Άρθρο 10 Κατάργηση της Γενικής Γραμματείας Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Οικονομικών. Σύσταση θέσεων Διοικητικού Προσωπικού Ε.ΣΤ.Α.. Οργανισμός Ε.ΣΤ.Α.

8. Η Γενική Γραμματεία Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδος (Ε.Σ.Υ.Ε.), η οποία συστάθηκε με το Π.Δ. 224/1986 (ΦΕΚ Α’91), καταργείται.

Όλες οι αρμοδιότητες της ΕΣΥΕ όπως ορίζονται στο άρθρο 1 του Π.Δτος 224/1986, ανήκουν και ασκούνται εφεξής από την Ε.ΣΤ.Α.

Όπου στις ισχύουσες διατάξεις αναφέρεται Γενική Γραμματεία Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδος (Ε.Σ.Υ.Ε.) ή Εθνική Στατιστική Υπηρεσία της Ελλάδος (Ε.Σ.Υ.Ε.), νοείται εφεξής η Ελληνική Στατιστική Αρχή (Ε.ΣΤ.Α.).

Όλες οι οργανικές μονάδες της Γενικής Γραμματείας της Ε.ΣΥ.Ε. καθώς και το προσωπικό που οργανικά ανήκει σε αυτές και οι υπάρχουσες κενές θέσεις, μεταφέρονται στην Ελληνική Στατιστική Αρχή. Μεταφέρονται, επίσης οι υφιστάμενες προσωποπαγείς καθώς και το προσωπικό που υπηρετεί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. Το προσωπικό που μεταφέρεται κατατάσσεται στα ίδια μισθολογικά κλιμάκια και διατηρεί το σύνολο των αποδοχών που λαμβάνει κατά την έναρξη ισχύος του Νόμου αυτού.

Προσωπικό που υπηρετεί στη Γενική Γραμματεία της Ε.Σ.Υ.Ε. με απόσπαση, συνεχίζει να υπηρετεί στην Ε.ΣΤ.Α. μέχρι τη λήξη της απόσπασής του.

  • 9 Δεκεμβρίου 2009, 12:33 | GIANNIS

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΗΝΗΣΗ, ΑΝ ΔΕ ΔΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΟΛΛΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΨΕΥΔΕΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ.
    ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ;;;;;;;;;;
    TO EXETE ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΑΥΤΟ;;;;;;
    ΠΑΝΤΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

  • 7 Δεκεμβρίου 2009, 11:08 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΑΚΚΗΣ

    Είμαι ένας εκ των 49 εργαζομένων που προσλήφθηκαν τον ιούνιο με σύμβαση έργου 2 ετών! Κριτήριο πρόσληψης ήταν οι αυξημένες σπουδέσ και συγκεκριμένα η κατοχή και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, για να φέρουμε εις πέρας έργο αυξημένων απαιτήσεων!Πιο συγκεκριμένα στόχος του έργου μας είναι ο εξευρωπαισμός των μεθόδων συλλογής και αποτύπωσης των στατιστικών στοιχείων, όπως αναγράφει και το σχετικό ΦΕΚ! Από ότι βλέπω όμως ούτε αναφορά γίνεται για την παρουσία μασ αλλα ούτε και για πιθανή μας συνεργασία με τα νέα 10 άτομα, με τα οποία μπορούμε να αποτελέσουμε μοχλό ανάπτυξης της υπηρεσίας μας! Θα ήθελα λοιπόν με την παρουσα τοποθέτηση να εκφράσω την ανησυχία μου, που έχει ως στόχο με πιστη στο κοινό αισθημα περί κοινωνικής στατιστικής υπηρεσιας για το καλό όλων των συμπολιτών μας , για το πώς θα επιτεφχθει αυτή η συνεργασία!

