Άρθρο 26 Μοριοδότηση της εμπειρίας υποψηφίων για την κάλυψη θέσεων του κλάδου ΔΕ Φύλαξης-Πληροφόρησης των ειδικοτήτων ΔΕ Ημερήσιων Φυλάκων Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων και ΔΕ Νυχτοφυλάκων Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους

 

Στις διαδικασίες επιλογής προσωπικού του Υπουργείου Πολιτισμού, μέσω του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού, για την κάλυψη θέσεων του κλάδου ΔΕ Φύλαξης-Πληροφόρησης των ειδικοτήτων ΔΕ Ημερήσιων Φυλάκων Μουσείων και Αρχαιολογικών χώρων και ΔΕ Νυχτοφυλάκων Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους, στις οποίες εφαρμόζεται η περ. β’ της παρ. 1 του άρθρου 29 του ν. 4765/2021 (Α’ 6), περί των κριτηρίων επιλογής προσωπικού με σειρά προτεραιότητας, η εμπειρία που έχει αποκτηθεί από την άσκηση καθηκόντων φύλακα σε μουσείο ή σε αρχαιολογικό χώρο μετά από τη λήψη του αντίστοιχου τίτλου σπουδών βαθμολογείται με δεκαεπτά (17) μονάδες ανά μήνα και για συνολική εμπειρία μέχρι εξήντα (60) μήνες και με επτά (7) μονάδες ανά μήνα για τους υπόλοιπους είκοσι τέσσερις (24) μήνες. Η εμπειρία στο αντικείμενο της θέσης άνευ αντίστοιχου τίτλου σπουδών βαθμολογείται σύμφωνα με το πρώτο εδάφιο της περ. β’ της παρ. 1 του άρθρου 29 του ν. 4765/2021.

  • 14 Μαρτίου 2024, 07:48 | ΜΑΝΌΛΗΣ

    Το άρθρο 26 είναι σωστότατο απ’όλες τις απόψεις! Θεωρητικά και πρακτικά!
    Είμαι υπέρ και το καταθέτω κι εγώ!

  • 14 Μαρτίου 2024, 07:52 | Μαρία Α

    Συγχαρητήρια κυρία Υπουργέ!!

    Το άρθρο 26 διασφαλίζει και αναγνωρίζει την πρόκριση όλων των Φυλάκων Μουσείων και αρχαιολογικών χώρων!!

    Είμαστε ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΨΗΦΙΣΗΣ!

  • 14 Μαρτίου 2024, 06:08 | Αντωνης

    Η εργασία του φύλακα αρχαιοτήτων είναι στα μουσεία και στους αρχ χώρους.Μπραβο στο υπουργείο που αναγνωρίζει την προσφορά τους !

  • 14 Μαρτίου 2024, 06:49 | ,Σονια

    ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ…ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ…ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΘΟ ..

  • 14 Μαρτίου 2024, 06:07 | ΣΟΦΙΑ

    τόσα σχόλια θετικά ως προς το άρθρο 26 που αποδίδει δικαιοσύνη
    και διορθώνει λάθη ετών. μπράβο στο υπουργείο που ανταμείβει τους εργαζόμενους του όπως κάνουν κι άλλα υπουργεία (Υγειας,εργασίας κ α).Τα αρνητικά σχόλια

    δεν έχουν τεκμηριωμένα επιχειρήματα στην μη ψήφιση του αρθρου εκεί φαίνεται η αμάθεια και ο τραμπουκισμος.Κυρια Υπουργε έχετε την συμπαράσταση μας.Ο πολιτισμός θα λάμψει!!!

  • 14 Μαρτίου 2024, 06:24 | Αν δρεας

    το άρθρο 26 έπρεπε να είχε ψηφιστεί χρόνια πριν …συγχαρητηρια Υπουργε που έστω και τώρα υπάρχει δικαιοσύνη.

  • 14 Μαρτίου 2024, 03:54 | Δίκαιος

    Να μην ισχύσει το άρθρο 26, ή αν είναι να ψηφιστεί τελικά ο συντελεστής να πάει στα 10-12 μόρια αλλά να αφορά για τις προκηρύξεις που θα εκδοθούν μετά την επικείμενη. Δεν αλλάζουμε έτσι ξαφνικά τα κριτήρια τελευταία στιγμή κατά το δοκούν. Διαφορετικά υπάρχει σκοπιμότητα και δόλος!

  • 14 Μαρτίου 2024, 02:28 | Σκεφτείτε

    Η προκήρυξη που θα βγει για τις 450 θέσεις κατά πάσα πιθανότητα θα εκδοθεί μέσα σε μια ευρύτερη ενιαία για ΔΕ κατηγορία εκπαίδευσης 2500-3000 θέσεων. Είναι πολύ πιθανό με όλα αυτά τα σκανδαλώδη φωτογραφικά κόλπα στα οποία είναι masterminds όλοι ανεξαιρέτως οι πολιτικοί μας, να προσβληθεί νομικά από μερίδα συναδέλφων (δικαίως κατά την γνώμη μου παρότι ωφελούμαι κατά τύχη) και τελικά να μην εκδοθεί καν.
    Μήπως αυτό ήθελε εξαρχής το υπουργείο;;; Και μας έβαλε να σκοτωνόμαστε μεταξύ μας. Ωφελημένοι και Αδικημένοι.
    Λέω τώρα εγώ…

