετε εσείς με το τζόγο;
    Αντί να ζητούν τα ίντερνετ καφέ τα τεχνικά παιχνίδια, με αυστηρές προδιαγραφές online σύνδεσης και οι καφετέρειες και τα μπαρ να πουλάνε το ποτάκια τους την έχουν δει πωλητές τυχερών παιχνιδιών.
    Θέλουν προφανώς το τζόγο, γιατί ονειρεύονται εποχές του 2000, που έγιναν πλούσιοι με τη ληστεία του κόσμου και τα τόσα χρόνια που βγάζουν κουπόνια σε Α4 και το παίζουν μπουκ και με την περιβόητη βιδούλα στο 10% επιστροφή!!
    Θα εμπιστευτείτε κύριε Υπουργέ αυτούς που διακινούσαν δις αφορολόγητα;
    Έτσι και αλλιώς γραμμένους σας έχουν. Το μόνο που τους νοιάζει να πάρουν μια άδεια νομιμοφροσύνης.
    Τα όρια πονταρίσματος είναι μόνο για γέλια. Ήδη έχουν κανονίσει τη μετατροπή των μονάδων κατά το δοκούν, για να τα παίρνουν εντελώς μαύρα. Έτσι έχουν μάθει άλλωστε τόσα χρόνια.

    6. Μάθαμε κυρίως, ότι η επίσημη πολιτεία θέλει να νομιμοποιήσει κάτι που η ίδια το έχει καταστήσει παράνομο με Σύμβαση και Νόμο από το 2000!!!!

    Ο λόγος; Επειδή ΑΔΥΝΑΤΕΙ να πείσει τους πολίτες να τη σεβαστούν όταν νομοθετεί.
    Τι περιμένετε αλήθεια από αυτό το Νομοσχέδιο;
    Να υπακούσουν οι πολίτες; Διαβάζουν ήδη και γελούν με τις μονάδες, τα όρια πονταρίσματος και στήνουν εδώ και μήνες και χρόνια μαγαζιά που παρανομούν από το πρωί μέχρι το βράδυ.
    Ο υπόκοσμος ετοιμάζεται, γιατί η επίσημη κυβέρνηση του κλείνει το μάτι.

    Προσχηματική η διαβούλευση, όπως προσχηματικός και ο Νόμος, αφού όλα υπάρχουν αλλά δεν έχετε τη δυνατότητα να τα εφαρμόσετε.
    Φτιάξτε λοιπόν «επαγγελματίες» παίκτες, από το σχολείο, με τα PC και τα κινητά. (Αλήθεια γνωρίζετε ότι ήδη από τα κινητά με μια απλή paysafe παίζουν τα πιτσιρίκια;)
    Νομιμοποιήστε τα, να γραφτείτε στην ιστορία για ένα ακόμη μεγάλο κατόρθωμα.
    Επιτέλους θα αλλάξουμε. Θα κάνουμε την Ελλάδα Macao.
    Φτωχούς πολίτες, εθισμένους στο τζόγο, αλλά θα είναι «επαγγελματίες»!
    Ε ρε γλέντια…

  • 1 Σεπτεμβρίου 2010, 00:36 | Αντωνης Μ

    Με ποιο δικαιωμα μου απαγορευετε να παιζω ενα παχνιδι ικανοτητας και στρατηγικης οπως ειναι το ποκερ με παικτες απο ολον τον κοσμο?Αν θελετε να φορολογησετε τα κερδη μπορειτε να το καβετε και χωρις να περιορισετε τους παικτες στην τραγικα μικρη αγορα της Ελλαδας.

    Μη συγκαταλεγετε το ποκερ στα παιχνιδια τζογου,δεν ειναι κουλοχερης και φρουτακια.Υπαρχουν χιλιαδες επαγγελματιες ανα τον κοσμο που ζουν απο το ποκερ αποδικνυοντας την φυση του παιχνιδιου.

    Δεν εχετε κανενα δικαιωμα να μου πειτε με ποιους θα παιζω.Να με φορολογησετε, ναι αλλα οχι να με περιορισετε.

    Οσοι ανησυχουν για τα παιδια τους και τον εθισμο υπαρχουν αλλοι τροποι αντιμετωπισης χωρις να καταργησουμε απαραβατα δικαιωματα.

    Σοβαρευτειτε και αντιμετωπιστε τα πραγματα υπευθυνα και οχι μπακαλιστικα

  • 31 Αυγούστου 2010, 22:31 | ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΜ

    επαγγελματιας παικτης στοιχηματος…ας ειναι.ΔΕΝ πρεπει λοιπον φιλε μου να πληρωσεις φορους?
    Φορους πληρωνει ο ΟΠΑΠ οι πρακτορες οι παικτες.Το μεγαλο λαθος και του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ ηταν οτι μετοχοποιησαν το 66% του ΟΠΑΠ.Πρεπει να ξαναγινει 100% κρατικος.
    Ο τζογος δεν ειναι κοινωνικο αγαθο και οι κανονες πρεπει να ειναι διαφορετικοι.Λεω ναι στο κρατικο μονοπωλιο.Υπαρχουν αποφασεις (ΔΕΚ) που στηριζουν τον κρατικο τζογο,την κοινη λογικη.Καντε λοιπον εσεις οι επαγγελματιες τζογαδοροι κατι χρησιμο.Μαθετε να πληρωνετε φορους.Θα διαπιστωσετε με εκπληξη οτι οι αποδοσεις που θα παρετε δεν θα εχουν σχεση με αυτες που παιρνετε τωρα.Και φορολογηση στον ΤΖΙΡΟ οχι στα κερδη για ευνοητους λογους.
    Καπνιζω ενα πακετο λαθραια τσιγαρα…ξερετε ποσοι εργαστηκαν για να φτασει στα χερια μου αυτο το πακετο?Πως ειπατε?Ειναι παρανομο?

  • 31 Αυγούστου 2010, 22:03 | Nikos S.

    ΕΛΕΝΑ ΞΕΝΟΥ:
    ΤΟ Γ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΩΣΤΟ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΑΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΘΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΤΕ ΣΤΟΝ ΟΠΑΠ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟΣΑ ΛΕΤΕ

    Πραγματικα δεν πιστευω αυτα που διαβαζω.
    Δηλαδη αν για παραδειγμα παρει αδεια ο WILLIAM HILL και πληρωνει φορους στην ελλαδα οταν θα μπω στην σελιδα του θα δω διαφορετικες αποδοσεις απ’οτι θα βλεπει ο υπολοιπος κοσμος;
    Ή μηπως θα ενημερωσει τα εκατομυρια των πελατων του οτι επειδη μπηκαμε στην αγορα της ελλαδας και μας φορολογουν θα σας κατεβασουμε τις αποδοσεις και θα παιζετε μονο τριαδες.
    ΗΜΑΡΤΟΝ!!!
    Να σας ενημερωσω πως ολες οι εταιρεις (Οι γνωστες τουλαχιστον)ηδη πληρωνουν φορους στις χωρες τους και στις χωρες που εχουν αδειοδοτειθει και οι αποδοσεις τους ειναι μια χαρα.
    Και κατι αλλο.
    Γραφουν καποιοι συνεχεια για παρανομο στοιχημα,παρανομες εταιρειες,γκανγκστερς.
    Γι’αυτο κι εγω αυριο θα κανω μηνυση στην Ισπανικη Λιγκα γιατι επιτρεπει σ’αυτη
    τη «παλιοομαδα» τη Ρεαλ Μαδριτης να εχει για χορηγο αυτους τους γκανγκστερς της BWIN.Θα τους προτεινω να κλεισει η BWIN και η Ρεαλ Μαδριτης να πεσει στην 4η Εθνικη για να μαθει.

    Παρανομο ειναι κατι για το οποιο υπαρχει νομος που το προσδιοριζει.
    Για την ωρα παρανομο ειναι το Ελληνικο Κρατος με τον νομο εχει και ισχυει μεχρι σημερα και για τον οποιο εχουμε καταδικαστει με αποτελεσμα να πληρωνουμε τα εκατομυρια των εκατομυριων.

    Ζουμε σε μια χωρα που νομιμοποιει,διαφημιζει και προωθει το στοιχημα αρα απευθυνεται σε μια πελατειακη βαση.
    Ας ακουσει λοιπον τους πελατες και να απελευθερωσει την αγορα.