    Με εκτίμηση Σακκής Δημήτριος

  • Παρ. 1 Παρότι προβλέπεται κατάργηση της ΓΓ ΕΣΥΕ, δεν υπάρχει πρόβλεψη ως προς το Εθνικό Συμβούλιο Στατιστικής, το οποίο έχει συσταθεί με ειδική νομοθεσία (άρθρο 8 Ν. 1819/1988 Φ.Ε.Κ. Α΄ 256, όπως ισχύει τροποποιημένο). Ως προς την καταργούμενη ΓΓ ΕΣΥΕ, ελλείπει η πρόβλεψη μεταβατικών διατάξεων.
    Παρ. 4 Μη επαρκής ρύθμιση, χρήζει εξειδίκευσης. Δεν υπάρχει πρόβλεψη ως προς ειδικές διατάξεις που αφορούν σε υπηρεσιακά θέματα των εργαζομένων στη ΓΓ ΕΣΥΕ (όπως αυτές του π.δ. 208/1996, Φ.Ε.Κ. Α΄ 165). Απαιτείται εξειδίκευση της αναφοράς στο «σύνολο των αποδοχών» των εργαζομένων, με ρητή αναφορά σε κάθε επιμέρους κονδύλιο αυτών και εγγύηση διατήρησης αυτών υπέρ του συνόλου του προσωπικού της υπηρεσίας, δηλαδή τόσο υπέρ των ήδη υπηρετούντων όσο και υπέρ των μελλοντικώς προσληφθησομένων. Απαραίτητη αναφορά σε εγγύηση διατήρησης των αυτών αποδοχών (αναλυτικώς αναφερομένων) ακόμη και σε περίπτωση περαιτέρω μεταβολής της νομικής μορφής ή του τρόπου οργάνωσης και λειτουργίας της αρχής. Απαραίτητη αναφορά στο κοινωνικοασφαλιστικό καθεστώς των εργαζομένων και σε διασφάλιση αυτού. Απαραίτητη η αναφορά σε κατάρτιση οργανισμού της αρχής. Απαραίτητη η αναφορά σε ζητήματα που αφορούν σε εργαζομένους στη ΓΓ ΕΣΥΕ με συμβάσεις έργου και συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου.

    Σημείωση: Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Υπαλλήλων της ΓΓ ΕΣΥΕ ενδιαφέρεται για την διασφάλιση της ανεξάρτητης λειτουργίας της ΓΓ ΕΣΥΕ και την αξιοπιστία των δημοσίων στατιστικών στοιχείων. Διαφωνεί επί της αρχής με το σχολιαζόμενο προσχέδιο νόμου, διότι θεωρεί ότι με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις δεν επιτυγχάνεται ο επιδιωκόμενος σκοπός. Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Υπαλλήλων της ΓΓ ΕΣΥΕ προκρίνει την ενίσχυση του ήδη υφισταμένου Εθνικού Συμβουλίου Στατιστικής με εποπτικές αρμοδιότητες και τη διασφάλιση της ανεξάρτητης λειτουργίας του, σύμφωνα και με τις σχετικές συστάσεις της E.E. (βλ. αναλυτικά υπόμνημα Πανελληνίου Συλλόγου Υπαλλήλων ΓΓ ΕΣΥΕ στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.esye.webs.com). Ο παρών σχολιασμός κατ’ άρθρο του προσχεδίου δεν αίρει την επί της αρχής επιφύλαξη του Πανελληνίου Συλλόγου Υπαλλήλων ΓΓ ΕΣΥΕ ως προς την όλη προτεινόμενη ρύθμιση.

  • 4 Δεκεμβρίου 2009, 13:38 | paris

    Όσο αναφορά το θέμα των υπαρχόντων υπαλλήλων της ΕΣΥΕ, πληροφοριακά να ενημερώσω ότι υπάρχουν αυτή τη στιγμή 49 συμβασιούχοι 2ετούς έργου στα κεντρικά της υπηρεσίας και οι οποίοι δεν αναφέρονται πουθενα μέσα στο νομοσχέδιο , δεν θα έπρεπε;
    Είμαι ένας από αυτούς.
    Ευχαριστώ

  • 4 Δεκεμβρίου 2009, 10:56 | Κατερίνα

    Τέλος πάντων. Βλέπω πως έχουμε χάσει τη μπάλα. Εδώ βρισκόμαστε για να σχολιάσουμε το νομοσχέδιο και όχι για να κουτσομπολεύουμε την τσέπη των άλλων. Δεν είναι δική μας δουλειά πόσα λεφτά παίρνει ο καθένας και τι έσοδα έχει. Ούτε είμαστε εμείς οι αρμόδιοι να κρίνουμε αν κάποιοι υπάλληλοι αξίζουν τα λεφτά που παίρνουν και να το παίζουμε κριτές. Εσείς που είστε αγωνιστές, τίμιοι και ανώτεροι άνθρωποι αμα σας δώσουν το οποιοδήποτε επίδομα ή κάποια αύξηση στο μισθό σας πείτ娻οχι ευχαριστούμε, δεν θα πάρουμε».Άμα σας τα δίνανε να μην τα παίρνατε.