  • 14 Μαρτίου 2024, 02:16 | Νίκη

    Το γεγονός και μόνο ότι έχουν γίνει 400 σχόλια πάνω κάτω στο συγκεκριμένο μόνο άρθρο δείχνει σε πόσο περίεργα μονοπάτια έχει περιέλθει το υπουργείο. Η πλειοψηφία διαφωνεί όπως είναι αυτονόητο και το αποτυπώνει καθαρά. Οι υπόλοιποι γράφουν 15-20 σχόλια ο καθένας για να φαίνονται πολλοί. Το ΑΣΕΠ έχει προσοντολόγιο που ισχύει για όλους. Εσείς κυριολεκτικά θέλετε να καταργήσετε την αριστεία με όλα αυτά, η υποτιθέμενη κυβέρνηση των αρίστων όπως είπε και ένας άλλος συνάδελφος. Πραγματικά δεν έχετε τον Θεό σας.
    ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΈΣ ΠΡΟΚΗΡΎΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΟΧΕΥΜΈΝΗ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΉ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΣΤΙΓΜΉ!
    ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ Ο ΒΑΘΜΌΣ ΝΑ ΜΕΤΡΉΣΕΙ ΞΑΝΑ ΕΠΙ 55 ΜΟΡΙΑ! Ή επί 85 για να καλύψει την αδικία αυτή που μαγειρεύετε.
    ΜΑΖΕΥΤΕΊΤΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΣΥΝΆΔΕΛΦΟΙ!
    ΦΙΔΙΑ ΚΟΛΟΒΑ 🤮

  • 14 Μαρτίου 2024, 02:21 | Giota

    Δέχομαι διαμαρτυρίες από πολλά άτομα που έγραψαν σχόλιο εμπεριστατωμένα κατά του εν λόγω φωτογραφικού άρθρου, τα οποία ισχυρίζονται ότι δεν δημοσιεύτηκε ποτέ για κάποιον λόγο. Δεν γνωρίζω αν είναι σφάλμα του συστήματος ή αν υπάρχει κοπτοραπτική για να δημιουργούνται εσφαλμένες εντυπώσεις.
    Συνοψίζοντας πρέπει να αποσυρθεί για λόγους αξιοκρατίας, ισονομίας, ισοπολιτείας και ίσων ευκαιριών. Εάν θέλετε τόσο πολύ να ξεχωρίσετε την εμπειρία στις φυλάξεις του υπουργείου πολιτισμού, να ορίσετε ότι μόνο αυτή θα λαμβάνει 7 μόρια ανά μήνα και καμιά άλλη.

  • 14 Μαρτίου 2024, 01:10 | giannis

    Είναι άδικο να συγκρίνεται 84 μήνες προϋπηρεσίας στο υπουργείο πολιτισμού με έναν βαθμό.δεν μπορεί ένας άνθρωπος ο οποίος θυσιάζει τόσα πολλά πράγματα προκειμένου να δουλεύει αποκλειστικά στο υπουργείο πολιτισμού και να έχει κάθε χρονο τέσσερις μήνες κενό για να μην έχει κόλλημα που σημαίνει πάντα ότι πρέπει να μπαίνει στην ανεργία που άλλες χρονιες πληρώνεται και αλλες χρονιες δεν πληρώνεται να μην εχει σημασια και να εχει περισσοτερο ο βαθμος.επίσης δεν μπορεί να έχει τόσο μεγάλη σημασία ένας βαθμός που γνωρίζουμε πολύ καλά ότι παλιότερα γενικά δεν εμπαιναν μεγάλοι βαθμοί.επί προσθέτως δεν μπορεί να έχει σημασία ένας βαθμός που κρίνετε σε σε ενα τρίωρο που μπορεί να σε άρρωστος ή να μην είσαι καλά γενικά και να έχει τοση σημασία για τη ζωή σου και τέλος και μόνο που δεν μπορείς αυτό να το διορθώσεις με το να ξαναγράψεις ας πουμε καλύτερα και το παντρεύεσαι για όλη σου την ζωή είναι τραγικά κακό. υπηρεσία πάνω από όλους και από όλα.

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:03 | Δημήτρης

    Το άρθρο 29 το φτιάχνει η εξουσία αλλά όχι η αλήθεια. Έτσι το καταρρίπτει η πραγματικότητα και το ΣΤΕ όπου θα προσφύγω αν ψηφιστεί

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:58 | Αντρέας

    Κυρία Μενδώνη, Ούτε εγώ θα ήμουν καλός αρχαιοφύλακας αν εργαζόμουν χωρίς να ακολουθώ το καθηκοντολόγιο, αλλά ούτε και εσύ θα μείνεις στην ιστορία ως χρηστός άρχων αν αποφάσιζεις χωρίς να ακολουθείς τους υπάρχοντες νόμους

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:19 | Χαρά Σ.

    Η άριστη πολιτεία είναι εκείνη που υπακούει στους νόμους και όχι στους πολιτικούς. Ας αφήσουμε τον νόμο του ΑΣΕΠ να λειτουργήσει και ας αφήσουν οι πολιτικοί τα παιχνίδια τους.

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:19 | Νίκος Βελλής

    Η φαντασία ορισμένων είναι τέτοια, που προτείνουν να καταργηθεί τελείως ο συντελεστής της βαθμολογίας και να μετράει μόνο της προϋπηρεσίας. Ο ρόλος του ΑΣΕΠ είναι η διατήρηση της αξιοκρατίας σε μια ευνομούμενη πολιτεία. . Λυπάμαι και πραγματικά εύχομαι οι συνάδελφοι να το τρέξουν δικαστικά πλέον για να κοπεί το γέλιο σε όλους αυτούς τους λούμπεν τύπους που στηρίζουν φωτογραφικές διατάξεις.