  • 31 Αυγούστου 2010, 20:53 | kostis

    Επισης ο παικτης λεει
    «ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
    ΧΩΡΙΣ ΦΡΑΓΕΣ ΑΓΩΝΩΝ ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΓΚΑΝΙΟΤΑ ΜΕ LIVE BETTING ΣΕ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΒΟΛΛΕΥ ΚΡΙΚΕΤ ΡΑΓΚΜΠΥ ΜΕ ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΗΜΕΙΑ ΚΟΡΝΕΡ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕΣΗΣ ΜΕ ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΑΙΚΤΗΣ»
    Οταν φορολογηθουν οι εταιρειες αυτες θελω να μου πεις τι θα προσφερουν

  • 31 Αυγούστου 2010, 20:21 | kostis

    Επαγγελματιας παικτης λεει
    «ΚΑΜΜΙΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΕΜΕΝΑ.»
    Κανε μια ερευνα στο ιντερνετ και θα δεις πολλες καταγγελιες περι εξαπατησης παικτων.

    ΛΕΣ «2)ΘΕΜΑ ΧΑΣΟΥΡΑΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ(ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΠΑΙΚΤΗ)»
    Οι μικρομεσαιοι παικτες στον οπαπ δεν μπορουν να καταστραφουν οπως στο ιντερνετ, στο ιντερνετ τα μονα σου δινουν την ψευδαισθηση του ευκολου κερδους και ανοιγεσαι επισης αν δεν βαζεις το χερι στην τσεπι και απλα πληρωνεις με πιστωτικη ανοιγεσαι επισης.

    ο παικτης λεει
    «ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΟΠΑΠ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
    ΒΕΒΑΙΑ ΕΔΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΑΝ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ.
    ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.
    ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
    ΣΕ ΧΟΡΗΓΕΙΕΣ ΦΑΝΕΛΑΣ ΜΑΛΛΟΝ.
    ΕΚΤΟΣ ΑΦΤΟΥ ΣΤΟ 75% ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΕΙΧΗΡΗΣΕΙΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΑ ΚΑΒΟΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ.»
    Μπορει κατα εσενα να μην εχει προσφερει οσα νομιζεις οτι θα επρεπε , αλλα και παλι εχει μεγαλη προσφορα στην κοινωνια, η εταιριουλες που θελετε να φερουν τι θα προσφερουν? Επισης τα πρακτορεια ειναι ελληνικες επιχειρησεις και οποια δεν προσφερουν θεσεις εργασιας τουλαχιστον τα κερδη τους ανακυκλωνονται στην αγορα, των εταιρειων που θελετε να φερετε που θα πηγαινουν?

  • 31 Αυγούστου 2010, 20:28 | ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤ.

    εγω θελω να γινει ανοιγμα της αγορας στο ιντερνετικο στοιχημα και στα ανταλλακτηρια.ΓΙΑΤΙ Ο ΟΠΑΠ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΝΑΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ωστε να μπορει ο καθενας να παιζει απο το σπιτι του?
    ΓΙΑΤΙ Ο ΟΠΑΠ δεν μας δινει τη δυνατοτητα να παιξουμε μονα σημεια οπως μας την δινουν <>οπως λενε καποιοι απο αυτους που γραφουν εδω?
    ΓΙΑΤΙ Ο ΟΠΑΠ δεν μας δινει τη δυνατοτητα του LIVE στοιχηματισμου?
    ΓΙΑΤΙ Ο ΟΠΑΠ δεν προσφερει τις αποδοσεις που εχουν οι αλλοι?
    μηπως επειδη θα βγει χαμενος?
    μηπως επειδη τελικα ειναι πολυ ΜΙΚΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ με πολλους ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ υπαλληλους και 5-6 ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΧΑΡΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΟΥ <> που θελουν ολο το βαζο με το μελι?πως ο αγαπητος ΟΠΑΠ θα ανταπεξελθει απεναντι στα θηρια που σεβονται τον πελατη τους?μηπως επειδη ξερουν εκει στον ΟΠΑΠ οτι δεν ειναι και τοσο αξιοπιστη εταιρια και δεν μπορουν να προσφερουν οσα οι αλλοι και θελουν να μας κρατησουν στο σκοταδι?ενα ειναι σιγουρο ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ,θα προχωρησουμε κι εμεις μπροστα οπως στην υπολοιπη Ευρωπη,οι ΑΓΓΛΟΙ,οι ΣΟΥΗΔΟΙ,οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ και τοσοι αλλοι, ειναι χαζοι που στις χωρες τους ειναι ελευθερο το στοιχημα και τα ανταλλακτηρια?
    ο ΕΛΛΗΝΑΣ πια δεν εχει παρωπιδες εχει ματια και αυτια ανοιχτα…..

  • 31 Αυγούστου 2010, 19:01 | ΑΡΑΟΥΖΟΣ ΚΩΣΤΑΣ

    ΤΟ ΑΛΦΑ Α ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΙΚΤΗ Β.Χ.
    ΑΡΚΕΤΑ ΖΟΡΙΚΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΙΖΩ.
    H ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

    ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΙΚΤΗ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΟΠΑΠ……………
    ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΟΠΑΠ!!!!!!!!!!!!!
    ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ, ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΗΝΤΑ ,ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΑ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΑ ΔΕΛΤΙΑ , ΞΕΠΛΕΝΟΥΝ ΧΡΗΜΑ,
    ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ.
    ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΨΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΘΕΛΟΥΝ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑΚΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, ΘΕΛΟΥΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΓΓΛΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑ , ΦΡΟΥΤΑΚΙΑ , ΚΑΙ ΚΑΖΙΝΟ ΣΤΟΝ ΟΠΑΠ.
    Ε ΡΕ ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΥΝΑΓΕ.
    ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΑΣ.
    ΘΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΕΛΑΤΗ ΜΕ ΤΟ ΚΥΑΛΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΨΕΙ ΟΛΟΥΣ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ.
    ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΠΟΥΚΑΛΑ.
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΣΑΣ.
    ΣΑΣ ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ¨
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΟΠΑΠ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΣΕΛΙΔΟΥΛΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ LIVE ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑΚΙΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ????????????
    ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΣΟΥΛΕΣ ΣΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΒΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΜΕ ΤΙΣ ΛΗΣΤΡΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ!!!!!!!!!!!!!
    ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΕΡΑΙΣΕΙΣ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΕΡΟΙ………………

  • 31 Αυγούστου 2010, 19:38 | Anarxofileleutheros

    Συγγνώμη που χαλάω την παρέα, αλλά τι έχετε πάθει όλοι με την Μάλτα; Η Μάλτα (το υπέροχο νησί των ιπποτών) είναι κράτος-μέλος της Ε.Ε, η ελεύθερη εγκατάσταση των επιχείρησεων είναι ΝΟΜΙΜΗ και ΗΘΙΚΗ και η προστατεύεται από τους νόμους των Ευρωπαϊκών δικαστηρίων.

    Δεν υπάρχει λοιπόν φοροδιαφυγή. Ψάξτε αλλού να βρείτε φαντάσματα.

  • 31 Αυγούστου 2010, 19:39 | θωμας

    καλησπερα,θα συμφωνησω με τον Β.Χ. οτι πρεπει να γραφουμε την ιδιοτητα μας για να μπορουμε να βγαλουμε μια ακρη.Εγω λοιπον ειμαι ενας νεος(ενηλικος) απο ενα χωριο της επαρχιας,μου αρεσει να ασχολουμαι γενικα με το ιντερνετ καθως και με το στοιχημα και το ποκερ.Δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι αυτο που θα κανει μικρους και μεγαλους να εθιστουν στο τζογο?το ιντερνετ φταιει αν καποιος δεν εχει αυτοσυγκρατηση,τοτε το ιδιο ευκολο ειναι να εθιστει και στο αλκοολ που υπαρχει παντου,στα σπιτια μας,στα σουπερ μαρκετ ακομη και στα περιπτερα.Τα ανηλικα δε διατρεχουν κινδυνο απο το αλκοολ?και αυτο 24ωρες το 24ωρο το εχουν στα σπιτια τους,αλλα κανεις γονιος δεν τα προφυλασει απο το αλκοολ ομως απο τις στοιχηματικες εταιριες θελει να τα προφυλαξει μη δινοντας τους αδεια το ελληνικο κρατος.Αυτα κυριες και κυριοι ειναι φτηνες δικαιολογιες με τα ανηλικα οσοι θελουν να προφυλαξουν τα παιδια τους το κανουν δεν περιμενουν το κρατος να βαλει απαγορευσεις,δεν εχουμε χουντα.Αλλα οταν η μαμα λεει στο παιδακι της ελα πες μου ενα νουμερο για το τζοκερ που εισαι τυχερο παιδι…τι κανει?η ιδια του η μανα το στελνει προς τον τζογο!!!!
    ζουμε σε ελευθερη αγορα η διακινηση των αγαθων και η παροχες υπηρεσιων πρεπει να ειναι ελευθερες ωστε να υπαρχει ανταγωνισμος και πολλες επιλογες για τον καθε πολιτη αυτης της χωρας που τα μονοπωλια του εχουν φαει και το μεδουλι.Συμφωνω με την προταση Α.