  • 4 Δεκεμβρίου 2009, 10:21 | Αγγελικη Πολιτη

    Ως χρήστης στατιστικών στοιχείων που παράγει η ΕΣΥΕ έχω διαπιστώσει πως η υπηρεσία αυτή είναι από τις λίγες παραγωγικές υπηρεσίες του δημοσίου.

    Από προσωπική εμπειρία διαπίστωσα πως οι υπάλληλοι της υπηρεσίας είναι εξυπηρετικοί και γνώστες των θεμάτων, με διάθεση όχι μόνο αποστολής στοιχείων αλλά και διευκρινίσεων. Η αξία των στατιστικών ερευνών που παράγει η ΕΣΥΕ είναι μεγάλη και οι όποιες αλλαγές που πρέπει να προωθήσει η κυβέρνηση πρέπει να έχουν κατεύθυνση τη στελέχωση της ΕΣΥΕ με νέο δυναμικό, τη χρήση νέων τεχνολογιών και την ενίσχυση της ανεξαρτησίας της.

    Με το παρόν, όμως, προσχέδιο νόμου δεν ενισχύεται η λειτουργική ανεξαρτησία της ΕΣΥΕ, μάλλον το αντίθετο, αφού ο Υπουργός Οικονομικών διορίζει τα κυριότερα μέλη του Διοικητικού συμβουλίου και ορίζει το ύψος των αποδοχών του Προέδρου του Δ.Σ. της Ε.ΣΤ.Α.

    Συμφωνώ με την πρόταση πολλών ότι θα ήταν πολύ καλύτερο εάν ο Γενικός Γραμματέας ήταν άτομο εγνωσμένης αξίας με μεγάλη εμπειρία στην παραγωγή στατιστικών και το οποίο θα ορίζεται με μεγάλη πλειοψηφία της Βουλής.

    Το πρόβλημα δεν λύνεται με μια αλλαγή νομικού πλαισίου και ονομασίας. Χρειάζεται ουσιαστική μελέτη και ενίσχυση του έργου της ΕΣΥΕ. Η παραγωγή στατιστικών στοιχείων μιας χώρας είναι πολύ σημαντική υπόθεση και χρειάζονται αλλαγές ουσίας και όχι εντυπωσιασμού.

  • 4 Δεκεμβρίου 2009, 08:26 | Αντώνης Παλαιολόγος

    Όπως έχει, ήδη, σχολιασθεί και από άλλους συμμετέχοντες στη διαβούλευση του εν λόγω Προσχεδίου Νόμου για τη σύσταση της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής ( Ε.ΣΤ.Α.) συμπεραίνεται ότι υπάρχει μια αποσπασματική και ασαφής συρραφή άρθρων για το νέο θεσμικό πλαίσιο που επιχειρείται να προσλάβει η Γ.Γ. ΕΣΥΕ, άρθρων, που ,αν μη τι άλλο, διατυπώνουν με πολύ προχειρότητα και αβασάνιστα το νέο οργανικό σχήμα της Στατιστικής Υπηρεσίας και τη λειτουργία της, άρθρων, που επισύρουν κινδύνους για την εύρυθμη λειτουργία και αποτελεσματικότητα μιας υπηρεσίας, που από της συστάσεως του Ελληνικού Κράτους μέχρι σήμερα έχει συμβάλει αποφασιστικά στις μέχρι σήμερα κοινωνικοοικονομικές πολιτικές του.

    Προσωπικά, θα περίμενα ένα προσχέδιο νόμου περισσότερο κατατοπιστικό, για πραγματική διαβούλευση, το οποίο θα περιείχε όλα εκείνα τα στοιχεία, που θα προσδιόριζαν με σαφήνεια την αναγκαιότητα θεσμικής ¨μετάλλαξης¨ της Γ.Γ. ΕΣΥΕ σε Ε.ΣΤ.Α και την αποτελεσματική λειτουργία της , που με επιχειρήματα και όχι με αερολογίες, όπως συμβαίνει αυτή τη στιγμή από μερίδα σχολιαστών ,που δεν έχουν καμιά σχέση με το θεματικό αντικείμενο της ΕΣΥΕ, θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε σε μια πραγματική διαβούλευση για να επιφέρουμε μέσα από τη σύνθεση των διαφόρων σχολίων το επιθυμητό αποτέλεσμα.