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:06 | Κατερίνα

    Είναι ένα περιττό άρθρο και όπως όλοι οι περιττοί νόμοι δεν είναι καλοί νόμοι, αλλά παγίδες για να αρπάζουν την ζωή όσων αδικούνται. Να μην ψηφιστεί

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:03 | Σάντρα

    Το άρθρο 26 πρέπει να εξεταστεί στην επιτροπή θεσμών που θα πάει υπό το πρίσμα των και υπό το πρίσμα των δεινών που θα προκαλέσει αν εφαρμοστεί λάθος καθώς εφαρμογή του λίγες μέρες πρίν βγεί η προκήρυξη που εκκρεμεί από το 2022 μόνο δεινά θα φέρει σε όλους μας

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:20 | Μάκης Σωτηρόπουλος

    Με τη συγκεκριμένη διάταξη πλήττονται βασικές αρχές του διοικητικού δικαίου, όπως η αρχή της προστατευόμενης εμπιστοσύνη του πολίτη.
    Στις 2 προκηρύξεις που βγήκαν την τελευταία 20ετία και αφορούσαν επιλογή μόνιμου φυλακτικού προσωπικού για τα μουσεία (2Κ/2009 και 8Κ/2018), δεν προβλεπόταν τέτοιου είδους μοριοδότηση, όπως αυτή προωθείται με το άρθρο 26. Υπάρχουν άτομα που αφού πήραμε το πτυχίο του φύλακα μουσείων και αρχαιολογικών χώρων, λόγω του περιορισμού εργασίας των 2 ετών που αρχικά επέβαλε το ίδιο το κράτος αναγκαστήκαμε να πάμε να δουλέψουμε σε φυλάξεις χώρων εκτός δημοσίου, με την βεβαιότητα ότι την προϋπηρεσία αυτή την αναγνωρίζει ισότιμα το ΑΣΕΠ, όπως κάνει μέχρι και σήμερα. Για ποιο λόγο προτείνεται η αλλαγή των όρων που διέπουν τέτοιου είδους προκηρύξεις απροειδοποίητα και διαταράσσεται ο προγραμματισμός που έχουμε κάνει ως οικογενειάρχες, ως άνθρωποι και ως πολίτες;
    Στο άρθρο 26 όπως ανέφεραν και άλλοι, τίθεται θέμα αντισυνταγματικότητας καθώς είναι ενάντια στο πνεύμα πρόσφατων αποφάσεων του Συμβουλίου της επικρατείας όπως η απόφαση με αριθμό 192/2022 της Ολομέλειας του ΣΤΕ.
    Πάντως ακόμα και αν ληφθεί η απόφαση για μια υπέρμετρη μοριοδότηση συγκεκριμένης κατηγορίας υποψηφίων, αυτή δεν μπορεί και δεν πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ, αλλά να αφορά την προϋπηρεσία που θα αποκτηθεί μετά την έκδοση του παρόντος νόμου. Άρα το σωστό είναι να υπάρχει μεταβατική διάταξη που θα προβλέπει κάτι ανάλογο.

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:30 | Γεωργία Τ

    Μετά το τέλος της προηγούμενης προκήρυξης προσπαθούν με καθε τρόπο να «τοποθετήσουν» συγκεκριμένη μερίδα αρχαιοφυλάκων..
    Καταργώντας από ειδικές κατηγορίες μεχρι μείωση του βαθμού για να τα φέρουν στα μέτρα τους!!!Ντροπη να μιλάμε για κράτος Δικαίου οταν ενα μικρό διάστημα πριν την έκδοση της προκήρυξης αλλάζουν μοριοδοτήσεις!!

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:09 | Στέλλα

    Το άρθρο 26 προκαλεί γέλιο σε δύο τύπους ανθρώπων: σ’ αυτούς που παρακάμπτουν τον νόμο του ΑΣΕΠ και σ’ αυτούς που το παρασκευάζουν για να εξυπηρετήσουν την δική τους πελατεία

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:16 | Vasilis K

    Ενώ έχει γίνει ήδη διορθωτική πράξη για να επέλθει μια ισορροπία υποβιβάζοντας το βαθμό πτυχίου από 55 σε 30 μόρια, δεν υπάρχει κανένα νόημα μια δεύτερη διόρθωτικη (;) πράξη παρά μόνο αφήνει υπόνοιες για σκόπιμη εξυπηρέτηση συγκεκριμένων ομάδων υποψηφίων. Μόνα ζυγά δικά τους.

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:22 | Γεωργία

    Το άρθρο 26 καταπατάει την αρχή της αναλογικότητας καθώς μεταβάλει με άνισο τρόπο τα κριτήρια κατάταξης. Το θέμα είναι Συνταγματικό καθώς το Σύνταγμα της χώρας σκοπό έχει να προστατεύει τα πρακτικά και ουσιαστικά δικαιώματα, και όχι να αναπτύσσει θεωρίες, όπως αυτές που αναπτύσσουν οι περισσότεροι εδώ μεσα

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:23 | Λαυρέντης

    Όταν τα ήθη είναι επαρκή, οι νόμοι είναι περιττοί. Όταν τα ήθη είναι ανεπαρκή, οι νόμοι είναι ανεφάρμοστοι. Διαλέγετε και παίρνετε.

