6. Θεωρείτε αναγκαία την αναμοριοδότηση των σχολείων; Αν ναι, συμφωνείτε με την προτεινόμενη διαδικασία αναμοριοδότησης;

  • 2 Μαΐου 2011, 22:59 | Κωνσταντίνος Κουμουστιβίδης

    ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΟΝΕΩΝ-ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
    ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
    ΓΑΛΗΝΟΥ 108 ΔΡΑΜΑ ΤΚ 661 00 τηλ. 6977874009, 6980788184
    Email : goneispma@gmail.com, http://goneispaidiwnmeanapiria.blogspot.com/

    2/5/2011

    Ως Σύλλογος Εκπαιδευτικών Γονέων Παιδιών με Αναπηρία συμμετέχοντας στη δημόσια διαβούλευση περί αποσπάσεων και μεταθέσεων εκπαιδευτικών προτείνουμε τα παρακάτω:
    1. Αναθεώρηση των περιπτώσεων α΄ και γ΄ της 1ης παραγράφου του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/1996 ώστε να συμπεριληφθούν όλες οι σοβαρές ασθένειες ή σύνδρομα ( πχ νοητική αναπηρία 67% και άνω) που δεν έχουν συμπεριληφθεί σε αυτό.
    2. Οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία 67% και άνω κατά τον διορισμό τους να τοποθετούνται αυτόματα στον τόπο διαμονής τους.
    3. Οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία 67% και άνω να προτάσσονται στις αποσπάσεις.
    4. Οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία 67% και άνω να τοποθετούνται κατά προτεραιότητα στα ΣΜΕΑΕ ΚΕΔΔΥ και να ισχύει πενταετής παραμονή σε ΣΜΕΑΕ σε όποιον τοποθετείται σε αυτά.
    5. Να υπάρξει πρόβλεψη για αποσπάσεις σε αναπληρωτές γονείς παιδιών με αναπηρία 67% και άνω, καθώς και ατόμων με αναπηρία, στους τόπους που τους εξυπηρετούν.

    Με Εκτίμηση
    Για το ΔΣ του Συλλόγου
    ο Πρόεδρος η Γεν. Γραμματέας
    Κουμουστιβίδης Κωνσταντίνος Πρασιάδου Σταυρούλα

  • 2 Μαΐου 2011, 22:51 | Ισμήνη Σακελλαριάδη

    Οι αναμοριοδοτήσεις που είναι δυσμενείς για τους εκπαιδευτικούς (μείωση μορίων ορισμένων περιοχών, π.χ. λόγω βελτίωσης της συγκοινωνίας), είναι άδικο να έχουν αναδρομική ισχύ (π.χ. κάποιος που υπηρέτησε σε ένα νησί όταν αυτό είχε κακή συγκοινωνία –συχνά οι εκπ/κοί αυτοί μπορούν να φεύγουν από το νησί μόνο στις διακοπές των Χριστουγέννων και του Πάσχα- να λάβει για τα χρόνια αυτά τα μόρια που άρχισαν να αντιστοιχούν στο συγκεκριμένο νησί όταν αυτό απέκτησε καλύτερη συγκοινωνία –π.χ. συγκοινωνία που επιτρέπει στους δημοσίους υπαλλήλους να φεύγουν τα Σαββατοκύριακα.

  • 2 Μαΐου 2011, 22:40 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ-Κ Λειτουργος Μ.Ε.Κλ.Καλλιτεχνικων

    Η μοριοδοτηση να σχετιζεται με την αποσταση απο την βαση του λειτουργου
    την δυσκολια προσβασης
    τις υποδομες της σχολ.μοναδας
    τις δυνατοτητες του μαθητικου δυναμικου.
    τις συνθηκες καληψης του ωραριου
    Οσο ποιο δυσκολα και απαιτητικα για τον λειτουργο, τοσο ποιο πολλα μορια.
    Ευχαριστω.

  • 2 Μαΐου 2011, 22:19 | Ταμ.Τ.