    Παρόλα αυτά θεωρώ ότι το Π.Δ. 30/96 ( ΦΕΚ. 21 / τ.Α΄ / 2.2.1996 ) –Κώδικας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης – ΝΠΔΔ , θα βοηθούσε πολύ προς την κατεύθυνση μιας γόνιμης διαβούλευσης, αφού περιέχει πολλά άρθρα, τα οποία απουσιάζουν παντελώς από το προσχέδιο νόμου ,στο οποίο κρίνονται απαραίτητα με σχετικές τροποποιήσεις.

    Με βάση το ανωτέρω νομικό πλαίσιο, θα ήθελα , λοιπόν , να κάνω τις ακόλουθες επιγραμματικές επισημάνσεις που απαιτούν μεγαλύτερη εμβάθυνση για την πληρότητα του προσχεδίου νόμου, επισημάνσεις που σχετίζονται με :

    1.τον σκοπό της Ε.ΣΤ.Α.
    2.τις σχέσεις της Ε.ΣΤ.Α με άλλους φορείς.
    3.τις αρμοδιότητες , την μεταβίβαση αρμοδιοτήτων και την ανάθεση αρμοδιοτήτων.
    4.τις συμβάσεις.
    5.τα όργανα της Ε.ΣΤ.Α. , τις αρμοδιότητες και τη λειτουργία των οργάνων της.
    6.τον διορισμό και την τοποθέτηση του προέδρου, αντιπροέδρου και λοιπών οργάνων.
    7.τις υποχρεώσεις των συμβούλων.
    8.την παραίτηση των οργάνων.
    9.την εποπτεία των πράξεων.
    10.τις ενστάσεις , προσφυγές κατά των αποφάσεων.
    11.τις ευθύνες των οργάνων.
    12.τις διοικητικές κυρώσεις.
    13.τα έσοδα – την οικονομική διοίκηση – την περιουσία.
    14.τις διαδικασίες για μελέτες, έργα και λοιπές εργασίες.
    15.την οργάνωση των υπηρεσιών.
    16.τα θέματα προσωπικού ( προσλήψεις, τοποθετήσεις, μετακινήσεις, αποσπάσεις, μετατάξεις )
    17.την κατάρτιση εσωτερικού οργανισμού λειτουργίας
    18.τα μισθοδοτικά θέματα
    19.την εφαρμογή των διατάξεων του Κώδικα Δημοσίων Υπαλλήλων.

    Για όλα τα ανωτέρω θέματα αλλά και για άλλα περισσότερο συγκεκριμένα θα πρέπει να συσταθεί ειδική ομάδα εργασίας για την καταγραφή, μελέτη και μετουσίωση τους σε νομικό πλαίσιο.

    Επιπρόσθετα θα ήθελα να κάνω και την ακόλουθη τοποθέτηση :

    § Προσθήκη άρθρου – Μεταβατικές διατάξεις.