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:39 | Demis K

    Άδικη η τροποποίηση που επιχειρείται να περάσει. Δημιουργεί ανισότητες μεταξύ των συμμετεχόντων και οφείλει συγκεκριμένα συμφέροντα. Δεν αλλάζει τίποτα σε αυτή τη χώρα. Ακόμα υπάρχει πελατειακό κράτος και φωτογραφικές προκηρύξεις. Να αποσυρθεί και να εφαρμοστεί το νόμιμο.

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:11 | Παρασκευάς Κούτσικος

    μια ομάδα πιστοποιημενων με βαθμους 10-13 και εμπειρια ανω των 60 μηνων κανει τα παντα για να διοριστει,κοβει και ραβει στα μετρα που θελει,η υπερμοριοδοτηση των 17 μοριων το μηνα θα καταπεσει γιατι ειναι αντισυνταγματικη και δεν υπαρχει η αρχη της ισοτητας,γιατι αυτοι που εχουν πιστοποιση αρχαιοφυλακων και δουλευουν στον ιδιωτικο τομεα και εχουν παμπολλους μηνες προυπηρεσιας θα μοριοδοτηθουν με 7 μορια το μηνα και οι αλλοι με 17?η εμπειρια που αποκταται ειτε στο δημοσιο τομεα ειτε στον ιδιωτικο μοριοδοτειται με 7 ,αλλιως να βαλουμε και ηλικιακα ορια,η να βαλουμε να προηγουνται οσοι εχουν το c2 και μετα το c1 και οσοι εχουν b2 στην γλωσσα να αποκλειονται στις αιτησεις,ο,τι συμφετει τον καθενα,απλα ειναι τραγικο ολο αυτο,αυτοι οι πιστοποιημενοι αρχαιοφυλακες που μοχθησαν και πηγαν στον ιδιωτικο τομεα η σε αλλες φυλαξεις για να αποκτησουν εμπειρια θα παρουν 7 μορια και οι αλλοι που πηγαν στα μουσεια 17,μαλιστα η αρχη της ισοτητας.

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:30 | Μαρία

    Τα αγάλματα μας έχουν συνηθίσει και θέλουν να πάμε για δουλειά.
    Πλέον θα γίνουμε παλιότεροι από τον Παρθενώνα και παραμένουμε συμβασιούχοι και χωρίς επαγγελματική κατοχύρωση.
    Μπράβο στην υπουργό με το άρθρο προς ψήφιση που προστατεύει τους αρχαιοφύλακες!

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:53 | Μάρκος

    Οι νόμοι είναι όπως οι παροιμίες. Πάντα βρίσκουμε έναν που να δικαιολογεί την παράβαση ενός άλλου. Το άρθρο 26 παραβιάζει τον νόμο του ΑΣΕΠ αλλά και προηγούμενες αποφάσεις του ΣΤΕ

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:48 | Λινάρδος

    Υπουργέ μου δεν είσαστε εδώ για να παραβιάσετε νόμους. Είσαστε εδώ για να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε νόμους για το κοινό καλό. Το συγκεκριμένο άρθρο παραβιάζει τον νόμο του ΑΣΕΠ και διχάζει ανθρώπους που αύριο θα πρέπει να συνεργαστούν στενά

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:41 | Spyros

    μπορεί να γίνει η εξής τροποποίηση:μέχρι του 60 μήνες να έχει συντελεστή 10 μόρια ο βαθμός αντί 7. Τα 17 είναι ] υπερβολικά και ουσιαστικά στερούν τις ελπίδες διορισμού ανθρώπων με υψηλό βαθμό και ξένες γλώσσες. Μην τα ισοπεδώνετε όλα παρακαλώ εκεί στο υπουργείο. Να υπάρχει ένα μέτρο που να είναι δίκαιο το δυνατόν για όλους. Ευχαριστώ

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:39 | Ευτυχία

    Iσονομια και ισοπολιτεια 2 εννοιες που παραγκωνιζονται πληρως.
    Υπαρχει ορισμενος απο τον ΑΣΕΠ ο τροπος διορισμου τακτικου προσωπικου για τους ΔΕ με κριτηρια συγκεκριμενα για ολες τις θεσεις δημοσιου ποιος ο λογος να αλλαξει τελευταια στιγμη ο τροπος μοριοδοτησης της εμπειριας για τους αρχαιοφυλακες κ ν μπει η ειδικη εμπειρια οταν μαλιστα το γνωριζουν ολοι καθως κ ο ΑΣΕΠ οτι υπαρχει δεδικασμενο αντισυνταγματικοτητας και επικαλουμενοι αυτο το δεδικασμενο το μονο σιγουρο πως θα κριθει κ αυτη η προκηρυξη των 450 αρχαιοφυλακων αντισυνταγματικη.

