Άρθρο 07 Εκτέλεση δημοσίων τακτικών υπεραστικών και αστικών οδικών επιβατικών μεταφορών

1. Η εκτέλεση των δημοσίων τακτικών υπεραστικών και αστικών οδικών επιβατικών μεταφορών γίνεται από επιχειρήσεις που εκτελούν κατ’ επάγγελμα οδικές μεταφορές επιβατών, σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΚ) 1071/2009 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 21ης Οκτωβρίου 2009, σχετικά με τη θέσπιση κοινών κανόνων όσον αφορά στους όρους που πληρούνται για την άσκηση του επαγγέλματος του οδικού μεταφορέα και για την κατάργηση της οδηγίας 96/26/ΕΚ του Συμβουλίου (L 300), με λεωφορεία υπεραστικού ή ημιαστικού τύπου κάθε κατηγορίας προκειμένου για τις υπεραστικές γραμμές, και αστικού ή ημιαστικού τύπου προκειμένου για τις αστικές γραμμές. Τα λεωφορεία αυτά πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές του Κανονισμού (EE) 2018/858 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 30ής Μαΐου 2018, για την έγκριση και την εποπτεία της αγοράς μηχανοκίνητων οχημάτων και των ρυμουλκούμενών τους και των συστημάτων, κατασκευαστικών στοιχείων και χωριστών τεχνικών μονάδων που προορίζονται για τα οχήματα αυτά, για την τροποποίηση των κανονισμών (ΕΚ) 715/2007 και (ΕΚ) 595/2009 και την κατάργηση της οδηγίας 2007/46/ΕΚ (L 151), και έχουν λάβει σχετική έγκριση τύπου λεωφορείου.
2. Με την απόφαση της παρ. 1 του άρθρου 30 καθορίζονται τα ειδικά προσόντα που διαθέτει κάθε φορέας, νομικό ή φυσικό πρόσωπο, ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου, προς τον οποίο παραχωρείται με σύμβαση η εκτέλεση υπηρεσιών αστικών και υπεραστικών οδικών επιβατικών μεταφορών όσον αφορά:
α) στην οικονομική και χρηματοοικονομική επάρκεια, και
β) την τεχνική και επαγγελματική ικανότητα, προκειμένου οι φορείς αυτοί να είναι σε θέση να εκτελούν συνεχώς το συγκοινωνιακό έργο που αναλαμβάνουν με ασφάλεια κατά την κυκλοφορία, ιδίως για τους επιβάτες, με την αναγκαία ποιότητα και για την εξασφάλιση του επιπέδου υπηρεσιών που απαιτείται για την εκπλήρωση του σχετικού σκοπού δημοσίου συμφέροντος.

  • 10 Σεπτεμβρίου 2022, 09:17 | ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΖΕΛΕΠΗΣ

    ΑΙΤΗΜΑ – ΠΡΟΤΑΣΗ

    Η γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης, που διέρχεται από την οδό Βούλγαρη και την Νέα Ελβετία, καταλήγει στο αμαξοστάσιο που βρίσκεται στο Βότση (Καλαμαριά).
    Ομως, στο αμαξοστάσιο αυτό προς το παρόν δεν προβλέπεται να υπάρχει δυνατότητα επιβίβασης και αποβίβασης επιβατών.
    Συγκεκριμένα το αμαξοστάσιο αυτό βρίσκεται ανάμεσα στο Στρατόπεδο Νταλίπη και τις κατοικίες των Αξιωματικών και το κατάστημα Τhe Mart (πρώην Mάκρο).

    Η περιοχή αυτή έχει πολλές οικοδομές, συγκροτήματα κατοικιών, σχολεία, καταστήματακλπ.

    Επομένως η ανάγκη για καλή και γρήγορη συγκοινωνία είναι μεγάλη.

    Δυστυχώς όμως, η πλησιέστερη στάση μετρό που προβλέπεται σήμερα για την εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής αυτής και των εργαζομένων σ’ αυτήν, βρίσκεται στην οδό Βούλγαρη, δηλαδή σε απόσταση που απαιτεί την χρήση αυτοκινήτου.

    Στον πεζόδρομο που βρίσκεται απέναντι από το τέρμα του ΜΕΤΡΟ (ΒΟΤΣΗ ΤΚ 55134) υπάρχουν πολλές οικοδομές, των οποίων οι ένοικοι θα βλέπουν το μετρό χωρίς να μπορούν να το χρησιμοποιήσουν.