    1.Ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας της Ε.ΣΤ.Α. που προβλέπεται στο άρθρο…….. καταρτίζεται μέσα σε προθεσμία τριών ( 3 ) μηνών από την έναρξη λειτουργίας της Ε.ΣΤ.Α.
    2.Από της καταργήσεως της Γ.Γ. ΕΣΥΕ η Ε.ΣΤ.Α. υπεισέρχεται αυτοδίκαια σε όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του Δημοσίου που προήλθαν από την άσκηση των αρμοδιοτήτων της καταργούμενης Γ.Γ. ΕΣΥΕ
    3.Οι θέσεις που θα συσταθούν με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας της Ε.ΣΤ.Α. καλύπτονται κατά προτεραιότητα με μετατάξεις από το προσωπικό της παρ. 5 , του άρθρου 10 του παρόντος νόμου, που υπηρετεί στην Ε.ΣΤ.Α. κατά το χρόνο δημοσίευσής του .
    Οι μετατάξεις γίνονται ύστερα από αίτηση των υπαλλήλων που υποβάλλεται στο Δ.Σ. της Ε.ΣΤ.Α. μέσα σε δύο χρόνια από τη δημοσίευση του ως άνω Οργανισμού με κοινή απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του αρμόδιου κατά περίπτωση Υπουργού και είναι υποχρεωτικές για την υπηρεσία. Η δυνατότητα της παραγράφου αυτής παρέχεται και στους υπαλλήλους που είχαν υπηρετήσει στην Γ.Γ. ΕΣΥΕ την τελευταία τριετία από τη δημοσίευση του ως άνω Οργανισμού κατά την διαδικασία της παραγράφου αυτής.
    4.Κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος νόμου μετατάξεις του προσωπικού της παρ. 5, του άρθρου 10 , δύνανται να γίνουν στην Ε.ΣΤ.Α, πριν τη λήξη της απόσπασής του , κατά παρέκκλιση της ανωτέρω παρ.3, για την κάλυψη πραγματικών και επειγουσών αναγκών της Ε.ΣΤ.Α, που προκύπτουν από την Εθνική και Κοινοτική νομοθεσία για τα έτη 2010.2011,2012.
    Η ως άνω μετάταξη γίνεται με κοινή απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του αρμόδιου κατά περίπτωση Υπουργού, ύστερα από αιτιολογημένη πρόταση του οργάνου διοίκησης της Ε.ΣΤ.Α, σε αίτηση που υποβάλλεται στο όργανο αυτό από το προσωπικό.

    ( Αφορά περιπτώσεις υπαλλήλων που υπηρετούν σήμερα με απόσπαση στη Γ.Γ. ΕΣΥΕ, καλύπτουν κενές οργανικές θέσεις, εξυπηρετούν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, έχουν την σχετική εμπειρία και η μετάταξή τους δεν επιφέρει πρόσθετο κόστος στο Δημόσιο ).

    Σας ευχαριστώ.

    Αντώνης Παλαιολόγος

  • 3 Δεκεμβρίου 2009, 15:44 | Κωνσταντίνος Καρλής

    Στο άρθρο 10 ρυθμίζονται μεταξύ άλλων και ζητήματα προσοπικού που μεταφέρεται από την καταργούμενη ΕΣΥΕ στην ιδρυόμενη Αρχή. όμως η ρύθμιση είναι ατελής. Δεν προσδιορίζεται το νομικό καθεστώς που διέπει το προσωπικό, η ισχύς του υπάρχοντος κανονισμού και η αρμοδιότητα για ενδεχόμενες τροποποιήσεις στο μέλλον, το ασφαλιστικό καθεστώς του μονίμου προσωπικού, θέματα προσλήψεως νέου προσωπικού,κλπ. Έλλειψη πλήρους ρυθμίσεως θεμάτων του προσωπικού σίγουρα θα αποτελέσει αφορμή για δικαστικές αμφισβητήσεις στο μέλλον. Η αποδιδόμενη στην ΕΣΥΕ έλλειψη αξιοπιστίας κατά το τελευταίο διάστημα, μπορεί να δημιουργεί την ανάγκη για αντικατάστασή της από την Αρχή, αλλά δεν μπορεί να δικαιολογήσει ημιτελείς ρυθμίσεις (είτε για το προσωπικό είτε για άλλα τεχνικά ζητήματα που έχω σχολιάσει σε άλλα άρθρα), οι οποίες ημιτελείς ρυθμίσεις θα δημιουργήσουν προβλήματα ερμηνείας και εφαρμογής στο μέλλον.