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:15 | Ada

    Είμαι πιστοποιημένος φύλακας μουσείων και αρχαιολογικών χώρων. Δουλεύω τα τελευταία 3 χρόνια ως φυλακτικό προσωπικό σε πολυκατάστημα. Έχω δουλέψει παλιότερα άλλα 2 χρόνια και σε μουσείο. Στον ιδιωτικό τομέα έχω έρθει αντιμέτωπος με πολύ πιο δύσκολες καταστάσεις απ ότι στο μουσείο. Από πού προκύπτει ότι η προϋπηρεσία φύλαξης στο μουσείο σε κάνει καλύτερο φύλακα; Γιατί πιστοποιημένος είμαι έτσι κι αλλιώς. Δεν το συζητάμε αυτό. Από το πολυκατάστημα έχω αποτρέψει και κλοπές και έχω έρθει αντιμέτωπος με πολύ δύσκολες καταστάσεις. Στο μουσείο δεν θυμάμαι ποτέ να έγινε κάτι τέτοιο, εκτός και αν έγινε και δεν το θυμάμαι να το είπαν στις ειδήσεις. Η αιτιολόγηση της διάταξης δεν έχει λογική.Μην Κοροϊδευόμαστε. Όλο αυτό είναι φωτογραφικό. Δεν πρόκειται για την καλύτερη φύλαξη των μουσείων. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ και δεν πρέπει να εφαρμοστεί ως ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ.
    Αντί να μας ευχαριστούν κάποιοι που πήγαμε να δουλέψουμε στον ιδιωτικό τομέα με τις χειρότερες συνθήκες και πολύ μικρότερους μισθούς, ώστε να μπορούν αυτοί να μπαίνουν κάθε χρόνο στα 7μηνα, προσπαθούν να περάσουν φωτογραφική διάταξη για τους εαυτούς τους. Ε όχι. Αυτό δεν μπορεί να περάσει.

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:11 | αναστασης

    όλο αυτό με την αυξημένη μοριοδοτηση βολεύει κάποιους λίγους π θέλουν να διοριστούν δίπλα στο σπίτι τους ή έστω απλά να διοριστούν και να αφήσουν νέους εκτός με το έτσι θέλω γτ είναι παλιοί. Δεν λέω όλοι έχουμε δικαίωμα στον διορισμό καταλαβαίνω κ τους παλιούς αλλά πρέπει να επικρατεί ισότητα και ισονομία.

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:47 | Χρυσούλα

    Το παρακάτω σχόλιο νομίζω ότι προσφέρει κάποια λύση. Συμφωνώ απόλυτα:

    12 Μαρτίου 2024, 23:40 | Νίκος Φ.Μόνιμος ΣύνδεσμοςΕπειδή πολλά ειπώθηκαν τις τελευταίες ημέρες, καλό θα ήταν να συνοψίσουμε τις τοποθετήσεις που γίνανε μήπως και μπορέσουμε να βρούμε μια κάποια άκρη.Από την μια πλευρά υπάρχουν πολλά σχόλια κυρίως παλαιών συμβασιούχων αρχαιοφυλάκων, τα οποία συμφωνούν με τη ρύθμιση του Υπουργείου Πολιτισμού, καθώς θεωρούν ότι με την προτεινόμενη ρύθμιση:– Θα μπορέσει επιτέλους μια μερίδα αρχαιοφυλάκων να μονιμοποιηθεί, καθώς ο χαμηλός βαθμός με τον οποίον πήραν την πιστοποίηση του πτυχίου τους (λόγω αυστηρής βαθμολόγησης των γραπτών που έγινε κάποιες χρονιές) δεν τους αφήνει μεγάλα περιθώρια ώστε να διοριστούν με άλλον τρόπο.– Θα είναι καλύτερη η φύλαξη των μουσείων, αφού αυτοί που θα προσληφθούν θα έχουν μεγαλύτερη εξειδικευμένη προϋπηρεσία στον χώρο των μουσείων.– Καλώς διαχωρίζεται και μοριοδοτείται παραπάνω η προϋπηρεσία στα μουσεία, καθώς διαφέρει από τη προϋπηρεσία που αναγνωρίζεται σε άλλου είδους φυλάξεις.Από την άλλη μεριά υπάρχουν πολλά σχόλια νεότερων συμβασιούχων αρχαιοφυλάκων με αυξημένα σχετικά τυπικά προσόντα καθώς και πιστοποιημένων αρχαιοφυλάκων οι οποίοι όμως έχουν προϋπηρεσία εκτός μουσείων, τα οποία διαφωνούν με τη ρύθμιση την οποία χαρακτηρίζουν φωτογραφική και υποστηρίζουν ότι πρέπει να αποσυρθεί από το νομοσχέδιο διότι:– Είναι αντισυνταγματική η υπερμοριοδότηση συγκεκριμένης κατηγορίας υποψηφίων, καθώς πλήττει τις αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας και ότι γι αυτό υπάρχει και η πρόσφατη σχετική απόφαση 192/2022 της ολομέλιας του ΣτΕ.– Παραβιάζεται η ασφάλεια του δικαίου, καθώς η διάταξη αυτή αιφνιδιάζει τους υποψηφίους λίγο πριν βγάλει το ΑΣΕΠ προκήρυξη για αρχαιοφύλακες, και ότι πρέπει να εφαρμοστούν τα κριτήρια μοριοδότησης που ισχύουν για όλες τις προκηρύξεις Κ του ΑΣΕΠ αφού δεν είναι δυνατόν να αλλάζουν τα κριτήρια την τελευταία στιγμή.– Δεν μπορεί να υπάρχει διαφοροποίηση στην μοριοδότηση της εμπειρίας του νυχτοφύλακα μουσείων καθώς δεν κάνει κάτι διαφορετικό από έναν απλό νυχτοφύλακα, αφού όταν εργάζεται το μουσείο είναι κλειστό, ενώ με την υπερμοριοδότηση των ημερήσιων φυλάκων πλήττεται η αρχή της αναλογικότητας καθώς δεν μπορούν με όσα υπόλοιπα μόρια και αν διαθέτουν να διοριστούν αυτοί σε σχέση με αυτούς που υπερμοριοδοτούνται.Σέβομαι τις απόψεις όλων και σίγουρα ο καθένας έχει το δίκαιο του. Εξαρτάται από τη πλευρά που το βλέπει κανείς. Όμως υπάρχουν και οι υπόλοιποι που το σημαντικότερο γι αυτούς είναι απλά η προκήρυξη να προχωρήσει χωρίς προβλήματα, όπως είναι και το σωστό. Ελπίζω να μην ταλαιπωρηθούμε άλλο. Πρέπει να γίνει ένας συμβιβασμός ώστε όλοι να νιώθουν ικανοποιημένοι. Όχι πλήρως ικανοποιημένοι ίσως, όμως τόσο όσο να μην νιώθουν και αδικημένοι.
    Η άποψη μου λοιπόν είναι ότι ένας έντιμος συμβιβασμός θα μπορούσε να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε η υπερμοριοδότηση να παραμείνει μόνο στην κατηγορία των ημερήσιων αρχαιοφυλάκων, περιορισμένη στα 7 x 1,25 = 8,75 μόρια ανά μήνα (συνολικά 1,75*60= 105 μόρια). Ως αντιστάθμισμα, προτείνω ταυτόχρονα να προβλεφθεί διάταξη η οποία θα δίνει στους παλαιότερους πιστοποιημένους αρχαιοφύλακες τη δυνατότητα να προσμετράται η προϋπηρεσία τους και πέρα των προβλεπόμενων 84 μηνών (έως τους 120 μήνες, 36 x 7 =252 επιπλέον μόρια), ώστε ακόμα και αν δεν διοριστούν με αυτή την προκήρυξη, να διοριστούν με την επόμενη. Με αυτό τον τρόπο δεν θα παραμείνουν για πάντα στο καθεστώς του συμβασιούχου.Καταλαβαίνω ότι φτάσαμε στο σημείο στο οποίο όλοι είναι αδικημένοι… Όμως δεν μπορούμε να διορθώνουμε την όποια αδικία έχει γίνει εις βάρος μας, αδικώντας κάποιον άλλον. Και το σημαντικότερο ίσως: Πρέπει να βρούμε μια κοινά αποδεκτή λύση, όποια και αν είναι αυτή, καθώς είτε ως μόνιμοι είτε ως συμβασιούχοι πάλι στον ίδιο χώρο θα πρέπει να εργαστούμε. Εκτός και αν δεν τα βρούμε και αναγκαστούμε όλοι μαζί να ψάχνουμε για δουλειά κάπου αλλού.
    Κατόπιν των ανωτέρω ελπίζω η πρόταση μου να αξιολογηθεί δεόντως και να εισακουσθεί. Σας ευχαριστώ.