  • 31 Αυγούστου 2010, 19:44 | Γεωργιου Σταυρος

    Τελικα ειμαστε για γελια ….
    καποιος ειπε ποιο κατω ΟΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ … ΖΗΤΩ Η ΜΑΛΤΑ
    Ωριστε κατι που δεν ξερετε και το λετε … για ποια Μαλτα μιλατε ??
    Εδω ειναι Ελλαδα και αν θελεις κυριε Χ, Ψ , να κανεις εταιρεια στο ινετρνετ θα εχεις βασει την Ελλαδα και ΟΧΙ την Μαλτα που ξερατε …

    Ο φορος που πληρωνει η ΟΠΑΠ θα ειναι και σε εσας ιδιος και μετα αν μπορειτε ελατε και πειτε ΟΛΑ ΜΟΝΑ αποδεκτα και πρασινα αλογα …

    Ειστε μαγκες ?

    Παρτε αδεια και πληρωστε τους φορους σας …..

  • 31 Αυγούστου 2010, 18:22 | ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ

    Το Α είναι σίγουρα και το πιο λογικό.
    Απελευθέρωση της αγοράς
    Α. Δημιουργία ανταγωνιστικής αγοράς με εκχώρηση απεριόριστου αριθμού αδειών με καθορισμένο κόστος. Στην επιλογή αυτή δεν απαιτείται δημοπρασία. Η Ε.Ε.Π. καθορίζει τις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις για τον φάκελο υποβολής υποψηφιότητας.
    Συμφωνώ πάντως απόλυτα και με το σχόλιο του Β.Χ.
    αλλά και με την πρόταση του οσον αφορά τις ξένες εταιρείες.
    Παντως πιστέυω να εχουμε άνοιγμα τις αγοράς και συνεχισή του παιχνιδιού στο διαδίκτυο γιατί διαφορετικά θα ξεσπάσει πόλεμος
    και εκτός αφτου θα ανθισει το παράνομο στοιχημα στις γειτονιές.
    έυκολα γίνεται αυτο.
    Μετά θα δούμε τα δράματα προς το παρόν δεν εχουμε δει τιποτα.

  • 31 Αυγούστου 2010, 17:06 | Β. Χ.

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
    ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΥΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΓΝΙΩΝ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΜΕΝΟΙ.
    ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΜΕ ΛΥΠΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΞΑΡΧΗΣ ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ.
    ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ΟΠΑΠ.
    Ο ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ΟΠΑΠ ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥ.
    ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.
    ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΘΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 20 ΧΡΟΝΙΑ.
    ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΧΩΡΟ.
    ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΔΕΣΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΖΟΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.
    ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.
    ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΦΙΛΤΑΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ, ΟΥΤΕ ΣΕ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΠΕΝΤΕ ΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ.
    ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΑΝΤΟΥ.
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΖΙΝΟ ΦΡΟΥΤΑΚΙΑ ΙΠΠΟΔΡΟΜΟ ΠΟΚΕΡ ΧΑΡΤΙΑ.
    ΕΧΩ ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ.
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ.
    ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΛΕΦΤΑΚΙΑ.
    ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΗ.
    ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΣΙΜΟ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
    ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑΡΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ.
    Ε ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΞΕΡΩ. ΕΧΩ ΤΑΛΕΝΤΟ ΜΑΛΛΟΝ.
    ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.
    ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.

    1)ΘΕΜΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ

    ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΥΤΟ ΘΕΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ.
    ΣΤΟΝ ΟΠΑΠ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΗΛΙΚΟΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥΛΑΤΣΑΡΕΙ ΟΤΙ ΩΡΑ ΘΕΛΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΝ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΠΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΕΝΗΛΙΚΟ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΟ ΔΕΛΤΙΑΚΙ.
    ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ.
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΛΕΟΝ ΖΗΤΑΝΕ ΕΓΓΡΑΦΑ,ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΛΠ.
    ΑΝΗΛΙΚΟΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΟΝΕΑΣ ΔΩΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ.
    ΑΡΑ ΕΔΩ ΟΠΑΠ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ 2 ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΜΕ ΛΙΓΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΑ.

    2)ΘΕΜΑ ΧΑΣΟΥΡΑΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ(ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΠΑΙΚΤΗ)

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ Η ΓΚΑΝΙΟΤΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Η ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ.
    ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΟΠΑΠ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΙΑΔΕΣ KAI ΧΩΡΙΣ LIVE BETTING ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕΣΗΣ ΠΡΟΣ ΚΑΛΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΨΙΛΟΚΡΑΤΗΘΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.
    ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΙΔΟΣ LIVE ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ
    ΠΑΛΑΙΟΜΟΔΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΙΚΤΗ.
    ΠΟΛΥ ΠΑΛΑΙΟΜΟΔΙΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.
    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ Η LADBROKES ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΠΡΙΝ 12-13 ΧΡΟΝΙΑ.
    ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ΤΟΝ ΟΠΑΠ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ?
    ΣΤΗΝ LADBROKES ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΝ Ο ΟΠΑΠ ΕΓΙΝΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ.
    ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΣΑΙ ΣΤΟΝ ΟΠΑΠ ΠΑΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑΜΕΙΑΚΙ.

    ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
    ΧΩΡΙΣ ΦΡΑΓΕΣ ΑΓΩΝΩΝ ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΓΚΑΝΙΟΤΑ ΜΕ LIVE BETTING ΣΕ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΒΟΛΛΕΥ ΚΡΙΚΕΤ ΡΑΓΚΜΠΥ ΜΕ ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΗΜΕΙΑ ΚΟΡΝΕΡ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕΣΗΣ ΜΕ ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΑΙΚΤΗΣ
    ΕΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ ΤΑΜΕΙΟ.(ΟΧΙ ΤΑΜΕΙΑΚΙ)
    ΘΑ ΤΙΣ ΒΡΕΙΣ ΕΚΕΙ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΕΙΕΣ ΣΟΥ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΜΟΝΗ.
    ΑΡΑ ΟΠΑΠ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ 2 ΚΑΙ ΕΔΩ.

    3) ΘΕΜΑ ΠΛΗΡΩΜΩΝ (ΚΑΥΤΟ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ)

    ΣΤΟΝ ΟΠΑΠ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ
    ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΝΕΙΣ ΔΥΟ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ.
    ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΜΟΝΗ 2-3 ΜΕΡΕΣ ΣΗΜΕΙΩΝΕΙΣ Χ
    ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΒΙΑΣΤΙΚΟΣ 1
    ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ.
    ΚΑΜΜΙΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΕΜΕΝΑ.
    ΕΚΤΟΣ ΑΦΤΟΥ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ BONUS ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΟΥΝ ΠΑΙΚΤΕΣ.

    4)ΘΕΜΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ.

    ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΟΠΑΠ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
    ΒΕΒΑΙΑ ΕΔΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΑΝ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ.
    ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.
    ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
    ΣΕ ΧΟΡΗΓΕΙΕΣ ΦΑΝΕΛΑΣ ΜΑΛΛΟΝ.
    ΕΚΤΟΣ ΑΦΤΟΥ ΣΤΟ 75% ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΕΙΧΗΡΗΣΕΙΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΑ ΚΑΒΟΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ.

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΘΑ ΤΙΣ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΕΛΘΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
    ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΙΝΟΥΝ ΧΡΗΜΑ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.
    ΑΡΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΧΡΗΜΑ.
    ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΕΛΘΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
    ΑΥΤΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ.
    ΑΡΑ Ο ΟΠΑΠ ΠΑΙΖΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΑΡΑ 1

    5)ΘΕΜΑ ΞΕΠΛΥΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΣ

    ΑΣΦΑΛΩΣ ΕΔΩ Ο ΟΠΑΠ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΣΙΓΟΥΡΑ.
    ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ.
    ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΟΥΡΝΑΡΗΣ ΕΧΩ ΨΗΣΕΙ!!!!!!!!
    ΕΚΤΟΣ ΑΦΤΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥΣ ΑΕΡΑΣ ΣΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΦΙΛΟΣ.
    ΑΡΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΠΛΥΜΑΤΟΣ.ΚΑΘΑΡΑ.
    ΑΡΑ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ 2 ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΟ ΣΕ ΑΥΤΑ.
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.