  • 3 Δεκεμβρίου 2009, 10:28 | Κατερίνα

    Για ποιο λόγο θεωρείται κατακριτέο και κακό να διεκδικεί ένας εργαζόμενος τα δικαιώματά του;;Από πότε θεωρείται κατακριτέο να υπερασπίζεται ο εργαζόμενος τα κεκτημένα του;Ή μήπως όλοι μας δεν θα αντιδρούσαμε σε περίπτωση που θιγεί το εργασιακό μας καθεστώς;;Ποιος είναι ο εργαζόμενος που δεν θα αντιδράσει σε οποιαδήποτε, αντίθετη προς τα δικαιώματά του, αλλαγή;
    Δυστυχώς βλέπω ότι τελικά είναι πολύ εύκολο να κρίνουμε όλοι ανθρώπους που ούτε καν γνωρίζουμε. Είναι πολύ εύκολο να φθονούμε και να κατηγορούμε κάποιους επειδή πιστεύουμε ότι βρίσκονται σε καλύτερη θέση από εμάς, χωρίς όμως εμείς οι ίδιοι να κάνουμε τίποτα για την δική μας πρόοδο.Κατ’αρχήν οι υπάλληλοι της Εσυε δεν λαμβάνουν τα ΔΙΒΕΤ, δεύτερον το επίδομα που τους χορηγείται το δικαιούνταν και το απέκτησαν μετά από πολύ κόπο και αγώνα. Δεν τους χαρίστηκε. Δυστυχώς αναγκάστηκαν να προβούν σε απεργιακές κινητοποιήσεις για να διεκδικήσουν το αυτονόητο, να βρίσκονται στους δρόμους για αρκετούς μήνες, διεκδικώντας ίση οικονομική μεταχείριση και τελικά τα κατάφεραν. Αντί να επαινούμε τους εργαζόμενους που είχαν το θάρρος να διεκδικήσουν και να πάρουν αυτό που δικαιούνταν, πέφτουμε πάνω τους να τους φάμε σαν αρπακτικά. Πραγματικά εύχομαι να μην καταντήσω ποτέ έτσι. Θεωρώ πως δεν υπάρχει μεγαλύτερη κακομοιριά και κατάντια για έναν άνθρωπο από το να φθονεί τους συνανθρώπους του.Στο κάτω κάτω όποιος επιθυμεί την εργασιακή και οικονομική του αναβάθμιση δεν έχει παρά να τη διεκδικήσει και να παλέψει για αυτήν. Φυσικά όμως δεν έχουν όλοι το θάρρος και το σθένος να πολεμήσουν. Είναι πολύ ευκολότερο να προσπαθούν να υποβαθμίσουν τον άλλο.
    Σε καμιά περίπτωση η ΕΣΥΕ δεν ευθύνεται για την κατάντια της χώρας μας. Άλλοι μας οδήγησαν εδώ.Εγώ προσωπικά αδυνατώ να πιστέψω ότι μια μερίδα εργαζόμενων ευθύνεται για όλα αυτά που λέγονται. Υποκινούμενα είναι όλα αυτά από κάποιους που ψάχνουν εξιλαστήρια θύματα.

  • 3 Δεκεμβρίου 2009, 09:49 | Sandra

    Έχουμε χάσει λίγο τον προσανατολισμό μας?
    1) Συγνώμη, κανείς δε γνωρίζει ότι οι υπάλληλοι της ΕΣΥΕ δεν παίρνουν τα ΔΙΒΕΕΤ? Η ΕΣΥΕ ήταν στο παλιό Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας, δεν έχει καμία σχέση με τα ΔΙΒΕΕΤ. Και ποιες υπερωρίες? Μισθοί καθηγητή πανεπιστημίου? Γιατί τέτοια υπερβολή? Οι υπάλληλοι λαμβάνουν ένα επίδομα πλέον του μισθού τους (που δεν έχει καμία σχέση με το ύψος των ΔΙΒΕΕΤ και πάντα σύμφωνα με το ενιαίο μισθολόγιο), όπως οι περισσότερες δημόσιες υπηρεσίες.
    Και 2) τι σχέση έχει το παρόν προσχέδιο με το πόσα παίρνουν οι υπάλληλοι?
    Διαβάστε το προσχέδιο πρώτα. Το παρόν άρθρο δεν εξηγεί με σαφήνεια τη σχέση του εργαζόμενου με το κράτος, ούτε μισθολογικά, ούτε ασφαλιστικά, απλά. Είναι ασαφές και δημιουργεί ερωτηματικά, απλά.
    Πραγματικά αναρωτιέμαι και ανησυχώ γιατί εργάζομαι και ζω σε αυτή τη χώρα. Δε θα ασχολιόμουν ποτέ με κάτι που δε γνωρίζω. Άποψη μπορεί να έχει ο καθένας, αλλά μόνο αν γνωρίζει. Αμφιβάλλω αν τελικά κάποιος από όλους έχει καν χρησιμοποιήσει τα εθνικά στατιστικά στοιχεία, καθώς δεν υπάρχει παιδεία για να το κάνει. Κάθε φορά που έχει χρειαστεί και στη φοιτητική και στην εργασιακή διάρκεια της ζωής μου (που σημαίνει ότι πέτυχα το διάστημα πριν κερδίσουν το συγκεκριμένο επίδομα, αλλά και αφού το κέρδισαν), να χρησιμοποιήσω εθνικές στατιστικές, η εξυπηρέτησή μου ήταν άψογη. Δε νομίζω ότι οι υπάλληλοι, λοιπόν, λειτουργούσαν ποτέ διαφορετικά, με μικρότερο ή μεγαλύτερο μισθό.