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:26 | Natassa

    Επικαλούμαι το αίσθημα δικαίου, την επιστημοσύνη της κυρίας υπουργού, για την όσο το δυνατόν ορθότερη λειτουργία των Μουσείων και ζητώ να αποσύρει το νομοσχέδιο που όπως είναι διατυπωμένο φαίνεται φωτογραφικό και στην υπηρεσία του πελατειακού Κράτους. Προτάσσει και υπερμοριοδοτεί την εμπειρία, που ναι μεν είναι ένας σημαντικός παράγοντας ωστόσο εις βάρος των άλλων προσόντων και εξόφθαλμα δυσανάλογα. Να ισχύσει η ισχύουσα μοριοδοτηση των κριτηρίων πρόσληψης τακτικού προσωπικού που έκρινε το ΑΣΕΠ, ότι πρέπει να εφαρμόζεται για την επιλογή προσωπικού, όπως είναι γνωστή από την έναρξη ισχύος της το 2021, σύμφωνα με την οποία ο κάθε ενδιαφερόμενος φρόντισε να αξιοποιήσει τις επιλογές του για να ενισχύσει τα προσόντα του. Μην απαξιώνετε τα προσόντα μας, είναι άδικο και πλήττει την ισοτιμία.
    Αντιλαμβάνομαι ότι κάποιοι πανηγυρίζουν καθώς τους ωφελεί η επιδιωκόμενη αλλαγή αλλά όπως διαβάζω επικεντρώνονται στην εμπειρία, κανείς νοήμων πολίτης δεν μπορεί να το επιβραβεύσει.

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:22 | Βαλάντης

    Θεωρω αδιανοητο να υπαρχουν ακομα συμβασιουχοι στα μουσεια που δουλευουν 15 και 20 χρονια τωρα! Πρεπει να δοθει προτεραιοτητα σε αυτα τα ατομα καποια στιγμη! ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΎΝ ΌΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΈΤΩΣ ΧΩΡΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΆΡΘΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙΩΝΟΥΝ ΤΙς ΕΡΓΑΤΙΚΕς ΔΙΑΚΔΙΚΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥς ΕΡΓΑΖΟΠΜΕΝΟΥς ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΊΕς

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:02 | Γιάγκος

    Η διαφορά εμπειρίας μεταξύ νέων και παλαιών πιστοποιημένων αρχαιοφυλακων είναι λιγότερη των δύο ετών.Την διαφορά κάνει η ΥΠΕΡΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ που έχει κριθεί ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ από το ΣΤΕ με τελεσίδικη απόφαση.Για ποιο λόγο λοιπόν το ΥΠΠΟ προωθεί τη ρύθμιση;