    6)ΘΕΜΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ

    ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.
    ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΝΑ 5% ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙ ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΒΟΟΚ Η ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΗΡΙΑ ΕΙΤΕ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΑ ΕΙΤΕ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ.
    ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ (ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΠΑΠ)
    ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΞΕΠΛΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ GR ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ.
    ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΦΤΟΥ ΘΑ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Ο ΟΠΑΠ ΣΤΟΝ ΑΝΕΡΓΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΜΑΣ.

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ.

  • 31 Αυγούστου 2010, 16:53 | ben

    Στον παρανομο τζογο παιζονται 6.000.000.000 ευρω λενε τα επισιμα στοιχεια τα ανεπισιμα λενε οτι ειναι πολυ περισοτερα. Το Κρατος ψαχνει εναγωνιος λεφτα. 700.000.000 ευρω λενε θα ειναι τα επιπλεον εσοδα απο την φορολογιση του τζογου. Απο την στιγμη που υπαρχουν αποφασης ευρωπαικων δικαστηριων που λενε οτι τα του τζογου καθε Κρατος τα ρυθμιζει οπως θελει, ας τα δοσουν στον ΟΠΑΠ ολα, ετσι και τα 700.000.000 ευρω θα παρουν και το 34 0/0 απο τα επιπλεων εσοδα που θα εχει ο οπαπ θα μπουν στον κρατικο κουρμπανα. Αυτος πιστευω ειναι ο τροπος που συμφερη το Κρατος, τωρα θα μου πειτε ετσι μενουν εξω απο το παιχνιδη ολοι οι ΜΕΓΑΛΟΙ αν εχετε τα κοτσια καντετο.

  • ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
    Δράση Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης ‘Saferinternet.gr’
    Δράση Γραμμής Βοηθείας ‘ΥποΣΤΗΡΙΖΩ 800 11 800 15’

    Επίσημος Εκπρόσωπος του Πανευρωπαϊκού Δικτύου Εθνικών Κέντρων Safer Internet (INSAFE)
    Υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του προγράμματος πλαισίου ‘Safer Internet’

    Από το άρθρο αυτό δεν διαφαίνεται πουθενά κατά ποιο τρόπο προστατεύονται τα παιδιά από τα τυχερά παιχνίδια των ιστοσελίδων .gr. H έκδοση αντίστοιχων καρτών μελών με ταυτοποίηση των ενηλίκων και για τις ιστοσελίδες αυτές θα περιόριζε κάπως την χρήση από τα παιδιά, μιας και η πρόσβαση τους παραμένει ανεμπόδιστη και με το .gr.

    Επίσης, με ποιους τρόπους θα αποκλείεται καθολικά η πρόσβαση σε άλλους ή παράνομους ιστότοπους και πώς θα αποκλείσετε ένα τέτοιο ενδεχόμενο από οικιακή χρήση (παράνομου) τζόγου (παράδειγμα, η χρήση Proxy Servers που δίνει τέτοιες δυνατότητες πρόσβασης οπουδήποτε).

    Τέλος, η μη ρύθμιση του ιππόδρομου και των παιχνιδιών τύπου καζίνο αυτή τη στιγμή ενέχει τον κίνδυνο μεταφοράς των χρηστών-παιχτών στις ιστοσελίδες αυτές με την αίσθηση και μόνο του ανεξέλεγκτου τζόγου.

  • 31 Αυγούστου 2010, 15:01 | Ευάγγελος

    Καλησπέρα.Ευχαριστούμε που μας δίνετε το δικαίωμα να μιλήσουμε.

    Ασφαλώς το Γ.
    Η Ε.Ε δίνει το δικαίωμα.
    Για την Ελλάδα,για τον αθλητισμό,για τον πολιτισμό.
    Αρκετά με τις μαύρες τρύπες και τους παρανόμους που τόσα χρόνια κλέβουν τον κοσμάκη και το Κράτος.
    Εύχομαι ο Θεός να σας φωτίσει να κάνετε το καλύτερο για τον τόπο.

  • 31 Αυγούστου 2010, 14:52 | TELIS ST.

    Α)Δημιουργία ανταγωνιστικής αγοράς με εκχώρηση απεριόριστου αριθμού αδειών με καθορισμένο κόστος. Στην επιλογή αυτή δεν απαιτείται δημοπρασία. Η Ε.Ε.Π. καθορίζει τις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις για τον φάκελο υποβολής υποψηφιότητας.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥΣ.
    ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ?
    ΕΓΩ ΚΑΤΟΙΚΩ ΣΕ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΚΑΦΕ ΜΠΑΡ.
    ΔΙΠΛΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΦΕ ΜΠΑΡ ΕΝΑΣ ΑΓΓΛΟΣ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΣΠΑΣΩ….. ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΗΣΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΧΩΡΙΟ?
    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΩΣ….ΒΕΒΑΙΩΣ….
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΤΗΣ ΤΥΧΗ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΧΟΡΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΗ ΝΑ ΧΟΡΕΨΕΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ…
    ΑΡΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΕΣ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.
    ΣΟΒΑΡΕΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
    ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΕΣ.
    ΒΕΤ365,SPORTINGBET,WILLIAMHILL,BETFAIR,LADBROKES KAI ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ.
    ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΟΡΘΟΠΟΔΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΙΓΜΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ.
    ΕΜΑΣ ΟΠΟΥ ΠΗΓΑΜΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.
    ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.
    ΤΙ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟ ΜΥΑΛΟ ΔΙΕΘΕΤΑΝ ΚΑΠΙΟΙ ΤΟΤΕ…. ΑΣ ΟΨΟΝΤΑΙ…
    ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΟΝΤΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ….
    ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝΕ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΟΡΘΟΠΟΔΗΣΟΥΝ.
    ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΟΝΟ ΥΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ?
    ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΠΛΑ ΚΑΝΩ…..
    ΔΕΧΤΗΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΠΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΑΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΖΩΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.
    ΑΛΛΙΩΣ ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΟΚ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΚΑΒΟΥΚΙΑ ΜΑΣ ΠΙΑ.
    ΜΕΤΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΑΝΑΡΟΤΙΩΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ?
    ΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΒΓΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΡΟ……..
    ΖΗΤΩ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ.

  • 31 Αυγούστου 2010, 13:39 | mak

    Και βεβαια πρεπει να απελευθερωθεί η αγορά.

    Στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται περίπου 50 εταιρείες διαδικτυακού στοιχηματισμού.
    Ο ετήσιος τζίρος τους, με μετριοπαθείς εκτιμήσεις, υπολογίζεται σε 5 δισ. ευρώ.
    Οι ιστότοποι αυτοί δαπανούν περί τα 50 εκατ. ευρώ για τη διαφημιστική τους προβολή, αλλά δεν πληρώνουν φόρους.

    Γιατί να πληρώσουν τον ανάλογο φόρο αυτές οι διαδικτυακές εταιρείες κολοσσοί και να μην τον πληρώσουμε εμείς,εγώ ,εσυ ,ο αγρότης ,ο οικοδόμος…..
    Οι λεγόμενοι φορολογικοί παράδεισοι δεν πρέπει να αφεθούν στη τύχη τους.
    ΟΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ. ΖΗΤΩ Η ….ΜΑΛΤΑ.

  • 31 Αυγούστου 2010, 12:27 | ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ Μ.

    και εδώ νομίζω οτι το Α μας καλύπτει απολυτα ολους.
    Α. Δημιουργία ανταγωνιστικής αγοράς με εκχώρηση απεριόριστου αριθμού αδειών με καθορισμένο κόστος. Στην επιλογή αυτή δεν απαιτείται δημοπρασία. Η Ε.Ε.Π. καθορίζει τις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις για τον φάκελο υποβολής υποψηφιότητας.
    σίγουρα να έχουμε ελέυθερη αγορά εν ετη 2010 σε αυτή την χώρα που κάπιοι θέλουν να μας πείσουν οτι πρέπει να γυρίσουμε στα βοσκοτόπια
    για να γεμίσουν οι τσέπες τους χρήμα.
    ντροπή σας να ζητάτε μονοπώλια το 2010 σε μια χώρα που ανήκει στην ελέυθερη αγορά της ευρωπάικης ένωσης.
    αν είναι ετσι τοτε τι μας χρειάζεται η ευρώπη?
    θα μας δώσουν μια κλωτσιά να πάμε απο εκει που ήρθαμε.
    ε ρε κλωτσιά που θα φάμε με τα μυαλά που κουβαλάνε μερικοί.
    τα εμα εμα και τα εσα εμα που λεει και ο γεωργίου.