  • 3 Δεκεμβρίου 2009, 05:56 | ΠΟΛΙΤΗΣ

    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!! ΦΘΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ!ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΧΑΘΗΚΕ Η ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΘΕΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΣΥΕ.ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΕ ΤΟΣΗ ΕΠΙΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΑΡΑΓΕ ΠΟΤΕ ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ? ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ <> ΟΤΑΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΡΙΚΩΝ ΘΑ ΛΥΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣΤΑ? ΜΑΚΑΡΙ…

  • 2 Δεκεμβρίου 2009, 17:36 | OKAS

    ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΡΟΣ GIORGOS ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟN ΕΜΠΕΙΡΟ Η ΜΑΛΛΟΝ ΕΜΠΕΙΡΟΤΑΤΟ

    ΥΠΑΛΛΗΛΟ? ΚΥΡΙΟ ΚΟΝΤΟΣΤΑΝΟ. ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΤΑ ΔΙΒΕΕΤ KΑΙ ΟΙ <> ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ

    ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ,Η ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ. ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΘΥΜΑΣΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο GIORGOS .

  • 2 Δεκεμβρίου 2009, 16:05 | OKAS

    DEAR GIORGOS

    ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ?

    ΜΗΠΩΣ 1350 ΚΑΘΑΡΑ ΜΙΣΘΟ ?

    ΚΑΙ 1420 ΚΑΘΑΡΑ ΔΙΒΕΕΤ ?

    ΚΑΙ 630 ΚΑΘΑΡΕΣ <> ?

    ΣΥΝΟΛΟ 3 400 ΕΥΡΩ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ???? ΔΗΛ 1.000.000 ΔΡΧ ?

    ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ.ΕΙΜΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ

    ΠΕ ΜΕ 20 ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΟΥ ΜΕ 1.450 ΕΥΡΩ

    ΚΑΘΑΡΑ. ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΚΑΝΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΑΚΟΜΗ.

    ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΩ ΡΟΜΠΑ ΝΑ ΡΩΤΩ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΩ ΔΙΒΕΕΤ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ.

    ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΩ ΟΚΑΔΕΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

  • 2 Δεκεμβρίου 2009, 16:04 | Georgia

    Αγαπητέ Γιώργο, μερικές διευκρινίσεις για αποφυγή παρεξηγήσεων:
    1) Οι υπάλληλοι κατηγορίας ΔΕ της ΕΣΥΕ δεν παίρνουν περισσότερα από τους καθηγητές Πανεπιστημιού. Ούτε και οι ΤΕ, ούτε και οι ΠΕ.
    2) Το παρόν σχέδιο νόμου για την ανεξαρτητοποίηση της ΕΣΥΕ δεν αφορά σε μισθολογικά θέματα, αλλά λειτουργικά. Αν μέσα από αυτές τις προτάσεις εσύ διακρίνεις ουσιαστικά βήματα προς την κατεύθυνση της πραγματικής ανεξαρτησίας, τότε να το συζητήσουμε.
    3) Δεν δίνεται το δικαίωμα μετάταξης. Μακάρι να δινόταν, αλλά δεν…

  • 2 Δεκεμβρίου 2009, 15:28 | Γιώργος

    Φτάνει πια με τους υψηλόμισθους δημόσιους υπάλληλους. Ενιαίο μισθολόγιο παντού. Δεν είναι δυνατόν οι απόφοιτοι ΔΕ του υπουργείου οικονομικών να παίρνουν πιο πολλά από καθηγητή πανεπιστημίου.
    Η στατιστική υπηρεσία πρέπει να γίνει Ανεξάρτητη με οποιοδήποτε κόστος. Σε όποιον δεν αρέσει ας πάρει μετάταξη.