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:08 | Λίνα

    Υπουργέ μου δεν είσαστε εδώ για να παραβιάσετε νόμους. Είσαστε εδώ για να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε νόμους για το κοινό καλό. Το συγκεκριμένο άρθρο παραβιάζει τον νόμο του ΑΣΕΠ και διχάζει ανθρώπους που αύριο θα πρέπει να συνεργαστούν στενά

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:38 | giannis

    Είναι άδικο να συγκρίνεται 84 μήνες προϋπηρεσίας στο υπουργείο πολιτισμού με έναν βαθμό.δεν μπορεί ένας άνθρωπος ο οποίος θυσιάζει τόσα πολλά πράγματα προκειμένου να δουλεύει αποκλειστικά στο υπουργείο πολιτισμού και να έχει κάθε χρονο τέσσερις μήνες κενό για να μην έχει κόλλημα που σημαίνει πάντα ότι πρέπει να μπαίνει στην ανεργία που άλλες χρονιες πληρώνεται και αλλες χρονιες δεν πληρώνεται να μην εχει σημασια και να εχει περισσοτερο ο βαθμος.επίσης δεν μπορεί να έχει τόσο μεγάλη σημασία ένας βαθμός που γνωρίζουμε πολύ καλά ότι παλιότερα γενικά δεν εμπαιναν μεγάλοι βαθμοί.επί προσθέτως δεν μπορεί να έχει σημασία ένας βαθμός που κρίνετε σε σε ενα τρίωρο που μπορεί να σε άρρωστος ή να μην είσαι καλά γενικά και να έχει τοση σημασία για τη ζωή σου και τέλος και μόνο που δεν μπορείς αυτό να το διορθώσεις με το να ξαναγράψεις ας πουμε καλύτερα και το παντρεύεσαι για όλη σου την ζωή είναι τραγικά κακό. υπηρεσία πάνω από όλους και από όλα

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:18 | Περίανδρος

    Όποτε μια ομάδα «Α» προσπαθεί να επιβάλει με νόμο τις δικές της απόψεις και συμφέροντα στον «Β», η ομάδα «Α» είναι κατά πάσα πιθανότητα πολιτικοι «απατεώνες».

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:08 | Maria

    Τα υπουργεία υποβάλλουν αιτήματα και προσχέδια στο ΑΣΕΠ.
    Το ΑΣΕΠ είναι αυτό που επεξεργάζεται τις αιτήσεις και ουκ ολίγες φορές τις έχει επιστρέψει πίσω στους φορείς για σημαντικές παρατυπίες.
    Πιστεύω ότι κι αυτή τη φορά το ΑΣΕΠ θα λειτουργήσει ως ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ και θα διασφαλίσει την ίση μεταχείριση των υποψηφίων,θα προασπίσει την αξιοκρατική διαδικασία επιλογής όπως ακριβώς κάνει στις ΣΟΧ και κυρίως θα εφαρμόσει το άρθρο 95 παρ.5 του Συντάγματος σύμφωνα με το οποίο Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙ

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:00 | Eirini

    Η υπερμοδιοδότηση με 150% ευνοεί μόνο μια συγκεκριμένη μερίδα πιστοποιημένων οι οποίοι είτε γιατί είχαν την οικονομική άνεση να εργάζονται μόνο περιστασιακά σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία είτε γιατί δεν είχαν τα προσόντα να εργαστούν στον ιδιωτικό τομέα απέκτησαν μεγάλη εμπειρία. Το προσοντολόγιο του 2021 που η παρούσα κυβέρνηση έχει ψηφίσει δεν αναφέρει πουθενά την διάκριση μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα ούτε γίνεται λόγος για υπερμοριοδότηση και μάλιστα όταν η διάκριση αυτή έχει κριθεί από την ελληνική δικαιοσύνη ως αντισυνταγματική. Δεν μιλάμε για μια επιπλέον μοριοδότηση 2-3 μορίων η οποία θα μπορούσε να δώσει ενδεχομένως μια ώθηση στους συμβασιούχους ως επιβράβευση μιλάμε για μια υπερμοριοδότηση της τάξεως του 150% που αποκλείει όλους του άλλους υποψηφίους. Η απόφαση αυτή με βρίσκει εντελώς αντίθετη.

  • 14 Μαρτίου 2024, 00:33 | Eleni

    Η ρύθμιση που θέλει να εισάγει το συγκεκριμένο άρθρο είναι παρόμοια με την διάταξη που έκρινε αντισυνταγματική το ΣΤΕ με την πρόσφατη 192/2022 απόφαση της ολομέλειας του, διότι αντίκεινται στις συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας. Όμως πάνω απ όλα, η συγκεκριμένη διάταξη κακοποιεί την αρχής της αναλογικότητας, καθώς η επιπλέον μοριοδότηση που δίνει σε μια συγκεκριμένη μερίδα υποψηφίων είναι της τάξεως του 150% και δεν μπορεί να δικαιολογηθεί από οποιαδήποτε διαφοροποίση των συνθηκών κάτω από τις οποίες αποκτήθηκε η εμπειρία αυτή αυτή. Ίσως μια προσαύξηση της εμπειρίας της τάξεως του 20-25% (1 με 2 μονάδες ανα μήνα) να μπορούσε να σταθεί, αλλά και πάλι για ποιο λόγο να μπλέκουμε με τα δικαστήρια και γιατί να υπάρχει αυτή η κατά το δοκούν απόκληση από τις γενικές αρχές μοριοδότησης του ΑΣΕΠ;

  • 13 Μαρτίου 2024, 23:25 | Γίωργης Κρήτη

    Τα πραγματικά επιχειρήματα έχουν αποτυπωθεί σε πάνω από 250 σχόλια της διαβούλευσης
    Εισάγεται στα ξαφνικά υπερμοριοδότηση ενός προσόντος δυσανάλογα μεγάλη και μόνο για συγκεκριμένους μήνες σε μια και μόνον ειδικότητα λίγο πριν βγει η σχετική προκήρυξη για αυτήν.
    Αυτό αντίκειται στην αξιοκρατία, στις αρχές της αναλογικότητας, στις ίσες ευκαιρίες στην πρόσληψη σύμφωνα με το καταστατικό του ΑΣΕΠ και όπως αναφέρθηκε ήδη το ΣτΕ έχει κρίνει αντισυνταγματικές αντίστοιχες διατάξεις.

