Όταν περισσότερα πιστωτικά ιδρύματα, χρηματοδοτικά ιδρύματα ή εταιρίες διαχείρισης ή απόκτησης απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσεις (Ε.Δ.Α.Δ.Π. ή Ε.Α.Α.Δ.Π.) του ν. 4354/2015 κατέχουν ή διαχειρίζονται ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις έναντι του ίδιου οφειλέτη, ως προς τον οποίο υπάρχουν ενδείξεις ότι βρίσκεται σε παρούσα ή επαπειλούμενη αδυναμία εκπλήρωσης των οικονομικών του υποχρεώσεων αυτά δύνανται να συνεργάζονται, προκειμένου να επεξεργαστούν και να υποβάλλουν στον οφειλέτη κοινή πρόταση, με σκοπό την εξεύρεση βιώσιμης λύσης. Προς το σκοπό τούτο, τα ως άνω πρόσωπα δύνανται να ανταλλάσσουν μεταξύ τους όσες πληροφορίες απαιτούνται, προκειμένου να αξιολογήσουν τη βιωσιμότητα της επιχείρησης του οφειλέτη και να διαμορφώσουν τους όρους της κοινής πρότασης, την οποία θα υποβάλλουν, στο πλαίσιο του ισχύοντος κανονιστικού πλαισίου.
Άρθρο 17 – Λοιπές διατάξεις
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σκοπός – ορισμοί
- 58 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Πεδίο Εφαρμογής
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κριτήρια επιλεξιμότητας
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Υποβολή αίτησης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Περιεχόμενο αίτησης
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Διορισμός συντονιστή-Δικαίωμα αποποίησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Έλεγχος πληρότητας αίτησης και κοινοποίησή της στους πιστωτές
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Διαδικασία διαπραγμάτευσης – Υποχρεώσεις εχεμύθειας και ειλικρίνειας
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Υποχρεωτικοί κανόνες σύμβασης αναδιάρθρωσης οφειλών
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Αμοιβή του συντονιστή
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Διορισμός εμπειρογνώμονα
- 124 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Επικύρωση από το δικαστήριο
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Αναστολή εκτελέσεως
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Συνέπειες μη τήρησης της συμφωνίας – ανατροπή ή ακύρωση
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Συμμετοχή του Δημοσίου και των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Ηλεκτρονική πλατφόρμα εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Λοιπές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
21 Φεβρουαρίου 2017, 17:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
3 Μαρτίου 2017, 14:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σε
Στατιστικά
2 Σχόλια 386 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 12190 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Συνέργειες και Δικτυώσεις» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/2016
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Τροποποίηση του ν.3190/1955 περί εταιρειών περιορισμένης ευθύνης
- Νόμος Πλαίσιο για την Εποπτεία των Οικονομικών Δραστηριοτήτων και την Εποπτεία αγοράς προϊόντων
- Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014_104_ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου
- Σχέδιο Εθνικής Στρατηγικής για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και την Υπεύθυνη Επιχειρηματικότητα
- Εκσυγχρονισμός της Επιμελητηριακής Νομοθεσίας
- Αναμόρφωση, τροποποίηση και συμπλήρωση των διατάξεων του ν. 2251/1994 για την «Προστασία των καταναλωτών»
- «Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.)»
- «ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΟΦΕΙΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ»
- Προκηρύξεις καθεστώτων αναπτυξιακού νόμου ν.4399/2016
- Απλοποίηση διαδικασιών σύστασης επιχειρήσεων
- Σχέδιο Νόμου «Νέο Θεσμικό πλαίσιο για την άσκηση οικονομικής δραστηριότητας και άλλες διατάξεις»
- Θεσμικό πλαίσιο για τη δημιουργία καθεστώτων Ενισχύσεων Ιδιωτικών Επενδύσεων για την περιφερειακή και οικονομική ανάπτυξη της χώρας
- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΕΣ ΕΛΙΕΣ
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στο Εξαιρετικό Παρθένο και Παρθένο Ελαιόλαδο
- Ανάθεση και Εκτέλεση Συμβάσεων Έργων, Μελετών, Προμήθειας Αγαθών και Υπηρεσιών - Βιβλίο Ι
- Ρυθμίσεις θεμάτων νόμου 3299/2004 (ΦΕΚ Α’ 261) και 3908/2011 (ΦΕΚ Α’ 8) και άλλες διατάξεις
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
- Πλαίσιο Λειτουργίας Υπαίθριων Εμπορικών Δραστηριοτήτων
- Ανάθεση και Εκτέλεση Συμβάσεων Έργων, Μελετών, Προμήθειας Αγαθών και Υπηρεσιών - Βιβλία ΙΙ και ΙΙΙ
- ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ...
- ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ...
δεν είδα πουθενά για την ευθύνη των εκπροσώπων του Δημοσίου και των πιστωτικών ιδρυμάτων. Εάν δεν υπάρξει σχετικός νόμος κανείς δεν θα υπογράψει ρυθμίσεις και διαγραφές
Στις διατάξεις του ως άνω νόμου πρέπει να ενταθούν και να απαλλάγούν από χρέη σε ασφαλιστικούς οργανισμούς, άνευ άλλης διαδικασίας, φυσικά πρόσωπα ή επιχειρήσεις νομίμως πτωχεύσασες κατά το διάστημα της τελευταίας 20ετίας και πάντως πριν την 31.12.2016.
Η παραπάνω διάταξη πρέπει να συμπεριληφθεί ούτως ώστε να απαλλαγούν από την ομηρεία χρεών άτομα που αδυνατούν να «κλείσουν» τι εταιρείες τους λόγω χρεών από ασφαλιστικές εισφορές του παρελθόντος, που βρίσκονται ήδη σε ώριμη, μη παραγωγική ηλικία, στην πλειοψηφία τους άνεργοι (σχεδόν προ συντάξεως αλλά χωρίς να έχουν συμπληρώσει το 67ο έτος) και σίγουρα δεν μπορούν να ενταχθούν στην εισηγούμενη ρύθμιση. Για το πλήθος παρόμοιων υποθέσεων που εκκρεμούν -στα ασφαλιστικά κυρίως ταμεία- στους εν λόγω πολίτες, επεβλήθησαν αναδρομικά, με καθυστέρηση 20ετίας και ενώ ήταν ήδη άνεργοι, πρόστιμα λόγω καθυστερημένων οφειλών του παρελθόντος, ενώ οι αρμόδιες υπηρεσίες παρέβλεψαν τυχόν υπάρχουσα νόμιμη πτώχευση της εταιρείας τους κατά το παρελθόν. Συνέπεια: Κατασχέσεις ανάξιων λόγου υπολοίπων λογαριασμών και κατασχέσεις ακινήτων από κοινούς θνητούς (και όχι εκατομμυριούχους). Αφανισμός της μεσαίας τάξης.
Οι προσαυξήσεις λόγω είτε παράλειψης αναζήτησης οφειλών είτε αγνόησης της πτωχευτικής διαδικασίας, ολέθριες. Οι τόκοι των χρεών που βεβαιώθηκαν, υπέρογκοι. Τα ποσά αστρονομικά και μη ρεαλιστικά, μη έχοντα σχέση με τα αρχικά οφειλόμενα (ακόμη και αν αγνοήσει κανείς τη μεσολαβήσασα νόμιμη πτώχευση) Οι υπηρεσίες ανίκανες να χειριστουν το ζήτημα διοικητικά. Επόμενη διαδικασία: Ατέρμονοι και πολυέξοδοι δικαστικοί αγώνες για το αυτονόητο.
Ο σκοπός προφανής: Τα εν λόγω ποσά εμφανίστηκαν στους δανειστές ως ισοδύναμα (εν δυνάμει και όχι εν τοις πράγμασι εισπράξιμα).
Και όλα αυτά, παρά τις περί του αντιθέτου προεκλογικές δεσμεύσεις και υποσχέσεις του Πρωθυπουργού ότι δεν θα πειραχθούν οι νομίμως πτωχεύσαντες.