  • 31 Αυγούστου 2010, 12:07 | μανολης χροστοπουλος

    και φυσικα το κρατος πρεπει να αφησει το ιντερνετικο στοιχημα, αλλα να φορολογουνται οι εταιρειες που το προσφερουν.και οσες περισσοτερες εταιρειες ιντερνετικες υπαρχουν στη ελλαδα, αυτο ειναι καλυτερο στα πλαισια του ανταγωνισμου για τους παικτες και για το κρατος.απο τους φορους και τα εσοδα που θα εχει.να σταματησει το μονοπολιο του οπαπ που δεν προσφερε τιποτα στο κρατος, παρα μονο στους μετοχους της οπαπ εκκατομυρια ευρω.να απελευθερωθει πληρως η αγορα στοιχηματος,και το κρατος να καταλαβει τα εσοδα που θα εισπραξει με αυτην την κινηση θα ειναι πολλα σε ολους τους τομεις.

  • 31 Αυγούστου 2010, 12:48 | ΑΡΜΕΝΙΑΚΟΣ

    Ποιά πιστεύετε ότι πρέπει να είναι η διαδικασία παραχώρησης αδειών λειτουργίας διαδικτυακού στοιχήματος μεταξύ των παραπάνω επιλογών Α, Β και Γ;

    Γ. Λειτουργία της αγοράς με παραχώρηση στο σημερινό μονοπώλιο και των νέων αδειών για ορισμένο χρόνο με προκαθορισμένη την τιμή ανά άδεια και τα δικαιώματα εκμετάλλευσης με απ’ ευθείας ανάθεση στον ΟΠΑΠ.

  • 31 Αυγούστου 2010, 12:19 | kostis

    Κάποιος λέει ότι θέλει η Ελλάδα να γίνει Μάλτα, να υπάρχει τζόγος παντού και ο λόγος? Άκουσον άκουσον να έχει να ασχολείται ο έλληνας ώστε να μην αντιδρά σε ότι του κάνουν…
    Σε απάντηση του κυρίου που λέει “Η αγορά πρέπει να απελευθερωθεί εντελώς (λύση Α), βάζοντας βέβαια συγκεκριμένους κανόνες. Οι εταιρείες που θα δημιουργηθούν θα πρέπει να έχουν έδρα στην Ελλάδα και να φορολογούνται εδώ. Να δείτε τότε έσοδα που θα υπάρξουν στο κράτος.”
    Τα ίδια τα χρήματα μπορεί να τα φέρει και ο οπαπ και μάλιστα περισσότερα και τεκμαιρόμενα, οπότε δεν είναι αυτός ο λόγος που αγωνιάς.
    Λες επίσης «Φυσικά όλη η νομοθεσία θα πρέπει να αφήνει περιθώρια ώστε οι εταιρείες να μπορούν να δίνουν ανταγωνιστικές τιμές στους πελάτες τους »
    Δηλαδή εννοείς να δώσουν άδειες στους 2 με 3 βαρόνους της Ελλάδας τσάμπα και να τους φορολογούν ελάχιστα ώστε να δίνουν καλές αποδόσεις? Καταλαβαίνω τώρα ποιους εξυπηρετείς.
    ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ
    «Δε μπορεί να υπάρχει ένας μονό οργανισμός που να παρέχει στον πολίτη από ρεύμα (ΔΕΗ)έως και το στοίχημα(ΟΠΑΠ) γιατί έτσι δεν υπάρχει ανταγωνισμός,»
    Δεν είναι το ίδιο φίλε, τα τυχερά παιχνίδια είναι ένα ευαίσθητο κομμάτι που θέλει μεγάλη προσοχή, δεν είναι ούτε ρεύμα ούτε βενζίνη ούτε τυρί στο μπακάλικο, γιατί άλλωστε και τα δικαστήρια δικαιώνουν τα κρότοι περί μονοπωλίου.
    Κάποιος άλλος λέει
    «ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΠΑΠ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΟΥ ΤΡΩΩ 200 ΔΙΝΩ 5.»
    Ο ΟΠΑΠ έχει δώσει πολλά χρήματα στον αθλητισμό, σε ιδρύματα κ.τ.λ. Έστω και αυτά που λες ότι δίνει τα λίγα, οι άλλοι δεν πρόκειται να δώσουν δεκάρα στην κοινωνία.
    κάποιος άλλος λέει
    «Τώρα που η Ε.Ε ( με τις τελευταίες αποφάσεις τις) δίνει το δικαίωμα καθαρά σε κάθε κράτος να αποφασίζει αν θα έχει μονοπώλιο η όχι εμείς κοιτάμε για μερικά πρόσκαιρα εκατομμύρια να ξε-πουλήσουμε τον τζόγο;»
    Δεν μπόρεσαν τόσα χρόνια με τα δικαστήρια κ.τ.λ. να κερδίσουν και τώρα πάνε με δούρειους ίππους απλός πολίτης μόνο αυτό να δει θα καταλάβει τι παίζεται στην πλάτη του, όλοι οι άλλοι εδω μέσα απλά έχουν συμφέροντα και εκτελούν εντολές από τα αφεντικά τους.

    ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ
    «ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ Α.ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
    ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΛΙΚΟΙ ΑΦΟΥ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΟΤΙ ΕΞΟΘΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΣΤΟ ΤΖΟΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΦΟΣΟΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΛΕΝΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΙΑ, ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥΣ »

    Τα παιδιά ξέρουν πολύ καλύτερα τον υπολογιστή από τους γονείς τους, υπάρχουν πολλοί γνωστά προγράμματα που καταγράφουν τους κωδικούς του προσωπικού τους υπολογιστή σε κρυφά αρχεία, και είναι πολύ διαδεδομένα στους νέους.
    Έξαλλου υπάρχουν και άλλοι τρόποι εκτός από την πιστωτική του μπαμπά.

    κάποιος λέει
    «ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΣΤΟ 2010 ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ.
    ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΑΥΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ.»
    Φιλέ τα έχεις μπερδέψει στο μυαλό σου, με τα μονοπώλια. Τα τυχερά παιχνίδια είναι ένα πολύ ευαίσθητο κομμάτι για την κοινωνία και πρέπει να είναι κάτω από διαφορετικό πρίσμα.

  • 31 Αυγούστου 2010, 12:55 | Πέτρος

    «προφανως καποιοι εκτελουν εντολες συμφεροντων των φοροφυγαδων ξενων εταιρειων»

    Eκτελούμε εντολές που μας υπαγορεύει το συμφέρον μας ως ΠΑΙΧΤΕΣ,και μονο.Κάποιοι άλλοι που είναι πράκτορες του ΟΠΑΠ φυσικο είναι να θίγονται απ αυτές τις απλές αλήθειες.

  • 31 Αυγούστου 2010, 12:32 | ΓΙΩΡΓΟΣ Π.

    1.Μια απορια.
    Εφ οσον …»ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΚΤΕΝΗΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ
    ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ», προς τι η «νομιμοποιηση» καποιων απο τους ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ????
    Απορριπτεται απο μονο του λοιπον το επιχειρημα περι αδυναμιας
    φραγης τους.
    Μηπως ο λογος ειναι το χρημα??Αν ναι αυτο ειναιτο προεκλογικο
    «ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ»??Κατανταμε γραφικοι…..
    2.Αποψη μου.
    Καμμια απο τις Α-Β-Γ περιπτωσεις δεν με καλυπτει.
    Το παρανομο ειναι παρανομο.Καμμια «νομιμοποιησ稻,ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ.

  • 31 Αυγούστου 2010, 11:56 | Δημητρης Πατρα

    θελω να δω αν απελευθερωθει η αγορα οπως λετε ποσες εταιρειες θα καταθεσουν αιτηση για αδειοδοτηση να δω ποσες θα δεχτουν να πληρωνουν φορο στο ελληνικο κρατος η λυση ειναι μια κυριοι η Γ
    Λειτουργία της αγοράς με παραχώρηση στο σημερινό μονοπώλιο και των νέων αδειών για ορισμένο χρόνο με προκαθορισμένη την τιμή ανά άδεια και τα δικαιώματα εκμετάλλευσης με απ’ ευθείας ανάθεση στον ΟΠΑΠ.
    να σας κανω και μερικες ερωτησεις

  • 31 Αυγούστου 2010, 10:54 | Γιωργος Λ.