  • 13 Μαρτίου 2024, 23:09 | Μενέλαος

    Άμεση απόσυρση του εν λόγω άρθρου απαιτεί η πλειοψηφία. Άλλωστε και τα δικαιώματα του ενός να θίγονται μπορεί να κινηθεί δικαστικά και να δικαιωθεί απ’ το ΣτΕ. Εμείς επιθυμούμε να προχωρήσει η προκήρυξη.
    Συνεπώς η μόνη λύση είναι να το πάρετε πίσω ή να μπει το πολύ ένα +25% στα 7 μόρια.
    Φυσικά μπορείτε εναλλακτικά να ορίσετε ως μόνη αποδεκτή εμπειρία τη φύλαξη σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους. Αυτό είναι το πιο δίκαιο όλων!

  • 13 Μαρτίου 2024, 23:45 | Πέτρος

    Διαφωνω με το άρθρο 26 γιατί είναι άδικο να προηγούνται αυτοί μόνο με τη μεγαλύτερη προϋπηρεσία. Όλοι προσφέρουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου καθώς καλύπτουν πλήρως τις προδιαγραφές του επαγγελματία αρχαιοφύλακα όπως αυτές περιγράφονται από την UNESCO για την καλύτερη λειτουργία των μουσείων αλλά και από τον κώδικα δεοντολογίας του ICOM ο οποίος προκρίνει τη σημασία της εξειδίκευσης όλων των εργαζομένων των μουσείων. Το άρθρο 26 έρχεται σε αντίθεση με την εξειδίκευση που ζητάει το ICOM και διορίζεί όλους όσους είναι χαμηλόβαθμοί καιέχουν μια δυο συμβάσεις παραπάνω από τους άλλους

  • 13 Μαρτίου 2024, 23:32 | ΗΛΙΑΣ

    Το άρθρο θα ψηφιστεί.
    Όλοι αυτοί που κράζουν θα μονιμοποιηθούν.
    Θα δηλώσουν υποψήφιοι συνδικαλιστές.
    Θα χαιρετίζουν την καθε ενέργεια του υπουργείου.
    Θα κάνουν κήρυγμα σε νεότερους πόσο έμπειροι είναι και πόσο αγωνίστηκαν το 2024 να προκριθεί η προϋπηρεσία για τους εξειδικευμένους διπλωματούχους φύλακες ώστε να απολαμβάνουν τωρα τα επαγγελματικά δικαιώματα που θα έχουν αποκτηθεί.

    ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΆΡΘΡΟΥ 26, μέχρι να σβήσει ο ήλιος!

  • 13 Μαρτίου 2024, 23:22 | Γιώργος

    Από τη στιγμή που το αντικείμενο της εργασίας είναι συγκεκριμένο: ήτοι Φύλαξη Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων, υπάρχουν δημόσια ΙΕΚ που προσφέρουν εξειδικευμένη εκπαίδευση στο αντικείμενο και οι πιστοποιημένοι απόφοιτοι αυτών είναι υπερπολλαπλάσιοι όσων πρόκειται να προσλάβει το κράτος, δεν έχει κανένα νόημα η μοριοδότηση ‘ειδικής εμπειρίας’ με 17 μόρια/μήνα και δεν νοείται να πάρει ούτε ένα μόριο οποιαδήποτε άλλη μη συναφής φύλαξη (πχ. σε Νοσοκομεία, εμπορικά κέντρα, σούπερ μάρκετ, αποθήκες…κοκ). Αλλιώς ας μοριοδοτήσουμε και ‘όσους φυλάνε κατουρημένες ποδιές’…

  • 13 Μαρτίου 2024, 23:43 | Νίτσα

    Πραγματικά ένα σοβαρό επιχείρημα που να μην περάσει το άρθρο 26 δεν άκουσα

  • 13 Μαρτίου 2024, 23:19 | Χρήστος

    Ένας άχρηστος νόμος που αδυνατίζει τον χρήσιμο νόμο του ΑΣΕΠ! Το υπουργείο να μην προχωρήσει σε αυτό το άρθρο

  • 13 Μαρτίου 2024, 23:33 | Μαρία Δαλ.

    Ο σκοπός ενός του νόμου δεν είναι να καταργήσει ή να περιορίσει, αλλά να διαφυλάξει και να μεγεθύνει την ελευθερία. Το συγκεκριμένο άρθρο λειτουργεί περιοριστικά για όλους όσους έχουν εργαστεί και στον ιδιωτικό τομέα με ίδια καθήκοντα και περιορίζει τις πιθανότητες διορισμού στην προκήρυξη που εκδίδεται σύμφωνα με πληροφορίες σε λίγες ημέρες. Ενοείται ότι διαφωνώ και θα παλαίψω για να καταπέσει στο ΣΤΕ