  • 2 Δεκεμβρίου 2009, 10:16 | gatos

    Πολύ ωραία! Κάποιοι προβληματίζονται εάν θα έχουν τις ΙΔΙΕΣ αποδοχές (προσοχή όχι βασικό μισθό) στη νέα υπηρεσία.
    Κε Υπουργέ,
    η αλλαγή ξεκινάει από κάποια πολύ βασικά πράγματα : όσον αφορά τους μισθούς των Δημοσίων Υπαλλήλων γενικά υπάρχει μεγάλη απόκλιση στις πραγματικές αποδοχές. Είναι μια καλή ευκαιρία επιτέλους να μπει τάξη όπου θα πληρώνεται ο καθένας με το ενιαίο (πραγματικά) μισθολόγιο ειδάλλως ας πάει σπίτι του ή να βγει στο ελεύθερο επάγγελμα. Υπάρχουν πολλοί αξιολογότατοι νέοι με σπουδές και μεταπτυχιακά που αμοίβονται με μπλοκάκι και ευχαρίστως θα άλλαζαν τη θέση τους με μια θέση σε οποιαδήποτε υπηρεσία του Δημοσίου και με αμοιβή τις αποδοχές του ενιαίου μισθολογίου χωρίς ΚΑΝΕΝΑ άλλο επίδομα.

  • 1 Δεκεμβρίου 2009, 21:27 | ch

    Στον Δημιοϋπαλληλικό Κώδικα υπάγονται και τα Ν.Π.Δ.Δ. ο Νόμος είναι ο Ν. 3528/07 (ΦΕΚ 26 Α/9-2-2007)
    <>

  • 1 Δεκεμβρίου 2009, 19:34 | Karavagellis

    Τελείως ασαφές το άρθρο αυτό.Καταργείται ο οργανισμός της ΕΣΥΕ? Τα ασφαλιστικά θέματα? Με τους επί συμβάσει υπαλλήλους της ΕΣΥΕ τι θα γίνει?

  • 1 Δεκεμβρίου 2009, 13:55 | κοντοστανος

    ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΕΞΑΤΗΡΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΟΥ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΠΑΡΑ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΗ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ. ΒΑΣΙΚΑ ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ΝΠΔΔ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑ ΜΙΣΘΟΔΟΤΙΚΑ ΑΝ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΣΤΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΣΥΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ. ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΙΣ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙ Η ΕΣΤΑ , ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΟΤΙ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ. Η ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΓΥΡΩ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΛΗΦΟΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΤΟΥΣ? ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΟΤΑΤΟΙ ΗΔΗ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΕΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ? ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΟΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΟΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ ?
    ΓΙΑΤΙ Η ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ Κ. ΚΑΤΣΕΛΗ ΟΤΙ Η ΕΣΥΕ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΗ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΝΙΚΩΝ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙΤΑI?

  • 1 Δεκεμβρίου 2009, 12:15 | GIORGOS

    ΤΙ ΣΗΜΑΊΝΕΙ «διατηρεί το σύνολο των αποδοχών που λαμβάνει κατά την έναρξη ισχύος του Νόμου αυτού»;

    Το σύνολο των αποδοχών, πλην του βασικού μισθού, περιλαμβάνει και τα ΔΙΒΕΕΤ και άλλες αποδοχές.
    Αυτές διατηρούνται;
    Ευχαριστώ

  • 1 Δεκεμβρίου 2009, 11:24 | lypon

    Εδώ προκύπτει σοβαρό πρόβλημα: Το προσωπικό της ΕΣΥΕ υπακούει στον Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα, που ρυθμίζει προαγωγές, άδειες, ποινές κτλ.

    Ο Κώδικας συνεχίζει να εφαρμόζεται για το προσωπικό της ΕΣΤΑ; Συνεχίζουν να υπάρχουν π.χ. Υπηρεσιακά Συμβούλια; Ή οι αρμοδιότητες περνάνε στο Διοικητικό Συμβούλιο;

    Όπως καταλαβαίνετε, αυτό συνιστά ΤΕΡΑΣΤΙΟ διοικητικό κενό, που θα έπρεπε να είχε προβλεφθεί.