    Επισημαίνεται ότι το αμαξοστάσιο έχει κατασκευαστεί πάνω από το έδαφος (είναι υπέργειο) και υπάρχει άφθονος χώρος, επομένως το κόστος για την επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών θα είναι μικρό

    Για όλους αυτούς τους λόγους και για ακόμα περισσότερους
    Αιτούμεθα – Προτεινουμε
    Στο αμαξοστάσιο του μετρό στην Περιοχή Βότση Καλαμαριάς, να υπάρξει και η δυνατότητα επιβίβασης και αποβίβασης επιβατών προς εξυπηρέτηση όλων και για την ανάπτυξη της περιοχής.
    Ευχαριστούμε εκ των προτέρων
    Μετά τιμής
    Αντ. Τζελέπης 6944886383

  • 10 Σεπτεμβρίου 2022, 09:12 | ΙΩΑΝΝΑ ΣΩΣΣΙΔΟΥ

    ΑΙΤΗΜΑ – ΠΡΟΤΑΣΗ
    Η γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης, που διέρχεται από την οδό Βούλγαρη και την Νέα Ελβετία, καταλήγει στο αμαξοστάσιο που βρίσκεται στο Βότση (Καλαμαριά).
    Ομως, στο αμαξοστάσιο αυτό προς το παρόν δεν προβλέπεται να υπάρχει δυνατότητα επιβίβασης και αποβίβασης επιβατών.
    Συγκεκριμένα το αμαξοστάσιο αυτό βρίσκεται ανάμεσα στο Στρατόπεδο Νταλίπη και τις κατοικίες των Αξιωματικών και το κατάστημα Τhe Mart (πρώην Mάκρο).

    Η περιοχή αυτή έχει πολλές οικοδομές, συγκροτήματα κατοικιών, σχολεία, καταστήματα κλπ.

    Επομένως η ανάγκη για καλή και γρήγορη συγκοινωνία είναι μεγάλη.

    Δυστυχώς όμως, η πλησιέστερη στάση μετρό που προβλέπεται σήμερα για την εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής αυτής και των εργαζομένων σ’ αυτήν, βρίσκεται στην οδό Βούλγαρη, δηλαδή σε απόσταση που απαιτεί την χρήση αυτοκινήτου.

    Στον πεζόδρομο που βρίσκεται απέναντι από το τέρμα του ΜΕΤΡΟ (ΒΟΤΣΗ ΤΚ 55134) υπάρχουν πολλές οικοδομές, των οποίων οι ένοικοι θα βλέπουν το μετρό χωρίς να μπορούν να το χρησιμοποιήσουν.

    Επισημαίνεται ότι το αμαξοστάσιο έχει κατασκευαστεί πάνω από το έδαφος (είναι υπέργειο) και υπάρχει άφθονος χώρος, επομένως το κόστος για την επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών θα είναι μικρό

    Για όλους αυτούς τους λόγους και για ακόμα περισσότερους
    Αιτούμεθα – Προτεινουμε
    Στο αμαξοστάσιο του μετρό στην Περιοχή Βότση Καλαμαριάς, να υπάρξει και η δυνατότητα επιβίβασης και αποβίβασης επιβατών προς εξυπηρέτηση όλων και για την ανάπτυξη της περιοχής.
    Ευχαριστούμε εκ των προτέρων
    Μετά τιμής
    ΙΩΑΝΝΑ ΣΩΣΣΙΔΟΥ ΤΗΛ 6944382499

  • Nα συμπληρωθεί ως εξής:
    1. […] Τα λεωφορεία αυτά πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές του Κανονισμού (EE) […], και έχουν λάβει σχετική έγκριση τύπου λεωφορείου, είναι δε κατάλληλα διασκευασμένα και εξοπλισμένα ώστε να εξυπηρετούν και επιβάτες με αναπηρία.
    2.Με την απόφαση της παρ. 1 του άρθρου 30 καθορίζονται τα ειδικά προσόντα που διαθέτει κάθε φορέας, […]
    β) την τεχνική και επαγγελματική ικανότητα, προκειμένου οι φορείς αυτοί να είναι σε θέση να εκτελούν συνεχώς το συγκοινωνιακό έργο που αναλαμβάνουν με ασφάλεια κατά την κυκλοφορία, ιδίως για τους επιβάτες, συμπεριλ. των επιβατών με αναπηρία, με την αναγκαία ποιότητα και για την εξασφάλιση του επιπέδου υπηρεσιών που απαιτείται για την εκπλήρωση του σχετικού σκοπού δημοσίου συμφέροντος.