    Αναμοριοδότηση χρειάζεται να γίνεται σε τακτά χρονικά διατήματα, γιατί τα δεδομένα αλλάζουν πχ. η Εγνατία Οδός μετέβαλλε τις αποστάσεις από Θεσσαλονίκη. Είναι όμως απαράδεκτο η αναμοριοδότηση να ισχύσει αναδρομικά. Το σωστό θα ήταν να αρχίσει να ισχύει δύο χρόνια μετά,όσοι υπέβαλλαν αίτηση μετάθεσης είχαν υπόψη την παρούσα μοριοδότηση.
    Για την αναμοριοδότηση πρέπει να ληφθεί υπόψη ο γεωγραφικός και ο οδικός χάρτης της Ελλάδας και ευκολία πρόσβασης συνολικά. Δε γίνεται πχ. η Σύμη να δίνει λιγότερα μόρια από χωριά της ηπειρωτικής Ελλάδας.

  • 2 Μαΐου 2011, 19:09 | Σπυριδούλα Κ.

    Φυσικά και πρέπει να γίνει αναμοριοδότηση. Σε κάποιες περιοχές ενδεχομένως προς τα κάτω ,λόγω καινούριων οδικών δικτύων αλλά σε κάποιες προς τα πάνω λόγω των δύσκολων συνθηκών διαβίωσης (π.χ. Ελαφόνησος, Κυπαρίσσι -Νομός Λακωνίας)και να αλλάξουν και αναδρομικά.

  • 1 Μαΐου 2011, 03:41 | BM

    Χρειαζόμαστε μία ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ αναμοριοδότηση, όχι απλώς αναμοριοδότηση σχολείων. Αυτό βέβαια απαιτεί μεγάλο σθένος οπότε προς το παρόν θα βοηθούσε έστω να συνυπολογίζεται η απόσταση του τόπου συμφεροντος (στο οποίο θέλει να αποσπαστεί/μετατεθεί ο εκπαιδευτικός ) από τον τόπο υπηρεσίας με κάποιο χάρτη αποστάσεων. Η προτεινόμενη διαδικασία αναμοριοδότησης θα είναι ελλιπής γιατί βασίζεται μόνο στις γνώμες των συγκεκριμένων αιρετών κ μη που θα τις ορίσουν και στις απόψεις των κατα τόπων γραφείων εκπαίδευσης κ όχι απευθείας στις γνώμες των εκπαιδευτικών που βιώνουν το πρόβλημα από πρώτο χέρι.

  • 30 Απριλίου 2011, 23:57 | Γκουβεντάρης Άγγελος

    Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΕΧΕΙ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ . ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΠΩΣ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΙΝ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΧΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ. ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΤΟΥ ΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΕΝΟΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ Η ΜΙΑΣ ΒΙΟΤΕΧΝΙΑΣ.

  • Η αναμοριοδότηση πιθανόν πρέπει ελαφρώς να αλλάξει. ΌΧΙ ΟΜΩς ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥΗ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ…

    Ο Καλλικράτης έχει αλλάξει τη δομή της χώρας. Πρέπει να αλλάξουν και οι ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ, αλλά και οι μοριοδοτήσεις των σχολείων και οι συνηπηρετήσεις συζύγων, οι εντοπιότητες κλπ…
    ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΑ, ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ..

    ΕΔΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΥΠΔΒΜΘ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΣΤΑ Δ/ΘΜΙΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΕΙ..) –
    ΕΠΙΣΗΣ ΛΟΓΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ, ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ…

    ΠΡΟΣΟΧΗ –> ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ 15 ΜΟΝΑΔΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΑΝΤΙ 12, ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΔΥΣΜΕΝΗΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ (ΗΜΑΡΤΟΝ ΔΗΛΑΔΗ, ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ…)

  • 30 Απριλίου 2011, 00:21 | Παύλος

    Η μοριοδότηση των σχολείων χρειάζεται επανεξέταση, είναι προφανές σε όποιον έχει υπηρετήσει κάποια χρόνια ανά την Ελλάδα. Δεν είδα όμως να διευκρινίζεται το ζήτημα των μορίων που παίρνουν οι αποσπασμένοι, ιδίως στις υπηρεσίες: θα διατηρηθεί το αίσχος της μοριοδότησης με μόρια παραμεθορίου σε αυτούς που υπηρετούν σε Υπουργείο, γραφεία, κτλ;