    του ελληνα του αρεσει η παρανομια και τιποτε αλλο ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΑΖΕΨΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΤΙΜΙΟΙ ΚΑ ΣΩΣΤΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

  • 31 Αυγούστου 2010, 10:11 | παπας κωστας

    30 Αυγούστου 2010, 23:28 | Πέτρος
    Και οι πράκτορες ας καταλάβουν ότι ΟΤΙ και να γίνει,το παιχνίδι έχει χαθει προ πολλού γι αυτούς,και είναι μη αναστρέψιμο…Κύριοι παρτε το απόφαση:ΔΕΝ ΓΥΡΝΑΜΕ ΣΤΟΝ ΟΠΑΠ

    Μπηκα στην διαβουλευση για μια γονιμη παρελαση αποψεων, προφανως καποιοι εκτελουν εντολες συμφεροντων των φοροφυγαδων ξενων εταιρειων , αυτων που στην ελληνικη πολιτεια ουτε ευρω δεν εχουν προσφερει αλλα ας ειναι καλα οι παραδεισενιοι φορολογικοι νησοι.Ξυπνατε η Ελλαδα με αυτους σιγουρα θα χρεοκοπησει..

    Προτεινω το Γ’ με τον ΟΠΑΠ να ρυθμισει το συστημα ωστε να υπαρχει και καποιο οφελος σε αυτο το κρατος χωρις την ανεξελεγκτη καζινοποιηση

  • 31 Αυγούστου 2010, 02:11 | ΕΛΕΝΑ ΞΕΝΟΥ

    ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΤΙ ΑΝ ΕΠΙΤΡΑΠΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΑΝΟΙΞΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΡΕΧΑΤΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΟΙΞΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΕΞΕΛΕΚΤΟ ΤΖΟΓΟ……..

    ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΖΟΓΟ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΙΝΕΡΝΕΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ (ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΤΑΛΑΚΤΗΡΙΑ) ΤΟΤΕ ΑΣ ΤΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΖΙΡΟΥΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 10-15% ΕΠΙ ΤΟΥ ΤΖΙΡΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΔΥΟ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕΣΩ ΟΠΑΠ ΓΙΑ ΕΠΟΠΤΙΑ

  • 30 Αυγούστου 2010, 23:42 | Νεκταριος

    H Ελλάδα , ποτε δεν πεθαίνει….. ποτε δεν πτωχεύει. . . πάντα θα βρίσκει το τρόπο να περνάει αυτα που θέλει.

    Ας όψεται η ελεύθερη γνωμη σας.!!!
    γράφτε..γραφτε γράψτε και άλλα…. σας παίρνουν σοβαρά…!!

  • 30 Αυγούστου 2010, 23:28 | Πέτρος

    Οταν βλέπεις εδώ γονείς να λένε ότι φοβούνται οτι τα παιδιά τους θα τους κλέβουν την πιστωτική και θα παίζουν στο internet ,αυτόματα σε πιάνει κατάθλιψη όταν αναλογίζεσαι σε τι λαό απευθύνεται η εκάστοτε κυβέρνηση,ο κάθε ΟΠΑΠ,και ο κάθε επιτήδειος που κρίνει τις τύχες μας σ αυτή τη χώρα.Αν δε μπορείτε να ελέγχετε τα σπίτια σας,το πρόβλημά σας δεν είναι το άνοιγμα της αγοράς των τυχερών παιχνιδιών.Έχετε πολύ σοβαρότερο πρόβλημα…

    Συμφωνώ με τους προηγούμενους ότι είναι ολοφάνερο πως όποιος παίρνει θέση κατά του ανοίγματος της αγοράς είναι είτε άσχετος με το αντικείμενο,είτε πράκτορας του ΟΠΑΠ.Και οι πράκτορες ας καταλάβουν ότι ΟΤΙ και να γίνει,το παιχνίδι έχει χαθει προ πολλού γι αυτούς,και είναι μη αναστρέψιμο…Κύριοι παρτε το απόφαση:ΔΕΝ ΓΥΡΝΑΜΕ ΣΤΟΝ ΟΠΑΠ.Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι πλέον να παίξει κανείς στοίχημα με κανονικούς όρους…δηλαδή το αυτονόητο:TΑ ΠΑΝΤΑ ΜΟΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΑ.

    Το Α είναι μονόδρομος:ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ!!!Ζούμε στο 2010!

  • 30 Αυγούστου 2010, 19:35 | ΜΑΓΓΙΝΑΣ ΑΘ.

    Α. Δημιουργία ανταγωνιστικής αγοράς με εκχώρηση απεριόριστου αριθμού αδειών με καθορισμένο κόστος
    ΑΥΤΗ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΣΤΟ 2010 ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ.
    ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΑΥΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ.
    ΓΙΑΤΙ Ο ΟΠΑΠ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
    ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΔΗΛΑΔΗ. ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΕΣ ΕΤΣΙ?
    ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ.
    ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΠΑΠ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    ΑΠΛΑ Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΤΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ Ο ΛΑΤΣΗΣ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ MAZDA ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ? ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΝΩ
    ΑΝ Ο ΒΑΡΔΗΣ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ BP MONO BP ΚΑΥΣΙΜΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ?
    ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ.

  • 30 Αυγούστου 2010, 19:53 | michalis

    prepei na ginei kai stin ellada i apeleuterosi tou stoiximatos opos leei kai to A. o kosmos den perimene to internet gia na katastrafei,ton katestrepsan ta diakopodaneia,ta eortodaneia,ta psonia akoma kai sto super market me tin pistotiki karta,ta poluteli autokinita,ta akriva estiatoria kai genika i xlidi poy mas plasaroun tosa xronia mesa apo th tileorasi kai fusika den prepei na xsexname to xrimatistirio,posos kosmos fortose tin karta tou gia na parei metoxes fouskes?posoi exasan ta spitia tous me tin protropi tou idiou tou kratous?ean einai na katastrafei kapoios oikonomika de perimenei to internet,aneta ginetai auto kai ston OPAP kai sta diafora kazino tis xoras mas.
    euxaristo

  • 30 Αυγούστου 2010, 18:54 | Τασούλα

    Είναι ντροπή να λέγονται φράσεις όπως να κλείσει ο ΟΠΑΠ. Ο ΟΠΑΠ προσφέρει στον αθλητισμό και στην κοινωνία γενικότερα. Μην ξεχνάμε τα 50.000.000 ευρώ που έδωσε για τους πυροπαθείς της Ηλείας, μην ξεχνάμε τις τεράστιες δωρεές του σε ιατρικά μηχανήματα, σε γήεδα, σε χορηγίες. Μην ξεχνάτε τους δεκάδες χιλιάδες εργαζομένους στον ΟΠΑΠ και στα πρακτορεία του. Μην ξεχνάτε όλα όσα προσφέρει και θα συνεχίσει να προσφέρει. Θα μπορούα να γράψω για όσα έχει προσφέρει, είναι ατελείωτη η λίστα αυτή.
    Δώστε το δικαίωμα στον στυλοβάτη της ελληνικής κοινωνίας να συνεχίσει να προσφέρει. Το δικαιούτε η ελληνική κοινωνία. το δικαιούμαστε όλοι μας. Κλείστε τους παράνομους που έκαναν είσβολή. Μην νομιμοποιήτε την καταστροφή τη δική μας και των παιδιών μας.
    Πείτε οχι στο ιντερνετ.

  • 30 Αυγούστου 2010, 18:47 | ΕΛΕΝΑ ΞΕΝΟΥ

    ΤΟ Γ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΩΣΤΟ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΑΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΘΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΤΕ ΣΤΟΝ ΟΠΑΠ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟΣΑ ΛΕΤΕ

  • 30 Αυγούστου 2010, 18:17 | marios

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ Α.ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
    ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΛΙΚΟΙ ΑΦΟΥ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΟΤΙ ΕΞΟΘΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΣΤΟ ΤΖΟΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΦΟΣΟΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΛΕΝΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΙΑ, ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥΣ

  • 30 Αυγούστου 2010, 18:08 | Χρήστος

    Τώρα που η Ε.Ε ( με τις τελευταίες αποφάσεις τις) δίνει το δικαίωμα καθαρά σε κάθε κράτος να αποφασίζει αν θα έχει μονοπώλιο η όχι εμείς κοιτάμε για μερικά πρόσκαιρα εκατομμύρια να ξε-πουλήσουμε τον τζόγο; Θέλουμε κάθε σπίτι να είναι ένα μικρό καζίνο; Θέλουμε πολίτες κλεισμένους στο σπίτι τους να καταστρέφονται; Μικρά παιδιά με τις κάρτες των γονιών τους να παίζουν ποκερ και ρουλέτα; Έλεος πια. Σώστε των κόσμο από τα νύχια των αρπακτικών του τζόγου. Αρκετοί έχουν καταστραφεί ήδη. Φτάνει πια. Οχι άλλα θύματα. Κλείστε τις παράνομες ιστοσελίδες καζίνο κλπ και αφήστε τον τζόγο μόνο στα επίγεια δίκτυα.
    Κλείσιμο των παρανόμων του ίντερνετ και όχι νομιμοποίηση τους.

  • 30 Αυγούστου 2010, 18:32 | ΧΑΡΗΣ Κ.

    Α. Δημιουργία ανταγωνιστικής αγοράς με εκχώρηση απεριόριστου αριθμού αδειών με καθορισμένο κόστος. Στην επιλογή αυτή δεν απαιτείται δημοπρασία. Η Ε.Ε.Π. καθορίζει τις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις για τον φάκελο υποβολής υποψηφιότητας.
    ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΓΙΚΗ ΦΡΑΣΗ.
    ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΠΑΠ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΟΥ ΤΡΩΩ 200 ΔΙΝΩ 5.
    ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ ΤΗΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΧΕΙΛΟΣ ΤΟΥ ΓΚΡΕΜΟΥ.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΟΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ.
    ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΕΙ ΣΤΟ ΨΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΤΡΩΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΣ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΟΠΑΠ. ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ.
    ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΧΩΡΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ.
    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.

  • 30 Αυγούστου 2010, 17:09 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΩΡ.

    Φυσικα και η σωστοτερη αποφαση που πρεπει να παρει η κυβερνηση ειναιτο Α. Δημιουργία ανταγωνιστικής αγοράς με εκχώρηση απεριόριστου αριθμού αδειών με καθορισμένο κόστος. Χωρις ομως να ζητησει υπερογκα ποσα για την αδειοδοτηση αυτων των εταιρειων ωστε να ειναι προθυμες να μπουν στην ελληνικη αγορα ετσι ωστε να εχει αποτελεσματικοτητα το μετρο.Δε μπορει να υπαρχει ενας μονο οργανισμος που να παρεχει στον πολιτη απο ρευμα (ΔΕΗ)εως και το στοιχημα(ΟΠΑΠ) γιατι ετσι δεν υπαρχει ανταγωνισμος,δεν υπαρχουν προσφορες υπαρχει μονο η κλεψια αφου ειμαι η μοναδικη εταιρεια προσφερω οτι θελω και σας παιρνω οσα θελω χωρις να εχω κανεναν απεναντι μου να με συναγωνιστει αρα κανω οτι θελω.Αν ειναι ετσι τοτε να κανουμε την Ελλαδα ενα απεραντο μονοπωλιο.Δεν γινεται το 2010 να μην υπαρχει ανταγωνιστικη αγορα για τον οποιοδηποτε τομεα ειτε στο διαδικτυακο χωρο ειτε οχι.

  • 30 Αυγούστου 2010, 17:04 | ΤΟΠΟΥΖΗΣ

    καλησπέρα το Α είναι η καλύτερη επίλογη
    πλήρης απελευθέρωση της αγοράς.
    και μην ακούω συνέχεια διάφορους να λένε καταστρέφει το ιντερνετ καταστρεφει ο οπαπ και τετοια διάφορα.
    ολοι ειμαστε ενηλικες και μεγαλα παιδακια και ξερουμε οτι οταν παιζουμε θα κερδισουμε και θα χασουμε.
    ετσι ειναι το παιχνιδι παλικαρια
    αλλοι κερδιζουν αλλοι χανουν
    οποιοι δεν θελουν μην παιζουν.
    ειτε αυτο λεγεται οπαπ ειτε ιντερνετ.
    απλα για οσουσ παιζουν και εχουν τα λογικα τους βλεπουν ολοι οτι και η ελλαδα εχει αναγκη τον ανταγωνισμο παντου.
    μονο ετσι υπαρχει δυνατη αγορά και αυτο δεν ισχυει μονο στο στοιχημα.
    ακου λεει καταστραφηκε. ε ασ προσεχε τι να καvουμε

  • 30 Αυγούστου 2010, 17:58 | παπας κωστας

    Ληστρικές αποδόσεις του ΟΠΑΠ;
    Πολύ καλό το παραμύθι και το κουτόχορτο που ταΐζουν τόσα χρόνια τους Έλληνες γνωστοί και μη κύριοι δημοσιογράφοι που τους διαφημίζουν φόρα παρτίδα αδιαφορώντας για νόμους και κράτος οταν ολο το ελληνικο κρατος υποβαλεται σε λιτοτητα και θυσιες ενω οι γκακστερ φοροδιαφευγουν .
    Ρίξτε μια ματιά στις αποδόσεις των «καλών» εταιριών στη Γαλλία μόλις τους επιβλήθηκε ο φόρος. Πολύ χειρότερες από του ΟΠΑΠ σε όλες τις διοργανώσεις!
    Αυτό θέλετε και φωνάζετε;
    Να σταματήσει να πληρώνει φόρους και ο ΟΠΑΠ, να μετακομίσει στη Μάλτα και το Γιβραλτάρ για να έχετε καλύτερες αποδόσεις;
    Επιτελους συμφωνω με την Γ’ επιλογη απου θα δοθει η αδεια στην ΟΠΑΠ ΑΕ, που συνεισφερει στην ελληνικη οικονομια και παραγει κοινωνικο εργο εργο ενω ειναι η μονη Εταιρεια που προσφερει 700 εκατ.ΕΥΡΩ τον χρονο στην ΕΛΛΑΔΑ.

  • 30 Αυγούστου 2010, 15:46 | ΣΟΦΟΚΛΗΣ

    Ηδη επρεπε η απελευθερωση αυτη να εχει γινει νωριτερα.

  • 30 Αυγούστου 2010, 15:29 | sakis papadopoulos

    kalispera se olous nomizo oti ayti i lisi einai i kaliteri.
    Α. Δημιουργία ανταγωνιστικής αγοράς με εκχώρηση απεριόριστου αριθμού αδειών με καθορισμένο κόστος. Στην επιλογή αυτή δεν απαιτείται δημοπρασία. Η Ε.Ε.Π. καθορίζει τις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις για τον φάκελο υποβολής υποψηφιότητας.
    sigoura kai i ellada xreiazetai ena anigma tis agoras.
    oxi mono diadiktiaka alla kai epigia.
    gia osous filous ehoun paei esto kai gia volta apo england meria
    kai exoun mpei se ena praktoreio willhill i ladbrokes klp…
    tha exoun dei sigoura tin terastia diafora os pros tin epagelmatikotita to kyros kai tin dinami aytwn ton etairiwn.
    ekei sigoura oi anilikoi den tzogaroun oute gia asteio.
    yparhoun bonus klp klp klp…. pragmata vevaia pou pote den prokeitai na doume apo to kafeneio tou opap.
    edo oi anoilikoi paizoun opote goustaroun.

    A kai pali A loipon.
    horis periorismous einai i eyropaiki agora.
    emeis giati prepei na perioristoume?????

  • 30 Αυγούστου 2010, 15:59 | giorgos

    Οι περισσότεροι που γραφουν εδώ και είναι ενάντια στην απελευθέρωση της αγοράς είτε είναι άσχετοι είτε έχουν προσωπικό συμφέρον (πράκτορες).
    Η αγορά πρέπει να απελευθερωθεί εντελώς (λύση Α), βάζοντας βέβαια συγκεκριμένους κανόνες. Οι εταιρείες που θα δημιουργηθούν θα πρέπει να έχουν έδρα στην Ελλάδα και να φορολογούνται εδώ. Να δείτε τότε έσοδα που θα υπάρξουν στο κράτος.
    Μια πρόταση είναι η φορολόγηση επί του τζίρου. Φυσικά όλη η νομοθεσία θα πρέπει να αφήνει περιθώρια ώστε οι εταιρείες να μπορούν να δίνουν ανταγωνιστικές τιμές στους πελάτες τους και όχι να τους ληστεύουν όπως κάνει σήμερα ο ΟΠΑΠ με την άδεια του κράτους. Αλλιώς το παράνομο στοίχημα θα συνεχίσει να μεγαλουργεί και να τρέφει το παρακράτος.

    DESTE TI EFARMOZETE STIN AUSTRIA 2% EPI TOU TZIROU 25% STA KA8ARA KAI 25% STA MERISMATA. KSIPMISTE EPITELOYS POLITIKOI TIS KAKIAS ORAS??

  • 30 Αυγούστου 2010, 15:00 | ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΡΑΙΑΝΟΣ.

    ΠΡΩΤΟΝ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΚΤΗΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΠΑΙΚΤΗΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ……

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ Ο ΟΠΑΠ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟΔΟΣΕΩΝ ΚΑΘΩ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΧ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΚΟΛ-ΓΚΟΛ ΚΛΠ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΟΥΜΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΖΙΝΟ 24ΩΡΕΣ ΤΠ 24ΩΡΟ 365 ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΛΑ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΚΟΥΜΠΙ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΘΑ ΒΓΩ ΧΑΜΕΝΟΣ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΛΕΤΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΚΙΑΛΛΟ, ΠΟΣΟΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΣΗΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ? ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΑΤΑΝΕ

    ΟΠΟΤΕ ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ
    ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΑΣ.

    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΔΩ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΤΟΤΕ ΣΩΘΗΚΑΜΕ ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ.

    Ο ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΙΚΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΣΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΤΕΤΟ ΝΑ ΙΣΗΧΑΣΟΥΜΕ.

  • 30 Αυγούστου 2010, 15:19 | ippos

    Οι περισσότεροι που γραφουν εδώ και είναι ενάντια στην απελευθέρωση της αγοράς είτε είναι άσχετοι είτε έχουν προσωπικό συμφέρον (πράκτορες).
    Η αγορά πρέπει να απελευθερωθεί εντελώς (λύση Α), βάζοντας βέβαια συγκεκριμένους κανόνες. Οι εταιρείες που θα δημιουργηθούν θα πρέπει να έχουν έδρα στην Ελλάδα και να φορολογούνται εδώ. Να δείτε τότε έσοδα που θα υπάρξουν στο κράτος.
    Μια πρόταση είναι η φορολόγηση επί του τζίρου. Φυσικά όλη η νομοθεσία θα πρέπει να αφήνει περιθώρια ώστε οι εταιρείες να μπορούν να δίνουν ανταγωνιστικές τιμές στους πελάτες τους και όχι να τους ληστεύουν όπως κάνει σήμερα ο ΟΠΑΠ με την άδεια του κράτους. Αλλιώς το παράνομο στοίχημα θα συνεχίσει να μεγαλουργεί και να τρέφει το παρακράτος.

  • 30 Αυγούστου 2010, 15:02 | SANTINISTAS

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ…….

    -Λοιπον,εχω αναφερθει σε σχολιο μου σε αλλο ερωτημα οτι εφοσον η κομισιον και δικαστικες αποφασεις εχουν δωσει το μονοπωλιακο δικαιωμα διοργανωσης και διαικπεραιωσης τυχερων παιγνιδιων στην ευχερεια της καθε κυβερνησης πρεπει ολα να ειναι κρατικα…
    -Τωρα λοιπον μιας και σωνει και καλα θελετε να ανοιξετε την αγορα του ιντερνετ για το στοιχημα -πραγμα που διαφωνω καθετα- να το κανετε ως εξης:
    -Χορηγηση αδειων οσων θελουν με καταληξη .gr αλλα,10.οοο.οοο ευρω τα 5 ετη η αδεια και προσοχη, φορος 10% ουτε πενηνταρακι παρακατω,ετσι θα παιζουν ολοι με τους ιδιους ορους…
    -Μετα,για να γλυτωσει ο κοσμος και η οικογενεια απο την διαλυση και τα 10.000.000 σπιτικα καζινο να πρεπει υποχρεωτικα για να παιξει καποιος η να εξαργυρωσει σε ρευστο πιθανα κερδη απο οποιοδηποτε παιγνιδι οποιασδηποτε αδειοδοτουμενης νομιμης εταιρειας να εχει προηγουμενος επισκεφθει πρακτορειο του οπαπ,να πληρωσει με ρευστο το ποσο που θα παιξει σε οποιαδηποτε εταιρεια η παιγνιδι,να παρει τυπωμενο σε δελτιο αριθμο συμμετοχης που θα ισχυει για παντα και θα του εξασφαλιζει την μοναδικοτητα της συμμετοχης του,κατοπιν να παει στο σπιτι του η σε οποιοδηποτε σημειο παροχης ιντερνετ να μπει σε καποια εταιρεια ακομη και του οπαπ και να παιξει.
    και εφοσον χασει η κερδισει να πρεπει να ξαναπαει σε πρακτορειο του οπαπ να εξαργυρωσει η να φορτωσει με ρευστο την καρτα του…
    -Φυσικα θα πρεπει να απαγορευτει καθε δυνατοτητα συμμετοχης με πιστωτικες και χρεωστικες καρτες ειτε western union ειτε py-cef και ολα τα συναφη,επισης εδω, απο την διαικπεραιωτικη διαδικασια πρεπει να εχει καποιο κερδος ο οπαπ και οι πρακτορες του που κατα την γνωμη μου θα τους αφησει ενα χρυσωμενο χαπι για το ΜΕΓΑΛΟ σαμποταζ που θα δεχτει ο κλαδος τους εαν και εφοσον ανοιχτει η αγορα σε δικα τους μεχρι τωρα παιγνιδια….. το υψος αυτης της αμοιβης νομιζω οτι δεν πρεπει να ειναι κατω απο 5% σε καθε συναλλαγη που θα πραγματοποιει ο μοναδικος αριθμος δελτιου συμμετοχης,εδω να διεκρινησω οτι καθε πελατης – παικτης θα εχει εναν και μοναδικο αριθμο που θα φορτωνει-εξαργυρωνει χρηματα σε οποιοδηποτε πρακτορειο στη ελλαδα και δεν θα μπορει να αποκτησει δευτερον για ολους τους ευνοητους λογους….
    -Η μεθοδος εχει και καποιες αλλες τεχνικες παραμετρους που αν χρειαστει ειμαι προθυμος να εξηγησω….
    -επισης αυτο να ισχυει και για τα αδειδοτουμενα εκτος οπαπ φρουτακια αλλα και για οσα τεχνικα παιγνιδια παρουν σχετικη αδεια και τα εγκαταστησουν διαφοροι επιχειρηματιες σε δικους τους χωρους,εδω να πω οτι θα επισκεπτεται οποτε θελει ο επιχειρηματιας ενα πρακτορειο του οπαπ για να παρει την αμοιβη του,αλλα για να παιξει καποιος θα πρεπει να πληρωσει πρωτα στον οπαπ.κι εδω υπαρχουν μερικες απλες τεχνικες λεπτομερειες…..
    Τωρα για να γινουν ολα αυτα πρεπει να γινει δεκτη η προταση μου αλλιως δεν θα πετυχετε με τιποτα- που ειναι η εξης:

    —ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΤΖΙΡΩΝ ΤΟΥ ΤΖΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ—

    -Εχουμε λοιπον,DE FACTO ορος σε ολες τις εταιρειες που θα παρουν αδεια,ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΟΠΑΠ….ετσι διασφαλιζονται τα παντα απο το τι τζιρους εκανε και τι πρεπει να πληρωσει στο κρατος μια εταιρεια μεχρι και το ποιος παιζει,ποσα,ποσα κερδισε,ποσα εισεπραξε σε ρευστο,τα ΠΑΝΤΑ δηλαδη……
    -ΑΝ οντως ειναι εχει καποιο ρολο η διαβουλευση και ισχυει δεν μπορειτε να αγνοησετε αυτη την προταση……..

    -Σας θυμιζω και παλι ομως,οπως στην αρχη οτι η θεση μου ειναι υπερ της απολυτου κρατικης ευθυνης διοργανωσης και διακινησης οποιουδηποτε τζογου στην ελλαδα…..

    Ευχαριστω και θα επανερθω σε αλλο αρθρο της διαβουλευσης….

  • 30 Αυγούστου 2010, 15:12 | Βασιλης

    Ναι θέλουμε η Ελλάδα να γίνει μια Μάλτα.

    Ένα απέραντο καζίνο, φρουτάκια, στοιχήματα, άλογα, τα πάντα ελεύθερα και προσβάσιμα από τον καθένα!

    Ας ανοίξει επιτέλους η αγορά, ας μπούνε οι φόροι που πρέπει και ας χορτάσει χρήμα το Ελληνικό κράτος από τον τζόγο με τον οποίο πάντα θα ασχολείται ο Έλληνας ανεξαρτήτως συνθηκών!

    Είναι ανόητο και ας είναι ανήθικο(μήπως είναι ηθικό να μας κόβονται τα δώρα, οι μισθοί, τα επικουρικά κλπ;;; ) να μην έχουμε εκμεταλευτεί ως χώρα τα τεράστια έσοδα που μπορεί να μας προσφέρει ο τζόγος. 1 δις ψάχνουν λένε τα δημοσιεύματα, 10 δις θα τους δώσει η φορολογία του τζόγου.

    ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ!